Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jan 01-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Gemakkelijk bestellen via de website en een snelle levering !! Ook de garantie bij het product \ is goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TST87 01-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed meedenken en eerlijk advies

Al jaren terug een en ander gekocht, toen een goede ervaring en nu weer (Spyder3).

Personeel schat je kennis van het product in en komt met juiste aanvullende informatie en denkt mee zonder te pushen. Zij weten waar ze over praten en dat merk je in het advies.
Mooi dat je alles mag proberen en er werd een reële prijs aangeboden voor de inruil apparatuur.
In mijn geval kreeg ik bij de aankoop de screen-protectors voor de camera als cadeau, dat is altijd leuk.
Weer een goede ervaring met Cameraland.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karin Zonneveld 01-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkel met zeer gekwalificeerd personeel!

Al eerder twee camera's hier gekocht. perfect geholpen.
Vandaar steeds weer terug. Heb je en probleem alles is oplosbaar bij hun.

Meg 30-06-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment en snelle levering

Ik heb een SDXC Extreme Pro 64GB 95MB/s V30 gekocht. Die hebben ze zeker niet overal dus ik ben tevreden over het aanbod. Nog een extra gelukje dat die kaart ook nog in de aanbieding was. Snelle en correcte levering.

Johan 30-06-2017 Via de website gekocht

Cameraland is ok.

Duidelijke website met voldoende info om een goede keuze te kunnen maken. De prijzen zijn zeer concurrerend en de afhandeling in de winkel is heel duidelijk.

Leo 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima snelle levering

Ik ben via Zoom.nl bij deze shop gekomen en heb daar voor het eerst iets besteld. De levering ging snel en zonder problemen.

Jo 30-06-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en prima aanbiedingen!

Prima keus voor alle vormen van fotografie.
Ook de assesoires zijn zeer uitgebreid.
En niet onbalangrijk: de gunstige prijzen en kortingscoupon zijn aantrekkelijk.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim Schellekens 29-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!!

Heldere website met goede zoekfunctie en duidelijke uitleg. Keuze, winkelwagen, betaling verliepen vlekkeloos. Aflevering verleiep velkkeloos, goed verpakt en op tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk van de Born 29-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

De schop is te ver voor mij, daar ik in Zuid Limburg woon en dus gekozen om via de site te bestellen die goed en zeer overzichtelijk is.

Jan-Freerk Kloen 29-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Cameratas en geheugenkaart gekocht. Geheugenkaart paste niet in mijn camera. Vriendelijk te woord gestaan door een medewerker en teruggestuurd. Geld terug moet ik nog afwachten, maar dat komt vast goed!

Johny 29-06-2017 Via de website gekocht

Niet content.

Ik heb jullie een mail geschreven in verband met de update van de removu r1 + en tot op heden heb ik nog altijd geen deftige respons reus gekregen. Dit laat een beetje aan de wensen over. Als klant zou ik graag een goeie feed back terug krijgen waar ik nog steeds op wacht. Ik heb de Removu R1 bijna 1 week en kan hem nu nog niet gebruiken. Wat ik trouwens heel jammer vind. Hopende op een spoedig antwoord en een goeie uitleg van uwentwege. Mvg , Johny

J. van der Zanden 28-06-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, service onbekent

Meerdere malen voor cameraland gekozen, altijd goed.
Daarom bij deze printer ook weer cameraland.
Bij meerdere shops voor de zelfde prijs.
Keuze niet moeilijk.

Atilla 28-06-2017 Via de website gekocht

Super geweldige Service

Netjes, keurig op tijd geleverd
Tevens de site bezocht ziet er allemaal professioneel uit. Ruime keuze zeker een aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dwiegje 28-06-2017 Via de website gekocht

heel snelle service

goedkoper dan enkele andere webwinkels, snelle service. Het product was stevig verpakt. Niks op aan te merken;

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid Holtkamp 28-06-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

ik zocht een goede verrekijker. Aangeboden en gekocht.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hun assortiment ruim is en de medewerkers verstand van zaken hebben

Leo 28-06-2017 In de winkel gekocht

Fijne bediening!

Was nog nooit bij Cameraland geweest omdat de fysieke winkel voor mij (Rotterdam) wat uit de buurt ligt. Aangename verrassing, persoonlijke aandacht en ook eerlijk meedenken. Een heel prettige ervaring welke je niet meer zo vaak meemaakt.

Rob Kroon 28-06-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alsof ik een cadeautje kreeg.

Ik kwam voor een zoomlens om de roofvogels in mijn omgeving vast te leggen en gezien mijn budget keek ik naar een Tamron 18-200. Na advies gevraagd te hebben waarbij mij verteld werd dat ik daar wat meer zoombereik voor nodig heb verliet ik de winkel met een 2e hands Nikon 70-300 waarop ik een dusdanige korting kreeg dat het in m'n budget paste. Er werd mij gezegd dat ze klanten graag tevreden weg zien gaan en dat is bij mij zeker gelukt, al vermoed ik dat ze op mij geen stuiver winst gemaakt hebben. Ik kwam er voor het eerst en werd behandeld als een trouwe klant.

T.M.H. Michiels 28-06-2017 Via de website gekocht

goed geholpen

de indeling van de site vind ik prima goede aanbiedingen zowel casback als ook anderen aan biedingen

Richard 28-06-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting goed

Het was mijn eerste bestelling bij cameraland en alles ging zeer snel en dat tegen zeer scherpe prijzen. Mijn bestelling werd de volgende dag al aangetekend geleverd en er zat zelfs een leuk extra bij (Lens schoonmaak doekje)

Gerard 28-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Een week geleden bestelde ik een objectief wat tot mijn verrassing een dag later reeds bezorgd zou worden. Voor mij gunstig was dat ik een PostNL locatie op kon geven om de bestelling af te halen. In de track en trace informatie stond inderdaad aangegeven dat een dag later de bestelling er zou zijn.
Echter de datum werd door PostNL driemaal verschoven met de mededeling "aangemeld maar nog niet ontvangen" Ongerust heb ik contact met Cameraland opgenomen die mij verzekerden dat het objectief vanaf het magazijn verzonden was. Drie dagen na de bestelling ben ik na gaan vragen bij het afhaalpunt, en inderdaad, de bestelling was wel degelijk 1 dag na de bestelling op het afhaalpunt. Bedankt Cameraland, iets minde PostNL

Syndromeda 28-06-2017 Via de website gekocht

Totaal geen klachten.

Het aanbod is erg groot, de prijs meestal mee van de laatsten. Tot hiertoe had ik nooit klachten bij hen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 28-06-2017 Via de website gekocht

Snel en efficiënt

Naast de snelle levering zonder enig oponthoud en goede voortgangsmelding, kun je je ook via de reviews prima inlezen en oriënteren op het product en op ondersteunende artikelen. Kortom, totaal tevreden.

Doornbos 28-05-2017 In de winkel gekocht

Service is super

Kwaliteit .mensen die weten waar ze over praten . snel en gemakkelijk . een winkel waar je met plezier naar toe gaat

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Winston.B 26-05-2017 Via de website gekocht

Mooi en uniek cameratas

Het is precies wat ik zocht voor mijn Sony-QX1. Goed en stevig materiaal, past perfect en je krijgt er een handig nekkoord bij. Levering was snel en vlekkeloos.
Geniet nu al een maand van het product en zit er een beetje mee te paraderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jozef van Dongen 18-05-2017 Via de website gekocht

Een dikke tien...!

Ik shop al jaren bij Cameraland.nl en toen ik onlangs een nieuwe spiegelreflexcamera Sony A68 kocht, had ik voor 95% van de specificaties al uit de omschrijving gehaald, doch deze Sony heeft een 4-D scherpstelling, iets wat ik nog niet helemaal begreep. Een telefoontje, en Camerland legde het mij helemaal uit, vakkundig en zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Wouter 16-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Service en voorraad, perfect!

Ik kwam één minuut voor sluitingstijd binnen om een nieuwe camera en drone te kopen, en zelfs toen hielp het personeel mij met alle liefde. Het personeel weet veel af van de producten en heeft een grote voorraad.

Paul 13-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Vanwege het ruime assortiment en de ongedwongen en deskundige service. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nieuwpoort 12-05-2017 Via de website gekocht

super snel levering!

volgende dag in huis erg snel geleverd en duidelijk wanneer het wordt geleverd! zag dat het via cameraland het meest voordelig was dat is ook mooie mee genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gertjan van der zSleen 12-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting

Binnenkomend voor de aanschaf van een statief werden al mijn vragen beantwoord en (on)mogelijkheden netjes getoond. Verkoper nam rustig de tijd en heb geen enkele keer push-commercie vernomen. Hier kom ik terug!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Francis 11-05-2017 Via de website gekocht

Fantastisch advies en service

Mijn foto's hadden een vlekje op steeds dezelfde plek en als af-en-toe-fotograaf wist ik niet wat ik hiermee kon doen. In de afgelopen jaren had ik de camera al 2x laten schoonmaken bij de vakfotograaf maar ik wilde wel graag weten of ik hier zelf iets mee kon doen. Door te googelen kwam ik bij Cameraland, vervolgens gebeld en advies gevraagd. Zo kreeg ik dus (de volgende dag al!!) een blaasbalgje en een reinigingssetje in huis. Vervolgens volgens de telefonische aanwijzingen mijn camera gereinigd en inderdaad: vlekje is weg op de foto's. SUPER!! Cameraland, hartstikke bedankt, jullie hebben deze amateur gigantisch goed geholpen!

Theo 11-05-2017 Via de website gekocht

Altijd goed.

Juiste artikel en direct verzonden en vooral goed advies.
Website overzichtelijk. Geen gezeur bij retour of garantie!

mike 10-05-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede uitleg

het was behoorlijk druk in de shop maar werd toch vlot geholpen
ik was op zoek naar een camera maar was nog niet zeker welk type ik had wel wat huiswerk gedaan maar wilde toch wat bevestiging van iemand die er verstand van heeft.
de verkoper liet mij nog wat alternatieven zien (nieuw en gebruikt) stelden goede vragen omtrent te verwachte gebruik en samen zijn we tot een camera gekomen
het werd de canon eos 760 d waar ik nu stevig mee aan het oefenen ben naar volle tevredenheid

Ton Fransen 10-05-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

De door mij bestelde lens werd direct de dag erna al geleverd en zelfs in de originele verpakking en verder goed beschermd verpakt. De lens was in topconditie zonder enige beschadiging of krasjes. Dus dik tevreden.
Cameraland Bedankt en tot snel.

Boerema 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle Levering

als enige webshop had CameraLand de Bynolyte WPR 8X42 DCL verrekijker nog op voorraad. gelijk besteld en de volgende dag al inhuis kunnen hebben als Post NL de tijd indicatie in de app tenminste voor elkaar had gehad helaas kwam de bezorger 6 uur te voeg. hier kan Camera Land natuurlijk niks aan veranderen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paul 09-05-2017 Via de website gekocht

Schitterende bijstand aan de klant + prima oplossingen!

Door mijn eigen schuld bestelde ik een verkeerd type zonnekap( Canon ES-62 i.p.v. ES-68). Toen ik mijn fout opmerkte, nam ik telefonisch contact op. Ik kreeg onmiddellijk een zeer simpele, afdoende manier aangeboden om dit euvel op te lossen ( geen ingewikkelde procedure maar een heel eenvoudige ruil). En kijk, nog geen 3 dagen later waren alle problemen van de baan en zit de juiste zonnekap reeds op mijn lens! Schitterende klantenservice ! Hier blijf ik zeker klant !!!

Edith Lambermon 09-05-2017 In de winkel gekocht

Camerland altijd goed!

Via de site (heel handig!) had ik 2 objectieven besteld. In de winkel kreeg ik het advies om ter plekke met beide objectieven enkele foto's te maken, zodat ik het verschil kon zien en een goede keuze kon maken. Uit eerdere ervaringen weet ik dat wat je 2e hands koopt altijd goed is en mocht er onverhoopt toch een minpuntje zijn, dan wordt dat netjes opgelost. Ik ben heel tevreden met al mijn nieuwe- en 2e hands aankopen en adviseer iedereen die een camera of andere foto apparatuur zoekt, naar Cameraland te gaan.

K. Lorie 09-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Ik heb onlangs een camera gekocht bij Cameraland en ben zeer tevreden van de service die ik gekregen heb. Ik heb snel antwoord gekregen op een vraag die ik via mail gesteld had en ben tevreden met het antwoord. Heb mij een demotoestel gekocht en enkel de doos was een klein beetje beschadigd maar dit was ook op voorhand vermeld. Voor de rest is het toestel in perfect staat en ben ik er zeer tevreden mee! Het was ook een zeer snelle levering. Ik heb donderdag besteld en had het toestel al op zaterdag in mijn handen in België! Een echte aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 09-05-2017 Via de website gekocht

krijgen wat je wil

duidelijke omschrijving en ook krijgen wat er staat. de website is makkelijk te doorzoeken en het product goed beschreven en gefotografeerd

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nelize 09-05-2017 Via de website gekocht

Camera

Ik vind het een uitstekend product en heb er veel gemak van, ook zijn de foto's mooi scherp waar ik blij mee ben. Goede service

Anja 08-05-2017 Via de website gekocht

Superwinkel

Makkelijk te bestellen en een zerre vlotte afhandeling van zaken. Zo wil je het als klant hebben. De website is helder. Van de aangeprezen tweedehands waren weet je wat er te verwachten is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilma Heijnen 08-05-2017 In de winkel gekocht

Enthousiaste vakkundige medewerkers

Ik ga graag naar de winkel zelf omdat het voelt als een snoepwinkel, ik kijk graag naar het grote assortiment wat jullie hebben en laat me graag adviseren omdat ik als hobby fotograaf zeker niet alle wijsheid in pacht heb en zo nog een hoop van jullie kan leren.

Frank 06-05-2017 Via de website gekocht

Helemaal niks mis mee!

Goeie prijs, laat op de avond besteld, en inderdaad de volgende dag nog bezorgd ook, precies zoals beloofd. Helemaal goed!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kvdoorn 05-05-2017 Via de website gekocht

Goede wijn behoeft geen krans!

Om niet altijd mijn sony a300 met de nodige lenzen mee te hoeven zeulen, zocht ik een camera die alles in zich had en liefst meer dan de Sony a300. Vroeger (1980) altijd met een Nikon gewerkt, vandaar mijn keuze op Nikon. De A900 trok mijn aandacht vanwege de zeer goede specificaties en mogelijkheden maar ook door de redelijke prijs van deze camera.
De keuze van 'Cameraland' was ook niet moeilijk gezien de reputatie die het bedrijf heeft.
Goed verpakt en de sublieme service om dezelfde dag te leveren vond ik heel bijzonder.

Monique 05-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en keurige service

Ik heb voor cameraland gekozen door het grote assortiment en de snelle levering. Alles wat ik zocht is ook waargemaakt en bezorgd.

FRans Vermeir 05-05-2017 Via de website gekocht

Ik kan u feliciteren om de heerlijke service

Had een Eos D5 gekocht. Die is stuk geraakt. Teruggestuurd en na enkele dagen, hersteld bij mij thuis afgeleverd.
Duimen te kort om te zeggen hoe tevreden ik ben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van geelen 05-05-2017 In de winkel gekocht
hoefplan alkmaar

goede service

Remco intervenieerde terecht bij het kopen van een adaptor micro 4/3
Leverde in plaats daarvan een tweedehands telelens.
Voldoet uitstekend.
Goede uitleg.
(Enige dagen tevoren minder mededeelzame medewerker over hetzelfde onderwerp)

wj snel 05-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer goed geholpen de verkoper had verstand van zaken

Goed geholpen door de verkoper ben al meer in deze winkel geweest en als je goed geholpen ga je ook terug naar de winkel.
En een groot assortiment accessoires voor de camera.

Peter 03-05-2017 In de winkel gekocht
hoefplan

gewwon lekker normaal

goed advies gekregen, lijkt wel alsof ze je kennen......
9 gegeven omdat er een item bij de demo model camera ontbrak ondanks controle door verkoper ( en ikzelf)
moest dus even terug, werd meteen weer goed geholpen. klasse.

Bibi 03-05-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hele goede en klantvriendelijke service!

Mijn ouders hadden hier in het begin een van de eerste versies van de Sony Alpha gekocht. De service was toen al goed. Na mijn toenemende interesse in fotografie ben ik naar deze winkel teruggekomen. De eerste keer kwam ik om informatie te vragen over wat voor soort camera geschikt zou zijn voor mijn soort gebruik. Er werd voor mij alle tijd genomen en ik werd professioneel te woord gestaan. Ik ben hierna nog een tweede keer teruggekomen om een beslissing te maken. Met behulp van een van de personeelsleden heb ik uiteindelijk mijn perfecte camera gekozen. Ik ben zeer tevreden over het aanbod en de hulp van het filiaal in Alkmaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hendriks 02-05-2017 In de winkel gekocht

geweldig geholpen

bij de aankoop was het erg druk in de winkel maar de verkoper die mij hielp nam alle tijd om alles uit te leggen en te laten zien.
niets was te veel verschillende objectieven werden naar voren gehaald en uit gelegd TOPPIE!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -