Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

84 20-11-2014

Duidelijke website

Mijn dochter heeft daar goede ervaring Mee

Alle bekende merken aanwezig

Extra toelichting
Vakkundige verkopers Scherp geprijst Goede keuze mogelijkheden van vele merken. Daarom ga ik naar de winkel je kan met alle vragen terecht.

Stijnus 19-11-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ontzettend prettige rustige service.nemen de tijd voor je en proberen iets te zoeken dat bij je wensen past; niet zozeer wat het meeste zal opleveren.

Casper Bart 19-11-2014

Er bleek, achteraf, vuil op de sensor te zitten. Dit is keurig schoongemaakt.

Aanbeveling
Vriendelijk en deskundige service, er wordt goed meegedacht.

Extra toelichting
Na een ongeluk met mijn oude camera heb ik een zeer mooie 2de hands body kunnen aankopen. Ik ben hier zeer tevreden mee.

MariaClara 18-11-2014

moeilijk te zeggen, ik heb de camera nl in de winkel gekocht.

Extra toelichting
Je wordt in de winkel goed te woord gestaan door mensen die verstand van zaken hebben. Ik had de indruk dat de medewerker een klantvriendelijkheidtraining had gevolgd. Op zich prima, maar dat komt bij mij wel een beetje kunstmatig over.

CAVS 18-11-2014

Om een voorbeeld te geven: neem de camera maar mee naar buiten dan kun je er een paar foto's maken.

Zal nog moeten blijken in de toekomst.

Assortiment
Ik denk dat ze alles hebben op cameragebied, daarom ben ook naar Alkmaar gegaan en kwam ik thuis met het gene wat ik hebben wilde.

Goede, professionele bediening.

Extra toelichting
Goede uitleg, mogelijkheid om camera uit te proberen en een goede inruilprijs voor de oude apparatuur.

cees en betty 18-11-2014

concrete informatie en hulp bij het zoeken naar een geschikte camera

Assortiment
voldoende keue om een goede beslissing te kunnen maken

vriendelijke en proffesionele verkoper

Extra toelichting
ik heb niet online gekocht maar in de winkel te Alkmaar

Laquoiy 18-11-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Heel veel goede producten. Jammer was het objectief dat ik in het internet gezien heb toch niet in de winkel te kopen.

Heel sympathieke en competente verkoper!

Assortiment
CF karten heeft de winkel niet erg veel, maar andere producten wel.

Aanbeveling
Service is uitstekend en professioneel. Veel producten ook in de winkel in Amsterdam.

Extra toelichting
Ik was heel tevreden met de service en het objectief die ik voor mijn camera gekocht heb. Ook de prijzen zijn goed.

Peillood 18-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gratis parkeren en voor de deur, eventueel gewoon thuis online bestellen

Vriendelijk en proffessioneel, kennis van zaken

Assortiment
meer dan je verwacht van een "gewone" dozen duwer (online shopping)

Aanbeveling
in alles met kop en schouder bovend de rest uit!

Sandra-Enschede 17-11-2014

Gemakkelijke bestelprocedure, goed advies per telefoon gehad, goede service.

Goede snelle service.

Prima assortiment.

Prima snelle service!!

Bob geldhof 16-11-2014 Via de website gekocht

Het blijft zoeken zonder iets ter plaatsen te kunnen proberen of te kunnen beoordelen,maar dat zal eigen zijn aan Internet aankopen

Wat beloofd is nagekomen. Perfecte service

Service en betalingsmogelijkheden

Jager1174 16-11-2014

Dichtbij, makkelijk parkeren en goed bereikbaar

Heel gastvrije indruk en werd snel geholpen. Kennis en kunde is duidelijk aanwezig. Volgende keer hoop ik dat er iets meer wordt doorgevraagd, ook al leek in mijn keuze al te hebben gemaakt.

Assortiment
Ik krijg de indruk dat alle meest gangbare producten aanwezig zijn. De winkel staat namelijk vol.

Aanbeveling
Goede kennis en kunde aanwezig, aardige mensen en zeer behulpzaam

Extra toelichting
Ik ben vaker in jullie winkel geweest enkele vrienden en kennissen hebben jullie aanbevolen eens naar binnen te gaan. Jullie zijn vriendelijk, gastvrij, hebben veel kennis en ervaring. Ik ben goed geholpen. In mijn vak is het belangrijk het juiste product bij de juiste klant te adviseren. Ik denk zeker dat ik een goed product heb gekocht. Ik weet alleen niet zeker of een flitser met een lager of hoger richtgetal ook goed bij mij had gepast. Dat had de verkoper door kunnen vragen. Des al niettemin ben ik wel tevreden.

peekaa5 16-11-2014

Met de zoekfunctie direct gev onden en met een paar simpele stappen de koop gesloten en betaald.

Gratis verzonden en belofte van volgende dag in huis keurig waargemaakt. Helemaal top!

Aanbeveling
Zie motivatie bij gemak en service.

Extra toelichting
Artikel was in voorraad, gemakkelijk gevonden op de site, gratis verzonden en als beloofd de volgende dag in huis. Meer kan je als klant niet wensen!

Kees Ekhart 16-11-2014

Begeleiding steeds met persoonlijke aandacht

Over fotograferen weten ze alles en leggen het uit rekening houdend met de kennis die ik heb.

Assortiment
Een groot, volledig assortiment en met professioneel advies maakt de juiste keuze van mijn camera mogelijk.

Aanbeveling
Fotograferen is niet zo maar wat. Deze winkel met diepgaande kennis van zaken was mij aangeraden en ik zal dat ook weer anderen doen.

Nico Ouburg 16-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

duidelijke site, snelle en correcte communicatie

ruilen geen enkel probleem, geen extra kosten, hulde

Assortiment
indrukwekkend als je ziet wat er in de winkel aan assortiment in voorraad is

Aanbeveling
alles wat belangrijk is, is goed geregeld: assortiment, deskundige hulp, prettig geprijsd, soepele voorwaarden

meer dan tevreden

Mart H 15-11-2014

Extra toelichting
Ben al sinds de "fotokiekie" tijd een uiterst tevreden klant. Men neemt altijd ruimschoots de tijd om alle vragen te beantwoorden en men geeft goede adviezen. Kortom: de mensen bij Cameraland zijn echte meedenkers. Het is een winkel waar men nog tijd en aandacht voor de klant heeft. En is er iets niet naar wens dan wordt er altijd naar een oplossing gezocht.

SiluresTeamHolland.com 15-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een winkel waar niets ontbreekt shopt erg prettig.

Tijdens de aankoop van mijn camera had ik nog wat specifieke vragen mbt flitsers en lenzen, hierop werd ik op diverse opties gewezen die gelijkwaardig of beter waren dan de Canon producten. Dat ervaarde ik als erg prettig.

Assortiment
Er ontbreekt werkelijk waar niets in deze winkel, alles op voorraad in alle aspecten waar men voor wil komen.

Aanbeveling
De drukte van klanten in de winkel verbaasde me in eerste instantie enorm op een gemiddelde doordeweekse dag.
6 personen die voor mij aan de beurt waren en binnen 10 minuten werd ik vakkundig geholpen en op diverse kostenbesparende opties gewezen mbt accesoires voor mijn spiegelreflex camera, zonder kwaliteit in te boeten. Deze werd in duidelijke en begrijpbare voorbeelden vertaald en ook voor een beginnende fotograaf of een leek is dit erg prettig winkelen.

Extra toelichting
Een fantastische winkel met een gigantische keuze aan producten. Wat mij het meest aansprak is de service en de kennis van het personeel mbt de producten.

Marianne 44 15-11-2014

redelijk makkelijk te vinden op internet, werd via mijn zoektocht naar cameratassen meteen naar deze site geleid.

de enen dag besteld de volgende dag in huis. Ook vragen en opmerkingen worden (telefonisch) prima afgehandeld

Aanbeveling
Mensen houden zich aan hun afspraak en retourneren, c.q. ruilen is altijd mogelijk.

Zie bovenstaande omschrijvingen

Jeffry Tanahatoe 15-11-2014 Via de website gekocht

De telefonie vond ik wat minder. Ik belde kennelijk na de sluitingstijd. Ik heb bijna 15 minuten aan de lijn gestaan tot ik besloot om de telefoon op te hangen, terwijl een engels sprekende dame constant zegt dat ik de eerste bent om geholpen te worden

Service via de mail is correct

Assortiment
Is aanwezig wat ik zocht. Het is alleen jammer dat het niet in de buurt van Amsterdam was. Das was ik graag naar de winkel gegaan om zelf te bekijken

Over het algemeen geef ik er een klein 8 voor

naam 2307 13-11-2014

Er werd alle tijd voor mij genomen en werd mij duidelijk uitgelegd wat ik wou eigenlijk niet kon met een zeer duidelijke uitleg

Ook omdat ik mijn camera mee had genomen kon ik diverse dingen uitproberen.

Assortiment
Is bijzonder groot, dat viel ook al duidelijk op bij binnenkomst.

Aanbeveling
Als men van fotograferen een hobby wil maken, zou ik zeker cameraland aanraden omdat de verkopers de juiste camera aan de klant willen verkopen en het niet hun dan niet uitmaakt of het een camera van 800 of 50 euro wordt. als de klant maar tevreden is.

profotomedia 13-11-2014 Via de website gekocht

5,5

Bij occasions kun je niets selecteren. je moet de hele lijst door. Heel erg lastig

In de winkel wordt je niet gezien. Of beter wel gezien maar niet te woord gestaan. Onderling (vakantie)foto's bekijken door personeel is belangrijker dan klanten helpen.
Online heb ik geen ervaring met de service

Aanbeveling
Online prima, fysieke winkel mijden. Zie boven en nu moet ik 50 tekens vullen blablabla

sebastiana44 13-11-2014

kan camera bekijken in de winkel

fantastisch geholpen door zeer vriendelijk personeel

Aanbeveling
goede service en vakbekwaam personeel plezier om door geholpen te worden!

Extra toelichting
ik had moeite met het uitzoeken van de voor mij goede camera en ik ben daar prima bij geholpen.

Rohan86 13-11-2014

Mooi overzichtelijke winkel, makkelijk bereikbaar en voor de winkel parkeren

Meteen bij binnenkomst een vriendelijk welkom, geen bullshit verhaal.

Assortiment
Diverse merken, ruime range en jong gebruikt en nieuw!

Zie bovenstaande

Henwil 12-11-2014

Extra toelichting
goede adviezen in de winkel.

jip&janneke 11-11-2014

Op de site CF 64GB aangeklikt om te bestellen. In het scherm erna kreeg ik CF 128GB. Dit is niet wat ik wilde bestellen en aangeklikt had. Verwarrend. Met hulp van de helpdesk kwam ik er achter dat er rechts onder een menu zit om alsnog 64GB aan te klikken. Zonder deze hulp was ik afgehaakt.

Vroeg hulp aan de helpdesk bij het bestellen. Kreeg de eerstvolgende dat direct een telefoontje met de benodigde tip. Snelle, kort maar krachtig en juiste service dus.

Assortiment
Kon alles waar ik naar op zoek was bestellen bij Cameraland waar dat bij andere sites niet mogelijk was.

Aanbeveling
Ben tevreden over de service en snelheid. Ook voor producten die niet direct op voorraad zijn.

Extra toelichting
Een wijziging in de site om het gebruikersgemak te vergroten en de rest niet veranderen.

Zeemeerman 11-11-2014 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan Alkmaar

Makkelijk bereikbaar

Prima men heeft de tijd voor je

Assortiment
Vind ik top veel is op voorraad.

Zie vorige punten!

Judy28 11-11-2014

Perfect

Ruime keuze

ambags-fotografie 11-11-2014

voel me op me gemak, goede service

ze helpen je met de juiste advies en daar hou ik van

Assortiment
te veel voor mijn portemonee

Aanbeveling
goede service en klantvriendijkheid ga er graag naar terug

10++++

HansRock 10-11-2014

Gewoon goed te gebruiken website

Bij melding van verkeerde inhoud van het doosje (da's nou weer jammer ...) werd direct een nieuw kabeltje in een enveloppe op de bus gedaan.

voor mij goed genoeg.

Al gedaan :-))

M.H.W. Bosch 10-11-2014

Vanuit de luie stoel en een duidelijk overzicht

prima, direct een bevestiging met codering en je noemt de code en het wordt gepakt.

Assortiment
Gigantisch! en straks nog meer ruimte voor nog meer mooie zaken.

Aanbeveling
Een zeer groot assortiment, deskundig personeel.

Extra toelichting
Goede wijn behoeft geen krans!

Berkenbosch 10-11-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering

Ook telefonisch goed geholpen,daarna snelle levering

Alles is vlot leverbaar

Aanbeveling
Heb al een paar vrienden attent gemaakt op Cameraland

Extra toelichting
Ben al meerdere malen prima geholpen ook met een camera en met lenzen en statieven.

D.Kling 10-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

alle aandacht voor d eklant bij de verkoop

Assortiment
Heel veel keus in de winkel

Aanbeveling
Ga voor aankoop ondersteuning naar de winkel

Extra toelichting
Aardige verkopers en met veel kennis over het product Geen opdringerige verkoop techniek

Richard van AKEN 10-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemak om via internet een offerte aan te vragen voor inruil. Men vertrouwd de kant die de opgave doet. Ook op internet wordt het brede assortiment getoond.

Door zeer brede kennis van de medewerker krijg je een zeer goed gevoel. Snelle reactie op een email waarin ik aangaf dat het cerificaat voor het 2e jaar garantie bij Nikon ontbrak. De volgende dag had ik het certificaat al in mijn bezit

Assortiment
Er valt weinig te motiveren. Als je de winkel binnenkomt dan staat daar een assortiment dat vind je nergens.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen. Prijzen zijn goed, worden aangepast aan concurentie. Vriendelijkheid, tijd nemen voor de klant. Komt in zijn geheel klantvriendelijk over. Veel kennis aanwezig.

cisb 09-11-2014

Van te voren mailcontact, voordat we t ophaalden. Super handig.

Netjes en snel antwoord op de mail.

Assortiment
Volop keuze. Keek m'n ogen uit in de winkel.

Aanbeveling
Had m ook via via gekregen.

Extra toelichting
Nog maar net bezig met fotografie, maar ga zeker nog een keer langs. Bedankt voor de service.

JeroenHermkens 09-11-2014

Extra toelichting
Ik kwam enkel voor een batterij maar er was alle rust en tijd om allerlei soorten lenzen voor mijn Panasonic GM1 te bekijken en testen. Top!

Marybrunssum59 09-11-2014

Overzichtelijke, goede website waar het zoeken naar een product eenvoudig is gemaakt.

Direct na betaling is de lens verzonden zodat ik deze de dag erop al had. Ook op emails werd snel en goed gereageerd.

Assortiment
Niets mis mee en niets gemist ;-)

Aanbeveling
Ik zal Cameraland zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

Extra toelichting
Cameraland is betrouwbaar, goed gesorteerd en heeft goede tweedehands produkten.

Haest 09-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Na onderzoek op website naar de winkel in Alkmaar gegaan, waar ik uitstekend ben voorgelicht over de camera, waar ik mijn oog op had laten vallen.

Assortiment
Voor zover ik kon beoordelen, is er een bijzonder grote sortering aanwezig. De door mij gewenste camera was in voorraad, en kon ik meteen meenemen.

Aanbeveling
Vanwege de service en grote assortiment.

Groeter klant 09-11-2014 In de winkel gekocht

Alles bij de hand

Verstand van zaken

Uitgebreid

Aanbeveling
Goed bereikbaar , behulpzaam en deskundig personeel

mors1966 09-11-2014

aace 09-11-2014 Via de website gekocht

Levertijd wat exact zoals gesteld. De lens was netjes verpakt en op tijd binnen.

Assortiment
Erg uitgebreid en voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Goede winkel, snelle levering. In het verleden heb ik contact gehad om informatie in te winnen en ook toen ben ik netjes en snel geholpen dus ook voor persoonlijke service zit je hier goed.

Extra toelichting
Zie de uitleg bij de scores.

J. Birsak 09-11-2014 Via de website gekocht

Wat ik besteld heb,ook bij andere aanbieders bekeken. Bestel procedure gemakkelijk en alles op tijd ontvangen

Heb wat vragen over het ontvangen artikel, werd kort daarna teruggebeld met het antwoord.

A. Cserép 08-11-2014 Via de website gekocht

Vanuit thuis rustig alles kunnen bekijken en kiezen

Na de keuze alles snel geregeld

Assortiment
Kan alles vinden wat ik nodig heb

Aanbeveling
Voor elke fotograaf die snel en gemakkelijk iets wil kopen

Extra toelichting
Prima winkel.Overzichtelijk en snel bediend.

yvette_canon6d 08-11-2014

Extra toelichting
Prettig geholpen, ze nemen de tijd voor je.

J. Meintjens 08-11-2014

Goed geholpen en genoeg aandacht gekregen.

Soepele behandeling bij retourneren van verkeerde aankoop (mijn eigen fout)

Assortiment
Nog niet veel ervaring mee, maar ziet er veelbelovend uit.

Aanbeveling
Door de weinige maar goede ervaringen, zou ik uw winkel graag bij anderen aanbevelen.

Extra toelichting
De laatste jaren een goede indruk van de winkel gekregen. Tot nu toe alleen wat kleiders aankopen bij u gedaan, maar de nabijheid van uw winkel en de service, zullen mij bij toekomstige grotere aankopen naar uw winkel leiden.

Marceldekler 07-11-2014

Duidelijke website en goed bereikbare winkel

Eerlijke verkoper en goede service. Denkt mee en is niet opdringerig. Ben erg tevreden met de aankopen.

Assortiment
Zou niet weten wat er nog meer bij kan. Alles is op voorraad en inkoop van 2e hands spullen is ook met een eerlijke prijs. Hierdoor veel keuze voor de klant, meer dan bij de concurrentie.

Aanbeveling
Voor als je goede service wil, met een eerlijke prijs en goede tips

Zie boven

mast01 07-11-2014

veel producten op een klein oppervlakte

eerlijk advies zonder winstoogmerk

Assortiment
kleine winkel maar veel voorraad

Aanbeveling
winkel waar je fijngeholpen kunt worden als semi/proff. fotograaf

Extra toelichting
fijne winkel met een luisterend oor

edward de bruyn 06-11-2014 Via de website gekocht

Vlotte website, makkelijk om artikels terug te vinden

Uitstekend, vlugge levering

Assortiment
Alles terug te vinden wat je nodig hebt

Aanbeveling
Zonder enig probleem een aanrader

Hannie berkers 06-11-2014 Via de website gekocht

Het is klein stevig en een geweldig statief voor macro

Binnen twee dagen in huis keurig verpakt in een doos.

Assortiment
Volop keuze en zal zeker weer iets bij jullie kopen

Aanbeveling
Voor de snelle service en goed spul.

Extra toelichting
Geweldige service, snel in huis en degelijk materiaal.

Melissa24 06-11-2014

Ik heb niks via de website besteld maar gewoon naar de winkel gegaan. Ik ben daar hartstikke leuk geholpen en werd geadviseerd wat voor mij de beste keuze zou zijn naar mijn wensen.

Werden snel geholpen, nam de tijd voor ons en mochten verschillende camera's proberen.

Assortiment
Voor een "amateur" zou je haast zeggen te veel :)

Prima

Frank Wolthuizen 06-11-2014

Belofte maakt schuld. Om 10 voor 5 bested en inderdaadd de volgende dag in huis. Top!

thea uit hoorn 05-11-2014

Ik kwam in de winkel voor reparatie, omdat mijn camera gevallen was tijdens mijn vakantie. Ik ben goed geholpen. Er is mij een eerlijk advies gegeven omtrent de reparatie.

Aanbeveling
Omdat het personeel op mij een ter zake kundige indruk maakt en de bediening prettig is