Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. Vosse 04-03-2022

top verkopers werken daar, denken mee, geen goedkope verkooppraatjes. Aanrader

CedJul 02-03-2022

De beschrijving en conditie van het product als deze een occasion betreft. Het tonen van de afbeeldingen van het product uit alle hoeken zodat je precies weet in welke staat het product verkeert. Het geleverde product zag er heel schoon uit. Heel netjes. Buiten mijn verwachting. Daarnaast is het product heel snel bezorgd alsof ze om de hoek van mijn huis zaten. Nog even dat zal ik binnenkort weer een bestelling plaatsen bij "Cameraland".

Jos 28-02-2022

Deskundig en vriendelijke medewerkers. Aantrekkelijk assortiment en goed geprijsd.

Inge 28-02-2022

Eerst per mail contact gehad , zeer enthousiaste medewerker, die meedenkt wat voor mij de beste optie is. Product voldoet aan de verwachting stemt overeen met de beoordeling die de winkel er aan geeft. Prima verpakt, netjes geleverd.

Peter uit Boskoop 23-02-2022

Hele nette objectief aangeschaft, snel en heel keurig geleverd.
Wat jammer is, dat de zonnekap ontbrak, terwijl die volgens de advertentie wel meegeleverd zou worden.
Inmiddels contact gehad, met toezegging dat het na bezorgd wordt, en het niet te lang duurt, had verwacht dat er iets meer aandacht aan besteedt werd, en wat eraan gedaan gaat worden.
Jammer, 1e keer iets gekocht bij Cameraland, hopelijk dat het hierdoor niet de laatste keer wordt.
Als het snel geregeld wordt, zal ik deze winkel wel aanbevelen, anders zeker niet.

arthur 22-02-2022

We zijn super geholpen door verkoper xxxx bij de keuze van onze nieuwe mirrorless camera, duidelijke informatie, meedenkend bij de keuze van accessoires en lenzen. Geen haast en er werd alle tijd gegeven om te proberen en advies te geven. we komen iedere keer graag weer terug.

Jacob van der burgh 22-02-2022

Super ruime keuzes ,en bij aanschaf online gelijk bericht over je zending ,was vertraagd door de storm dat het product niet op gehaald was er dat het zo snel mogelijk verstuurd zou worden , en ze hebben woord gehouden de volgende dag geleverd

Koen 21-02-2022

Wat een top winkel. Bestelling miste bij levering een onderdeeltje en Camerland had binnen een uurtje een perfecte oplossing. Super klantvriendelijk! Hier kan Kamera Express echt niet iets van leren. Daar tot nu toe alleen maar slechte ervaringen gehad.

Gonzallis 21-02-2022

Besteld tweedehands Nikon MB-N10 grip voor de Z6.
Voldeed boven mijn verwachting.
Totaal geen beschadiging en is niet van nieuw te onderscheiden.
Product zeer snel ontvangen, supergoed ingepakt met pakbon en zelfs een retourformulier.
Deze ga ik dus echt niet gebruiken want het product werk fantastisch.
Ben er heel blij mee en daarvoor mijn dank voor de goede, snelle serves en het super mooie product.
Raad Cameraland.nl voor de volle 100% aan.

Nico 20-02-2022

Vriendelijke mensen... van verkopers tot technische man. Koffie staat klaar... zeer kundige personeel en eerlijk. Ik. kom er graag !

Johan Schuurman 19-02-2022

Ik had het een en ander in te ruilen en kreeg exact het bedrag dat met bood via het formulier op het internet. Ik kocht met de inruil een ingeruilde camera tegen een goede prijs. Op mails werd direct gereageerd en waren meedenkend, servicegericht en vriendelijk. Cameraland is mijn adres voor fotografie.

Rds 19-02-2022

Uitstekend advies en uitleg bij de aanschaf van een lens uit het duurdere segment

M.Meijer 18-02-2022

Heb een Swarovski NL Pure 10x50 gekocht mijn oude kijker Swarovski NL 13x50 ingeruild. Ben zeer goed geholpen en een leuk gesprek gehad met de verkoper

Herwig 18-02-2022

Een zeer gebruiksvriendelijke site, duidelijk en overzichtelijk. De bestelling verliep zeer vlot en werd bovendien snel geleverd. Doe zo verder!

Ronald 14-02-2022

Fijne winkel met medewerkers die veel ( zo niet alles ) van het product weten waar jij voor komt. Kom er graag voor alles wat met fotografie te maken heeft. Ook de cursussen zijn heel erg goed.

N. Kuijper 14-02-2022

Cameraland volg ik al jaren via de mailberichten en als ik iets nodig heb op cameragebied dan zoek ik dat hier.
Mijn laatste aanschaf was een tweedehands camera F 50. Hierbij werd ik uitstekend geholpen door de verkoper en kijk met veel plezier terug op de aanschaf. Wat ik ook prettig vind is dat je een cursus kunt volgen voor deze camera en dat ben ik ook vast van plan.

Maarten 14-02-2022

Ik heb hier 15 jaar geleden mijn eerste camera gekocht en ben door de goede service en advies altijd terug blijven komen, ook voor de zakelijke aankopen.

Sophie 11-02-2022

Ik was op zoek naar een lichtmeter L-478D en er was nog één op voorraad volgens de verkoopster die mij direct op een heel vriendelijke en professionele manier mij te woord kon staan. Ik vroeg wanneer de bestelling kon aankomen en het zou 3 werkdagen duren van Nederland naar België. Het was zelfs eerder! Vrijdag besteld en dinsdag daarop reeds aangekomen!
Een heel correct bedrijf met een luisterend oor naar de klant ! Bedankt !

Dick 08-02-2022

Vooraf de aankoop prima gesprek (telefonisch) gehad met van medewerker van Cameraland. Mede daardoor Tamron 100-400 mm besteld op vrijdag middag en die werd de andere dag op zaterdag geleverd, prima! Tevens deskundig verpakt voor veilig transport.

Fred 08-02-2022

Na aankoop van mijn EOS R bleek de accu niet 100% te zijn. Cameraland heeft onmiddelijk een nieuwe originele Canon accu opgestuurd. Fantatische aftersales en service!

Dennis 06-02-2022

Duidelijke overzichtelijk site waardoor ik mijn keuze snel gemaakt had om hier te bestellen

Jacco Richters 05-02-2022

Godox V1 besteld, volgende dag al in huis. Doen wat ze beloven, zo simpel kan een goede ervaring zijn.

Mark Nijholt Fotografie 04-02-2022

Ik kom regelmatig voor mijn apparatuur bij Cameraland. Hier wordt je deskundig geholpen en geven ook alternatief advies. Ze hebben een grote voorraad dus grijp ook niet mis. Ik vind het zeker een aanrader!

jos van den broek 04-02-2022

Goede kwaliteit/prijsverhouding
En snelle levering.
Niets op aan te merken.
Top

Lou Klaver 01-02-2022

Prima winkel, plezierig en deskundig personeel en toch na 1 jaar geleverd de videocamera HDR CX450