Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martien 22-08-2022

Een 10 geef ik niet anders gaat men naast de schoenen lopen,maar de service is gewoon uitstekend. Alle lof. Ik had een verkeerd artikel online gekocht en de zelfde dag zonder enige vorm van commentaar kunnen ruilen in Alkmaar. Heerlijk zo'n bedrijf.

Alex 21-08-2022

Op 9-8-22 heb een Tamron SP AF 24mm f/2.8 DI III OSD 1/2 Macro Sony FE besteld. Ze hadden de laagste prijs en volgens de website was het direct leverbaar. Helaas kwam ik na 3 dagen erachter (door zelf te bellen) dat het niet op voorraad was en zou ik uiterlijk volgende week de bestelling als nog ontvangen. En dat hadden ze goed ingeschat, want ik kreeg 'm precies op de dag dat ze aangaven. Al met al is dit niet zo'n ramp, want ik had 'm niet direct nodig. Een mailtje over de gewijzigde levertijden was wel prettig geweest.

Olav 21-08-2022

Prima website, wordt goed geïnformeerd over de status . Niets op aan te merken

Sjaak Zonneveld 21-08-2022

Duidelijke website, met duidelijke productinformatie.
Wat er beloofd wordt, wordt ook gedaan.
Personeel weet waar ze over praten.

Saskia 19-08-2022

Lensbaby gekocht en een zeer fijne en vriendelijl contact met klantenservice gehad! Aanrader

Marco Knies Fotografie 17-08-2022

Fantastische fotowinkel, ik kom er al jaren en ik word altijd zeer vakkundig geholpen.
Hier luisteren de adviseurs/verkopers nog naar je in plaats van een doos met een camera over de toonbank heen te schuiven.

Paul 17-08-2022

Cameraland is gewoonweg mijn standaard winkel voor fotografie...ook al moet ik er een uur voor autorijden. Of nou ik via de website bestel of naar de winkel ga, in beide gevallen is het een plezier om er te winkelen. De website vanwege het gemak, overzichtelijkheid, etc. De winkel omdat je er als klant als 'koning' behandelt word, met als belangrijkste kenmerken: er wordt de tijd voor je genomen, je wordt met respect behandelt, het personeel is deskundig...en het kopje koffie smaakt ook prima :-)

Wietze 16-08-2022

Heb de nieuwere Sonny compact camera Rx10 gekocht had eerst een systeem camera met verwisselbare lenzen dat was veel te zwaar om mee door de natuur te lopen nu net aan 1 kilo en ik kan bijna net zo veel als mijn andere camera heb me nog wel ingeschreven voor een cursus om alles uit de camera te krijgen wat mogelijk is. Dus ben benieuwd ga er straks straaljagers en andere vliegtuigen mee fotograferen zeker met die 24 beelden per seconde

Valentin Potchekansky 14-08-2022

The staff at the store are very friendly and helpful, but the delivery time is a little longer, according to the tracking information !

Jeroen 14-08-2022

Ik kom al jaren vanuit Sittard naar Cameraland, top zaak perfecte service en daar wordt je als klant serieus genomen.
Je merkt dat Cameraland niet is overgenomen door investeerders je bent klant en je wordt als klant behandeld, goede service dikke 10 plus.

Combideal 14-08-2022

Ik had een combideal besteld,nou bleek dat het geen passende sd kaart te zijn voor het apparaat wat ik had besteld.
Ik werd na een mail hierover teruggebeld.Een goed kaartje werd opgestuurd en de andere kon ik kosteloos terug sturen.Binnen een dag binnen en de combideal op website is aangepast.Top

rainkile1 12-08-2022

Veel keuze en raad bij kiezen van verrekijker,snelle levering. Ook het gemak om in 3 termijn te betalen.

Sebastiaan 12-08-2022

Op deze site kan ik producten van Peak Design kopen. Dat was mijn belangrijkste motivatie om hier te kopen.

Annemarie Koopmans 11-08-2022

Op aanraden van een vriendin voor Cameraland gekozen en.. dat was het beste advies! Zodra je de winkel binnenkomt is het duidelijk dat alles hier "fotograferen en filmen" ademt. Ik ben geduldig, vriendelijk en uiterst deskundig geholpen, zodat ik thuis direct aan de slag kon met oefenen. Want dat er nog veel te ontdekken is aan mijn nieuwe camera is zeker. Daarom ook maar direct aangemeld voor een van de cursussen die specifiek voor dit type camera wordt georganiseerd door Cameraland. Voor mijn oude camera heb ik een keurige inruilprijs ontvangen. Al met al heeft mijn bezoek aan Cameraland mijn beeld bevestigd dat je veel online kunt aanschaffen, maar als je wilt overleggen en praten over zo iets waardevols als een nieuwe camera is een stukje rijden naar deze fysieke winkel meer dan de moeite waard.

Ed 10-08-2022

Ik heb goede ervaringen met Cameraland. Een paar maal in de winkel geweest voor advies en ook via e-mail steeds snelle reacties gehad. Kort geleden een nieuw camera gekocht een recent uitgebrachte Canon R10. Ik kreeg alle ruimte om te testen met mijn eigen lenzen. Een van de medewerkers had de camera ook een paar dagen getest en kon me er van alles over vertellen. Kortom, een fijne winkel waar je met een blij gevoel vandaan komt.

Q 09-08-2022

Zeer goed uitgeruste camerawinkel, alle producten zijn goed duidelijk zichtbaar. Het personeel weet van de hoed en de rand als het gaat om camera’s. Tijdens mijn bezoek kreeg ik koffie aangeboden(simpel maar doeltreffend als het gaat om je thuis voelen). Tijdens het gesprek was er genoeg ruimte om al mijn vragen te beantwoorden. Alle tijd werd genomen voor beoordeling van de camera’s die mijn interesse hadden en de mogelijke accessoires die ik zou kunnen aanschaffen.

rene colin 09-08-2022

je wordt netjes te woord gestaan en heel goede service, het is alleen jammer dat ik niet zo dichtbij kan komen het lijkt mij een mooie en nette winkel daar in alkmaar maar voor mij is het te ver om er te komen. ik kan maar een ding als advies mee geven, bijft die goede service aan de klant geven.
succes toegewenst door:
rene colin

Delano, Bart & Jasper 09-08-2022

Super winkel, altijd goede service. Personeel is zeer kundig en nemen de tijd voor je als je vragen hebt. Je krijgt hier niet het gevoel dat je een nummertje bent. Een van de betere camerawinkels.

Ruud 09-08-2022

Fijne winkel waar ze gewoon de tijd voor je nemen. veel keus en goede adviezen. kortom .Top Zaak!

Mark 09-08-2022

Zoals altijd perfect geholpen. Service in de winkel en ook levering online werkt altijd perfect.

Endstraphote 06-08-2022

Super geholpen, ik kwam voor een flitsset en alles wat hiervoor nodig was. 1 van de producten was niet voorradig en kreeg het advies deze online te bestellen zodat deze sneller binnen zou komen. De volgende dag was alles binnen.

F.Oudmaijer 06-08-2022

Goed service met bekwaam personeel nemen de tijd en moeiten om je verder te helpen een wens a.u.b zo doorgaan.

Piet 05-08-2022

Moeilijk te omschrijven wat ik zo goed vind aan de winkel. Ik kom er al jaren en op het camera en accessoiregebied altijd goed en vriendelijk geholpen.

Chris 05-08-2022

Ik heb gekozen voor Cameraland omdat deze winkel uitblinkt in het meedenken met de klant bij het vinden van een oplossing en het realiseren van de gewenste aankoop. Ik heb met Cameraland uitstekende afspraken kunnen maken over inruil en verrekening van acties, die vervolgens ook netjes zijn nagekomen. Uitstekende service dus waarbij Cameraland bij inruil en acties een eerlijke deal biedt aan de bonafide klant.

Wichal Balak 03-08-2022

Afgelopen week een GoPro HERO8 besteld. Deze is zaterdag afgeleverd. Na openen en instellen viel de GoPro uit, en kreeg hem niet meer aan.

Maandag heb ik naar de winkel gebeld en kreeg als advies om te GoPro te retourneren, dit was niet de beste optie, omdat wij donderdag op vakantie gingen en waarschijnlijk niet op tijd de GoPro retour kregen. Dus zijn we naar de fysieke winkel gereden.

In de winkel is er maandag met volle aandacht naar gekeken en kreeg ik een nieuwe mee. Toen ik thuis aan kwam bleek deze hetzelfde probleem te hebben. Opnieuw contact gezocht met de winkel en er bleek een slechte batch van GoPro HERO8 te zijn.

Vandaag een nieuwe ontvangen en deze werkt prima.

Kortom een goede en snelle service van de mannen van Cameraland!