Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 29-10-2022

veel keuze en snelle levering ,gunstige prijzen
duidelijke uitleg over producten
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review. Hopelijk tot ziens.

Jan 28-10-2022

Ik was op zoek naar een Nikon SB700. Tussen de occasies bij Cameraland vind ik een aantrekkelijk aanbod. Onbeschadigd en prijselijk heb ik besteld. Bij ontvangst was dit een zeer goede keuze. Het toestel was in de staat zoals beschreven. Dus ben ik tevreden van mijn keuze.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Fijn om te horen dat u zo blij bent met de ontvangen SB700. We wensen u er veel plezier van.

Peter 28-10-2022

Een tweedehands objectief besteld. Goede omschrijving op de site, komt overeen met de staat waarin het objectief geleverd is.
Er waren wat problemen met de website waardoor er geen track and trace code gestuurd werd, maar dat is na telefonisch contact keurig alsnog gestuurd. Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan.
Zondagavond besteld, dinsdag begin van de middag geleverd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat dat u blij bent met uw nieuwe objectief. Veel plezier er van!

Piet Nijssen 27-10-2022

Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan de winkel in Alkmaar
Er was voldoende vakkundig personeel aanwezig, dus geen wachttijd voordat we geholpen werden .
Na advies een mooie lens aangeschaft die we buiten even mochten uittesten.
Verder nog een vraag gesteld die niet direct beantwoord kon worden maar de medewerker beloofde maandag terug te bellen, en hij belde mij maandag terug met een passend antwoord, gewoon een prettige ervaring.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Als we u in de toekomst weer kunnen helpen horen wij het graag.

JanJaap 26-10-2022

Cameraland is een topwinkel met toppersoneel. Uitgebreide voorlichting, gelegenheid om buiten voor de zaak met een nieuwe lens te experimenteren en bovendien bij aanschaf een mooie aktiekorting van 10%.
Kortom, uitermate tevreden zoals ook bij eerdere aanschaffingen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Zo horen we het graag, bedankt voor de mooie review. We doen ons best om de service zo hoog mogelijk te houden.

Martin Nieuwerf 26-10-2022

Afgelopen week ben ik, zonder afspraak te moeten maken, naar de winkel in Alkmaar gegaan. Ik had een reparatieverzoek voor mijn Manfrotto-statief. Geen probleem. Mijn statief werd direct in de werkplaats gerepareerd en functioneert weer naar behoren.
Daarnaast nam de medewerker alle tijd om mij te voorzien van uitleg en advies m.b.t. een aantal vragen over het gebruik van mijn Canon 90D-camera die ik eind vorig jaar bij Cameraland heb aangeschaft.

Cameraland in een paar woorden: deskundig, klantvriendelijk, laagdrempelig en een goede prijs/kwaliteitverhouding
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en tevreden bent met onze service. We doen ons best om elke klant zo goed mogelijk te helpen.

Aris van der Vlies 26-10-2022

Heb hier al mijn tweedehands fotospullen vandaan, perfecte services en ze nemen echt de tijd voor je nieuwe aankoop. Zelfs na de garantie periode geen problemen
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u blij bent met onze service, hier doen we elke dag weer ons best voor.

Nico 26-10-2022

Tweedehandslens gekocht ! Zag er uit als nieuw ! Snel en veilig verstuurd !
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review! Hopelijk tot ziens!

Nancy 26-10-2022

Topwinkel voor als je van fotografie houdt. Al meerdere keren goed advies gehad. Ze zijn niet bang om je iets anders te adviseren dan waar je voor komt, gewoon omdat dat beter bij je wensen past. Mooie spullen, advies over gebruik en hoe je er het meeste uit kunt halen en echte fotografieliefhebbers in de zaak als verkoper/adviseur. Heel blij met deze winkel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u blij bent met onze service.

Hopelijk tot ziens in onze winkel!

Sjaak Zonneveld 25-10-2022

Wederom heel fijn advies en meedenken door de medewerkers van Cameraland. Gelukkig geen verkopers maar eerlijke adviseurs.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u blij bent met de service. Wij zien onszelf ook zeker meer als adviseurs dan verkopers, fijn dat u dit zo opmerkt.

Marc 25-10-2022

Ik kom graag bij cameraland! Als je vragen hebt over een product, of je wilt wat meer weten over bijvoorbeeld lenzen, dan kun je hier altijd terecht. Er staan kundige, enthousiaste medewerkers in de winkel die uitgebreid de tijd voor je nemen.

Daarnaast worden vragen die ik online stel ook snel en vakkundig beantwoord.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de review! Goed om te horen dat u zich prettig geholpen wordt bij ons in de winkel. Hier doen we elke dag weer ons best voor.

Hopelijk tot ziens.

Johnny-Gouda 25-10-2022

Na eerdere zeer positieve ervaringen met Cameraland dan nu een magere 7 als rapport cijfer. Ik bestelde een objectief dat op de website als "op voorraad" aangegeven stond op vrijdagochtend, hopende deze nog op zaterdag geleverd te krijgen i.v.m. een evenement in de stad waarvan ik foto's wilde maken.

De aankoopbevestiging volgde direct na aankoop. Echter bleef ieder bericht over verzending uit gedurende de hele dag. Ook op de website van 'mijn account' was niets te vinden over verzending. Dus zaterdagochtend maar eens getelefoneerd om te informeren naar de status van mijn bestelling. De -overigens uiterst vriendelijke- medewerkster wist mij te vertellen dat PostNL vrijdagavond de pakketten 's middags niet had opgehaald. Op zich kan dat gebeuren. Maar dan kun je als bedrijf toch zelf je pakketten inleveren bij (zowat) iedere supermarkt? De meeste Jumbo's / Plus / AH's zijn allemaal PostNL inleverpunten en op vrijdag allemaal tot 21:00 geopend.

Uiteindelijk is het pakketje met het objectief maandag aangekomen. Uiteraard tevreden over wat ik gekocht heb. Maar dat maakt de teleurstelling van het missen van het fotograferen van het evenement met het nieuwe licht-sterke objectief niet minder groot.

Hopelijk kan Cameraland hier iets mee voor het geval dat PostNL de pakketjes wederom een keer niet komt ophalen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-10-2022

Bedankt voor uw feedback, dit wordt erg gewaardeerd. U heeft helemaal gelijk dat door het niet ophalen van de pakketten van PostNL uw zending vertraging heeft opgelopen. 2 van onze collega's hebben tot half 8 zitten wachten of de PostNL zou komen, maar helaas bleef dat uit. Toen waren zij niet meer in de gelegenheid om ergens 2 karren vol pakketten naar toe te brengen. (nogal een logistieke uitdaging) Dit alleen om een beeld te schetsen van de situatie. Want uiteraard is dat helemaal niet uw probleem klant zijnde. Wij hebben geleerd van deze situatie en gaan er zeker voor zorgen dat een situatie als deze zich niet meer zomaar voor doet.

Fijn om te horen dat u wel netjes te woord bent gestaan en toch blij bent met het nieuwe objectief.

Oscar 25-10-2022

Ik ben voor het eerst bij cameraland geweest, maar wat een leuke winkel. Alles staat duidelijk uitgestald en je krijgt een goed en passend advies. Hier luistert men nog wat de klant wil en kijken zij wat goed aansluit op de wens van de klant.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Daar doen we elke dag weer ons best voor.

Hollie1959 24-10-2022

Voor het bestellen even contact met een medewerker van Cameraland gezocht. Hij heeft mij op een plezierige manier advies en uitleg gegeven. Mede hierop de keuze van de aankoop gebaseerd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedank voor uw bericht. We staan graag voor u klaar en als we weer eens ergens bij kunnen helpen horen wij het graag.

Ruud 24-10-2022

Per toeval kwam ik op de site van Cameraland terecht. Ik heb hier een tweedehands objectief besteld. De foto's op de site waren meer dan duidelijk en waren van het betreffende objectief, m.a.w. what you see, is what you get. Ik had nog wel een vraag over het product en heb deze gesteld via de chat. Ik kreeg vrijwel meteen een helder antwoord. Na bestelling was het pakketje al de volgende dag in huis. Het objectief zag er net zo netjes uit zoals op de getoonde foto's. Prijs/kwaliteit ... hartstikke goed. Dus ik ben hiermee dik tevreden en hoop er nog veel mooie plaatjes en beelden mee te mogen schieten. Voor mij is Cameraland een absolute aanrader.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat uw ervaring zo goed is geweest. Daar doen we elke dag weer ons best voor. Als we u in de toekomst ergens bij kunnen helpen horen wij het graag.

Henk 24-10-2022

Wordt elke keer dat ik kom uitstekend geholpen. Er wordt gezocht naar mogelijke alternatieven voor hetgeen ik zoek (b.v. een groothoeklens). De kennis van het personeel m.b.t. de producten is heel goed. Er wordt altijd voldoende tijd voor je gemaakt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-10-2022

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent, daar doen we elke dag weer ons best voor.

Eric61 22-10-2022

Mijn Leica M11 ging stuk. Keurig afgehandeld en snel weer terug. En dat alles onder garantie.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-10-2022

Bedankt voor de review! Hopelijk tot ziens!

kai 22-10-2022

Top bedrijf koop al mijn foto spullen daar, altijd goed geholpen en warm onthaal.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-10-2022

Bedankt voor de review. Leuk om te horen, hopelijk tot ziens!

Steef van der Aart 22-10-2022

Mooie tamron 150-600mm gekocht eerst info over gekregen via telefoon aardig en verstand van zaken, lens volgende dag goed ingepakt ontvangen, erg blij mee

Bedankt voor de review!

Rene Roelofs 21-10-2022

Ik twijfelde op afstand welke lichtsterke lens ik zou kopen voor een drukke avond. Kreeg een keurige uitleg waarom ik welke zou moeten kiezen en welke niet.
De volgende dag in huis en wat verteld werd klopte. Erg blij met deze Fujifilm XF 33mm f 1.4
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-10-2022

Bedankt voor de mooie review. Hopelijk tot snel!

Bob Daalder 21-10-2022

Een mooie overzichtelijke website, mooi en uitgebreid assortiment en een snelle levering.

Bedankt voor de review!

pieter de Kroon 21-10-2022

mooie overzichtelijke winkel en vriendelijke vakbekwame medewerkers. Door de drukte op zaterdag iets langer gewacht maar dat werd goed gemaakt door het juiste advies. het product, een richt microfoon heeft uitstekend zijn werk gedaan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-10-2022

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Op zaterdag kan het inderdaad soms iets drukker zijn, maar dat is omdat we elke klant de tijd willen geven die er nodig is.

Korzikov 19-10-2022

Ik heb voor cameraland gekozen omdat zij de mogelijkheid bieden om gespreid (of in 3 keer) te kunnen betalen.
Service is prima.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-10-2022

Bedankt voor de mooie review.

Maarten Kuethe 19-10-2022

Iedere keer weer opnieuw zeer aardige en vakkundige advies. Verkopers, die echt met je meedenken en er helemaal niet op uit zijn je zo veel mogelijk geld uit de beurs te troggelen, maar je de camera te verkopen, die bij jou en je budget past. Ook als je andere vragen hebt altijd gratis goed advies en service. Wereldzaak !!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-10-2022

Bedankt voor je review Maarten!

We zien je graag snel weer terug in onze winkel!

Gerda 16-10-2022

Snelle deal en snel verzonden. Dag na bestellen al in huis en netjes verpakt. Ben heel tevreden.
Camera voor een goede prijs aan kunnen schaffen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-10-2022

Bedankt voor je review Gerda!

We hopen dat je nog veel mooie foto's maakt met je nieuwe camera.