Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Piet 22-07-2022

grote collectie, zowel nieuw als gebruikt, zeer handige filters om juiste product te selecteren

kape 22-07-2022

Altijd vriendelijk onvangen de reservering lag keurig klaar het blijft mijn favo fotowinkel .

F. Vermeulen 21-07-2022

Super service en zeer deskundig geholpen in de winkel! We zochten een goede video/foto camera voor onze bedrijfsfilmpjes. De modellen bleken zeer schaars met lange levertijden etc. Ik werd erop geattendeerd dat er een levering zou komen, de volgende dag en dit model kon ik alvast reserveren. Dit heb ik gedaan en ik had 2 dagen later de camera binnen. Heel fijn!

Van Fraechem Bert 20-07-2022

Kan niet anders dan een topscore geven, zowel voor de support als levering.
Ging over een tweedehands lens waar ik twijfelde en extra info had gevraagd, dezelfde dag had ik mijn info. Lens besteld en dag nadien geleverd in Vlaanderen!
Na enkele testfoto’s kan ik volledig akkoord gaan met de vermelde score, toplens!

Liesbeth Bakker 19-07-2022

De tweedehands lens die ik besteld had was niet meer op voorraad. Ik kreeg vrij snel een telefoontje met de toezegging dat ik een andere lens zou krijgen. deze was de volgende dag in huis. Top service

Art N. 19-07-2022

Was al een tijdje op zoek naar een gebruikte Canon EOS 5D mark II body. Toen dit exemplaar werd geplaatst op cameraland.nl, aantrekkelijk beschreven en met een acceptabel aantal camera clicks, deze meteen besteld. Tot nogtoe geen spijt van gehad! De volgende dag was die binnen, schoon, goed verpakt en precies volgens de beschrijving. Ze hebben blijkbaar niet voor niets voornamelijk goede reviews op o.a. Trustpilot. Van harte aanbevolen!

Jos 18-07-2022

De eerste winkel die ik tegenkom waar ook voor internetbestellingen de klant als mens wordt geholpen. Geen 'dozen-schuiver', maar persoonlijk (email) contact bij vragen en problemen... En waar ook collega's goed op de hoogte zijn zodat ook zij je feilloos te woord kunnen staan en helpen...
TOP service waarbij je je snel thuis en gewaardeerd voelt als klant... Een 9 omdat er altijd nog een uitdaging moet zijn om het voor een 10 te doen (maar ik betwijfel of dat kan, want het gaat al zo goed).

Ruud Lauritsen 18-07-2022

Na eerder een Canon camera met lens te hebben ingeruild tegen een mooie prijs besloot ik een aantal dagen later een andere camera aan te schaffen. Het werd de Sony A7 IV met de 200-600 lens. De verkoper hielp geduldig en bood aan de camera aan te passen aan mijn wensen. Al met al zeer tevreden over de service bij Cameraland Alkmaar

Ed 18-07-2022

Beste aanbieding, snelle levering, mogelijkheid in termijnen betalen ZONDER rente te betalen

zweep 18-07-2022

het is een zeer goed bedrijf dat als er iets niet goed gaat, denkt in oplossingen en dat lukt ze erg goed.

Simone Genna 18-07-2022

Mijn keuze voor deze webwinkel is... de veelzijdigheid, je kan altijd op een levertijd van een dag rekenen, tenzij anders aangeven. De prijzen zijn competitief ten opzichte van vergelijkbare winkels. Er is een mogelijkheid om producten af te nemen, en binnen 3 maanden zonder rente te betalen, wat op zich handig is als je net die maand wat geld te kort komt. Kortom, ze leveren een uitstekende service en je kan altijd op Cameraland rekenen!

Richard 17-07-2022

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt
Daar ik deze camera al 4,5 jaar naar tevredenheid heb en bang was dat ie na 45.000 kliks keuren gaat vertonen een verse opgehaald in Alkmaar.
Zo kan ik weer jaren vooruit en mocht de Mii niet meer geproduceerd worden zit ik goed !

Irene M 17-07-2022

Inmiddels heb ik al meerdere bestellingen bij dit bedrijf geplaatst in de afgelopen jaren en ik ben elke keer weer ontzettend blij met de fantastische service en vriendelijkheid van het personeel. Het is inmiddels mijn meest favoriete camerawinkel/webshop en bestel daarom alles hier, zowel nieuw als tweedehands. Alles wordt altijd heel netjes en snel geleverd. Vooral de tweedehands spullen, achteraf waren het allemaal pareltjes, helemaal geweldig dat het zo kan! Afgelopen week heb ik voor het eerst mijn oude spullen opgestuurd, en ook dit verliep ontzettend prettig! Ik had er een goed gevoel bij en was blij met het hele verloop. Ik heb inmiddels een aantal keer contact gehad met personeelsleden met betrekking tot advies en hulp bij bestellingen en dit verliep allemaal meer dan zeer aangenaam. Ze zijn eerlijk en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden en om advies te geven. Dit zou een winkel zijn die ik heel erg graag in mijn eigen stad zou zien, helemaal omdat de fysieke winkel 2,5 uur rijden is. Als ik iets meer in de buurt ben zal ik ook zeker nog een extra omweg nemen om even langs te komen om de winkel zelf te bewonderen! Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Sony A7IV. Daarnaast ben ik ook super blij dat mijn oude camera spullen een tweede leven zullen krijgen en waar andere mensen nog een lange tijd van mogen genieten.

Aan de mensen van cameraland: bedankt! Jullie worden enorm gewaardeerd!

Mario Sanches 16-07-2022

Wel lang op levering bestelling moeten wachten, maar Cameraland is ook afhankelijke van toeleveranciers.
Maar nu ik de Drone DJI SE Mini in huis hebt maakt het lange wachten meer dan goed!
De volgende versie / opvolger bestel ik weer bij Cameraland.
Heel erg bedankt Cameraland.

Astrid 16-07-2022

Vanuit mijn woonplaats Den Helder is Alkmaar het makkelijkste bereikbaar. Mooie winkel, waar ik eerst even zelf rustig kon kijken, maar vervolgens prima ben geholpen. Goed advies, uitgebreide uitleg, ik ging als een tevreden klant de winkel weer uit.

Cheyenne Vlottes 16-07-2022

Goede beschrijving op de website, makkelijk gekocht en snelle levering. Product netjes en veilig ingepakt. Ik zou zo alles hier kopen!

Kurt 16-07-2022

Ik kwam bij deze winkel terecht in mijn zoektocht naar extra batterij. Deze was hier nog op voorraad en de bestelling liet niet lang op zich wachten.
Eens de betaling in orde kreeg ik al snel bevestiging van mijn bestelling.
De dag nadien werd mijn bestelling al thuis door de pakjesdienst keurig afgeleverd.
Top voor deze vlotte service.

Dirk 15-07-2022

Naast dat cameraland een zeer professioneel aanbod aan apparatuur heeft wordt de behandeling van mij als cliënt als prettig en efficiënt ervaren. Zelfs een last minute wijziging in de ( online) bestelling werd direct aangepast. Tussen online bestellen en verzenden zat slechts 1 dag. Dat doen weinigen hen na!!!

Camera land voor mij DE camera shop. 15-07-2022

Gelukkig kreeg ik bericht dat mijn Nikon Z9 en ook de Z 24-120 mm was binnen gekomen.
Heel goed geregeld en geleverd! Er loopt nog een bestelling en ik hoop dat Nikon ook die snel kan leveren.
Cameraland is voor mij de perfecte leverancier.

Robin 15-07-2022

Alleen maar plussen van uit mij voor cameraland.
Al vaker dingen voor mij camera gekocht.
Nu een nieuwe lens. Zeer snel geleverd terwijl hij in back order stond.
Zeker een plus vind ik de in 3 betalen wat ze aanbieden!!

Wil Groot 15-07-2022

altijd tevreden winkelen bij deze zaak,
online of fysiek is je reparatie of aankoop raak.
Voor mij zit de winkel in de buurt,
maar alles wat je besteld is snel verstuurd.
Service en garantie zit bij cameraland wel goed,
aardige mensen met kennis en advies, dat is wat het doet.

j van doorn 14-07-2022

top kan niet anders zeggen een top winkel.
een goede service. hele goede ervaringen mee.

Karin Wallrafen 13-07-2022

Super makkelijk om te bestellen, vriendelijk contact.
Snelle levering. Top

Sonja 13-07-2022

De webshop is goed, snelle levering. Jammer dat ik terug moest naar de winkel omdat r vergeten was te vertellen dat ik nog een adapter nodig had om alles passend te krijgen. Maar zoals eerdere ervaringen met cameraland helemaal prima opgelost.

Cindy 13-07-2022

Ik heb onlangs één van mijn camera objectieven en lenzen verkocht via Camerland. Ging makkelijk, duidelijk en het afgesproken geld had ik binnen drie dagen op mijn rekening staan. Erg fijn!