Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 622 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hans 04-01-2017 In de winkel gekocht

Top zaak

De verkoper nam werkelijk alle tijd voor ons, gaf goede adviezen en liet voldoende modellen en merken zien met uitleg.
Het was een genot om hier ruim anderhalf uur te doen over een aankoop.

Ricardo 03-01-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fijne service en veel kennis van zaken!

Via cameraland heb ik een lumix G7 met bijpassende lens aangeschaft.
Deze camera had ik op korte termijn nodig en is dan ook met goed advies binnen een dag verzonden. Ik beveel deze winkel zeker aan!

Pluspunten

• snelle service
  • veel kennis

Minpunten

• mobiele website wat onduidelijk tijdens zoeken.

Fra s 02-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Eerlijk bekennen dat mijn eerste reden de goede inruilprijs was. 2e waren de goede klanten ervaringen. Mooie winkel en goed geholpen Door vriendelijk personeel

Pluspunten

• Prijs kwaliteit, deskundig personeel

Minpunten

• Reistijd ☺

Kim Meijer 02-01-2017 Via de website gekocht

Ontbreken lensdop

Ik heb afgelopen dagen een tweedehans camera gekocht, en vlak daarna vanaf huis een tweedehans lens besteld. Prima materiaal, erg tevreden over.

Bij de lens mist echter de lensdop. Geen idee waarom die er niet bijgeleverd is, misschien zat hij er gewoon niet bij. Maar bij een lens van 250 euro verwacht ik van de winkel dat ze er een lensdop bij leveren.

Pluspunten

• Goed materiaal
  • Veel aanbod

Minpunten

• Ontbreken lensdop

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-02-2017

Goedemorgen mevrouw Meijer,

Uit onze administratie blijkt dat naar aanleiding van uw klacht mijn collega Harry u dezelfde dag de ontbrekende lensdop heeft nagezonden. Uiteraard onze excuses dat deze niet direct was bijgeleverd.

Graag hoor ik of u deze goed hebt ontvangen en wil ik u vragen uw review te herzien.

Alvast bedankt.

Fred Hoogervorst
Cameraland.nl

John Last 02-01-2017 Via de website gekocht

John Last

Was al langer op zoek naar een geschikte lens. Door toeval op deze website terecht gekomen. Snelle, vakkundige informatie. Levering werd snel uitgevoerd. Ben zeer tevreden!

Pluspunten

• vakkundig
  • snelle levering

Vt Hof 02-01-2017 Via de website gekocht

Tweedehands Sony A6300

Prima omschrijving van het product. De camera is tweedehands, maar zat keurig in de originele doos met alle bijbehorende accessoires. En zeer snel geleverd.

Pluspunten

• Goede omschrijving
  • Snelle levering
  • 12 maanden garantie op 2e hands product

Peet 02-01-2017 Via de website gekocht

Excellente klantvriendelijkheid

Deze winkel is een voorbeeld van klantvriendelijkheid. E-mails worden snel beantwoord en zaken worden opgelost indien noodzakelijk.
Afspraken worden nagekomen. Zelfs in een voor hen extreem drukke tijd als de kerstperiode toen ik mijn aankoop deed.

Absolute aanrader. Hele fijne (web)winkel.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle reacties
  • Goede prijzen

Rob 02-01-2017 In de winkel gekocht

Topwinkel

Cameraland is een fantastisch winkel. Zelf kom ik er regelmatig en niet altijd om iets te kopen. Toch zijn de medewerkers nooit te beroerd om tekst en uitleg te geven over de producten. En als je iets nodig hebt luisteren ze goed Naar wat je wilt en geven het juiste advies voor elke beurs. Ook bieden ze de mogelijkheid om je fotospullen in te ruilen als je wilt upgraden of iets nooit gebruikt.

Pluspunten

• Zeer vriendelijk en kundig personeel
  • Zeer uitgebreid assortiment
  • Alles voor beginner en prof
  • Goede webwinkel
  • Ruime parkeergelegenheid

George Stoekenbroek 02-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Prima zaak. Het personeel heeft kennis van zaken. Goede service. Bij bestelling snelle bezorging.
Website gebruiksvriendelijk.

M. Budding 02-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne service

Nette winkel, veel keus. Scherpe prijzen. Goed advies. Vriendelijk personeel dat kundig overkomt en ook de tijd voor je neemt. Er werd niet geprobeerd mij iets aan te smeren waar ik niet om verzocht had

Frank 02-01-2017 In de winkel gekocht

Koop camera en lenzen

Erg goed geadviseerd en zeer tevreden over mijn aankoop. Met mijn wensen/ eisen naar de winkel gegaan en samen met de verkoper tot een uitstekende oplossing binnen het budget gekomen

Petje 01-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Sony F18 OSS SEL

Snel en tijdig geleverd.. verder niets. Winkel lijkt te bestaan uit enthousiastelingen - jammer dat ze (voor mij) zo ver weg zitten.

Ed Neudorfer 31-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitstekende kennis en klantgerichtheid van de medewerkers.

Ik koop al enige jaren mijn camera-apparatuur bij Cameraland en ben meer dan tevreden over de kennis en klantgerichtheid van de medewerkers. Goede inruilprijzen en er wordt de nodige tijd voor de klanten genomen.

Pluspunten

• Kennis
  • Inruilprijzen

Bert de klein 31-12-2016 Via de website gekocht

Bert

Vaak wat gekocht bij cameraland,zelden probleem gehad. Was er een probleem dan werd dit heel snel opgelost. Niets dan lof

Tiny 31-12-2016 Via de website gekocht

goede service

Snelle levering, geen enkel probleem bij retourneren van een artikel.
Iets meer informatie bij een tweedehands aanbieding zou welkom zijn, zoals geschikt voor welk fototoestel, zodat een miskoop voorkomen wordt. (dit ligt ook aan mijn gebrekkige kennis)

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke info bij retourneren
  • prima verpakt

Minpunten

• info over het product

Arida Winands 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en prima service

Zowel de verkoop van mijn oudere body, lens en camera Gingen vlug en naar wens.
En dat alles per telefoon internet en mail fantastische vlotte service.
Daarom mijn nieuwe camera ook weer besteld en weer vlot en helemaal een prima camera.
Ben zeer tevreden.

Wilhelm Kram 30-12-2016 Via de website gekocht

Behulpzaam en hulpvaardig

Je stelt een eenvoudige vraag en je krijgt een antwoord met heel veel mogelijkheden. Ik ben van mening, dat er vakbekwame en ervaren verkopers werken.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • prijzen zijn aantrekkelijk
  • prijzen zijn betaalbaar

Moos 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Via e-mail keurig op de hoogte gehouden, van bevestiging bestelling, verzending incl. tracktrace code zodat je kan zien wanneer je pakket te verwachten is. Factuur via e-mail en bij de levering.

Pluspunten

• snelle levering
  • tracktrace code

Frank 29-12-2016 In de winkel gekocht

klantgericht en deskundig

Vriendelijk en deskundig personeel die weten wat ze verkopen en nog tijd hebben boor de klant. Helpen je de voor jou beste keuze te maken.

Mark 27-12-2016 Via de website gekocht

Te lage prijs op de website, toch geleverd

Vanwege een fout op de website stond er een camera (Canon inclusief body) voor € 190 in plaats van € 380 (zoals veel gezien op andere websites). Besteld, gebeld door Cameraland dat het een fout betrof, maar dat ze toch gingen leveren. De volgende dag had ik 'm in huis. Netjes gedaan dus. Bedankt voor het kerstkado, Cameraland! :-)

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Goeie service 27-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geen druk op de ketel, aan alles gedacht

Het advies bij de aankoop van mijn Canon 7D was top. Zowel bij mijn eerste telefoontje, als later aan de balie. Er zat totaal geen druk op de ketel, alle voors en tegens van tweedehands, demo en nieuw werden rustig door de sympathieke medewerker uitgelegd. Ik kon zodoende een weloverwogen keus maken, na lange tijd wikken en wegen. Ik werd geattendeerd op (noodzakelijke) gadgets, zoals onder andere een uv-filtervoor de bescherming van de buitenste lens (die er overigens gratis bij kreeg, dank!) en een screenprotector. Ik kreeg duidelijke uitleg en was zeer tevreden over dit bezoek.

Eduard Lonis 27-12-2016 In de winkel gekocht
Cameraland

dhr.

gedrevenheid en behulpzaamheid van de verkoper en een grootte mate van inzicht in de fotografie met een paar handige tips op fotografie

Hesa. 27-12-2016 In de winkel gekocht

Panasonic DMC LX100

Mooie grote winkel, waar we heel goed werden ontvangen. De verkoper nam alle tijd ons te informeren over de verschillende compact camera's. Uiteindelijk op de LX100 uitgekomen. Aan de, via email, geboden inruilprijs voor de oude camera werd ook niet getornd. Al met al zijn we als tevreden klanten weggegaan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Kennis van zakem

Jouke 27-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Goede communicatie, behulpzaam personeel, snelle service, product omschrijving is eerlijk (bij demomodel) en product is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Behulpzaam

T 27-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik had een Canon EOS 1300D - Body + 18-55 DC III besteld. Deze was heel goedkoop (blijkbaar door een foutje op de website van cameraland.nl de helft van de normale prijs) Dit werd mij telefonisch meegedeeld. Desondanks werd de camera toch voor de goedkope prijs geleverd. Heel sportief van Cameraland! Heel erg bedankt voor de super service! Mijn volgende aankoop zal zeker weer bij Cameraland.nl zijn.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goedkoop

Jouke 27-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige (web)winkel

Snelle en duidelijke communicatie, aardig en kundig personeel, snelle verzending en een goed product. Kortom, het kom ik nog eens terug!

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snelle verzending

Kees 26-12-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed.

Na eerst even lekker rond te hebben gekeken goed geholpen door een van de medewerkers. Leuk is dat ze mij ook aanrade nog even goed te kijken naar de gps oplossingen. Uiteindelijk doe ik dat nu via een app ipv een (dure) gadget. Ik ga zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Pluspunten

• Advies
  • Veel op voorraad

Minpunten

• Tegen de kerst aan is het parkeren een uitdagin.

WouterKroon 26-12-2016 Via de website gekocht

Vlekkeloze aankoop

Snel, no-nonsense, duidelijk en snelle levering.
10/10 ik zou er zeker vaker bestellen
Ik werd zelfs persoonlijk eventjes gebeld ivm een kleine onduidelijkheid over mijn gegevens, binnen een uur na bestelling.

Bas 25-12-2016 Via de website gekocht

aanschaf 2e hands objectief

Uitstekende en snelle levering via online bestellen. Cameraland website is overzichtelijk en informatief. Objectief opgehaald bij de pakketservice van Primera. Tevreden klant.

Yvonne HuVe 25-12-2016

Advies/aanschaf

Cameraland is voor mij 1 van de beste winkels/online-shop waar ik al meerdere artikelen heb gekocht. Geven een deskundig en eerlijk advies. De bestelling wordt zeer snel geleverd. Aankoop van 2e hands objectieven- met garantie- is betrouwbaar en de prijs redelijk.

Mirjam 25-12-2016 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Voor mij lekker dichtbij, maar als het geen goede winkel was zou ik er niet heen gaan. Goede service, je wordt snel geholpen door deskundig personeel. Je kan ook op de website kijken en kopen, maar vind het zelf prettiger om naar een winkel te gaan voor camera spullen.

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Deskundig personeel
  • Mooie overzichtelijke winkel
  • Makkelijk te bereiken, gratis parkeren

Andrea 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop batterij

Gebeld met de winkel, werd mij deskundig advies gegeven. Ik had een nieuwe batterij voor mijn camera nodig. Er werd uitgelegd dat er een batterij is, die beter tegen koude en warmte kan. Besteld en de volgende dag al in huis. Top.

Pluspunten

• Er werd geluisterd
  • Goed geadviseerd

Hans 24-12-2016 Via de website gekocht

snel en volgens verwachting!

Ik heb de site gevonden via een advertentie op marktplaats. Het gezochte object was op voorraad en reeds de volgende dag in mijn bezit! Super snel en zonder problemen.

Fred Barsingerhorn 24-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Topwinkel, met mensen die verstand hebben van fotografie

Er is bij jullie van alles te krijgen van apparatuur voor de alledaagse kiekjes tot apparatuur voor de de beroepsfotografen. Alles mag je ook in de winkel uitproberen en krijg goede adviezen.

Pluspunten

• Zeer ruime sortering

W.A.P. van Zandbrink 24-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het werd de juiste camera !!

Hele mooie shop met een grote keuze en zeer deskundig advies door verkoper Martijn.Geen moeite was hem teveel en uiteindelijk een camera gekocht die aan mijn wensen beantwoordde. We kregen zelfs nog een heerlijk kopje koffie.

Pluspunten

• Vriendelijke ontvangst
  • Goed advies
  • Harmonie in shop
  • Deskundig personeel

Wino 23-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop van een Eos 7D bij Cameraland

Zeer behulpzaam en meedenkend bij vragen per telefoon. Telefoon wordt snel opgenomen. Bij mij was per ongelijk een 16 Gb SD kaart meegeleverd waar ik een 16 Gb CF kaart had besteld. Na een telefoontje kreeg ik de volgende dag de CF kaart per post thuisgestuurd. De SD kaart mocht ik ook houden.

Erik 23-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Binnen één dag bestelde goederen ontvangen nadat er was gebeld dat één artikel niet op voorraad bleek. Dit werd vervangen door een duurder product tegen de oude prijs! Klasse!

Pluspunten

• Goede service
  • Betrouwbaar
  • Snelle levering

Mark de Lange 23-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Ik wilde een nieuwe camera en advies daarover. Het advies was top en ik ben heel blij met mijn nieuwe camera. Geweldige service naar mijn mening.

Pluspunten

• Erg goed advies

Ton 23-12-2016 Via de website gekocht

Goede website en uitstekend bestelproces

Goede website en bestelproces. Alle stappen zijn duidelijk vermeld. Het bestelde artikel werd snel geleverd en was goed ingepakt.

Pluspunten

• Duidelijke website en bestelproces
  • Snelle levering

Felix 22-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende keuze

In de winkel kan je heel veel vinden op het gebied van fotografie. Inlichtingen vragen is geen probleem. De voorlichting is prima. De artikelen zijn van prima kwaliteit. De prijzen zijn normaal voor de goede artikelen die je in de winkel kan kopen.

TdeJ 22-12-2016 Via de website gekocht

Simpele webshop met goede productie

De webshop van cameraland.nl is goed opgezet. Je kan makkelijk vinden wat je zoekt en ze hebben een aardig uitgebreid assortiment.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering

Hanneke 21-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel met aandacht voor wensen klant

Op zoek naar een goede camera winkel kwam ik via internet terecht bij Cameraland in Alkmaar. Ook de goede commentaren van een collega maakte dat ik hoge verwachtingen van de winkel had.
Via internet een deel van de door mee gewenste materialen al gereserveerd, zodat ik niet voor niks naar de winkel zou rijden.
In de winkel bijzonder vriendelijk en goed geholpen door deskundig personeel. De verkopers luisterden goed naar wat ik zocht, in welke prijsklasse en voor welke doeleinden. Samen zochten we de materialen (objectief, tas, statief en wat klein materiaal) in een heel gunstige prijsklasse bij elkaar. Ik kreeg er zelfs nog een kadootje bij! Op geen enkel moment heb ik het idee gehad dat de verkopers mij maar wat wilden aansmeren of er een slaatje uit wilden slaan. Zij keken echt naar hoe ik het voordeligst uit kon zijn.
Een volgende keer ga ik zeker weer naar deze winkel.

Pluspunten

• Bekwaam personeel
  • Deskundig
  • Voordelig
  • Veel keuze in 2e-hands materialen
  • Gunstige prijzen en uitgebreid aanbod

Petra 21-12-2016 In de winkel gekocht

Kundig en klantvriendelijk

Kundig, nemen echt de tijd voor, komen met meerdere alternatieven. Wij zijn geslaagd voor een mooie systeemcamera na goed advies.

Pluspunten

• Veel kennis
  • Veel keuze
  • Ook occasions
  • Goede uitleg
  • Prijs/kwaliteit

Fons Nijssen 21-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Zeer ruime keuze. Prima uitleg. Gemakkelijk besteld. Zeer snel geleverd zonder extra kosten. Prima verpakt. Kortom: top!!!

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle levering
  • Prima verpakt

Minpunten

• Geen.

Jan 19-12-2016 Via de website gekocht

Canon powershot sx 720hs

En nieuw fototoestel gekocht en ook kon ik het gebruikte toestel inruilen. Dit alles in en peerdagen geregeld. Prima service

Rob 19-12-2016 Via de website gekocht

Snel, professioneel en fijne klantenservice

Ik heb bij Cameraland een tweedehandse Canon 5D gekocht met lens. Even gebeld van te voren, kreeg goede info. Besteld en de volgende dag in huis. Perfect afgeleverd. Jammer dat de accu er niet bij zat. Beetje een domper, maar als comensatie kreeg een gloeddieuwe (ipv de tweedehandse) accu. En met een hogere capaciteit. Deze was de andere (werk)dag ook binnen. Fijn dus en goed gecompenseerd!

Pluspunten

• Duidelijke webshop
  • Expertise
  • Snelle levering
  • Flexibel

Minpunten

• Bestelling niet compleet

Hendrik 17-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf statief

Wij komen al jaren op dit adres en nagenoeg altijd tot volle tevredenheid. Eén keer was het wat minder en dat werd perfect opgelost! De service is goed, de kwaliteit ook, de mensen uitermate vriendelijk en de koffie nog lekker ook! Waarom dan geen 10? Simpel je moet altijd blijven streven naar nog beter!!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Kennis
  • Service
  • Geduld

Minpunten

• wel vaak druk, goed voor de zaak zelf hoor!

Melissa 17-12-2016 In de winkel gekocht

Erg vriendelijk geholpen!

Ik ben hier afgelopen week heen gegaan voor mijn eerste spiegelreflex camera. Ik ging naar de winkel zonder enige kennis van spiegelreflex camera's en er werd uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen met wat ik nou precies zocht. Ook kreeg ik niet het idee dat ze mij het duurste van het duurste wilde laten kopen wat je vaak hebt in winkels maar kreeg ik echt oprecht goed advies!

Ik vind deze winkel echt een aanrader!

LUwland 17-12-2016 Via de website gekocht

Top service, top prijzen, nette levering

Altijd goede ervaring met cameraland, ruime assortiment, ook in tweedehands en opruiming. Keurige website, kan altijd wel makkelijk vinden wat ik zoek. Top.

Pluspunten

• Prijs Kwaliteit
  • Assortiment
  • Service

Georges Phlippeau 08-12-2016 In de winkel gekocht
A|lkmaar

geweldig sympathieke winkel .

Naar aanleiding van de website die mij een zeer goed gevoel gaf heb vervolgens een reis van ruim twee uur naar deze zaak gemaakt.
Ik had diverse camera's en lenzen in te ruilen en was benieuwd wat het allemaal nog op zou brengen. Mijn verwachtingen werden niet teleurgesteld. Werd ontzetten fijn en vakkundig geholpen. Allemaal mensen met een passie voor dat wonder dat fotografie heet. Natuurlijk gaat het ook om de centen, maar dat gevoel komt veruit op de tweede plaats.
Ik ben zeer tevreden en met een blij gevoel weer twee uur teruggereden.
En met de overtuiging dat er voor beide partijen een heel goede deal is gesloten. De volgende aankoop gaat zeker weer via Cameraland. Ik gun het ze.