Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Grace van Houten 17-12-2022

In de winkel werd ik geholpen door Lars. Ik ben goed geïnformeerd over de R6. Product kennis is op hoog niveau bij Cameraland

Peter Bakker 17-12-2022

Producten waren goed geprijsd, vlot verzonden en in goede conditie ontvangen.
Prima ervaring!

Jacob Schenkel 17-12-2022

Winkel is top helemaal door de snelle levering en de verpakking is ook erg goed ook de prijzen en betalen in 3 keer zonder rente is top.

Teun.de.Boer. 17-12-2022

Ben zeer te spreken over het geleverde toestel de Fuji xt5,alleen zeer verbolgen over de lage inruilprijs van 450euro ,omdat de camera een week later werd aangeboden voor 869 euro het ging hier om de Fuji x-s10 ik vind dat niet in verhouding staan met de lage inruilprijs,zo ga je niet met vaste klanten om.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren.

Echter bent u zelf akkoord gegaan met het bod dat wij hebben gedaan en bent u nergens tot gedwongen. Natuurlijk ligt de prijs ook hoger aangezien wij de ingekochte producten een onderhoudsbeurt geven. Daarnaast moet er ook nog een marge overblijven omdat wij nou eenmaal een winkel zijn die winst moet draaien.

We gaan u niet vragen de review te verwijderen.
Maar is een score 3 nou echt zo geplaatst in dit geval?

Con 16-12-2022

Online een tweedehans lens besteld de Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G volgende dag al verstuurd. Keurig netjes en veilig ingepakt! Lens ziet er zoals de omschrijving heel goed uit ben er heel blij mee!
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Fijn dat je nieuwe lens zo goed bevalt. We zijn benieuwd naar je mooie plaatjes

Irene 16-12-2022

Prima geholpen. Kreeg de bestelling voor de prijs van black Friday. Goede service.

Reus Johan 12-12-2022

prima winkel, Ze hebben alles, en anders is het snel in huis! goed geholpen door mensen met veel kennis van alle apparatuur.
Ik kom er al heel lang sinds ze nog foto Kiekie was. En lekker dichtbij!
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Een echte trouwe klant zo te horen! dat horen we graag. u bent altijd welkom voor advies of een kopje koffie

Henk 12-12-2022

In de winkel erg goed geholpen. Ik had een nieuwe rugzak nodig voor mijn videocamera. De medewerker dacht goed mee en kwam met een goedkopere oplossing dan ik oorspronkelijk in gedachten had.
Ik moest er wel een eindje voor rijden maar de service is de reis ruimschoots waard. Sowieso is een "stenen winkel" leuker en je krijgt ook nog meteen koffie aangeboden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Wat fijn dat je onze winkel zo positief ervaart. We proberen altijd een passende oplossing te vinden voor elk probleem

Pellen 12-12-2022

Reservering gedaan voor een nieuwe Hasselblad X2D En heb deze in de winkel opgehaald waar ik zeer vriendelijk geholpen ben onder het genot van een lekkere bak koffie. Ook heb ik een heel mooi inruilvoorstel gehad op mijn oude camera. De winkel zit voor mij niet om de hoek maar ik rijd hier graag een stuk voor om. Ben al een aantal jaren zeer tevreden klant!
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat alles bevalt. we zien u graag snel weer in onze winkel

Kees Bouman 11-12-2022

had een bestelling geplaatst en werd direct op de hoogte gebracht, toe het gevraagde in de winkel was,

Tom 11-12-2022

Bij cameraland werken mensen met veel ervaring en ze zijn kundig en zijn vriendelijk, luisteren naar de wensen van mij en komen met meerdere opties waar ik uit kon kiezen. Er is veel voorraad en dat is prettig voor de keuzemogelijkheden.
Eerder bij een andere camerawinkel geweest en daar was ik binnen 10 minuten weer weg . Geen voorraad en te weinig kennis.
Daarom blijf ik bij cameraland komen, ze steken met kop en schouders uit boven de andere winkels
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Bedankt voor deze erende review, je bent altijd welkom in de winkel voor welk probleem of advies dan ook.

René 11-12-2022

Rond 20:00 via internet een objectief gekocht en gekozen voor afhalen in de winkel.
De volgende morgen nog voordat de winkel open was wen mail gehad dat mijn bestelling klaar lag.
In de winkel aan gekomen werd de tijd genomen om vragen te beantwoorden en werd het objectief uit de doos gehaald zodat ik kon zien wat ik kocht..
Absolute aanrader, verkopers weten waar ze over praten dat is in sommige fotozaken wel anders en prijzen zijn zijn goed.

E. V. 10-12-2022

Makkelijke website, betrouwbaar. Lens was snel binnen. Verder fijne website, heeft alles wat je nodig hebt voor je hobby. In de blogs vind je leuke tips. En ze bieden ook nog eens allerlei verschillende cursussen aan, voor zowel beginners als gevorderden. Echt een top webwinkel!

Florien 09-12-2022

Professionele medewerkers, uitgebreid de tijd nemen om artikelen te laten zien en alle vragen te beantwoorden.

André 09-12-2022

Levering had iets sneller gekund, kwaliteit van het product is prima in orde. Over het algemeen wel een goede service.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Bedankt voor uw review. Normaal is de levering sneller maar zo vlak voor de feestdagen kan het nog wel eens chaos zijn. fijn dat het product bevalt

Arjan 08-12-2022

De bestelling (aantal occasion art.)kwam goed verpakt en binnen de gestelde termijn aan.

Toen bleek dat (door een cashback van Sony) de nieuwprijs nauwelijks af week van de occasions die ik had besteld kon ik zonder problemen een deel retour sturen. Credit kwam ook snel.

Daarop de artikelen nieuw besteld en ook deze keer weer goed verpakt en op tijd binnen.

Complimenten voor Cameraland dus. Zowel logistiek als administratief hebben ze de zaken goed op orde. Zal er zeer zeker als eerste weer kijken wanneer ik weer iets op het oog heb.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Bedankt voor je review arjan. deze steken we graag in onze zak.

PBVI 08-12-2022

Het bestelde product is nooit aangekomen bij mij doordat het zoekgeraakt is bij PostNL. Cameraland heeft mij na een belletje en een check bij PostNL opnieuw het besteld product opgestuurd en dat was er na 1 dag. Geweldige service van Cameraland! Ik kan nu weer snel verder met filmen. Bedankt!
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Fijn dat alles zo is goed is afgehandeld. veel film plezier

marisa 08-12-2022

3 van de 4 bestelde statieven geleverd. (4 dagen later dan aangegeven op de website). Geen begeleidende brief. Zelf nagebeld naar klantenservice, blijkt geen voorraad, wordt later bezorgd. ik vraag daarvan een bevestiging. Niet gehad. wanneer 4e statief wel wordt geleverd is onduidelijk

Siebe 07-12-2022

Ik vond een prachtige tweedehands camera online bij Cameraland. Duidelijke omschrijving en goede foto's van de aangeboden camera. Aangezien het nog steeds een prijzige camera is vond ik het best spannend deze online te bestellen.

Dat pakte heel goed uit. De camera was heel netjes en verzorgd verpakt, duidelijk ook schoongemaakt, zelf geen vette vingers op het toestel. Beschrijving was heel accuraat en foto's waren dus ook heel goed. Dat was voor mij heel erg prettig. De camera was zelf mooier dan ik op basis van de informatie had verwacht.

Kortom, complimenten aan het Cameraland team. Heel goed gedaan en fijn dat je op deze manier een prachtige tweedehands camera kan kopen.

LindaR 07-12-2022

Heel prettig geholpen, goed geadviseerd en alle tijd werd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Tevens het advies om niet te schromen om bij onduidelijkheden langs te gaan of contact op te nemen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Fijn dat u alles zo prettig heeft ervaren. u kunt ons altijd bellen, appen of mailen voor vragen

Roderick 07-12-2022

Ik ging naar de winkel om mijn oude camera in te ruilen en werd daar enorm goed geholpen. Het personeel was erg vriendelijk en heb binnen no-time mijn apparatuur kunnen inruilen.

Fijne winkel!

Filip 06-12-2022

Cameraland heeft de scherpste prijzen, de website is zeer overzichtelijk en de zoekfunctie werkt zoals het hoort.
De dienst na verkoop is vlot, bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Zelfs in deze drukke tijden (kerstperiode) !
Eigenlijk verdienen ze zelfs een 10 maar dat is misschien voor een volgende keer.
Kortom, een aanrader !
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Dankjewel voor deze lovende review. zo horen en doen we het graag. we zien u graag snel weer

Bob 05-12-2022

Ruim assortiment en wordt inderdaad binnen 24 uur bezorgd. Ook de prijs was meer dan redelijk, kortom ik ben tevreden klant.

Diwi 05-12-2022

Deskundig geholpen en goed op de wens ingegaan wat je van een toestel verwacht te kunnen

John Portielje 05-12-2022

Uitstekende adviseurs, zeer sympathiek en bereidt tijd in de vraag te steken. Goede producten ook tweedehands. Echter het aanbod tweedehands objectieven is wat klein t.o.v. concurrenten. Voor de camera die ik heb de Canon 5DMark3 zijn niet alle lenzen meer beschikbaar.

Bedankt voor uw review.
Daar doen we zeker ons best op.
Helaas hebben wij een minder groot aanbod omdat wij ook maar 1 filiaal hebben tegenover onze concurrenten.