Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 439 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Trebsov 03-12-2021

Black Fryday aankoop van een Sony lens, E 70-350. Prijs was gelijk met andere aanbieders. Maar door de mogelijkheid om in drie termijnen te kunnen betalen zonder rente gaf de doorslag om de lens bij Cameraland te kopen. Levering etc was prima.

Pim. Ras 02-12-2021

Bij Cameraland krijg je altijd een warm welkom, in mijn geval door Remco Huitema. Ze beschikken over de nieuwste apparatuur en zijn altijd bereidwillig mee te denken in oplossingen. Bijvoorbeeld over financiering maar ook als er even snel een statief-kop moet worden hersteld. Zo gefixt! Kortom, een prettige zaak waarvoor ik graag van Hoofddorp naar Alkmaar rijd waar de koffie altijd klaar staat.

Paul Verzantvoort 02-12-2021

Ik ben al langer klant bij Cameraland in Alkmaar. Kort gezegd: het is een blijft een geweldige winkel waar klantvriendelijkheid en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Bestellen via de webwinkel gaat gemakkelijk en de levering (mits de artikelen voorradig uiteraard) is vlot en keurig te volgen via track en trace. Al bij al een winkel die klantgericht is zijn zaken goed op orde heeft.

Ilse Schouten 01-12-2021

Wij hebben voor cameraland gekozen, omdat de medewerkers vakkundig zijn op ieder gebied. Ook geven zij goede informatie, waarom je een bepaalde camera wel of niet moet kopen.
Ze hebben alle tijd, ook al lopen er veel mensen in de winkel.

burry 01-12-2021

Gunstige prijs aanbieding. En bijzonder snelle levering. Goed en degelijk ingepakt.

Joost van Steen 01-12-2021

Eigenlijk is het een 9,9 maar ja tienen worden niet zo makkelijk gegeven ... :-) . Had zelf niet opgelet bij aanschaf Tamron-lens voor mijn Sony camera (overigens met geweldige medewerking i.v.m. inruil ) in oktober, had geen beeldstabilitatie en voor sportfotografie is dat lastig... toen kwam bij Cameraland in het kader van "Black Friday" in de e-mail een lens van Sony zelf langs 70-350mm en wel met stabilisatie maar ja wat nu met de Tamron (slechts 4x gebruikt..) ... Na goed overleg werkte Camerland geweldig mee bij inruil van de Tamron-lens en nu dus erg blij met mijn nieuw Sony lens... Nu alleen nog beter weer voor buitensport-fotografie!

GJ Volgers 01-12-2021

Tijdens vakantie is mijn Sony lens gevallen waardoor bajonet beschadigd bleek. Deze via cameraland laten repareren. Werd gedurende reparatie goed op de hoogte gehouden en kreeg kosteloos eenzelfde objectief om toch te kunnen blijven fotograferen.
Bijzonder vriendelijke medewerkers en uitstekende service !!

Michel 01-12-2021

Ik vind de medewerkers van deze winkel echt nog aandacht schenken aan de klant. Ze nemen echt de tijd voor je! Ik ben in dit laatste half jaar nu vier keer hier geweest. Alle medewerkers die mij geholpen hebben deden dat met de zelfde servicegerichtheid, enthousiasme en kennis van zaken. Een echte aanrader!

Gerard Luten 30-11-2021

Benadering bij binnenkomst zeer aangenaam. Goed advies op de vragen die ik had. Minder hoefde aan te schaffen dan nodig was, door het advies. En ik verschillende opties kon combineren voor het zelfde doel. ( Goed advies is belangrijker, dan alleen maar verkopen). Ik kom zeker weer terug voor het eerst volgende, naar de winkel is toch een stuk leuker dan online bestellen.

Jaap 30-11-2021

Gewoon een goeie winkel, werd goed geholpen. had de spullen die ik nodig had snel bij elkaar.

Berto 30-11-2021

cameraland.nl is nu voor mij de nieuwe winkel waar ik mijn benodigdheden voor mijn film en fotografie zal aanschaffen. De prijs is vaak goedkoper dan andere winkel, krijgt snelle antwoord bij vragen, op tijd bezorging en je kan 3 termijnen betalen zonder rente..wow

Filip 30-11-2021

Ik heb een Godox studio set gekocht. Was veruit de goedkoopste webshop voor dit set. Vrijdag besteld en zaterdag reeds perfecte levering. Top!
Zeker een aanrader

Hannie van Hardeveld 29-11-2021

Fijne overzichtelijke winkel. Vriendelijke medewerkers die je deskundig advies geven en alle tijd voor je nemen.

Kees 29-11-2021

Alles wat ik via cameraland heb besteld wordt steeds snel en correct geleverd. Heb ik vragen, kan ik altijd terecht voor feedback.

ErikB 29-11-2021

Prima service en altijd prettig persoonlijk contact. Heel fijn als je specifieke apparatuur nodig hebt. Kennis, kunde en service!

Jacobus wiegmans 29-11-2021

Ik wilde 'n bestelling plaatsen,maar als gewoonlijk ik kom problemen tegen. Dus ik telefoneerde met 'n jonge dame [naam vergeten] zij hielp mij uitstekend! Ik bestelde 'n canon extender1.4 2e hands en... zoals vermeld vandaag besteld morgen in huis
'n 9 is voor mij de max score 'n 10 is perfekt en niets is perfekt !

Paul Steunebrink 29-11-2021

Je wordt prettig en adequaat geholpen, goed geadviseerd en heel veel artikelen zijn op voorraad. En de prijs is ook goed.

peter K 29-11-2021

al eens eerder een camera via de weshop gekocht.
Nu 2 camera tassen besteld.
Duidelijke omschrijving op de website.
En niet onbelangrijk scherpe prijs.
De levering is ook lekker snel.
Kwalteit ook echt goed.
Ik ben een tevreden klant binnenkort een camera voor mijn vrouw bestellen.

Esther 29-11-2021

Op donderdag onlinr een bestelling geplaatst, volgende dag binnen. Keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goede en snelle service dus! Weer een tevreden klant :)

omran 28-11-2021

Ik kocht vroeger een camera met lens , ik kreeg de lens als tweedehands
Met mijn nieuwe bestelling van Panasonic GX9 kreeg ik hem ook als tweedehands.
Als ik een product als tweedehands wil kopen kan ik hem van marketplaats kopen .

Na een wacht tijd om mijn bestelling te krijgen en op eens kreeg ik hem als tweedehands ( niet nieuw)
Nog een wachttijd om hem te sturen. Dat is echt super lastig.
Mijn jongetje was blij met wachten maar toen wij de camera hebben gekregen als tweedehands deze moment was echt verdrietig voor hem.
Jullie moeten de bestelling controleren voordat hem naar de klant sturen

rob 28-11-2021

ik ben zeer tevreden ☺ over cameraland omdat de produckten die ik koop ,
werkelijk perfeckt eruit zien.
dus ik ben een tevreden klant.

Fransjoost 27-11-2021

Na eerst telefonisch contact waar ik goed werd geholpen. Voor het eerst bestellingen gedaan. Keurig afgeleverd zoal afgesproken.

Marcel 27-11-2021

De website was heel duidelijk en alles was goed te vinden. Na het bestellen ging het niet goed met de bezorging via Post.Nl hier kon cameraland zelf niks aan doen.Via hun info tel.nummer ben ik toen super goed geholpen en dankzij hun inzet werd het alsnog snel geleverd.

Harry1956 26-11-2021

duidelijk- en overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit van Canon camera's en accessoires. Snelle afhandeling, binnen 24 uur bestelling ontvangen.

Joop 24-11-2021

Voor amateur fotografen, die kwaliteit en vakkundige service belangrijker vinden dan de prijs, vind ik Cameraland een echte aanrader. Al hun personeelsleden zijn niet alleen fotograaf in hart en ziel, maar kennen het assortiment tot in de kleinste details. Daardoor zijn zij voor mij vele malen toegankelijker en effectiever dan de helpdeskmedewerk(st)ers van concurrenten.