Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 986 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

jip&janneke 11-11-2014

Op de site CF 64GB aangeklikt om te bestellen. In het scherm erna kreeg ik CF 128GB. Dit is niet wat ik wilde bestellen en aangeklikt had. Verwarrend. Met hulp van de helpdesk kwam ik er achter dat er rechts onder een menu zit om alsnog 64GB aan te klikken. Zonder deze hulp was ik afgehaakt.

Vroeg hulp aan de helpdesk bij het bestellen. Kreeg de eerstvolgende dat direct een telefoontje met de benodigde tip. Snelle, kort maar krachtig en juiste service dus.

Assortiment
Kon alles waar ik naar op zoek was bestellen bij Cameraland waar dat bij andere sites niet mogelijk was.

Aanbeveling
Ben tevreden over de service en snelheid. Ook voor producten die niet direct op voorraad zijn.

Extra toelichting
Een wijziging in de site om het gebruikersgemak te vergroten en de rest niet veranderen.

Zeemeerman 11-11-2014 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan Alkmaar

Makkelijk bereikbaar

Prima men heeft de tijd voor je

Assortiment
Vind ik top veel is op voorraad.

Zie vorige punten!

Judy28 11-11-2014

Perfect

Ruime keuze

ambags-fotografie 11-11-2014

voel me op me gemak, goede service

ze helpen je met de juiste advies en daar hou ik van

Assortiment
te veel voor mijn portemonee

Aanbeveling
goede service en klantvriendijkheid ga er graag naar terug

10++++

HansRock 10-11-2014

Gewoon goed te gebruiken website

Bij melding van verkeerde inhoud van het doosje (da's nou weer jammer ...) werd direct een nieuw kabeltje in een enveloppe op de bus gedaan.

voor mij goed genoeg.

Al gedaan :-))

M.H.W. Bosch 10-11-2014

Vanuit de luie stoel en een duidelijk overzicht

prima, direct een bevestiging met codering en je noemt de code en het wordt gepakt.

Assortiment
Gigantisch! en straks nog meer ruimte voor nog meer mooie zaken.

Aanbeveling
Een zeer groot assortiment, deskundig personeel.

Extra toelichting
Goede wijn behoeft geen krans!

Berkenbosch 10-11-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Ook telefonisch goed geholpen,daarna snelle levering

Alles is vlot leverbaar

Aanbeveling
Heb al een paar vrienden attent gemaakt op Cameraland

Extra toelichting
Ben al meerdere malen prima geholpen ook met een camera en met lenzen en statieven.

D.Kling 10-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

alle aandacht voor d eklant bij de verkoop

Assortiment
Heel veel keus in de winkel

Aanbeveling
Ga voor aankoop ondersteuning naar de winkel

Extra toelichting
Aardige verkopers en met veel kennis over het product Geen opdringerige verkoop techniek

Richard van AKEN 10-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemak om via internet een offerte aan te vragen voor inruil. Men vertrouwd de kant die de opgave doet. Ook op internet wordt het brede assortiment getoond.

Door zeer brede kennis van de medewerker krijg je een zeer goed gevoel. Snelle reactie op een email waarin ik aangaf dat het cerificaat voor het 2e jaar garantie bij Nikon ontbrak. De volgende dag had ik het certificaat al in mijn bezit

Assortiment
Er valt weinig te motiveren. Als je de winkel binnenkomt dan staat daar een assortiment dat vind je nergens.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen. Prijzen zijn goed, worden aangepast aan concurentie. Vriendelijkheid, tijd nemen voor de klant. Komt in zijn geheel klantvriendelijk over. Veel kennis aanwezig.

cisb 09-11-2014

Van te voren mailcontact, voordat we t ophaalden. Super handig.

Netjes en snel antwoord op de mail.

Assortiment
Volop keuze. Keek m'n ogen uit in de winkel.

Aanbeveling
Had m ook via via gekregen.

Extra toelichting
Nog maar net bezig met fotografie, maar ga zeker nog een keer langs. Bedankt voor de service.

JeroenHermkens 09-11-2014

Extra toelichting
Ik kwam enkel voor een batterij maar er was alle rust en tijd om allerlei soorten lenzen voor mijn Panasonic GM1 te bekijken en testen. Top!

Marybrunssum59 09-11-2014

Overzichtelijke, goede website waar het zoeken naar een product eenvoudig is gemaakt.

Direct na betaling is de lens verzonden zodat ik deze de dag erop al had. Ook op emails werd snel en goed gereageerd.

Assortiment
Niets mis mee en niets gemist ;-)

Aanbeveling
Ik zal Cameraland zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

Extra toelichting
Cameraland is betrouwbaar, goed gesorteerd en heeft goede tweedehands produkten.

Haest 09-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Na onderzoek op website naar de winkel in Alkmaar gegaan, waar ik uitstekend ben voorgelicht over de camera, waar ik mijn oog op had laten vallen.

Assortiment
Voor zover ik kon beoordelen, is er een bijzonder grote sortering aanwezig. De door mij gewenste camera was in voorraad, en kon ik meteen meenemen.

Aanbeveling
Vanwege de service en grote assortiment.

Groeter klant 09-11-2014 In de winkel gekocht

Alles bij de hand

Verstand van zaken

Uitgebreid

Aanbeveling
Goed bereikbaar , behulpzaam en deskundig personeel

mors1966 09-11-2014

aace 09-11-2014 Via de website gekocht

Levertijd wat exact zoals gesteld. De lens was netjes verpakt en op tijd binnen.

Assortiment
Erg uitgebreid en voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Goede winkel, snelle levering. In het verleden heb ik contact gehad om informatie in te winnen en ook toen ben ik netjes en snel geholpen dus ook voor persoonlijke service zit je hier goed.

Extra toelichting
Zie de uitleg bij de scores.

J. Birsak 09-11-2014 Via de website gekocht

Wat ik besteld heb,ook bij andere aanbieders bekeken. Bestel procedure gemakkelijk en alles op tijd ontvangen

Heb wat vragen over het ontvangen artikel, werd kort daarna teruggebeld met het antwoord.

A. Cserép 08-11-2014 Via de website gekocht

Vanuit thuis rustig alles kunnen bekijken en kiezen

Na de keuze alles snel geregeld

Assortiment
Kan alles vinden wat ik nodig heb

Aanbeveling
Voor elke fotograaf die snel en gemakkelijk iets wil kopen

Extra toelichting
Prima winkel.Overzichtelijk en snel bediend.

yvette_canon6d 08-11-2014

Extra toelichting
Prettig geholpen, ze nemen de tijd voor je.

J. Meintjens 08-11-2014

Goed geholpen en genoeg aandacht gekregen.

Soepele behandeling bij retourneren van verkeerde aankoop (mijn eigen fout)

Assortiment
Nog niet veel ervaring mee, maar ziet er veelbelovend uit.

Aanbeveling
Door de weinige maar goede ervaringen, zou ik uw winkel graag bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
De laatste jaren een goede indruk van de winkel gekregen. Tot nu toe alleen wat kleiders aankopen bij u gedaan, maar de nabijheid van uw winkel en de service, zullen mij bij toekomstige grotere aankopen naar uw winkel leiden.

Marceldekler 07-11-2014

Duidelijke website en goed bereikbare winkel

Eerlijke verkoper en goede service. Denkt mee en is niet opdringerig. Ben erg tevreden met de aankopen.

Assortiment
Zou niet weten wat er nog meer bij kan. Alles is op voorraad en inkoop van 2e hands spullen is ook met een eerlijke prijs. Hierdoor veel keuze voor de klant, meer dan bij de concurrentie.

Aanbeveling
Voor als je goede service wil, met een eerlijke prijs en goede tips

Zie boven

mast01 07-11-2014

veel producten op een klein oppervlakte

eerlijk advies zonder winstoogmerk

Assortiment
kleine winkel maar veel voorraad

Aanbeveling
winkel waar je fijngeholpen kunt worden als semi/proff. fotograaf

Extra toelichting
fijne winkel met een luisterend oor

edward de bruyn 06-11-2014 Via de website gekocht

Vlotte website, makkelijk om artikels terug te vinden

Uitstekend, vlugge levering

Assortiment
Alles terug te vinden wat je nodig hebt

Aanbeveling
Zonder enig probleem een aanrader

Hannie berkers 06-11-2014 Via de website gekocht

Het is klein stevig en een geweldig statief voor macro

Binnen twee dagen in huis keurig verpakt in een doos.

Assortiment
Volop keuze en zal zeker weer iets bij jullie kopen

Aanbeveling
Voor de snelle service en goed spul.

Extra toelichting
Geweldige service, snel in huis en degelijk materiaal.

Melissa24 06-11-2014

Ik heb niks via de website besteld maar gewoon naar de winkel gegaan. Ik ben daar hartstikke leuk geholpen en werd geadviseerd wat voor mij de beste keuze zou zijn naar mijn wensen.

Werden snel geholpen, nam de tijd voor ons en mochten verschillende camera's proberen.

Assortiment
Voor een "amateur" zou je haast zeggen te veel :)

Prima

Frank Wolthuizen 06-11-2014

Belofte maakt schuld. Om 10 voor 5 bested en inderdaadd de volgende dag in huis. Top!

thea uit hoorn 05-11-2014

Ik kwam in de winkel voor reparatie, omdat mijn camera gevallen was tijdens mijn vakantie. Ik ben goed geholpen. Er is mij een eerlijk advies gegeven omtrent de reparatie.

Aanbeveling
Omdat het personeel op mij een ter zake kundige indruk maakt en de bediening prettig is

robjanne 05-11-2014

Assortiment
Bij occasions zou ik graag het aantal kliks zien

Extra toelichting
Prima geregeld, de winkel heeft zelf achteraf telefonisch contact opgenomen of alles duidelijk was

EstherBak 05-11-2014

Erg makkelijk "gratis" parkeren. Eerst op de website gekeken of ze daadwerkelijk het gewenste product op voorraad hadden.

Ondanks de drukte nemen ze alle tijd voor je en ze beantwoorden al mijn vragen.

Assortiment
Waarschijnlijk zullen ze niet alles op voorraad hebben maar voor mij was het meer dan voldoende.

Aanbeveling
Vanwege hun vakmanschap en ervaring.

Extra toelichting
Ze hebben verstand van zaken en bezieling voor hun werk. Nadat ze grvraagd hebben wat jouw ideeen/doelen zijn komen zij met hun voorstellen maar dringen het niet op het daadwerkelijk te kopen. Je kan het zelfs uitproberen in de winkel. Ook de tweedehands artikelen, die ze naast het nieuwe assortiment verkopen, staan ze volledig voor in en krijg je een jaar garantie. Regelmatig hebben ze ook speciale dagen om je eigen camera gratis te laten checken en schoonmaken.

jeffrey's Aircraft pictures 04-11-2014

heel aardig en behulpzaam personeel wat het makkelijker maakt te praten en te kiezen

erg hulpvaardig mijn eerste keuze was 1100 euro en ik kreeg de tip dat ik voor het zelfde geld een veel mooiere set voor mijn keuze kon kopen bij thuiskomst ontbrak hierbij alleen de USB kabel na 1 mailtje kreeg ik deze thuisgestuurd geweldig!

Aanbeveling
zeer goede service en aardig personeel die je vriendelijk en behulpzaam te woord staan en graag naar altenatieven kijken als dat beter voor je is

Extra toelichting
geweldige ervaring om hier mijn camera te kopen hulpvaardig en vriendelijk personeel wat je graag helpt en verstand heeft van waar hij/zij over praat en ook kijkt naar jouw wensen

Jeansand 04-11-2014

Omdat je doormiddel van internet een item kan reserveren en de datum kan vastzetten die jou uitkomt

Goede voorlichting er word de tijd voor je genomen

Van alles heel veel aanwezig, ookmde 2e hands staat duidelijk beschreven

Aanbeveling
Vanwege de persoonlijke en omdat er niet geprobeerd word om jou zo snel mogelijk met een duren camera de winkel uit te werken .
Ze nemen echt de tijd.

Extra toelichting
Omdat ze de tijd voor je nemen kom ik hier zeker terug. Alleen de losse asseccoires zijn wat aan de dure kant, bv de Jupio Canon accu kost hier helaas €30 duurder en ja dat is toch geld 😁

ceeshhwaard 04-11-2014

Goede adviezen gekregen en zo tot de juiste keuze gekomen

Assortiment
Mijn wensen werden vertaald in een vijftal keuzemogelijkheden .

Aanbeveling
Er is een grote voorraad.
De mensen zijn deskundig.
Men past zich aan aan het niveau van de mogelijke koper van een artikel.

Extra toelichting
Prima winkel. Veel keuzemogelijkheden. Goede adviezen Wel weinig ruimte (maar dat gaat veranderen)

LBart 03-11-2014

Benodigde spullen voorradig, inladen en aan de slag dus.

Vakkundig advies op maat gekregen.

Groot assortiment en voorradig

Extra toelichting
Goed en eerlijk advies gekregen. Verkopers denken mee. Het uitgangspunt is niet om zoveel mogelijk aan je te verkopen maar om je tevreden te krijgen.

JanJaap van Beek 02-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer prettig uitleg ontvangen met meerdere voorbeelden en diverse produkten in handen gehad ter ondersteuning van de uitleg

Assortiment
Keuzes in alle maten zodat ik als beginnend spotter nog lang klant kan blijven

Aanbeveling
In de regio kop van noord zijn geen vergelijkende winkels voor wat betreft producten, keuzes en uitleg

Extra toelichting
Zeer prettig behandeld door personeel die goede uitleg geeft zonder je het gevoel te geven dat je iets ''moet" kopen.

Willy Oosting 02-11-2014

Gemak omdat ik jullie op de fiets kan bereiken. Er zijn niet veel fotowinkels meer in Alkmaar, dus ik ben blij met jullie.

Ik ben altijd prima geholpen met de problemen bij een fototoestel.

Assortiment
voor zover ik het kan beoordelen hebben jullie een goed assortiment

Aanbeveling
Omdat ik het hele gebeuren van de winkel heel prettig vind, beveel ik jullie zeker aan bij iemand anders.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de zaak en service. Vlotte behandeling, ruimschoots tijd en uitleg bij de aankoop van en toetel. IK HEB ECHTER WEL EEN VRAAGJE: DE BATTERIJ DIE IK BIJ MIJN NIEUWE TOESTEL MOEST KOPEN KOST 15,95 EURO. ONLANGS HEB IK EEN BATTERIJ BIJGEKOCHT BIJ MIJN OUDE TOESTEL EN TOEN MOEST IK VOOR EXACT DE ZELFDE BATTERIJ 39,95 EURO BETALEN. DIT IS EEN ENORM VERSCHIL.HOE KAN DIT?

C. Theunissen 01-11-2014 In de winkel gekocht

Het gemak, waarmee mijn vraagstelling werd behandeld, gaf vertrouwen.

Assortiment
Ik kon een keuze maken uit 3 telelenzen, passend op mijn Nikon J2. Ook de gewenste fototas (rugdragend) was aanwezig.

Aanbeveling
Hoewel het nog geen week geleden is, dat ik bij jullie was, heb ik inmiddels al 2 vrienden jullie zaak aangeraden.

FRené 31-10-2014

goede uitleg

S.J.Soffner 31-10-2014

Dicht bij mijn werk is de winkel. Gemak dat je in fysieke winkel dingen ksn uitprobeten

Uitstekend geholpen! Ik kwam voor een second opinion omdat ik dacht dat de beekdsensor van mijn dochter haar Dig.spiegelteflexcamera stuk was en werd direct en allervriendelijkst geholpen. Ze vonden het voor haar sneu dat ze de camera die ze tweedehands had gekocht en nog maar twee weken in bezit had al stuk was gegaan. Ze had deze voor haar school nodig had ik uitgelegd. Er werd meegedacht over een passende oplossing/ alternatief en tegelijkertijd wat binnen haar beperkte budget lag. Ik ben dan ook erg blij met de occasion Nikon body die ik voor een zacht prijs heb kunnen kopen voor haar. Zij weer een gelijkwaardige camera dn niet veel centjes kwijt. Top service!

Assortiment
Veel keuze, ook aan tweedehandsartikelen.

Aanbeveling
Zie mijn opmerking onder service....spreekt voor zich dat ik cameraland aan een ieder zal aanbevelen. Ik heb het al aan diverse mensen w.o. Collega's verteld. Allemaal reageerden ze erg enthousiast.

Top ervaring gehad!

Antonius H 30-10-2014

Bestellen ging eenvoudig. Een account aanmaken was niet nodig.
Artikel besteld onder rembours, allemaal keurig geregeld.

Levertijd was gewoon keurig zoals vermeld op de site.
Artikel was keurig verpakt.

Assortiment
Assortiment op de webshop is ruim te noemen. De site werkt prima. Alles keurig geregeld.
Site staat bij mijn favorieten.

Aanbeveling
Geen enkele reden om dit niet te doen.

Extra toelichting
Kan niets negatiefs bedenken. Alle lof voor deze webshop.

Johan C.L. 30-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede afwikkeling, snelle levering.

kees Tesselaar 29-10-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

goede tekst en uitleg door medewerker

Nel Zoon 28-10-2014 In de winkel gekocht

Je wordt goed geadviseerd

Alle tijd om met ons tot een keuze te komen

Veel!

Aanbeveling
Was een prettige eerste ervaring

Extra toelichting
Leuk geholpen, enorme sortering, goed geslaagd

Erikerik100 28-10-2014

gratis parkeren "naast"de deur. Verder ook een prima winkelcentrum.

prima geholpen

Assortiment
Enorm veel spullen op voorraad

Extra toelichting
Wanneer is het rustig in jullie winkel. Wilde ook info over een carbon statief. Maar het was zo druk dat ik daar even vanaf zag.

Annnemiek 27-10-2014

Ik heb duidelijk aangegeven wat ik wilde en daarmee kwam ik thuis ook!

Duidelijke uitleg en heerlijke appeltaart.

Volledig!

Aanbeveling
Goede service en vriendelijk personeel.

Ik ben fan!

Hans 164 27-10-2014

supersnel en duidelijk via de webshop, 'smiddags besteld de volgende morgen in huis.

Ik had tevoren gebeld of het artikel er nog was en wat erbij zat. Meteen besteld via de webshop en werd binnen enkele minuten door een medewerker gebeld met een vraag om misverstanden te voorkomen.

Snelle correcte levering!

toevalsklant 27-10-2014

Snel op de juiste plaats

Werd snel geholpen

Vond snel wat ik zocht

Aanbeveling
Blij dat er nog speciaalzaken zijn

Goede ervaring

Vet 27-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede uitleg gekregen en vragen duidelijk beantwoord. Hebben een weloverwogen keuze kunnen maken voor een nieuwe camera.

Assortiment
Keuze genoeg. Ze hebben echt alles, van goedkoop naar duur. Je kijkt je ogen uit.

Aanbeveling
Wij gingen expres naar deze winkel voor een goede uitleg. Niet naar een mediamarkt of expert waar ze meerdere producten verkopen. Als je echt advies wilt van kenners is dit het juiste adres.

Extra toelichting
Goede winkel met medewerkers die verstand van zaken hebben. Makkelijk te bereiken en goede service.

MeesvdEkart 26-10-2014

Een bakje koffie, een paar testshots en een super aardige medewerker die me hielp!

Top.. Geweldig om eerst te reserveren, daarna vanuit Den Bosch vertrokken naar Almaar om het een en ander te testen en was direct verkocht door de vriendelijkheid en extra services. Ik wil hier ook werken!

Assortiment
Bij het aanschaffen van een tweedehands product was er veel keuze tussen lenzen, body's en vele andere producten. Zit je product er niet bij? Check het 3 dagen later want dan hebben ze het wellicht ook voor een aantrekkelijke prijs!

Aanbeveling
Ook direct gedaan bij de fotoclub!

Extra toelichting
Nogmaals een top services, geweldige tweedehandse body, na uitvoerig getest beviel er me iets niet en werd direct opgelost. Ik ga hier vaker komen, sterker nog. Ik heb nog een CF geheugenkaartjes opbergcase nodig… Voor 15 kaartjes. Hebben jullie die voor een waardebon van 25 euro? :-) nogmaals bedankt!

Miriam1 26-10-2014

Camera die ik wilde op voorraad, goed advies.

Had niet het idee dat de verkoper zijn mening pdrong, maar deze durfde wel zijn mening te geven; handig als je nog een beetje twijfelt tussen twee optie's.
Camera land heeft verkopers die weten waar ze over praten, dat geeft vertrouwen. Over service na de aankoop kan ik (nog) niets vertellen. Gelukkig nog niet nodig geweest.

Assortiment
Zoals gezegd is alles waar ik in geinteresseerd ben, tot nu toe voorradig geweest.

Extra toelichting
Al het bovenstaande in acht genomen kan ik mijn vrienden verzekeren dat als er advies (en nieuwe voorraad) nodig is, men beter af is bij een winkel als Camera Land, dan bij "de grotere" winkels. Ik ben een groot gelover in zelf research doen en daarna naar de winkel gaan om daar te verifieren. Bij de "grote winkels"is de voorraad vaak niet up-to-date (wegens diezelfde grote voorraden) en houd het advies meestal op na het oplezen van het kaartje onder het apparaat. Dit alles maakt dat ik graag bij Camera Land binnen loop als ik een nieuwe camera, of toebehoren, nodig heb

j.etten 26-10-2014

erg gemakkelijk ook om er te komen daarnaast duidelijkheid

mijn idee van service is wat verwacht je ik heb en super bevoel hier over alles wat ik afgesproken had werd uitgevoerd

Assortiment
alles wat de fotograaf wil verkopen ze of kan evt besteld woprden daar zijn ze duidelijk over

Aanbeveling
aanbevelen van deze winkel is voor mij wat zie daar voor mogelijkheden dan de deskundigheid van het personeel daar weten ze echt wel wat wel of niet kan dus super

Extra toelichting
mijn beoordeeling is voor mij als volgt mooi dichtbij kan op de fiets evt naar toe om te kijken dan de deskundigheid van het personeel het totaal assortiment er wordt duidelijkverteld wat kan + de mogelijkheid voor evt optie + duidelijk zijn over de kosten