Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 439 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Edwin 07-01-2022

Ik wilde de nieuwe Pentax reflexcamera kopen. Daar was een actie voor gaande en ik kon kiezen uit een aantal winkels. Ik had eerder al goede ervaring met Cameraland en gaf de voorkeur aan een winkel die geen keten was, dus de keuze was snel gemaakt uit een 5-tal aanbieders. Ook stond Cameraland genoteerd als Pentax dealer, hoewel ze de camera i.t.t. sommige anderen niet op voorraad hadden. Hij kon wel snel geleverd worden. Ik heb gebeld en werd uitstekend geholpen (uiteindelijk door Remco), dus heb toen gekocht. Onderdeel van de actie was 5 jaar garantie, maar bij uitpakken kon ik niets van garantie vinden. Ik heb daar over gechat met Aranka. Die heeft het nagevraagd en ik heb kort daarop per mail bevestiging van de garantie gekregen. De enige verbeterpuntjes die ik kan bedenken is dat ik niet om een garantiebewijs hoef te vragen en wat meer duidelijkheid wat die garantie inhoudt. Maar ik ben een zeer tevreden klant.

Hans 07-01-2022

bij vragen over welke camera wordt alles goed uitgelegd ook de verschillen in type,s
ben zeer tevreden met de servic

Wies Naessens 07-01-2022

Kom al heel lang bij Cameraland Alkmazar. Ben heerl tevreden over de aankopen en service die ik daar altijd mocht ondervinden. Ook de duidelijke uitleg als je met vragen komt

Erik 05-01-2022

Goede duidelijke website met concurrerende prijzen. Bovendien is er een fysieke winkel (in de buurt). Bij telefonische vragen wordt je vlot, vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Harald 03-01-2022

In deze tijd is het lastig om een nieuwe Camera te kopen. Ik ga graag in een winkel in gesprek voor een goede keuze. Dit moest nu via mail, telefoon, chat. Of ze nu Remco, Rob, Samantha of anders heten maakt niet uit. Ik was erg tevreden over de adviezen en heb vertrouwen dat ik nu de juiste keuze voor mijn Canon RP met rf 24-105 heb gedaan. En alles in een relaxte sfeer. Bedankt voor jullie hulp en graag tot snel voor advies over extra lenzen en accessoires. Ik ga er van uit dat dat ook wel goed komt.

John Portielje 03-01-2022

Fantastische verkopers, veel kennis en vriendelijk alsmede zeer hulpvaardig. Beste camerawinkel van Nederland!

Eva 03-01-2022

Super snelle levering en makkelijk om een bestelling te plaatsen. Altijd erg tevreden over Cameraland!

Pieter Heine 03-01-2022

Bijzonder prettig om een winkel in de buurt te hebben met veel kennis en kunde in huis. Het liefst kom ik dan ook fysiek langs in de winkel om het nodige te bespreken. Ik ben hier oprecht nog nooit teleurgesteld vandaan gekomen, hooguit met een verbeterd inzicht. Juist daarom is des te belangrijker iemand te spreken en het product te zien, te voelen, te gebruiken waar mogelijk.

Hans 01-01-2022

Mijn redelijk op leeftijd zijnde Nikon D80 gaf plotseling de geest. Direct naar Cameraland gefietst waar een van de verkopers ondanks de lockdown wel even wilde kijken hoe en wat. Hij kwam terug met de boodschap dat reparatie gezien de leeftijd behoorlijk duur zou zijn en daarom af te raden. Maar hij liet terecht verdere stappen bij mij. Thuis de site bekeken en uitgekomen op een tweede hands D7200. Volgende ochtend gebeld en deze
Fde verkoper getroffen die de camera voor me opzij legde en een tweede batterij er bij deed.
Later die dag de camera opgehaald en weer heel plezierig geholpen.

Bart 31-12-2021

Altijd zeer te vreden van de service van cameraland . Voor en na de bestelling kan je altijd terecht voor informatie. Super te vreden klant

DT 31-12-2021

Nette site en snelle levering. Voor de lockdown ook in de winkel geweest en altijd vriendelijk en goed geholpen.

Rik 31-12-2021

Ik vind Cameraland een heel prettige winkel. Ik heb eerder wel eens andere grote camera speciaalzaken bezocht, maar ik vond dat allemaal erg onpersoonlijk. Bij Cameraland trekken ze echt tijd voor je uit om je goed te adviseren, zonder opdringerig over te komen. Dat werkt uiteindelijk op de lange termijn toch het beste, want hoewel het voor mij ruim 1 uur rijden is, ga ik er graag met plezier naar toe.

Ronald 31-12-2021

Ik ben heel blij dat er 2dehands materiaal verkocht wordt op Cameraland, want het is niet altijd te vertrouwen zonder dat iemand de artikelen controleert voor de kwaliteit, zoals bij Cameraland.
Er werd goed beschreven wat de gebruikerssporen waren en deze waren ook de enige die ik zelf vindt.

Ben er heel blij mee
Good soup

Ferdy 31-12-2021

Ik heb al een aantal keren spullen gekocht in de winkel of besteld via de website. Dit ging altijd zonder problemen. Ook als ik achteraf nog vragen had werd er zonder meer tijd besteed aan het beantwoorden. Maar ook vragen die niet betrekking hadden op een aankoop werden netjes beantwoord. Mijn ervaringen zijn zeker (zeer) positief te noemen.

Henk 28-12-2021

Duidelijke omschrijving van het product, goede prijs.
Na het plaatsen van de bestelling, wat gemakkelijk gaat, en het afrekenen (ook simpel) is het bestelproces snel doorlopen.
De bevestiging volgt snel via mail. Heb er voor gekozen om het artikel in de winkel op te halen. Heel snel kreeg ik bericht dat het artikel opgehaald kon worden. Bij het ophalen ook vlot geholpen.
Het enige wat ik minder prettig vind aan het bestellen via een webshop is dat ik niet persoonlijk advies kan krijgen.
Als er geen lockdown was geweest was ik naar de winkel gekomen om te kopen i.p.v. via de webshop.

Bianca 28-12-2021

Ik kies voor Cameraland omdat ik hier professioneel te woord word gestaan, goede producten kan vinden en de medewerkers erg vriendelijk zijn.

Darren Delbos 27-12-2021

Ik koos bij cameraland mijn alle eerste camera ooit te halen, omdat zij de optie hadden om in 3 termijnen te betalen. Voor iemand die net begint met filmen of fotografie is het wel even schrikken aangezien meeste camera's heel prijzig zijn. Het was daarom heel fijn om in 3 termijnen te kunnen betalen. Cameraland hun klantenservice is geweldig, ze hebben tot nu toe bij mij binnen een dag teruggereageerd via mail of nog sneller via chat. Als ik ze bel geven de medewerkers een goede sfeer aan en proberen ze ook echt te helpen. Na een paar maanden had ik mijn camera laten vallen waardoor het niet meer te gebruiken was, Cameraland heeft mij echter zo goed en snel geholpen dat ik met de verzekering heel snel een waardecheque terug kreeg voor mijn camera. Alleen maar complimenten want ik heb nog nul problemen bij jullie gehad

Jan Karsten 27-12-2021

Ik ben zeer tevreden ben goed geholpen en kundig antwoord gekregen en advies. Daardoor wist ik wat te doen en ben overgaan om een perfecte tweede hands Nikon D 810 te kopen en een grip. En overweeg nog een af stands bediening aan te schaffen

Marjo Buyten 27-12-2021

Altijd een genot om even bij Cameraland in Alkmaar langs te gaan. Aardige en deskundige medewerkers die meedenken in het vinden van een oplossing. Men neemt de tijd om te luisteren. Groot assortiment en veel op voorraad of op korte termijn te leveren.

Gerrit 27-12-2021

Door levering problemen moest ik even wachten op mijn Z 70-200 lens, maar de kerstman was mij gunstig gestemd en ik kreeg een belletje van Cameraland dat mijn lens er was. Wel even bij de deur ophalen ivm de corona maatregelen.
Ik naar Cameraland Alkmaar en de deur werd keurig open gedaan. xxx liet mij binnen en er werd mij zelfs een kop koffie aangeboden. Als service ook nog even de nieuwe software update op mijn Z6ii gezet. Hoef ik dat, als 60 plusser, zelf niet te doen...
Kortom de sevice was weer als vanouds.

Marcel Terol 26-12-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, producten snel geleverd aan huis, bij bellen of chatten krijg je snel en goede antwoorden

René Bootsman 25-12-2021

De XF 33mm 1.4 besteld bij Cameraland. Op het moment van bestellen was deze niet op voorraad, maar werd gelijk netjes verzonden toen deze weer binnen was gekomen.
Tot dusver altijd nog goede ervaringen gehad met deze winkel :)
RuudMod 27-12-2021

Klopt op 10 December is het op mij creditcard bijgeschreven. Dus uiteindelijk is het goed gekomen.

Suzanne 25-12-2021

We komen al jaren bij Cameraland. Eerst omdat het in de buurt was maar nu ook omdat je goed geholpen wordt en ze een goede service bieden. In de winkel wordt er alle tijd voor je genomen.

Hubert 23-12-2021

Gemotiveerd en kundig personeel. Vriendelijk en makkelijk te benaderen.
Snel en makkelijk bestellen. Kortom fijn vertrouwd gevoel bij Cameraland

ERIKJESSE 22-12-2021

Olympus Lens gekocht.
Snelle levering .
Producten zo als de omschrijving geleverd.
Dank je wel.