Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

mw. P.C.Janssen 13-01-2023

Door een vriend van mij heb ik jaren geleden kennis gemaakt met de winkel Cameraland in Alkmaar. De koffie staat altijd klaar en het personeel is vriendelijk en geeft je goed advies bij het maken van een keuze. Ik heb het ervoor over om ruim 40 kilometer vanaf mijn woonplaats Zandvoort naar Alkmaar te rijden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

We vinden het een eer dat u voor ons zo bent afgerezen. We zien u graag snel weer in de winkel of online

S. Kooistra 13-01-2023

Hele snelle levering dag eerder dan gemeld en goed verpakt voor herhaling vatbaar.

Thomas Michielsen 13-01-2023

Fantastisch om een winkel als Cameraland in Alkmaar te hebben. Mooi ingerichte winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel. Als je binnenloopt krijg je gelijk het gevoel dat je in de professionele wereld binnenstapt qua fotografie. Erg goed geholpen met de aankoop van een nieuwe camera en accessoires. Gezien bovenstaande opsomming zal ik bij interesse in een nieuw product altijd even bij cameraland binnen lopen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

Bedankt voor je mooie review. We zijn blij dat we dit gevoel bij u uitstralen. je bent altijd welkom voor vragen of advies.

Patrick 12-01-2023

Het advies en hulp in de winkel was goed. I.V.M de fiets afstand nu via de webshop een objectief besteld. Als ik advies nodig heb kom ik weer naar de winkel.

Louisa 12-01-2023

Uitstekende voorlichting over de apparatuur, en er wordt ruim tijd besteed aan de klant.

Bram 11-01-2023

Prima service. Mijn foutje in het bestelproces werd onmiddellijk rechtgezet en zo had ik mijn aankoop de dag erop in mijn bezit.
Reactie via e-mail heel snel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

Bedankt voor deze mooie score, fijn dat alles goed is afgehandeld. hopelijk tot snel

Theo 10-01-2023

Prima afhandeling en goede assistentie. Als er iets is wordt het altijd tot volle tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-01-2023

We zijn blij met je mooie review. we zijn blij dat je zo tevreden met ons bent.

Gerda 09-01-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat daar het product was wat ik wilde hebben
Werd keurig geholpen door een vriendelijke man
Dacht dat alles keurig in orde was maar thuis aangekomen bleek 1onderdeel niet de goede te zijn
Gelijk contact opgenomen met de winkel en inderdaad was het product niet het juiste
Helaas niet meer op voorraad dit moet dus nog nageleverd worden
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt dat je tijd heb genomen om deze review te schrijven en goed dat u contact met ons heeft opgenomen. Hopelijk is alles snel in orde zodat u aan de slag kunt.
Zo niet? Dan kunt u altijd bellen, mailen of appen.

Hans Bénard 09-01-2023

Al jaren ben ik klant en nog steeds zeer tevreden. Goed te zien dat jullie al jaren op een zeer hoog klantvriendelijk niveau bezig zijn. Hou dit vol! Dit levert niet alleen zeer tevreden klanten op maar resulteert ook in continuiteit van jullie bedrijf.
Snelle en nette levering van gewenst product. Groot arsenaal aan kwalitatief goede producten.
Nu een voet gekocht voor mijn Nikon 180-400 F4 . Alle tele Nikon lenzen worden nog steeds niet geleverd met een arca-swiss aansluiting op de voet. Onbegrijpelijk. Wel een plaat gemonteerd maar daar was ik toch niet 100% gelukkig mee. Gelukkig wel arca swiss voet ( Leofoto) te koop bij CameraLand. Past perfect !!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor deze top review.
We zijn dan ook erg blij om u als klant te hebben en dat de voet goed past.

Hartelijke groeten,

Team Cameraland

Henny 09-01-2023

Ik kom al jaren bij Cameraland want de knowhow en service van de mensen is top! De website kan op wat punten wel verbeterd worden maar is afdoende want via de chat/mail kan je toch je vragen stellen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor uw goede review.

We zijn benieuwd naar wat voor verbeterpunten u voorstelt zo dat we deze eventueel kunnen implementeren.
Stuur hier gerust een e-mail over.

wim.r 09-01-2023

prima zaak prima service snelle verzending ook.ja wat wil je dan nog meer niks toch

René 08-01-2023

Was op zoek naar tweedehands camera als opvolger van mijn NikonD70s. Na wat vragen over gebruik liep hij naar de kast, koos uit wel 80 modellen de D7100, controleerde de prijs, en kon op elke vraag antwoord geven. Wat waren de verschillen met de D70s, wat maakt dit een goede keus, kan ik mijn Tamron-lenzen blijven gebruiken? Het werd deze, een 100 euro onder de rand van mijn budget. Vaak probeert men elders de grens op te rekken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor deze mooie review.
Dit is er natuurlijk eentje om in onze zak te steken.

Fijn dat dat u onze winkel ervaring zo heeft ervaren en gedeeld.
Hopleijk tot snel weer.

Fotograafje1976 06-01-2023

Om te beginnen was het vinden van wat ik nodig had op de site ontzettend makkelijk. Na het bestellen, wat ook simpel was, werd ik keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. En tot slot, een dag eerder geleverd dan bij bestellen aangegeven was. Keurig verpakt en zonder zelfs maar de kleinste beschadiging van de verpakking. Helemaal tevreden en als ik mijn apparatuur weer uit ga breiden zal ik dit zeker weer via cameraland doen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor deze dikke 10 en fijn dat u zo tevreden over ons bent.
We zien uw volgende bestelling graag tegemoet.

Han 06-01-2023

Ik heb een gebruikte hoekzoeker gekocht die werkelijk niet van nieuw is te onderscheiden nog in de originele verpakking. Het kostte me de helft van de nieuwprijs en ik kreeg ook nog een jaar garantie. Voeg daarbij de snelle levering en dan weet ik niet wat Cameraland beter zou kunnen doen. Ik denk dat ik op deze manier afstap van het kopen van nieuwe fotospullen, nieuw gebruikt is hier net zo goed als nieuw en bij Cameraland zijn de prijzen aantrekkelijk en je loopt geen risico.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Hartelijk dank voor deze spetterende review. We blijven ons best doen om uw winkel ervaring nog beter te maken. veel plezier van de hoekzoeker!

Jaap 06-01-2023

Duidelijke en toegankelijke website, met ruime keuze uit vergelijkbare producten. Duidelijke omschrijving van het product.
Snelle levering. Goede bereikbaarheid van de klantenservice, die snel reageert via de mail en de chat. Gelukkig worden de vragen niet afgehandeld middels een chatbot. Terugkoppeling van de gemaakte afspraken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor je review! Fijn dat alles zo goed is bevallen.
U kunt ons altijd bereiken voor vragen of advies.

Jean-Paul 05-01-2023

Ik heb voor Cameraland gekozen wegens hun competitieve prijzen. Ze doen mee met de acties van de leveranciers wat het heel aantrekkenlijk maakt. De service is ook uitstekend, contact nemen met Cameraland ging snel en ik werd goed geholpen. Ik zal zeker vaker aankopen doen bij Cameraland.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt de 10 sterren review. We zullen het doorgeven aan ons personeel op de vloer, hopelijk tot snel!

Hans Tromp 04-01-2023

Er werken mensen met kennis van zaken, professioneel, rustig, ze nemen de tijd voor je en de adviezen die ze geven zijn perfect. Het zijn meer adviseurs dan verkopers. Daarnaast prima producten en ook wel fijn parkeren daar. Mooie winkel, overzichtelijk ingedeeld. Kortom, een perfecte zaak voor de foto liefhebber!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt dat je onze winkel zo aanbeveelt. Je bent altijd welkom voor vragen of advies in de winkel zo als online. tot snel!

Rob 04-01-2023

Normaal gesproken check ik alle sites om bij de meest gunstige prijs eruit te kopen. Het scheelt enorm qua prijsverschil. Maar met de prijs van Cameraland is geen site tegen opgewassen. Ook nog gratis verzenden! Wat wil je nog meer! Meteen deal!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt rob voor je leuke review. Fijn dat alles zo goed bevalt. Recensies zoals deze doen we het voor! - Team Cameraland

Dennis 04-01-2023

Mooie ruime winkel met kundig personeel. Het personeel probeert niks aan te smeren maar geeft advies wat tot verkoop kan lijden. Toevallig op loopafstand van mijn huis.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de winkel ervaring je zo goed bevalt. We gaan het doorgeven aan ons personeel in de winkel!

Prima personeel 04-01-2023

Prima uitleg over het product dat ik wilde kopen en kon het uitgebreid testen.

Esther 03-01-2023

Ik kom er niet wekelijks, maar als ik iets nodig heb dan word ik altijd supergoed geholpen. Zij hebben echt verstand van zaken en verlenen goede service. Gewoon top!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat alles zo goed is bevallen. hopelijk tot snel!

Anke 03-01-2023

Prachtige winkel, met vriendelijk en deskundig personeel.
Mijn “eigen” lens werd meteen op de body die ik heb gekocht gezet zodat je even naar buiten kunt om te testen.
Kan iedereen deze winkel aanbevelen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

we zijn blij om te horen dat uw aankoop goed is bevallen. hopelijk tot snel

Michel 03-01-2023

bestel proces zit goed in elkaar ,verschillende mogelijkheden om te betalen, levering via postnl gaat goed, keurig op tijd en via de mail word je geupdated over de levering .
aanrader !

Peter 03-01-2023

Ik ben zeer goed geholpen. Bij veel grotere winkelketens lijkt het persoonlijke contact af te nemen. In veel gevallen ben je meer een nummer dan een klant; ongetwijfeld mede veroorzaakt door digitalisering, gebruik van internet. Bij Cameraland heb ik dat gevoel juist niet. Ze reageren pro-actief op vragen, denken met je mee (ook als het kleine problemen en aankopen betreft) en geven eerlijke gefundeerde informatie; ook al doe je uiteindelijk vaak de bestelling via hun website. Chapeau!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Dankje wel voor deze uitgebreide review. fijn dat deze ervaring zo goed is bevallen. we zien je graag snel weer voor je vragen of advies.

Boudewijn Overduin 03-01-2023

Ik kom al jaren bij Cameraland. Om de zoveel jaar vernieuw ik mijn fotoapparatuur en daarbij vraag ik nadrukkelijk ook advies, ook al houd ik zelf de reviews goed in de gaten.
Dan vraag ik altijd naar (*), met alle respect voor de overige kundige medewerkers. Hij kent mij en weet wat ik op fotografisch gebied doe en nodig heb. Ik wilde overstappen naar een professionele mirrorless camera met voor mij noodzakelijke lenzen (in dit geval de Nikon Z9 met goed glaswerk). Welke lenzen moeten top zijn en bij welke is goed goed genoeg".
(*) checkt dat uiteraard bij me en dan komt er maatwerk uit, daarom een tien!
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor je mooie review, hoewel wij helaas geen naam kunnen zien zijn we blij om dit te horen. hopelijk tot snel