Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

A. L. Koelewijn 09-08-2014

Uitstekend werkende webshop. Snelle levering

Bij onze verrekijker (ver buiten de normale garantie) loste de buitenkant op en werd plakkend. Niet bij Cameraland gekocht. Wel 100% servide. In overleg met Bynolyt een uitstekende coulanceregeling.

Assortiment
Kijk zelf maar in de webshop.

Zijn winners.

Extra toelichting
Een onderneming die van klanten fans weet te maken. Op een niet bij heb gekochte (oude) verrekijker wel met de fabrikant een coulanceregeling bereiken; je daarvoor inzetten: top!

Karen66 08-08-2014

Website is zeer overzichtelijk!

Prima vlotte levering!

Assortiment
Ze hebben alles wat ik zoek en aan wil schaffen.

Aanbeveling
Een 10 geef ik nooit, maar een 9 is dik verdiend!

Extra toelichting
Prima overzichtelijke en uitgebreide webshop met assortiment. Vlotte en keurige levering van gekochte spullen. Ik geef nooit een 10, maar een 9 is in dit geval dik verdiend!

alib49 08-08-2014

geen

Aanbeveling
prima geholpen met een duidelijke uitleg hoe ik de camera schoon kan maken.

djores 08-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
In eerste instantie werd het verkeerde product bezorgt (binnen 24 uur, dus wél snel), probleem werd echter vlot opgelost na een telefoontje. Bij de volgende levering zat een gratis lensdoekje; dat is natuurlijk altijd leuk :)

jan van lent 08-08-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Ga blind op het advies van cameraland af !!

Zeer goede en correcte service bij cameraland.
Deze vind je niet zo snel meer in dit snelle fotowereldje

Assortiment
Alles bijna op voorraad in elk segment van hobby tot professional!

Aanbeveling
Zijn zeker niet de voordeligste in de markt ,maar zeker wel de meest adviserende voor elke fotoliefhebber.
Daarom een 9 en net geen 10 waard

Extra toelichting
heel simpel: Gewoon goed in advies en service ! Zelfs ook als je de winkel hebt verlaten met je aankoop, kun en mag je altijd bellen voor verdere uitleg of info.

Wim de Vrankrijker 08-08-2014 Via de website gekocht

site gewoon prima, niet exeptioneel. maar zoals velen prima en goed werkbaar

krijg je snel iemand te pakken die je keurig helpt en betrouwbaar.

meer dan gemiddeld assortiment

vanwege de service

Maartje Hendrikx 07-08-2014 Via de website gekocht

De website is goed bereikbaar, producten zijn makkelijk ingediend in de categorieën en bij ieder product staat een goed advies/productomschrijving.

Vandaag besteld, morgen in huis. Het wordt snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces.

Assortiment
Keuze genoeg in zowel nieuwe producten als tweedehands.

Aanbeveling
Dat heb ik al eerder gedaan...

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De tweedehands lens zou gebruikerssporen hebben maar dit is voor mij amper te ontdekken. Een prima aankoop waar ik zeer tevreden over ben.

loes mak 06-08-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

ik kreeg de camera voor mijn verjaardag, en ik ben er zo superblij mee. ik ging voor een andere camera, maar zelfs mijn man, die van beroep fotograaf is, heeft van de camera gebruik gemaakt tijdens onze vakantie.

de verkoper wist mijn man van het gemak en mogelijkheden van deze camera te overtuigen. dat wil wat zeggen, en het resultaat mag er dan ook zijn.

Assortiment
mijn man ging voor een andere camera, omdat ik deze gewend was, maar de verkoper raadde deze camera aan, en wist mijn man te overtuigen. ik ben superblij.

Aanbeveling
aan iedereen zou ik deze winkel aanbevelen. prima assortiment en personeel wat goed op de hoogte is van het assortiment en speelt in op de wensen van de klant.

Extra toelichting
ik geef de winkel van cameraland in alkmaar een 10. de verkoper wist mijn man, die zelf fotograaf is, te overtuigen een camera voor mij te kopen, waar ik superblij mee ben. mijn man had zelf een van zijn eigen camera's mee op vakantie, maar heeft mijn camera regelmatig gebruikt, met zeer mooie resultaten.

bügel 06-08-2014

Het ging prettig omdat het snel ging.

Er werkten best veel mensen dus je hoefde niet lang te wachten.

Assortiment
Ze hebben heel veel mogelijkheden voor camera"s en statieven.

Aanbeveling
Als ik nog een camera zou kopen zou ik hier naartoe gaan.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en de winkel.

Sylvio Lede 06-08-2014

Ik moest wel 30 minuten wachten voor dat ik geholpen werd

Ronald Edwin Grootenboer 06-08-2014

Theo groot 57 06-08-2014

Extra toelichting
Prima winkel, deskundige mensen en prima service!

MennoZ 06-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

Goede webshop en ik woon in de buurt van de winkel.

Goed geschoolde medewerkers die kennis hebben

Assortiment
Breed genoeg voor veel mensen. Genoeg keuze aan alternatieven en types bij accessoires. Verder een goede kwaliteit prijs verhouding.

Extra toelichting
Goede ervaring met de aankoop en de service van de medewerkers

Huib Anthonisse 06-08-2014 Via de website gekocht

Laurenze 05-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Aangekochte (2e hands) accu bleek niet te werken, zonder problemen omgeruild in de winkel.

Wivophoto 05-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

sommige onderdelen zijn moeilijk te vinden

verschilt niet zo veel met andere web winkels

gewoon goed

Aanbeveling
web winkel als iedere andere maar de winkel op zich is plezierig en fijne deskundig personeel

Extra toelichting
Ik ervaar web winkels als duizend in een dozijn verkoop tegen betaling. De winkel op zich is fijn en goed te bereiken met deskundig personeel en nemen de tijd voor vragen

semvanstraalen 05-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke website, ruime keuze

lampje was tijdens de verzending stuk gegaan maar we kregen zonder problemen een nieuwe

ruime keuze

service is erg goed

Extra toelichting
prima winkel met personeel die weten waar ze over praten. goeie service.

AstridSmit 05-08-2014

Bestelling via de site verloopt duidelijk en snel

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Ben helemaal tevreden dus daarom zal ik iemand cameraland aanbevelen als het ter sprake komt

M. H.1992 05-08-2014

Toen we moesten wachten kregen we koffie en thee, wat getuigt van goede service en daarnaast hangt er een fijne vriendelijke sfeer in de zaak.

Werden snel geholpen, goed geluisterd, nam alle tijd. Wist eigenlijk meteen al wat voor camera ik nodig had, maar had er geen probleem mee ok nog alternatieven te laten zien toen ik er naar vroeg.

Aanbeveling
Goed deskundig advies, vriendelijk personeel en prettige sfeer in de winkel.

Extra toelichting
Ik was zeer tevreden over hoe ik werd geholpen in de winkel. Ik durf het assortiment niet te beoordelen aangezien ik niet veel verstand wrvan heb, maar ik heb het idee dat er wel een ruim assortiment is? Anyway keep up the good work!!

bvanes 05-08-2014 Via de website gekocht

Goede eenvoudig te gebruiken webshop.

Assortiment
Ze hebben in ieder geval Pentax in ruime mate.

janzwart 05-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar - van Ostadelaan 274

De verschillende producten zijn goed zichtbaar verdeeld, zodat je snel kunt vinden wat je zoek.

Bij Cameraland weten ze ontzettend veel en ze helpen je snel en op een prettige manier. Niets dan lof!

Assortiment
Een geweldige collectie aan verschillende producten. In de nieuwe winkel zal dat ongetwijfeld nog beter worden, en dan halen ze ongetwijfeld een 10!

Aanbeveling
Deskundig personeel, fijne locatie (gratis parkeren en goed vindbaar) en een fantastisch assortiment.

Extra toelichting
Cameraland vind ik niet alleen de beste fotowinkel, maar ook een van de beste winkels überhaupt! Veel andere winkels kunnen leren van hun vriendelijkheid, deskundigheid en prettige sfeer. Als ze in een andere branche zaten, zou die branche daar zeer blij mee zijn.

ed van der hoek 04-08-2014

Zeer duidelijke website, zowel occasions als nieuw.
De lens heb ik via internet gereserveerd en kon ook de afhaaldatum aangeven.

Uitstekend. De lens lag netjes klaar en mocht er mee proefdraaien. Ook de verkoper wist waar hij over sprak en had zeker kennis vam zaken

Assortiment
Zeer ruim, zowel voor beginner als voor gevorderde. Heel overzichtelijk.

Aanbeveling
Waarom verder zoeken, Cameraland biedt een ruim assortiment voor een reële prijs

Extra toelichting
Caneralnd maakt waar wat zij zeggen.

Foekje46 04-08-2014

Hoewel het best druk was in de winkel, hoefde ik niet lang te wachten. Vervolgens nam men alle tijd voor me en liet men diverse mogelijkheden zien. Ook een produkt dat ik misschien in de toekomst wil kopen werd uitgebreid gesproken en gedemonstreerd. Ik kwam voor een monokijker, maar ging meer dan tevreden met een gewone kijker de winkel uit.

Assortiment
Ik kwam voor een verrekijker en die waren ruim op voorraad. Als ik om me heen keek zag ik ook volop camera's, statieven, tassen en tal van andere accesoires

Aanbeveling
Je wordt deskundig geholpen en men kan zich goed inleven in je wensen. Groot assortiment en goede prijs/kwaliteisverhouding. Een zaak om naar terug te gaan

wietse 1951 04-08-2014

fijn geholpen

mensen met verstand van zaken.

Assortiment
kijk de winkel rond en ervaar het zelf

Aanbeveling
aan iedereen die iets wil aanschaffen en een eerlijk advies wil En uiteraard kan vergelijken

H. van Mansum 04-08-2014 In de winkel gekocht

heldere indeling van menu's

prima camera gekocht. Ruilen van ascessoires voortreffelijk geregeld

Aanbeveling
prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed met uitstekende voorlichting

Tos Duijkersloot 03-08-2014

heb op de site gekeken of de gopro black edition op voorraad was. Kwam bij de winkel aan was dat ook zo. Maar ben niet voor de black edition gegaan. Vond de site wel heel duidelijk. Kon alles zo opzoeken. Prima winkel!!!

ben heel goed geholpen, kwam voor een gopro black edition, maar ben de winkel uitgelopen met een sony as100v. Heb er geen minuut spijt van gehad!!! ben echt top overgehaald door een medewerker

heel breed assortiment, helaas was de pole er niet meer voor mijn sony as100v

Aanbeveling
aardige medewerkers, breed assortiment, medewerkers die je een ander maar veel beter product aanbieden. Echt een super winkel

prima winkel !!!

Lucie5860 03-08-2014

Assortiment
Wij wisten al wat wij wilden hebben. de uitleg was duidelijk.

Aanbeveling
Makkelijk bereikbaar, deskundige uitleg.

Extra toelichting
Ik ben naar Cameraland gegaan omdat mijn zoon en Schoonzoon beide een camera hebben gekocht, mede door de goede uitleg en de tijd er voor nemen is ook heel belangrijk.

yvas 03-08-2014

Snelle levering

Lennon1954 02-08-2014

Cameraland is makkelijk bereikbaar. De artikelen op de website komen overeen met het aanbod in de winkel.

Dik een half uur en met alle geduld ben ik geïnformeerd geweest over elkaar concurrerende camera's. Ik ben goed en gefundeerd geholpen bij het maken van mijn keuze.

Assortiment
Eigenlijk zijn alle populaire spiegelreflexen die in de handel zijn aanwezig. Tweede hands zijn er zelfs voldoende alternatieven voor de genoemde camera's. Dit is de eerste zaak die zijn nieuwe camera's concurrentie aandoet met zijn tweede hands aanbod.

Aanbeveling
Gemak redelijk, Service, aanbod en klantvriendelijkheid top. Moet ik nog meer zeggen.

Extra toelichting
Met hun aanbod, aanwezige kennis, en klantvriendelijkheid is Cameraland de winkel voor beginnende, semiprofessionele en professionele fotografen !!

Maarten van Tiggelen 02-08-2014 Via de website gekocht

ondersteuning voor "dummies"op website kan wellicht iets beter

Goede kennis in winkel en prima werkende website en logistiek

alles kunnen vinden

ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
De keus op de website zou wellicht nog iets beter ondersteund kunnen worden.

J Bakker 1976 02-08-2014

Alkmaar dicht in de buurt en een webshop

Klant gericht en een goede uitleg over producten
Personeel weet waar ze over praten.

Groot assortiment

Aanbeveling
Mooie complete winkel/webshop en deskundig gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Goede winkel met goed advies en een groot assortiment

Tevreden klant 94 02-08-2014

Extra toelichting
Er wordt erst goed naar de wensen van de klant geluisterd en daarna wordt pas Eem onderbouwudvadvies gegeven. Daarbij wordt niets opgedrongen, wel wordt op een prettige manier de voors en tegens van een keuze toegelicht.

Jeanette de Vries 02-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via via ben ik bij camera in Alkmaar gekomen Prima geholpen ,vriendelijk, goede uitleg .

Annette van Dijk-Leek 02-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De manieren om te shoppen bij Cameraland zijn legio. Als je vragen hebt kun je deze snel stellen via de website of je terug laten bellen. In de winkel zelf word je ook altijd snel en vakkundig geholpen.

Ik heb niets te klagen over de service. Dit maakt dat vragen stellen (ook al voelt dat soms als een domme vraag) geen obstakel is. Ze denken goed mee en vragen door als ze vermoeden dat je twijfelt of je een bepaald product wel echt nodig hebt. Zonodig bieden ze een alternatief. Vrijblijvend uiteraard.

Assortiment
Ik heb inmiddels aardig wat aangeschaft en als ik wat zoek, heb ik het altijd nog bij Cameraland kunnen vinden. Ik mag dus wel concluderen dat het assortiment top is.

Aanbeveling
Ok, in verhouding ligt de prijs misschien wat hoger dan bij andere soortgelijke winkels. Maar de service, klantgerichtheid, kwaliteit, en garantie die geboden wordt maken dat ik uiteindelijk toch liever voor Cameraland kies. Om die reden haal ik anderen ook over de streep. Je wilt uiteindelijk toch tevreden zijn met je aankoop.

Extra toelichting
In eerste instantie was ik geneigd snel tot aankoop over te gaan zonder me eigenlijk goed voor te laten lichten. Nu ik mezelf als vaste klant van Cameraland zou kunnen betitelen, kan ik aangeven dat dit met name komt doordat ik de drempel heel laag vind. Elke keer als ik met vragen zit of een bepaald product voor mij iets zou kunnen zijn of als ik sowieso met vragen zit, is het enorm prettig dat je weet dat je hier een eerlijke reactie op krijgt. Ook al is dat misschien niet altijd de reactie die je zou willen horen. Ik heb liever dat iemand me eerlijk zegt dat een bepaald product niet bij mij past, dan dat hij me domweg iets probeert aan te smeren. Die oprechtheid en kennis van wat er verkocht wordt maakt voor mij Cameraland tot mijn favoriete fotowinkel. Dat eurootje meer heb ik er dan ook voor over.

Frank Swinkels 02-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top, maar per definitie altijd ruimte voor verbetering.

Prima, snel en vakkundig.

Assortiment
Ik vind er alles wat ik nodig heb en meer. Geen 9 of hoger omdat er nog zoveel meer op de wereld te verkrijgen is. Aan de andere kant scheelt dat ook weer een hele hoop zoekwerk... ;)

Aanbeveling
Direct en volmondig! In het verleden ook al vaak gedaan. Goede feedback gekregen van de geadviseerden en daarom durf ik dat ook in de toekomst te blijven doen.

Extra toelichting
Produkten van topmerken, ruim assortiment (óók tweedehands!), zeer vriendelijk en ter zake kundig personeel, kortom: alle ingrediënten zijn aanwezig om probleemloos iets aan te schaffen waar men lang plezier van kan hebben. Voor een bezoek aan de "echte" winkel rijdt ik zonder tegenzin ruim een uur naar Alkmaar. En hoewel de webshop heel handig is (kleine zaken koop ik online), ga ik voor de "grote" items naar de winkel.

Jörgen.p 02-08-2014

Alles staat op de plaats waar het thuishoort. Geen hinderlijke obstakels o.i.d. En ruim voldoende filtermogelijkheden.

Ik ben eerlijk en met echte passie voor het fotograferen geholpen. Waar gaat een verkoper nog voor je rennnen zodat jij het kan filmen?

Assortiment
Ken weinig winkels met zoveel keus.

Aanbeveling
Ik raad deze shop al een paar jaar aan.

Extra toelichting
Ik kan er kort over zijn, dit is de beste winkel!

saskiavantooren 01-08-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk en snel bestellen

Veel en goede informatie

Extra toelichting
Ik kreeg hele goede informatie en uitleg wat ik het beste kon aanschaffen.enthousiaste en vakkundige mensen

Jeffrey Haak 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website op de PC werkt super, de mobiele versie kan nog wel wat gebruiksvriendelijker en overzichtelijker.

Een 2e hands lens gekocht in de winkel en vriendelijk personeel en behulpzaam.

Assortiment
Ik ben een beginnend fotograaf maar zover ik het kan zien is het assortiment optimaal!

Aanbeveling
De groote van de winkel zou nog iets groter mogen aangezien jullie een flink assortiment hebben. Zoals ik al aangaf bij gemak kan de mobiele versie nog wat extra aandacht gebruiken.

Extra toelichting
Al met al een super winkel en een breed en diep assortiment! Zeker niet mijn laatste aankoop bij Camerland.

irona 01-08-2014

goede uitgebreide informatieverstrekking

Assortiment
door de grote keuze kan het moeilijk zijn welke je moet kiezen

persoonlijke behandeling

Extra toelichting
Een bezoek aan de winkel prefereer ik boven online bestelling vanwege bovengenoemde punten

Meike Gaandeweg 01-08-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar, veel deskundigheid.

Assortiment
Zo groot assortiment dat ik blij was geholpen te worden en niet alles hoefde bekijken!

Extra toelichting
Tijdje geleden Canon compact camera gekocht in winkel Alkmaar. Ging vlot, precies naar mijn wens. Dus gewoon goed advies, zonder verkooppraatje. Heb compact camera Canon gekocht en veel mee gefotografeerd, helaas verloren op groot muziekfestival. Helaas is de reden van nieuwe aankoop eerdaags dus negatief, maar ga wel met positief gevoel weer naar winkel. Weer voor persoonlijk advies, want dat betekende snel, en goed en goedkoop klaar!

ellie wijman-loots 01-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
gewoon goed, snel en adequaat geregeld.

Mark283738 01-08-2014

Winkel is voor ons om de hoek. Alleen als het druk is moet je soms lang wachten voor je geholpen word. Daar staat dan wel tegenover dat je zelf ook goed geholpen word.

Perfect. Ze weten waar ze het over hebben en bij problemen word je keurig geholpen.

Assortiment
Ruim aanbod van nieuwe maar ook gebruikte artikelen

mandyscholten 01-08-2014

Door dat jullie de categorieen aan de zijkant hebben en ook nog eens een zoekfunctie kan ik snel de producten vinden die ik graag wil. Helemaal top dus.

Ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen door de medewerkers en ook bij een bestelling gaat het altijd goed en krijg ik mijn spullen snel en netjes geleverd.

Assortiment
Ik ben sinds een jaar een professioneel fotograaf en kan altijd mijn spullen bij jullie halen. Ook toen ik nog een hobby fotograaf was stonden jullie klaar voor mij en konden jullie mij goede adviezen geven over het assortiment en de producten.

Aanbeveling
Zeker weten dat ik jullie aanbeveel!

Extra toelichting
Ik heb alleen maar positieve ervaring met cameraland en kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik graag bij jullie kom voor nieuwe apparatuur of advies!

ingrid1348 01-08-2014

gemak scoort wat minder in de huidige zaak. Ik ben slecht ter been en had graag toch even een zitplek gehad bvb. Dus ik hoop dat daar straks in het nieuwe pand wat ruimte voor gereserveeerd is. koffie drink nu eenmaal toch lekkerder als je wat ruimte hebt...;-)dan wordt ook dit cijfer een 10.

meedenkend personeel, goed advies, voldoende tijd, ook al staat de winkel vol... top !

Assortiment
in de nu nog kleine winkel staat verbazingwekkend veel, benieuwd naar het nieuwe pand straks, moet een echt eldorado worden voor de gretige fotograaf, pro of amateur.

Extra toelichting
Ik kom graag in de Cameralandshop, altijd vriendelijk personeel, altijd goede service, altijd tijd voor je, goed advies. Hier ga je naartoe met een goed gevoel en kom je buiten met een nog beter gevoel.

aeshna 01-08-2014

Frequente herhaling van de popup waarin gevraagd wordt in te tekenen op de nieuwsbrief bij het doorbladeren van de (tweedehands) artikelen stoort mij wel; één maal vragen volstaat lijkt me

Zeer korrekte opvolging van uw zijde en tranceermogelijkheid bij verzending apprecieer ik zeer

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit is in orde en service (zoals beschreven) beviel me goed

Tommy1jerry2 01-08-2014

Er is rust in de op de site en overzichtelijk.

goede service en uitleg als het te lang duurt.

Assortiment
te veel om op te noemen.

Aanbeveling
je kan er alles vinden wat je zoekt.

Super zaak.

TonnyS54 01-08-2014

Goede bereikbaarheid, prettige openingstijden.

Klantvriendelijk, deskundig, meedenkend.

Zeer ruim.

Aanbeveling
Goede prijs, goed advies, ik voel me er thuis.

Extra toelichting
“Goedemorgen, wat kan ik voor u doen?” vraagt de Cameraland-verkoper. “Ik wil graag een telelens voor mijn Canon 40D. Een goeie. ’k Heb een 70-300 en een extender 2.0, ooit gekocht voor mijn oude 10D maar die werken niet samen op de nieuwe camera. En die wil ik inruilen.” Ik leg beide attributen op de vitrine. “Klopt. Ik heb precies wat u nodig hebt.” Hij troont me mee naar de etalage. Daar staat een knoeperd. “Dit is hem, de Sigma 200-500mm. f2.8...,” lacht hij. “Afgeprijsd van €18.999,- naar €9.000,- . Een prikkie! Daarmee kun je erwtjes op het bord van je overbuurman tellen.” Hij keert meteen weer om naar de toonbank. “Alle gekheid op een stokje. Tuurlijk mag u ’m kopen, maar dat ding is voor ons enkel een lens die onze klanten letterlijk dichterbij haalt.” Hij speurt de glaswand achter zich af en pakt twee dozen. De Sigma is de voordeligste, een kwalitatief prima apparaat voor de hobbyfotograaf, tikkeltje topzwaar. “Ik kan natuurlijk niet in uw portemonnee kijken, daar is zelfs die gigalens niet goed genoeg voor, maar ik schat u in als een liefhebber. Dan moet u deze eens overwegen.” Hij opent de doos van de Canon EF 100-400mm. “Lichter, handzamer en veel minder lichtverlies, gemaakt voor uw Canon, net een maatje meer dus. Kost ook meer, €1.399,-, maar hij is de investering waard.” Ik sta in dubio. Het prijsverschil is een week vakantie, maar ik krijg er twintig jaar plezier voor terug. Na een kwartier is de koop gesloten. M’n oude spullen leveren ook flink wat op. Ik ben een heel tevreden klant. Mooi dat Cameraland zijn zoeker op mijn behoefte instelt…

J.W. Alkemade 01-08-2014

Prima zoekfunctie. Het gezochte product snel gevonden en een goede beschrijving van het product.

Goede en snelle service. Product gekocht in de webshop werd snel thuis bezorgd. Min puntje is dat je de waardebonnen niet via de webshop kunt verzilveren.

Assortiment
Ruim assortiment. ook de webshop is makkelijk te gebruiken en bestellingen worden snel bezorgd.

Aanbeveling
Vakkundig en vriendelijk personeel.

Extra toelichting
Goede ruim gesorteerde winkel. Zowel online als in de winkel zelf. Vriendelijk, vakkundig personeel.

Michel van der Laan 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zoekwoorden worden ook echt gevonden,zelfs als je niet helemaal precies de exacte naam van het product weet.

Even bellen en je krijgt alle informatie die je nodig hebt.

Assortiment
Ik had een niet alledaags dingetje nodig, en die hadden ze ook nog op voorraad.

Aanbeveling
Ik zou absoluut iedereen die ik ken zonder terughoudendheid verwijzen naar cameraland.

Extra toelichting
Het is lastig als je een vraag stelt en degene aan de andere kant (die er verstand van zou moeten hebben) begrijpt je vraag niet eens... Daarom ga ik gewoon naar Cameraland. Lui die er verstand van hebben en die je niet met een lullig antwoord weer op pad sturen. En niet te beroerd om het artikel waar je vraag over gaat er even bij te pakken om het je te laten zien. Gewoon een goede winkel met vakmensen, daar hou ik van.

Texelaar 01-08-2014

Is mooi laat in de middag bestellen volgende morgen in huis als het voorraad is.
Alleen de site vind ik erg wennen na de update . De oude was duidelijker vond ik zelf.

De service is gewoon de beste geen moeilijke dingen als er wat is. Gewoon lekker oplossen en das mooi.

Assortiment
alles wat je wil is er en als het er niet is komen ze er zeker voor je aan.

Aanbeveling
Ik beveel alleen maar deze winkel aan. Dichtbij en een top service

Extra toelichting
Ik beveel hem bij iedereen aan de winkel. De service is top en ze nemen de tijd voor je. Ik kom vanaf texel en kreeg zelfs een bak koffie aangeboden. En niet van hier is je bestelling afrekenen en tot ziens. Maar keurig de tijd nemen uitleggen en een praatje erom heen. Top.