Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1054 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

nathalie peters koopmans 15-01-2015

heb de aankoop in de winkel gekocht na veel leeswerk op internet

super netjes geïnformeerd en geholpen aan nieuw speelgoed.

Assortiment
teveel keus haha zoveel prachtige dingen waar menig fotograaf van droomt.

Aanbeveling
ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen, ondanks dat t best druk was super netjes geholpen en te woord gestaan.

Extra toelichting
super fijne winkel, met personeel die de moeite neemt om mensen te voorzien van uitleg.

64Ron 15-01-2015

Jullie zijn inderdaad aan een verhuizing toe. Maakt alles overzichtelijker en zo zijn klanten gemakkelijker te bedienen.

Ik kan me niet meer exact herinneren wie me hielp maar deze meneer heft echt verstand van fotograferen in de meest brede zin van het woord. Verplaatste zich prima in mijn fotografische creativiteit en zorgde voor passende oplossingen.

Assortiment
Assortiment is niet alleen groot maar ook veelzijdig. Er is voor iedere portemonnee een passende oplossing.

Aanbeveling
Behulpzaam personeel. Prettige benadering zonder hautaine houding. Je kunt er al wat leren door alleen al vragen te stellen. Een advies kan ook zijn dat het verstandig is ergens anders naar toe te gaan. Mijn winkel, ik kom graag terug.

TC van Mourik 15-01-2015 Via de website gekocht

Assortiment
De zonnekap werd vlot geleverd en ik had zelfs de keuze tussen een demo model of een nieuwe wat zo'n 12 euro scheelde.

Aanbeveling
Ik heb ook een Canon G12 compact bij jullie gekocht. Kreeg een heldere uitleg en de prijs was ook gunstig tov andere leveranciers.

duncan de fey 15-01-2015

goede site snel makkelijk duidelijk

geleverd zoals gezegd

gewoon goed

Aanbeveling
goede prijs kwaliteit verhouding goede aanbiedingen

EricG1970 15-01-2015

online bestellen is eenvoudig en snel.

in eerste instantie was het verkeerde product opgestuurd maar na een telefoontje was het de volgende dag alsnog in huis.

Willem agogo 15-01-2015

Site is wat aan de trage kant, waardoor zoeken redelijk veel tijd kost.

Vriendelijke medewerkers, zeer snelle levering.

Groot assortiment.

Aanbeveling
Fijne winkel, scherpe prijzen.

Extra toelichting
Zoals in bovenstaande items aangegeven, vriendelijke medewerkers en snelle verzending.

Birbo 15-01-2015

Het product was op voorraad, op woensdag betaalt en pas op de woensdag een week later afgeleverd! Reden onduidelijk

Aanbeveling
Slechte ervaring, product werd niet op tijd geleverd en krijg geen enkele reactie op klachten

Neeltje B 14-01-2015 Via de website gekocht

Medewerkers dachten goed mee over alternatieven en gaven deskundig advies. Administratief werd het flexibel en snel opgepakt.

Rutger0252 14-01-2015

Extra toelichting
Het personeel is deskundig en behulpzaam. Het assortiment is bijna te groot. Ik kreeg relatief weinig inruil voor mijn oude camera, maar wat ik weer keurig vond is dat de UV filters van mijn lenzen 1 op 1 werden vervangen zonder extra kosten. Als je vervolgens op de website je ingeruilde producten terug ziet als tweedehands product met een prijs die meer dan twee keer zo hoog ligt als wat je kreeg bij de inruil, voel ik me daarin wel een beetje bekocht. Desalniettemin een tevreden klant en ik kom zeker nog een keer terug.

Nico Zomerdijk 14-01-2015

Prima geholpen. Alles in één bezoekje aan de winkel

Uitstekend advies

Henk121950 13-01-2015

Nog geen ervaring product te kort in huis

Jullie hebben alles

Vriendelijke vakkundige verkoper

gertje de meester 13-01-2015

Lens besteld. Helaas net niet wat ik ervan verwachtte. Levering was prima. Geretourneerd en alles netjes ontvangen zonder vragen. Zo hoort het.

Extra toelichting
Lens besteld. Helaas net niet wat ik ervan verwachtte. Geretourneerd en alles netjes ontvangen zonder vragen. Zo hoort het.

GerardSchouten 13-01-2015

Product uitzoeken op site (16-35 f4 Conon lens) en bestellen en betalen ging makkelijk met enkele kliks. Pakketje met product was 1 dag later in huis.

Gewoon goed, eerst telefoontje gepleegd met wat vragen over service en garantie. Duidelijke heldere uitleg.

Assortiment
Volgens mij hebben jullie vrijwel alles op fotogebied.

Extra toelichting
Goeie snelle service, lage prijzen.

Ciska Wynia 12-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Zeer snelle reactie op E-mails

primaassortiment

Extra toelichting
Dit was ( voor zover ik weet) de enige winkel die mijn oude camera wilde inruilen.

Bert 01 12-01-2015

Alles staat duidelijk op de website en is gemakkelijk te vinden

De beloofde leveringstijd klopte precies. Geweldig!

Assortiment
Alles is goed verkrijgbaar inclusie bijbehorende accessoires.

Aanbeveling
Duidelijk een goede winkel, het is voor mij de tweede keer dat ik iets koop en ik ben zeer tevreden.

Marenne 12-01-2015

Extra toelichting
Snelle service, vriendelijke klantenservice.

ben hassen 12-01-2015 Via de website gekocht

impecable

exellent service

Extra toelichting
franchement vendeur tres serieux calite prix raisonable tres tres rapide j'ai de la chance de tomber par ce vendeur merci

sjopun 12-01-2015

Website niet echt handig voor mij. Bij een het klikken op volgende pagina moet ik ook zelf weer naar boven klikken, wat bij meeste andere websites automatisch gaat. Bovendien lijkt het dat item van eerdere pagina's herhaald worden.

Assortiment
Jullie lijken ook alles te hebben wat collega's ook hebben. Of alles op voorraad is heb ik niet gecontroleerd ;)

Tsja, waarom niet....

Rint 11-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik ben naar de winkel gegaan om er zeker van te zijn dat een gezocht product geschikt was voor mijn Canon camera.
Ik was toch in de buurt, dus dat kwam mooi uit.

Het bleek dat het product niet geschikt was voor mijn Canon camera.
In de winkel werd mij een alternatief voorgesteld, dat draadloos en veel goedkoper was. Perfect!

Geweldig!

Aanbeveling
Ik beveel iedereen aan naar Cameraland te gaan vanwege de enorme service, kennis/vakmanschap en lage prijzen.

Extra toelichting
Perfect! Ik ga beginnen met Astrofotografie en zocht een programmeerbare sluiterontspanner met lange sluitertijden.

Daan Jimmink 11-01-2015 In de winkel gekocht
Ik ken maar 1 filiaal

De winkel was erg druk

Meteen het juiste advies

Assortiment
Pas één keer misgegrepen bij het aanschaffen van iets.

Aanbeveling
In Alkmaar en wijde omgeving geen winkel met meer kennis bij het voltallige personeel.

Extra toelichting
Buitengewoon ter zake kundige hulp.

Gerard1943 11-01-2015

Goede info

Goede adviezen

Assortiment
Ruime keus en fijne kwaliteit

Aanbeveling
Daar moet je geweest zijn

Extra toelichting
Nog nooit nee gekocht, altijd geslaagd

Y. Roeper 11-01-2015

Het is een klein stukje rijden, maar je kunt vervolgens wel gratis parkeren voor de deur. Als er al wachttijden zijn, zijn die acceptabel en er is sowieso altijd koffie. Uitproberen mag; ook buiten de deur.

Er wordt door de mannen (en vrouw) van Cameraland.nl altijd meegedacht. Daarnaast doen ze voor trouwe klanten soms iets extra's. De inruilbedragen zijn ook interessant.

Assortiment
Je kunt natuurlijk voorafgaand aan je bezoek op de site kijken of datgene wat je wilt er is, maar zo niet, dan bestellen ze het en kun je het meestal de volgende dag al ophalen.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel al jaren aan. Ik ben er tot op heden altijd naar volle tevredenheid geholpen en geadviseerd. Absoluut een aanrader.

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij Cameraland.nl en heb inmiddels goede contacten met de eigenaar en het personeel. Ze kennen je daadwerkelijk en zijn altijd in voor een praatje. Alle aspecten waarop ze beoordeeld kunnen worden - gemak, service en assortiment - zijn meer dan voldoende. Als je in Noord-Holland woont, is er eigenlijk geen reden om niet hierheen te gaan; er kan geen andere winkel tegen Cameraland.nl op. De nieuwe winkel belooft nog veel meer gemak, waaronder het uitproberen van de apparatuur in de indoor studio.

Henk Hogendoorn 10-01-2015

snel gevonden door de nieuwsbrief

keurig verpakt

Assortiment
super groot en op voorraad

Aanbeveling
geen nee te koop op foto gebied.

Extra toelichting
goede winkel bereikbaar,en snelle levering na een web bestelling.

Gilissen Fotografie 10-01-2015

Prima website, helder..!!

Na telefonische ondersteuning producten aangeschaft.

Breed assortiment..!!

Aanbeveling
Snelle levering,...doen wat ze zeggen..!!

Zie hierboven..!!

Lili Marleen 10-01-2015 Via de website gekocht

Daar ik in het buitenland woon is goed telefonisch contact essentieel. Cameraland is altijd snel bereikbaar .

Personeel is deskundig en indien nodig wordt ik direct doorverbonden met een personeelslid die gespecialiseerd is op het betreffende terrein, dikke pluim voor Cameraland

Aanbeveling
Als zeer positief, ik ben lid van een fotoclub en heb nu al andere leden cameraland en hun goede service en groot assortiment aanbevolen en zal dit zeker blijven doen.

loukadesign 10-01-2015 Via de website gekocht

gaat snel

in een keer goed

leuke aanbiedingen en compleet

goede ervaringen

zie boven

Frank Wentink 09-01-2015

Ik kreeg geen bevestiging dat de camera afgehaald kon worden in Alkmaar.

Marc from Belgium 09-01-2015

heel overzichtelijk om je bestelling in te geven.

Zeer goede prijs/kwaliteit

Extra toelichting
Bij de levering van de opnametent ontbraken 4 doeken. Na een telefoontje werden deze heel vlug nageleverd. Prachtige service.

Lltrouser 09-01-2015

Ilse1960 09-01-2015

goed bereikbaar, personeel oplossingsgericht

Aanbeveling
Je wordt zeer deskundig geholpen en men neemt de tijd

Extra toelichting
Je wordt zeer deskundig geholpen en men neemt de tijd.Heel ruim assortiment, men schakelt bij verkoop heel goed over naar het artikel dat bij je past. winkel goed bereikbaar, personeel oplossingsgericht

van Halen 09-01-2015

Extra toelichting
snelle correcte levering van een boek

Remco007 09-01-2015

Zeer duidelijke website

Snelle levering

Erg uitgebreid

Aanbeveling
Ik zou de site bij elke fotograaf aanbieden

Extra toelichting
De site opbouw ziet er netjes uit, aanbiedingen zijn ook goed zichtbaar en makkelijk betaal systeem. Goede aftersales, mail wanneer pakket verzonden is en track en trace zijn ook perfect. Ook het pakket was goed ingepakt.

MarcoJim1969 08-01-2015

Overzichtelijk en duidelijke foto's

Snel besteld en geleverd

ruim assortiment

September1976 08-01-2015

Prima site, bestellen ging snel en eenvoudig. Wel zou het fijn zijn als je bij de tweedehands objectieven op lensvatting zou kunnen zoeken.

Top service. Camera was snel in huis en kreeg een mail met tracking code.

Cafotique 08-01-2015 In de winkel gekocht
de Hoef

De Selphy dozen waren uit het zicht geplaatst dus ik had ze bijna gemist.

Er werd meteen gevraagd of we geholpen wilden worden en daarna kregen we prima advies over onze verdere aankopen. Alvorens af te rekenen checkte de werknemer nog even of ik wel de juiste dozen had gepakt.

Assortiment
Niet alles staat duidelijk zicht baar maar dat zal na de verhuizing wel beter zijn.

Aanbeveling
In de emails had ik gelezen dat er een verhuizingsuitverkoop zou zijn. Er werd slechts korting gegeven op het statief. Het zijn standaard lokkertjes maar ik word toch niet echt vrolijk als er niet eens 10 % vanaf gaat.

olymp 08-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

Extra toelichting
Ik kwam voor een spiegelreflex en ik ben uiteindelijk weggegaan met een mirrorless camera. Zelf niet aan gedacht, maar ik ben er tevreden over. Ik kreeg goede uitleg over de werking en de verschillen.

Eric1978 07-01-2015

Je wordt snel, vakkundig en uitgebreid te woord gestaan. Wel merkte ik af en toe dat de medewerkers hun persoonlijke voorkeur teveel voor lieten gaan en mogelijk minder goed oor hadden voor de wens van de klant

Assortiment
Alles is er. Nou ja, alles binnen redelijke grenzen dan. Het blijft een winkel natuurlijk. Wat er niet is, kan besteld worden.

Aanbeveling
Zie hierboven. De prijs-kwaliteit verhouding is geweldig. Nergens anders kan je op een zo vakkundige wijze een aankoop doen.

Nikos Leontaridis 06-01-2015 In de winkel gekocht

SpectrumHolland 06-01-2015

Dicht bij huis en professioneel en gedegen advies.

Alle tijd genomen om ons te adviseren.

Extra toelichting
Prettige sfeer, veel tijd voor de klant en gedegen advies. Prijzen in vergelijking met internet aanbieders zeer concurrerend.

RJvM 06-01-2015 Via de website gekocht

Goede combinatie van webwinkel en fysieke winkel die alles duidelijk goed op orde heeft, prettig om iets op website te kopen en in winkel te kunnen ophalen.

Prettige deskundige en vriendelijke bediening, snelle reactie op vragen en opmerkingen, erg positief

Assortiment
Alles dat serieus de moeite waard is kan je hier vinden en het staat goed uitgestald.

Aanbeveling
Goede overallindruk en koopervaring, gekochte demo/tweedehands voldeed perfect aan de opgegeven kwaliteit, handige combinatie van webwinkel met fysieke echte winkel.

Annalies 1957 06-01-2015

Ik kwam voor het eerst in de zaak aan de Hoef in Alkmaar.Had vlekken op de sensor van mijn camera die werden ter plekke verwijderd, terwijl de camera daar niet gekocht is.Top!!

Assortiment
Ik was voor het eerst in de zaak en ik was overdonderd door het grote assortiment.

Absoluut!!

Extra toelichting
Goede zaak, personeel dat weet waar ze het over hebben. Ik ging kijken voor een lens en mocht die meteen uit proberen op mijn eigen camera.En een zeer ruim aanbod voor veel merken aan alles wat met fotografie te maken heeft. Ga er zeker weer heen voor eventuele andere foto benodigdheden.

Camera11 06-01-2015

Woon zelf in Haarlem en omgeving dus het is even half uurtje rijden, maar de moeite waard.

Ik werd snel te woord gestaan en men nam alle tijd voor me.
Ik twijfelde over aankoop van een bepaalde camera en uiteindelijk heb ik een goede keuze kunnen maken nav alle informatie en tips die ik heb mogen ontvangen.

Assortiment
Ik heb niet alles bekeken, maar voor het Nikon assortiment waar ik in geinteresseerd was, leek het mij erg compleet!

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden en vind het de 30 minuten autorijden naar Alkmaar meer dan waard!

Joan1959 06-01-2015

De winkel in Alkmaar is prima bereikbaar. Je kan gratis parkeren voor de deur

Ik heb duidelijk gezegd wat voor camera ik ongeveer wilde hebben en de verkoper heeft met daar heel vriendelijk en kordaat mee geholpen. Heeft ook niks opgedrongen of zo.

Assortiment
Wat ik zocht was er dus, maar de rest van de winkel heb ik amper bekeken.

Aanbeveling
Ik werd zeer goed geholpen zonder dat iemand me iets probeert op te dringen.

Extra toelichting
Ik ben blij dat ik naar de winkel gegaan ben. Persoonlijk contact gaat me beter af dan het zelf moeten uitzoeken op internet of zo. Toen ik drie dagen later een vraag had over de werking van de camera werd ik ook zeer vriendelijk te woord gestaan en is mijn 'probleem'opgelost.

Mijntje07 06-01-2015

alle tijd en meedenken van de verkoper

Assortiment
alles in voorraad,zodat het in de winkel geprobeerd kan worden.

Aanbeveling
niet voor de eerste keer een hele goede ervaring,en die draag ik graag naar anderen uit.

Extra toelichting
vooral het goede advies en meedenken. absoluut niet "hoe smeer ik het duurste aan, maar meer van waar heeft de klant het meeste aan ".

Ruud v. E. 06-01-2015

Zelf nauwelijks hoeven denken welke verrekijker ik zou nemen. Veel kijkers geprobeerd tot er tenslotte 1 overbleef.

Werden zeker wel 10 kijkers klaar gezet. Kreeg ruimschoots de tijd om ze te proberen.

Assortiment
Veel kijkers op voorraad.

Aanbeveling
Goed indruk gekregen van Cameraland, was de eerste keer dat ik hier iets kocht. Zal zeker bij een volgende keer aan deze winkel denken.

Extra toelichting
Zie de voorgaande opmerkingen.

Willem Adri 06-01-2015

betere/uitgebreidere zoekoptie (geavanceerd zoeken) zou erg nuttig zijn, bv onderscheid maken tussen artikel/typenummer en omschrijving. als ik bv zoek op 3D, dan zoek ik op producten met 3D functionaliteit en niet op alle producten met toevallig 3D in het typenummer (dat zijn er nml heel veel ;-). verder prima tevreden over de site.

soms erg druk en daardoor wat chaotisch in de winkel; ben daarom erg benieuwd naar de nieuwe winkel. verder gewoon prima!

Assortiment
'bijna' alles is wel te vinden bij cameraland en tevens veel op voorraad.

Aanbeveling
ben al lange tijd regelmatige klant en over het geheel zeer tevreden, eigenlijk geen negatieve ervaringen te noemen...

Extra toelichting
zie mijn motivatie bij de individuele vragen.

Johann49 06-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Actuele website. Zeer overzichtelijk. Klein verbeterpuntje: de filters werken met een "drop-down" menu. Indien een ander onderwerp wordt gekozen, verschijnt direct een volledig overzicht, zodat het filter opnieuw moet worden geopend. Valt op omdat zoekresultaten zeer snel op het scherm verschijnen.

Veel kennis van zaken. Men geeft prima adviezen.

Assortiment
Ongelooflijk breed en diep assortiment. " Ze hebben alles!".

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Een prima winkel met bijzonder groot assortiment. Je wordt vriendelijk geholpen door mensen die hun vak uitstekend verstaan, waardoor je altijd tevreden het pand kan verlaten. Een "Grote Aanrader"

G-Man1959 06-01-2015

Extra toelichting
Voor 21:00 uur besteld is niet (zeker) volgende dag in huis. Bij mij zat er nog een dag tussen. Geen probleem, maar zet het dan niet op de site.

Joke_2015 05-01-2015

duidelijke website over zowel de producten als de klantenservice, je ontvangt een e-mail met bestelbevestiging en vervolgens een verzendbevestiging.

Assortiment
breed assortiment en veel op voorraad, voorraadstatus is up to date, goede prijs.

Aanbeveling
snelle levering (volgende dag), goede prijs, ben zeer tevreden over de winkel en de camera!

MAW van Niel 05-01-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ondanks alle drukte een persoonlijk advies op maat.

Op loopafstand van station.

Voldoende keuze.