Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1112 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

robjanne 05-11-2014

Assortiment
Bij occasions zou ik graag het aantal kliks zien

Extra toelichting
Prima geregeld, de winkel heeft zelf achteraf telefonisch contact opgenomen of alles duidelijk was

EstherBak 05-11-2014

Erg makkelijk "gratis" parkeren. Eerst op de website gekeken of ze daadwerkelijk het gewenste product op voorraad hadden.

Ondanks de drukte nemen ze alle tijd voor je en ze beantwoorden al mijn vragen.

Assortiment
Waarschijnlijk zullen ze niet alles op voorraad hebben maar voor mij was het meer dan voldoende.

Aanbeveling
Vanwege hun vakmanschap en ervaring.

Extra toelichting
Ze hebben verstand van zaken en bezieling voor hun werk. Nadat ze grvraagd hebben wat jouw ideeen/doelen zijn komen zij met hun voorstellen maar dringen het niet op het daadwerkelijk te kopen. Je kan het zelfs uitproberen in de winkel. Ook de tweedehands artikelen, die ze naast het nieuwe assortiment verkopen, staan ze volledig voor in en krijg je een jaar garantie. Regelmatig hebben ze ook speciale dagen om je eigen camera gratis te laten checken en schoonmaken.

jeffrey's Aircraft pictures 04-11-2014

heel aardig en behulpzaam personeel wat het makkelijker maakt te praten en te kiezen

erg hulpvaardig mijn eerste keuze was 1100 euro en ik kreeg de tip dat ik voor het zelfde geld een veel mooiere set voor mijn keuze kon kopen bij thuiskomst ontbrak hierbij alleen de USB kabel na 1 mailtje kreeg ik deze thuisgestuurd geweldig!

Aanbeveling
zeer goede service en aardig personeel die je vriendelijk en behulpzaam te woord staan en graag naar altenatieven kijken als dat beter voor je is

Extra toelichting
geweldige ervaring om hier mijn camera te kopen hulpvaardig en vriendelijk personeel wat je graag helpt en verstand heeft van waar hij/zij over praat en ook kijkt naar jouw wensen

Jeansand 04-11-2014

Omdat je doormiddel van internet een item kan reserveren en de datum kan vastzetten die jou uitkomt

Goede voorlichting er word de tijd voor je genomen

Van alles heel veel aanwezig, ookmde 2e hands staat duidelijk beschreven

Aanbeveling
Vanwege de persoonlijke en omdat er niet geprobeerd word om jou zo snel mogelijk met een duren camera de winkel uit te werken .
Ze nemen echt de tijd.

Extra toelichting
Omdat ze de tijd voor je nemen kom ik hier zeker terug. Alleen de losse asseccoires zijn wat aan de dure kant, bv de Jupio Canon accu kost hier helaas €30 duurder en ja dat is toch geld 😁

ceeshhwaard 04-11-2014

Goede adviezen gekregen en zo tot de juiste keuze gekomen

Assortiment
Mijn wensen werden vertaald in een vijftal keuzemogelijkheden .

Aanbeveling
Er is een grote voorraad.
De mensen zijn deskundig.
Men past zich aan aan het niveau van de mogelijke koper van een artikel.

Extra toelichting
Prima winkel. Veel keuzemogelijkheden. Goede adviezen Wel weinig ruimte (maar dat gaat veranderen)

LBart 03-11-2014

Benodigde spullen voorradig, inladen en aan de slag dus.

Vakkundig advies op maat gekregen.

Groot assortiment en voorradig

Extra toelichting
Goed en eerlijk advies gekregen. Verkopers denken mee. Het uitgangspunt is niet om zoveel mogelijk aan je te verkopen maar om je tevreden te krijgen.

JanJaap van Beek 02-11-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer prettig uitleg ontvangen met meerdere voorbeelden en diverse produkten in handen gehad ter ondersteuning van de uitleg

Assortiment
Keuzes in alle maten zodat ik als beginnend spotter nog lang klant kan blijven

Aanbeveling
In de regio kop van noord zijn geen vergelijkende winkels voor wat betreft producten, keuzes en uitleg

Extra toelichting
Zeer prettig behandeld door personeel die goede uitleg geeft zonder je het gevoel te geven dat je iets ''moet" kopen.

Willy Oosting 02-11-2014

Gemak omdat ik jullie op de fiets kan bereiken. Er zijn niet veel fotowinkels meer in Alkmaar, dus ik ben blij met jullie.

Ik ben altijd prima geholpen met de problemen bij een fototoestel.

Assortiment
voor zover ik het kan beoordelen hebben jullie een goed assortiment

Aanbeveling
Omdat ik het hele gebeuren van de winkel heel prettig vind, beveel ik jullie zeker aan bij iemand anders.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de zaak en service. Vlotte behandeling, ruimschoots tijd en uitleg bij de aankoop van en toetel. IK HEB ECHTER WEL EEN VRAAGJE: DE BATTERIJ DIE IK BIJ MIJN NIEUWE TOESTEL MOEST KOPEN KOST 15,95 EURO. ONLANGS HEB IK EEN BATTERIJ BIJGEKOCHT BIJ MIJN OUDE TOESTEL EN TOEN MOEST IK VOOR EXACT DE ZELFDE BATTERIJ 39,95 EURO BETALEN. DIT IS EEN ENORM VERSCHIL.HOE KAN DIT?

C. Theunissen 01-11-2014 In de winkel gekocht

Het gemak, waarmee mijn vraagstelling werd behandeld, gaf vertrouwen.

Assortiment
Ik kon een keuze maken uit 3 telelenzen, passend op mijn Nikon J2. Ook de gewenste fototas (rugdragend) was aanwezig.

Aanbeveling
Hoewel het nog geen week geleden is, dat ik bij jullie was, heb ik inmiddels al 2 vrienden jullie zaak aangeraden.

FRené 31-10-2014

goede uitleg

S.J.Soffner 31-10-2014

Dicht bij mijn werk is de winkel. Gemak dat je in fysieke winkel dingen ksn uitprobeten

Uitstekend geholpen! Ik kwam voor een second opinion omdat ik dacht dat de beekdsensor van mijn dochter haar Dig.spiegelteflexcamera stuk was en werd direct en allervriendelijkst geholpen. Ze vonden het voor haar sneu dat ze de camera die ze tweedehands had gekocht en nog maar twee weken in bezit had al stuk was gegaan. Ze had deze voor haar school nodig had ik uitgelegd. Er werd meegedacht over een passende oplossing/ alternatief en tegelijkertijd wat binnen haar beperkte budget lag. Ik ben dan ook erg blij met de occasion Nikon body die ik voor een zacht prijs heb kunnen kopen voor haar. Zij weer een gelijkwaardige camera dn niet veel centjes kwijt. Top service!

Assortiment
Veel keuze, ook aan tweedehandsartikelen.

Aanbeveling
Zie mijn opmerking onder service....spreekt voor zich dat ik cameraland aan een ieder zal aanbevelen. Ik heb het al aan diverse mensen w.o. Collega's verteld. Allemaal reageerden ze erg enthousiast.

Top ervaring gehad!

Antonius H 30-10-2014

Bestellen ging eenvoudig. Een account aanmaken was niet nodig.
Artikel besteld onder rembours, allemaal keurig geregeld.

Levertijd was gewoon keurig zoals vermeld op de site.
Artikel was keurig verpakt.

Assortiment
Assortiment op de webshop is ruim te noemen. De site werkt prima. Alles keurig geregeld.
Site staat bij mijn favorieten.

Aanbeveling
Geen enkele reden om dit niet te doen.

Extra toelichting
Kan niets negatiefs bedenken. Alle lof voor deze webshop.

Johan C.L. 30-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede afwikkeling, snelle levering.

kees Tesselaar 29-10-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

goede tekst en uitleg door medewerker

Nel Zoon 28-10-2014 In de winkel gekocht

Je wordt goed geadviseerd

Alle tijd om met ons tot een keuze te komen

Veel!

Aanbeveling
Was een prettige eerste ervaring

Extra toelichting
Leuk geholpen, enorme sortering, goed geslaagd

Erikerik100 28-10-2014

gratis parkeren "naast"de deur. Verder ook een prima winkelcentrum.

prima geholpen

Assortiment
Enorm veel spullen op voorraad

Extra toelichting
Wanneer is het rustig in jullie winkel. Wilde ook info over een carbon statief. Maar het was zo druk dat ik daar even vanaf zag.

Annnemiek 27-10-2014

Ik heb duidelijk aangegeven wat ik wilde en daarmee kwam ik thuis ook!

Duidelijke uitleg en heerlijke appeltaart.

Volledig!

Aanbeveling
Goede service en vriendelijk personeel.

Ik ben fan!

Hans 164 27-10-2014

supersnel en duidelijk via de webshop, 'smiddags besteld de volgende morgen in huis.

Ik had tevoren gebeld of het artikel er nog was en wat erbij zat. Meteen besteld via de webshop en werd binnen enkele minuten door een medewerker gebeld met een vraag om misverstanden te voorkomen.

Snelle correcte levering!

toevalsklant 27-10-2014

Snel op de juiste plaats

Werd snel geholpen

Vond snel wat ik zocht

Aanbeveling
Blij dat er nog speciaalzaken zijn

Goede ervaring

Vet 27-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede uitleg gekregen en vragen duidelijk beantwoord. Hebben een weloverwogen keuze kunnen maken voor een nieuwe camera.

Assortiment
Keuze genoeg. Ze hebben echt alles, van goedkoop naar duur. Je kijkt je ogen uit.

Aanbeveling
Wij gingen expres naar deze winkel voor een goede uitleg. Niet naar een mediamarkt of expert waar ze meerdere producten verkopen. Als je echt advies wilt van kenners is dit het juiste adres.

Extra toelichting
Goede winkel met medewerkers die verstand van zaken hebben. Makkelijk te bereiken en goede service.

MeesvdEkart 26-10-2014

Een bakje koffie, een paar testshots en een super aardige medewerker die me hielp!

Top.. Geweldig om eerst te reserveren, daarna vanuit Den Bosch vertrokken naar Almaar om het een en ander te testen en was direct verkocht door de vriendelijkheid en extra services. Ik wil hier ook werken!

Assortiment
Bij het aanschaffen van een tweedehands product was er veel keuze tussen lenzen, body's en vele andere producten. Zit je product er niet bij? Check het 3 dagen later want dan hebben ze het wellicht ook voor een aantrekkelijke prijs!

Aanbeveling
Ook direct gedaan bij de fotoclub!

Extra toelichting
Nogmaals een top services, geweldige tweedehandse body, na uitvoerig getest beviel er me iets niet en werd direct opgelost. Ik ga hier vaker komen, sterker nog. Ik heb nog een CF geheugenkaartjes opbergcase nodig… Voor 15 kaartjes. Hebben jullie die voor een waardebon van 25 euro? :-) nogmaals bedankt!

Miriam1 26-10-2014

Camera die ik wilde op voorraad, goed advies.

Had niet het idee dat de verkoper zijn mening pdrong, maar deze durfde wel zijn mening te geven; handig als je nog een beetje twijfelt tussen twee optie's.
Camera land heeft verkopers die weten waar ze over praten, dat geeft vertrouwen. Over service na de aankoop kan ik (nog) niets vertellen. Gelukkig nog niet nodig geweest.

Assortiment
Zoals gezegd is alles waar ik in geinteresseerd ben, tot nu toe voorradig geweest.

Extra toelichting
Al het bovenstaande in acht genomen kan ik mijn vrienden verzekeren dat als er advies (en nieuwe voorraad) nodig is, men beter af is bij een winkel als Camera Land, dan bij "de grotere" winkels. Ik ben een groot gelover in zelf research doen en daarna naar de winkel gaan om daar te verifieren. Bij de "grote winkels"is de voorraad vaak niet up-to-date (wegens diezelfde grote voorraden) en houd het advies meestal op na het oplezen van het kaartje onder het apparaat. Dit alles maakt dat ik graag bij Camera Land binnen loop als ik een nieuwe camera, of toebehoren, nodig heb

j.etten 26-10-2014

erg gemakkelijk ook om er te komen daarnaast duidelijkheid

mijn idee van service is wat verwacht je ik heb en super bevoel hier over alles wat ik afgesproken had werd uitgevoerd

Assortiment
alles wat de fotograaf wil verkopen ze of kan evt besteld woprden daar zijn ze duidelijk over

Aanbeveling
aanbevelen van deze winkel is voor mij wat zie daar voor mogelijkheden dan de deskundigheid van het personeel daar weten ze echt wel wat wel of niet kan dus super

Extra toelichting
mijn beoordeeling is voor mij als volgt mooi dichtbij kan op de fiets evt naar toe om te kijken dan de deskundigheid van het personeel het totaal assortiment er wordt duidelijkverteld wat kan + de mogelijkheid voor evt optie + duidelijk zijn over de kosten

AlexG13 25-10-2014

Goede webshop en goed bereikbare winkel met gratis parkeren voor de deur.

Uitstekende advisering en de verkoopadviseurs nemen echt de tijd voor een passend advies.

Wat is er niet te koop?

Extra toelichting
En top winkel met uitstekend personeel en waar de tijd wordt genomen voor passend advies.

Jos Brinkman 25-10-2014 Via de website gekocht

bestellen en betalen zijn gemakkelijk

levering was op tijd en snel, bereikbaarheid van de winkel uitstekend en de informatie over het artikel ook.

Assortiment
het assortiment in deze winkel is zeer uitgebreid en de prijzen zijn concurrerend. Op marktplaats vond ik vaak hogere prijzen voor hetzelfde artikel.

Aanbeveling
Ik heb goede ervaring tot nu toe en raadt iedereen aan om in deze winkel te raadplegen of te kopen.

Extra toelichting
Ik zocht een tweedehands objectief van een bepaald merk en prijsklasse en vond dit bij cameraland nadat ik er enkele dagen op hun website had gekeken. Het assortiment is groot en wisselt regelmatig, en het aanbod is aantrekkelijk geprijsd als ik het vergelijk met andere winkels en sites, zoals marktplaats en eBay.

luisteramateur 25-10-2014

dit was mijn eerste bestelling! niet moeilijk inloggen,maar minimale gegevens invullen betalen en klaar. top!

ik wist wat ik wou kopen,en ging ook echt voor de prijs! maar dit is echt niet de laatste keer!!! levertijd zoals beloofd de volgende dag!
en prima verpakt. top,top,top

Assortiment
assortiment lijkt mij voldoende.wat wel fijn is dat er voldoende orginele toebehoren leverbaar zijn.

Aanbeveling
ieder moet zelf weten waar hij koopt! maar als er mij om gevraagd wordt zal ik cameraland zeer zeker aanbevelen.ikzelf ben blij dat ik deze site gevonden heb!!!

Extra toelichting
vlotte bestelprocedure (ook voor de eerste keer)beloofde vlotte levertijd. en prima verpakt! en natuurlijk ook de prijs.

Marenne 24-10-2014

Ik klikte op de Canon 6D Body, maar kreeg een pakket in beeld. Moest dus eerst het product wijzigen voordat ik de body in mijn winkelwagen had. Als je niet goed oplet bestaat de kans dat je een pakket in je winkelmand hebt.

Even gebeld over de actie. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Top!

Assortiment
Zoek de Sigma 50 mm 1.4 Art. Kan ik bij jullie niet vinden.

Aanbeveling
Vandaag besteld, morgen in huis!

Jovlo 24-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website, goede zoekfunctie en filters

flaan 24-10-2014

gemakkelijk te bereiken, goede parkeermogelijkheid

ruim de tijd nemen, ongevraagd goedkopere oplossingen aandragen

Assortiment
alle alternatieven voorhanden om te vergelijken

Aanbeveling
ik kom hier met iedereen die serieus met fotografie bezig wil zijn

Extra toelichting
Al jaren dezelfde kwaliteit, service en vriendelijke, serieuze behandeling, zonder het irritante 'ik verkoop jou binnen 10 minuten iets wat 2x zoveel kost' -gedrag dat ik bij andere winkels zo vaak tegen kom

JeroenA1964 23-10-2014

Duidelijke uitleg, je voelt je thuis.
Je rijdt geen 250km als het een flut zaak is, toch!

Wij hadden een probleem/ meningsverschil, is naar ieders tevredenheid opgelost. Zo hoort het in onze ogen

Assortiment
Je ziet niet vaak een fotozaak met zo'n keuze en advies

Aanbeveling
Ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen, je voelt je er thuis.

Extra toelichting
Prima zaak,leuke medewerkers met humor. Het is niet naast de deur, maar komen zeker weer terug.

elsgroot 23-10-2014

het is een goed handzame camera.

sevise is perfect en een goede informatie

Assortiment
een groot assotiement en een geweldige uitleg

Aanbeveling
wegen perfecte uitleg en goed geholpen.

Extra toelichting
het is een leuk team dat ons geholpen heeft en een perfecte uitleg gekregen ga zo door veel lof van ons.

Marleen Rooseboom de Vries 22-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hele goede uitleg over de camera, en er werd met mij meegedacht over een goede aankoop.

Transistor 21-10-2014

Overzichtelijke winkel, die in januari 2015 nog groter en mooier wordt

Nemen uitgebreid de tijd en geven je de ruimte om zelf te beslissen en om uit te proberen

Assortiment
Waar je ook om vraagt, het is er gewoon

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel aan vanwege boven vermelde positieve ervaring

Zie boven

j.kleiberg. 21-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

al is het druk, je wordt toch snel geholpen.

Je wordt snel geholpen en op vriendelijke manier. De sfeer in de zaak doet fijn aan.

Assortiment
Vrijwel alles is er en zo niet , dan is heter met een paar dagen.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan en deze klant was zeer tevreden!

Extra toelichting
Fijne zaak en kundig en vriendelijk personeel.

Eelco 2 21-10-2014

Het was makkelijk om het product te vinden.

Zeer goed en professioneel geholpen men heeft alle tijd om het product uit te leggen en vragen te beantwoorden.

Assortiment
Het product had ik al via internet gevonden maar ik vind het prettig om in een winkel geholpen te worden en advies te krijgen.

Aanbeveling
Ik was er op zaterdag dan moet je soms wat lang wachten maar dat wordt ruim gecompenseerd door de tijd die men voor je heeft en de goede voorlichting.

Extra toelichting
Zeer goed geholpen en een goed advies ik ben al vaker bij cameraland geweest en dit is beslist niet de laatste keer geweest.

sukhoi31m 20-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

parkeren voor de deur en alles op voorraad, ongelovelijke asortiment aan spullen.

Assortiment
werkelijk alles op gebied van video, camera incl. vele accessoires. en dit alles op voorraad

Aanbeveling
word netje geholpen, er word tijd voor je genomen,niet opdringerig en ook nog eens gezellig, doordat er interese is in je hobby.

Extra toelichting
prijzen concurrerent aan internet, ongelovelijk assortiment aan camera,s videoapparatuur en accessoires. leuke en vooral goed advies met aankoop van jou product. Heb onlangs de nieuwe action camera gekocht van Sony. twijfelde aan gopro of sony, na wat internetten en de test op hun site was ik overtuig. snoepjes winkel voor iedereen die wat wil met camera's videoapp. enz...

wamake 20-10-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

overzichtelijke site, producten zijn makkelijk te vinden

vlot geholpen, medewerkers denken met je mee

ruime keuze -slecht voor je portemonnee :)-

Aanbeveling
voor professionele hulp en ruime keuze is dit een zeer geschikte winkel

devilee52 20-10-2014 In de winkel gekocht
alkm

Hebben veel op voorraad

Leggen lenzen en body's goed uit en mag ze buiten testen en geven meteen tips

hebben bijna alles

Aanbeveling
hebben alles op voorraad en de service is top

Extra toelichting
Goede service bij aankoop en mogelijkheid om het koopware meteen te testen en krijg meteen feedback over hoe beter te doen

Marina Dijs 19-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Meer dan tevreden! Kreeg gelijk een nieuwe fototas mee omdat de oude niet aan de verwachtingen voldeed en de batterij die niet voorradig was had ik de volgende dag in huis.

Assortiment
Alles wat ik wilde zien/hebben was voorradig.

Aanbeveling
Prima service, groot assortiment, meedenken door het personeel en geheel niet opdringerig om zaken aan de man te brengen die ik niet wilde hebben!

Extra toelichting
Gewoon een hele fijne winkel om te zijn met deskundig personeel.

Jaap Purmerendq 19-10-2014 In de winkel gekocht
Schubbekutteveen, Alkmaar natuurlijk

Altijd netjes geholpen.

Zeltmeister 19-10-2014

Zeer goede behandeling van onze zoektocht naar de juiste lens.

Assortiment
Alles wat we zochten, was aanwezig.

Aanbeveling
Briljante winkel, fijne werknemers en ik ben heel benieuwd naar de nieuwe winkel!

Ronniess 17-10-2014

makkelijke overzichtelijke website

winkel ligt aan een groot gratis parker terrein in een winkel centrum.
de mensen in de winkel zijn kundig en weten waar ze het over hebben,

Assortiment
voor ieder wat wils van eenvoudige compact cameras tot high tech professionele apparatuur van foto tot video
en de daarbij behorende accesoires

Aanbeveling
Zeer veel keus en mensen met verstand van zaken dus altijd wel iets te vinden wat je zoekt :)

Extra toelichting
erg fijne winkel met hele ruime keus in alles ,vriendelijke mensen met kennis van zaken in de winkel en de winkel is goed bereikbaar met volop parkeer gelegenheid

Karel van der Graaf 16-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en gemakkelijk.

Snel en efficiënt.

Assortiment
Volop keuze, ook tweedehands.

Aanbeveling
Uitgaand van mijn ervaring kan ik de winkel van harte aanbevelen.

Extra toelichting
Een tien, omdat ik zonder enige hapering mijn aankoop kon plegen, die, zoals beloofd, de dag daarop in mijn bezit was.

Fred Spaan 16-10-2014

Prima geholpen door Erik. Erik is enthousiast en heeft me iets goeds aangeraden.

Fijn dat jullie ook 2e hands spullen verkopen

Aanbeveling
Aan iedereen. Het valt mij alleen op dat winkel erg vol oogt.

Douke 16-10-2014

ik mis een zitje voor wachtende klanten. Bij drukte kan het enige tijd duren voordat je geholpen wordt.

Gekochte camera functioneerde niet goed. Werd probleemloos teruggenomen. Ik kon ruilen en van lens wisselen. Prima service!

Assortiment
Zeer groot assortiment. Maakt kiezen moeilijk, maar de voorlichting is uitstekend.

Extra toelichting
Een goede zaak, met deskundig advies en prima service. Soms moet je even wachten, maar men neemt ook alle tijd voor jou.

fleur 23 15-10-2014

Juiste product vinden,is niet meteen zichtbaar! Geen mogelijkheid om op grootte enz te zoeken.

Assortiment
Keuze goede, maar niet ruim!

Aanbeveling
Voldoende keuze, goede prijs en snelle levering!

Alexander Schwarz 15-10-2014

Kon vanuit mijn creditcard niet vanuit het buitenland betalen. Moest een extra mailtje schrijven om twee bestellingen in één pakketje te laten sturen.
Website heel leuk en helder. Goed: gezichten – maakt het toch wat persoonlijker.

Belde dus vanwege de twee bestellingen en ook voor een technische vraag. Werd heel attend, goed en vriendelijk geholpen!

Assortiment
Als ik het een gemis zou vinden dat jullie de Leica M niet voeren...

Prettig, competent, correct.

Mulmarjo 15-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemakkelijk te vinden locatie met veel parkeergelegenheid
Gemakkelijk te bedienen camera, alles op autom.

Zeer goede uitleg en heel geduldig als ik het niet goed snapte.
Compliment aan Remco!

Uitgebreid

Extra toelichting
Hij vroeg wat ik wilde en nam meteen een goede beslissing voor mij.

R. van der Heidjen 15-10-2014 In de winkel gekocht

goed bereikbaar, grote gratis parkeermogelijkheid.

Ik had een idee en een wens over een camera verkoper Fred kwam met een beter idee en onderbouwing.

Assortiment
Veel merken met veel specifieke kennis aanwezig

Aanbeveling
Degelijke service en know how is er aanwezig, en de ijd om alternatieven te laten zien. Geen verkoop druk.

Goudkoper 14-10-2014

Een echte winkel om de aankoop nog even vast te kunnen houden en een webshop voor alles afgeleverd voor de deur.

Assortiment
kan voor al mijn wensen bij Cameraland terecht

Aanbeveling
leuke shop. Attente en deskundige medewerkers.
Prima assortiment

zie hiervoor