Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos 22-12-2021

Na bestellen Snelle levering. Ben erg tevreden over wat ik besteld heb. Alles dus goed geregeld

Ruud 22-12-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik via het lidmaatschap van Nikon Club Nederland korting zou krijgen. Dit heb ik van te voren nagevraagd bij de klantenservice. Na een herinneringsmail kreeg ik na een aantal dagen antwoord.
Besteld op 4 november en volgens de website zou ik combinatie korting krijgen als ik twee spullen combineerde in de bestelling. Dat gekozen, echter de combi korting werd niet verrekend in de winkelmand. Ik heb daarover een mail gestuurd naar de klantenservice en zij gaven aan dat dit in eerdaad fout was gegaan op de website. Het verschil zou men samen met de Nikon Club Nederland korting 14 dagen na levering (i.v.m. retourrecht) naar mij overmaken.
De levering van de spullen ging conform de aangegeven levertijd op de website dus dat is positief. De levering ws op 5 november en het tweede deel op 11 november conform de aangegeven levertijden.
Op 7 december heb ik een mail gestuurd waar mijn korting bleef omdat de 2 weken ruimschoots verstreken waren. Het antwoord: dit geld wordt morgen op uw rekening gestort. 14 december heb ik een nieuwe mail gestuurd omdat er nog niets op mijn rekening stond. Antwoord: ik heb het doorgezet naar de administratie.
Het is inmiddels 22 december en ik heb nog steeds niets ontvangen..... Vandaar het lage cijfer.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2021

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review! Helaas is er inderdaad e.e.a. administratief niet helemaal goed gegaan in de verwerking van jouw kortingen. Zoals reeds besproken was het geld begin december al bijgeschreven, alleen omdat het op jouw creditcard was is dit over het hoofd gezien.

Onze excuses voor de eventuele verwarring. Hopelijk tot in de toekomst!

Ilse Schouten 21-12-2021

Ik heb niets bij de webshop gekocht, maar gewoon heerlijk in de winkel. De medewerker heeft zoveel mogelijk als uitgelegd. De rest moet je leren door te oefenen.
Achteraf is mij onvoldoende duidelijk hoe het gaat met de cashback en eventueel een (online) uitleg over de camera. Ik ben namelijk van Canon naar Sony gegaan

Arthur Vermeer 21-12-2021

Normaal koop ik altijd in Alkmaar, maar nu in corona tijd via de webshop. Artikel was binnen 2 dagen in mijn bezit en goed ingepakt tegen beschadigingen. Ga nu zeker van deze mogelijkheid gebruiken, al vind ik een bezoek aan de zaak nog steeds een genot ook door de deskundige verkopers.

Arthur Vermeer 18-12-2021

CB 18-12-2021

Geweldig bedrijf, snelle levering goed verzorgd. De door mij bestelde lens was twee dagen later in de aanbieding. Het verschil was 200 euro, beetje zuur voor mij. Een telefoontje naar Cameraland en de korting werd alsnog toegepast. Prima service dus. Nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Prim service 15-12-2021

Mijn fototoestel was uit mijn rugzak gevallen. Grip stuk en zonnekap van zoomlens. Gelukkig de Canon EOS 50D nog heel. Cameraland had nog een Meika liggen voor € 100,00. Prima grip alleen bleek de ingebouwde timer niet te werken. Bezoekje aan de winkel kon het probleem niet verhelpen. Wel een coulance van € 35,00. De timerfunctie kan ik oplossen door de bedrade Canon timer te gebruiken en heb ik voor een prikkie weer een fijne grip. Dank aan de coulance van Cameraland.

Marjon Strik 12-12-2021

Cameraland is een top winkel en daar wordt je no nonsens geholpen. Geen vervelende verkoop praatjes. De site is overzichtelijk en duidelijk.’ik heb de fullframe Sony A7 IV camera gekocht met macrolens en ben superblij met mijn aankoop.

Klaas 10-12-2021

duidelijke shop en snelle verwerking. volgende dag de bestelling in huis. goede prijs, mooie occasion

Rob 07-12-2021

Adequate hulp bij inruil en aanschaf nieuwe lens. Geen poespas, eerlijk antwoord. En de medewerker van de verrekijkers was bijzonder behulpzaam en heeft mij goed advies gegeven.

Harms 07-12-2021

Enorm assortiment tweedehands apparatuur. Heldere website. Razendsnelle levering. Concurrerende prijs. Goeie zaak!

Kiek 07-12-2021

Heldere website waar de items die ik wilde bestellen snel gevonden waren. Mijn bestelde producten waren super snel geleverd.

Anett 06-12-2021

De service bij Cameraland is erg goed, het personeel is aardig. Het was om deze redenen dat ik een andere winkel verliet en naar Cameraland verhuisde. Ik raad deze winkel aan bij mijn collega fotografen. vriendelijke groeten Anett

Marco Knies Fotografie 06-12-2021

Simpelweg de beste fotozaak van Nederland.
Prima service en kennis van de adviseurs.

Paula 05-12-2021

Onverwachte snelle levering. Op de website stond dat het niet op voorraad was en dat het even kon duren voordat ik mijn bestelling zou ontvangen. En toen stond twee dagen later ineens de bezorger met al het bestelde voor de deur! Erg blij mee.

Els 05-12-2021

Vlek op foto's, er werd gekeken of het op de lens of in de sensor zat. Keurig schoongemaakt. Goede informatie gekregen over macrolens, prima Geholpen!

Jonathan 05-12-2021

Afgelopen week een nieuw objectief (Sigma Art 24-70 2.8) gekocht bij Cameraland. Laagste prijs, supersnelle levering en een fenomenaal product. Niet de laatste keer dat ik hier wat koop!

William 04-12-2021

reeds enkele bestellingen geplaatst en telkens een correcte en snelle service. Ook de chat service is snel en handig bij einige twijfel.

Marcel Dubbeldam 04-12-2021

Zeer tevreden. Cameraland ademt een en al foto en video uit. Scherpe prijzen op topkwaliteit producten, maar ook eerlijk inruilprijzen. Al mijn bestellingen tot nu zijn goed afgehandeld. Echt een aanrader om Cameraland in uw overwegingen mee te nemen!

Sabine 04-12-2021

Fijne winkel met kundig personeel. Tijdens het on-line shoppen kun je vragen stellen via de Chat. Ze geven snel antwoord. Vriendelijk en deskundig

T,H. de Groot 03-12-2021

Heb voor Cameraland gekozen vanwege de scherpe prijs, de goede communicatie, artikel op voorraad en betaalmogelijkheden.
Na levering was er een klein puntje waar ik niet helemaal blij mee was, maar na mail contact werd ik direkt gebeld door Cameraland, en zij hebben alles op een goede manier opgelost.
Ik zal zeker in de toekomst weer bestellen bij Cameraland, ben uitermate tevreden.

fokje ijpinga 03-12-2021

We zijn deze week twee maal in de winkel geweest. Een mooi mini statief van Leofoto gekocht , en een rugtas van Lowepro is voor mij besteld, en hebben we dezelfde week nog op kunnen halen. Van Leofoto nog een mooi fill light gekocht.
Beide keren super vriendelijk geholpen, en nog veel tips meegekregen!
Ze nemen echt alle tijd om je vriendelijk te helpen.

Dijkstra 03-12-2021

Ze nemen bij Cameraland alle tijd om je uitleg te geven tussen de verschillende type en merken lenzen voor jouw camera.

Ron Janneman 03-12-2021

Alles was goed gegaan. Ik ben zeer tevreden ddn over de snelle levering en de kwaliteit van mijn gekochte artikel

Co 03-12-2021

Prima winkel. Ik had eerst gebeld of de betreffende hoekzoeker op mijn type camera paste. Kreeg snel en vriendelijk antwoord.
Daarna via het net besteld en snel binnen.