Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hermien 21-01-2022

Ik werd uitstekend geholpen door medewerker xxxx in de winkel toen ik langs kwam om de spullen te bekijken die ik kopen wilde. Uiteindelijk heb ik het via de website besteld en betaald, dat werkt prima!

Ron 19-01-2022

Ben netjes en duidelijk door de support afdeling met app en per mail geholpen, daarna in winkel opgehaald en ook goed, duidelijk en vriendelijk geholpen.

Patricia 19-01-2022

Super fijn geholpen met de aanschaf van mijn flits set. Na veel mail contact een toplevering.

Darren Delbos 19-01-2022

Ik koos bij cameraland mijn alle eerste camera ooit te halen, omdat zij de optie hadden om in 3 termijnen te betalen. Voor iemand die net begint met filmen of fotografie is het wel even schrikken aangezien meeste camera's heel prijzig zijn. Het was daarom heel fijn om in 3 termijnen te kunnen betalen. Cameraland hun klantenservice is geweldig, ze hebben tot nu toe bij mij binnen een dag teruggereageerd via mail of nog sneller via chat. Als ik ze bel geven de medewerkers een goede sfeer aan en proberen ze ook echt te helpen. Na een paar maanden had ik mijn camera laten vallen waardoor het niet meer te gebruiken was, Cameraland heeft mij echter zo goed en snel geholpen dat ik met de verzekering heel snel een waardecheque terug kreeg voor mijn camera. Alleen maar complimenten want ik heb nog nul problemen bij jullie gehad. Ik heb hierna ook een a7iii met tamron 28-75mm lens en een weebill s gimbal besteld.

Cor 19-01-2022

Er wordt alle tijd genomen om je van goed advies te voorzien en diverse alternatieven te laten zien. Door de juiste vragen over wensen een meest voorkomende type fotografie, kwamen we uiteindelijk met elkaar tot de juiste samenstelling van camera en objectief.

M van Dlooten 19-01-2022

Afgelopen zaterdag in de winkel geweest. Zeer goed en deskundig geholpen. Verkoper nam ruim de tijd. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden de winkel uitgegaan met een nieuwe camera body en 2 extra lenzen erbij. Ook mijn eigen lens waar 12 maanden garantie op zat ter reparatie aan geboden. Hiervoor zelfs een leenlens meegekregen. Ik ben echt zeer tevreden en blij dat mijn shoots gewoon door kunnen gaan!

Tony 19-01-2022

Ben heel goed geholpen
En je krijgt heel goede uitleg ben zeer tevreden met mij product en de gene die mijn daar geholpen heeft.

Jan 19-01-2022

Snel geleverd & top product I-Match Technical "soft release" button. Ook nog voor een zeer aantrekkelijke prijs

Monique Visser 19-01-2022

Topbedrijf. Al vaak wat besteld en super aardig personeel. Alle spullen van hoge kwaliteit.

Erna Lute 18-01-2022

Prima overzichtelijke site, snelle levering en uiterst vriendelijke mensen als je een vraag hebt. Kortom je wordt prima geholpen en krijg goed advies

Bram 17-01-2022

De voor aankoop service was uitstekend. Via chat vragen gesteld die op een goede manier beantwoord worden.
De manier waarop de camera verzonden werd, viel me tegen. Gewoon in z'n eigen kartonnen doosje met de gegevens van wat erin zat voor iedereen leesbaar erop. Had wel even in een tweede verpakking gemogen, vanwege het verhullen van de inhoud maar ook vanwege het feit dat in de doos zelf, slechts een beetje versneden karton zat aan beide zijden, niet onder en boven.
Vrij kwetsbaar dus.
Voor een camera van 600 euro mag dat wel iets beter.
bstikkel 17-01-2022

Ongeveer een paar seconden na deze review, kreeg ik al een reactie van Cameraland. Vind ik positief. Het verzoek was, hen een foto te sturen van hoe de camera verpakt was.
Toen ik die ging maken, zag ik dat mijn review niet helemaal juist was.
Er zat wél een extra doos om de originele cameradoos.
En er zat wél geperforeerd karton als bescherming, ook onder de inhoud. Dat had echter wat mij betreft wel wat ruimer gekund en in een wat grotere doos, zodat er meer beschermmateriaal omheen zou kunnen.
Op de verzenddoos stond niet wat erin zat. Wel stond er met grote letters op dat het van Cameraland was. Dat zou ik in de toekomst toch liefst niet willen.
Voor de rest alles okay en een 8 vanwege de nu zo snelle reactie.

Radomir 15-01-2022

I have used from cameraland several times. Fast service, fast delivery (within the day), lots of payment methods including in3. I recommend

Oscar 14-01-2022

Cameraland heeft correct zijn of haar dienst verleend. Filterset en lensdoek besteld en alles keurig verpakt en gelukkig met de mogelijkheid om te kiezen voor een afleverpunt.
Hoef je niet thuis te blijven gewoon alles te volgen via track and trace. Blijf zo door gaan!

Martijn 14-01-2022

Recent een Canon EOS M50 mark ii aangeschaft. Afhandeling bij aankoop ging soepel en naar tevredenheid.

Gert Goossens 12-01-2022

De omschrijving van de lens op de site kwam over elkaar met wat ik thuis mocht ontvangen. Super snel geleverd zelfs tot in België gaat het vlotjes. Naar de toekomst toe had ik wel graag bij aankoop via het web een aankoopbevestiging via mai gehad. Gelukkig had ik mij geregistreerd bij cameraland en kon ik zo mijn aankoop verifiëren. Heel blij met mijn aankoop en ook met de correcte prijs. Top!

Mike 12-01-2022

Snelle levering en product zoals omschreven ontvangen. Op vragen kreeg ik snel een duidelijk reactie.

Jeffrey 11-01-2022

Aangezien ik al eerder een goede ervaring had bij cameraland.nl (aanschaf telelens), ben ik voor een andere /nieuwere fotocamera op de website van cameraland.nl gaan kijken.

Hier zag ik 2 camera's staan (2e hands) waar ik graag meer informatie over wilde hebben. Na uitvoerig geïnformeerd te zijn (per telefoon en email) heeft de medewerker beide camera's voor me gereserveerd., waarna ik persoonlijk langs kon komen om beide camera's zelf uit te proberen.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen (waar ik de camera voor wilde gebruiken) en er werd duidelijk en goed advies gegeven. Uiteindelijk liet de medewerker mij op mijn gevoel de juiste camera kiezen en probeerde hij mij niet de duurste te verkopen. Super fijn geholpen en indien ik vragen heb kan ik hier altijd terecht.

Zou cameraland.nl bij iedereen aanbevelen!!!

Sjaak Zonneveld 11-01-2022

Duidelijke informatie en doen wat ze beloven.
Pakket kwam nog een dag eerder binnen dan ze zelf verwachten.
Kom graag op hun duidelijke site, en in de winkel.
Hoop dat het binnenkort weer mag.

Leen 10-01-2022

Fijn en klantvriendelijk contact, goede uitleg via de chat.
De (echte) foto's van tweede hands apparatuur zijn echt heel goed, je kan zo zelf heel goed beoordelen of het apparaat voor jou in de gewenste staat verkeerd en ook het eerlijke commentaar aangaande e.v. onvolkomenheden, valt te waarderen.

cor beets 10-01-2022

pas een occasion Tamron lens gekocht hij is precies zoals die in de side beschreven was een nette lens werkt goed .
een goede service en snelle levering het aan bevelen waard en fijn dat je hem in 3 keer kan afbetalen zonder rente.

Jaap 09-01-2022

Snelle levering van een mooie lens. Staat van de lens overeenkomstig met de omschrijving.
Ook de manier van verpakking geef aan dat Cameraland met zorg een delicaat apparaat, wat lenzen zijn, behandeld.
Ik zal zeker vaker (online) shoppen bij cameraland, want Alkmaar is niet echt in de buurt.

Tom 08-01-2022

Goede uitleg voor wat ik nodig had en er wordt doorgevraagd om het juiste product te verkopen.
Top

Piet Schoemaker 08-01-2022

Weer fantastisch geholpen bij de aanschaf van een tweedehands artikel.
En ook nog eens zeer snel ontvangen!

Jacqueline 08-01-2022

De werknemers komen betrouwbaar over en er is kennis over de materie voor mij als leek.

smet dirk 08-01-2022

zeer correcte levering door post nl doch het zomaar in de hall van mijn app droppen was niet slim in heb de post niet getekend maar ben een eerlijk mens en kan bevestigen dat ik mijn betaalde zending heb gekregen dat verzorgt en goed was verpakt.