Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet Kramer 26-09-2022

Ik heb voor Cameraland gekozen omdat de winkel goed is te bereiken en het personeel deskundig is. Door moeilijke levering van mijn Nikon Z9 camera heb ik 9 maanden moeten wachten. Ik heb tussentijds regelmatig gemaild naar Cameraland over de status van levering. Ik had liever gezien dat Cameraland mij hierover regelmatig had geïnformeerd.
Bij de uiteindelijke levering ben ik naar tevredenheid geholpen.

Henny 26-09-2022

Goede winkel, fijn om ergens naar toe te kunnen.
De expertise, reele prijzen, service en voorraad zijn uitstekend!
Mijn meeste aankopen komen hier om die redenen vandaan.
Hopelijk verandert er nooit iets.

Robert Kok 26-09-2022

Het contact via zowel website als per email verliep snel en de gevraagde informatie werd meteen geleverd. Daarop gebaseerd heb ik de snelle CFExpress kaart en kaartlezer aangeschaft. De volgende dag werd alles al thuis afgeleverd. TOP! De website was overigens ook duidelijk!

Tantemiranda 23-09-2022

Heel fijn geholpen door dame van Cameraland. Ze dacht echt met mij mee en ik ben dan ook zeer tevreden over mijn bezoek en aankoop bij Cameraland in de winkel.

Sjaak Zonneveld 23-09-2022

Tijdig in de kortingsperiode van Nikon een groothoeklens (14-24) gereserveerd.
Vorige week zaterdag opgehaald en weer diverse professionele tips gekregen, geen verkooppraatjes maar zeer goede adviezen.

Samuel 23-09-2022

Zeer goede service . Product netjes en goed verpakt geleverd. Zeer aanbevolen

Malgo 23-09-2022

A great choice of cameras, they have material other shops don't offer. Easy ordering, fast delivery.

Peter 22-09-2022

Online op zoek naar een canon objectief, uiteindelijk deze gevonden bij Cameraland in Almaar. Alles soepel en naar volle tevredenheid onder het genot van een bak koffie in ontvangst mogen nemen en zeer tevreden mee 👍!

Gabe Kamphuis 20-09-2022

Cameraland pluspunt : beter verpakt dan de overige aanbieders, lens was schoongemaakt , daar kunnen anderen van leren , prijs kwaliteit was in orde.

Pieter 19-09-2022

Hele fijne duidelijke webshop. Veel informatie. Er zijj weinig webwinkels in fotografie met z'n duidelijk overzicht. Uiteindelijk een prachtige Sony camera gevonden. Bedankt!

Tessa 18-09-2022

Cameraland is echt een hele fijne winkel, ik raad het zeker aan om een kijkje te nemen. Het personeel dat in de winkel staat is altijd heel beleefd en meedenkend. De service die je in deze winkel krijgt vind je bijna nergens meer, daarom kom ik altijd terecht bij cameraland!

Ronald 17-09-2022

Hallo, ik ben een zeer tevreden persoon. De site is ruim, zeer overzichtelijk, contact maken met cameraland is ook super goed gegaan, hebben mij zeer goed geholpen om keuze te maken. Hebben mij zelf opgebeld om een vraag te stellen dat vond ik super.
Dus dat is zeker top service.

Dirk 17-09-2022

Snel en uiterst correct, kan niet beter.

Jean 16-09-2022

Zaterdagmiddag via internet bestelling geplaatst en maandagochtend werd de bestelling afgeleverd. De bestelde teleconverter was bijzonder beschermd verzonden. Chapeau!

Ruud 14-09-2022

Na een vakkundig en vriendelijk uitleg over de Nikon Z50 ben ik overgegaan tot de de aankoop van deze camera, bij Camaraland.
De camera is niet zwaar en heeft een fijne grip om vast de houden, zelfs met grote handen. De camera is gemakkelijk in te stellen door middel van het scherm, i kop en menu. Door het scherm en de elektronische zoeker is het gemakkelijk om je onderwerp in te stellen. De instellingen zijn niet veel anders dan de Nikon Z6.

Drees 14-09-2022

Ik kocht hier een tweedehands camera en nog wat andere spullen. Ik ben super tevreden met de service en de camera ziet er nog steeds goed uit en werkt nog perfect! Na een probleem met de betaling gaf ik een belletje op zaterdag, ik werd zowat meteen geholpen op een zeer correcte en beleefde manier. Mijn product werd maandagochtend al geleverd! Kortom een zeer correct en klantvriendelijk bedrijf!

Jos 13-09-2022

Zoals altijd: gastvrije, kundige en vriendelijke medewerkers, goede producten en een no-nonsense behandeling.

pbos 12-09-2022

Deskundige mensen, to the point maar niet te hard.
Goed advies en meedenken met de klant.

Kaat 12-09-2022

Na een vraag goed geholpen en na bestelling, kwam zending de volgende dag al aan.

Loek 12-09-2022

Mijn Metz reportageflitser werd na jaren onbetrouwbaar. Die gebruikte ik vrijwel altijd met een TTL-kabel off camera. Die kabel zat me altijd in de weg.
Toevallig zag ik een advertentie van Cameraland voorbijkomen waarin de Godox V860III-P werd aangeboden. Daarbij ook de X2T-P transmitter. Dat zou voor mijn Pentax K-7 de combinatie kunnen zijn waarop ik al jaren wachtte. Voor de zekerheid heb ik eerst de flitser aangeschaft. Dijk van een apparaat! Na het zien van enthousiaste 'tutorials' op YouTube toch maar ook de X2T aangeschaft. Had ik veel eerder moeten doen: echt een super combinatie!
Cameraland gaf steeds aan dat de bestelling wat langer op zich zou laten wachten, maar in beide gevallen duurde het toch wel dagen langer dan aangegeven. Ook mailtjes met vragen werden wat traag beantwoord. Verder prima adres!

Robert 11-09-2022

Product voldoet aan de verwachtingen (tweedehands 7Artisans 35mm. f/1.2 voor Canon EF-M), alles zo goed als nieuw, supersnel geleverd - top!

Sjaak Zonneveld 11-09-2022

Na wat technische vragen beantwoord gekregen te hebben (die andere winkels niet konden beantwoorden) werd er nog een ding voor mij uitgezocht en werd ik zoals beloofd afgelopen maandag teruggebeld. Dat vindt ik zo fijn van Cameraland ze doen wat ze beloven, en zullen geen antwoord verzinnen als ze het niet voor de volle 100% weten. Geen .u. verhalen. Super service

Gertjan 10-09-2022

We komen met enige regelmaat bij Cameraland en zijn er klant. Eerder kochten we een kleine Sony fotocamera en 2 verrekijkers van Swarovski. Afgelopen di. 6 september 2022 onze grootste investering: Een Swarovski ATX telescoop 85mm met een adapter voor mobile om te fotograferen. Dit was een lang gekoesterde wens
We hebben daarbij ook een lichtgewicht statief aangeschaft: Leofoto Ranger
Verkoper *** nam uitgebreid de tijd voor de vele vragen en opmerkingen die aan de koop voorafgingen.
Hij hielp ons op een prettige en duidelijke manier. FACTUUR 22.023040

Nikkie 09-09-2022

Snelle goede levering, artikel als “goed”omschreven nou ik vond hem super! Kleine gebruikerssporen en werkt heel goed!

Ik was opzoek naar een beginners camera om te gaan oefenen & dit maakt het makkelijker voor mensen met minder een mooie kans om toch een mooi product voor weinig aan te kunnen schaffen!

In een woord TOP, ga zo door!

de Graaf 08-09-2022

Duidelijk site, om iets te zoeken. De prijs is goed wat gevraagd wordt voor de producten. Snelle levering en goed verpakt .Je wordt op de hoogte gehouden wat betreft de verzending.