Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1061 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Annnemiek 27-10-2014

Ik heb duidelijk aangegeven wat ik wilde en daarmee kwam ik thuis ook!

Duidelijke uitleg en heerlijke appeltaart.

Volledig!

Aanbeveling
Goede service en vriendelijk personeel.

Ik ben fan!

Hans 164 27-10-2014

supersnel en duidelijk via de webshop, 'smiddags besteld de volgende morgen in huis.

Ik had tevoren gebeld of het artikel er nog was en wat erbij zat. Meteen besteld via de webshop en werd binnen enkele minuten door een medewerker gebeld met een vraag om misverstanden te voorkomen.

Snelle correcte levering!

toevalsklant 27-10-2014

Snel op de juiste plaats

Werd snel geholpen

Vond snel wat ik zocht

Aanbeveling
Blij dat er nog speciaalzaken zijn

Goede ervaring

Vet 27-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede uitleg gekregen en vragen duidelijk beantwoord. Hebben een weloverwogen keuze kunnen maken voor een nieuwe camera.

Assortiment
Keuze genoeg. Ze hebben echt alles, van goedkoop naar duur. Je kijkt je ogen uit.

Aanbeveling
Wij gingen expres naar deze winkel voor een goede uitleg. Niet naar een mediamarkt of expert waar ze meerdere producten verkopen. Als je echt advies wilt van kenners is dit het juiste adres.

Extra toelichting
Goede winkel met medewerkers die verstand van zaken hebben. Makkelijk te bereiken en goede service.

MeesvdEkart 26-10-2014

Een bakje koffie, een paar testshots en een super aardige medewerker die me hielp!

Top.. Geweldig om eerst te reserveren, daarna vanuit Den Bosch vertrokken naar Almaar om het een en ander te testen en was direct verkocht door de vriendelijkheid en extra services. Ik wil hier ook werken!

Assortiment
Bij het aanschaffen van een tweedehands product was er veel keuze tussen lenzen, body's en vele andere producten. Zit je product er niet bij? Check het 3 dagen later want dan hebben ze het wellicht ook voor een aantrekkelijke prijs!

Aanbeveling
Ook direct gedaan bij de fotoclub!

Extra toelichting
Nogmaals een top services, geweldige tweedehandse body, na uitvoerig getest beviel er me iets niet en werd direct opgelost. Ik ga hier vaker komen, sterker nog. Ik heb nog een CF geheugenkaartjes opbergcase nodig… Voor 15 kaartjes. Hebben jullie die voor een waardebon van 25 euro? :-) nogmaals bedankt!

Miriam1 26-10-2014

Camera die ik wilde op voorraad, goed advies.

Had niet het idee dat de verkoper zijn mening pdrong, maar deze durfde wel zijn mening te geven; handig als je nog een beetje twijfelt tussen twee optie's.
Camera land heeft verkopers die weten waar ze over praten, dat geeft vertrouwen. Over service na de aankoop kan ik (nog) niets vertellen. Gelukkig nog niet nodig geweest.

Assortiment
Zoals gezegd is alles waar ik in geinteresseerd ben, tot nu toe voorradig geweest.

Extra toelichting
Al het bovenstaande in acht genomen kan ik mijn vrienden verzekeren dat als er advies (en nieuwe voorraad) nodig is, men beter af is bij een winkel als Camera Land, dan bij "de grotere" winkels. Ik ben een groot gelover in zelf research doen en daarna naar de winkel gaan om daar te verifieren. Bij de "grote winkels"is de voorraad vaak niet up-to-date (wegens diezelfde grote voorraden) en houd het advies meestal op na het oplezen van het kaartje onder het apparaat. Dit alles maakt dat ik graag bij Camera Land binnen loop als ik een nieuwe camera, of toebehoren, nodig heb

j.etten 26-10-2014

erg gemakkelijk ook om er te komen daarnaast duidelijkheid

mijn idee van service is wat verwacht je ik heb en super bevoel hier over alles wat ik afgesproken had werd uitgevoerd

Assortiment
alles wat de fotograaf wil verkopen ze of kan evt besteld woprden daar zijn ze duidelijk over

Aanbeveling
aanbevelen van deze winkel is voor mij wat zie daar voor mogelijkheden dan de deskundigheid van het personeel daar weten ze echt wel wat wel of niet kan dus super

Extra toelichting
mijn beoordeeling is voor mij als volgt mooi dichtbij kan op de fiets evt naar toe om te kijken dan de deskundigheid van het personeel het totaal assortiment er wordt duidelijkverteld wat kan + de mogelijkheid voor evt optie + duidelijk zijn over de kosten

AlexG13 25-10-2014

Goede webshop en goed bereikbare winkel met gratis parkeren voor de deur.

Uitstekende advisering en de verkoopadviseurs nemen echt de tijd voor een passend advies.

Wat is er niet te koop?

Extra toelichting
En top winkel met uitstekend personeel en waar de tijd wordt genomen voor passend advies.

Jos Brinkman 25-10-2014 Via de website gekocht

bestellen en betalen zijn gemakkelijk

levering was op tijd en snel, bereikbaarheid van de winkel uitstekend en de informatie over het artikel ook.

Assortiment
het assortiment in deze winkel is zeer uitgebreid en de prijzen zijn concurrerend. Op marktplaats vond ik vaak hogere prijzen voor hetzelfde artikel.

Aanbeveling
Ik heb goede ervaring tot nu toe en raadt iedereen aan om in deze winkel te raadplegen of te kopen.

Extra toelichting
Ik zocht een tweedehands objectief van een bepaald merk en prijsklasse en vond dit bij cameraland nadat ik er enkele dagen op hun website had gekeken. Het assortiment is groot en wisselt regelmatig, en het aanbod is aantrekkelijk geprijsd als ik het vergelijk met andere winkels en sites, zoals marktplaats en eBay.

luisteramateur 25-10-2014

dit was mijn eerste bestelling! niet moeilijk inloggen,maar minimale gegevens invullen betalen en klaar. top!

ik wist wat ik wou kopen,en ging ook echt voor de prijs! maar dit is echt niet de laatste keer!!! levertijd zoals beloofd de volgende dag!
en prima verpakt. top,top,top

Assortiment
assortiment lijkt mij voldoende.wat wel fijn is dat er voldoende orginele toebehoren leverbaar zijn.

Aanbeveling
ieder moet zelf weten waar hij koopt! maar als er mij om gevraagd wordt zal ik cameraland zeer zeker aanbevelen.ikzelf ben blij dat ik deze site gevonden heb!!!

Extra toelichting
vlotte bestelprocedure (ook voor de eerste keer)beloofde vlotte levertijd. en prima verpakt! en natuurlijk ook de prijs.

Marenne 24-10-2014

Ik klikte op de Canon 6D Body, maar kreeg een pakket in beeld. Moest dus eerst het product wijzigen voordat ik de body in mijn winkelwagen had. Als je niet goed oplet bestaat de kans dat je een pakket in je winkelmand hebt.

Even gebeld over de actie. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Top!

Assortiment
Zoek de Sigma 50 mm 1.4 Art. Kan ik bij jullie niet vinden.

Aanbeveling
Vandaag besteld, morgen in huis!

Jovlo 24-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website, goede zoekfunctie en filters

flaan 24-10-2014

gemakkelijk te bereiken, goede parkeermogelijkheid

ruim de tijd nemen, ongevraagd goedkopere oplossingen aandragen

Assortiment
alle alternatieven voorhanden om te vergelijken

Aanbeveling
ik kom hier met iedereen die serieus met fotografie bezig wil zijn

Extra toelichting
Al jaren dezelfde kwaliteit, service en vriendelijke, serieuze behandeling, zonder het irritante 'ik verkoop jou binnen 10 minuten iets wat 2x zoveel kost' -gedrag dat ik bij andere winkels zo vaak tegen kom

JeroenA1964 23-10-2014

Duidelijke uitleg, je voelt je thuis.
Je rijdt geen 250km als het een flut zaak is, toch!

Wij hadden een probleem/ meningsverschil, is naar ieders tevredenheid opgelost. Zo hoort het in onze ogen

Assortiment
Je ziet niet vaak een fotozaak met zo'n keuze en advies

Aanbeveling
Ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen, je voelt je er thuis.

Extra toelichting
Prima zaak,leuke medewerkers met humor. Het is niet naast de deur, maar komen zeker weer terug.

elsgroot 23-10-2014

het is een goed handzame camera.

sevise is perfect en een goede informatie

Assortiment
een groot assotiement en een geweldige uitleg

Aanbeveling
wegen perfecte uitleg en goed geholpen.

Extra toelichting
het is een leuk team dat ons geholpen heeft en een perfecte uitleg gekregen ga zo door veel lof van ons.

Marleen Rooseboom de Vries 22-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hele goede uitleg over de camera, en er werd met mij meegedacht over een goede aankoop.

Transistor 21-10-2014

Overzichtelijke winkel, die in januari 2015 nog groter en mooier wordt

Nemen uitgebreid de tijd en geven je de ruimte om zelf te beslissen en om uit te proberen

Assortiment
Waar je ook om vraagt, het is er gewoon

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel aan vanwege boven vermelde positieve ervaring

Zie boven

j.kleiberg. 21-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

al is het druk, je wordt toch snel geholpen.

Je wordt snel geholpen en op vriendelijke manier. De sfeer in de zaak doet fijn aan.

Assortiment
Vrijwel alles is er en zo niet , dan is heter met een paar dagen.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan en deze klant was zeer tevreden!

Extra toelichting
Fijne zaak en kundig en vriendelijk personeel.

Eelco 2 21-10-2014

Het was makkelijk om het product te vinden.

Zeer goed en professioneel geholpen men heeft alle tijd om het product uit te leggen en vragen te beantwoorden.

Assortiment
Het product had ik al via internet gevonden maar ik vind het prettig om in een winkel geholpen te worden en advies te krijgen.

Aanbeveling
Ik was er op zaterdag dan moet je soms wat lang wachten maar dat wordt ruim gecompenseerd door de tijd die men voor je heeft en de goede voorlichting.

Extra toelichting
Zeer goed geholpen en een goed advies ik ben al vaker bij cameraland geweest en dit is beslist niet de laatste keer geweest.

sukhoi31m 20-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

parkeren voor de deur en alles op voorraad, ongelovelijke asortiment aan spullen.

Assortiment
werkelijk alles op gebied van video, camera incl. vele accessoires. en dit alles op voorraad

Aanbeveling
word netje geholpen, er word tijd voor je genomen,niet opdringerig en ook nog eens gezellig, doordat er interese is in je hobby.

Extra toelichting
prijzen concurrerent aan internet, ongelovelijk assortiment aan camera,s videoapparatuur en accessoires. leuke en vooral goed advies met aankoop van jou product. Heb onlangs de nieuwe action camera gekocht van Sony. twijfelde aan gopro of sony, na wat internetten en de test op hun site was ik overtuig. snoepjes winkel voor iedereen die wat wil met camera's videoapp. enz...

wamake 20-10-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

overzichtelijke site, producten zijn makkelijk te vinden

vlot geholpen, medewerkers denken met je mee

ruime keuze -slecht voor je portemonnee :)-

Aanbeveling
voor professionele hulp en ruime keuze is dit een zeer geschikte winkel

devilee52 20-10-2014 In de winkel gekocht
alkm

Hebben veel op voorraad

Leggen lenzen en body's goed uit en mag ze buiten testen en geven meteen tips

hebben bijna alles

Aanbeveling
hebben alles op voorraad en de service is top

Extra toelichting
Goede service bij aankoop en mogelijkheid om het koopware meteen te testen en krijg meteen feedback over hoe beter te doen

Marina Dijs 19-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Meer dan tevreden! Kreeg gelijk een nieuwe fototas mee omdat de oude niet aan de verwachtingen voldeed en de batterij die niet voorradig was had ik de volgende dag in huis.

Assortiment
Alles wat ik wilde zien/hebben was voorradig.

Aanbeveling
Prima service, groot assortiment, meedenken door het personeel en geheel niet opdringerig om zaken aan de man te brengen die ik niet wilde hebben!

Extra toelichting
Gewoon een hele fijne winkel om te zijn met deskundig personeel.

Jaap Purmerendq 19-10-2014 In de winkel gekocht
Schubbekutteveen, Alkmaar natuurlijk

Altijd netjes geholpen.

Zeltmeister 19-10-2014

Zeer goede behandeling van onze zoektocht naar de juiste lens.

Assortiment
Alles wat we zochten, was aanwezig.

Aanbeveling
Briljante winkel, fijne werknemers en ik ben heel benieuwd naar de nieuwe winkel!

Ronniess 17-10-2014

makkelijke overzichtelijke website

winkel ligt aan een groot gratis parker terrein in een winkel centrum.
de mensen in de winkel zijn kundig en weten waar ze het over hebben,

Assortiment
voor ieder wat wils van eenvoudige compact cameras tot high tech professionele apparatuur van foto tot video
en de daarbij behorende accesoires

Aanbeveling
Zeer veel keus en mensen met verstand van zaken dus altijd wel iets te vinden wat je zoekt :)

Extra toelichting
erg fijne winkel met hele ruime keus in alles ,vriendelijke mensen met kennis van zaken in de winkel en de winkel is goed bereikbaar met volop parkeer gelegenheid

Karel van der Graaf 16-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en gemakkelijk.

Snel en efficiënt.

Assortiment
Volop keuze, ook tweedehands.

Aanbeveling
Uitgaand van mijn ervaring kan ik de winkel van harte aanbevelen.

Extra toelichting
Een tien, omdat ik zonder enige hapering mijn aankoop kon plegen, die, zoals beloofd, de dag daarop in mijn bezit was.

Fred Spaan 16-10-2014

Prima geholpen door Erik. Erik is enthousiast en heeft me iets goeds aangeraden.

Fijn dat jullie ook 2e hands spullen verkopen

Aanbeveling
Aan iedereen. Het valt mij alleen op dat winkel erg vol oogt.

Douke 16-10-2014

ik mis een zitje voor wachtende klanten. Bij drukte kan het enige tijd duren voordat je geholpen wordt.

Gekochte camera functioneerde niet goed. Werd probleemloos teruggenomen. Ik kon ruilen en van lens wisselen. Prima service!

Assortiment
Zeer groot assortiment. Maakt kiezen moeilijk, maar de voorlichting is uitstekend.

Extra toelichting
Een goede zaak, met deskundig advies en prima service. Soms moet je even wachten, maar men neemt ook alle tijd voor jou.

fleur 23 15-10-2014

Juiste product vinden,is niet meteen zichtbaar! Geen mogelijkheid om op grootte enz te zoeken.

Assortiment
Keuze goede, maar niet ruim!

Aanbeveling
Voldoende keuze, goede prijs en snelle levering!

Alexander Schwarz 15-10-2014

Kon vanuit mijn creditcard niet vanuit het buitenland betalen. Moest een extra mailtje schrijven om twee bestellingen in één pakketje te laten sturen.
Website heel leuk en helder. Goed: gezichten – maakt het toch wat persoonlijker.

Belde dus vanwege de twee bestellingen en ook voor een technische vraag. Werd heel attend, goed en vriendelijk geholpen!

Assortiment
Als ik het een gemis zou vinden dat jullie de Leica M niet voeren...

Prettig, competent, correct.

Mulmarjo 15-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemakkelijk te vinden locatie met veel parkeergelegenheid
Gemakkelijk te bedienen camera, alles op autom.

Zeer goede uitleg en heel geduldig als ik het niet goed snapte.
Compliment aan Remco!

Uitgebreid

Extra toelichting
Hij vroeg wat ik wilde en nam meteen een goede beslissing voor mij.

R. van der Heidjen 15-10-2014 In de winkel gekocht

goed bereikbaar, grote gratis parkeermogelijkheid.

Ik had een idee en een wens over een camera verkoper Fred kwam met een beter idee en onderbouwing.

Assortiment
Veel merken met veel specifieke kennis aanwezig

Aanbeveling
Degelijke service en know how is er aanwezig, en de ijd om alternatieven te laten zien. Geen verkoop druk.

Goudkoper 14-10-2014

Een echte winkel om de aankoop nog even vast te kunnen houden en een webshop voor alles afgeleverd voor de deur.

Assortiment
kan voor al mijn wensen bij Cameraland terecht

Aanbeveling
leuke shop. Attente en deskundige medewerkers.
Prima assortiment

zie hiervoor

Dutchbos 14-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via site/mail vraag gesteld en snel antwoord gehad

Niet helemaal juiste bedrag van besteld artikel, naar tevredenheid opgelost

Assortiment
Op voorraad wat nodig was

Prima afhandeling!

Wim Schermer 13-10-2014 In de winkel gekocht

Ik heb de camera zelf in de winkel opgehaald. Daarom een 9 en geen 10

Gewoon prima als altijd.

Assortiment
Meer dan je ooit nodig hebt.

Aanbeveling
Veel kennis, redelijke inruilprijzen.

Extra toelichting
Gewoon een van de beste camerawinkels die we in Nederland rijk zijn.P

05561az 13-10-2014

Thuis rustig bekijken wat je wilt hebben, je hoeft niet te wachten in de winkel.

Gebeld met de winkel met bepaalde vragen over de lens, prettig geholpen

Prima service

Renie Meeder 12-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer uitgebreide en overzichtelijke website

Aan de hand van zelfgemaakte voorstudie al snel en op advies van de verkoper een keuze kunnen maken.

Assortiment
Alle in de beschouwing meegenomen modellen waren beschikbaar.

Aanbeveling
Naast grote sortering ook goed advies.

1822ma 12-10-2014

zeer vakkundige verkoper die de tijd voor zijn klanten neemt, ik hecht hier veel waarde aan.

2e hans 12-10-2014 Via de website gekocht

op zich een makkelijke website, maar omdat het niet met een inlog werkt moest ik een paar keer opnieuw mijn bestelling invoeren doordat de sessietijd verlopen was

de 1e webleverancier die 'levering de volgende dag' ook echt waar maakt. meestal gooit TNTpost roet in het eten, maar kennelijk hebben zij goede afspraken gemaakt. het pakketje werd idd de volgende dag geleverd

Assortiment
zij konden leveren wat mijn gebruikelijke internet-fotowinkel niet kon leveren

Aanbeveling
1e ervaring zeer positief, moet wel afwachten of ze dit op lange termijn ook blijven waarmaken, maar deze 1e klap is zeker een daalder waard

Extra toelichting
goede indruk van deze leverancier, jammer dat hun echte winkel zover uit de buurt ligt

brob 11-10-2014

Verkoper wist direct de bijzondere aspecten van de camera waarvoor ik kwam (zonder hem in handen te hebben)

Grote deskundigheid

Poelakker 11-10-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Groot assortiment,goed advies,verstand van het product.

Christel Lodewijks 08-10-2014

dichtbij mijn woonplek en gratis parkeren

werd goed geholpen

Anja Scheltens 08-10-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemakkelijk te vinden en goede parkeergelegenheid

Op alle vragen wordt uitgebreid antwoord gegeven. Je kunt later nog bellen wanneer iets niet helemaal duidelijk is. Men zoekt bij problemen naar een oplossing die niet altijd duur hoeft te zijn

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Er zijn weinig winkels in Nederland met zo'n keus en service.

Extra toelichting
Ruime sortering, deskundig personeel dat je helpt een goede oplossing voor je vraag te zoeken. Daarbij wordt niet de duurste optie geadviseerd.

R.Dwinger 08-10-2014

al eerder wat gekocht.
door nieuwsletter van goede website toch maar even langs gegaan.
met tomtom makkelijk te vinden

zeer professionele niet dwingend hulp.luisterde eerst goed naar wensen en gaf daarna pas advies.
en koffie daarbij.

zeer uitgebreid assortiment.
dat was ook de hoofdreden dat we naar de winkel gingen.
je moet toch voor het gevoel even vasthouden.

Aanbeveling
gezien het vorige zeer zeker.

Extra toelichting
er zijn natuurlijk meer professionele camera shops. maar we zijn hier terechtgekomen en zo goed geadviseerd dat we daardoor alleen al besloten hier te kopen. en grote uitgaven doe je niet via internet. je moet ook makkelijk ergens terug kunnen komen voor service.

Harry Engels 08-10-2014

De verkoper had de tijd voor mij.

Assortiment
Heel uitgebreid,voor een ieder wat wils.

Aanbeveling
Ben in de winkel op mijn gemak en correct geholpen en er werd op mijn vragen keurig geantwoord.

EBatkk 07-10-2014

Gratis parkeren voor de deur, veel personeel dus snel geholpen.

Assortiment
Veel tweedehands spullen maar ook alles nieuw.

Yvonne Munnik 07-10-2014 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan-Alkmaar.

In de winkel geweest om juiste model printer te bespreken. Zelfde dag online besteld en volgende dag in huis.

Ik kwam voor een telelens, werd
prettig geadviseerd, mocht hem
buiten even uitproberen!
Gekocht.

Assortiment
Er is een ruime keuze. En natuurlijk zul je in andere speciaalzaken dezelfde producten al dan niet goedkoper vinden, maar ik ga voor de goede service.

Aanbeveling
Ik zou de ander beslist enthousiast maken voor het uitgebreide assortiment.

Extra toelichting
Eigenlijk vind ik dat ik met bovenstaande beoordeling al genoeg heb gezegd. Cameraland is mijn winkel, zal er altijd terugkomen voor camera en accesoires.

simon024 07-10-2014

Was makkelijk te bestellen, vond het fijn dat ik geen account hoefde aan te maken maar gebruik kon maken van een gast account zonder wachtwoord/gebruikersnaam

Toen ik contact had met de klantenservice en vroeg of het product daadwerkelijk nog op voorraad was en specificities vroeg werd er ook echt voor mij gekeken dat vond ik erg prettig.

Assortiment
Het assortiment is erg ruim vergeleken andere sort camera winkels qua gadgets en accessoires.

Aanbeveling
Goede service, fijn bij bestelling gelijk een email krijgt en even later track en trace.

Extra toelichting
Vond het fijn om bij jullie een aankoop te doen, goede service en duidelijke website met makkelijke bestelling optie.

frietje9 06-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
bestellen ging gemakkelijk en snel, misschien is het in de toekomst mogelijk om vergelijkbare producten naast elkaar te kunnen bekijken? Zo is een keuze maken (voor ons twijfelaars) wellicht net wat gemakkelijker