Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

K. van B 15-11-2022

Fijne winkel, je moet weleens eventjes wachten maar daarna word je met veel aandacht geholpen. Hierbij vragen de medewerkers goed uit wat je wensen zijn. Op deze manier kunnen ze er zeker van zijn jou het juiste advies te geven. Ze laten je ook praktisch zien hoe het precies werkt en als ik terug kom met vragen zijn ze meestal erg geduldig. Materialen hier gekocht van verrekijkers tot camera en camerabenodigdheden altijd uitstekende kwaliteit. Kortom voor mij geen andere winkel meer, al is het niet vlakbij.

Monique Samson 14-11-2022

Ben in Alkmaar zeer professioneel geholpen. Had wat problemen met de instellingen van de Sony A 7 4. De verkoper nam ruim de tijd om deze aan mij uit te leggen, en verbeterden de instellingen . Ook heeft hij de sensor laten schoonmaken!

Ik twijfelde al lang over de aanschaf van een bijbehorende zoom lens. Hij kwam spontaan met de 100-400 mm GM. Mocht er zelfs mee naar buiten om te proberen. Daarna hetzelfde met de 200-600 ( die had ik willen aanschaffen). Door de mogelijkheid om te oefenen, bleek de 200-600 echt te zwaar voor mij. Heb de knoop metten doorgehakt en de 100-400 gekocht!! Ben er zo blij, prachtige foto’s.

Peter K 14-11-2022

Woensdag 09-11-2022 van Haarlem naar Cameraland Alkmaar op fiets voor een mooie tweedehands Canon R5
De camera was gevallen waardoor het scherm niet meer gedraaid en gekanteld kon worden dat was voor mij geen bezwaar hij was nagekeken en werkt prima
Heb twee camera’s ingeruild was geen probleem en moest toen nog twee honderd euro bijleggen erg blij mee fijn geholpen het was de fiets tocht wel waard

hagedoorn 14-11-2022

ik kom menig x voor advies en ook mogelijke aankopen voor mijn hobby fotografie. alleen is het niet altijd even duidelijk hoe men het naar mij brengt en ik het begrijp. zo als het schoentje wat ik dus wou hebben en dat de camera instelling op de P stand gezet kon worden wat ik nog nooit heb gehoord.

Sjoerd de Graaf 13-11-2022

Al heel lang een winkel met een ruime sortering , prima prijzen en vakkundig personeel.

Rob 13-11-2022

duidelijke site ,veel keuze ,goede uitleg snelle levering ,redelijke prijzen ook in gebruikte artikelen

R.Stoop 09-11-2022

Eerste klas service, mijn lens moest gemaakt worden wat langer duurde dan gepland en ik kreeg een prachtige lens te leen in de tussentijd. Geweldig en super geregeld.
Ben blij met de vakkennis en vriendelijkheid waarmee ik geholpen werd.

Jeroen 09-11-2022

Ik heb het geluk dat ik in Alkmaar woon, dus ik kan gewoon even de winkel binnen komen lopen. Mooie winkel met vriendelijk personeel dat verstand van zaken heeft.

Er wordt de tijd genomen om je te helpen, en je hebt totaal niet het idee dat er van alles aangepraat wordt om je maar met meer de winkel uit te laten lopen als waar je voor kwam.

Ook wel eens online wat besteld, en ook daarover totaal geen klachten. Prima winkel waar ik zeker vaker iets zal bestellen, of gewoon even kom kijken.

Fred Homan 09-11-2022

Altijd uiterst vriendelijk, veel expertise bij iedereen, en bovenal oplossend denken. Nadat mijn 17-35 mm lens stuk ging duurt de reparatie lang. Dit ligt niet aan Cameraland, het is druk bij de reparateur in Zeeland. Afgelopen zaterdag mijn 150-600 lens gebracht, lamellen staan vast. Kreeg een leen lens mee om de tijd van afwezigheid te overbruggen. Mijn aankopen zijn meestal 2e hands maar het is niet alleen de prijs welke het aantrekkelijk maakt om naar Alkmaar te rijden. Kom al 12 jaar met groot plezier bij Cameraland.

Cees 07-11-2022

Heb mijn d750 ingeruild voor een Nikon z5. Voordat ik begon om te overleggen stond er al koffie klaar . Kreeg vakkundig advies van xxx en wat de mogelijkheden waren . Zeer vriendelijk en een mooie winkel met vele goede sorteringen van verschillende merken.
Was hier al een keer geweest en nodigt mij zeker voor een volgende keer weer naar Cameraland te gaan.
Top winkel met zijn vakkundig en vriendelijk personeel
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-11-2022

Bedankt voor je mooie review.

We zien je graag snel in onze winkel

Peter 07-11-2022

Ik heb voor aanschaf van mijn afstandsbediening bij Cameraland gekozen omdat ik onlangs aangenaam verrast ben door een uitstekende service.
In mijn camera ontbraken enkele schroefjes in de bodemplaat en Cameraland heeft me hier prima meegeholpen. In eigen voorraad waren ze niet aanwezig en binnen enkele dagen ontving ik ze van de fabrikant keurig thuis in de brievenbus! Heel blij mee!
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-11-2022

Bedankt voor je review peter.
Hopelijk werkt je camera weer zoals normaal. Je bent altijd welkom voor vragen of advies

aankoop draadloze microfoon op mijn videocamera. 05-11-2022

Zeer deskundige hulp, miste ook, door intensief gebruik, een schroefje in mijn statief, werd gelijk gezocht naar een oplossing en ben kosteloos geholpen aan een nieuw schroefje.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-11-2022

Bedankt voor je review! Hopelijk werkt je statief weer naar behoren

Inge van der Wulp 05-11-2022

Aardig personeel, altijd behulpzaam enze nemen de tijd voor je. Zal de winkel aan iedereen aanraden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-11-2022

Dankjewel voor je review Inge!

P.Vrolijk 04-11-2022

Fijne snelle website met een goede zoekfunctie.
Prijzen van , in mijn geval , objectief zijn marktconform , niet spectaculair laag , maar normaal.
Service is prima , objectief werd ; keurig verpakt , en vlot afgeleverd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 04-11-2022

Bedank voor je leuke review.
Veel plezier met je nieuwe objectief

Sport en media noord 02-11-2022

Voor het eerst iets gekocht daar en de service is geweldig. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en goede uitleg over het product en bruikbare tips. Ook voor het inruilen niets dan lof.
Officiele reactie van Cameraland.nl 04-11-2022

Hartelijk bedankt voor je mooie review.
We zien je graag snel weer terug in onze winkel

Els 01-11-2022

Heel goed geholpen in de winkel in Alkmaar. Eerlijke informatie van een enthousiaste medewerker die er alle tijd voor nam. Hij voelde goed aan wat mijn wensen waren en daardoor kon ik bewust de juiste keuze maken. Heb er veel zin in om de mogelijkheden van de macrolens te leren kennen en ook met de filters aan de slag te gaan. Ik ben ook heel tevreden over de eerder aankopen die ik in deze winkel heb gedaan. Ik kom er zeker terug.

Bedankt voor je Review.
Onze medewerkers nemen graag de tijd voor je om je zo vakkundig mogelijk te helpen totdat je tevreden bent.

We zien je graag snel weer terug

repd 31-10-2022

als ik iets zoek dan eindig ik meestal bij camaraland deze site heeft tot nu toe altijd de artikelen op voorraad.
Officiele reactie van Cameraland.nl 04-11-2022

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met ons assortiment

Gert 31-10-2022

Wat een gebruiksvriendelijke website. Overzichtelijk en een goed zoeksysteem. Ik heb bij een aantal fotowebshops een bericht achtergelaten dat ik geïnteresseerd was in een nieuw prime-objectief dat helaas maandenlang niet leverbaar was. Cameraland was de enige die daar op gereageerd heeft toen het beschikbaar kwam in Nederland. Dat is een compliment waard.
Helaas bleek de bijgeleverde verloopring niet het soort ring dat ik nodig had voor mijn filtermasker. Het heeft Cameraland best moeite gekost voor we eruit waren. Wat ik een step-down ring noem - gedacht vanuit de filterhouder en ook zo door die fabrikant genoemd wordt - is in feite een step-up verloopring - gedacht vanuit het objectief.
Het heeft Cameraland en mij moeite gekost om te krijgen wat ik hebben wilde, maar Cameraland is doorgegaan tot het allemaal klopte en ik tevreden was. Daarom een dikke 10 als beoordeling.
Officiele reactie van Cameraland.nl 04-11-2022

Bedankt voor je review Gert!
Het was even puzzelen over en weer, maar gelukkig zijn we er samen uit gekomen.
Voor al je vragen kun je altijd bij ons terecht.

wout kole 31-10-2022

Vlotte levering!
En dat voor een reële prijs en meer dan goede
garantie!
Kortom een aanrader!

Bedankt voor je review!
Veel plezier met je aankoop

Dennis 30-10-2022

via de site had ik een telefoonhoes en een houder voor in de auto besteld.
op de site en in de bevestigingsmail stond dat beide op voorraad waren, helaas was alleen de houder voor in de auto op voorraad en moest ik dus langer op de hoes wachten die ik harder nodig had dan de autohouder.
heb hem inmiddels binnen en ben verder wel tevreden over de communicatie van Cameraland, er word netjes en snel gereageerd op mails.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u wat langer moest wachten op het product. Wel fijn om te horen dat u blij bent nu het binnen is.
We nemen de feedback mee voor verbetering van onze diensten.

Tayfun 30-10-2022

Pakketje was zeer goed verpakt en kwam exact op tijd aan. Camera doet het helemaal goed ook al hebben jullie daar niet echt invloed op. Super goed op de hoogte gehouden. Echt top winkel! Ik zal zeker een keer fysiek langskomen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent. We zien u zeker graag eens bij ons in de winkel!

Henk 30-10-2022

Een duidelijke omschrijving op de webshop. Een eerdere ervaring in de winkel was heel positief. Vriendelijk en geduldig personeel. De volgende dag bezorging goed gegaan. Via de mail op de hoogte gehouden van de status bestelling.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw review, leuk om te horen!

Ed de Roode 29-10-2022

Voordat ik het product kocht 2 maal mailcontact gehad met vragen over het product die snel en keurig beantwoord werden. Het product bestelt en toen het geleverd werd bleek dat het totaal niet voldeed aan de antwoorden die ik per mail gekregen had. Product teruggestuurd en nu maar wachten of ik mijn geld en verzendkosten terug krijg.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u verkeerd geïnformeerd bent over het product. Dit is natuurlijk niet netjes en niet de bedoeling. Jammer dat u hier niet even contact met ons over opgenomen heeft, dan hadden we het gewoon netjes voor u kunnen oplossen. Uiteraard had u dan een retourlabel gekregen, zodat u kosteloos naar ons kon retourneren. Dat u ons er vooraf al van verdenkt dat u uw geld niet terug krijgt, is natuurlijk niet netjes van uw kant en hebben wij nergens aan verdiend. Wij vinden het altijd lastig om een hoop verwijten te krijgen, als we niet de kans hebben gehad om de fout op te lossen. Jammer.

Mocht u hier nog behoefte aan hebben staat onze klantenservice voor u klaar.

Ted uit Zwaag 29-10-2022

Het is Rob van Cameraland gelukt om foto’s die ik perongeluk gedeleted heb, om die weer terug te halen! Chapeau!!👍👍
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review! Fijn dat de foto's weer terug zijn.

Trudy Doornbos 29-10-2022

Altijd wordt je er prima geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel. Wel zou het prettig zijn als er prijzen bij staan zonder dat eerst te moeten vragen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Fijn om te horen dat u zo goed geholpen. We begrijpen uw feedback, en nemen deze mee.