Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

hernia2010 27-02-2023

prima site en lekker eenvoudig , snelle levering en veilig verpakt.
mijn volgende bestelling zal ook zeker bij Cameraland zijn
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor je positieve woorden! Als je verdere vragen, tips of tricks hebt, of gewoon een gezellig babbeltje wilt maken, dan kun je altijd contact met ons opnemen of langs komen bij ons in de winkel! We zien je graag terug!

Bert van der Linde 27-02-2023

Goede producten. Keurige aflevering en snel. Niets op aan te merken! Veilige verpakking en recyclebaar.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over de producten. Hopelijk kun je mooie avonturen beleven en onvergetelijke herinneringen maken met je aankoop! Geniet ervan!

Rob 27-02-2023

Eerst per email contact gehad of de l bracket past op mijn toestel met batterygrip. Dat werd positief bevestigd, dus besteld. Deze info blijkt dus niet te kloppen.

Superfijn 27-02-2023

Heel fijn contact gehad
Er word met je meegedacht
Zo snel alles geregeld
Supergoed
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo een prettige ervaring bij ons hebt gehad. Als je verdere vragen hebt kun je altijd contact met ons opnemen!

Martin Paap 27-02-2023

Sensor van de digitale camera moest gecontroleerd worden. Camera werd gelijk meegenomen en schoongemaakt. Er werden geen kosten voor in rekening gebracht. Prima service.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat we je zo snel en goed hebben kunnen helpen! We zien je graag terug in onze winkel!

Willem 27-02-2023

Ik ben goed geadviseerd bij het makenvan mijn keuze, de aanschaf van een tweedehands camera body. Online prettig contact en dat in de winkel met een kopje koffie er bij heel fijn afgerond.
Deskundig en professionele medewerkers
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo een prettige ervaring hebt gehad in onze winkel! Als je verdere vragen hebt ben je altijd welkom om contact met ons op te nemen, of langs te komen in de winkel!

Ben 26-02-2023

Ondanks het feit dat de flitskabel niet het geen was dat ik dacht voor mijn camera te kunnen gebruiken , is er een fantastisch klantvriendelijk contact geweest met een medewerker van Camealsnd. Die meneer reageerde telefonisch op mijn e-mail. Ik kreeg een geweldige uitleg waarom het een en ander niet konwerken. Deze meneer heeft telefonisch een oplossing aangedragen wat ik moest doen om het een en ander te laten werken. Wat een service en.. mijn aankoop mocht ik terugsturen.
Een pluim voor dit bedrijf . Klantvriendelijk bestaat..
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de dikke 10! Ik ben blij dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen. Hopelijk heb je een passende oplossing kunnen vinden. Als je nog verdere vragen hebt, mag je altijd contact met ons opnemen, of langs komen in de winkel. We zien je graag terug!

Tomk 26-02-2023

Goed en snel geholpen met extatische voor het gebruik. Ik ken het bedrijf al 30 jaar. Top
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de positieve review Tom! We zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent over Cameraland! Het is super tof om te horen dat je al 30 jaar van ons bestaan af weet, dat zouden we bijna moeten gaan vieren, haha! We zien je graag terug in onze winkel of op onze webshop. Hopelijk tot snel!

Ina 26-02-2023

Mooie aanbieding, snel geleverd en goed gemonitord. Aantal mails ontvangen over leveringsproces & afhalen.
Deskundig advies en prettig meedenken. Fijne winkel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de mooie review. Erg fijn om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad bij ons! We zien je graag terug bij ons in de winkel!

Ikkensens 25-02-2023

Product gezocht (snel gevonden voor de juiste prijs). Product besteld, snel binnen. Product precies wat ik zocht. Gewoon naar wens dus wat kan ik nog meer zeggen
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor de dikke 10! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is, en we zien je graag terug!

Hth 24-02-2023

Had verwacht een reflector houder met twee poten, stond ook op de afbeelding. Toen het binnen kwam ontbrak de andere poot , gemeld gelijk foutje op de site. Goede les voor de volgende keer eerst navragen

Richard Corijn 22-02-2023

Cameraland kan ik een paar dingen over zeggen:
Niet de goedkoopste maar zeer vriendelijk, behulpzaam en vlotte reacties indien je Cameraland berichtjes stuur.
Daarom een cijfer 8 als de prijzen wat zouden zakken dan had ik deze winkel een hoger cijfer gegeven.
Al met al staat een 8 voor mij als zeer tevreden.
En kan ik deze winkel zeker aanbevelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-02-2023

Bedankt voor je positieve review Richard! Het is erg fijn om te horen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Als je eventueel nog verdere vragen hebt over je aankoop of over een toekomstige aankoop, kun je altijd contact met ons opnemen voor advies e.d.! We zien je graag terug!

N.T de Boer 21-02-2023

Zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam en op een goede manier meedenkend personeel.
Je krijgt een goede prijs bij het inruilen, het voelt dan ook eerlijk en vertrouwd aan.
Mooie winkel met ruime keus.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-02-2023

Hartelijk dank voor de mooie review! Wat fijn om te horen! We zien je graag terug in onze winkel!

Marco 20-02-2023

Supergoed en vriendelijk geholpen. Geweldige service! Het personeel is deskundig en neemt uitgebreid de tijd voor je.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-02-2023

Bedankt voor de dikke 10! Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en we nemen daar ook alle tijd voor die de klant nodig heeft. We zien je graag terug in onze winkel!

Niels 20-02-2023

Mooi product ontvangen - en ook fijn dat deze website de tweedehands camera’s van een review voorziet.

Mijn camera had bijvoorbeeld 3 sterren van de 5, en was intern weer ‘kloppend’ gemaakt/ doorgekeken door een medewerker. Dan weet je wat je kan verwachten bij aankoop. Super dus!

Verder was de levering erg snel, en dat was in mijn geval ook belangrijk ivm tijdsdruk. Kortom, zou deze shop aanbevelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo een prettige ervaring heb gehad. Veel plezier met je aankoop. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

MBH 18-02-2023

Een camera besteld waar een extra accu bij zat. Keurig geleverd met extra canon accu. Echter bleek een van de twee geleverde accu’s niet te werken. Contact opgenomen was geen probleem ik kreeg een nieuwe accu. De Canon accu opgestuurd en ik kreeg een aantal dagen later een vervangende accu van een ander merk met veel minder capaciteit. Helaas geen tijd meer om hier nog achteraan te gaan ivm vakantie. Vind dit geen goede service

Marco Smits 18-02-2023

Cameraland was betreffende mijn product de goedkoopste op dat moment, zeer snelle verzending en een fijne website.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug!

stefan 16-02-2023

Wegens een niet goed functionerend Gitzo statief (mountaineer) overgestapt naar een Gitzo Systematic. Dit is een duurder statief maar voor mij geen enkel probleem om hiervoor bij te betalen. Alleen was de zgn. "afschrijving" voor mijn rekening. Dit is op zich erg vreemd voor een "kwaliteit" statief binnen garantie. Het statief had vervangen moeten worden door de leverancier. Nu wordt het 2e hands verkocht en zit de volgende eigenaar met een statief waar je camera/lens niet echt goed vast zit.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-02-2023

Wat jammer dat de gang van zaken niet is bevallen zoals u wenst.
De afschrijving was voor uw rekening omdat u na uw bezoek in de winkel wou overstappen naar een statief die beter bij uw apparatuur paste en meer gewicht kon dragen.

In principe was het statief in goede staat, maar niet zozeer geschikt voor uw apparatuur + al een half jaar in uw bezit en daarom wordt deze als outlet product weer verkocht.

Martien 16-02-2023

Snelle en correcte levering. het artikel is compleet geleverd en van goede kwaliteit, precies zoals ik verwachtte, de winkel is trouwens een ware snoepwinkel voor de fotograaf!
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-02-2023

Bedankt voor dit ware compliment. U blijft altijd welkom bij onze (web)winkel voor advies of om rond te snoepen.

Ed 14-02-2023

Je wordt hier goed en oprecht behandeld, zee denken met je mee. nemen direct contact met je op zodra dit nodig is
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring heb gehad. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Ingrid de Wit 14-02-2023

Mijn ervaring bij cameralens in Alkmaar was uitstekend. Ik kwam voor een spiegelreflexcamera, maar de verkoopster wist mij ervan te overtuigen dat dat niet de juiste keuze was voor mij.
Het heeft daarmee niet alleen een flinke ‘miskoop’ voorkomen, maar ook nog eens een flinke besparing opgeleverd waardoor ik nu nog kan investeren in aanvullend materiaal. chapeau!
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-02-2023

Bedankt voor je mooie review. Wat fijn dat onze winkel ervaring dusdanig goed is bevallen. Wij hopen dat uw nieuwe camera goed in de smaak valt. tot snel!

Hil 13-02-2023

Leuke en leerzame ochtend gehad over het gebruik van de Sony A7iii.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-02-2023

Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze cursus! Als je verder nog vragen hebt of ergens tegenaan loopt kun je altijd contact met ons opnemen! We zien je graag terug!

John Oosterhuis 13-02-2023

Goede voorlichting en hulp bij aankoop van foto apparatuur. Redelijke inruilprijzen voor de EF canon lenzen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 21-02-2023

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Angela 13-02-2023

Uitermate tevreden. Kreeg mijn bestelde 2de hands lens snel en zeer goed verpakt binnen. Zag er zoals op de site al stond als nieuw uit en ben er erg blij mee. Volgende aankoop zal zeker weer via cameraland zijn.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-02-2023

Wat fijn om te horen dat uw lens zo goed bevalt. We zien u graag snel weer in onze winkel of online.

Remco 12-02-2023

Uitstekende service en meegedacht. Het betreft hier een omruiling die naar volle tevredenheid en snel is afgerond.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-02-2023

Bedankt voor je top review. Veel plezier gewenst met uw nieuwe producten en tot snel!