Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

René van der Jagt 03-11-2021

Ik kom vaker bij Cameraland en altijd in de winkel in Alkmaar. Je wordt er naast zeer professioneel erg prettig geholpen. Ze nemen de tijd en gaan als het nodig is de diepte met je in.

Martijn 03-11-2021

Goede service! Snel en vriendelijk contact bij het omruilen van de bestelling voor een ander product. Tevens een snelle levering!

Gerrit 03-11-2021

Het was weer eens tijd om naar Cameraland Alkmaar te gaan. Daar mijn "oude" camera ingeruild voor de Z6ii met een 24-70 4.0 lens. Geweldig en de adviezen en service was weer, zoals altijd, goed. Jammer dat de 70-200 2.8 lens en 2.0 teleconverter niet op voorraad was. Tegenwoordig een landelijk, zo niet wereldwijd, probleem. Ik werd op de wachtlijst geplaatst en inmiddels heb ik de teleconverter binnen. Klasse! De lens komt nog en ik weet zeker dat ze daar in Alkmaar hun stinkende best voor doen.

Martin 03-11-2021

Product is netjes conform afspraak en degelijk verpakt thuis bezorgd. Prima service.

Ans 03-11-2021

Goede website, duidelijke beschrijvingen. Bestelling wordt direct verstuurd

Esther 31-10-2021

Cameraland is een gastvrije zaak.
Onlangs een andere lens en camera gekocht.
Je krijgt goed advies en prima service !
Bij vragen kun je altijd weer terecht. Ze nemen echt de tijd voor je 👍

Esther

Jean L. de Graaf 27-10-2021

Goed advies en prima bediening en uitleg , vriendelijke verkopers en een goede sferr in de winkel , diverse seminars en webinars.
Veel dingen om de klant te stimuleren

Jacques 26-10-2021

Goede voorlichting over gebruikte macrolens.
Directe gratis update van camera en lens, zodat ze goed met elkaar communiceren

Tico 26-10-2021

Zoals altijd ben ik zeer tevreden met de service van Camerland.nl
Snel, professioneel, vriendelijk en behulpzaam! Ik zal zeker Cameraland.nl aanbevelen bij vrienden en familie en kan niet wachten tot mijn volgende aankoop.

mvwijk 25-10-2021

Zeer uitgebreid assortiment; veel mogelijkheden voor uitproberen artikelen en persoonlijke aandacht van het zeer gemotiveerde personeel

De Vylder Mario 25-10-2021

Mijn lens is snel en keurig afgeleverd, en ze werkt prima, was eerst een beetje sceptisch of ik wel een tweedehands product zou nemen.
De twijfels zijn nu weg, want dit was dik oke, netjes opgekuist in de originele verpakking, prima.
Heel tevreden.

Vriendelijke groet,
Mario

Dirk Plukkel 25-10-2021

Duidelijke site, biedt precies aan wat ik zoek tegen de juiste prijs. Heeft naast de site ook een vestiging die fysiek bezocht kan worden. Uitstekend personeel met kennis van zaken.

L Versluis 24-10-2021

Via de website vond ik de 2 handslens waar ik naar op zoek was. Telefonisch heb ik nog wat aanvullende informatie gevraagd. Werd zeer vriendelijk geholpen. Gelijk de lens besteld, en de volgende dag al in huis. En wat zo fijn is, er zit nog 1 jaar garantie op de 2e hands lens, en dat geeft een vertrouwd gevoel, dat de lens goed werkt. En als er wel iets mee is, ik nog geholpen wordt. Dit gaf voor mij de doorslag om te bestellen.

kemp 24-10-2021

Al mijn aankopen op fotogebied heb ik tot nu toe gedaan bij Cameraland en steeds met volle tevredenheid. Ook deze keer weer: twee toestellen ingeruild en een nieuwe gekocht. Prima geholpen; ook later telefonisch toen ik problemen had met de verbinding van de camera en de computer. Ik was er zelf al achter gekomen dat het aan een USB kabeltje lag, maar toch: er werd teruggebeld.

Cees 24-10-2021

Prima daar te winkelen, begonnen met de koffie. Mijn huidige camera ingeruild voor een full frame. Perfect geholpen door verkoper die met allerlei ideeën kwam met als resultaat een mooie camera met een lens. Zeker de moeite waard om daar heen te gaan. Kom er zeker weer terug

regula maria 24-10-2021

ze geven veel informatie en nemen alle tijd om je goed te helpen. en heel vriendelijk!

Peter 23-10-2021

Viaa Google kwam ik met de keuze van mijn product bij Cameraland terecht. Temeer daar mijn product via andere leveranciers of niet, of slecht geleverd kon worden. Bovendien was de prijs aantrekkelijk. Dus overgegaan tot aanachaf. Omdat een demo en een nieuw exemplaar werd aangeboden, was de keuze even lastig, Maar de verlengde garantie bij aanschaf van een nieuw exemplaar gaf de doorslag. En de nieuwe was ook prettig geprijsd.

frank 23-10-2021

goed personeel vriendelijk en deskundig bij deze zaak koop ik meestal te veel .

Mark 22-10-2021

Ruime aanbod en snel geleverd! Professioneel + klantvriendelijke service! Top!

Wil 22-10-2021

Cameraland had een 2ehandse statief in de aanbieding. Deze is, op een enkele beschadiging na, in zeer goede staat en werd zeer snel bezorgd. De beschadiging had geen enkel nadeel voor het functioneren van het statief en was ook benoemd. Ik kon hem in 3 renteloze termijnen voldoen, kortom goede en snelle service!

Jeroen 22-10-2021

Als altijd zeer persoonlijke benadering en goed advies. Ik rijd er speciaal 70 km voor naar Alkmaar als ik wat nodig heb.

Albert Besuyen 22-10-2021

In de winkel krijg je snelle, vriendelijke en uiterst oplossingsgerichte bekwame hulp

Hans 20-10-2021

Mooie winkel je kijkt je ogen uit wat een grote collectie hebben ze.
Je wordt goed geholpen door deskundige mensen.
Komen afspraken netje na.

John 20-10-2021

Als nono in de fotografie wereld ben ik helemaal bijgepraat over de mogelijkheden. Dit in alle rust en alle tijd om mijn wensen duidelijk te vertalen.
Daarnaast niet de makkelijkste weg van nieuw verkopen maar eerst de mogelijkheden van 2e hands mét garantie voor te leggen. Helemaal top en dik tevreden. Nu veel vlieguren maken om de aangeschafte apparatuur maximaal te gebruiken. :-)

Mark Lamers 20-10-2021

Blijft erg fijn om, zeker voor een cameratas, even naar een winkel te kunnen gaan om de verschillende opties te zien en te voelen en niet onbelangrijk: Goed geadviseerd te worden. En daar staat Cameraland wat mij betreft om bekend!