Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Boone 06-09-2021

Op de website stond goed vermeld dat het artikel alleen online te bestellen was.
Ook stond er wat de leeftijd van het artikel was, dit klopt goed.

Het artikel was op de afgesproken datum geleverd.

Hans Kreijger 05-09-2021

Ik ben zeer tevreden over Cameraland, omdat mijn systeemcamera van 5 jaar oud kosteloos en goed is gerepareerd (service), terwijl de kosten voor een dergelijke reparatie kunnen oplopen tot wel € 180,--. Ook de tijd dat ik de camera kwijt was, is zeer beperkt geweest (een paar weken).

Jan Erik Jonker 05-09-2021

Cameraland was de enige met alle producten bij elkaar om te bestellen. Snelle communicatie en levering!

PKO 05-09-2021

Na een tijdje zoeken bij camera land een perfecte gebruikte Canon Eos gevonden. Volgens de website in perfecte kwaliteit. Inderdaad een perfecte camera keurig als nieuw. Je kan dus gerust uitgaan van de omschrijving die ze vermelden. De verzending was ook erg snel en goed. Een goed betrouwbaar adres . Binnenkort ook maar eens fysiek de winkel bezoeken.

Denise Abbas 04-09-2021

Zocht Teteringen kabels passend in verschillende camera’s
Dat is moeilijk uit te zoeken
Daarom liever goede service van Cameraland aan de telefoon
Nicole hielp me zoals ik maar zelden heb meegemaakt
Gouden medaille voor Nicole

Cindy 04-09-2021

Ontzettend duidelijke webshop! Super service! Kom je er niet uit, je kunt heel makkelijk je vraag neerleggen en je wordt terug gebeld. Ben ontzettend blij met deze winkel!

Aernout 04-09-2021

Duidelijke productinfo op de site en deskundig advies via de chat. Webshop-bestelling is de volgende dag geleverd.

Gerrit Ruesink 03-09-2021

Na deskundig advies in de winkel in Apeldoorn i.v.m. een storing in mijn oude camera, besloten om niet tot reparatie over te gaan i.v.m. vrij hoge kosten. (na uigebreid testen en uitproberen door vriendelijke en behulpzame medewerker).
Vervolgens op de prima website een andere camera uitgezocht, na de bijzonder duidelijke en uitgebreide specificaties bekeken te hebben. Waarop mijn keuze is gevallen op een bridge-camera Panasonic Lumix DC-FZ82.
Deze besteld en werd de volgende dag al geleverd.
Inmiddels de diverse instellingen bekeken en bijzonder tevreden.
Dus CameraNu prima winkel (Apeldoorn) met vriendelijk en deskundig personeel.

E. Granneman 03-09-2021

In 2018 heb ik mijn Nikon D500 bij cameraland gekocht. Ik was reeds bekend met deze winkel. Een winkel waar de klant, van amateur tot professional, centraal staat. Er wordt alle tijd voor je genomen. Tijdens mijn laatste bezoek wilde ik een drietal objectieven laten kalibreren. Ik moest de camera en lenzen achterlaten. Twee dagen later werd ik gebeld dat de spullen klaarlagen om opgehaald te worden. Alles zat netjes verpakt. Hierna werd ik ook nog eens verrast dat ik niets hoefde te betalen. Dit valt namelijk onder hun service.

Cameraland in Alkmaar is een winkel waarvoor ik graag een half uur moet reizen.

Maurice 03-09-2021

Voor de 3e keer hier een camera inruil gedaan. Na de vorige 2 inruilen had ik voldoende vertrouwen om het nu gemakshalve per post te doen na eerst een offerte te hebben gevraagd.
De gekochte occasion was in perfecte staat **** én ik kreeg precies wat de offerte beloofde voor mijn oude camera.

Paul 03-09-2021

Cameraland is en blijft een (h)eerlijke winkel. Het grootste goed is waarschijnlijk toch wel de klantvriendelijkheid. Ze nemen de tijd en rust om je te adviseren/helpen, ook al loop je naar binnen voor een vraag. Dat maakt het dat ik het niet erg vind om ook te wachten als het druk is. Oh ja, ze hebben ook fantastische keuze op het gebied van fotografie, voor amateur en professional!

José van der Bijl 03-09-2021

Zeer vlotte afhandeling. Zeker nadat ik telefonisch contact had gehad om mijn bestelling bij een afhaalwinkel op te halen.
Deze mogelijkheid om zo’n adres aan te geven miste ik helaas op het formulier van de aankoop.
Maar naar aanleiding van mijn mail en de dag erna het telefonisch contact met een van uw medewerkers was het probleem snel opgelost.
Dus niets dan lof voor jullie.
De aankoop bevalt op zich heel goed maar in de praktijk moet dit uiteraard nog verder blijken. Ik heb er alle vertrouwen in.
Met vriendelijke groeten,
Hi

Janet 03-09-2021

Goede service, heldere communicatie, snelle verzending, aanbevolen. Je kan ze zelfs bellen zonder ellenlange wachtrij. Heel tevreden klant ben ik.

Kjoffyshots 02-09-2021

Ik kwam hier om de Sony FE 200-600mm fysiek aan te raken. Uiteraard na veel onderzoek op het internet en reviews en videos over deze lens was ik wel al overtuigd. Maar niets kan op tegen deskundig advies van een camera winkel en het product even te kunnen testen.

Ik werd direct goed geholpen en kreeg de mogelijkheid deze lens testen op mijn a7iii. Ook al mijn vragen werden goed beantwoord over dit product. Aan de hand van de hands-on ervaring van de verkoper toch besloten hier nu 100% voor te gaan. Ik had aangegeven nog even terug te komen omdat mijn wederhelft hier natuurlijk ook akkoord mee moet gaan. Maar je kent het vast wel, je wilt iets en het zit in je hoofd dus uiteindelijk toch de volgende dag de lens opgehaald en meegenomen.

Daarnaast ook direct een nieuwe cameratas uitgezocht en getest of het allemaal past. Ook dit is weer een groot voordeel van een fysieke locatie. Tevens weer super advies gehad over een tas. De verkoper kon mij deze tas aanraden en ging op de tas staan om te laten zien dat dit de beste bescherming zou bieden voor de door mijn aangekochte producten.

Bedankt toppers bij Cameraland

Michel de Ruijter 02-09-2021

Mooi en overzichtelijk de verkopers hebben ervaring en nemen tijd voor je top zaak.

Loran 30-08-2021

Natuur is een 10 een beetje veel van het goede! Maar elke keer als ik daar kom mag en kan ik alles vragen, nemen ze alle tijd vóór je en is hun kennis ver al up to date! Hele fijne winkel en vaak een lekker kopje koffie:)
Ik blijf hier graag mijn spullen kopen. Topwinkel

Engel Kromhout van der Meer 30-08-2021

Cameraland is een winkel die nog ouderwetse kwaliteit en kwantiteit levert. Hierbij staat het belang van de klant voorop. Elke keer krijg ik het gevoel dat ik gewaardeerd wordt als klant, ook als ik om een klein service dingetje kom. Dus niet alleen wanneer ik een lens of camera koop.
Daarnaast wordt er goed geluisterd naar jouw vraag en hier wordt dan ook goed op ingespeeld. Geen dingen proberen te verkopen die de klant eigenlijk niet nodig heeft, nee een tevreden klant de deur uit laten gaan is het doel!

Sytzama 30-08-2021

Het juiste aanbod, ook in gebruikte artikelen, tegen een goede prijs. Snel gevonden, snel geleverd, product in orde.

Lia 30-08-2021

Groot assortiment, als je een offerte aanvraagt voor verkoop Occasions krijg je ook de prijs die er in de offerte staat als is in de winkel komt, verkopers weten waar ze over praten, vriendelijkheid en service voorop.

Adri Romeijnders 29-08-2021

Goede site, heel veel keuze, snelle levering en een winkel vol kundig personeel.

Cees Baart 29-08-2021

Wanneer ik op het gebied van optische instrumenten iets wil aanschaffen dan kom ik graag bij dit vertrouwde adres waar de informatie voorziening en klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel staan en ik dit dito zo ervaren heb. Ook voor kleine mankementen is hun geboden service prima.

Jannette 29-08-2021

Goeie service en snel verznden. Op vragen word snel geantwoord en een goed product!!

Michael 28-08-2021

Snelle levering, zeer goed op de hoogte gehouden over de bezorging. Betaling verliep prima via het in 3 delen betalen

Wouter 26-08-2021

Al eerder een camera bij cameraland gekocht en nu voor een nieuwe lens en verrekijker naar camera land gegaan vanwege hun goeie service en eerlijke advies! En ook deze hebben we de zelfde ervaring gehad.

Ik kan het iedereen aanraden die een eerlijk en goed advies wil hebben om naar cameraland te gaan.

Piet 26-08-2021

De winkel was netjes en het personeel was behulpzaam en de meneer die me heb geholpen gaf netjes op Alle vragen een antwoord en kreeg een nette inruilprijs voor mijn oude lens terug zou vaker terug komen zowel in de winkel als online bestellen