Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

ILMilco 11-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en selecteren

Moest te lang wachten in de winkel bij ophalen bestelling

Assortiment
Mooiste collectie van de benelux

Aanbeveling
Prima winkel met mooi assortiment

Extra toelichting
Zal hier zeker vaker fotospullen kopen

boelens01 09-06-2015

Het gemak van de camcorder heb je niet een twee drie onder de knie en valt daardoor nog even tegen. Tevens dat je werkelijk voor elke functie naar het menu moet is gewoon absurd.

De eerste verkoper was meer op de hoogte maar was nog even bezig waardoor we een leerling verkoper kregen toegewezen. Niets mis mee en we werden goed geholpen. Echter de verkoper achter de kassa wekte bij mij wrevel door zijn popie Jopie gedrag. Dat is uit de tijd en niet gepast. Kreeg het idee dat de jonge verkoper voor schut werd gezet. Niet doen!

Assortiment
Prima assortiment, alleen zitten er nergens batterijen in. Uitproberen is dus helemaal geen optie. Beetje meer tijd besteden aan de klant ook al is het niet voor de allerduurste camera kost niets maar houdt de klant wel binnen. Denk niet dat ik hier nog terug kom. Sorry!

Zie hier boven.

Peter Savenije 09-06-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

Bij binnenkomst nummertje trekken. Geen 'voordringers' meer. Het ruime personeelsaantal.

Cameraland neemt de tijd, of je nou een kleine of grote klant bent, om je met een bevredigend antwoord, gevoel of aankoop de winkel uit te laten gaan. Er wordt niets aangesmeerd. De wensen en mening van de klant wordt gerespecteerd.

Assortiment
Van bijna alle merken is bijna alles in de winkel te zien. En wat niet op voorraad is, wordt z.s.m. in huis gehaald.

Aanbeveling
Personeel is vakkundig, geduldig en ervaren. Voor mensen waarmee ik contact heb, wijs ik ze ook op de concurrerende prijzen en dat er een winkel dicht in hun buurt is.

Extra toelichting
Altijd via de fysieke winkel gekocht. Met internet-aankopen en -vragen geen ervaring.

Nh78 09-06-2015

Het is fijn dat er zowel een webshop is en eeb fysieke winkel waar je de aperatuur kunt vasthouden,

Superservice! Heel geduldig werd alles uitgelegd en mijn vele vragen weden beantwoord.

Assortiment
Groot assoriment. Een feestje om rond te lopen.

Aanbeveling
Ik zou Cameraland aan iedereeen aanbevelen die iets zoekt op het gebied van fotoapperatuur.

Extra toelichting
Super fijne winkel met vriendelijk personeel die alles weten van fotografie.

Roosidentie 08-06-2015 Via de website gekocht

Omdat het voorraadbeheer achter loopt bij de website bestelde ik eerst iets dat al was verkocht. Hierdoor problemen met betaling en geen duidelijkheid waarom.

Na bovenstaande gebeld en telefonisch perfect geholpen.

Assortiment
Ben geen kenner, maar wat ik zocht was er.

ben zeer tevreden

willy Schoe 07-06-2015

Winkel goed bereikbaar
geen parkeer kosten

Echt geweldige service
ondanks inbraak en extra
drukte aandacht om mij te helpen

Assortiment
Na uitleg van mijn kant wat ik met de camera wil en kan doen, wist de verkoper mij
in verschillende prijzen
een goede camera te laten
kiezen

De persoonlijke uitleg
vriendelijkheid,geduld

en het makkelijk parkeren

Extra toelichting
Heb mijn camera nu 5 dagen in mijn bezit, en ben er erg blij mee. Na de goede uitleg in de winkel met alle geduld en vriendelijkheid van de verkoper, en het instellen van de camera voor direct gebruik voor deze leek ben ik thuis aan de slag gegaan En alles ging perfect, heb al zeer mooie foto's gemaakt Hartelijk dank hiervoor, en ik zal jullie zaak zeker aanbevelen in mijn kennissenkring

MW DE 07-06-2015

Vanuit je luie stoel op je dooie gemak een camera bestellen. In alle rust de informatie opzoeken, lezen en herlezen. En zo tot een weloverwogen besluit komen.

De bestelling volgens afspraak geleverd. Te volgen via track code, super handig.

Assortiment
In de prijsklasse waarin ik dit keer een camera koos, voldoende keus.

Aanbeveling
Alles wat ik nodig had, kon ik vinden op de site. Het gemak van thuis bestellen en afleveren volgens afspraak. Heerlijk.

Zeppo62 07-06-2015

Ik heb in de winkel een camera gekocht. Omdat ik moest uitzoeken wat voor type het zou moeten zijn ben ik 2 x langs geweest. Jullie nemen ook dan alle tijd. Super!

Assortiment
Tja: veel camera's en toebehoren in veel prijscategorien.

Ik ben tevreden.

Karel176 07-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden

geen bijzonderheden; heb geen contact op hoeven nemen; niet vooraf en ook niet achteraf

groot

Aanbeveling
voor mij werkt het prima, dus waarom niet ook voor iemand anders?

Goede webshop.

Koen Piller 07-06-2015

Er werd alle tijd moeite en aandacht besteed om te onderzoeken welke body/lens(zen) combinatie voor mijn gebruik optimaal zijn

Zonder enig onderhandelen werd gelijk een zeerattractieve inruilprijs voor mijn oude body gegeven

Uiterst volledig

Aanbeveling
De mate waarin ik in deze winkel de service ervaren heb

Ad Bijlard 07-06-2015 Via de website gekocht

Goede website, goede koppeling aan Marktplaats

Snelle verzending, helaas was Post nl weer de vertragende partij.

Goed, interessante occasions

Why nog?

FC-foto's 07-06-2015

Bestellen online was zeer eenvoudig, maar vervolgens kreeg ik tot twee maal toe het verkeerde type toegezonden en dit dus ook twee keer teruggestuurd.

Ondanks verkeerde zending, is het prima opgelost en correct op de hoogte gehouden.

Assortiment
Goed, maar blijkbaar toch niet alle types op voorraad.

Aanbeveling
Correct geholpen en op hoogte gehouden over afhandeling bestelling.

Extra toelichting
Ondanks dat ik tot twee keer toe de verkeerde statieftas toegezonden kreeg, ben toch tevreden over de correcte en nette afhandeling van medewerkers van Cameraland.

Henk ten Wolde 06-06-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
ik was in de winkel zelf en het aanbod is ongelofelijk, en van alles is er veel, meer dan voldoende dus

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden die een camera of iets dergelijks wil kopen, een goeie zaak met mensen met verstand van zaken

Extra toelichting
een fijne zaak waar je alle informatie kan krijgen die je nodig hebt maar waar je er niet mee verveeld wordt als je dat niet nodig hebt of wil, kundig personeel en het is een snoepwinkel hoor

Alex160674 06-06-2015

1. Klanten worden ontvangen met open armen.
2. De kennis van het personeel is in een woord te beschrijven, en dat is fenomenaal.
3. Ondanks de drukte, het personeel neemt de tijd voor je vragen.

Een winkel waarbij de kennis en gastvrijheid voorop staan, dus je klachten worden serieus genomen en worden zo goed mogelijk opgelost

Assortiment
Enorme assortiment, voor ieder's budget.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen, want deze winkel is een voorbeeld, hoe ieder winkel zou moeten zijn.

Extra toelichting
Een winkel, waar iedereen minimaal een keer zou moeten komen, om gewoon te zien, hoe een ideale winkel er uit zou moeten zien.

laupion 06-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

alles staat overzichtelijk in de winkel

iemand van het personeel droeg de gekochte scanner naar mijn auto

Gondier 06-06-2015

Alles wat ik nodig heb vind ik terug in de winkel (Alkmaar)

bij mijn laatste bezoek aan de winkel had ik de keuze tussen twee lenzen waar een, verhoudingsgewijs,klein diafragma verschil tussen zat.

Assortiment
Erg groot assortiment in de winkel (Alkmaar) aanwezig.

Assortiment, service, klantvriendelijkheid.

Extra toelichting
Het is geen winkel waar je even binnenwipt. Er zijn altijd wel andere klanten binnen en de winkelmedewerkers nemen alle tijd om de klant waar ze mee bezig zijn te helpen.

Annie van der Pol 05-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke bestellprocedure via de website.

Bestelling snel volgens de aangegeven info snel geleverd. Verzendkosten in relatie tot de prijs van het product hoog. Anderzijds is het begrijpelijk dat Cameraland producten verzekerd verzendt.

Assortiment
Concurrerende prijs. Assortiment niet verder bekeken. Gericht gezocht naar het door mij gewenste product.

Aanbeveling
Naar mijn gemiddelde score. Aanbevelen dus.

Extra toelichting
Een 9 is gemiddelde score van mijn beoordeling.

kleinzoongino 05-06-2015

Via internet makkelijk te bestellen.

Duidelijke web site

Genoeg keuze

Aanbeveling
Aan andere aanbevelen vanwege duidelijke website, genoeg keuze.

Extra toelichting
Duidelijke website. Genoeg keuze. Binnen 1 dag gekochte goederen in huis. Tevens nog een jaar schriftelijk garantie op tweedehands producten. Goede webwinkel. Gekochte goederen in perfecte staat.

Sturm1 05-06-2015

Ik heb aankoop in de winkel gedaan, Niet online.
Dus online bestel gemak is hier eigenlijk niet van toepassing. Wel wil ik graag vermelden dat qua website die van cameraland echt heel traag is vergeleken met andere fotografie websites, daar licht wel een verbeterpuntje

werd goed de tijd voor me genomen in de winkel. Dat heb ik als erg prettig ervaren.
Mocht ook me aankoop eerst even testen en vergelijken met andere modellen.
De verkoper vond in eerste instantie me keuze qua lens niet passen tussen me voorraad andere kwalitatief veel betere lenzen, Maar na dat ik aangaf dat het voor op vakantie als allround lensje bedoel was dacht hij gelijk mee in die richting.

Assortiment
Veel en anders altijd nog te bestellen, Ook fijn dat er zoveel keuze is in andere merken denk daarbij aan sigma, Tamron, Carl zeiss enzv enzv

Aanbeveling
In de kop van Noord-Holland de enige camera winkel met verstand van zaken, Gratis parkeren en goed bereikbaar ,
Zeker de moeite om vanuit Schagen of den helder heen te rijden in plaats van naar de lokale (Fotografie)winkel te gaan,

Extra toelichting
Me beoordeling is positief omdat ik altijd geduldig en prettig geholpen word, mag alles proberen en ze hebben verstand van wat ze verkopen, Die ervaring heb ik in schagen niet die vertellen dingen die gewoon niet waar zijn, Cameraland is dan echt een verademing, Enige minpuntje vind ik de website die is wat traag als je bijvoorbeeld een merk aan vinkt van een product waar je interesse in hebt moet de site erg lang nadenken., bij andere fotografie sites loopt dat eeb stuk vlotter. Dit is zeker een puntje voor verbetering,

Jan Paul de Groot 05-06-2015 Via de website gekocht

prima werkende site

eventueel een klein gemis aan bijvoorbeeld tweedehands zaken wordt prima snel en zakelijk opgelost TOP!

Assortiment
breed scala aan merken, en vervolgens ook weer alle typen

Aanbeveling
gewoon goed en een prima serviceband "AFTER SALE"

Hans Beijer 04-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

allemaal erg duidelijk en overzichtelijk

Ook nog in de winkel geweest. Niets dan lof voor de service die gegeven werd.

Assortiment
Assortiment er ver boven het gemiddelde van andere vergelijkbare aanbieders

Aanbeveling
Dat doe ik al regelmatig. Ben erg tevreden over de kennis van zaken van de medewerkers.

Nacl Pravly 04-06-2015

Ik was erg blij met de extra selecties die ik kon maken tijdens het zoeken naar mijn product, alleen was het vervelend dat de keuze's niet werden onthouden waardoor ik deze steeds opnieuw moest selecteren. Verder kunnen de catagorieen iets beter worden ingedeeld, of misschien in blokken. Zodat ik alles van fotografie bij elkaar heb.

Gewedige service. Bij mijn bestelling was er iets fout gegaan en had ik een verkeerd product toegestuurd gekregen. Na een belletje gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen, geen problemen met een retour (tot nu toe, want deze is nog onderweg) en ook kwamen ze mij tegemoet bij een nieuw product na de retour door een 5 euro briefje in de doos te doen om mij de verzend kosten te vergoeden (omdat dit niet kan via de website)

Assortiment
Geweldig assortiment, ik kon alles vinden wat ik nodig had. Hoewel ik eerst een andere, net iets goedkopere micro SD kaart zocht heb ik een net iets duurdere maar van dezelfde kwaliteit kunnen vinden.

Zie andere motivaties

Extra toelichting
Ik denk dat ik mijn motivatie bij de aspecten voor zich laat spreken. kort gezegd, fantastische winkel met geweldige klantenservice.

Geer Janssen 04-06-2015 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk.

Snelle levering, andere dag.

Aanbeveling
De medewerkers komen over als klantgericht.

2e hands iets gekocht, verpakking top, levering snel, produkt oke

Mandii15 04-06-2015

Assortiment
Voor het eerst bij jullie geweest en keek mijn ogen uit.

Extra toelichting
Wel jammer vond ik dat het verwerkingsprogramma er niet meer bij zat. Toen begreep ik een ander programma te krijgen van jullie zelf, maar ging uiteindelijk ook niet door. Dit vond ik erg jammer! Verder de uitleg over de camera was prima! Kom zeker nog eens terug!

albertvanderlinden 04-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

makkelijk binnenkomen geen interessant gedoe je voelt je direct op je gemak

reserveren het spul ligt gewoon klaar

Assortiment
teveel om op te noemen zowel het grote spul als het kleinere

Extra toelichting
Nou ja wij komen uit Blaricum Voor de keer daar wat gekocht . Gewoon leuke gezellige mensen . Ook de mensen die niet helpen maken een gezellig praatje met je. En het beste vind ik het eerlijke advies dus niets opdringen Ja zowel mijn vrouw als ik komen hier terug

ronaudia3 04-06-2015

Zeer gemakkelijk te bestellen

De service is snel, ondanks dat de camera niet op voorraad was

Assortiment
Zeer ruim assortiment, grootse van wat ik heb gezien

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeer zeker aanbevelen aan anderen. Zeer uitgebreid assortiment

Extra toelichting
Als je een camera, lens,tas of andere benodigdheden nodig hebt. En je wilt een kundig advies, ga naar Cameraland.

martin naeyaert 04-06-2015 Via de website gekocht

ik vond het vlug, maar hoe meer info je krijgt hoe sneller én zeker je bent dat je het juiste onderdeel besteld hebt.

Nee heb onmiddellijk kunnen bestellen.

Assortiment
Hier kan het veel beter.

Aanbeveling
Jullie Nederlanders zijn wel goed bezig hoor, maar er komt stilaan meer concurrentie vanuit Belgie.

Extra toelichting
Ik leerde jullie onlangs kennen toen ik op zoek was naar makro accessoires en uw info pagina vond met tips. De Belgen informeren hun klanten nog te weinig.

Michael Fase 04-06-2015 Via de website gekocht

ondanks de problemen na een ramkraak de volgende dag in huis

nadat bleek dat de accu s niet werkte wordt er een nieuwe accu opgestuurd

Assortiment
mis een goed assortiment transmitters

correct geholpen goede service ook op 2e hands

Trackers 04-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk, overzichtelijk, zeer eenvoudig en snel

Snelle service, snelle levering, doen wat ze zeggen.

Assortiment
Ik ging voor een gebruikte lens. maar zelfs daar hebben ze veel keuze in.

Aanbeveling
zeker aan te bevelen. Ik heb zelfs al iemand deze site laten zien. dit zal vaker voorkomen.

Extra toelichting
Al met al een dikke 10 verdiend. Ze lokken je zelfs naar de winkel met een cadeaubon voor gratis taart. we gaan zeker een keer langs komen. Ik hou van taart en zeker Gratis haha

Frank Uitgeest 03-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Helemaal top die rustige vakkundige verkoper,voor helemaal goed.

Assortiment
Grote winkel met enorm aanbod

Aanbeveling
Goede behandeling en enorm aanbod.

Extra toelichting
Een tevreden klant die graag terug komt

paula aelbers 03-06-2015 In de winkel gekocht
hoefplan Alkmaar

Nummertje trekken, ondertussen lekker rondkijken en je wordt geholpen. Parkeerplaats aanwezig.

Aardige man, deskundig advies voor onze prijsklasse.Snelle afhandeling

Assortiment
Ondanks het feit dat er een ramkraak was geweest waarbij veel materiaal was gestolen, werden we deskundig geholpen en je kon veel dingen vragen en zien op de pc.

Aanbeveling
Heel goede kwaliteit medewerkers, spullen, advies en de winkel ziet er mooi en overzichtelijk uit.

Extra toelichting
Deze winkel krijgt een 10 omdat zelfs na een ramkraak iedereen heel hard bezig is geweest er weer een mooie winkel van te maken met goede medewerkers en deskundig advies. Overzichtelijke tentoonspreiding van de camera's. Mooie winkel

Jootje14 02-06-2015

Het vinden van de video camera was makkelijk te vinden

De camera was 3 werkdagen na besteld te hebben in huis.

Assortiment
Het assortiment is groot, er is voor iedereen wel iets te bestellen en of te kopen.
De naam voor de winkel klopt precies 'Cameraland'

Extra toelichting
Was ik nog wel wil zeggen is: Ik heb op donderdagmiddag 28 mei 2015 gebeld over de rekening en werd nestjes en klantvriendelijk behandeld. S'avonds hoorde ik op het journaal wat er gebeurd was. Ik neem mijn petje af voor de eigenaar en het personeel die gewoon door gingen met hun werk.

Danny Schaap 02-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel is dichtbij, al is alkmaar wel ver weg om op de fiets naar toe te gaan.

Als er een onderdeel zat op de camera of een extra specificatie werd mij dat duidelijk uitgelegd wat dat precies was en hoe het werkte.

Assortiment
Elke camera die ik op internet tegenkwam was bijna in die winkel te vinden, daar ben ik erg over te spreken!

Aanbeveling
Ik ben over de winkel heel erg te spreken daarom vind ik dat iedereen er wel iets moet kopen

Extra toelichting
Een hartstikke mooie winkel, met personeel dat weet waar ze het over hebben + uitstekende service

LinK19 02-06-2015

bereikbaarheid en parkeergelegenheid bij de winkel

Personeel neemt de tijd

Assortiment
Ruime winkel met mooi opgestelde vitrines met veel aanbod

Aanbeveling
Ik zou zelf terug komen bij Cameraland en dit anderen adviseren ook te doen

Crostilna 02-06-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website.

Retouren van internet aankopen die tegenvallen geen probleem, geen gezeur.

Rijkelijk voorzien

Aanbeveling
Liefhebbers van het iets betere assortiment

Extra toelichting
Ik doe pas sinds kort zaken met Camerland, maar de eerste indrukken zijn nu al voor mij zeer bevredigend.

patrickberden 01-06-2015

Prima via internet.
Bestelling via post NL werd precies in het juiste window van tijd bezorgd. Nog stoerder zou zijn als je kon kiezen voor afhalen bij een locaal afhaalpunt.

Doos was beschadigd, maar het was het laatste exemplaar. Men gaf er proactief een accu bij, met als alternatief om om te ruilen.
De beschadiging viel mee, dus geen issue

Assortiment
Cameraland heeft veel, maar ik merkte dat een aantal filter accessoires niet te koop waren. Een plus is het tweedehands assortiment, hoewel ik daar nog geen gebruik van gemaakt heb.

Aanbeveling
Prima winkel, hoewel er ook andere erg goede zijn.

Extra toelichting
Alles conform verwachting en prima proactieve houding om een deukje in een verpakking te 'compenseren' met een accu.

Erik Deg 01-06-2015

De verrekijker die ik kocht was per ongeluk veel te goedkoop in een advertentie aangeboden.en ik kreeg m zonder morren voor de veel te lage prijs mee ! Super !

Assortiment
Je kijkt in de winkel ne ogen uit !

Aanbeveling
Grote keuze, deskundig advies en zeer scherp geprijsd

Jannet 22 01-06-2015

Toegankelijke website

Vriendelijk en geschoold personeel

Aanbeveling
Goede kwaliteit prijsverhouding en veel op voorraad

Extra toelichting
Prettige winkel met goed personeel

JPB1971 01-06-2015

product zo gevonden

zeer uitgebreid.

zeker aanbevelen

Edward Snowden 01-06-2015 Via de website gekocht

6,5

het was een simpele aanschaf.

Aanbeveling
in het geval dat iemand iets zoekt dat ze toevallig hebben.

Extra toelichting
Valt weinig te zeggen, je vind iets dat je zocht en je koopt het. Geen mensenlijke interactie aanwezig en website werkte voldoende.

Aadjuh1963 31-05-2015

snel gevonden wat ik zocht.
om 8uur s avonds nog besteld.
en op mijn werk geleverd.
de volgende dag al.

zie "gemak"

Assortiment
erg veel in huis, ook voor de wat minder grote merken.

Aanbeveling
zeker de moeite om er even te kijken als je wat nodig hebt.

Extra toelichting
Hetgeen ik aangeschaft heb, is ook nog eens voor een erg concurrerende prijs. Dus zeer tevreden mag ik wel zeggen.

Jef S 31-05-2015

Extra toelichting
Zeer snelle levering naar BE! (1 dag, had om 21 bestelling gedaan) 2e hands body was zoals beschreven in zeer goede staat.

Chantalkat 31-05-2015

Ik ben in de winkel prima geholpen. Ze geven duidelijk aan wat een toestel kan en waarom hij ook goed is. Ook bieden ze alternatieven aan. Verder nemen ze de tijd voor je.

Assortiment
Ze hebben een heel ruim assoritment. Er is voor ieder wat wils.

Aanbeveling
In deze winkel weten ze gewoon waar ze het over hebben.

G.M te Pas 31-05-2015 Via de website gekocht

goede webshop duidelijk en overzichtelijk.
vooral ook de fototips zijn prima verzorgt

werd keurig gebeld over de bestelde artikelen en meegedacht naar oplosing

Assortiment
Voor mij interessant een ruim
assortiment occasions

Aanbeveling
deze webschop moet je echt eens bekijken

Extra toelichting
Prima webschop met groot assortiment en goede service. en niet onbelangrijk betaalbaar.

miling 31-05-2015

De goede vragen werden gesteld om er achter te komen of dit het goede product was. We mochten ook de camera zelf bedienen en zonder enig probleem buiten testen!

Veel keuze beschikbaar

Aanbeveling
Zeker, goede service, goede hulp en veel kennis van zaken

T.Traa 31-05-2015

lekker vanuit een luie stoel bestellen....

super snel....

heel uitgebreid...

Aanbeveling
ben altijd heel voorzichtig met het aanbevelen van wat dan ook...heeft niks te maken met cameraland.

Extra toelichting
bovenstaande vind ik al genoeg beoordeeld...

Bas Waanders 31-05-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Breed assortiment en goede prijs , snelle levering hoewel ik nu nog wacht op mn zonnekap die ik samen met een UV-0 filter besteld had . Waarschijnlijk was de kap niet op voorraad , kan gebeuren :p

hans gasseling 31-05-2015 Via de website gekocht

simpel aanklikken op de computer en kort daarna is je bestelling in huis, keurig verpakt. omdat niet alles in huis was, een paar dagen later al de
nabezorging. simpel.

na mijn contact snel een telefonische reactie met voldoende informatie

Aanbeveling
zonder verdere kennis dan deze ene bestelling en dus vooral op basis van de computerinfo kan ik niet verder dan een 8 gaan. wel een hele goede indruk.

J.Leijen 31-05-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

advertentie in de krant voldeed mijn aankoop te doen

uitleg kan iets beter

Assortiment
gericht de aankoop gedaan verder g.b.

Aanbeveling
aan iedereen die iets in fotografie en film zijn/haar aankopen wil doen ..

Extra toelichting
de camera is nog maar net in huis ben het nu aan het uitproberen.... maar het advies was prima!

Janske37 31-05-2015

Extra toelichting
Dit is de 1e x dat ik bij jullie site heb bezocht en een bestelling heb geplaatst. Mijn 1e indruk is zeer positief en kom zeker weer eens langs.