Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Gilissen Fotografie 10-01-2015

Prima website, helder..!!

Na telefonische ondersteuning producten aangeschaft.

Breed assortiment..!!

Aanbeveling
Snelle levering,...doen wat ze zeggen..!!

Zie hierboven..!!

Lili Marleen 10-01-2015 Via de website gekocht

Daar ik in het buitenland woon is goed telefonisch contact essentieel. Cameraland is altijd snel bereikbaar .

Personeel is deskundig en indien nodig wordt ik direct doorverbonden met een personeelslid die gespecialiseerd is op het betreffende terrein, dikke pluim voor Cameraland

Aanbeveling
Als zeer positief, ik ben lid van een fotoclub en heb nu al andere leden cameraland en hun goede service en groot assortiment aanbevolen en zal dit zeker blijven doen.

loukadesign 10-01-2015 Via de website gekocht

gaat snel

in een keer goed

leuke aanbiedingen en compleet

goede ervaringen

zie boven

Frank Wentink 09-01-2015

Ik kreeg geen bevestiging dat de camera afgehaald kon worden in Alkmaar.

Marc from Belgium 09-01-2015

heel overzichtelijk om je bestelling in te geven.

Zeer goede prijs/kwaliteit

Extra toelichting
Bij de levering van de opnametent ontbraken 4 doeken. Na een telefoontje werden deze heel vlug nageleverd. Prachtige service.

Lltrouser 09-01-2015

Ilse1960 09-01-2015

goed bereikbaar, personeel oplossingsgericht

Aanbeveling
Je wordt zeer deskundig geholpen en men neemt de tijd

Extra toelichting
Je wordt zeer deskundig geholpen en men neemt de tijd.Heel ruim assortiment, men schakelt bij verkoop heel goed over naar het artikel dat bij je past. winkel goed bereikbaar, personeel oplossingsgericht

van Halen 09-01-2015

Extra toelichting
snelle correcte levering van een boek

Remco007 09-01-2015

Zeer duidelijke website

Snelle levering

Erg uitgebreid

Aanbeveling
Ik zou de site bij elke fotograaf aanbieden

Extra toelichting
De site opbouw ziet er netjes uit, aanbiedingen zijn ook goed zichtbaar en makkelijk betaal systeem. Goede aftersales, mail wanneer pakket verzonden is en track en trace zijn ook perfect. Ook het pakket was goed ingepakt.

MarcoJim1969 08-01-2015

Overzichtelijk en duidelijke foto's

Snel besteld en geleverd

ruim assortiment

September1976 08-01-2015

Prima site, bestellen ging snel en eenvoudig. Wel zou het fijn zijn als je bij de tweedehands objectieven op lensvatting zou kunnen zoeken.

Top service. Camera was snel in huis en kreeg een mail met tracking code.

Cafotique 08-01-2015 In de winkel gekocht
de Hoef

De Selphy dozen waren uit het zicht geplaatst dus ik had ze bijna gemist.

Er werd meteen gevraagd of we geholpen wilden worden en daarna kregen we prima advies over onze verdere aankopen. Alvorens af te rekenen checkte de werknemer nog even of ik wel de juiste dozen had gepakt.

Assortiment
Niet alles staat duidelijk zicht baar maar dat zal na de verhuizing wel beter zijn.

Aanbeveling
In de emails had ik gelezen dat er een verhuizingsuitverkoop zou zijn. Er werd slechts korting gegeven op het statief. Het zijn standaard lokkertjes maar ik word toch niet echt vrolijk als er niet eens 10 % vanaf gaat.

olymp 08-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

Extra toelichting
Ik kwam voor een spiegelreflex en ik ben uiteindelijk weggegaan met een mirrorless camera. Zelf niet aan gedacht, maar ik ben er tevreden over. Ik kreeg goede uitleg over de werking en de verschillen.

Eric1978 07-01-2015

Je wordt snel, vakkundig en uitgebreid te woord gestaan. Wel merkte ik af en toe dat de medewerkers hun persoonlijke voorkeur teveel voor lieten gaan en mogelijk minder goed oor hadden voor de wens van de klant

Assortiment
Alles is er. Nou ja, alles binnen redelijke grenzen dan. Het blijft een winkel natuurlijk. Wat er niet is, kan besteld worden.

Aanbeveling
Zie hierboven. De prijs-kwaliteit verhouding is geweldig. Nergens anders kan je op een zo vakkundige wijze een aankoop doen.

Nikos Leontaridis 06-01-2015 In de winkel gekocht

SpectrumHolland 06-01-2015

Dicht bij huis en professioneel en gedegen advies.

Alle tijd genomen om ons te adviseren.

Extra toelichting
Prettige sfeer, veel tijd voor de klant en gedegen advies. Prijzen in vergelijking met internet aanbieders zeer concurrerend.

RJvM 06-01-2015 Via de website gekocht

Goede combinatie van webwinkel en fysieke winkel die alles duidelijk goed op orde heeft, prettig om iets op website te kopen en in winkel te kunnen ophalen.

Prettige deskundige en vriendelijke bediening, snelle reactie op vragen en opmerkingen, erg positief

Assortiment
Alles dat serieus de moeite waard is kan je hier vinden en het staat goed uitgestald.

Aanbeveling
Goede overallindruk en koopervaring, gekochte demo/tweedehands voldeed perfect aan de opgegeven kwaliteit, handige combinatie van webwinkel met fysieke echte winkel.

Annalies 1957 06-01-2015

Ik kwam voor het eerst in de zaak aan de Hoef in Alkmaar.Had vlekken op de sensor van mijn camera die werden ter plekke verwijderd, terwijl de camera daar niet gekocht is.Top!!

Assortiment
Ik was voor het eerst in de zaak en ik was overdonderd door het grote assortiment.

Absoluut!!

Extra toelichting
Goede zaak, personeel dat weet waar ze het over hebben. Ik ging kijken voor een lens en mocht die meteen uit proberen op mijn eigen camera.En een zeer ruim aanbod voor veel merken aan alles wat met fotografie te maken heeft. Ga er zeker weer heen voor eventuele andere foto benodigdheden.

Camera11 06-01-2015

Woon zelf in Haarlem en omgeving dus het is even half uurtje rijden, maar de moeite waard.

Ik werd snel te woord gestaan en men nam alle tijd voor me.
Ik twijfelde over aankoop van een bepaalde camera en uiteindelijk heb ik een goede keuze kunnen maken nav alle informatie en tips die ik heb mogen ontvangen.

Assortiment
Ik heb niet alles bekeken, maar voor het Nikon assortiment waar ik in geinteresseerd was, leek het mij erg compleet!

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden en vind het de 30 minuten autorijden naar Alkmaar meer dan waard!

Joan1959 06-01-2015

De winkel in Alkmaar is prima bereikbaar. Je kan gratis parkeren voor de deur

Ik heb duidelijk gezegd wat voor camera ik ongeveer wilde hebben en de verkoper heeft met daar heel vriendelijk en kordaat mee geholpen. Heeft ook niks opgedrongen of zo.

Assortiment
Wat ik zocht was er dus, maar de rest van de winkel heb ik amper bekeken.

Aanbeveling
Ik werd zeer goed geholpen zonder dat iemand me iets probeert op te dringen.

Extra toelichting
Ik ben blij dat ik naar de winkel gegaan ben. Persoonlijk contact gaat me beter af dan het zelf moeten uitzoeken op internet of zo. Toen ik drie dagen later een vraag had over de werking van de camera werd ik ook zeer vriendelijk te woord gestaan en is mijn 'probleem'opgelost.

Mijntje07 06-01-2015

alle tijd en meedenken van de verkoper

Assortiment
alles in voorraad,zodat het in de winkel geprobeerd kan worden.

Aanbeveling
niet voor de eerste keer een hele goede ervaring,en die draag ik graag naar anderen uit.

Extra toelichting
vooral het goede advies en meedenken. absoluut niet "hoe smeer ik het duurste aan, maar meer van waar heeft de klant het meeste aan ".

Ruud v. E. 06-01-2015

Zelf nauwelijks hoeven denken welke verrekijker ik zou nemen. Veel kijkers geprobeerd tot er tenslotte 1 overbleef.

Werden zeker wel 10 kijkers klaar gezet. Kreeg ruimschoots de tijd om ze te proberen.

Assortiment
Veel kijkers op voorraad.

Aanbeveling
Goed indruk gekregen van Cameraland, was de eerste keer dat ik hier iets kocht. Zal zeker bij een volgende keer aan deze winkel denken.

Extra toelichting
Zie de voorgaande opmerkingen.

Willem Adri 06-01-2015

betere/uitgebreidere zoekoptie (geavanceerd zoeken) zou erg nuttig zijn, bv onderscheid maken tussen artikel/typenummer en omschrijving. als ik bv zoek op 3D, dan zoek ik op producten met 3D functionaliteit en niet op alle producten met toevallig 3D in het typenummer (dat zijn er nml heel veel ;-). verder prima tevreden over de site.

soms erg druk en daardoor wat chaotisch in de winkel; ben daarom erg benieuwd naar de nieuwe winkel. verder gewoon prima!

Assortiment
'bijna' alles is wel te vinden bij cameraland en tevens veel op voorraad.

Aanbeveling
ben al lange tijd regelmatige klant en over het geheel zeer tevreden, eigenlijk geen negatieve ervaringen te noemen...

Extra toelichting
zie mijn motivatie bij de individuele vragen.

Johann49 06-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Actuele website. Zeer overzichtelijk. Klein verbeterpuntje: de filters werken met een "drop-down" menu. Indien een ander onderwerp wordt gekozen, verschijnt direct een volledig overzicht, zodat het filter opnieuw moet worden geopend. Valt op omdat zoekresultaten zeer snel op het scherm verschijnen.

Veel kennis van zaken. Men geeft prima adviezen.

Assortiment
Ongelooflijk breed en diep assortiment. " Ze hebben alles!".

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Een prima winkel met bijzonder groot assortiment. Je wordt vriendelijk geholpen door mensen die hun vak uitstekend verstaan, waardoor je altijd tevreden het pand kan verlaten. Een "Grote Aanrader"

G-Man1959 06-01-2015

Extra toelichting
Voor 21:00 uur besteld is niet (zeker) volgende dag in huis. Bij mij zat er nog een dag tussen. Geen probleem, maar zet het dan niet op de site.

Joke_2015 05-01-2015

duidelijke website over zowel de producten als de klantenservice, je ontvangt een e-mail met bestelbevestiging en vervolgens een verzendbevestiging.

Assortiment
breed assortiment en veel op voorraad, voorraadstatus is up to date, goede prijs.

Aanbeveling
snelle levering (volgende dag), goede prijs, ben zeer tevreden over de winkel en de camera!

MAW van Niel 05-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ondanks alle drukte een persoonlijk advies op maat.

Op loopafstand van station.

Voldoende keuze.

Frank Baten 05-01-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
De zonnekap die ik voor het objectief wilde hebben was niet voorradig. Hij is besteld en wordt de woensdag na mijn aankoop in de winkel geleverd. Echter is het niet zeker of ik hem dan ook geleverd krijg omdat ze altijd razendsnel verkocht zijn aldus de verkoper. Omdat ik op vakantie ga (een week na de aankoop) wil ik de zonnekap wel deze week hebben. Dit wordt door de verkoper naar mijn tevredenheid opgelost door een ander merk zonnekap op de bon te zetten die dan wel leverbaar is en gratis zal worden opgestuurd.

Ruud Kingma 05-01-2015 In de winkel gekocht

goed advies

Assortiment
veel keus en op voorraad

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen door goede prijs/service.

Prima winkel

karin.hageman1 05-01-2015

Ondanks de drukte in de winkel was er voldoende tijd voor al mijn vragen en werd ik uitstekend geadviseerd.

Assortiment
De spullen waar ik voor kwam waren allemaal aanwezig.De winkel is niet groot dus gepresenteerde het assortiment komt een beetje rommelig over.Maar binnenkort verhuist deze winkel dan ook naar een grotere locatie.

Aanbeveling
Prima winkel,goed te bereiken met mensen die weten waar ze het over hebben.

Bulldog007 05-01-2015

Ondanks de grote drukte werd ik rustig geholpen en werd er meegedacht bij mijn aankoop , op andere alternativen gewezen die goedkoper waren

Assortiment
Zeer te spreken over assortiment

Aanbeveling
Heb deze winkel ook aanbevolen gekregen van bekenden die hier al waren geweest, ze hebben niets te veel gezegd.

Extra toelichting
vind het een 9 waard, Begrijp dat er naar een groter pand verhuisd wordt. Dit is wel prettiger voor de privacy aan de toonbanken denk ik.

Teun Stam 05-01-2015 Via de website gekocht

Mailen gaat erg snel, niks geen problemen mee.

Snelle service, alert

Alles is aanwezig
Snoepwinkel voor volwassenen
Nieuwste van het nieuwste

Aanbeveling
Ga maar mee dan zal ik het je laten zien

Extra toelichting
Een 10 geeft klanten geen ruimte en een wederwoord geeft discussie, het spel van koper en verkoper prima bij Cameraland

Brenda1990 05-01-2015

Ik liep de winkel binnen en stond binnen een half uur met een camera weer buiten, fantastisch!

Zeer goede service: het was druk maar ik werd meteen geholpen door een professional.

Assortiment
Hier vind je heel veel camera's.

Extra toelichting
Ik ben eigenlijk heel kieskeurig, maar Cameraland verdient echt een dikke 10!

Gerard ter Beek 05-01-2015 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en op tijd.

Zie gemak. Er waren geen problemen waarbij service een rol kon spelen.

Zeer uitvoerig.

Zie voorgaande opmerkingen.

Extra toelichting
De bestelling is vlot afgehandeld. Werd op tijd bezorgt. Melding dat het artikel opvoorraad was voorkwam een teleurstelling en administratief geregel van terugstorten geld en telefoontjes. Prima!

Peter van den Hurk 05-01-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website

veel info op de site

Assortiment
Zoeken wat je wil, keuzes maken is makkelijk

Aanbeveling
Mond op mond reclame werkt volgens mij nog steeds het beste

Extra toelichting
Zeer tevreden over deze website

Maaike Koster 05-01-2015

Super snel geleverd, meteen de volgende dag in huis!

R.Zegwaard 05-01-2015 In de winkel gekocht

Betreft winkel Alkmaar;
Vanaf ring Alkmaar makkelijk bereikbaar, voldoende parkeer gelegenheid

Werd direct geholpen en wisten meteen waar het over ging en wat de mogelijkheden waren

Assortiment
Voor wat ik nodig had was ik niet zeker of het op voraad was, er was zelfs keuze.

Aanbeveling
Naar mijn menig de beste winkel in zijn catogorie in de omgeving.

Extra toelichting
Goede service, ruim assortiment voldoende om deze winkel bij anderen aan te raden.

Rick1954 04-01-2015

Makkelijke en overzichtielijke bestelprocedure

Bij mijn bestelling is wat misgegaan in de afhandeling. Na telefonisch contact subliem opgelost

Spreekt voor zich.

Spreekt voor zich

Extra toelichting
uiterst correct en goed geholpen bij een bestelprobleem

Sab12345 04-01-2015

in de winkel het product gekocht, goede locatie, parkeergelegenheid voor de deur (gratis)

Goede verkoper, duidelijk verstand van de producten en hielp graag, goed advies.

Assortiment
zeer veel verschillende verrekijkers in assortiment, in verschillende prijsklassen. Voor elk wat wils!

Aanbeveling
Goede service, zou het zeker aanraden aan anderen.

Oude fotograaf 03-01-2015 Via de website gekocht

Goeie site

Meteen bericht over de voortgang

Assortiment
Rijke keus, zeer veel op voorraad

Supersnel.
Ze doen dus gewoon wat ze beloven, zonder een lang verhaal over hoe goed ze wel niet zijn.

Extra toelichting
Goeie club, weinig woorden, maar ondertussen, snel en goed . .

C. Cramer 03-01-2015

er waren geen belemmeringen of oponthoud tijdens het bestelproces

geen belemmeringen

Assortiment
meer dan in mijn portemonnee past ;)

Extra toelichting
omdat het bestelproces gladjes verloopt en de levering ook nog een snel is ( als het artikel op voorraad is) dan word je daar blij van

marijkemulder 03-01-2015

Winkel zit bij ons in Alkmaar, due een makkie om er te komen :))

Ik kocht een lens en kreeg er een mooi filter gratis bij

Aanbeveling
Prima winkel, personeel kundig en zeer vriendelijk. ook de webshop is uitgebreid en goed.

Extra toelichting
Prima winkel voor allerlei benodigdheden op camera gebied!

H J Zwanenburg 03-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er was geen goede 2e batterij geleverd daardoor moest ik terug van Purmerend naar Alkmaar en het probleem is goed opgelost

Goede keuze

Goede Service

Zeer tevreden

Reint den Boer 03-01-2015 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke site.

Aflevering produkt prima.
Met verdere vragen geen ervaring. Daarom 7

Assortiment
Ruim aanbod van verrekijkers.
Op de site vond ik het verrekijker advies zeer verhelderend.
Jammer dat de discovery 10x44 er niet was.

Peters J. 03-01-2015

Website helder en goed toegankelijk; specificaties artikelen goed.

Makkelijk bestellen en afrekenen; snelle levering.

Voor elk wat wils.

Aanbeveling
de gegeven waarderingen zeggen genoeg

Zie de waarderingen

Rikkie13 03-01-2015

super goed geholpen. weet zelf niets van camera's , werd vakkundig geinformeerd en hield zich precies aan wat ik aangaf te wilde hebben,TOP

Assortiment
kijk in de winkel en je weet meteen dat de keuze reuze is.

zie bovenstaande

Extra toelichting
Goede winkel , snelle bediening , veel kennis van de produkten , echte liefhebbers.

Crista Wolgen 03-01-2015

Makkelijk bestelproces

Snelle levering

Aanbeveling
Zeer zeker aan te bevelen

Margriet Z 02-01-2015

Extra toelichting
Deskundig personeel, hielp prettig en snapte goed wat ik zocht en kwam met passend product. Was erg druk maar was veel personeel en namen de tijd.

Frode 02-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima geholpen in de winkel.
Verkoper neemt ruim de tijd.

Assortiment
Meer dan ik nodig heb ;-)

Aanbeveling
Scherpste prijzen, goede service.