Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jan van Lent 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitgebreid assortiment voor zowel professional als amateur, en zeer gemakkelijk te vinden op de site

de winkel is altijd bereikbaar voor vraag en antwoord.
Blijven altijd vriendelijk

Assortiment
Uitgebreid en voorzien van alle merken
Helaas is de winkel niet de voordeligste in de fotobranche.

Staat in de top 3 van mijn pro-dealers

Gewoon goed en betrouwbaar

Frans den Nijs 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een prachtige zaak, met ruime parkeer gelegenheid en nog steeds gratis!

Altijd wordt is geholpen bij een probleem.
En steeds weer ga ik tevreden de zak uit.

Assortiment
Een zeer veelzijdig hoeveel heid aan nieuwe spullen en tweedehands,
Ik zou geen tweede zaak vinden in Noord-Holland en ver daar buiten die hier aan kan tippen.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk personeel, het soms lang wachten heeft te maken met het geduld wat het personeel heeft met de klanten.

Extra toelichting
Wanneer je wat lang moet wachten kan men zelf de koffie automaat gebruiken. Men voelt zich in deze zaak thuis.

Fred 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De webpagina is zeer overzichtelijk en de verhuizing naar het nieuwe pand is echt een verademing. Wat een ruimte en je kunt nu echt goed zien wat Cameraland te bieden heeft.

Camera gekocht en uitstekend geholpen. Ik ben een leek en ik denk dat de verkoper toch wel een half uur voor mij heeft uitgetrokken. Dat is service wat je met een webbestelling niet krijgt.

Assortiment
Ruime sortering voor alle categorieën.

Aanbeveling
Ruime en mooie winkel heeft een goeie uitstraling en stuk voor stuk goeie medewerkers.

Anne 03-11-2015 Via de website gekocht

super gemakkelijke site

Zitten deskundige mensen aan de telefoon die de tijd nemen om je een echt goed advies te geven

Ruime keus!

Extra toelichting
Als je een fototoestel of accessoire nodig hebt, is dit de winkel waar je moet zijn.

Cameraland 03-11-2015 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar

Altijd prima voorlichting en service

Assortiment
Op elke vraag is een antwoord en is apparatuur aanwezig.

Veel kennis bij personeel

Houden zo.

Aperture afstandsbediening Canon 03-11-2015 Via de website gekocht

Werd zeer gemotiveerd geholpen

Aantal keren moeten bellen omdat het via de website niet erg lekker liep maar werd steeds weer goed geholpen

Voldoende items aanwezig

Aanbeveling
Assortiment en service zijn ruim voldoende

Bert Veerman 03-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk site

bel wel eens voor informatie of e-mail en dat werkt snel

Enorm uitgebreid

Aanbeveling
site en informatie en assortiment zijn uitstekend

nee

Alphons 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime parkeergelegenheid, groot assortiment en vakkundig advies.

Denken altijd met je mee zonder puchie te worden.

Assortiment
Groot aanbod en snelle beschikbaarheid van nieuwe producten

Extra toelichting
Vanuit Amsterdam rij ik voor Cameraland graag een eindje om als ik mn fotogear weer eens ga aanvullen.

mme de jong lubbers 02-11-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

duidelijke website, snel de items gevonden die ik zocht. persoonlijk vind ik het prettiger om de spullen op te halen in de winkel,geen idee hoe het bestellen gaat :)

personeel denkt met je mee en bij twijfel halen ze er een ander bij die meedenkt.

Assortiment
was op zoek naar een lens, gevonden,maar kreeg ook de mogelijkheid om de volgende uit te testen, zodat je nooit zit met 'had ik maar
goeie prijs voor 2e hands met gebruikssporen, duidelijk uitgelegd door medewerker.

Aanbeveling
makkelijk te bereiken, klantvriendelijk, ruim opgezet,groot assortiment-ook 2e hands-, ze nemen de tijd voor je, bij twijfel wordt er een derde bij gehaald om mee te denken; dus ik ga altijd met een voldaan gevoel naar huis :)

Tineke 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een eenvoudig en duidelijk menu

Bij vragen bel je en krijgt heldere informatie

Divers

Aanbeveling
Ze nemen alle tijd voor je, soms moet je ff wachten, ze nemen ook alle tijd voor de andere klanten. Maar je weet als je ff wacht wordt je zelf ook naar alle tevredenheid geholpen

S Hoekstra 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles staat overzichtelijk in vitrines opgesteld waar je overal bij kunt om te kijken.

Toen ik daar twee weken terug kwam voor een nieuwe camera was de macro lens net verkocht die ik ook graag wilde hebben twee dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik de lens al op kon halen.

Assortiment
Het assortiment is enorm ga langs en oordeel zelf.

Aanbeveling
Deze winkel is net nieuw en overzichtelijker en ruimer dan de vorige winkel.

Extra toelichting
Ik ging voor een nieuwe compacte camera en werd door Remco geholpen. Ik vertelde mijn wensen en hij zette twee camera's met vergelijkbare lenzen op de toonbank. Ik werd niet naar een camera toe gepraat maar hij zij ga op je gevoel af, en dat heb ik ook gedaan en ben super tevreden met mijn camera en lenzen set.

B Nieuwkerk 01-11-2015 Via de website gekocht

de lens (tweede hands)zag er als nieuw uit ben erg te vreden

was goed op tijd en goed verpakt geleverd

Aanbeveling
weinig winkels met kennis van zaken maar deze heeft het wel.

Extra toelichting
eerst volgende wat ik nog heb voor mijn fotografie koop ik beslist bij U!

Jan 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemak is 'slechts' een 7 omdat ik vanuit Wijk aan Zee naar Alkmaar moet rijden.

De klant is hier werkelijk koning.
Voor de medewerkers bestaan domme vragen gewoon niet.
Alles halen ze uit de kast om je te helpen en het naar je zin te maken.
En wat voor mij belangrijk is, ze zijn niet opdringerig en proberen je geen onzinnige dingen te verkopen.

Assortiment
Een groot assortiment en nagenoeg alles is op voorraad.

Aanbeveling
Ik geef geen 10, verder lijkt het mij duidelijk.

Extra toelichting
IK ben naar de winkel gegaan omdat ik de camera eerst in mijn handen wilde hebben voordat ik hem kocht.

Eva 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik ben drie keer in de fysieke winkel van cameraland geweest en ben daar uitstekend en met veel geduld en aandacht geholpen. De medewerkers hebben zeer veel kennis in huis.

Andre 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Parkeren voor de deur. Er is alle tijd voor goed advies, ook als het druk is.

Ook al heb je iets nodig dat niet los in de winkel verkocht wordt, dan wordt je toch verder geholpen met een telefoonnummer,of een adres.

Assortiment
Super veel spullen in de winkel.

Aanbeveling
Groot assortiment, eerlijk en prima advies en goede service.

Erik de Rijk 30-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel is uitstekend bereikbaar en je kan altijd je auto (gratis) voor de deur kwijt.

Ik heb wel eens een probleem gehad met mijn lenskap en dat is uitstekend opgelost.

Assortiment
Cameraland heeft een heel ruim assortiment.

Zie hierboven

Bas 30-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De webshop is overzichtelijk en mooi ontworpen. Het is gemakkelijk om snel te bekijken wat Cameraland precies aan (tweedehands) producten in huis heeft.

Telefonisch goed bereikbaar, ik werd snel geholpen. Ook in de winkel is genoeg fotografisch ervaren personeel aanwezig.

Assortiment
Mooi assortiment, de occassions zijn een mooie aanvulling. voor beginnende/gevorderde fotografen is genoeg in het assortiment

Aanbeveling
Goede service, mooi assortiment. Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel.

oneindig 28-10-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

veel te zien/goeie aanwezige voorraad in de winkel zelf, veel in de vitrines, de website komt overeen met de winkelvoorraad.

netjes snel en actief vriendelijk en profesioneel geholpen. Kijkend om me heen, leek dit ook het geval bij andere klanten, dus genoeg personeel aanwezig.

Assortiment
alles wat ik ooit nog zou willen zodra ik de loterij win leek aanwezig te zijn, maar ook spullen op kortere termijn.

Aanbeveling
het "gevoel" in de winkel was goed, ik had niet het ik wil hier snel weer weg gevoel want, "redenen".

locatie en parkeren leek ook geen groot probleem

Extra toelichting
ik kom wel weer terug, je kan alles krijgen via het internet maar een fysieke winkel blijft toch ook wel fijn.

Marcel 27-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed bereikbaar, gratis parkeren, overzichtelijke winkel met ruime sortering.

De door mij gereserveerde tas bleek toch niet zo geschikt. Ter plekke werd een beter aan mijn wensen tegemoetkomende tas uitgezocht.

Assortiment
Ruime sortering in diverse prijsklassen.

Zie boven

Sean 27-10-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, zoals aangegeven.

Behulpzaam, deskundig en vriendelijk.

Ruim.

Aanrader!

Maris 27-10-2015 In de winkel gekocht

Prima service, eerlijke info en veel keuze.

Chris 27-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Al is het druk ( op zaterdag ) toch os er een rustige sfeer

Een hele goede en rustige uitleg, en zeker met een geintje tussen door

Assortiment
Ik heb alleen gekeken bij de occasions, en dekeuze was enorm

Peter Visser 27-10-2015 Via de website gekocht

Besteld vanuit de luie stoel

Prima snelle afhandeling

Veel op voorraad

Prima ervaring

Peter 26-10-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk.

Zeer goed geholpen en goed advies gehad.

Assortiment
Ruim asortiment, en wat ik wilde hebben was te verkrijgen. Heerlijk gelijk je spullen mee naar huis nemen.

Aanbeveling
Goed gesprek gehad met de verkoper en een heel goed advies. Geen gedraai of een suf en onduidelijk verhaal, maar eerlijk en oprecht. Nog niet eerder meegemaakt. Gewoon top.

Extra toelichting
Kom zeker weer terug, oftewel tot de volgende keer. Goede prijzen en mooie inruil van mijn oude camera.

geen 26-10-2015 Via de website gekocht

gewoon simpel te doen

Assortiment
wat ik wilde was er gewoon.

gewoon geen probleem gehad

Extra toelichting
Bestelling lekker snel thuis.

Annette 25-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en vinden van producten op de site. Eenvoudig bestellen.

S'avonds besteld, volgende dag bezorg

Ruime keuze

Jesse 21-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar (winkelcentrum Hoefplan)

Cameraland heeft ons de mogelijkheid gegeven diverse camera's uit te proberen en voorlichting gegeven over de voor- en nadelen van verschillende modellen. Hiermee onderscheid de winkel zich in positieve zin van de webshops die steeds meer in opkomst zijn. Daarnaast zijn er altijd meerdere medewerkers in dienst waardoor wij snel geholpen konden worden. Voor gemak geef ik dus een dikke 10.

We zijn erg prettig geholpen. Personeel was super behulpzaam en heeft veel kennis. Het is duidelijk dat ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan.

Assortiment
Camerland heeft een zeer groot assortiment in diverse prijsklassen. Hierdoor niet alleen geschikt voor de professionele fotograaf maar ook voor de hobbyist, er is voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Na de vorige scores behoeft dit mijn inziens geen verdere toelichting

Extra toelichting
We zijn nog steeds erg tevreden over onze aankoop!

Ad 21-10-2015 Via de website gekocht

Twee artikelen via webshop besteld voor de go pro action camera. Afgehaald in de winkel te Alkmaar. Een artikel was van een goedkoper merk en niet van Gopro wat een verschil was van €20. De medewerker overlegde met collega en zorgde ervoor dat ik het juiste artikel in de winkel kan afhalen. Ter compensatie mocht ik het verkeerde houden waardoor we toch prachtige beelden konden maken tijdens onze vakantie in Zwitserland. Dat was TOP geregeld.

Groot assortiment, deskundig prrsoneel

Martijn 19-10-2015 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar

heel vriendelijk en to the point geholpen, werd alle tijd voor mij genomen.

Assortiment
Indrukwekkende hoeveelheid producten uit voorraad leverbaar.

Dirk Kruit 19-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je wordt prettig te woord gestaan; de verkoper weet waarover het gaat.

Assortiment
Tot nu toe (en dat is al jaren) heeft Cameraland alles wat ik zoek. Voor mij dus heel goed.

Aanbeveling
Hoewel ik niet alles van de winkel weet lijkt alles top verzorgd. Groot assortiment, prettige mensen, veel productkennis.

Pascal van de Vendel 19-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel stond erg vol. Had wat ruimer gekund.Tevens waren veel artikelen niet geprijsd, geeft de klant een idee dat er geen vaste prijzen worden gehanteerd. Voor de rest helemaal super.

Had waterschade aan mijn camera. Super geholpen en tevens een bewijs voor de verzekering gekregen.

Super groot assortiment

Aanbeveling
Een 10 als het wat overzichtelijker zou zijn. En artikelen prijzen zodat je niet alles hoeft te vragen.

Klaske Essing 17-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar ( Van Ostadelaan 290-292)

goed bereikbaar en geen parkeergeld. Naast AH is ook handig.

goede info en bereid even met Nikon te bellen voor verdere info, geduldige verkoper, want ik was aan het treuzelen

Assortiment
Volgens mij hebben ze echt alles en er nog verstand van ook.

Aanbeveling
Goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur, goede informatie, ruim assortiment, geduldige medewerkers

Extra toelichting
Jammer dat ik geen korting kreeg. Dat geeft toch een nog beter gevoel, al is het maar een beetje. Of geef dat SD kaartje er dan gratis bij. Beetje treurig.

Angelavdg 15-10-2015 Via de website gekocht

Ik heb via de webshop besteld, mijn product was makkelijk te vinden en er stond uitgebreide informatie bij zodat ik de goede keus kon maken. Het bestelproces ging ook snel.

Assortiment
Heel uitgebreid assortiment , voor elk wat wils.

Aanbeveling
Compleet assortiment, goede prijzen en snelle verzending. Helaas was mijn bestelling een dag te laat maar dit kwam omdat de bezorger mijn huis niet kon vinden (??). Dus volgende keer kom ik zeker eerst weer bij cameraland.nl

Ron 15-10-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Doen wat ze zeggen, en stellen je gelijk op de hoogte als er onverhoopt iets mis gaat met de bestelling.

Jan Willem 15-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel van Cameraland in Alkmaar ligt aan groot parkeerterrein (gratis parkeren) in een winkelcentrum. Er is altijd plek voor de deur.

Werd bijzonder deskundig en vriendelijk geholpen. Geen vraag was teveel. Alles werd keurig en rustig uitgelegd. De adviezen waren eerlijk en gericht op mijn behoefte en wensen.
Zelf heb ik geen klachten gehad. Toen ik de winkel bezocht raakte ik in gesprek met een meneer die een probleem had met een statief. Bij het verlaten van de winkel vroeg ik hem of het goed geregeld was. Met een grote glimlach zei hij: "Meer dan". En hij verliet de winkel met een nieuw statief in een mooi foedraal.

Assortiment
Ik ken geen fotozaak met zo'n breed assortiment. Tweede hands in- en verkoop, alle de (nieuwe) apparatuur en accessoires, software en ook nog cursussen. Bij de inkoop van tweede hands apparatuur wordt een bijzonder concurrerende prijs betaald. De verkoop prijzen zijn ook concurrerend.

Aanbeveling
Ik ken geen betere fotozaak in Nederland. Deskundig, gemotiveerd met hart voor de fotograaf.

Rob Zonneveld 13-10-2015 In de winkel gekocht
ALKMAAR

Overzichtelijke winkel

Assortiment
Assortiment komt overeen met de website

Aanbeveling
Vakkundig advies en goed assortiment

Deborah Mittelmeijer 11-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

het gemak zit hem in de lokatie van de winkel. ik woon in Heiloo en werk in Alkmaar. in die zin is erg makkelijk, ik rij zo even langs.

deze keer wist ik wat ik wilde hebben, dus was niet veel uit te leggen. de vorige keer zat ik te twijfelen tussen 2 verschillende objectieven (50mm en 35mm vastbrandpunt). hier heb ik goed advies gekregen en kon beide objectieven uitproberen.

Assortiment
Eigenlijk te veel keus, maar ze weten wat ze verkopen en hebben overal uitleg en advies bij

Aanbeveling
goede service, geven echt goed gericht advies. Ze zijn niet uit op de meest dure verkoop, maar kijken echt naar de behoefte van de klant.

gewoon zo door gaan!

Richard 09-10-2015 Via de website gekocht

Lage prijs en zeer snelle levering.

Assortiment
Alles wat je zoekt op fotogebied is aanwezig.

Wijrun 09-10-2015 In de winkel gekocht

Een mooie ruime winkel

Er wordt met je meegedacht

Uitgebreid sortiment

marktplaats 05-10-2015 Via de website gekocht

vind het een prima zaak

Assortiment
als alle zaken zo zijn dan doe ik het ervoor

dennis 05-10-2015 Via de website gekocht

Het is erg makkelijk om in de winkel, de juiste spullen te vinden! En ze in je Winkelmand Te plaatsen om vervolgens doorgelinkt te worden naar je bank!

Je wordt netjes terug gebeld als de levering iets langer gaat duren of als het geen dat je besteld hebt niet op vooraad is of niet meer leverbaar is! Als het niet meer leverbaar is,is de kans groot dat je een upgrade aangeboden krijg! (Top)

Assortiment
Er is genoeg keuze in zowel nieuw spul als tweedehands! Voor iedereen Knip wat dus!

Aanbeveling
Een goede winkel met veel keus en een super klantenservice die bereid is om je te helpen en goed te woord staat

Marja Vlaar 05-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel bezoekers, dus even in de wachtrij.

Als je aan de beurt bent wordt er de tijd genomen om je te woord te staan. Er is vakkundig advies.

Veel keus.

Daan van der Graaf 05-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

kopje koffie, voldoende materiaal om rustig rond te kijken

Goed geholpen, voldoende tijd wordt er vrij gemaakt om je te helpen!

Voor ons was er ruim voldoende keuze, zou niet weten wat er mist, vandaar een 8

Aanbeveling
Camera leek in eerste instantie niet te werken bij thuiskomst, telefonisch hulp gekregen, uiteindelijk heen en weer gereden voor een nieuwe camera!

Extra toelichting
Leuke winkel, leuk personeel en neemt de tijd om ea uit te leggen!

v Kampen 05-10-2015 In de winkel gekocht
De Hoef Alkmaar

Alles rustig kunnen bekijken, zonder lastig gevallen te worden.

hele goede uitleg bij het gekochte product.

Assortiment
Heel groot, in alle prijsklasse.

Aanbeveling
Vriendelijke bediening, verstand ervan.

Roel Raterink 03-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Parkeer gelegenheid, makkelijk te vinden.

Aangeven wat ik graag wilde en waarvoor, daarover een goed advies gekregen.

Assortiment
Grote voorraad tweedehands producten en van goede kwaliteit, werd prima geholpen en geadviseerd met het maken van een keuze uit het ruime assortiment.

Aanbeveling
Gewoon een prettige winkel met vriendelijk,servicegericht en technisch goed op de hoogte zijnd personeel.

Extra toelichting
Kom zeker terug ook al is het meer als 100km van mijn woonplaats.

pieter van den bor 03-10-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

maakt iets te drukke indruk als je voor het eerst binnenkomt, voor de rest goed

vriendelijk - geduld - verstand van zaken

Assortiment
alles wat je hartje begeerd

zie bovenstaande beoordelingen

Siska 02-10-2015 Via de website gekocht

Wonend op Terschelling is het gemak van kopen in een webwinkel ideaal. Vooral wanneer je het dan ook gelijk een dag later al in huis hebt.

Alle contact via de mail was snel en duidelijk

Assortiment
Ik zocht een tas en heb verder niet alles bekeken, maar er is een ruime keus in diverse merken, maten, modellen en prijzen.

Henk van Dal 02-10-2015 Via de website gekocht

Kan ook betalen met overschrijvingskaart

Zie toelichting

Assortiment
Goed te vinden op website

Zie toelichting

Extra toelichting
Na bestelling en betaling werd ik gebeld door een van uw medewerkers voor welk type toestel dit objectief bedoeld was. Uit ons gesprek bleek dat het objectief niet geschikt was voor mijn camera. Objectief was nog niet verzonden en overgemaakt geld zou meteen teruggestort worden. Dank voor de goede service.

Lean 01-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland is vanuit Brabant een flink stuk uit de buurt; daarnaast vind ik dat ik een camera vast moet houden voor de koop

Omdat de Nikon D3x niet aan mijn wensen voldeed kon meteen geruild worden tegen D810 die uitstekend voldoet

Assortiment
Behalve nieuwe camera's en objectieven volop keus uit goede gebruikte

Prima geadviseerd, goed geholpen

Christian Bulesz 01-10-2015 Via de website gekocht

zeer goed, maar misschien kan het nog beter

heel goed, maar het maakt nog teveel verschil wie je te spreken krijgt

Assortiment
zeer goed maar misschien kan het nog beter

al met al heel goed