Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carlos 07-02-2023

Very good camera store! With helpful staff/customer service support if you need something to help with anything especially about your purchase! I bought most of my Camera equipment from them. Recommended to everyone.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Thanks for the nice review! Glad to hear that we were able to help you so well. Great to hear from a regular customer! We look forward to seeing you in our store or our webshop!

Mayee Riemens 06-02-2023

Altijd super goede ervaringen gehad met Cameraland, concurrerende prijen, voorraad indicatie klopt, verzending is snel en service achteraf is ook erg goed. Mijn nr1 winkel voor mijn camera gaar.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat prettig om te horen dat je altijd super goede ervaringen heeft gehad met ons. We zien je graag terug in de winkel of op onze webshop!

Roy Gelderman 06-02-2023

Ik kan redelijk slagen bij Cameraland.
Helaas kom ik vaak met inruil van de apparatuur niet bij Cameraland uit. Ze geven dusdanig weinig terug voor fotoapparatuur dat ik vaak elders terecht kom.
Vorig jaar een gebruikte lens gekocht voor €720.- euro en ik was er na twee manden niet meer tevreden over en wilde deze weer inruilen tegen een lens met meer bereik. Bij de inruilaanvraag moest ik meer dan driehonderd euro laten vallen, en dit twee maanden na de aankoop. Ze denken totaal niet met je mee, dus inruilen bij Cameraland geeft bij mij altijd een zure nasmaak.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor je review. Jammer dat je het allemaal wat negatief ervaren hebt. We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken bij het inkopen en inruilen van producten. Echter zal het soms voorkomen dat we minder interesse hebben in een lens, omdat we er bijvoorbeeld al een aantal hebben, of er niet voldoende vraag naar is. We vinden het erg vervelend dat je hier een zure nasmaak aan over hebt gehouden, dat is nooit onze bedoeling en misschien zijn we dan niet volledig genoeg geweest in de onderhandeling of de uitleg van het waarom.
We hopen je natuurlijk nog eens terug te zien in de winkel of online, zodat we dit gevoel kunnen omzetten naar iets positief.

KvB 05-02-2023

Voetje van mijn Monopod fotostatief zoekgeraakt, waarschijnlijk ergens in de modder. Gebeld en ik kreeg binnen 2 dagen een gratis voetje, onderstukje opgestuurd! Nu met Loctite vastgezet zoals geadviseerd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. Hopelijk blijft het voetje nu beter zitten. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Bart 04-02-2023

Cameraland is echt een goede winkel. Ik had vooraf via de chat advies gevraagd en op basis daarop een aankoop kunnen doen. Daar ben ik zeer tevreden over. Makkelijk om te zoeken en betalen en de volgende dag in huis. Supet
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Ger 04-02-2023

Makkelijke website om je fotografische spullen te bestellen. Redelijk uitgebreid assortiment. Snelle levering. Redelijke prijzen. Mijn bestelling was zeer goed verpakt en werd mooi op tijd geleverd. Handig is ook dat je zonder rente in drie maandtermijnen kunt betalen. Voor de wat duurdere aanschaf een mooie optie.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! We zien je graag terug in onze webshop!

Marco 04-02-2023

Goed geholpen; fantastische lens gekocht!
Erg tevreden over de Nikon Z 70-200 mm F/2.8 VR S
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je erg tevreden bent. Geniet van je lens!

Oosterink 03-02-2023

Duidelijke shop. Makkelijk om de juiste kabel te vinden aan de hand van de omschreven specificaties. Snelle levering in een goed verpakte doos. Prima service dus!
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je alles gemakkelijk hebt kunnen vinden. We zien je graag terug op onze webshop!

H.c. Kemper 02-02-2023

Ruime keuze en snelle levering., zaterdag besteld en maandags geleverd.
Lens in prima staat zoals verteld!
Vertrouwd adres voor aanschaf van camera en lens!
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Geniet van je aankoop en we zien je graag terug in onze webshop!

chantee 31-01-2023

Ik was op zoek naar fotorolletjes voor analoge fotografie. Na lang zoeken kwam ik uit bij cameraland. In eerste instantie was er wat onduidelijkheid over de voorraad van het product, maar nadat ik contact had gehad met de klantenservice bleek dat er toch genoeg voorraad was. Ze reageren snel en zijn ook benaderbaar. Ik zal hier zeker nogmaals mijn fotorolletjes kopen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat wij je goed hebben kunnen helpen. Het kan inderdaad voorkomen dat er onduidelijkheid is over de voorraad of levertijd. Hier proberen wij de mensen zo goed mogelijk over te informeren. Geniet van je fotorolletjes en we zien je graag terug!

John Oosterhuis 31-01-2023

Correcte voorlichting over assortiment en mogelijkheden, zowel van de duurdere als het goedkopere assortiment met voor- en nadelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug in onze winkel!

Monika 31-01-2023

Na een foutje in bestelling heel goed opgelost en snel , goeie prijzen, snel contact gelegd, makkelijke website, ja ik blijf hier voor mijn aankopen :)
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat de service naar wens is verlopen. Het gebeurt wel eens dat er een foutje wordt gemaakt, maar die lossen we dan graag zo snel en goed mogelijk weer op. We zien je graag terug in onze webshop!

Ine 31-01-2023

(lens alleen bij Cameraland afgeprijsd). een mooie aanbieding!
uitstekende service, pijlsnelle bezorging, geen moeite teveel!
veel dank!
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review en geniet van je lens! We zien je graag terug in de winkel of webshop!

corne 31-01-2023

Camera rugtas gekocht (Wandrd) echter zonder binnenwerk voor camera. Nieuwe order geplaatst voor set (volgende dag binnen, super handige tas). Andere set terug gestuurd & binnen 3 dagen ook refund ontvangen.
Service zoals het hoort.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Ik ben blij om te horen dat het allemaal goed is bevallen. Geniet van je nieuwe tas en hopelijk tot snel!

C. Johnson 28-01-2023

I am very impressed with this product, well build, and very strong. I needed a stand for an overhead photoshoot after searching for an option with a tripod extension, I decided to go for C-stand, certainly, I was not disappointed choosing this product. I will definitely recommend this product.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Thanks for the nice review! Enjoy your purchase. We'd love to see you again!

Michel koenen 28-01-2023

Goede schop van jullie en snelle levering altijd goed top winkel Goede service ook en vriendelijke
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review en de dikke 10! We zien je graag terug in onze webshop!

Ton 27-01-2023

Ik kwam voor een grijs-verloopfilter en had eigenlijk al besloten welke ik wilde hebben.
Na een uitvoerige en geduldige uitleg heb ik besloten om toch voor een Kase filter en bijpassende houder te gaan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat onze verkoop specialisten je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Eva kolderie 27-01-2023

Fijne winkel, goed personeel die direct op je vragen kunnen antwoorden, mooie camera
Geen kras en geen gebruiksaanwijzing slijtage, snelle levering
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Geniet van je aankoop en hopelijk tot ziens!

Cees 27-01-2023

Ben een steeds teug kerende klant omdat ik goed en vakkundig geholpen wordt . Uitstraling van de winkel is zeer goed met een groot assortiment
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om dit te horen van een vaste klant. We zien je graag terug in onze winkel!

Eefje kol 26-01-2023

Fijn geholpen met vragen , 2e hands camera 200 euto goedkoper en zonder fouten of krassen , geweldig!,en snel geleverd. Zodat je er snel mee kan werken, m vr groet Ec
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier met je aankoop. Hopelijk tot snel!

Rob P. 26-01-2023

Cameraland is wat mij betreft al jaren de winkel voor alle fotoapparatuur.
Of je nu digitaal een aankoop wenst te regelen, of fysiek vanuit de winkel in Alkmaar, in beide situaties mag je rekenen op een deskundig advies.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen over jouw tevredenheid. We helpen onze klanten graag. Hopelijk tot snel!

Netty 24-01-2023

Deze shop heb ik gekozen omdat zij een product dat ik graag wilde 2e hands aanboden. Ik ben uitstekend geholpen en op vragen wordt adequaat geantwoord.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent.

Hopelijk tot ziens!

rob 23-01-2023

28 december contact gezocht met de winkel ivm wat revieuws die ik had gelezen over de canon r7. Wis dat hij niet op voorraad was dus de vraag wanneer komt ie weer .... 1e week januari was het antwoord dus druk op betalen. Af gelopen vrijdag bezorgt op 20 januari. In de conten online op de vraag niks ontvangen hoe kan dat hoor je het standaard antwoord we nemen contact met u op er komen iedere week wel wat exemplaren binnen maar u staat boven aan. Ik zocht 20 januarie nog maar eens contact of hij voor mijn vakantie in augustus ....kreeg ik plotseling een track en trace smiddags rond uur of 1500 mijn vraag was vanuit de ochtend. Merkte ook dat de camera 21 euro duurder was dan hij landelijk werd aangeboden. ....... geen sorry geen berichtje ,geen korting voor nieuwe aankoop. van goed nieuws komt er aan maar wel een opmerking ...we bedoelen wrrkdagen dus zijn nog ruim op tijd ??????????? . als deze revieuw al geplaatst zou worden maak ik zeker en vast geen kans op de 250 euro.....lol
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de review. Wel jammer dat u niet helemaal eerlijk bent qua verhaal. Wil dit toch even rechtzetten. Op het moment van bestellen wist u dat het product niet voorradig was. We hebben gezegd dat deze werd verwacht in januari, maar we hebben u elke keer aangegeven dat we daar geen beloftes over konden doen. We hebben verschillende keren contact met u gehad aangezien u ons meerdere keren per week benaderde via mail, chat, whatsapp, telefoon met elke keer dezelfde vraag, en elke keer hebben wij aangegeven dat we geen indicatie hebben van de levertijd. Terwijl u elke keer met beloftes gooide die wij u niet hebben gemaakt. U was de eerst wachtende voor dit toestel, en de gene die binnen is gekomen is dan ook direct naar u verzonden. Hiervan bent u op de hoogte gesteld via mail en u ontving een track en trace code.

Ik begrijp dat het tegen valt als het wachten langer duurt dan u had verwacht. Maar het is daarin niet eerlijk om ons op deze manier neer te zetten. Gezien u zelf ook in alle communicatie kan terug lezen dat we u nooit iets hebben beloofd of toegezegd, en altijd eerlijk met u gecommuniceerd hebben.

Voor nu wens ik u veel plezier van uw nieuwe Camera, en als we u eens ergens bij kunnen helpen dan horen wij het graag.

Bob Wieland 23-01-2023

Ik was lang aan het twijfelen over de Sony RX 10 M iv.
Na het lezen van vele recensies en kijken naar video’s kwam ik er maar niet uit om mijn HX400 V te vervangen voor de RX 10.
Op een rustige koopzondag heb ik een bezoek gebracht aan Cameraland waar ik al meerdere goede ervaringen mee had.
Verkoopadviseur begreep mijn verhaal direct en gaf mij op een zeer professionele wijze dat laatste zetje in de rug voor de aanschaf van deze fantastische camera.
Ik ben heel blij met de aankoop van de RX 10 M iv, wat een geweldige camera.
Het zeer vakbekwame advies en de service maken dat ik voor de aankoop van mijn volgende apparatuur zeker weer naar cameraland ga.
Officiele reactie van Cameraland.nl 08-02-2023

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We zien je graag terug!

Mario 23-01-2023

De winkel is makkelijk bereikbaar, voldoende parkeerruimte, ziet er zeer aantrekkelijk uit, er is voldoende (deskundig) personeel aanwezig, ik werd dus snel en voortreffelijk geholpen. In financiële zin ook een prima (inruil)deal gesloten.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-01-2023

Bedankt voor de mooie review! Veel plezier van de nieuwe apparatuur en hopelijk tot snel!