Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daniel 12-04-2022

Camerland biedt een geweldige service! Van de week gaf mijn Sony GM objectief een vreemd piepend geluid. Na melding te hebben gemaakt bij Cameraland kreeg ik binnen een uur een reactie en heb ik de volgende dag een zeer goed vervangend objectief thuis ontvangen. Deze kan ik gebruiken tot mijn eigen objectief weer gerepareerd is. In alle drukte is dat weer een hele zorg minder. Bedankt Cameraland!

Martien 11-04-2022

Vlotte en vriendelijke bediening. Kennis van zaken. Ze hebben een groot assortiment, ook 2e hands.

John Melskens 10-04-2022

Zeer tevreden over aankoop. Snelle verzending en geweldige service.
Er ging iets mis bij de eerste verzending, kleine misverstand, maar nog dezelfde dag werd dat door de winkel ruimschoots hersteld.

Sjaak 10-04-2022

Was niet tevreden met mijn aankoop. Na telefonisch contact terug gestuurt. Een dag later was de creditnota al geregeld. Ook de afspraak met Klarna was direct geannuleerd. Top gedaan Cameraland.

Jan Venema 10-04-2022

een enorme goede service , ook in het verleden personeel heeft mij ontzettend goed geholpen tevens goede uitleg .

Ph stoeltie 10-04-2022

Eerst telefonisch overleg en in de middag Sigma converter gekocht. Vriendelijke verkoper .

Het kan dus wel... 10-04-2022

Cameraland zegt wat het doet, maar doet ook wat het zegt. Supersnelle levering, eerlijke prijs en een product dat helemaal voldoet aan de productomschrijving. Dat lijkt vanzelfsprekend, maar is het bij tweedehands materiaal helaas (te) vaak niet. Cameraland heeft mijn vertrouwen gewonnen en er een vaste klant bij... Top!

Marcel Goudsblom 09-04-2022

Je word altijd vriendelijk en geduldig geholpen, men neemt de tijd voor je. Als er iets gerepareerd moet worden of er een bestelling voor je gedaan wordt, houden de medewerkers je consequent op de hoogte van de status.
Ik heb het gevoel als klant koning te zijn.

Charlie 09-04-2022

Ik ben, ondanks dat ik het product niet bij Cameraland had gekocht, op een sublieme wijze geholpen. En dat zeer! snel en kundig door een vriendelijke medewerker van de klantenservice. Ik heb de dag er na een artikel besteld en dat werd snel geleverd. Ik heb zelf nog nooit zo'n prima service meegemaakt

Fibonacci 08-04-2022

Duidelijke webshop, goede keuze aan producten, vlotte levering, goed verpakt.

Wilma 08-04-2022

Hele fijne shop, mocht er wat zijn is de service uitstekend. Over het algemeen zijn de levertijden prima op een enkele keer na, dan kan het wat langer duren. Wat ook zeer fijn is zijn de verschillende betaalmogelijkheden. Ik heb bijna al mijn spullen in deze winkel gekocht en dat blijf ik zeker doen.

Willem van Dijk 08-04-2022

Goede en vriendelijke afhandeling van de aankoop nieuwe camera, daarbij werd ruim de tijd genomen voor informatie welke camera .
Ook de inruil bij deze transactie is goed verlopen.
Nogmaals mijn dank.
Mvg W Van Dijk

Maarten 08-04-2022

Snelle en correcte levering. De lens was goed verpakt en de volgende werkdag bezorgd

Jan 05-04-2022

Een prima fotozaak met vriendelijk en deskundig personeel. Een van de laatste niche fotozaken in Nederland. Goede hulp en prima advisering. Zelfs als een toestel tegenvalt wordt er alles aan gedaan om je aan een passend toestel te helpen. Kom hier al jaren vooral voor de uitstekende service.

Michel 05-04-2022

Ik heb goede ervaring met Cameraland en ben dus heel tevreden. Verschillende producten besteld bij deze webshop en allemaal via postnl op tijd geleverd en in goede staat. De optie via in3 betalen vinden wij ook heel gemakkelijk. Ga zeker weer bestellen bij Cameraland in de toekomst.

Simon 05-04-2022

Goede website met duidelijke omschrijving en beelden. Snelle bezorging en het product (tweedehands lens) was precies zoals omschreven. Ben er blij mee!

Mich 04-04-2022

Prima service en kennis van zaken. Ik ben goed geholpen en ondanks dat er op dir moment langere levertijden zijn ging ik met een goed gevoel weer naar huis. Ik koop al wat langer nu via Cameraland en dit gaat altijd in een prettige en leuke sfeer. Men neemt hier nog de tijd voor je en zal je zeker goed informeren nav je wensen en hetgeen je wilt met de apparatuur.

Super winkel zowel online als in de fysieke winkel!

Henk Dubbeld 03-04-2022

Uitgebreid assortiment. Geduldige uitleg van de verkoper , product niet in voorraad, na vier dagen opgehaald na mail bevestiging.

Arie 02-04-2022

Ik kan niet anders zeggen dat ik 100% tevreden ben over Cameraland. Ik heb een tweedehands Canon lens L 70-300 gekocht. Was de andere dag al in huis. De lens zag er als nieuw uit. Ingeruild een Tamron 18-400mm Canon, er werd mij telefonisch een prijs indicatie gegeven, twee dagen na het opsturen van de Tamron stond het gel al op mijn rekening. Geen gezeur over de prijs, gewoon het bedrag van de indicatie. Grote klasse.

Teun Ijff 02-04-2022

Na een aantal jaar met een canon 6D gefotografeerd te hebben, ben ik overgegaan op een canon 6D MKII.
Ik dacht dat de prijzen wel zouden zakken van de 2e hands toestellen, na het uitkomen van de Canon R series. Maar helaas.
Maar ik heb toch een mooi exemplaar gevonden bij Cameraland, weinig clicks en ziet er bijna als nieuw uit. Fijne is dat ze ook genoeg foto’ s op hun site zetten van het product zelf, zodat je goed kan zien of er beschadigingen zijn. ( ik heb ze niet gevonden ).
Hun “sterren “ systeem werkt ook goed, bij 5 sterren heb je een occasion waarbij het product als nieuw is. Mijn toestel had 4 sterren, wat zeer weinig gebruikers-sporen aangeeft. Ik had natuurlijk op marktplaats nog een goedkopere kunnen scoren, maar dan heb je 99% van de gevallen geen garantie. Bij Cameraland geven ze een jaar garantie op het toestel en dat geeft mij ook de doorslag om bij hun een occasion te kopen.

A Vreys 02-04-2022

Warm onthaal. Welbespraakt met een vleugje humor. Stemt het advies af op het niveau van de klant. Geen verkoopspraatje. Begeleidt en stimuleert. Maakt nieuwsgierig. Functioneel bij het uitzoeken van accessoires.

Heel tevreden 02-04-2022

We zijn heel vriendelijk en vakkundig geholpen.
Verbaasd over de enorme sortering.
Nieuwe camera gekocht. Blij mee.

Luc Adriaenssens 01-04-2022

Site is ok, maar als je een leveradres ingeeft wordt er geen rekening mee gehouden en worden de goederen toch naar het facturatieadres gestuurd. Verder is er nog werk aan de communicatie naar de klant toe.
Goederen zijn dan na terugsturen naar de winkel na meer dan 10 dagen aangekomen, waar "direct leverbaar" op de site vermeld stond. Goederen waren goed verpakt.

Jaap van der Pijll 01-04-2022

Als beroepsfotograaf ben je afhankelijk van goede correcte service, betrouwbaarheid en voorlichting. Ik kan alleen maar zeggen de betrouwbaarheid en service is 100% ook bij problemen.
Ik ben blij dat ik een paar jaar geleden de overstap gemaakt heb naar Cameraland.

Harrie Bours 30-03-2022

Omdat de levering wat lang ging duren overleg met de helpdesk-medewerking overwijziging bestelling.
Prima opgelost en de betalingen correct afgehandeld, dit smaakt naar meer.