Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 06-09-2022

Al jaren weet ik de weg te vinden naar de cameraspecialisten in Alkmaar. Mooi assortiment, hele leuke, gezellige en vriendelijke mensen . Voor mij is dit DE winkel voor fotoliefhebbers.

Ronald 06-09-2022

De shop is zeer overzichtelijk, veel keuze en gemakkelijk alles terug te vinden.
Ook de service is zeer goed, SUPER

Andre 02-09-2022

Maandag 29-08-2022 heb ik een uitbreiding op mijn Sony-set gekocht. Gekocht de Sony a7 iV met een 50mm lens. Ik werd daarbij zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door één van de medewerkers. Uitstekend en zeer objectief advies. Ik ben elke keer weer blij verrast als ik aankopen doe bij Cameraland.

Rene Roelofs 02-09-2022

Ik loop al een tijdje bij Cameraland. Ik kom er omdat je daar als enige winkel eigenlijk alles mag uitproberen en er een goede uitleg krijg over waar je interesse naar uit gaat. En als je laat weten wanneer je komt proberen ze alles wat je wilt hebben in huis te hebben. Hun lijntjes naar de verschillende importeurs zijn zeer direct. Ik heb problemen met mijn lichaam dat langzaam steeds minder kracht heeft maar ik heb een wil dat ik wil blijven fotograferen. Als ik ergens iets gelezen heb wat het fotograferen voor mij makkelijker kan maken dan probeer ik daar vast veel over te weten te komen. Zodat ik niet onbeslagen naar de winkel ga. Dan kijk ik wie in de winkel eigenlijk een expert is op mijn interesse. Dit keer was het Eric Pennekamp voor Fujifilm. Telefonisch eerst mijn wensen besproken en mijn verlanglijstje doorgespeeld. Een afspraak gemaakt en bij binnenkomst gelijk welkom geheten met een lekkere cappuccino. Eric had alle spullen alvast klaargelegd en zonder op de klok te kijken werd alles keurig uitgebreid uitgelegd. Eigenlijk was ik verrast over wat ik eigenlijk nog niet wist over wat deze camera kon. Beter kon eigenlijk niet, de camera kon meer als wat ik verwachtte. Ik had ook apparatuur om in te ruilen. Dit werd tijdens de uitleg door hun inkoopexpert op waarde ingeschat en toen de uitleg ten einde liep en ik overtuigd was van de juiste keuze was de inruilprijs ook bekend. Tegen elkaar afgewogen en ja als een kind zo blij met nieuwe apparatuur de winkel verlaten en met een goed gevoel. Hier heb je het gevoel echt een klant te zijn die gehoord wordt. Er is geen tijdlimiet en je mag alles vasthouden en proberen.

H.Hendriks 02-09-2022

Het objectief heb ik in de fysieke winkel gekocht in Alkmaar nadat ik het heb gereserveerd. Het objectief bevalt goed; het is ondanks het gewicht goed handelbaar en de foto`s zijn zeer goed.

P.C.Brouwer 02-09-2022

Deze zaak is een oude bekende van mij, altijd goed en betrouwbaar.
Is transparanter als andere fotozaken, nee is neen en ja is ja.

A3 Booij 02-09-2022

Gekozen voor deze shop omdat het een no nonsens shop is waar je eerlijke inruilprijzen krijgt maar ook duidelijke uitleg op nieuwe apparatuur. Van Doetinchem naar Alkmaar gereden voor de shop maar dat is het ook waard.

LJ Krijns 02-09-2022

Cameraland kan en wil ik iedereen aanbevelen vriendelijke en gemotiveerde mensen die met je meedenken en dus degelijk advies geven.ik heb hier al verscheidene keren wat gekocht en naar tenvolle tevredenheid. Het fijne is ook dat je in een fysieke winkel de producten kan uitproberen! Voor iedereen een een aanrader. L.J.Krijns

Pim de Haan 01-09-2022

Ik heb goed en eerlijk advies gehad over het aanschaffen van een flitdset.

Het contact via email was snel, ik kreeg een vast contact persoon met een eigen email adres.

De service was gewoon perfect.
Klant vriendelijke mensen in de winkel, die weten waarover ze het hebben.
Ik kom hier zeker terug, en raad deze winkel ook zeker aan

Erik-Jan 31-08-2022

Ook voor goede occasions een prima winkel. Foto's op website laten ook echt het aangeboden artikel zien. Zelfs door mij gewenste aangepaste verzenddatum was geen probleem.

Arie 30-08-2022

Cameraland is een top winkel! Ik loop altijd tevreden de deur uit.

Het personeel neemt alle tijd voor je en ze weten waar ze het over hebben. De meeste medewerkers zijn zelf ook fotografieliefhebbers.

Omdat ze bij Cameraland alleen de betere kwaliteitsproducten verkopen, lijkt het een wat duurdere winkel. Maar in al die jaren heb ik nog nooit klachten gehad over een product uit de winkel.

Wat ook fijn is, is dat ze oprecht geïnteresseerd in hun klanten.
Ik sta vaak nog even na te kletsen over fotografie nadat het zakelijke gedeelte is afgerond.

Ik ben erg tevreden over Cameraland. Ik beveel ze dan ook van harte aan.

Sjaak 28-08-2022

Op zoek naar een nieuw statief en na eerst al op de website te hebben gekeken ben ik zeer goed geholpen in de winkel. Diverse modellen werden uit gepakt en opgesteld, daarbij rekeninghoudend met mijn wensen.
Na mijn keuze kreeg ik ook nog een informatieblad over instellingen voor het fotograferen van vogels speciaal voor mijn type camera.

Heb het statief afgelopen weekend geprobeerd en voldoet helemaal aan de verwachting dus goed geadviseerd door de verkoper.

Johan 28-08-2022

In de loop van de tijd al verschillende fotoartikelen hier aan geschaft. Prima winkel met medewerkers die verstand van zaken hebben. Ze geven eerlijk advies over wat je zou willen aanschaffen en ze gaan niet voor de duurste opties maar voor wat jij vraagt en nodig hebt.

Tamara 28-08-2022

Vriendelijk en bekwaam personeel. Helpen je netjes en luisteren goed naar de vraag. Meerdere producten werden besproken en laten zien.

Korzikov 27-08-2022

Prima levering. Camera in top conditie.
De mogelijkheid om in 3 keer te kunnen betalen heeft me over de streep getrokken.
Kortom erg tevreden mee..

Lisaa 27-08-2022

Ben al een aantal keer geslaagd bij cameraland, zowel fysiek in de winkel als via de website.

In de winkel staan kundige mensen die weten waar ze het over hebben. Delen hun eigen ervaringen en geven goed advies. Ook op de website is contact zoeken erg makkelijk. Ik had laatst moeite met zoeken naar de goede stepup/down ring.. chat eruit gegooid via de website en werd vrijwel meteen geholpen met een linkje van de juiste artikelen. 2 dagen later zijn deze bezorgd.

Je wordt altijd goed geholpen en dit is een winkel waar ik graag terug kom.

Hilde Suykerbuyk 27-08-2022

Ik ben zo tevreden over cameraland. Had problemen met mijn oude camera en moest 2 dagen later een reportage maken. Na een chat gesprek wist ik dat de camera op voorraad was en werd me verteld dat wanneer ik hem nu bestelde hij morgen in huis zou zijn! En inderdaad ik had de camera op tijd zodat ik zonder problemen naar de fotoshoot kon. De vriendelijkheid en snelheid stel ik dan ook zeer op prijs. Cameraland bedankt en tot snel weer.

Antonius 26-08-2022

Het leek mij de meest betrouwbare winkel voor gunstig geprijsde reservelampjes voor mijnprojector. En ja hoor: een vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling en een goede communicatie.

Jack 23-08-2022

Maakt gewoon waar wat er op de site staat en geeft advies naar maat. Omdat ik in geen film opnamen maak werd mij een een ander sd-card geadviseerd lees een goedkopere versie. Wel zo prettig en eerlijk. Ook werd er niet gepusht om meer accessoires te kopen. Alleen ging het betalen met VISA niet door maar er zijn genoeg andere mogelijkheden op de site. Kwestie van kiezen. Ook werd het product snel geleverd. Prima adres

Annette 23-08-2022

Cameraland is eigenlijk een snoepwinkel voor de fotoliefhebber. En dat snappen de medewerkers zelf ook heel goed. Ze nemen de tijd, peilen je graag en behoefte, en spelen daar feilloos op in. Ik ben daarom extra blij dat de winkel dichtbij is. Als ik advies nodig heb of even iets niet snap, geen probleem. Laagdrempelig en letterlijk zeer toegankelijk. Klantenbinding is de sleutel! Of je nou alleen een vraag hebt of een artikel koopt. Iedereen is gelijk.

Janna 23-08-2022

Goed, uitgebreid en geduldig advies. Zowel in de winkel als telefonisch. De medewerkers nemen echt de tijd, zoeken dingen op, proberen zich te verplaatsen in jouw perspectief. Daardoor heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken en ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe camera.

M. Wichmann 23-08-2022

Ik raad cameraland ten zeerste aan. Super fijn eerste contact. Ik had in het Duits geschreven en kreeg toch onmiddellijk antwoord.
Een Fly More Kit voor de DJI Mini 3 is momenteel nergens in Duitsland verkrijgbaar.
Per direct beschikbaar bij Cameraland. En het werd ook meteen geleverd.
Ik had een verwerkingstijd van ongeveer 1 week verwacht. Maar 2 dagen later werd het bezorgd.
Dit is geweldig.
Heel erg bedankt.

PS: Vertaald door Google, sorry :)

M.Geerts 22-08-2022

Het gekochte 2e hands product was precies in de staat zoals beschreven stond op de web-site
2e hands product werd zeer snel geleverd inclusief alle accessoires.
Service daarna was prima , ben zeer tevreden

Martien 22-08-2022

Een 10 geef ik niet anders gaat men naast de schoenen lopen,maar de service is gewoon uitstekend. Alle lof. Ik had een verkeerd artikel online gekocht en de zelfde dag zonder enige vorm van commentaar kunnen ruilen in Alkmaar. Heerlijk zo'n bedrijf.

Alex 21-08-2022

Op 9-8-22 heb een Tamron SP AF 24mm f/2.8 DI III OSD 1/2 Macro Sony FE besteld. Ze hadden de laagste prijs en volgens de website was het direct leverbaar. Helaas kwam ik na 3 dagen erachter (door zelf te bellen) dat het niet op voorraad was en zou ik uiterlijk volgende week de bestelling als nog ontvangen. En dat hadden ze goed ingeschat, want ik kreeg 'm precies op de dag dat ze aangaven. Al met al is dit niet zo'n ramp, want ik had 'm niet direct nodig. Een mailtje over de gewijzigde levertijden was wel prettig geweest.