Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jos van den broek 04-02-2022

Goede kwaliteit/prijsverhouding
En snelle levering.
Niets op aan te merken.
Top

Lou Klaver 01-02-2022

Prima winkel, plezierig en deskundig personeel en toch na 1 jaar geleverd de videocamera HDR CX450

Fijne camerawinkel! 01-02-2022

Lang gezocht naar een goede camera en deze winkel heeft mij erg goed geholpen. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Omdat ik op de bestelling moest wachten, kreeg ik zelfs een leencamera waarmee ik nog verder kon, heel fijne winkel!

John Verhagen 01-02-2022

Hele fijne duidelijke webshop,aantrekkelijke prijzen en bovenal een geweldige service.
Een lens besteld ,maar er werd een duurdere en verkeerde lens geleverd,kan gebeuren.
Gebeld, en voor ik de verkeerde lens had teruggestuurd ,werd er al een goede lens opgestuurd.
In het vervolg zal ik mijn spullen hier graag kopen. In een woord heel betrouwbaar!

Kosker 01-02-2022

Geweldige service mbt vragen na aankoop. Snel geholpen en gelijk goed doorverwezen.

Frank 31-01-2022

Levering product zoals beloofd en goed te volgen met Track&Trace. De verpakking meer dan voldoende op het product te beschermen en veilig af te leveren.

Fred 31-01-2022

Een hele fijne zaak met een supergoed advies. Telefonisch makkelijk te bereiken (geen eindeloos doorkiesmenu) en vriendelijk en deskundig advies. Je hebt hier echt het gevoel met betrokken mensen te maken te hebben en men geeft je vertrouwen. Hier kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen. Aanrader dus!

Danny 30-01-2022

Fijne bediening, realistische verkoop en goede eerlijke adviezen.
Goede inruil. Nemen de tijd.

Ronald 26-01-2022

Gekozen omdat ze de camera die ik zocht tegen een goede prijs op voorraad hadden. Tweedehands product was zelfs in betere staat dan omschreven. Goed verpakt. Kortom zeer tevreden met de aankoop en afhandeling.

Amer 26-01-2022

Helemaal tevreden!
- Ik ben prima geholpen door de medewerkers in de winkel.
- Mijn bestelling was snel en goed gekomen.
- in3 betalen is ideaal en zo geregeld.

Luud 25-01-2022

Keurige zaak, al vind ik de beschrijvingen van sommige artikelen op de website wat summier. Mijn SpyderCheckr 24 paste gewoon door de brievenbus en arriveerde een dag na de bestelling.

P. Sieben 25-01-2022

Een goede fotowinkel met een groot assortiment en een brede deskundigheid. In het voorafgaande telefoontje dat ik pleegde over het op voorraad zijn van de gewenste lens werd zonder veel wachttijd en goed afgehandeld. De inruilprijs voor de in te leveren (nog bijna nieuwe) lens vond ik wel tegenvallen, maar dat is misschien altijd wel zo in de ogen van degene die wil inruilen.

J.s de Kroon 25-01-2022

Zelfs het kleinste product is op tijd aan gekomen. Tot de volgende keer maar weer.

Hans Stel 25-01-2022

De mensen die er werken maken het verschil bij Cameraland. Anders dan bij de heel grote speciaalzaken, waar arrogantie en een onpersoonlijke benadering vaak gangbaar is.
Kennis en de bereidheid tot meedenken met de klant is wat ik elke keer ervaar ben bij Cameraland. Fijne winkel met een uitstekend assortiment. Dikke aanrader.

Rik Smit 25-01-2022

Het meedenken van de specialist maakt het aanschaffen van het beoogde product een stuk eenvoudiger door het gegeven advies. Ze proberen je niet te overtuigen maar te adviseren en dat maakt het verschil.

Pol VD 25-01-2022

Op een vlotte manier mijn bestelling kunnen plaatsen. Steeds duidelijk geïnformeerd over de verschillende tussenstappen in het bestel- en leveringsproces. Het artikel werd bezorgd binnen de afgesproken tijd. De Datacolor Spyderx Pro werkt perfect volgens mijn verwachtingen. Kortom : Top van begin tot eind!

Nicole de Wal 24-01-2022

Ik vind het een top zaak met erg vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen.
Als ik iets nodig heb ga ik naar Cameraland. Ik heb er onlangs een macrolens bijgekocht en ben erg blij met de adviezen die je krijgt.
De site is overzichtelijk, daar kijk ik altijd eerst op voordat ik iets aanschaf bij Cameraland.

Mark 24-01-2022

Goede, snelle service.
Webshop werkt goed ,bestellen is simpel en proces helder. Goede communicatie.
Snelle levering. Goed verpakt.
Kortom tevreden

Harry 23-01-2022

Snel, super goed verpakt, het kon onmogelijk stuk gaan tijdens bezorging 🙂

Esther 23-01-2022

Na aankoop bleek thuis deze niet compleet te zijn . Dit werd keurig opgelost . Dus dik tevreden

Ivo J. 23-01-2022

Kort en bondig, gefocust en scherp: ik ben helemaal tevreden met mijn aankopen bij en de diensten van Cameraland. Ik blijf klant (en niet omdat dit rijmt!)

Adri Out 23-01-2022

Mijn Lumix Leica Macro is prima geleverd (online besteld na telefonisch advies, afgehaald in de winkel), ik heb een goede inruilprijs voor mijn oude Macrolens ontvangen en de verkoper heeft zeer goed de kleurinstelling uitgelegd.

Ed Agter 22-01-2022

Ik kom er al jaren en koop daar het meeste van mijn spullen zo ook de nieuwe Nikon Z9.
Hartelijke en persoonlijke bediening en ze nemen alle tijd die nodig en of gewenst is.
Misschien toch ook mijn D850 en 800PF maar inruilen voor een Z9 met de nieuwe Z400 -2.8

Pim Amelsbeek 22-01-2022

Goed geholpen. Zeker aan te bevelenTop 👍
Goed geholpen. Zeker aan te bevelenTop 👍👍👍👍

j de kind 21-01-2022

Bestelling correct en snel geleverd er bleken meer clicks op de body te staan , stond op de site met minder clicks heb hier een opmerking over gemaakt en hebben ze netjes opgelost