Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aad Tijssens 13-06-2022

Prettige geduldige benadering van de klant goede uitleg van de aangeschafte kijker

Edo van Elst 13-06-2022

Al vanaf het eerste (telefonische) contact met een voor mij nieuwe winkel wist ik dat het goed zat.......een vriendelijke en deskundige medewerker die alle tijd voor mij nam en duidelijke informatie gaf. Daardoor binnen een half jaar een camera gekocht en 2 keer een lens, . Overgestapt van een andere zeer goede winkel naar Cameraland en geen seconde spijt. Mijn leverancier voor de rest van al mijn aankopen en adviezen. Zeer snelle levering en prima service. Top winkel!

Sabrina 13-06-2022

Ik koos deze shop omdat 2e hands en nieuw beide aangeboden worden voor goede prijs kwaliteit verhouding.
Verzending ging heel snel en veilig/goed.
Ik ga zeker weer bestellen hier.

Rob 12-06-2022

Na een snel beantwoorde vraag via de mail ben ik overgegaan van de koop van een groothoekobjectief .
Al was deze gebruikt, ik had er vertrouwen in dat deze lens in orde zou zijn. En inderdaad niet van nieuw te onderscheiden

Ad 12-06-2022

alle info even gevraagd via de mail .daarna meteen besteld . de andere dag kwam het met de post want ik woon te ver van de winkel vandaan . garantie kaart er bij en alles netjes verpakt . snel en een weer een nette camera erbij . heb daarna meteen nog een camera besteld . de foto's van de gebruikte camera's op hun site kloppen echt en zijn duidelijk . voor mij een aanrader aan andere mensen . dikke duim voor cameraland .

John 12-06-2022

Mooi camera statief gekocht, makkelijk en snel echt super. Dit koopt prettig

Tamara 11-06-2022

Aardig en bekwaam personeel. Goede service en eerlijke antwoorden.
Ruim assortiment met voor ieders budget een product.
Nemen de tijd voor je en als je belt word je keurig te woord gestaan. Ik raad Cameraland zeker aan.

Marco Kalmijn 11-06-2022

Goed (tweedehands) product canon extender lens gekocht. Zoals omschreven op de website, nette prijs en snel geleverd. Aanrader! Kom zeker terug als ik weer wat nodig heb.

jaap 08-06-2022

Kwam om mijn camara in te ruilen, ben heel goed en veel kennis en het nemen van de tijd daarvoor geholpen, het was druk in de zaak maar alles gaat met aandacht voor de klant. Fijne winkel, alles goed op orde, ben heel tevreden met mijn nieuwe camera.

Erwin van Wees 08-06-2022

De vorig jaar aangeschafte lens viel nog onder garantie. De reparatietijd bedroeg 6 tot 8 weken. Nu hebben we een leen-lens gekregen om tijdens de vakantie onze hobby uit te kunnen voeren. Prima geregeld!

Joke 07-06-2022

Correcte afhandeling, goede service en fijn personeel dat altijd bereid is te helpen.

Ed 07-06-2022

Vriendelijke en behulpzame mensen.
Nemen de tijd om je wensen te bespreken.

Harry/ Antwerpen 07-06-2022

Prima service! Vraag gesteld over product via mail en bijna onmiddellijk antwoord gekregen. Top!

Rob Blanken 07-06-2022

Professioneel en prettig personeel wat rustig de tijd voor je neemt. Bovendien uitstekend gesorteerd. Een fotozaak zoals je ze niet meer zoveel tegenkomt!

Sebastiaan van Stam 06-06-2022

Als Bruidsfotograaf zou ik deze shop niet meer aanbevelen. Ik heb ondertussen genoeg slechte ervaringen v.w.b. de deskundigheid op dit vakgebied. Eerst al een aantal camera's aangeschaft die niet geschikt bleken te zijn terwijl men deze juist hiervoor hadden aanbevolen. Camera's konden geen low light situaties aan. Nu weer twee reportageflitsers aangeschaft die niet doen wat ze (voor mij) zouden moeten doen. Slecht functionerend in low-light situaties. Mijn oude flitsers werken beter dan wat hier aanbevolen werd. Het advies wat de winkel gaf was ook in deze situatie erg matig en ik voelde me duidelijk niet gehoord. "we kunnen er niets aan doen" was het antwoord op de vraag toen ik met het probleem bij ze kwam.

R roerig 06-06-2022

Prima webshop., bestelling direct verzekerd verzonden En goed op de hoogte gehouden. Zal er zo weer een bestelling doen !

Everlyne 06-06-2022

Bij cameraland heb ik een lens zien staan die ik zeer interessant vind. Het mooie is dat ik in 3 keer, rentevrij, kan afbetalen. Eerst wilde die betaling niet lukken en bleek de lens al gereserveerd te zijn.

Een vriendelijke medewerkster aan de telefoon. Zij heeft mijn aanvraag geannuleert en ik heb opnieuw een bestelling kunnen doen. Zodra de lens weer op voorraad was heb ik hem toegestuurd gekregen. Heel erg fijn!

Nicky 05-06-2022

Na paar vragen
heb de sony a6400 besteld

Hij was volgende dag in huis

Prima service

Ruud 05-06-2022

Heel simpel het materiaal wat je 2e hands koopt is echt goed gecontroleerd en werkt perfect.
De inruil waarde schatting voor mijn oude spullen was ook naar tevredenheid.
De hele actie lens kopen oude inleveren was binnen 5 dagen geregeld zeer tevreden.

Nick Janssen 04-06-2022

Het was voor mij de eerste keer dat ik een bestelling geplaatst hebt bij Cameraland. Alles gaat volgens wat je mag verwachten van een webshop, duidelijkheid over de levering en bestelling. Er zijn nog voldoende webshops die iets kunnen leren van jullie.
Zal zeker en vast een volgende bestelling bij Cameraland doen.

Rds 04-06-2022

Groot assortiment van goede tot uitstekende professionele kwaliteit. Zeer deskundig en enthousiast personeel. Hier kun je met vertrouwen naar toe

Sylletje 04-06-2022

Fijne winkel, groot assortiment, veel kennis aanwezig bij de medewerkers en zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Rolf 04-06-2022

Geen toeters en bellen, ik wist wat ik wilde kopen. Goed geholpen, snel en vriendelijk.

Jackie 03-06-2022

Ik heb al meerdere keren bij camerland besteld. Duidelijke site, en super levering. Er is ook een keus om je producten in 3 keer te betalen ideaal .
Ik bestel hier zeker vaker.

Peter 01-06-2022

Al langere tijd (meerdere jaren) heb ik uitmuntende ervaringen met Cameraland.
Ik ben een cameraliefhebber en ruil met regelmaat een camera in voor een andere (nieuwe of gebruikte) digitale cameraset. De inruilprijzen zijn absoluut zeer redelijk te noemen. En de afhandeling van de inruil is erg klantvriendelijk. Nadat ik mijn nieuwe occasion aanwinst snel (de volgende dag al) in huis had, heb ik mijn inruil materialen opgestuurd. Het bedrag was dezelfde dag nog op mijn betaalrekening gestort. Complimenten! Dat is nagenoeg uitzonderlijk te noemen.
Een andere aankoop die ik graag wil vermelden is een fotorugzak die Cameralnad een bepaalde periode in de aanbieding had. Ik was toentertijd enkele dagen te laat voor de aankoop van de aanbieding met bijna 40% korting. Toen ik navraag deed of ik de fotorugzak toch tegen de aanbieding zou kunnen kopen, was dat geen enkel probleem. Men stuurde mij een kortingscode die ik bij de fotorugzak kon gebruiken zodat ik de aanbiedingsprijs betaalde. Als het niet mogelijk was geweest vanwege een speciale actie van de leverancier o.i.d. had ik het ook begrepen en er vrede mee gehad. Maar het zegt veel over Cameraland en hun respect voor de klant.