Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Marianne Ouwerkerk 09-07-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed overzichtelijke winkel, zo ook de webshop. Goede parkeergelegenheid en de hond mag zelfs mee naar binnen.

Men heeft alle tijd voor je, legt goed uit, geeft goede tips en probeert niet om je iets aan te smeren wat je toch niet zult gaan gebruiken.

Assortiment
Je kijkt je ogen uit en alles staat heel overzichtelijk.

Aanbeveling
Winkel goed bereikbaar, de webshop is heel overzichtelijk.

Extra toelichting
Een prettige winkel waar ik al een jaar of 7 mijn spullen koop. Ik ben dus zeer tevreden.

pjrbuurman 09-07-2015

Goede- en duidelijke site.

Lang moeten (20 min.) wachten aan de lijn, waardoor ik uiteindelijk de verbinding maar heb verbroken. Omdat ik toch naar Alkmaar moest om het product dezelfde dag in huis te hebben.

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze uit nieuwe- en gebruikte artikelen.

Zeer voorgaande motivaties.

Yoni87 09-07-2015

Ik ben in de winkel snel en goed geholpen. De deskundigheid van het personeel komt goed naar voren wat fijn is voor de klant

Assortiment
Prima assortiment, voor ieder wat wils

Aanbeveling
Door de juiste service goed aan te bevelen.

DaanK89 07-07-2015

Goed en begrijpelijk advies, er vriendelijke mensen die er niet alleen werken maar ook een hobby delen.

Mocht een product ruilen zonder problemen ben nu zeer tevreden !

Assortiment
Veel Keuze en Kennis in huis. en mocht het er niet zijn zoeken ze het voor je uit.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanraden wegens goed advies vriendelijk personeel en erg service gericht

Extra toelichting
Top winkel, ziet er mooi uit, veel keuze en advies in huis en een prima service.

Daniël v Dijk 07-07-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

prettige uitleg en een goed advies

voor elk wat wils!

Aanbeveling
prettig om iemand in de winkel te hebben die verstand van zaken heeft, daardoor kun je beter tot een goede beslissing komen.

WIPEsoft 07-07-2015

Website is duidelijk en alles gemakkelijk vindbaar. Bestellen gaat eenvoudig.

Prima snelle service, netjes verpakt.

Voldoende te kiezen

Aanbeveling
Erg tevreden dus zal zeker doorvertellen

Erg tevreden!

Job Hero One 07-07-2015

Duidelijke website en duidelijk bestel process. Word goed op de hoogte gehouden via de email.

Bij het beoordeling formulier verdwijnt alleen de toelichting als het cijfer wordt aangepast wat niet heel handig is.

De inhoud van de doos Fuji X-T10 16-50 was aangepast en het objectief vervangen door een 18-55. Dit was mij onduidelijk en heeft gezorgd voor het onnodig terug sturen van het pakketje.

Aanrader is om dit op de factuur of d.m.v. een stikker aan te geven op de doos om verwarring te voorkomen.

Desondanks perfecte service om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Bij contact via email ook snel weer terug gebeld.

Assortiment
CameraLand had exact the body en lens combinatie die ik zocht.

Aanbeveling
Eén besteliing geeft weinig ervaring met de winkel, maar hoe alles netjes is afgehandeld is het zeker een winkel waar ik zelf bij terug zou willen komen of andere mensen naar toe zou sturen.

bwempe 07-07-2015

Top geholpen, heel fijn.

Assortiment
Hele ruime keuze, het wordt moeilijk kiezen, maar top ;-)

Aanbeveling
Nu al een aantal malen bij jullie geweest en iedere keer weer fijn geholpen.

Extra toelichting
Fijne mooie winkel met fijn personeel en een zeer ruim assortiment.

LvdB VisueleMedia 05-07-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Dit is niet van toepassing omdat ik de camera via marktplaats had gevonden

Contact gehad met de winkel in Alkmaar. prima te woord gestaan en geadviseerd. Ook werd mij verteld dat ik de camera kon reseveren

Assortiment
Ik heb als kunnen vinden maar de prijzen zijn nagenoeg gelijk als bij de concurent

Aanbeveling
Prima service en goede uitleg. Verkoper luistert goed wat je wilt.

Extra toelichting
Prima winkel met groot assortiment en deskundig personeel

Sjoerd Stopetie 05-07-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
ze hebben enorm veel, geloof niet dat er iets is dat ze niet hebben.

Aanbeveling
goede service en vak bekwaam personeel.

TheovD 05-07-2015

Website wekrt prima.

Had een tweedehand Sppedlight gekocht. Foudraal bleek te missen bij aankomst, maar dit is zeer snel hersteld. Top!

Assortiment
Vond daar naar wat ik op zoek was. Ik heb veder niet zoveel zaken gezien die zoveel tweedehands aanbieden. Geen mening over de andere zaken die aangeboden worden.

Aanbeveling
Zeer tevreden. En handig dat ze online tweedehands items aanbieden.

leeuwenbrink 03-07-2015

zeer kundige verkoper

ruim voldoende

Aanbeveling
op gebied van deskundigheid.

Extra toelichting
Ik ben in de winkel geweest, werd prettig en deskundig geholpen.

Patrick Blokker 03-07-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

Minder tijd kwijt dan op internet iets zoeken.

alle tijd en ruim voldoende kennis

Voor mij ruim voldoende

Aanbeveling
Hier kan je met een gerust hart iemand heen sturen.

Extra toelichting
Eerst bij de mediamarkt langs geweest. Daar gillend weg gegaan, op zoek naar kennis en goed advies. Wel een tijdje moeten wachten in de winkel (nummertje trekken), maar dat is het nadeel van succes. Daarna alle tijd het wachten meer dan waard.

mvoskamp.49 03-07-2015 Via de website gekocht

moeilijk via ideal betalen

prima service

voldoende assortiment

gemakkelijk en betrouwbaar

Extra toelichting
al met al een prima winkel om online te kopen

F Kampers 03-07-2015

Duidelijke site met goede omschrijving van artikel en in dit geval wat je van een 2e hands artikel mag verwachten

Na bestelling snelle levering. Artikel was zorgvuldig verpakt.
Wat niet op de factuur stond was de één jaar garantie op het 2e hands artikel, terwijl hierover wel duidelijk wordt gecommuniceerd via de site.

Assortiment
Prijzen lijken me OK. Geen nader onderzoek naar gedaan door "treffer" 2e hands artikel via marktplaats. Assortiment hangt af van wat je zoekt. Alle grotere merken zijn vertegenwoordigd met volgens mij voldoende diepgang.

Extra toelichting
Duidelijke website met voldoende filtermogelijkheden om snel tot de juiste keuze te komen. Snelle levering met track & trace optie.

mklaassen010 03-07-2015

Bestelling was niet direct leverbaar, daardoor kreeg ik gewoon een extra exemplaar!!!!!

R. Zondervan 01-07-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Aandacht voor een vraag bij een probleem

Assortiment
Grote keus in diverse categorien

Aanbeveling
De medewerkers weten waar ze het over hebben en komen met een passend advies.

Extra toelichting
Een 10 is alleen mogelijk als je het iedereen naar de zin kan maken, een 9 betekend dat je elke klant serieus neemt.

burke 01-07-2015

Mooie zaak, goede plek, veel kennis. Jammer is dat u in Alkmaar zit, anders was het een 10.

Geweldig personeel! De man stelde de niet bij u gekochte camera (ik heb het gekregen van mijn echtgenote) uit zichzelf in en gaf tip over deze lens. Helemaal goed.

Assortiment
Prima natuurlijk. Vraag me af of het duurste altijd het beste is maar misschien verkoopt u geen goedkopere cards etc.

Aanbeveling
beste fotozaak die ik ken. Dat vind ik al heel lang.

RobindeMoel 29-06-2015

Veel kennis van alle artikelen. Genoeg showmodelletjes zodat je kan zien en voelen wat je koopt, erg fijn!

Assortiment
Prijs ligt ietwat hoog in vergelijking met het web maar die kunnen niet op tegen de goede service van Cameraland

fgb 29-06-2015

Aanbeveling
webwinkel is perfekt, aktuele update van voorraad. Fysieke winkel is fijn, maar bij sommige verkopers voel je je soms een beetje een sukkel door hun houding. Niet doen, altijd geduldig blijven want de klant is koning!

LBijl64 29-06-2015

Onder het kopje prijs, zou het handig zijn als je het max besteedbare bedrag zelf zou kunnen invoeren. Het schuifje werkt niet op de IPad.
Verder een prima site om alles te vinden / en heel veel praktische tips.

Bereikbaarheid is vanuit Velserbroek perfect.
Je hoeft niet het centrum in, en gratis ruime parkeergelegenheid voor de deur.
Ook door de telefoon een paar keer prima geholpen. Duidelijk antwoord op mijn vraag.

Assortiment
Ik was overrompelt over het assortiment en keuze bij jullie in de winkel. Dit in Haarlem nooit eerder meegemaakt. Vanaf nu weet ik jullie te vinden.

Het assortiment / keuze / bereikbaarheid
en klantvriendelijk geholpen.

Extra toelichting
Zoals hier boven vermeld, het assortiment / keuze / bereikbaarheid en snel klantvriendelijk geholpen.

Melkofpuur 28-06-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

De winkel is vlak bij mijn bedrijfsruimte en daardoor kan ik snel langs als ik een probleem heb.

De medewerkers zijn vriendelijk en adviseren bij een grotere aankoop evengoed als bij een hele kleine aankoop.

Assortiment
Vooraf hoef ik niet te kijken of de artikelen die ik nodig heb er zijn. Het assortiment is waanzinnig groot.

Zeker gaan.

Extra toelichting
Het systeem met nummertjes bevalt heel goed. Het is duidelijk wanneer je aan de beurt bent. De medewerker neemt de tijd. Er staan niet mensen achter je, waardoor je je opgejaagd zou kunnen voelen. Al jaren koop ik bij Cameraland als ik iets nodig heb en teleurstellingen heb ik nog niet gehad.

victor5554 25-06-2015

het bestellen was makelijk
wel vind ik altijd dat internet winkels wel erg veel gegevens nodig hebben om de bestelling op de juiste plaats te krijgen
verder heel overzichtenlijk

de verzending was tip top in orde netjes verpak ed
het is echter wel fijn als je te horen krijcht wanneer het paket is verzonden als wast dit super snel daarvoor dank

Aanbeveling
ik vond het pretig winkelen en de verzending was snel dat vind ik pretig

Extra toelichting
ik vond het pretig zaken doen met camera land vaak schiet je bij dit soor vanbeoordelingen inde richting van punten die verbeterd kunnen worden en die zijn er natuurlijk altijd maar ik vond de servic en verzending prima in orde snel en zonder problemen de site wekte soepel en was overzichtenlijk ook was de prijs prima

Boegbeeld 25-06-2015

Wat je zoekt is op voorraad

Eerste camera bleek niet helemaal nieuw en compleet, maar na een telefoontje en wel een extra ritje Warmenhuizen Alkmaar, werd de camera zonder discussie omgeruild.

Ruime keus

Aanbeveling
Nette verkoper, met duidelijk verhaal.

Extra toelichting
Nog een echte gespecialiseerde fotozaak. Deskundig personeel en ruime keus. Het nummertje pakken als bij een drukke slagerij geeft rust in de winkel.

Kees Brienne 25-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Product was niet op vooraad maar stond nog wel als nog leverbaar op website Besteld en werd 's avonds meteen gebeld dat het product niet op voorraad was en dat de levering geanuleerd kon worden om het ergens anders te bestellen . Maar gewoon gewacht en binnen enkele dagen het product toch geleverd . Een dikke 10 voor deze service helemaal tevreden top zaak !

Jeroeneos 25-06-2015

Assortiment
Een ruime keus aan zowel video als foto apparatuur

Extra toelichting
Mooie nette winkel met vriendelijk personeel

f.moerland 23-06-2015 Via de website gekocht

Er is bij het betalen een en ander verkeerd gegaan.

Ondanks de raar en verkeerd gelopen betaling meer dan uitstekend, geduldig, snel en vooral vriendelijk geholpen door de medewerkers!

Aanbeveling
Ondanks een klein probeem waar medewerkers geen schuld aan hadden is alles uitstekend, vriendelijk en naar volle tevredenheid opgelost en ben ik alsnog een tevreden en prettig behandelde klant!

Extra toelichting
Ondanks een klein probeem met betrekking tot een raar verlopen overschrijving waar medewerkers absoluut geen schuld aan hadden is alles achteraf uitstekend, vriendelijk en in mijn opinie naar volle tevredenheid opgelost en ben ik alsnog een tevreden en vooral prettig behandelde klant! Ik zou ieder ander cameraland.nl zonder aarzelen aanraden.

Charelle 23-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verkopers nemen de tijd voor de klant, zijn experts en kunnen alle vragen goed beantwoorden.

Assortiment
Veel meuze, van lage tot hoge prijzen

Zeker!

Extra toelichting
Vakkenners, in de buurt, cursusavonden om ne op weg te helpen en bij vragen zou ik altijd de winkel in kunnen lopen.

Edwin van Laar 23-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op het gemak uitzoeken en bestellen op de website, daarna met één van de adviseurs in de winkel nog eens doornemen of echt de juiste keuze is gemaakt.

Bij de online-bestelling (afhalen in de winkel) had ik iets niet helemaal goed gedaan. Geen probleem, even een mailtje heen en weer en het was opgelost. Daarnaast stond men er op dat ik in de winkel de bestelde camera eerst nog even goed zou bekijken voor het afrekenen en meenemen.

Assortiment
Alles wat je maar kunt bedenken is op voorraad of snel leverbaar.

Sandra Stoelwinder 23-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik heb de camera online gereserveerd en kon hem op zaterdag ophalen. Hij stond al klaar.

Assortiment
Ruim assortiment, ik kom gauw nog even terug om naar een lens van mijn eigen camera te kijken.

Extra toelichting
Het is fijn dat ze een zeer uitgebreid assortiment hebben, de medewerkers weten waar ze over praten en kunnen je goed helpen. Ik heb nog even naar wat lenzen gekeken voor mijn camera en de meneer was zeer behulpzaam.

Leo Fransen1959 23-06-2015

Open aanpak in de winkel, groot aanbod, uitstekend bereikbaar

Open voor de klant vraag; ingaan op problemen en komen met oplossing. Gastvrij en service gericht.

Assortiment
Alles wat je zou wensen (b)lijkt op voorraad

Hans.smit 23-06-2015

De ene dag besteld, de volgende dag afgeleverd

Assortiment
Wat ik zocht, heb ik gevonden. Een bijna identieke camerabody zodat ik niet meer moeilijk lenzen behoef te wisselen

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden zodat ik dat ook graag met anderen wil delen.

Extra toelichting
Het inspectierapport van de geleverde Sony A300 camera kwam overeen met de werkelijke staat van de camerabody zoals ik die heb ontvangen. Ziet er zelfs beter uit dan mijn Sony A200

Jessica1984 21-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Wilde mijn bestelling betalen per creditcard, dit ging elke keer fout. Uiteindelijk betaald per iDEAL nadat ik prima te woord ben gestaan door een medewerker. Bestelling zeer snel en net verpakt ontvangen per PostNL. Product wat ik besteld heb kon ik bij geen enkele andere winkel vinden. Maar was bij cameranl uit voorraad leverbaar. Dus assortiment is uitstekend te noemen!

Harrie Smit 19-06-2015 In de winkel gekocht
va Ostadelaan Alkmaar

klantvriendelijk, goede adviezen, niet aandringen om meer aan te schaffen als wat nodig is

ruime keuze in alles

heb nog niet zo lang ervaringen met cameraland, dus daarom een 9

Extra toelichting
na lang nadenken en twijfelen op advies van goede kennis uitgekomen bij cameraland en daar niet in teleurgesteld.

GerrieL 19-06-2015

De website is zeker duidelijk. Hij is niet helemaal bij, want er staan nog acties op, die al geweest zijn. Dit gaat ook over het toestel dat ik heb aangepast. Ik heb hier verder geen aandacht aan besteed.

Ik ben zeer tevreden op de manier waarop ik ben geholpen. De verkoper voelde nog wel een twijfel bij mij, maar die nam hij weg door te zeggen dat ik de camera enkel dagen kon testen. Gewoon vakkundige uitleg en ze weten waarover ze het hebben. Wat ik ook belangrijk vind is de rust en de tijd die ze voor je nemen, ook al is het druk in de zaak. Het maakt niet uit of je een camera van 4000 of 200 euro koopt.

Assortiment
Volgens mij kan het niet beter.

Aanbeveling
Als ik iemand weet die een camera wil kopen, dan adviseer ik altijd cameraland.

Extra toelichting
Ik geef niet vlot tienen. Maar de service, vakkundigheid en de tijd die ze voor je nemen vind ik super. Het maakt niet uit wat je koopt. De winkel is ook erg mooi. Ik vergelijk de winkel altijd met een snoepwinkel. Heerlijk om er te zijn.

Wilma van Ittersum 19-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heb mijn camera op de dag van vertrek gekocht, omdat ik erg lang twijfelde. Ik ben nu twee weken voor mijn werk in Sri Lanka en ik ben er echt zo ontzettend blij mee.

De service was uitstekend. De uitleg was ontzettend goed en gaf me het vertrouwen dat dit de juiste keuze was voor mijn reis.

Assortiment
Heel groot assortiment, maar ik kwam maar voor 1 camera. Na de bevestiging dat dit de juiste camera voor mij was heb ik deze gekocht.

Aanbeveling
Aan iedereen, voor het juiste advies moet je gewoon naar Cameraland.

Extra toelichting
Ik ben zo ontzettend blij met de service en de camera. Ik zat nog te twijfelen tussen de normale lens en de grote. Na advies heb ik toch de grote gedaan en mijn foto's zijn geweldig. Niet alleen leuk voor mijn eigen fotoboek, maar deze worden ook gebruikt voor de website, informatiebijeenkomsten etc. Oftewel fantastisch!

R.Looyenga 17-06-2015 Via de website gekocht

Binnen no-time het objectief gevonden wat ik wilde hebben en betaalwijze verliep ook snel en probleemloos.

Zonder verzendkosten de volgende dag in huis.Via mail op de hoogte gebracht van verzending. Top.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen vanwege gemak en service. Ik ken alleen het gehele assortiment nog niet zo omdat ik gericht zoek naar wat ik nodig heb.

Extra toelichting
In 1 woord prima! Duidelijke site, mijn artikel snel gevonden. Bestellen en betalen ook zo klaar. De volgende dag, zonder verzendkosten, in huis. top!

Henkode 15-06-2015 Via de website gekocht

Medenkende medewerkers die tijd nemen om te luisteren

Assortiment
Alleen een directe vraag naar een bepaald product

Gewoon goed

Verjaarscadeau 15-06-2015

Duidelijke info op de website

Supersnelle levering

Assortiment
Precies aanwezig wat ik zocht tweedehands!

Zie bovenstaand

RonKruithof 15-06-2015

Makkelijk parkeren en een eenvoudig entree.

Alle typen camara's voorradig

Aanbeveling
Indien een camera uitzoeken ga naar deze zaak.

Extra toelichting
Ik ben door een vriend naar deze zaak verwezen. De vorige camera heb ik bij Media markt gekocht, maar nauwelijks informatie gekregen. Hier ongevraagd een heel goede toelichting op de werking

Sjaak van linden 13-06-2015 Via de website gekocht

Na eerst telefonisch contact kon ik de camera niet bestellen via de site het lukte niet weer contact gehad en ze zouden me terug bellen helaas tot op heden nietterug gebeld

Andere camera besteld de volgede dag geleverd

Assortiment
Alles wat ik zocht was er

Extra toelichting
Via de site keurig verzorgd geleverd

gerry55 13-06-2015

veel toestellen en personeel met kennis

er wordt goed geluisterd naar de klant

veel merken keus genoeg

Aanbeveling
heerlijk om zo geholpen te worden

Extra toelichting
Behoud uw personeel Wees er zuinig op!

ILMilco 11-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en selecteren

Moest te lang wachten in de winkel bij ophalen bestelling

Assortiment
Mooiste collectie van de benelux

Aanbeveling
Prima winkel met mooi assortiment

Extra toelichting
Zal hier zeker vaker fotospullen kopen

boelens01 09-06-2015

Het gemak van de camcorder heb je niet een twee drie onder de knie en valt daardoor nog even tegen. Tevens dat je werkelijk voor elke functie naar het menu moet is gewoon absurd.

De eerste verkoper was meer op de hoogte maar was nog even bezig waardoor we een leerling verkoper kregen toegewezen. Niets mis mee en we werden goed geholpen. Echter de verkoper achter de kassa wekte bij mij wrevel door zijn popie Jopie gedrag. Dat is uit de tijd en niet gepast. Kreeg het idee dat de jonge verkoper voor schut werd gezet. Niet doen!

Assortiment
Prima assortiment, alleen zitten er nergens batterijen in. Uitproberen is dus helemaal geen optie. Beetje meer tijd besteden aan de klant ook al is het niet voor de allerduurste camera kost niets maar houdt de klant wel binnen. Denk niet dat ik hier nog terug kom. Sorry!

Zie hier boven.

Peter Savenije 09-06-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

Bij binnenkomst nummertje trekken. Geen 'voordringers' meer. Het ruime personeelsaantal.

Cameraland neemt de tijd, of je nou een kleine of grote klant bent, om je met een bevredigend antwoord, gevoel of aankoop de winkel uit te laten gaan. Er wordt niets aangesmeerd. De wensen en mening van de klant wordt gerespecteerd.

Assortiment
Van bijna alle merken is bijna alles in de winkel te zien. En wat niet op voorraad is, wordt z.s.m. in huis gehaald.

Aanbeveling
Personeel is vakkundig, geduldig en ervaren. Voor mensen waarmee ik contact heb, wijs ik ze ook op de concurrerende prijzen en dat er een winkel dicht in hun buurt is.

Extra toelichting
Altijd via de fysieke winkel gekocht. Met internet-aankopen en -vragen geen ervaring.

Nh78 09-06-2015

Het is fijn dat er zowel een webshop is en eeb fysieke winkel waar je de aperatuur kunt vasthouden,

Superservice! Heel geduldig werd alles uitgelegd en mijn vele vragen weden beantwoord.

Assortiment
Groot assoriment. Een feestje om rond te lopen.

Aanbeveling
Ik zou Cameraland aan iedereeen aanbevelen die iets zoekt op het gebied van fotoapperatuur.

Extra toelichting
Super fijne winkel met vriendelijk personeel die alles weten van fotografie.

Roosidentie 08-06-2015 Via de website gekocht

Omdat het voorraadbeheer achter loopt bij de website bestelde ik eerst iets dat al was verkocht. Hierdoor problemen met betaling en geen duidelijkheid waarom.

Na bovenstaande gebeld en telefonisch perfect geholpen.

Assortiment
Ben geen kenner, maar wat ik zocht was er.

ben zeer tevreden

willy Schoe 07-06-2015

Winkel goed bereikbaar
geen parkeer kosten

Echt geweldige service
ondanks inbraak en extra
drukte aandacht om mij te helpen

Assortiment
Na uitleg van mijn kant wat ik met de camera wil en kan doen, wist de verkoper mij
in verschillende prijzen
een goede camera te laten
kiezen

De persoonlijke uitleg
vriendelijkheid,geduld

en het makkelijk parkeren

Extra toelichting
Heb mijn camera nu 5 dagen in mijn bezit, en ben er erg blij mee. Na de goede uitleg in de winkel met alle geduld en vriendelijkheid van de verkoper, en het instellen van de camera voor direct gebruik voor deze leek ben ik thuis aan de slag gegaan En alles ging perfect, heb al zeer mooie foto's gemaakt Hartelijk dank hiervoor, en ik zal jullie zaak zeker aanbevelen in mijn kennissenkring

MW DE 07-06-2015

Vanuit je luie stoel op je dooie gemak een camera bestellen. In alle rust de informatie opzoeken, lezen en herlezen. En zo tot een weloverwogen besluit komen.

De bestelling volgens afspraak geleverd. Te volgen via track code, super handig.

Assortiment
In de prijsklasse waarin ik dit keer een camera koos, voldoende keus.

Aanbeveling
Alles wat ik nodig had, kon ik vinden op de site. Het gemak van thuis bestellen en afleveren volgens afspraak. Heerlijk.

Zeppo62 07-06-2015

Ik heb in de winkel een camera gekocht. Omdat ik moest uitzoeken wat voor type het zou moeten zijn ben ik 2 x langs geweest. Jullie nemen ook dan alle tijd. Super!

Assortiment
Tja: veel camera's en toebehoren in veel prijscategorien.

Ik ben tevreden.