Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1112 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Laminaka 07-02-2017 Via de website gekocht

Très contente !

zeer snelle levering aan Frankrijk! Geproduceerd in zeer goede staat, ik ben zeer tevreden voor een eerste bestelling! Ik zal terugkeren.

Paul V. 06-02-2017 Via de website gekocht

tweede-hands objectief van prima kwaliteit.

Tweede-hands objectief gekocht zoals gezien op de web site. De prijs was zeer schappelijk, levering was zoals beloofd zeer snel, objectief was goed verpakt verzonden en voldeed volledig aan de beschrijving. Echt een aanrader dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Corine 06-02-2017 In de winkel gekocht

Upgrade Canon

Prima winkel waar echt de tijd voor je wordt genomen, zodat je met iets goeds de winkel uit gaat. Er wordt geluisterd naar je wensen en daar wordt op ingespeeld. Heb mijn Canon 1100D ingeruild voor een 70D en tevens de groothoek lens ingeruild voor een serieuzere versie. Dik tevreden de deur uit!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron 06-02-2017 In de winkel gekocht

Remote Control & Flash Trigger

Voor het fotograferen van vogels in mijn tuin wilde ik voor mijn Sony camera een draadloze afstandsbediening dus donderdag naar de winkel gereden. Camera mee en de verkoper gaf mij een Captur Remote Control & Flash Trigger voor Sony DSLR camera's. Thuis gekomen kon ik deze niet monteren op mijn camera. De volgende dag terug en kocht ik een hot shoe adapter for Sony. volgens de verkoper moest het nu lukken. thuis gekomen wilde ik mijn flitser (orgineel Sony) op de reomte control monteren paste mijn flitser niet op. Om nu voor de derde keer van Zaandam naar Alkmaar af te reizen werd me even te veel. En om nu weer een andere adapter er bij te kopen maakt het ook weer duurder. Je verwacht als je een set koopt geschikt voor Sony dat ze ook moeten aansluiten op de Sony apparaten. Overigens de draadloze afstandsbediening werkt goed maar helaas past de flitser er niet op. Verder uitstekende fotowinkel en eigenlijk had ik mijn flitser gewoon mee moeten nemen om te kijken of alles werkt. Dus een les voor de volgende keer.

Matthi 06-02-2017 Via de website gekocht

Super goed

Super goede klantvriendelijkheid en een vlotte bestelling en levering. De betaling verliep iet wat trager maar voor de rest alles tip top in orde. Het materiaal dat besteld was, was ook dik in orde!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco Borsato 05-02-2017 Via de website gekocht

GEWELDIG!

Echt super snelle levering!
En heel eerlijk en duidelijk goede communicatie zeer uitgebreid assortiment! Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Virgil 05-02-2017 Via de website gekocht

Excellente service

Bestelling online was niet meer voorradig. Dezelfde dag belden ze nog op en boden een perfect alternatief en prijsverschil terug bij bezorging (cash in envelop).
Binnen 24uur geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 05-02-2017 In de winkel gekocht

Gerrit

Ik wilde overstappen naar het HAIDA filtersysteem. Eerst wat huiswerk gedaan en met deze kennis naar mijn vertrouwde Cameraland. Daar werd ik zoals altijd weer goed geholpen en alle filters werd uit de verpakking gehaald met een duidelijk verhaal er bij, Ik was eigenlijk niet anders gewend. Ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn variabel NDfilter en ik liep tevreden de winkel uit met een paar nieuwe filters en filterhouder. Enig "smetje" was dat de adapterring 77mm niet meer op voorraad was, maar die zal snel worden nagestuurd.

Liesbeth Kralt 04-02-2017 In de winkel gekocht

Camera ingeruild, zeer tevreden! Winkel Alkmaar

Vriendelijke ontvangst, zeer redelijke prijs voor inruiltoestel. Goed advies voor nieuw toestel. Voelde me koning klant op positieve manier!

GT 17-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

1e bezoek en meteen geslaagd!

Op aanraden van een familielid ben ik naar deze winkel gegaan en ben daar prima geholpen.
Het personeel is deskundig en neemt ruim de tijd om alles uit te leggen.

Harman 12-01-2017 Via de website gekocht

tweede hands Sigma 170-500 m/m voor nikon

Heb vaker bij cameraland gekocht ook tweedehands nooit geen spijt van gehad goeie service en vlotte regeling

Pluspunten

• meestal 1 jaar gerantie op 2 dehands
  • beschrijvijng klopt soms is het nog mooier .

Minpunten

• niet gevonden

bmu 09-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Eerlijk advies en dat voor een concurrerende prijs!

Het advies over de camera's was voor ons erg belangrijk om de juiste camera te kopen passend in ons budget. Een goede uitleg, lekker bakje koffie en veel dingen nieuw geleerd.

Pluspunten

• Heldere uitleg
  • Nemen de tijd
  • Kopje koffie
  • Goede prijzen

Minpunten

• Dat ik alleen pluspunten kan bedenken

walter 07-01-2017 Via de website gekocht

uitstekende webshop

bij een foute levering zeer goede support van het personeel gehad.
Het probleem werd op de voet opgevolgd en in samenspraak zeer goed opgelost .

Pluspunten

• zeer corecte begeleiding
  • gemakkelijk
  • goede prijzen

Dirk 05-01-2017 Via de website gekocht

Converter 2.0x EX DG HSM APO Sony-AF

Artikel wasbij bestelling niet in voorraad. Cameraland nam spontaan telefonisch contact met me op om me hier nogmaals op te wijzen. Nu is het even wachten tot dit hebbedingetje aan hen, en dan ook aan mij geleverd zal worden.

Hans 04-01-2017 In de winkel gekocht

Top zaak

De verkoper nam werkelijk alle tijd voor ons, gaf goede adviezen en liet voldoende modellen en merken zien met uitleg.
Het was een genot om hier ruim anderhalf uur te doen over een aankoop.

Ricardo 03-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fijne service en veel kennis van zaken!

Via cameraland heb ik een lumix G7 met bijpassende lens aangeschaft.
Deze camera had ik op korte termijn nodig en is dan ook met goed advies binnen een dag verzonden. Ik beveel deze winkel zeker aan!

Pluspunten

• snelle service
  • veel kennis

Minpunten

• mobiele website wat onduidelijk tijdens zoeken.

Fra s 02-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Eerlijk bekennen dat mijn eerste reden de goede inruilprijs was. 2e waren de goede klanten ervaringen. Mooie winkel en goed geholpen Door vriendelijk personeel

Pluspunten

• Prijs kwaliteit, deskundig personeel

Minpunten

• Reistijd ☺

Kim Meijer 02-01-2017 Via de website gekocht

Ontbreken lensdop

Ik heb afgelopen dagen een tweedehans camera gekocht, en vlak daarna vanaf huis een tweedehans lens besteld. Prima materiaal, erg tevreden over.

Bij de lens mist echter de lensdop. Geen idee waarom die er niet bijgeleverd is, misschien zat hij er gewoon niet bij. Maar bij een lens van 250 euro verwacht ik van de winkel dat ze er een lensdop bij leveren.

Pluspunten

• Goed materiaal
  • Veel aanbod

Minpunten

• Ontbreken lensdop

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-02-2017

Goedemorgen mevrouw Meijer,

Uit onze administratie blijkt dat naar aanleiding van uw klacht mijn collega Harry u dezelfde dag de ontbrekende lensdop heeft nagezonden. Uiteraard onze excuses dat deze niet direct was bijgeleverd.

Graag hoor ik of u deze goed hebt ontvangen en wil ik u vragen uw review te herzien.

Alvast bedankt.

Fred Hoogervorst
Cameraland.nl

John Last 02-01-2017 Via de website gekocht

John Last

Was al langer op zoek naar een geschikte lens. Door toeval op deze website terecht gekomen. Snelle, vakkundige informatie. Levering werd snel uitgevoerd. Ben zeer tevreden!

Pluspunten

• vakkundig
  • snelle levering

Vt Hof 02-01-2017 Via de website gekocht

Tweedehands Sony A6300

Prima omschrijving van het product. De camera is tweedehands, maar zat keurig in de originele doos met alle bijbehorende accessoires. En zeer snel geleverd.

Pluspunten

• Goede omschrijving
  • Snelle levering
  • 12 maanden garantie op 2e hands product

Peet 02-01-2017 Via de website gekocht

Excellente klantvriendelijkheid

Deze winkel is een voorbeeld van klantvriendelijkheid. E-mails worden snel beantwoord en zaken worden opgelost indien noodzakelijk.
Afspraken worden nagekomen. Zelfs in een voor hen extreem drukke tijd als de kerstperiode toen ik mijn aankoop deed.

Absolute aanrader. Hele fijne (web)winkel.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle reacties
  • Goede prijzen

Rob 02-01-2017 In de winkel gekocht

Topwinkel

Cameraland is een fantastisch winkel. Zelf kom ik er regelmatig en niet altijd om iets te kopen. Toch zijn de medewerkers nooit te beroerd om tekst en uitleg te geven over de producten. En als je iets nodig hebt luisteren ze goed Naar wat je wilt en geven het juiste advies voor elke beurs. Ook bieden ze de mogelijkheid om je fotospullen in te ruilen als je wilt upgraden of iets nooit gebruikt.

Pluspunten

• Zeer vriendelijk en kundig personeel
  • Zeer uitgebreid assortiment
  • Alles voor beginner en prof
  • Goede webwinkel
  • Ruime parkeergelegenheid

George Stoekenbroek 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Prima zaak. Het personeel heeft kennis van zaken. Goede service. Bij bestelling snelle bezorging.
Website gebruiksvriendelijk.

M. Budding 02-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne service

Nette winkel, veel keus. Scherpe prijzen. Goed advies. Vriendelijk personeel dat kundig overkomt en ook de tijd voor je neemt. Er werd niet geprobeerd mij iets aan te smeren waar ik niet om verzocht had

Frank 02-01-2017 In de winkel gekocht

Koop camera en lenzen

Erg goed geadviseerd en zeer tevreden over mijn aankoop. Met mijn wensen/ eisen naar de winkel gegaan en samen met de verkoper tot een uitstekende oplossing binnen het budget gekomen

Petje 01-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Sony F18 OSS SEL

Snel en tijdig geleverd.. verder niets. Winkel lijkt te bestaan uit enthousiastelingen - jammer dat ze (voor mij) zo ver weg zitten.

Ed Neudorfer 31-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitstekende kennis en klantgerichtheid van de medewerkers.

Ik koop al enige jaren mijn camera-apparatuur bij Cameraland en ben meer dan tevreden over de kennis en klantgerichtheid van de medewerkers. Goede inruilprijzen en er wordt de nodige tijd voor de klanten genomen.

Pluspunten

• Kennis
  • Inruilprijzen

Bert de klein 31-12-2016 Via de website gekocht

Bert

Vaak wat gekocht bij cameraland,zelden probleem gehad. Was er een probleem dan werd dit heel snel opgelost. Niets dan lof

Tiny 31-12-2016 Via de website gekocht

goede service

Snelle levering, geen enkel probleem bij retourneren van een artikel.
Iets meer informatie bij een tweedehands aanbieding zou welkom zijn, zoals geschikt voor welk fototoestel, zodat een miskoop voorkomen wordt. (dit ligt ook aan mijn gebrekkige kennis)

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke info bij retourneren
  • prima verpakt

Minpunten

• info over het product

Arida Winands 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en prima service

Zowel de verkoop van mijn oudere body, lens en camera Gingen vlug en naar wens.
En dat alles per telefoon internet en mail fantastische vlotte service.
Daarom mijn nieuwe camera ook weer besteld en weer vlot en helemaal een prima camera.
Ben zeer tevreden.

Wilhelm Kram 30-12-2016 Via de website gekocht

Behulpzaam en hulpvaardig

Je stelt een eenvoudige vraag en je krijgt een antwoord met heel veel mogelijkheden. Ik ben van mening, dat er vakbekwame en ervaren verkopers werken.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • prijzen zijn aantrekkelijk
  • prijzen zijn betaalbaar

Moos 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Via e-mail keurig op de hoogte gehouden, van bevestiging bestelling, verzending incl. tracktrace code zodat je kan zien wanneer je pakket te verwachten is. Factuur via e-mail en bij de levering.

Pluspunten

• snelle levering
  • tracktrace code

Frank 29-12-2016 In de winkel gekocht

klantgericht en deskundig

Vriendelijk en deskundig personeel die weten wat ze verkopen en nog tijd hebben boor de klant. Helpen je de voor jou beste keuze te maken.

Mark 27-12-2016 Via de website gekocht

Te lage prijs op de website, toch geleverd

Vanwege een fout op de website stond er een camera (Canon inclusief body) voor € 190 in plaats van € 380 (zoals veel gezien op andere websites). Besteld, gebeld door Cameraland dat het een fout betrof, maar dat ze toch gingen leveren. De volgende dag had ik 'm in huis. Netjes gedaan dus. Bedankt voor het kerstkado, Cameraland! :-)

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Goeie service 27-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geen druk op de ketel, aan alles gedacht

Het advies bij de aankoop van mijn Canon 7D was top. Zowel bij mijn eerste telefoontje, als later aan de balie. Er zat totaal geen druk op de ketel, alle voors en tegens van tweedehands, demo en nieuw werden rustig door de sympathieke medewerker uitgelegd. Ik kon zodoende een weloverwogen keus maken, na lange tijd wikken en wegen. Ik werd geattendeerd op (noodzakelijke) gadgets, zoals onder andere een uv-filtervoor de bescherming van de buitenste lens (die er overigens gratis bij kreeg, dank!) en een screenprotector. Ik kreeg duidelijke uitleg en was zeer tevreden over dit bezoek.

Eduard Lonis 27-12-2016 In de winkel gekocht
Cameraland

dhr.

gedrevenheid en behulpzaamheid van de verkoper en een grootte mate van inzicht in de fotografie met een paar handige tips op fotografie

Hesa. 27-12-2016 In de winkel gekocht

Panasonic DMC LX100

Mooie grote winkel, waar we heel goed werden ontvangen. De verkoper nam alle tijd ons te informeren over de verschillende compact camera's. Uiteindelijk op de LX100 uitgekomen. Aan de, via email, geboden inruilprijs voor de oude camera werd ook niet getornd. Al met al zijn we als tevreden klanten weggegaan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Kennis van zakem

Jouke 27-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Goede communicatie, behulpzaam personeel, snelle service, product omschrijving is eerlijk (bij demomodel) en product is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Behulpzaam

T 27-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik had een Canon EOS 1300D - Body + 18-55 DC III besteld. Deze was heel goedkoop (blijkbaar door een foutje op de website van cameraland.nl de helft van de normale prijs) Dit werd mij telefonisch meegedeeld. Desondanks werd de camera toch voor de goedkope prijs geleverd. Heel sportief van Cameraland! Heel erg bedankt voor de super service! Mijn volgende aankoop zal zeker weer bij Cameraland.nl zijn.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goedkoop

Jouke 27-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige (web)winkel

Snelle en duidelijke communicatie, aardig en kundig personeel, snelle verzending en een goed product. Kortom, het kom ik nog eens terug!

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snelle verzending

Kees 26-12-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed.

Na eerst even lekker rond te hebben gekeken goed geholpen door een van de medewerkers. Leuk is dat ze mij ook aanrade nog even goed te kijken naar de gps oplossingen. Uiteindelijk doe ik dat nu via een app ipv een (dure) gadget. Ik ga zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Pluspunten

• Advies
  • Veel op voorraad

Minpunten

• Tegen de kerst aan is het parkeren een uitdagin.

WouterKroon 26-12-2016 Via de website gekocht

Vlekkeloze aankoop

Snel, no-nonsense, duidelijk en snelle levering.
10/10 ik zou er zeker vaker bestellen
Ik werd zelfs persoonlijk eventjes gebeld ivm een kleine onduidelijkheid over mijn gegevens, binnen een uur na bestelling.

Bas 25-12-2016 Via de website gekocht

aanschaf 2e hands objectief

Uitstekende en snelle levering via online bestellen. Cameraland website is overzichtelijk en informatief. Objectief opgehaald bij de pakketservice van Primera. Tevreden klant.

Yvonne HuVe 25-12-2016

Advies/aanschaf

Cameraland is voor mij 1 van de beste winkels/online-shop waar ik al meerdere artikelen heb gekocht. Geven een deskundig en eerlijk advies. De bestelling wordt zeer snel geleverd. Aankoop van 2e hands objectieven- met garantie- is betrouwbaar en de prijs redelijk.

Mirjam 25-12-2016 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Voor mij lekker dichtbij, maar als het geen goede winkel was zou ik er niet heen gaan. Goede service, je wordt snel geholpen door deskundig personeel. Je kan ook op de website kijken en kopen, maar vind het zelf prettiger om naar een winkel te gaan voor camera spullen.

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Deskundig personeel
  • Mooie overzichtelijke winkel
  • Makkelijk te bereiken, gratis parkeren

Andrea 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop batterij

Gebeld met de winkel, werd mij deskundig advies gegeven. Ik had een nieuwe batterij voor mijn camera nodig. Er werd uitgelegd dat er een batterij is, die beter tegen koude en warmte kan. Besteld en de volgende dag al in huis. Top.

Pluspunten

• Er werd geluisterd
  • Goed geadviseerd

Hans 24-12-2016 Via de website gekocht

snel en volgens verwachting!

Ik heb de site gevonden via een advertentie op marktplaats. Het gezochte object was op voorraad en reeds de volgende dag in mijn bezit! Super snel en zonder problemen.

Fred Barsingerhorn 24-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Topwinkel, met mensen die verstand hebben van fotografie

Er is bij jullie van alles te krijgen van apparatuur voor de alledaagse kiekjes tot apparatuur voor de de beroepsfotografen. Alles mag je ook in de winkel uitproberen en krijg goede adviezen.

Pluspunten

• Zeer ruime sortering

W.A.P. van Zandbrink 24-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het werd de juiste camera !!

Hele mooie shop met een grote keuze en zeer deskundig advies door verkoper Martijn.Geen moeite was hem teveel en uiteindelijk een camera gekocht die aan mijn wensen beantwoordde. We kregen zelfs nog een heerlijk kopje koffie.

Pluspunten

• Vriendelijke ontvangst
  • Goed advies
  • Harmonie in shop
  • Deskundig personeel

Wino 23-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop van een Eos 7D bij Cameraland

Zeer behulpzaam en meedenkend bij vragen per telefoon. Telefoon wordt snel opgenomen. Bij mij was per ongelijk een 16 Gb SD kaart meegeleverd waar ik een 16 Gb CF kaart had besteld. Na een telefoontje kreeg ik de volgende dag de CF kaart per post thuisgestuurd. De SD kaart mocht ik ook houden.