Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Chris Page 15-11-2016 Via de website gekocht

Fast Service. Helpful Staff

Camera Land has a great variety of products and a fast, hassle free service. I am happy to recommend them.

Robert 15-11-2016 In de winkel gekocht

Robert

Vriendelijk personeel, ruime sortering en men neemt tijd om de klant te helpen. Ook telefonisch een goede ervaring gehad.

DametjeD 15-11-2016 In de winkel gekocht

Top

Goede winkel, alles in huis en veel kennis! Meestal ook goede service ditmaal alleen een iets minder enthousiaste medewerker, leek afgeleid en niet gemotiveerd om iets aan mij te verkopen. Gelukkig kwam ik gericht en wist ik zelf wat ik wilde. Overig personeel was super vriendelijk.

Pluspunten

• Veel kennis
  • Alles in huis
  • Ook tweedehands camera's
  • Winkel waar ik terugkom

Robert van der Eng 15-11-2016 In de winkel gekocht

Advies en aanschaf Sony a7ii

Op basis van advies van Cameraland een andere camera gekocht dan ik eerst van plan was. Bleek voordeliger en is een fantastische aankoop

Pluspunten

• Goede vakkennis
  • Duidelijk advies

Wil 15-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering van objectief

Al eerder bij de winkel apparatuur gekocht, maar toen in de winkel in Alkmaar. Nu via de webshop en een zeer snelle levering van het bestelde objectief

Charles Trippelvitz 13-11-2016 Via de website gekocht

Fotowandeling Amsterdam

De wandeling was goed verzorgd, ruim de tijd om informatie over te dragen, rustpunt onderweg.
Uitstekende informatie over alle locaties en personen die relevant waren bij de stadswandeling.
Enthousiaste groepsleider/fotograaf.

Pluspunten

• aktueel
  • interessant
  • enthousiaste groepsleider
  • informatief

Minpunten

• Beperkte tijd voor fotografische technieken

Interpress Holland 13-11-2016 In de winkel gekocht

Service klant vriendelijk bedrijf

Goede service, en klant vriendelijke onderneming. Zeer grote voorraad en arsortiment
Belangrijk is dat je goede informatie krijgt over wat je wild gaan doen met je hobby of vak.

Caro 11-11-2016 Via de website gekocht

Opzetflits Fuji

Aanbod gereviseerde tweedhandsartikelen en prijzen zijn heel aantrekkelijk. Makkelijke site om jouw artikelen te vinden, snelle levering uit Nederland

Pluspunten

• Snelle efficiente servive
  • tweedehandsflits heel ok

Minpunten

• Bijleveren handleiding zou nuttig geweest zijn

M. Berkhouwer 11-11-2016 In de winkel gekocht

goed advies

Wij zijn ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd om alles over een nieuwe camera uit te leggen en te laten zien.

Paul 07-11-2016 Via de website gekocht

Snlle levering

Snel geleverd, zonder verzendkosten, en toch voor een scherpe prijs. Goede feedback gedurende bestel/leveringsproces. Niets op aan te merken deze webshop, een aanrader ...

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • Redged in assortiment

FvB 07-11-2016 Via de website gekocht

Heerlijk blij met mijn camera-rugzak!

Leuk winkelen bij Camera Land. Zeer uitgebreide keuze en bovenal, goede prijzen! Levering zeer snel en stipt! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Dus niets dan lof! :)

Pluspunten

• snel
  • uitgebreide keuze

Minpunten

• geen!

Theo Beentjes 03-11-2016 In de winkel gekocht

Reparatie lens- en bodyfitting

Fitting van lens en body waren beschadigd door val. Beide snel en vakkundig gerepareerd. Goed op de hoogte gehouden van reparatiekosten en reparatieduur.

Pluspunten

• goede communicatie over reparatie.

Jan Logger 03-11-2016 In de winkel gekocht

Jan Logger

Een hele leuke winkel waar je vriendelijk wordt geholpen en nemen ook de tijd voor je
Ga altijd zonder nadenken naar camera land

Walter 03-11-2016 Via de website gekocht

Wacom stylus pen zoekgeraakt.

De pen was niet meer leverbaar maar Camera land heeft er toch een gevonden en opgestuurd.
Hartelijk bedankt.

Nice 03-11-2016 In de winkel gekocht

Very Nice

Geen veredeld magazijn, maar goede en nette overtuigende verkoop/demonstratie ruimte. Geduldige, eerlijke en begripvolle 'bemanning'. Eerlijke prijzen, goeie koffie.

Jos Frantsen 01-11-2016 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

Perfect

Ik was nog nooit in uw zaak geweest, maar ik keek mijn ogen uit.. mooie winkel, ruim opgezet en een ruim assortiment.
Ik werd snel en vriendelijk geholpen op een leuke mannier.
Zeker dat ik bij jullie terug ga komen.

M.M. 31-10-2016 In de winkel gekocht

Reparatie lens

Reparatie keurig ter hand genomen, schriftelijke bevestiging. Er werd ook nog meegeleefd met mijn balen dat ik lens had laten vallen. :)
De week erna had ik een fotoshoot, en er was geen leenlens beschikbaar. Toen mocht ik een ander toestel met lens lenen. Wat een service. Net toen we dat aan het regelen waren kwam een collega die vertelde net een passende leenlens te hebben binnen gekregen. Er werd meegedacht!!
Leenlens heb ik langer mogen lenen, tot mijn eigen lens gemaakt was. Top!! Zelfs toen ik niet direct tijd had om mijn gemaakte lens op te halen en de leenlens terug te brengen was dit geen probleem. Wat een top service!!
Fijn bedrijf, ze nemen alle tijd voor je en leggen je alles wat je vraagt uit!
Jammer dat ze geen cursussen geven, want ze hebben zo veel kennis en kunnen dit ook goed uitleggen!

Pluspunten

• service
  • meedenken
  • inschatten wat voor jou geschikt materiaal is
  • beginnend-prof,ieder wordt op zijn niveau geholpen

René Schilder 31-10-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel en een groot aanbod!
Telefonisch werd ik ook goed geholpen en de aftersales is ook perfect.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Groot aanbod
  • Goede service

van Heukelom 31-10-2016 In de winkel gekocht
Almaar

Vakundig vriendelijk advies

Op vrijdag in de winkel geweest, was nog rustig dus er kon voldoende tijd worden genomen voor mijn vragen.
Heb uiteindelijke een mooie tweedehands NIKON gekocht die ik de aankomende 3 weken insentief ga gebruiken, mocht ik na die 3 weken een duurdere camera willen (ook tweedehands) kan ik hem nog omruilen.

heleen 31-10-2016 In de winkel gekocht

Olympus 60mm 1:2,8 Macro

Hier staan mensen met verstand met wat ze verkopen.Jaren ervaring bij al het personeel,heel geduldig is alles goed uitgelegd over de mogelijkheden van de lens.

Pluspunten

• ruime sortering
  • ervaren personeel

Armand Filon 30-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nemen tijd voor je, goede uitleg, gewoon top!

Zij hadden waarna ik zocht. Goede deskundige uitleg. Belangrijk voor mij, ze nemen ze de tijd ervoor, geen opdringerig verkoop gedoe. Goede aanbevelingen. 1 1/4 u. rijden was het waard .Heb vaak anders meegemaakt, Gewoon zoals het kan èn hoort. Top!

JP Borgerhoff Mulder 29-10-2016 In de winkel gekocht
v. Ostadelaan 274 1816 JH Alkmaar.

Internettijdperk. Aankoop gedaan? Beoordelen!

Zeer goed geoutilleerde, ruime, lichte winkel. Met koffie. Is prettig, want ze nemen de tijd voor je! Heel fijn personeel!
Deze zaak is dicht bij onze woonplaats. Geen site gebruikt, omdat we al meerdere grotere aankopen hier hebben gedaan.

Paul 29-10-2016 Via de website gekocht

Goede eerste kennismaking

Snelle levering, geen verzendkosten, en de mogelijkheid van Pakje Gemak zodat ik niet de buren hoef lastig te vallen met mijn pakje. Goede feedback tijdens afhandeling. Product (statief) goed verpakt en snel en onbeschadigd ontvangen.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Geen verzendkosten
  • Mogelijkheid in de winkel af te halen

Minpunten

• Goede webshop, maar winkel helaas geen koopavond

Gerard Visser 27-10-2016 In de winkel gekocht

Gerard Visser

Ik ben geholpen door xxxx bij de aankoop van een statief. Ik had zelf al het nodige voorwerk gedaan met een aantal opties. Hij loodste me goed door mijn mogelijkheden heen door duidelijke kennis van zaken met voor-en nadelen en gaf ook een aantal zeer praktische tips in het gebruik. Los daarvan nog enige praktische vraagstukken van een camera besproken en goede inzichten gekregen. Kortom Prima geholpen met kennis van zaken en op een persoonlijke manier

Pluspunten

• Persoonlijk
  • Kennis
  • Goed bereikbaar

Elena P 25-10-2016 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik was een tijdje op zoek naar een nieuwe objectief en filters. Het was voor mij belangrijk om een goede winkel te vinden en ik kwam bij Camera Land terecht. Een groot assortiment, uitgebreide reviews en de hoeveelheid informatie waren voor mij de doorslaggevende factoren. Na gelijk de producten besteld te hebben werd ik enkele uren later al opgebeld door een vriendelijke medewerker met de mededeling dat de artikelen klaarlagen om opgehaald te worden.

Ik ben zeer tevreden met de service van Camera Land en dus ben ik van plan binnenkort een nieuwe bestelling te plaatsen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede kwaliteit
  • Groot assortiment

John D 25-10-2016 In de winkel gekocht

zoomlens?

Via internet gekomen bij cameraland (daar zij veel voorradig hebben en toch ook wel scherp geprijsd) Wij zijn huis tuin en keuken fotografen en maken graag foto's van de KleinKids en vakanties. Hier wilden we graag een zoomlens, maar we zagen de lenzen niet door de bomen wat nu wijsheid voor ons is.... aangekomen (makkelijk bereikbaar) bij cameraland ...nog nooit zoveel gezien...we werden zeer snel aangesproken door een zeer vriendelijke heer, ons probleem voorgelegd, en we kregen accuraat en goed onderbouwt een zeer goede Lens aangeboden. zeker niet de duurste! , maar wel voor ons de beste met veel reikwijdte. we kregen ook nog fototips, .....ook nog een prachtige compacte cameratas gekocht met goed advies.

Pluspunten

• assortiment
  • advies
  • voorraad
  • berijkbaarheid

monique vercouteren 25-10-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

goed gehoplen goede uitleg

super geholpen en de uitleg was ook goed. aardig personeel. nemen de tijd voor je kreeg zelfs lekker bakkie koffie bij de uitleg.

René 23-10-2016 In de winkel gekocht

Fujinon X-T2 en lenzen

Afgelopen woensdag heeft Lars mij uitstekend geholpen met het uitleggen van de basiszaken rondom de aanschaf van de nieuwe Fujinon X-T2 (met 10-24, 18-55 en 55-200 lenzen) en de Fujinon flitser EF-42. Alle tijd, een dikke anderhalf uur, nam hij voor me. Uiteraard tussendoor koffie! Cameraland is een zaak waar deskundige verkopers je helpen, een goede uitleg en goed advies geven én tijd voor je nemen! Bedankt Lars!

Pluspunten

• deskundigheid
  • de tijd voor je nemen

Homan 21-10-2016 In de winkel gekocht

Raamstatief

Autoraam statief precies zoals verwacht ,snelle levering niet duur dus gewoon goed! Via Ideal betaald .Prima geregeld Cameraland

Softlink 21-10-2016 Via de website gekocht

Winkel?

Via Internet besteld, dus geen winkel gezien. Het juiste apparaat gevonden tegen de juiste prijs. Keurig.

Pluspunten

• Bestellen
  • Snelheid
  • Bezorging

Hans L. 21-10-2016 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan Alkmaar

door Hans Lodder

Cameraland heeft heel veel goede apparatuur, ook ocassions. Ze verlenen goede service.
Primadeluxe! Het is altijd een plezier om met ze te kletsen en de nieuwste spullen en de mooiste ocassions te bekijken.

Mano 21-10-2016 Via de website gekocht

Batterij voor camera volgende dag al binnen. . Top

Super winkel. Aardige en behulpzame mensen. Batterij online besteld en was er de volgende dag al...

ReneAP 21-10-2016 Via de website gekocht

Zoals altijd weer prima geleverd

Werderom een artikel (monopod) besteld wat op de beloofde dag werd bezorgd. Het artikel was goed en veilig verpakt.

Pluspunten

• Zeer ruime sortering
  • Goede en snelle levering
  • Zeer deskundig personeel

Minpunten

• Geen enkele

Sini van der Elst 19-10-2016 In de winkel gekocht

klantvriendelijke relaxe winkel

Men is niet opdringerig maar reuze duidelijk in de uitleg en gebruik van het door u gezochte produkt. Na mijn aankoop was er toch een foutje ingeslopen doordat er iets niet was bijgeleverd.
Bij terugkomst bleek de verkoper er meer moeite mee te hebben als ikzelf en heeft hij mij uitstekend geholpen. Ik noemde het zelfs nog een geluk bij een ongeluk.

ad v Haaften 17-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je vindt er een hele ruime keus aan spullen.
Bijna teveel, voor mij is het een snoep winkel
Het personeel is heel vriendelijk en neemt alle tijd voor je.
je gaat niet met de verkeerde spullen naar his
Kom zeker nog een keer langs

Kim 17-10-2016 In de winkel gekocht

Aanrader

Goede hulp gehad met het kopen van een nieuwe camera. We zijn naar cameraland gegaan omdat ze echt alles fysiek in de winkel hebben. lenzen die ik verder alleen in webshops zag hebben zij staan.
Daarnaast wordt er tijd gemaakt voor je.
Ook de prijzen scherp.

Pluspunten

• Goed advies gekregen
  • Groot assortiment

Bart 16-10-2016 Via de website gekocht

duidelijke omschrijvingen bij de artikelen zodat je precies de verschillen kunt zien voor de correcte keuze

bestelde artikel was niet op voorraad. volgende werkdag werd persoonlijk contact opgenomen om de verwachte levertijd door te geven.

Henk 15-10-2016 In de winkel gekocht

Dhr

ZEER goede service en redelijke prijs, gewoon goed ja meteen een goede indruk , na dat een apparaat niet goed functioneerde gelijk een nieuwe aangeboden ,Perfect hoor

Greta 15-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe camera. Super..

Ik kwam binnen met een verouderde camera en ging weg met een nieuwe waar veel foto's op kunnen. Super... Toen ik later nog het snoertje voor naar de pc kwam kopen kreeg ik het ook nog voor de helft van de prijs. Is dat service of niet....

Evi 15-10-2016 Via de website gekocht

Super tevreden van de service

Ik heb vanuit België en cameratas besteld en de dag erna had ik ze al in huis. Veel webwinkels beloven dat maar zelf webwinkels in België krijgen dit niet altijd klaar.

Paul 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Shop was me aangeraden door een kennis. De website was overzichtelijk en werkte goed. De levering was supersnel, ben zeer tevreden.

Wim 13-10-2016 Via de website gekocht

Een tevreden klant.

Mijn videocamera een Sony DCR-SR290E had na 9 jaar de geest gegeven. Al zoekende op Internet kom je de website van Cameraland tegen. Opvallend was het aantal uiterst positieve beoordelingen over de goede service en deskundigheid. Dat klopte met de medewerker van Cameraland die ik aan de telefoon kreeg. Op mijn vragen werd een deskundig antwoord gegeven. Logisch dat ik mijn nieuwe videocamera hier bestelde. Voor wat hoort wat. De dag erop werd de nieuwe videocamera al thuisbezorgd. Dat is wel erg snel. De Sony FDR-AX33 is een fantastische videocamera met 4K. De beelden zijn zo mooi op mijn Samsung TV met 4K. Ik ben erg tevreden en gelukkig met de keuze. Tot mijn verrassing bleek mijn videoprogramma Pinnacle 19 ook het specifieke formaat van deze Sony te ondersteunen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Snelle levering

Sonja 10-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop 70-300/4-5.6 LD Di Macro Nikon lens

Al eerder een aankoop gedaan bij cameraland en ook nu weer zeer tevreden. Duidelijke webshop, snelle, kosteloze levering en kwalitatief goed materiaal.

Joyce 09-10-2016 Via de website gekocht

Top service en snelle levering en antwoord.

Ik had de verkeerde afstandsbediening besteld. Deze kon ik kosteloos retourneren en de juiste bestellen. Super service en snel antwoord. TOP!!!

Pluspunten

• Snelle goede service
  • Snel antwoord

Onkie 07-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na bestellen bleek product niet meer op voorraad. Daarover netjes gebeld. Uiteindelijk werd het product twee werkdagen later geleverd, dan de originele bezorgdatum

Cameraland 06-10-2016 In de winkel gekocht

Wat wordt hier bedoeld?

Vanwege de deskundigheid van de medewerkers, de klantvriendelijke en persoonlijke behandeling en de wijze waarop men tot een oplossing probeert te komen waar beide partijen zich in kunnen vinden.

Pluspunten

• Persoonlijke benadering van klanten
  • De aanwezige kennis bij de medewerkers
  • De tijd die men uittrekt om goed te adviseren

Marja Hartong 05-10-2016 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Men neemt de tijd om je de verschillende opties te laten zien. Er is ook goede kennis over de artikelen die men verkoopt.

L.J.Hoep 05-10-2016 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 290-292 1816 JH Alkmaar

Fotocamera kopen in de winkel met veel keus en goede uitleg.

Heel veel keus in diverse film en fotocamera's en een super goede bediening en ook een hele goede uitleg van diverse camera's.

gerard 03-10-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen en geadviseerd

Prettige mensen en behu[pzaam. Dus de overtuiging dat het goed is, neem je dan ook aan.
De zending was ook binnen zoals gezegd.

Gerard Koel 03-10-2016 In de winkel gekocht

Ik ben uitstekend geholpen

Ik kreeg goede vakkundige uitleg en een prettige bediening. Zeer grote sortering foto-materiaal De Canon zonnekap wordt gratis nagezonden.