Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1154 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

RobindeMoel 29-06-2015

Veel kennis van alle artikelen. Genoeg showmodelletjes zodat je kan zien en voelen wat je koopt, erg fijn!

Assortiment
Prijs ligt ietwat hoog in vergelijking met het web maar die kunnen niet op tegen de goede service van Cameraland

fgb 29-06-2015

Aanbeveling
webwinkel is perfekt, aktuele update van voorraad. Fysieke winkel is fijn, maar bij sommige verkopers voel je je soms een beetje een sukkel door hun houding. Niet doen, altijd geduldig blijven want de klant is koning!

LBijl64 29-06-2015

Onder het kopje prijs, zou het handig zijn als je het max besteedbare bedrag zelf zou kunnen invoeren. Het schuifje werkt niet op de IPad.
Verder een prima site om alles te vinden / en heel veel praktische tips.

Bereikbaarheid is vanuit Velserbroek perfect.
Je hoeft niet het centrum in, en gratis ruime parkeergelegenheid voor de deur.
Ook door de telefoon een paar keer prima geholpen. Duidelijk antwoord op mijn vraag.

Assortiment
Ik was overrompelt over het assortiment en keuze bij jullie in de winkel. Dit in Haarlem nooit eerder meegemaakt. Vanaf nu weet ik jullie te vinden.

Het assortiment / keuze / bereikbaarheid
en klantvriendelijk geholpen.

Extra toelichting
Zoals hier boven vermeld, het assortiment / keuze / bereikbaarheid en snel klantvriendelijk geholpen.

Melkofpuur 28-06-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

De winkel is vlak bij mijn bedrijfsruimte en daardoor kan ik snel langs als ik een probleem heb.

De medewerkers zijn vriendelijk en adviseren bij een grotere aankoop evengoed als bij een hele kleine aankoop.

Assortiment
Vooraf hoef ik niet te kijken of de artikelen die ik nodig heb er zijn. Het assortiment is waanzinnig groot.

Zeker gaan.

Extra toelichting
Het systeem met nummertjes bevalt heel goed. Het is duidelijk wanneer je aan de beurt bent. De medewerker neemt de tijd. Er staan niet mensen achter je, waardoor je je opgejaagd zou kunnen voelen. Al jaren koop ik bij Cameraland als ik iets nodig heb en teleurstellingen heb ik nog niet gehad.

victor5554 25-06-2015

het bestellen was makelijk
wel vind ik altijd dat internet winkels wel erg veel gegevens nodig hebben om de bestelling op de juiste plaats te krijgen
verder heel overzichtenlijk

de verzending was tip top in orde netjes verpak ed
het is echter wel fijn als je te horen krijcht wanneer het paket is verzonden als wast dit super snel daarvoor dank

Aanbeveling
ik vond het pretig winkelen en de verzending was snel dat vind ik pretig

Extra toelichting
ik vond het pretig zaken doen met camera land vaak schiet je bij dit soor vanbeoordelingen inde richting van punten die verbeterd kunnen worden en die zijn er natuurlijk altijd maar ik vond de servic en verzending prima in orde snel en zonder problemen de site wekte soepel en was overzichtenlijk ook was de prijs prima

Boegbeeld 25-06-2015

Wat je zoekt is op voorraad

Eerste camera bleek niet helemaal nieuw en compleet, maar na een telefoontje en wel een extra ritje Warmenhuizen Alkmaar, werd de camera zonder discussie omgeruild.

Ruime keus

Aanbeveling
Nette verkoper, met duidelijk verhaal.

Extra toelichting
Nog een echte gespecialiseerde fotozaak. Deskundig personeel en ruime keus. Het nummertje pakken als bij een drukke slagerij geeft rust in de winkel.

Kees Brienne 25-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Product was niet op vooraad maar stond nog wel als nog leverbaar op website Besteld en werd 's avonds meteen gebeld dat het product niet op voorraad was en dat de levering geanuleerd kon worden om het ergens anders te bestellen . Maar gewoon gewacht en binnen enkele dagen het product toch geleverd . Een dikke 10 voor deze service helemaal tevreden top zaak !

Jeroeneos 25-06-2015

Assortiment
Een ruime keus aan zowel video als foto apparatuur

Extra toelichting
Mooie nette winkel met vriendelijk personeel

f.moerland 23-06-2015 Via de website gekocht

Er is bij het betalen een en ander verkeerd gegaan.

Ondanks de raar en verkeerd gelopen betaling meer dan uitstekend, geduldig, snel en vooral vriendelijk geholpen door de medewerkers!

Aanbeveling
Ondanks een klein probeem waar medewerkers geen schuld aan hadden is alles uitstekend, vriendelijk en naar volle tevredenheid opgelost en ben ik alsnog een tevreden en prettig behandelde klant!

Extra toelichting
Ondanks een klein probeem met betrekking tot een raar verlopen overschrijving waar medewerkers absoluut geen schuld aan hadden is alles achteraf uitstekend, vriendelijk en in mijn opinie naar volle tevredenheid opgelost en ben ik alsnog een tevreden en vooral prettig behandelde klant! Ik zou ieder ander cameraland.nl zonder aarzelen aanraden.

Charelle 23-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verkopers nemen de tijd voor de klant, zijn experts en kunnen alle vragen goed beantwoorden.

Assortiment
Veel meuze, van lage tot hoge prijzen

Zeker!

Extra toelichting
Vakkenners, in de buurt, cursusavonden om ne op weg te helpen en bij vragen zou ik altijd de winkel in kunnen lopen.

Edwin van Laar 23-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op het gemak uitzoeken en bestellen op de website, daarna met één van de adviseurs in de winkel nog eens doornemen of echt de juiste keuze is gemaakt.

Bij de online-bestelling (afhalen in de winkel) had ik iets niet helemaal goed gedaan. Geen probleem, even een mailtje heen en weer en het was opgelost. Daarnaast stond men er op dat ik in de winkel de bestelde camera eerst nog even goed zou bekijken voor het afrekenen en meenemen.

Assortiment
Alles wat je maar kunt bedenken is op voorraad of snel leverbaar.

Sandra Stoelwinder 23-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik heb de camera online gereserveerd en kon hem op zaterdag ophalen. Hij stond al klaar.

Assortiment
Ruim assortiment, ik kom gauw nog even terug om naar een lens van mijn eigen camera te kijken.

Extra toelichting
Het is fijn dat ze een zeer uitgebreid assortiment hebben, de medewerkers weten waar ze over praten en kunnen je goed helpen. Ik heb nog even naar wat lenzen gekeken voor mijn camera en de meneer was zeer behulpzaam.

Leo Fransen1959 23-06-2015

Open aanpak in de winkel, groot aanbod, uitstekend bereikbaar

Open voor de klant vraag; ingaan op problemen en komen met oplossing. Gastvrij en service gericht.

Assortiment
Alles wat je zou wensen (b)lijkt op voorraad

Hans.smit 23-06-2015

De ene dag besteld, de volgende dag afgeleverd

Assortiment
Wat ik zocht, heb ik gevonden. Een bijna identieke camerabody zodat ik niet meer moeilijk lenzen behoef te wisselen

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden zodat ik dat ook graag met anderen wil delen.

Extra toelichting
Het inspectierapport van de geleverde Sony A300 camera kwam overeen met de werkelijke staat van de camerabody zoals ik die heb ontvangen. Ziet er zelfs beter uit dan mijn Sony A200

Jessica1984 21-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Wilde mijn bestelling betalen per creditcard, dit ging elke keer fout. Uiteindelijk betaald per iDEAL nadat ik prima te woord ben gestaan door een medewerker. Bestelling zeer snel en net verpakt ontvangen per PostNL. Product wat ik besteld heb kon ik bij geen enkele andere winkel vinden. Maar was bij cameranl uit voorraad leverbaar. Dus assortiment is uitstekend te noemen!

Harrie Smit 19-06-2015 In de winkel gekocht
va Ostadelaan Alkmaar

klantvriendelijk, goede adviezen, niet aandringen om meer aan te schaffen als wat nodig is

ruime keuze in alles

heb nog niet zo lang ervaringen met cameraland, dus daarom een 9

Extra toelichting
na lang nadenken en twijfelen op advies van goede kennis uitgekomen bij cameraland en daar niet in teleurgesteld.

GerrieL 19-06-2015

De website is zeker duidelijk. Hij is niet helemaal bij, want er staan nog acties op, die al geweest zijn. Dit gaat ook over het toestel dat ik heb aangepast. Ik heb hier verder geen aandacht aan besteed.

Ik ben zeer tevreden op de manier waarop ik ben geholpen. De verkoper voelde nog wel een twijfel bij mij, maar die nam hij weg door te zeggen dat ik de camera enkel dagen kon testen. Gewoon vakkundige uitleg en ze weten waarover ze het hebben. Wat ik ook belangrijk vind is de rust en de tijd die ze voor je nemen, ook al is het druk in de zaak. Het maakt niet uit of je een camera van 4000 of 200 euro koopt.

Assortiment
Volgens mij kan het niet beter.

Aanbeveling
Als ik iemand weet die een camera wil kopen, dan adviseer ik altijd cameraland.

Extra toelichting
Ik geef niet vlot tienen. Maar de service, vakkundigheid en de tijd die ze voor je nemen vind ik super. Het maakt niet uit wat je koopt. De winkel is ook erg mooi. Ik vergelijk de winkel altijd met een snoepwinkel. Heerlijk om er te zijn.

Wilma van Ittersum 19-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heb mijn camera op de dag van vertrek gekocht, omdat ik erg lang twijfelde. Ik ben nu twee weken voor mijn werk in Sri Lanka en ik ben er echt zo ontzettend blij mee.

De service was uitstekend. De uitleg was ontzettend goed en gaf me het vertrouwen dat dit de juiste keuze was voor mijn reis.

Assortiment
Heel groot assortiment, maar ik kwam maar voor 1 camera. Na de bevestiging dat dit de juiste camera voor mij was heb ik deze gekocht.

Aanbeveling
Aan iedereen, voor het juiste advies moet je gewoon naar Cameraland.

Extra toelichting
Ik ben zo ontzettend blij met de service en de camera. Ik zat nog te twijfelen tussen de normale lens en de grote. Na advies heb ik toch de grote gedaan en mijn foto's zijn geweldig. Niet alleen leuk voor mijn eigen fotoboek, maar deze worden ook gebruikt voor de website, informatiebijeenkomsten etc. Oftewel fantastisch!

R.Looyenga 17-06-2015 Via de website gekocht

Binnen no-time het objectief gevonden wat ik wilde hebben en betaalwijze verliep ook snel en probleemloos.

Zonder verzendkosten de volgende dag in huis.Via mail op de hoogte gebracht van verzending. Top.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen vanwege gemak en service. Ik ken alleen het gehele assortiment nog niet zo omdat ik gericht zoek naar wat ik nodig heb.

Extra toelichting
In 1 woord prima! Duidelijke site, mijn artikel snel gevonden. Bestellen en betalen ook zo klaar. De volgende dag, zonder verzendkosten, in huis. top!

Henkode 15-06-2015 Via de website gekocht

Medenkende medewerkers die tijd nemen om te luisteren

Assortiment
Alleen een directe vraag naar een bepaald product

Gewoon goed

Verjaarscadeau 15-06-2015

Duidelijke info op de website

Supersnelle levering

Assortiment
Precies aanwezig wat ik zocht tweedehands!

Zie bovenstaand

RonKruithof 15-06-2015

Makkelijk parkeren en een eenvoudig entree.

Alle typen camara's voorradig

Aanbeveling
Indien een camera uitzoeken ga naar deze zaak.

Extra toelichting
Ik ben door een vriend naar deze zaak verwezen. De vorige camera heb ik bij Media markt gekocht, maar nauwelijks informatie gekregen. Hier ongevraagd een heel goede toelichting op de werking

Sjaak van linden 13-06-2015 Via de website gekocht

Na eerst telefonisch contact kon ik de camera niet bestellen via de site het lukte niet weer contact gehad en ze zouden me terug bellen helaas tot op heden nietterug gebeld

Andere camera besteld de volgede dag geleverd

Assortiment
Alles wat ik zocht was er

Extra toelichting
Via de site keurig verzorgd geleverd

gerry55 13-06-2015

veel toestellen en personeel met kennis

er wordt goed geluisterd naar de klant

veel merken keus genoeg

Aanbeveling
heerlijk om zo geholpen te worden

Extra toelichting
Behoud uw personeel Wees er zuinig op!

ILMilco 11-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en selecteren

Moest te lang wachten in de winkel bij ophalen bestelling

Assortiment
Mooiste collectie van de benelux

Aanbeveling
Prima winkel met mooi assortiment

Extra toelichting
Zal hier zeker vaker fotospullen kopen

boelens01 09-06-2015

Het gemak van de camcorder heb je niet een twee drie onder de knie en valt daardoor nog even tegen. Tevens dat je werkelijk voor elke functie naar het menu moet is gewoon absurd.

De eerste verkoper was meer op de hoogte maar was nog even bezig waardoor we een leerling verkoper kregen toegewezen. Niets mis mee en we werden goed geholpen. Echter de verkoper achter de kassa wekte bij mij wrevel door zijn popie Jopie gedrag. Dat is uit de tijd en niet gepast. Kreeg het idee dat de jonge verkoper voor schut werd gezet. Niet doen!

Assortiment
Prima assortiment, alleen zitten er nergens batterijen in. Uitproberen is dus helemaal geen optie. Beetje meer tijd besteden aan de klant ook al is het niet voor de allerduurste camera kost niets maar houdt de klant wel binnen. Denk niet dat ik hier nog terug kom. Sorry!

Zie hier boven.

Peter Savenije 09-06-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

Bij binnenkomst nummertje trekken. Geen 'voordringers' meer. Het ruime personeelsaantal.

Cameraland neemt de tijd, of je nou een kleine of grote klant bent, om je met een bevredigend antwoord, gevoel of aankoop de winkel uit te laten gaan. Er wordt niets aangesmeerd. De wensen en mening van de klant wordt gerespecteerd.

Assortiment
Van bijna alle merken is bijna alles in de winkel te zien. En wat niet op voorraad is, wordt z.s.m. in huis gehaald.

Aanbeveling
Personeel is vakkundig, geduldig en ervaren. Voor mensen waarmee ik contact heb, wijs ik ze ook op de concurrerende prijzen en dat er een winkel dicht in hun buurt is.

Extra toelichting
Altijd via de fysieke winkel gekocht. Met internet-aankopen en -vragen geen ervaring.

Nh78 09-06-2015

Het is fijn dat er zowel een webshop is en eeb fysieke winkel waar je de aperatuur kunt vasthouden,

Superservice! Heel geduldig werd alles uitgelegd en mijn vele vragen weden beantwoord.

Assortiment
Groot assoriment. Een feestje om rond te lopen.

Aanbeveling
Ik zou Cameraland aan iedereeen aanbevelen die iets zoekt op het gebied van fotoapperatuur.

Extra toelichting
Super fijne winkel met vriendelijk personeel die alles weten van fotografie.

Roosidentie 08-06-2015 Via de website gekocht

Omdat het voorraadbeheer achter loopt bij de website bestelde ik eerst iets dat al was verkocht. Hierdoor problemen met betaling en geen duidelijkheid waarom.

Na bovenstaande gebeld en telefonisch perfect geholpen.

Assortiment
Ben geen kenner, maar wat ik zocht was er.

ben zeer tevreden

willy Schoe 07-06-2015

Winkel goed bereikbaar
geen parkeer kosten

Echt geweldige service
ondanks inbraak en extra
drukte aandacht om mij te helpen

Assortiment
Na uitleg van mijn kant wat ik met de camera wil en kan doen, wist de verkoper mij
in verschillende prijzen
een goede camera te laten
kiezen

De persoonlijke uitleg
vriendelijkheid,geduld

en het makkelijk parkeren

Extra toelichting
Heb mijn camera nu 5 dagen in mijn bezit, en ben er erg blij mee. Na de goede uitleg in de winkel met alle geduld en vriendelijkheid van de verkoper, en het instellen van de camera voor direct gebruik voor deze leek ben ik thuis aan de slag gegaan En alles ging perfect, heb al zeer mooie foto's gemaakt Hartelijk dank hiervoor, en ik zal jullie zaak zeker aanbevelen in mijn kennissenkring

MW DE 07-06-2015

Vanuit je luie stoel op je dooie gemak een camera bestellen. In alle rust de informatie opzoeken, lezen en herlezen. En zo tot een weloverwogen besluit komen.

De bestelling volgens afspraak geleverd. Te volgen via track code, super handig.

Assortiment
In de prijsklasse waarin ik dit keer een camera koos, voldoende keus.

Aanbeveling
Alles wat ik nodig had, kon ik vinden op de site. Het gemak van thuis bestellen en afleveren volgens afspraak. Heerlijk.

Zeppo62 07-06-2015

Ik heb in de winkel een camera gekocht. Omdat ik moest uitzoeken wat voor type het zou moeten zijn ben ik 2 x langs geweest. Jullie nemen ook dan alle tijd. Super!

Assortiment
Tja: veel camera's en toebehoren in veel prijscategorien.

Ik ben tevreden.

Karel176 07-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden

geen bijzonderheden; heb geen contact op hoeven nemen; niet vooraf en ook niet achteraf

groot

Aanbeveling
voor mij werkt het prima, dus waarom niet ook voor iemand anders?

Goede webshop.

Koen Piller 07-06-2015

Er werd alle tijd moeite en aandacht besteed om te onderzoeken welke body/lens(zen) combinatie voor mijn gebruik optimaal zijn

Zonder enig onderhandelen werd gelijk een zeerattractieve inruilprijs voor mijn oude body gegeven

Uiterst volledig

Aanbeveling
De mate waarin ik in deze winkel de service ervaren heb

Ad Bijlard 07-06-2015 Via de website gekocht

Goede website, goede koppeling aan Marktplaats

Snelle verzending, helaas was Post nl weer de vertragende partij.

Goed, interessante occasions

Why nog?

FC-foto's 07-06-2015

Bestellen online was zeer eenvoudig, maar vervolgens kreeg ik tot twee maal toe het verkeerde type toegezonden en dit dus ook twee keer teruggestuurd.

Ondanks verkeerde zending, is het prima opgelost en correct op de hoogte gehouden.

Assortiment
Goed, maar blijkbaar toch niet alle types op voorraad.

Aanbeveling
Correct geholpen en op hoogte gehouden over afhandeling bestelling.

Extra toelichting
Ondanks dat ik tot twee keer toe de verkeerde statieftas toegezonden kreeg, ben toch tevreden over de correcte en nette afhandeling van medewerkers van Cameraland.

Henk ten Wolde 06-06-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
ik was in de winkel zelf en het aanbod is ongelofelijk, en van alles is er veel, meer dan voldoende dus

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden die een camera of iets dergelijks wil kopen, een goeie zaak met mensen met verstand van zaken

Extra toelichting
een fijne zaak waar je alle informatie kan krijgen die je nodig hebt maar waar je er niet mee verveeld wordt als je dat niet nodig hebt of wil, kundig personeel en het is een snoepwinkel hoor

Alex160674 06-06-2015

1. Klanten worden ontvangen met open armen.
2. De kennis van het personeel is in een woord te beschrijven, en dat is fenomenaal.
3. Ondanks de drukte, het personeel neemt de tijd voor je vragen.

Een winkel waarbij de kennis en gastvrijheid voorop staan, dus je klachten worden serieus genomen en worden zo goed mogelijk opgelost

Assortiment
Enorme assortiment, voor ieder's budget.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen, want deze winkel is een voorbeeld, hoe ieder winkel zou moeten zijn.

Extra toelichting
Een winkel, waar iedereen minimaal een keer zou moeten komen, om gewoon te zien, hoe een ideale winkel er uit zou moeten zien.

laupion 06-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

alles staat overzichtelijk in de winkel

iemand van het personeel droeg de gekochte scanner naar mijn auto

Gondier 06-06-2015

Alles wat ik nodig heb vind ik terug in de winkel (Alkmaar)

bij mijn laatste bezoek aan de winkel had ik de keuze tussen twee lenzen waar een, verhoudingsgewijs,klein diafragma verschil tussen zat.

Assortiment
Erg groot assortiment in de winkel (Alkmaar) aanwezig.

Assortiment, service, klantvriendelijkheid.

Extra toelichting
Het is geen winkel waar je even binnenwipt. Er zijn altijd wel andere klanten binnen en de winkelmedewerkers nemen alle tijd om de klant waar ze mee bezig zijn te helpen.

Annie van der Pol 05-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke bestellprocedure via de website.

Bestelling snel volgens de aangegeven info snel geleverd. Verzendkosten in relatie tot de prijs van het product hoog. Anderzijds is het begrijpelijk dat Cameraland producten verzekerd verzendt.

Assortiment
Concurrerende prijs. Assortiment niet verder bekeken. Gericht gezocht naar het door mij gewenste product.

Aanbeveling
Naar mijn gemiddelde score. Aanbevelen dus.

Extra toelichting
Een 9 is gemiddelde score van mijn beoordeling.

kleinzoongino 05-06-2015

Via internet makkelijk te bestellen.

Duidelijke web site

Genoeg keuze

Aanbeveling
Aan andere aanbevelen vanwege duidelijke website, genoeg keuze.

Extra toelichting
Duidelijke website. Genoeg keuze. Binnen 1 dag gekochte goederen in huis. Tevens nog een jaar schriftelijk garantie op tweedehands producten. Goede webwinkel. Gekochte goederen in perfecte staat.

Sturm1 05-06-2015

Ik heb aankoop in de winkel gedaan, Niet online.
Dus online bestel gemak is hier eigenlijk niet van toepassing. Wel wil ik graag vermelden dat qua website die van cameraland echt heel traag is vergeleken met andere fotografie websites, daar licht wel een verbeterpuntje

werd goed de tijd voor me genomen in de winkel. Dat heb ik als erg prettig ervaren.
Mocht ook me aankoop eerst even testen en vergelijken met andere modellen.
De verkoper vond in eerste instantie me keuze qua lens niet passen tussen me voorraad andere kwalitatief veel betere lenzen, Maar na dat ik aangaf dat het voor op vakantie als allround lensje bedoel was dacht hij gelijk mee in die richting.

Assortiment
Veel en anders altijd nog te bestellen, Ook fijn dat er zoveel keuze is in andere merken denk daarbij aan sigma, Tamron, Carl zeiss enzv enzv

Aanbeveling
In de kop van Noord-Holland de enige camera winkel met verstand van zaken, Gratis parkeren en goed bereikbaar ,
Zeker de moeite om vanuit Schagen of den helder heen te rijden in plaats van naar de lokale (Fotografie)winkel te gaan,

Extra toelichting
Me beoordeling is positief omdat ik altijd geduldig en prettig geholpen word, mag alles proberen en ze hebben verstand van wat ze verkopen, Die ervaring heb ik in schagen niet die vertellen dingen die gewoon niet waar zijn, Cameraland is dan echt een verademing, Enige minpuntje vind ik de website die is wat traag als je bijvoorbeeld een merk aan vinkt van een product waar je interesse in hebt moet de site erg lang nadenken., bij andere fotografie sites loopt dat eeb stuk vlotter. Dit is zeker een puntje voor verbetering,

Jan Paul de Groot 05-06-2015 Via de website gekocht

prima werkende site

eventueel een klein gemis aan bijvoorbeeld tweedehands zaken wordt prima snel en zakelijk opgelost TOP!

Assortiment
breed scala aan merken, en vervolgens ook weer alle typen

Aanbeveling
gewoon goed en een prima serviceband "AFTER SALE"

Hans Beijer 04-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

allemaal erg duidelijk en overzichtelijk

Ook nog in de winkel geweest. Niets dan lof voor de service die gegeven werd.

Assortiment
Assortiment er ver boven het gemiddelde van andere vergelijkbare aanbieders

Aanbeveling
Dat doe ik al regelmatig. Ben erg tevreden over de kennis van zaken van de medewerkers.

Nacl Pravly 04-06-2015

Ik was erg blij met de extra selecties die ik kon maken tijdens het zoeken naar mijn product, alleen was het vervelend dat de keuze's niet werden onthouden waardoor ik deze steeds opnieuw moest selecteren. Verder kunnen de catagorieen iets beter worden ingedeeld, of misschien in blokken. Zodat ik alles van fotografie bij elkaar heb.

Gewedige service. Bij mijn bestelling was er iets fout gegaan en had ik een verkeerd product toegestuurd gekregen. Na een belletje gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen, geen problemen met een retour (tot nu toe, want deze is nog onderweg) en ook kwamen ze mij tegemoet bij een nieuw product na de retour door een 5 euro briefje in de doos te doen om mij de verzend kosten te vergoeden (omdat dit niet kan via de website)

Assortiment
Geweldig assortiment, ik kon alles vinden wat ik nodig had. Hoewel ik eerst een andere, net iets goedkopere micro SD kaart zocht heb ik een net iets duurdere maar van dezelfde kwaliteit kunnen vinden.

Zie andere motivaties

Extra toelichting
Ik denk dat ik mijn motivatie bij de aspecten voor zich laat spreken. kort gezegd, fantastische winkel met geweldige klantenservice.

Geer Janssen 04-06-2015 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk.

Snelle levering, andere dag.

Aanbeveling
De medewerkers komen over als klantgericht.

2e hands iets gekocht, verpakking top, levering snel, produkt oke

Mandii15 04-06-2015

Assortiment
Voor het eerst bij jullie geweest en keek mijn ogen uit.

Extra toelichting
Wel jammer vond ik dat het verwerkingsprogramma er niet meer bij zat. Toen begreep ik een ander programma te krijgen van jullie zelf, maar ging uiteindelijk ook niet door. Dit vond ik erg jammer! Verder de uitleg over de camera was prima! Kom zeker nog eens terug!

albertvanderlinden 04-06-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

makkelijk binnenkomen geen interessant gedoe je voelt je direct op je gemak

reserveren het spul ligt gewoon klaar

Assortiment
teveel om op te noemen zowel het grote spul als het kleinere

Extra toelichting
Nou ja wij komen uit Blaricum Voor de keer daar wat gekocht . Gewoon leuke gezellige mensen . Ook de mensen die niet helpen maken een gezellig praatje met je. En het beste vind ik het eerlijke advies dus niets opdringen Ja zowel mijn vrouw als ik komen hier terug

ronaudia3 04-06-2015

Zeer gemakkelijk te bestellen

De service is snel, ondanks dat de camera niet op voorraad was

Assortiment
Zeer ruim assortiment, grootse van wat ik heb gezien

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeer zeker aanbevelen aan anderen. Zeer uitgebreid assortiment

Extra toelichting
Als je een camera, lens,tas of andere benodigdheden nodig hebt. En je wilt een kundig advies, ga naar Cameraland.