Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harold 26-09-2021

Pros: Artikel doet aan de verwachtingen. Goed te vinden op de website.
Con: Ik verwacht betere communicatie met betrekking tot levertijden. Als de website zegt: "Direct leverbaar" dan verwacht ik mijn bestelling de volgende dag, geen drie dagen later. Deze ergernis had voorkomen kunnen worden door hier open en transparant over te zijn.

Gert Muurling 26-09-2021

Er werken hele fijne mensen bij Cameraland, ze behandelen je met respect, hebben veel verstand van zaken en zullen je altijd een aantal alternatieven voor het door jouw gekozen laten zien.

Leo 26-09-2021

Goede website. Ik belde voor toelichting, adviseur -die wel gehaast leek- gaf goede informatie.

Jan de Jong 25-09-2021

Ik ben vrijdag naar de winkel gweest om een microfoon aan te schaffen voor mijn systeemcamera. Aangezien ik buiten video's maak van korfbalwedstrijden van mijn familie en ik veel.last had van windgeruis in de opnames.
Ik werdt prima geadviseerd over de verschillende modellen microfoons ,en uiteindelijk een iets duurdere gekozen die vodoet aan de toekomstplannen die ik heb met het maken van een trouwreportage van mijn nichtje.
Al.met al prima advies. Kom.graag bij Cameraland in Alkmaar.

Wvl 24-09-2021

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij cameraland voor een 2dehands dslr lens. De lens is in goede conditie aangekomen, in de staat die beschreven was op de site. Vlekkeloze afhandeling en zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!

Wilma Muller 24-09-2021

Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen, kan terug komen als ik iets niet begrepen heb.

Ronald 23-09-2021

Altijd een goed advies en snelle levering. Vriendelijke medewerkers!. Ik heb er diverse producten aan geschaft: mij laatste aankopen Canon Eos 90 D, Tamron 16-300 mm lens, en geheugenkaart. Ik ben hier erg tevreden over. Mooie foto’s gemaakt op mijn vakantie.

Nienke 23-09-2021

Cameraland is een overzichtelijke website, alles is goed vindbaar, binnen een paar klikken zit je op de pagina waar je moet zijn. Er is een snelle reactie op vragen via de mail, maar ook telefonisch zijn ze snel bereikbaar. In de winkel nemen ze de tijd voor de klant om dingen uit te leggen, wat in andere winkels nog wel eens anders is. Overigens is de winkel makkelijk bereikbaar, niet midden in een stadscentrum!

Tjerk 23-09-2021

Ik was er niet voor een aankoop, maar voor een verkoop van mijn gebruikte apparatuur. Vooraf kun je via de website een prijsopgave aanvragen. Die bleek heel realistisch dus ging ik met mijn spullen naar de winkel. Daar werd ik met alle egards behandeld, net zo uitgebreid en vriendelijk alsof je iets heel duurs komt kopen. Een dag later stond het geld al op mijn rekening. Echt super goede service, en bijzonder vriendelijk

Henk 22-09-2021

Neemt de tijd om alles uit te leggen. Laat voorbeelden zien van geprinte foto's geprint met de door mij gewenste A2 printer.

Wander 21-09-2021

Kom veel vaker bij Cameraland. Een zeer profesionele zaak met klantvriendelijk personeel met kennis van zaken. Ze denken mee met je wensen en geven goed advies en uitleg. Deze keer wilde ik mijn DSLR inruilen voor een Canon EOS R. Ik kreeg echt een goed bedrag terug voor mijn oude camera en objectieven waardoor het zeer aantrekkelijk werd om de deal te doen. Toen ik thuis was kwam ik er achter dat ik mijn oude SD kaart in de winkel had laten liggen maar deze was al kosteloos naar me opgestuurd.

Nicolette 21-09-2021

Ik had een vergissing gemaakt en dacht dat ik mijn nieuwe lens in mijn eigen woonplaats op kon halen. Later bleek dat ik mij in winkel vergist had en er dus geen winkel in mijn woonplaats was.
Ze hebben (nog dezelfde dag) mijn lens kosteloos opgestuurd. Top!

L.Kroon 21-09-2021

Super geholpen met de sensor reiniging van mijn camera, ter plaatse gereinigd en nieuwe set mee.
Erg blij mee.

Dank Eric.

W. Schram 21-09-2021

Scanner Epson Perfection V600 Photo werkt perfect ook het scannen van negatieven werkt goed, met de laatste updates is alles heel duidelijk. Ook documenten met pagina's toevoegen wordt duidelijk aangegeven.
Cameraland besteld alles geregeld volgens afspraak, product was goed verpakt. Service perfect.

Carlo 20-09-2021

Bereikbaarheid en parkeermogelijkheden zijn prima bij Cameraland in Alkmaar. In de winkel wordt je goed geholpen en het advies is prima. Het is voor mij voor het eerst dat ik op Safari ga, dus enig advies was zeer welkom. Dat er een foto tas niet op voorraad staat, is uiteraard geen probleem en het bewuste model werd dan ook direct besteld, waarbij ik na twee dagen al een e-mail ontving dat de tas binnen was. Ik weer naar Alkmaar gereden om de tas uit te proberen (toch even kijken of alles er wel in past) , maar dat is prima gelukt. Alleen deze bewuste tas had een kleine beschadiging, dus er werd een nieuwe besteld, keurig toch.
Twee dagen later kon ik de tas ophalen, dus ik weer naar Alkmaar gereden. Helaas bleek bij bij het uitpakken, dat de verkeerde tas was besteld dus ik was eigenlijk voor niets gekomen. Direct werd aangeboden om de nieuwe tas op te sturen, zodat ik niet nog een keer hoefde langs te komen. Ik vind dat een keurige oplossing.

Harry iwema 20-09-2021

Ik kwam voor een radiografische afstandsbediening voor mijn flitser. Na een goede voorlichting van xxx wist hij een tweedehands set ( als nieuw) tevoorschijn te halen en heeft mij daar heel erg blij mee gemaakt, zo kan de je portomonnaie gevuld houden.
Kortom, ..veel waar voor minder geld na een goede voorlichting ;-)

Marit 20-09-2021

Goede uitleg in de winkel en goede service achteraf. Helemaal blij met alle spullen en samenwerking.

Jan Beelen 19-09-2021

Ik heb bij Cameraland te Alkmaar een jong gebruikte Nikon D850 gekocht en daarop een D750 ingeruild. Ik kreeg een goede inruilprijs en werd prettig door de verkoper geholpen. Niet iemand die je opdringerig van alles wilt aansmeren maar zijn ruime kennis en ervaring gebruikt om geduldig te adviseren. Dat wekt vertrouwen hetgeen een prettig gevoel geeft.

Astel 18-09-2021

Nadat ik een lens had besteld en deze de andere dag bezorgd zou worden door Postnl bleek de bezorger van Postnl daar een ander idee bij te hebben en werd mijn lens ondanks een mailtje van Postnl dat het pakket bezorgd was never nooit geleverd, camera land heeft dit naar volle tevredenheid opgelost en mij een andere lens bezorgd.

Ozturk MotionPictures 18-09-2021

Super vriendelijk personeel, en een aandachtig koopsessie gehad.

Zeker een aanrader!

Wimmie 18-09-2021

Had goede hoop bij deze zaak maar word minder
Eerst verkeerde lens toe gestuurd had andere advertentie moeten zijn op de site
Dan zou ik als compensatie een uv filter krijgen.
Nooit gekomen
Nu andere lens binnen een sigma 18-50
Zou 4 sterren hebben kreeg kaart er bij 3 sterren
Email gestuurd hoe dit allemaal kan.
Was iets verkeerd gegaan
En de uv filter ja waren ze vergeten
En wat krijg ik nou een polarisatiefilter
Waar ik niet om gevraagd heb
Pffffrr

Lars Onrust 18-09-2021

Enorme goede service door echte vakmensen die duidelijk weten waar ze over praten. Goede verkopers zijn het (gelukkig) niet.

Ingrid 17-09-2021

I appreciated the time taken to provide me with all the necessary explanations and accessories I needed. I never felt rushed and the advice I received felt knowledgeable. Worth driving up from Amsterdam!

Av 17-09-2021

Keurige afhandeling van een garantie geval. Netjes geholpen. Fijne en snelle communicatie!

Marcel Hilboesen 15-09-2021

Ik vond het een mooie en overzichtelijke winkel.
Ik ben netjes geholpen, ik hoop zeker nog wel een keer terug te komen. Ook via de mail ben ik netjes te woord gestaan.