Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

monique vercouteren 25-10-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

goed gehoplen goede uitleg

super geholpen en de uitleg was ook goed. aardig personeel. nemen de tijd voor je kreeg zelfs lekker bakkie koffie bij de uitleg.

René 23-10-2016 In de winkel gekocht

Fujinon X-T2 en lenzen

Afgelopen woensdag heeft Lars mij uitstekend geholpen met het uitleggen van de basiszaken rondom de aanschaf van de nieuwe Fujinon X-T2 (met 10-24, 18-55 en 55-200 lenzen) en de Fujinon flitser EF-42. Alle tijd, een dikke anderhalf uur, nam hij voor me. Uiteraard tussendoor koffie! Cameraland is een zaak waar deskundige verkopers je helpen, een goede uitleg en goed advies geven én tijd voor je nemen! Bedankt Lars!

Pluspunten

• deskundigheid
  • de tijd voor je nemen

Homan 21-10-2016 In de winkel gekocht

Raamstatief

Autoraam statief precies zoals verwacht ,snelle levering niet duur dus gewoon goed! Via Ideal betaald .Prima geregeld Cameraland

Softlink 21-10-2016 Via de website gekocht

Winkel?

Via Internet besteld, dus geen winkel gezien. Het juiste apparaat gevonden tegen de juiste prijs. Keurig.

Pluspunten

• Bestellen
  • Snelheid
  • Bezorging

Hans L. 21-10-2016 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan Alkmaar

door Hans Lodder

Cameraland heeft heel veel goede apparatuur, ook ocassions. Ze verlenen goede service.
Primadeluxe! Het is altijd een plezier om met ze te kletsen en de nieuwste spullen en de mooiste ocassions te bekijken.

Mano 21-10-2016 Via de website gekocht

Batterij voor camera volgende dag al binnen. . Top

Super winkel. Aardige en behulpzame mensen. Batterij online besteld en was er de volgende dag al...

ReneAP 21-10-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd weer prima geleverd

Werderom een artikel (monopod) besteld wat op de beloofde dag werd bezorgd. Het artikel was goed en veilig verpakt.

Pluspunten

• Zeer ruime sortering
  • Goede en snelle levering
  • Zeer deskundig personeel

Minpunten

• Geen enkele

Sini van der Elst 19-10-2016 In de winkel gekocht

klantvriendelijke relaxe winkel

Men is niet opdringerig maar reuze duidelijk in de uitleg en gebruik van het door u gezochte produkt. Na mijn aankoop was er toch een foutje ingeslopen doordat er iets niet was bijgeleverd.
Bij terugkomst bleek de verkoper er meer moeite mee te hebben als ikzelf en heeft hij mij uitstekend geholpen. Ik noemde het zelfs nog een geluk bij een ongeluk.

ad v Haaften 17-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je vindt er een hele ruime keus aan spullen.
Bijna teveel, voor mij is het een snoep winkel
Het personeel is heel vriendelijk en neemt alle tijd voor je.
je gaat niet met de verkeerde spullen naar his
Kom zeker nog een keer langs

Kim 17-10-2016 In de winkel gekocht

Aanrader

Goede hulp gehad met het kopen van een nieuwe camera. We zijn naar cameraland gegaan omdat ze echt alles fysiek in de winkel hebben. lenzen die ik verder alleen in webshops zag hebben zij staan.
Daarnaast wordt er tijd gemaakt voor je.
Ook de prijzen scherp.

Pluspunten

• Goed advies gekregen
  • Groot assortiment

Bart 16-10-2016 Via de website gekocht

duidelijke omschrijvingen bij de artikelen zodat je precies de verschillen kunt zien voor de correcte keuze

bestelde artikel was niet op voorraad. volgende werkdag werd persoonlijk contact opgenomen om de verwachte levertijd door te geven.

Henk 15-10-2016 In de winkel gekocht

Dhr

ZEER goede service en redelijke prijs, gewoon goed ja meteen een goede indruk , na dat een apparaat niet goed functioneerde gelijk een nieuwe aangeboden ,Perfect hoor

Greta 15-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe camera. Super..

Ik kwam binnen met een verouderde camera en ging weg met een nieuwe waar veel foto's op kunnen. Super... Toen ik later nog het snoertje voor naar de pc kwam kopen kreeg ik het ook nog voor de helft van de prijs. Is dat service of niet....

Evi 15-10-2016 Via de website gekocht

Super tevreden van de service

Ik heb vanuit België en cameratas besteld en de dag erna had ik ze al in huis. Veel webwinkels beloven dat maar zelf webwinkels in België krijgen dit niet altijd klaar.

Paul 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Shop was me aangeraden door een kennis. De website was overzichtelijk en werkte goed. De levering was supersnel, ben zeer tevreden.

Wim 13-10-2016 Via de website gekocht

Een tevreden klant.

Mijn videocamera een Sony DCR-SR290E had na 9 jaar de geest gegeven. Al zoekende op Internet kom je de website van Cameraland tegen. Opvallend was het aantal uiterst positieve beoordelingen over de goede service en deskundigheid. Dat klopte met de medewerker van Cameraland die ik aan de telefoon kreeg. Op mijn vragen werd een deskundig antwoord gegeven. Logisch dat ik mijn nieuwe videocamera hier bestelde. Voor wat hoort wat. De dag erop werd de nieuwe videocamera al thuisbezorgd. Dat is wel erg snel. De Sony FDR-AX33 is een fantastische videocamera met 4K. De beelden zijn zo mooi op mijn Samsung TV met 4K. Ik ben erg tevreden en gelukkig met de keuze. Tot mijn verrassing bleek mijn videoprogramma Pinnacle 19 ook het specifieke formaat van deze Sony te ondersteunen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Snelle levering

Sonja 10-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop 70-300/4-5.6 LD Di Macro Nikon lens

Al eerder een aankoop gedaan bij cameraland en ook nu weer zeer tevreden. Duidelijke webshop, snelle, kosteloze levering en kwalitatief goed materiaal.

Joyce 09-10-2016 Via de website gekocht

Top service en snelle levering en antwoord.

Ik had de verkeerde afstandsbediening besteld. Deze kon ik kosteloos retourneren en de juiste bestellen. Super service en snel antwoord. TOP!!!

Pluspunten

• Snelle goede service
  • Snel antwoord

Onkie 07-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na bestellen bleek product niet meer op voorraad. Daarover netjes gebeld. Uiteindelijk werd het product twee werkdagen later geleverd, dan de originele bezorgdatum

Cameraland 06-10-2016 In de winkel gekocht

Wat wordt hier bedoeld?

Vanwege de deskundigheid van de medewerkers, de klantvriendelijke en persoonlijke behandeling en de wijze waarop men tot een oplossing probeert te komen waar beide partijen zich in kunnen vinden.

Pluspunten

• Persoonlijke benadering van klanten
  • De aanwezige kennis bij de medewerkers
  • De tijd die men uittrekt om goed te adviseren

Marja Hartong 05-10-2016 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Men neemt de tijd om je de verschillende opties te laten zien. Er is ook goede kennis over de artikelen die men verkoopt.

L.J.Hoep 05-10-2016 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 290-292 1816 JH Alkmaar

Fotocamera kopen in de winkel met veel keus en goede uitleg.

Heel veel keus in diverse film en fotocamera's en een super goede bediening en ook een hele goede uitleg van diverse camera's.

gerard 03-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen en geadviseerd

Prettige mensen en behu[pzaam. Dus de overtuiging dat het goed is, neem je dan ook aan.
De zending was ook binnen zoals gezegd.

Gerard Koel 03-10-2016 In de winkel gekocht

Ik ben uitstekend geholpen

Ik kreeg goede vakkundige uitleg en een prettige bediening. Zeer grote sortering foto-materiaal De Canon zonnekap wordt gratis nagezonden.

Lodewijk Boellaard 29-09-2016 Via de website gekocht

Vertrouwen

Het getuigt van vertrouwen dat ik een kostbare body bestel en betaal, zo'n twee maanden voordat het product geleverd kan worden... Cameraland is dat vertrouwen waard :-)

Pluspunten

• Vakkundig
  • No nonsense

Ronald de Heer 29-09-2016 Via de website gekocht

Canon lens inruilen voor ander type

groot assortiment, goede service en niet moeilijk doen over prijsonderhandeling, verder een snelle levering

Pluspunten

• groot assortiment
  • goede prijzen
  • snelle levering

Paul van Sonsbeek 29-09-2016 Via de website gekocht

Een ECHTE vakhandel

Stuk voor stuk klantvriendelijk en met kennis van zaken, bestellen via website gaat top maar een bezoek aan de winkel is zeer de moeite waard.

Danny 29-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer tevreden

's Avonds een Monopod besteld en al direct de volgende dag op verzending. Snel gehandeld door Cameraland, met een hele scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

T. van der Kolk 25-09-2016 Via de website gekocht

Mooie lens voor mijn camera

Was op zoek naar een goede tweedehands lens voor mij Nikon D500.
En kwam een nette onderhouden juweeltje tegen bij cameraland.
Een mooie nikor micro AF 60mm 1:2.8D.
Hij werkt super en is netjes verpakt verzonden!!!
Top jullie hebben weer een tevreden klant!!!

Pluspunten

• Netjes en snel geleverd
  • Goed onderhouden lens
  • Makkelijk te vinden
  • Goed omschreven

Alex 25-09-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

een goed gesprek een uitstekende deal

Wat doe je met een oude SLR als je een nieuwe systeemcamera hebt: inruilen en cashen. Of een goede deal maken. Dat laatste is wat je bij Cameraland zeker kan. Een goed gesprek over behoeften om de 'kit' completer te maken (compleet ben je volgens mij nooit) volgde. En daarmee de ruimte voor een nog betere deal. Mijn kit is nu weer een stukje completer en mijn fotoplezier groter. Een 10 nog net niet, omdat ik nog niet alles heb kunnen uitproberen. Maar zeker: tot de volgende keer Cameraland!

Joshua44jos 25-09-2016 In de winkel gekocht

Kwaliteits winkel

Uitgebreid assortiment en deskundig en vriendelijk personeel. Webshop is overzichtelijk en gunstig geprijsde artikelen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Deskundigheid personeel

Annalien 24-09-2016 Via de website gekocht

bestelling via site

prachtige winkel, mooi groot, handig verschillen info plekken waardoor je rustig info kan vragen
nog geen gebruik gemaakt van aparte studiodeel

J.hendrix 24-09-2016 Via de website gekocht

Canon lens

Super service! Ik had perongeluk de verkeerde lens besteld nog voor de verzending hebben ze de lens omgeruild en had ik de volgende dag de juiste lens in huis.

Pluspunten

• Snelle service
  • Mooie prijs

Rob Petrie 23-09-2016 In de winkel gekocht

Leentoestel

Op de trouwdag van mijn zoon had weigerde mijn spiegelreflex-camera dienst te doen. Kreeg gelukkig voor die dag een leentoestel mee en kon de fotoshoot doorgaan, everybody happy. Wat een geweldige service-actie. 5 sterren 10 punten en een warme douche.

Pluspunten

• Uitstekende service.

Rob 23-09-2016 Via de website gekocht

Prima!

De prijs van de camera was gelijk aan andere leveranciers. Maar omdat ik al eerder bij Cameraland had gekocht besloot ik dat weer te doen. Snelle levering en goede service.

Amanda 21-09-2016 In de winkel gekocht

Lens gekocht

Ik had gebeld vanuit Rotterdam om een lens op te halen die ik die avond nodig had. Hij was nergens meer te krijgen. Hij heeft de lens snel gevonden en apart gehouden. Hij wilde zelfs iets langer blijven als ik de sluitingstijd niet zou halen! Super lief. Ook goed geholpen in de winkel. Thank you!!

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid

walter van nuland 21-09-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

regionale klantvriendelijkheid landelijke professionaliteit

IK kom hier al enige jaren , on en offline. De winkel is laatst verbouwd gtoter en nog beter gepresenteerd maar door de klantvriendelijke en aanwezigheid van kennis kom ik hier graag weer terug.

A Stoutenbeek 19-09-2016 In de winkel gekocht

Aankop Leica camera

Fantastisch vakkundig advies, heel veel geduld en een grote sortering! Vooral omdat ik eigenlijk twijfelde
Tussen twee cameras, was t verhelderend dat de verkoper de voor en nadelen uit wilde leggen! Chapeau!!

Pluspunten

• Sortering

Arie Zwemmer 19-09-2016 Via de website gekocht

Leica D-lux en Rodenstock UV filter

Wat een heerlijk winkel en webshop. Werkelijk een verademing om in de winkel te zijn. Geen dozenschuivers en praatjesmakers maar mensen met verstand van zaken met een passie voor fotograferen. Ik bof maar met zo'n winkel in de buurt.

L'ORTIJE 17-09-2016 Via de website gekocht

Prima snelle service

Snelle en correcte levering, komen belofte na. Ook van het verloop van de levering werd ik goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Goede service
  • Doen wat ze beloven

Minpunten

• Geen.

Jeannette 17-09-2016 In de winkel gekocht

Prima service

Via internet een statief besteld, maar helaas bleek het niet het statief dat ik in gedachten had. Met het hele spul terug naar de winkel in Alkmaar. Ruilen was geen enkel probleem. Enorm assortiment en keuze. Vriendelijke medewerkers die echt tijd voor je nemen.

Pluspunten

• Enorm assortiment
  • Vriendeliijke medewerkers

Minpunten

• (Te) veel te kiezen
  • Soms wat lang wachten

W. 16-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service!!

Snelle service. Op zondag besteld en dinsdag in huis. Door een foutmelding bij Ideal het geld per bank overgemaakt. Hierover een mail gestuurd en gelijk een reactie ontvangen. Goede service en netjes verpakt.

Jos Vromen 15-09-2016 Via de website gekocht

Keurig geleverd

Het product voldeed aan de beschrijving, de levering binnen de beloofde termijn en dat allemaal voor een redelijke prijs.

Minpunten

• Foto's

peter 15-09-2016 In de winkel gekocht
Ostadelaan Alkmaar

vriendelijk en met geduld

Ben een leek op het terrein van de fotografie. Zocht een compacte en gebruiksvriendelijke camera. Vriendelijk en met geduld werd ik geholpen bij de aankoop van een simpele camera.

Pluspunten

• assortiment
  • goed advies
  • goede prijs

Bea 15-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop 2e hands Canon objectief

Online besteld dankzij een goede beschrijving van het product. Snelle levering. Objectief is in bijna nieuwstaat. Ik ben zeer tevreden over zowel het objectief als de winkel.

Peter Schwarzberg 13-09-2016 Via de website gekocht

Snel leverering (zondag)

Ik heb een gebruikt Olympus camera gekocht. Zaterdag bestelt en zondag gearriveerd! Jij zie wel dat het gebruikt is maar het werkt goed. Alleen was niet alle kabels er bij. Geen groot probleem, maar Cameraland kan het iets duidelijker maken en better laten zien was zij verkoopt.

Pluspunten

• Znel

Minpunten

• Onduidelijk wat jij koop

M. van Minnen 13-09-2016 In de winkel gekocht
In Alkmaar

UV filter

Ik ben al jaren zeer tevreden over deze winkel, vlotte bediening en zeer kundig personeel.
Mijn filter was door een val gesneuveld, door de ruime voorraad snel weer een nieuwe erop gezet.

Edo Vooijs 13-09-2016 Via de website gekocht

gewoon goed.

Eenvoudig bestellen op een duidelijke website en gemakkelijk betalen, artikelen goed verpakt en snel in huis.

Tineke Bergman 13-09-2016 In de winkel gekocht
Camara land hoefplan Alkmaar

2 de maal camera gekocht bij camara land

Mooie winkel niet opdringerig met het verkopen van een camera.
Goede uitleg nemen de tijd voor jou als klant. Goed geholpen.
Ging met een goed gevoel naar huis.
Hier is de klant koning.

Pluspunten

• Geduld prettig geholpen
  • Kennis van zaken

Jan Piet 11-09-2016 In de winkel gekocht

Goed advies bij aankoop DJI Osmo

Opvallend, bij binnenkomst (eerste bezoek 'live') kleine balies waar ik direct wordt aangesproken. Plezierig, want als zelfstandig ondernemer is tijd geld. Omdat de omschrijvingen bij de verschillende aanbieders onduidelijk zijn eerst gebeld en Gerard gesproken. Direct 'to the point' informatie waarna ik besloten heb naar de winkel te komen. Op locatie diezelfde mentaliteit met een andere medewerker. Zonder omhaal dozen legen en bekijken wat er nu écht in zit. Per saldo dik €50,- bespaard en binnen een kwartier stond ik met alles wat ik nodig had weer buiten.

Pluspunten

• to the point
  • service gericht
  • snel!