Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1029 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Barry 13-03-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Geweldige zaak

Deze mensen zijn niet alleen experts in hun vak maar hebben ook een zeer vriendelijke persoonlijkheid.

Je kan idd je spullen inruilen en je krijgt er een redelijke prijs voor....maar het moet wel interessant zijn voor hen. En daar zijn ze heel eerlijk in.

Ik ben blij met hen....en zal honderden foto zaken passeren om liever deze cameraland te bezoeken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anita 12-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar, van Ostadelaan

We kwamen voor advies en gingen weg met twee camera's.

Breed aanbod, en veel kennis. Goede uitleg over de producten zodat je een goede keuze kan maken. Iedereen krijgt de aandacht die hij/zij verdient . Leuke attentie gekregen omdat camera cadeau werd gegeven voor een huwelijk.

camera 12-03-2017 In de winkel gekocht
cameraland alkmaar

Ik vroeg om uitleg En die kreeg ik. En snapte het.

ruime keuse goed geholpenEn er zijn in onze buurt geen grote foto zaken En ze nemen de tijd voor je

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Visman 11-03-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Vriendelijk te woord gestaan, een goed advies, ruim assortiment en men neemt ruim de tijd voor uitleg

C de Jongh 11-03-2017 Via de website gekocht

Prima service bij Cameraland

Verkopen kan (bijna) iedereen.
Maar wat als er iets niet goed gaat?
Op de site van Cameraland vond ik een mooi tweedehands balhoofd. Na de bestelling bleek dit een ander balhoofd te zijn dan dat ik dacht te krijgen.
Wat nu zo ijzersterk is bij Cameraland:
- zonder kosten retourneren
- uitstekende telefonische ondersteuning
- terugboeking aankoopbedrag zeer snel
Hier ga ik zeker nog een keer bestellen!

Andrew Plevier 11-03-2017 In de winkel gekocht
te Alkmaar

Goed en deskundig personeel

Ook al koop je er niets, een gezellig praatje is altijd mogelijk en je bent altijd welkom voor verder advies

Berend 10-03-2017 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering

Na bestelling van mijn artikel, werd deze keurig verpakt de volgende werkdag al geleverd. Dit terwijl ik toch redelijk laat mijn bestelling had geplaatst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wokloo 09-03-2017 In de winkel gekocht

Vaklui

Vaklui. Geen moment het onbehagelijke gevoel gehad wat je kan overkomen in de showroom van een autohandelaar, dat me iets wordt aangesmeerd. Nee ik werd behoed voor een domme aankoop. Met argumenten. Het is mijn adres nu. En vraagbaak.

Peter Overbosch 09-03-2017 In de winkel gekocht

Onverwacht

Op een trip was ik een paar kleinigheden kwijtgeraakt. Had verwacht dat ze niet of moeilijk te leveren zouden zijn. Cameraland had ze nog ergens liggen en ik kreeg ze gratis mee. "Het ware dure apparaten, meneer. Dan kan dit er wel als service bij." Hulde!

Roy 08-03-2017 Via de website gekocht

snel en perfect geleverd

Fantastische winkel! klantvriendelijk in de winkel , via de telefoon en ook via de mail. Komen hun afspraken prima na Bellen of mailen altijd binnen de afgesproken tijd. Bestellingen komen razendsnel naar je toe!
Stond er versteld van. Het gebruiksgemak van de site is perfect. Zoek je iets voor je camera zoek dan niet stand en land maar gan naar CAMERALAND!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.l. Hoogland 08-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima informatie, goede instructie.

Goede sortering, goede prijs, ondersteuning in winkel.
Ik werd deskundig geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

sonja vlug 08-03-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

super service.

Eerst in de winkel geweest en daar een tweedehands body en lens gekocht. perfect geholpen . Plaatje van statief zoekgeraakt en bested . Volgende dag in huis. Eerst winkel gebeld waarop zij de link hebben gestuurd en ik het zo kon bestellen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Netperk 08-03-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel, prima personeel

Ze namen de tijd voor me, gaven antwoord op al mijn vragen en dachten serieus mee over mijn twijfels
Cameratas die niet beviel kon makkelijk geruild worden en er volgde een uitstekend advies voor een andere.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom 08-03-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle service

No nonsense met duidelijke en vooral correcte beschrijving van de gekochte converter. Levering reeds de volgende dag. Product meer dan goed verpakt en beschermd.

dirk 08-03-2017 Via de website gekocht

Sneller dan ik mogelijk hield

Zelfs een tweedehands lens wordt meteen verzonden en is prima in orde. Dat er nog een jaar garantie opzit vind ik mooi meegenomen.

Menno 07-03-2017 Via de website gekocht

snelle geweldige service

Was de enige shop die bij post.nl wilde afleveren.in plaats van aan de deur. levering binnen een dag
top service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wil 06-03-2017 Via de website gekocht

Demo model

Dit was duidelijk een demo model, of al een keer eerder verkocht en retour gebracht. Verpakking slordig dicht getapet en lichte krasjes op de zichtzijde van hub. Jammer, dat dit niet van te voren was aangegeven. Tevens ook nog een verouderd model, rev A, inmiddels al de rev B op de markt.

Becky 05-03-2017 In de winkel gekocht

Nette service

Het personeel is zeer betrokken en luisterde naar de wensen van de klant . En geeft goed advies wat daar op camera gebied het beste bij past. Zowel voor de camera's als hun toebehoren. Personeel weet waar ze het over hebben en zijn goed op de hoogte van hun producten

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. de Jong 05-03-2017 In de winkel gekocht

Super klantgericht.

Ik heb nooit tweedehands durven kopen, uit angst om iets aangepraat te krijgen. Ik heb in de winkel mijn ogen uitgekeken. Zoveel moois! De medewerker heeft mij helemaal overtuigd, door te luisteren naar mijn wensen. Zo ben ik niet met de duurste lenzen naar huis gegaan, maar met de lenzen die passen bij mijn interesse en mogelijkheden. Daar ben ik super blij mee. Zo hoort het.

Arnold 05-03-2017 Via de website gekocht

een echte fotoaak

Snelle levering
Goede prijs
Ruime keus
Goed bekend om zijn service
Complete (internet)winkel voor 'n fanatieke fotograaf

Peter Hagers 04-03-2017 Via de website gekocht

Cameraland doet wat het beloofd

En dat is wat ik van een winkel verwacht, elke dag ook op zondag. Daarnaast hebben (bijna) alles voor elke fotograaf.
It is as simple as that..

Ingriddewit64 04-03-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Door mijn zuster die hier haar spullen haalt. Service en uitleg prima ik ben n leek. Alleen had een 2e hands Canon 400d gekocht, kom thuis kom er achter dat ie niet flitst. Mss bepaalde handelingen toch nakijken voordat ie de deur uitgaat. Zeker als je niet in Alkmaar woont. Ik ben eigenlijk niet zo van 2e hands baalde gelijk al was t misschien n lampje. Me zuster heb ik de 400d omlaten ruilen voor de 1300d. Vandaag n cursus gedaan " Camera de baas" ben er erg blij mee.

Aafko 04-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ze nemen all tijd voor jou

Zaterdagmiddag, redelijk druk in de winkel. ondanks dat worden de klanten goed en rustig geholpen. Dit houdt in dat je wel iets langer moet wachten voor je aan de beurt bent, maar als je dan aan de beurt bent krijg je alle aandacht tijd en uitleg die je maar hebben wilt.
Ook op het laatste moment toch voor een ander model camera kiezen als dat al op de factuur stond is geen enkel probleem.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Victor 04-03-2017 In de winkel gekocht

Niet tevreden over winkel

Ik ben naar de winkel in Alkmaar gegaan, voor een lens voor mijn Nikon D5300.
Eigenlijk was ik er al uit voordat ik de winkel in ging, ik wist welke lens ik wilde en wat hij koste.
Na veel te lang in de winkel gewacht te hebben werd ik eindelijk geholpen, eigenlijk was ik er al klaar mee! Zat van het wachten mij een andere lens aan laten smeren voor 150 euro meer. Achteraf niet tevreden over deze lens en baal van mezelf dat ik niet heb gekocht wat ik wilde maar me heb laten beinvloeden door de verkooptechnieken van de verkoper.

Officiele reactie van Cameraland.nl 18-03-2017

Beste Victor,

Bedankt voor uw review.

Uit onze administratie blijkt dat mijn collega u heeft benaderd en we tot een oplossing zijn gekomen.
Graag hoor ik van u of uw klacht naar tevredenheid is opgelost. U kunt ons bereiken per mail op info@cameraland.nl.

Mocht u content zijn met de geboden oplossing wil ik u vragen uw review te herzien.

Alvast bedankt.

Team Cameraland.

Robert 03-03-2017 Via de website gekocht

Focus op de klant

Deskundige, efficiënte en vriendelijke klantenservice, had eerst nog telefonisch de voorraadstatus nagevraagd. Supersnelle, correcte en overzichtelijke orderafhandeling

Theo Lammerts 03-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

alles op het gebied van fotograferen verkrijgbaar

Nieuw in de digitale fotografie? Je wordt vriendelijk en deskundig geholpen en krijgt advies afgestemd op jouw budget. Uitleg over de verschillen tussen typen digitale camera's, hun voor- en nadelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joost de Jong 03-03-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort.

Overzichtelijke website ondanks het gigantische aanbod. Prima prijs en levering zoals bij het artikel vermeld (de volgende dag). Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 02-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Per mail een videobewerkingsprogramma van Magix besteld. Een goede en snelle aflevering. Zorgvuldig verpakt en een goede snelle aflevering.
Slagzin: Cameraland?..Is niks mis mee...

Arthur Bruin 02-03-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en vakkundige benadering

Kort geleden zijn mijn partner en ik, allebei een leek op fotografiegebied, naar binnen gelopen in de winkel van Cameraland om een indruk te krijgen welke camera er nu voor ons de beste keus zou zijn. Wij troffen er heel vriendelijk personeel en werden meteen op onze wenken bediend: de verkoper liet ons, na eerst te hebben gevraagd waarvoor wij een camera precies zouden willen gebruiken, enkele prachtige camera''s zien en gaf ook een heldere uitleg over de soorten camera''s die er zijn.
Wat wel zo prettig was is dat de verkoper naar mijn indruk deskundig was en dat er in het geheel geen sprake was van enige aandrang om ons direct tot aanschaf te laten overgaan.
Een week later zijn wij teruggegaan om de door de verkoper geadviseerde Sony a6000 te kopen en daarvan hebben we nog geen seconde spijt gehad ! Pas in de dagen na de aanschaf ben ik mij op internet goed gaan verdiepen in het aanbod van verschillende merken en type camera's en de prijzen ervan, en ik kan alleen maar beamen dat we door Cameraland uitstekend zijn geadviseerd.
Ook vanwege het overweldigend grote assortiment van Cameraland zou ik anderen zeker adviseren om naar deze winkel te gaan indien men overweegt om een foto- of videocamera te gaan aanschaffen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Varya 02-03-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik vestelde een tweedehands camera, en ondanks dat deze de grens moest oversteken was hij de volgende dag al aangekomen. De camera leek ook gloednieuw. Super!

ProPhoto.Pictures 02-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop 2e hands onderdeel

Ja dat heb je dan, je camera komt ten val ondanks de metalen ophang beugel die losschiet. Kosten liepen hoog op. De lens maakte als eerste contact en daardoor ving de lenskap de val als eerste op. De lens bleef heel, de camera helaas niet en de lenskap ook niet. Gelukkig kon Cameraland mij aan een goede 2 de hands helpen.Dank jullie. Top service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Steven 02-03-2017 In de winkel gekocht

Kundige verkopers.

We zijn netjes geholpen en goed advies gehad. We waren op zoek naar een cameratas , en dat is gelukt ook.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Oscar Mendonca Dias 02-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Als klant van Cameraland sinds twee jaar ken ik de winkel goed en heb niets anders dan goed ervaringen met assortiment, service en personeel.
Nu voor het eerst bestel ik een step up ring via de website. rond 16.00 uur besteld en volgende ochtend om 11.00 uur in Hoorn ontvangen.
Beter kan niet. Geweldig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kim Udo 02-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ouderwetse service in een moderne fotozaak!

Is er iets op fotogebied dat ze bij cameraland niet hebben? Nou heeeel soms. Maar dan... bestellen ze het gewoon voor je en krijg je binnen een dag een telefoontje dat je bestelling in aantocht is. Dat maakt het dus de moeite waard om een stukje om naar Alkmaar te rijden. Voor mijn man zeker geen straf, hij noemt dit niet voor niets zijn favoriete 'snoepjeswinkel'!

Ilse Van den Bossche 01-03-2017 Via de website gekocht

Via de shat, hebben zij mijn ogen geopend

Ik schaam mij nog steeds dood. Net omwille de ongelooflijke snelle hulp on line.
Eindelijk had ik een budget bijeen gekregen, om een betere camera te kunnen aanschaffen. Eentje met meer iso waarden. Ook al wist ik totaal niet wat het eigenlijk betekende. alleen dat het beter was voor als je veel binnen huis trekt.
Zo kwam ik terecht bij de Sony A5100 body. Wist ik veel dat deze geen lens incluis heeft en mijn moment van vruegde, sloeg om in pure paniek.
Tja, klik en go is mijn ervaring met camera's. In paniek bestelde ik dan maar de Nikon Coolpix P900. Toch werd ik er niet rustiger op en waagde de domste vragen via de shat. Het gevolg is, door hen ben ik mij gaan verdiepen in alles betreffende een camera. Gewoon al, om niet nog eens vanachter de pc, door de grond te zakken want kwam weer tond mijn verstand. De Sony is het geworden.
oprechte excuses maar vooral, veel dank.
Mijn volgende aankoop bij jullie, zal een bewuste keuze zijn en niet meer beschamend.
Ilse Van den Bossche. Ik ben er echt wijzer op geworden.

Mathijs Geenacker 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik wilde een statief hebben maar wist niet precies wat. Dankzij de zoekfilters van de site heb ik precies kunnen bekijken welk statief het best bij mij past. En de volgende dag in huis. Gelijk uitgeprobeert. Helemaal geweldig!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

HCR Fotografie 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Was op zoek naar een receiver van Elinchrom die nergens meer leverbaar was maar.... gelukkig nog wel op voorraad bij Cameraland. Top geregeld en snel in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ALR 01-03-2017 Via de website gekocht

goede info-snelle levering

Prima (extra) informatie verkregen via de telefoon.
Keurig en snel geleverd. Dit hete een demo onderdeel maar is als nieuw. super!!

Wilfried 01-03-2017 Via de website gekocht

Kowa BD 8x42 XD

De aankoop en levering gingen prima
Het geleverde komt echter niet overeen met de beschrijving
Ipv een lederen tas is er een plastic tasje geleverd
Daarnaast is de garantie volgens de beschrijving 10 jaar, echter in de voorwaarden van camera land staat 2 jaar.
De verrekijker zelf voldoet aan mijn verwachting

André 28-02-2017 In de winkel gekocht

Blij met mijn D5600

Goed geholpen, klantvriendelijk en lekker snel. Extra batterij wilde ik eerst een goedkopere kopen,dat bleek bij de nieuwe toestellen niet te kunnen. Heeft de verkoper me laten zien dus toen maar een originele batterij extra erbij gekocht. Super camera alleen jammer dat er geen boekje meer bij zit, dat moet je downloaden. Verder een topzaak

T Meijering 28-02-2017 In de winkel gekocht

Advies en reparatie

Altijd een goed advies over te maken keuzes en hulp bij reparatie van toestel. Correcte adviezen. Ben zero tevreden.

Matthijs Wolthers 28-02-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

De keuze voor een goed statief is lastig. Ik had me uitgebreid verdiept, maar eigenlijk duizelde het me een beetje. Bij Cameraland kon ik rustig even kijken en kreeg ik aangenaam en deskundig advies én een goede prijs.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R. Ebli 28-02-2017 Via de website gekocht

Vlot en zo goed als nieuw

Net voordat ik naar buiten ging om te fotograferen, snuffelde ik nog wat rond op de tweedehands-pagina van Cameraland. Hier stuitte ik op een mooi klasse-objectief; namelijk een 12-32 mm F 3.5-5.6 van Panasonic: Niet alleen zeer compact en scherpe beeldoverdracht, maar ook nog eens zeer scherp geprijsd. Na een paar handelingen was het mijn objectief. Na het weekend ontving ik het objectief en inmiddels heb ik er al mooie foto's mee gemaakt.

Victoria 27-02-2017 Via de website gekocht

Super!!!

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij cameraland.nl Ik ben echt tevreden over de verloop hier van. Een hele mooie prijs betaald voor een lens voor mijn nieuwe camera. Ik zal zeker als ik nog een lens ga halen zeker hier weer kijken.
Product werd ook zeer snel geleverd.
Hopelijk kan ik in de toekomst hier terecht voor meedere aankopen.

Heel erg tevreden. 27-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop camers met lens

Ik ben zeer tevreden over het geleverde. Er was in eerste instantie een misverstand ontstaan, door de medewerker op een adequate manier opgelost.

Fred de Wit 27-02-2017 In de winkel gekocht

EAW

Prima advies en begeleiding bij de keuzen van een spiegelreflex camera met lens.
Er is in de winkel zo veel keuze, dat je er bijna een dag voor kan uittrekken wil je alles gezien hebben.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

wilco 26-02-2017 In de winkel gekocht

Fotocamera

goede uitleg en kennis van zaken.. verkoper neemt de tijd voor je ondanks de drukte van klanten.. gedegen kwalitatieve uitleg over het product.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piter 26-02-2017 In de winkel gekocht

Veel expertise en uitmuntende service

Koop er regelmatig. Veel kennis in huis en perfecte service. Ze hebben er echt verstand van en helpen in een rustige sfeer

Fred 25-02-2017 Via de website gekocht

Handschoenen Climatec.

Prima webshop, schitterende winkel.
Vriendelijk personeel dat weet waar ze het over hebben, geen vraag is te gek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron en Wendy 25-02-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en professioneel

Was opzoek naar cadeautje voor mijn vrouw. Ze verkopen op advies en ze willen je niet het duurste verkopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -