Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 862 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Gerard Bos 05-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je moet vooral in de weekenden soms lang wachten voor je aan de beurt bent. Je kunt dus beter in de week gaan, maar dan moet je maar net tijd hebben om naar Alkmaar te rijden.

Service is goed, personeel is zeer ter zake kundig

Assortiment
Prima, Cameraland heeft (bijna) alles op voorraad.

Extra toelichting
Koop al jaren m'n fotospulletjes bij Cameraland, altijd goed spul. Goede, eerlijke voorlichting.

A Peloso 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige winkel, ruim assortiment en als ik niet direct geholpen kan worden door drukte, dan verveel ik mij geen seconde.

Service is super. Medewerkers nemen de tijd voor de klant en het advies dat ik bij diverse gelegenheden heb gehad is altijd goed geweest.

Assortiment
Groot assortiment. Artikel wat ik op dat moment nodig had, was steeds aanwezig. Op advies van de medewerker heb ik laatst een ander artikel gekocht die beter bij mijn camera past dan waar ik oorspronkelijk voor gekomen was. Ben er super blij mee.

Aanbeveling
Niet ver van waar ik woon zijn twee grote camera winkels. Toch gaat mijn voorkeur sinds kennismaking met Cameraland naar uit om anderhalf uur te reizen naar Alkmaar.

Neen

Hans Verhoeven 04-11-2015 In de winkel gekocht
|Alkmaar

Duidelijke website. De produkten, waarvoor ik belangstelling heb zijn snel te traceren.

Prima service, deskundig antwoord op alle vragen.

Assortiment
Uitstekend assortiment; waar ik belangstelling voor heb is daadwerkelijk allemaal aanwezig.
De prijzen liggen beslist niet veel hoger dan andere winkels.

Aanbeveling
Prima Service, ruim assortiment.
Inruil mogelijkheden en deskundig personeel.

Menno 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik woon redelijk dicht bij de winkel, waar ze veel apparatuur op voorraad hebben.

Ik koop er regelmatig nadat ik goed ben voorgelicht door de ruim aanwezige deskundige medewerkers. Ze nemen alle tijd voor je vragen. Ik heb een keer pech gehad met een occasion. Dat werd toen zonder enige discussie prima opgelost.

Assortiment
Je kunt het bij a niet verzinnen of ze hebben het op voorraad. In de winkel kun je het dan meestal ook even zelf proberen.

Aanbeveling
Op het gebied van fotowinkels is het een van de beste, zo niet de beste van Nederland.

Pieter Koopmans 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

artikelen zijn goed te vinden met selectie criteria en het is makkelijk om verschillende lenzen te vergelijken, duidelijke informatie.

extra info wordt snel verstrekt, en ik heb goede adviezen gekregen. Dus niet altijd het duurste artikel maar iets dat bij mijn behoefte past.

Assortiment
heel veel bijvoorbeeld objectieven op voorraad, ook in de winkel in Alkmaar. Niet het gevoel dat het eerst ingekocht moet worden na de bestelling.

Aanbeveling
goed zakenkundig personeel, goede adviezen, grote keus, en ook cursussen of foto adviezen zijn mogelijk. Helemaal geweldig.

Henk 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

bij een tweedehandse camera ontbrak een klein rubbertje een mailtje en een dag later had ik het in de bus.

Assortiment
alle camera s waar ik belangstelling voor had waren op voorraad

Aanbeveling
uit ondervinding met personeel, voorraad, kwaliteit en service.

Jan Lourens 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland is voor mij dè winkel voor camera's, videocamera's en kijkers. Ga zelf kijken!

Uitstekende service en deskundig personeel. Bij kleine problemen altijd gratis.

Assortiment
Datgene wat ik wil kopen hebben ze meestal in voorraad.

Aanbeveling
Waar vind je zulk deskundig personeel en zulke prima service?

John 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Het is een trein- en busreis waard om de winkel van Cameraland in Alkmaar te bezoeken. Gegarandeerd dat je tot slot met een aankoop de winkel weer verlaat.

Vrijwel direct na binnenkomst stond er al een medewerker voor me die me vroeg wat hij voor me kon betekenen.
Het betrof een technisch probleem aan een objectief. De inzet en vakkundigheid van de medewerker was hartverwarmend.
Probleem opgelost.

Assortiment
Al heel veel jaren ben ik klant bij Cameraland, maar na de uitbreiding van het winkelpand is het een soort eldorado voor de cameraliefhebber. Wat een pracht winkel en ze hebben er nagenoeg alles! :om niet te vergeten ook nog een imponerende collectie fototassen en -rugzakken.

Aanbeveling
Met al heel wat kennissen heb ik mijn ervaring bij Cameraland gedeeld en ik weet dat enkelen de weg naar Cameraland Alkmaar ook hebben gevonden.

sturm 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

kan goed parkeren voor de deur.
Er is een ruime voorraad om uit te kiezen.
Personeel is goed op de hoogte van de apparatuur.

Personeel neemt ruim de tijd voor je.
en je kan veel verschillende spullen uitproberen zodat je een juiste keuze kunt maken.

zie ook punt 1. er is een ruime voorraad van veel artikelen aanwezig

Aanbeveling
gewoon goed en veel keuze.
is er wel vaak druk en dan moet je soms best even wachten voor je geholpen word.

Hielke 04-11-2015 Via de website gekocht

Klik, bestel, controleer, betaal, volgen via trace en track en de volgende dag heb je het al. Wat wil je nog meer?

Pakketje was naar Belgie verzonden, ipv. Nederland.Gebeld met u en 5 minuten later door u terug gebeld met de reden waarom ik mijn bestelling nog niet had ontvangen. Keurig door jullie gecorrigeerd en twee dagen later alsnog ontvangen.

Assortiment
Alles wat ik zocht kon ik vinden.

Aanbeveling
Omdat alles perfect werkt, behalve Post Nl. dan maar daar kunt u niets aan doen.

Femke 04-11-2015 In de winkel gekocht
Allmaar

Toen ik binnen kwam werd mij gevraagd waar ik naar op zoek was en er werd uitleg gegeven over verschillende soorten en welke dan het meest geschikt zou zijn voor mij.

Assortiment
Op het gebied van fotografie hebben ze een geweldig assortiment.

Aanbeveling
Zeker eens heen gaan als fotografie liefhebber!

Willem 04-11-2015 In de winkel gekocht

Je kunt met de auto vlakbij komen

Als je een probleem met een apparaat hebt proberen ze dat eerst op te lossen voor je een nieuw apparaat angepraat wordt

Assortiment
Alles op foto en film gebied te koop

Aanbeveling
Ruim, overzichtelijk en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Ik kom hier graag omdat ik het gevoel krijg dat met mij meegedacht wordt

Michael 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie overzichtelijke website met een een groot uitgebreid aanbod

Bij een bezoek altijd gezellige professionele service met gericht advies

Assortiment
Groot uitgebreid assortiment met snel ook de laatste trends/innovaties

Aanbeveling
Zeker een plek om als eerste te checken.

Extra toelichting
Mooie ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel

Sybren 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het kan altijd beter maar de website werkt prima.

Top! Zeker als je in de echte winkel komt.

Ze hebben bijna alles.

Buitengewone service.

Willem 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles is mooi en overzichtelijk uitgestald

Als je binnen komt, staat het personeel gelijk klaar om je te helpen

Assortiment
Alles is er te koop op het gebied van fotografie

Aanbeveling
Het is gewoon een prima winkel, ik ga er graag heen.

Henk Lameijer 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via email goede communicatie. Snelle en gratis levering.

Op klachten werd meteen gereageerd en goed afgehandeld.
Top service.

Assortiment
Tot nu toe alles kunnen vinden. Prijzen verschillen wel vooral met tweede hands lenzen. Die zijn altijd duurder dan elders op internet. Nieuw hebben ze nagenoeg dezelfde prijs als elders.
Van sommige artikelen hebben ze een goedkoper en gelijkwaardig alternatief met een goede uitleg waarom.

Alkmaar 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Genoeg te kijken wat de vitrines bieden

Goeie service, op een paar puntjes na

Gigantisch, ik heb nog nooit zoveel merken in 1 winkel gezien

Aanbeveling
Aanbod is goed, service idem dito er is enkel 1 maar.. en dat is dat de reviews van de algemene beoordeling van de winkel tevens onder de producten die ze verkopen staan. In dat opzicht geef ik v-nix.nl een dikke pluim want die site is top en de reviews staan op de juiste plaats. En de site van Cameraland is toch niet zo gebruiksvriendelijk. Er hapert hier en daar wat.

dagmar 03-11-2015 Via de website gekocht

als je belt met een vraag krijg je snel een antwoord, maar als je 's avonds je mandje vult en er is een item toch niet wordt je gebeld met de vraag of een vervangend product goed is en nog heb je het de volgende dag al in huis, top dus

Aanbeveling
van alle markten thuis ook voor producten die je verder bijna nergens meer kunt krijgen maar die ecentiëel voor je camera zijn.

Piet 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland is niet naast de deur, maar ga er graag naar toe.

Het zijn mensen die gemotiveerd zijn om klanten goed van dienst te zijn.

Assortiment
Het assortiment is groot en anders is het er met een paar dagen.

Aanbeveling
Kan niets negatiefs bedenken, Cameraland vind ik goed.

Cameraland 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime gratis parkeergelegenheid en uitgebreid assortiment in de winkel welke is uitgestald in mooie display kasten.

Uitstekend, voldoende vakkundig personeel om je snel te helpen.

Assortiment
Tot nu toe altijd alles op voorraad.
Ook makkelijk dat je van te voren kan reserveren en aangeven wanneer je langs komt

Aanbeveling
Echt tot nu toe geen negatieve ervaringen!

lenspen 03-11-2015 Via de website gekocht

alles staat erg duidelijk aangegeven

ik heb een paar keer gebeld en je word goed en vriendelijk geholpen dikke pluim hiervoor.

Assortiment
het assortiment is voor mij nu voldoende kijken of dat ook zo in de toekomst blijft!!!

Extra toelichting
je word goed,vriendelijk en doelgericht geholpen

Wouter 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles gaat gemakkelijk en ze hebben van alles wat je zoekt wel iets

Als je binnenloopt word je altijd meteen geholpen en helpen ze met zoeken naar het product dat bij jou past

Assortiment
Erg groot assortiment, veel verschillende merken

Willem 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website bij vragen over een product of gebruik van een product krijg je en goed antwoord

Goede bereikbaarheid met ruime parkeergelegenheid.
Goede service en het personeel heeft kennis van zaken. Je gaat pas de deur uit als je tevreden bent

Assortiment
Om je vingers bij af te likken

Aanbeveling
Duidelijk en overzichtelijk met een goede hulp bij het doen van een keuze

Extra toelichting
Een winkel waar je als klant serieus genomen wordt of je nu komt voor een professionele camera of iets kleins of alleen een vraag over een gekocht product.

Willem Kuin 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel bevindt zich op 10 km van mijn woonomgeving, dus kan ik de online gevonden artikelen rustig in de winkel bekijken.

De mensen nemen de tijd voor je. verder zijn de spullen altijd in orde, dus van andere srevices heb ik nog geen gebruik hoeven maken.

Assortiment
Ik heb er altijd gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Alle voorgaande items heb ik met een acht gewaardeerd.
Dus is de het logische conclusie.

IHF 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een overzichtelijke winkel waar je de "koopwaar" goed kunt bekijken.

Ze hebben verstand van zaken en zijn heel servicegericht.

Assortiment
Ruime keuze en goede voorraad

Aanbeveling
Je wordt er prettig ontvangen en goed geholpen. Voor iedere klant is voldoende aandacht en tijd en er wordt goed meegedacht over wat jij wil en wat daar goed bij past.

Grijs45 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie winkel en gratis parkeren

Medewerkers hebben veel kennis van zaken en veel geduld om je alles uit te leggen.

Assortiment
Enorm groot assortiment , komt (bijna) niet voor dat je onverrichter zaken weer weggaat.

Aanbeveling
Vriendelijke medewerkers, kopje koffie of thee. Kennis van zaken. Grote voorraad. Gratis parkeren. Makkelijk te bereiken. Goede service.

Extra toelichting
Er wordt met je meegedacht.

André 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed zoeken, vinden en bestellen. Daarnaast ook duidelijk antwoord op vragen en mogelijk oplossingen.

Hulp bij het zoeken van het juiste product of oplossing .

Kan bijna alles vinden.

Goede webshop

Extra toelichting
Ga ook zeker eens kijken in de winkel!

Cor 03-11-2015 Via de website gekocht

Vertrouwen bij aankoop

Snelle reactie

Veel keuze

Goed gevoel.

Jacco 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede site met makelijke indeling

Ik had een tweedehands lens gekocht met garantie, na een paar maanden bleek er speling in te zitten. Naar 2 zaken gestuurd om te repareren en weer helemaal goed. Ook al die tijd een leen lens gehad die ook mee naar griekenland mocht!

Assortiment
Goed vooral , ook tweedehands.

Goede service

Adrie van Beek 03-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ging er heen om een balhoofd te kopen, maar ging met een kantelhoofd naar huis en een stuk goedkoper.

Assortiment
Op een enkel product na alles in huis

Aanbeveling
Omdat deze klant gericht te werk gaat en niet om je wat duurs te verkopen

Nvt

lank 03-11-2015 In de winkel gekocht

Vanuit Haarlem beter te bereiken dan winkels in Amsterdam

Uitgebreid

Aanbeveling
Ik ben op zaterdagochtend 5 oktober om 10.30 uur bij Cameraland in Alkmaar geweest. Alleraardigste mensen. Wat ik in de winkel erg prettig vond was dat je niet zoals bijvoorbeeld bij de meeste andere winkels met andere klanten aan een lange vrij lage balie staat. Bij Cameraland hebben ze een aantal, ik meen drie, aparte hoge werkbladen waar je met jouw verkoopmedewerker ongestoord door de aanwezigheid van anderen in gesprek gaat. Mij beviel dat enorm goed. Van te voren had ik gebeld met de mededeling dat ik het verschil van een voorzetlens en echt macro-objectief wilde ervaren en dat ik in het laatste geval uitsluitend voor een 2e-handsje zou gaan. Dat heb ik in de winkel herhaald. Ik heb goede voorlichting en adviezen gekregen en ben er een 1/2 tot 3/4 uur geweest. Ik heb de voorzetlens 2+ op mijn 70-200 F2.8 geprobeerd met een door de verkoper geïmproviseerde paddenstoel. Die tele was met mijn tengere postuur helaas op korte afstand niet stil te houden. Daarna Sigma 105mm macro en een wat oudere Nikon 105mm F2,8. geprobeerd. Beiden met stroeve focusring. De verkoper beaamde dat ook in alle eerlijkheid. Uiteindelijk ben ik vanwege een vreselijk soepele focusring toch gezwicht voor de, in eerste instantie vanwege de prijs afgevallen Nikon 105mm AF-S IF ED VR.
Ik wil niets afdoen aan de expertise en het assortiment van andere fotozaken, maar voor mij is de sfeer en de rust in een winkel van groot belang. Op dat vlak wint Cameraland het voor mij beslist.
Onlangs wilde ik perse een statief van Sirui hebben. Helaas hadden ze dat merk niet in hun assortiment, want anders was ik beslist naar ze teruggegaan.

Edwin 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel niet ver weg, gratis parkeren. Men ruilt oude apparatuur in.

Duidelijke adviezen en men luistert naar wat je hebben wil.

Aanbeveling
De verkopers luisteren naar je. Ze adviseren wat je zoekt en willen je niet perse een duurderr camera aansmeren. Men heeft verstand van zake, en zo niet, dan wordt de expert van een bepaald merk erbij gehaald.

Jan Borst 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website, makkelijk te bedienen. De winkel zelf is overzichtelijk en je kunt, gratis, voor de deur parkeren.

De mensen in de winkel zijn enthousiast en deskundig. Eventuele problemen worden coulant opgelost.

Ruim assortiment.

Een prettige winkel.

Hans H 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Sevice is gewoon goed. Geen gezeur, gewoon goede service

Assortiment
Ik kan niet bedenken wat ze niet hebben

Jan van Lent 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitgebreid assortiment voor zowel professional als amateur, en zeer gemakkelijk te vinden op de site

de winkel is altijd bereikbaar voor vraag en antwoord.
Blijven altijd vriendelijk

Assortiment
Uitgebreid en voorzien van alle merken
Helaas is de winkel niet de voordeligste in de fotobranche.

Staat in de top 3 van mijn pro-dealers

Gewoon goed en betrouwbaar

Frans den Nijs 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een prachtige zaak, met ruime parkeer gelegenheid en nog steeds gratis!

Altijd wordt is geholpen bij een probleem.
En steeds weer ga ik tevreden de zak uit.

Assortiment
Een zeer veelzijdig hoeveel heid aan nieuwe spullen en tweedehands,
Ik zou geen tweede zaak vinden in Noord-Holland en ver daar buiten die hier aan kan tippen.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk personeel, het soms lang wachten heeft te maken met het geduld wat het personeel heeft met de klanten.

Extra toelichting
Wanneer je wat lang moet wachten kan men zelf de koffie automaat gebruiken. Men voelt zich in deze zaak thuis.

Fred 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De webpagina is zeer overzichtelijk en de verhuizing naar het nieuwe pand is echt een verademing. Wat een ruimte en je kunt nu echt goed zien wat Cameraland te bieden heeft.

Camera gekocht en uitstekend geholpen. Ik ben een leek en ik denk dat de verkoper toch wel een half uur voor mij heeft uitgetrokken. Dat is service wat je met een webbestelling niet krijgt.

Assortiment
Ruime sortering voor alle categorieën.

Aanbeveling
Ruime en mooie winkel heeft een goeie uitstraling en stuk voor stuk goeie medewerkers.

Anne 03-11-2015 Via de website gekocht

super gemakkelijke site

Zitten deskundige mensen aan de telefoon die de tijd nemen om je een echt goed advies te geven

Ruime keus!

Extra toelichting
Als je een fototoestel of accessoire nodig hebt, is dit de winkel waar je moet zijn.

Cameraland 03-11-2015 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar

Altijd prima voorlichting en service

Assortiment
Op elke vraag is een antwoord en is apparatuur aanwezig.

Veel kennis bij personeel

Houden zo.

Aperture afstandsbediening Canon 03-11-2015 Via de website gekocht

Werd zeer gemotiveerd geholpen

Aantal keren moeten bellen omdat het via de website niet erg lekker liep maar werd steeds weer goed geholpen

Voldoende items aanwezig

Aanbeveling
Assortiment en service zijn ruim voldoende

Bert Veerman 03-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk site

bel wel eens voor informatie of e-mail en dat werkt snel

Enorm uitgebreid

Aanbeveling
site en informatie en assortiment zijn uitstekend

nee

Alphons 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime parkeergelegenheid, groot assortiment en vakkundig advies.

Denken altijd met je mee zonder puchie te worden.

Assortiment
Groot aanbod en snelle beschikbaarheid van nieuwe producten

Extra toelichting
Vanuit Amsterdam rij ik voor Cameraland graag een eindje om als ik mn fotogear weer eens ga aanvullen.

mme de jong lubbers 02-11-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

duidelijke website, snel de items gevonden die ik zocht. persoonlijk vind ik het prettiger om de spullen op te halen in de winkel,geen idee hoe het bestellen gaat :)

personeel denkt met je mee en bij twijfel halen ze er een ander bij die meedenkt.

Assortiment
was op zoek naar een lens, gevonden,maar kreeg ook de mogelijkheid om de volgende uit te testen, zodat je nooit zit met 'had ik maar
goeie prijs voor 2e hands met gebruikssporen, duidelijk uitgelegd door medewerker.

Aanbeveling
makkelijk te bereiken, klantvriendelijk, ruim opgezet,groot assortiment-ook 2e hands-, ze nemen de tijd voor je, bij twijfel wordt er een derde bij gehaald om mee te denken; dus ik ga altijd met een voldaan gevoel naar huis :)

Tineke 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een eenvoudig en duidelijk menu

Bij vragen bel je en krijgt heldere informatie

Divers

Aanbeveling
Ze nemen alle tijd voor je, soms moet je ff wachten, ze nemen ook alle tijd voor de andere klanten. Maar je weet als je ff wacht wordt je zelf ook naar alle tevredenheid geholpen

S Hoekstra 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles staat overzichtelijk in vitrines opgesteld waar je overal bij kunt om te kijken.

Toen ik daar twee weken terug kwam voor een nieuwe camera was de macro lens net verkocht die ik ook graag wilde hebben twee dagen later kreeg ik een telefoontje dat ik de lens al op kon halen.

Assortiment
Het assortiment is enorm ga langs en oordeel zelf.

Aanbeveling
Deze winkel is net nieuw en overzichtelijker en ruimer dan de vorige winkel.

Extra toelichting
Ik ging voor een nieuwe compacte camera en werd door Remco geholpen. Ik vertelde mijn wensen en hij zette twee camera's met vergelijkbare lenzen op de toonbank. Ik werd niet naar een camera toe gepraat maar hij zij ga op je gevoel af, en dat heb ik ook gedaan en ben super tevreden met mijn camera en lenzen set.

B Nieuwkerk 01-11-2015 Via de website gekocht

de lens (tweede hands)zag er als nieuw uit ben erg te vreden

was goed op tijd en goed verpakt geleverd

Aanbeveling
weinig winkels met kennis van zaken maar deze heeft het wel.

Extra toelichting
eerst volgende wat ik nog heb voor mijn fotografie koop ik beslist bij U!

Jan 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemak is 'slechts' een 7 omdat ik vanuit Wijk aan Zee naar Alkmaar moet rijden.

De klant is hier werkelijk koning.
Voor de medewerkers bestaan domme vragen gewoon niet.
Alles halen ze uit de kast om je te helpen en het naar je zin te maken.
En wat voor mij belangrijk is, ze zijn niet opdringerig en proberen je geen onzinnige dingen te verkopen.

Assortiment
Een groot assortiment en nagenoeg alles is op voorraad.

Aanbeveling
Ik geef geen 10, verder lijkt het mij duidelijk.

Extra toelichting
IK ben naar de winkel gegaan omdat ik de camera eerst in mijn handen wilde hebben voordat ik hem kocht.

Eva 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik ben drie keer in de fysieke winkel van cameraland geweest en ben daar uitstekend en met veel geduld en aandacht geholpen. De medewerkers hebben zeer veel kennis in huis.

Andre 01-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Parkeren voor de deur. Er is alle tijd voor goed advies, ook als het druk is.

Ook al heb je iets nodig dat niet los in de winkel verkocht wordt, dan wordt je toch verder geholpen met een telefoonnummer,of een adres.

Assortiment
Super veel spullen in de winkel.

Aanbeveling
Groot assortiment, eerlijk en prima advies en goede service.

Erik de Rijk 30-10-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel is uitstekend bereikbaar en je kan altijd je auto (gratis) voor de deur kwijt.

Ik heb wel eens een probleem gehad met mijn lenskap en dat is uitstekend opgelost.

Assortiment
Cameraland heeft een heel ruim assortiment.

Zie hierboven