Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hans de Klerk Fotografie 14-08-2014 Via de website gekocht

handig en snel.

zeer goed, hetzelfde als in de winkel.

is helemaal up to date.

Aanbeveling
in grote mate, wat ik ook al vele malen heb gedaan.

Extra toelichting
Cameraland: top winkelen top online.

cromtigers 14-08-2014

Heel rustig geholpen

Eerst gekeken of het probleem op te lossen was

Ruime keuze,ook qua prijs

Aanbeveling
Kwaliteit en prijs verhouding was prima !

Extra toelichting
Zeer vakkundige zaak met vriendelijke medewerkers !

Tineke van der Kooij 14-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mijn aankoop vond in de winkel plaats niet via Internet. Er werd alle tijd genomen; de uitleg was heel goed.Na uitproberen toch spijt van de keuze. Terugbrengen geen enkel probleem; opnieuw alle tijd voor vragen over gebruik nieuwe toestel. Heel deskundig en prettig.

Assortiment
Aanbod is heel breed. Prijs is niet concurrerend. De net uitgebrachte Panasonic TZ60 had de volle prijs;€10 lager zou leuk zijn geweest voor het gevoel. Maar: service en deskundigheid zijn toch belangrijker

Aanbeveling
Zelf rijd ik er voor van Oostzaan naar Alkmaar dus dat zegt genoeg.

zie boven.

R1953 14-08-2014

Extra toelichting
Snelle levering. Prima concurrerende prijs. Goede verpakking.

Siem Kaandorp 13-08-2014 In de winkel gekocht

direct geholpen

duidelijke uitleg verschil lens van diverse merken. Gekozen lens met camera gekregen om enige tijd uit te proberen.

Uitgezochte lenzen allen voorradig

Aanbeveling
goede service en groot assortiment

Nico-n 13-08-2014

Winkel goed bereikbaar met gratis voldoende parkeergelegenheid

ondanks drukte in de winkel toch direct geholpen. Deskundige adviezen, meedenken met de klant. Goede reactie opvragen

Assortiment
gewenste lens was op voorraad en lag ook klaar bij het bezoek aan de winkel

Aanbeveling
veel op voorraad, deskundig personeel, goede adviezen.

Jacob 1 12-08-2014

ik wil niet via internet bestellen maar de camera vasthouden en zien voor ik hem koop. ik moet dus wel even rijden voor ik er ben. mochten er mankementen komen zal ik dezelfde reis moeten maken.

bij de verkoop is alles goed gegaan, de echte service moet nog blijken als er problemen komen (hopelijk niet)

Assortiment
ik denk wel een ruim voldoende, in ieder geval beter dan de prijsvechters als BCC, Mediamarkt e.d. ook de uitleg is volgens mij beter doordat je niet door een schooljongen van 16 wordt geadviseerd maar door iemand die weet waar hij het over heeft.

Aanbeveling
ik ben netjes geholpen en het assortiment was ruim. volgens mij zijn de prijzen netjes.

Harmonieus 12-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
KEn jullie te kort, komt nog wel

Wim Lambers 12-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Laagdrempelige winkel en geen opdringerig personeel

deskundig geholpen

super uitgebreid

deskundige medewerkers

1978saar 11-08-2014

Extra toelichting
Over alles ben ik super tevreden!!!

Jos Berenschot 11-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fantastische begeleiding van de verkoopafdeling.In alle opzichten namen ze de tijd voor mij met vakkundig advies

Ik twijfelde over welk toestel.zij hebben mij de voor en nadelen verteld zonder op mijn stoel te gaan zitten

Assortiment
Wat ne wil is aanwezig.werkelijk Toppie

Aanbeveling
Superlatief.geen verkoop drang.hebben en nemen de tijd voor je in een prettige omgeving.

Extra toelichting
Je bent op zoek naar een mooi fototoestel wat voldoet aan je (overdreven)eisen.SAN is het prettig om te merken dat de verkoper niet probeert je het duurste toestel te verkopen maar dat toestel dat bij je past.Hiermee kun je je nog beter verder ontwikkelen in de fotografie . Rekening houdende met mijn beperkte kennis had ik een bijzonder goed geviel met het advies.

FK075 11-08-2014 Via de website gekocht

Kruip achter je laptop en kies uit wat je wilt

Assortiment
Ruime keus uit meest gangbare kwaliteitsspul.

betrouwbaar adres

Tracker54 11-08-2014

ik vond de producten die ik zocht snel en simpel op de website

In de winkel werd ik zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen

Assortiment
het assortiment is enorm uitgebreid maar toch overzichtelijk

Aanbeveling
Cameraland is gewoon een prima shop op het gebied van fotografie

Extra toelichting
Cameraland is een uitstekende (web)shop met een brede keuze aan producten waarbij het personeel uitermate deskundig, geduldig, behulpzaam en vriendelijk is

Rivivor 11-08-2014

Cameraland is voor mij makkelijk bereikbaar.

Ik had een camera Panasonic ft5 besteld, deze was uitverkocht, maar door de snelle service hadden jullie deze binnen enkele dagen alweer binnen door een nabestelling. Top.

Aanbeveling
Ik vind het een fijne zaak waar ik vertrouwen in heb. Vragen worden snel beantwoord en er wordt ook wat mee gedaan. Daarnaast zijn de prijzen zeer rendabel in vergelijking met andere fotozaken. Ik zou Cameraland aan iedereen aanbevelen.

Stylus 1 11-08-2014

Was makkelijk te bereiken

Veel informatie beschikbaar. Had nog wel iets over alternatieven willen horen.

Aanbeveling
Goed, maar vanuit onze woonplaats wat verder weg

Prima winkel

Richard Wormer 11-08-2014

Groot assortiment, veel keuze.

Deskundig personeel, alhoewel de winkel mede door de drukte wat rommelig overkomt.

F.P.Oudejans 10-08-2014

Voordat ik het toestel gekocht heb, ben ik eerst naar de winkel gegaan voor informatie.
Hierbij werd ik met veel geduld geholpen,wat heel plezierig was. Nu, twee jaar later, heb ik mijn huidige toestel gekocht. Dat is nu dik een maand geleden. Daarbij werd ook onmiddellijk met mij meegedacht en werd er een tweede hands telelens aangeboden. Ik heb tot nu toe nog geen noodzaak of behoefte gehad om voor eventuele nazorg terug te gaan naar de winkel.

Assortiment
Bij het binnengaan van de winkel had ik direkt de indruk dat er genoeg te koop was. Tijdens het wachten tot ik aan de beurt was viel het mij op hoe zorgvuldig er met de klanten omgegaan werd, hoeveel tijd er voor de klanten genomen werd en dat alle produkten, waar naar gevraagd werd, ook inderdaad aanwezig waren. Niet op voorraad was er niet bij.

Aanbeveling
Eigenlijk heel eenvoudig : Ruime voorraad, geen minderwaardige (gebruikte) artikelen, goed en deskundig personeel, tevens voldoende personeel aanwezig.

Extra toelichting
Goede informatie vooraf, goede en deskundige voorlichting tijdens de aankoop, aangename en direkte behandeling.

Anne-Lotte 10-08-2014 Via de website gekocht

Mocht alle opties zien en er werd zonder moeite iets uitgelegd.

Het ging snel, to the point en heb het idee dat ik met het beste ben thuisgekomen. Geen spijt dus!

Assortiment
Ruim voldoende en precies dat wat ik nodig had was er.

Aanbeveling
Prima klantenservice en goede kwaliteit voor een mooie prijs. Vooral de service is erg prettig en daarom zou ik deze winkel iedereen aanraden.

Extra toelichting
Zie hierboven. LET OP ! Ik heb de producten in de fysieke winkel van Cameraland gekocht. Ik kan alleen als ik hierop klik niet naar op 'volgende' drukken. Vandaar dat ik heb aangeklikt 'online bij cameraland.nl', maar dit moet dus de 'fysieke winkel van cameraland.nl' zijn!!

MaryAnn88 10-08-2014

Goed werkende website. Snel geregeld!

Assortiment
Kan nog beter door betere crossselling. Ik zocht naar een extra accu en 4GB SD kaartjes. maar die kon ik bij jullie zo snel niet vinden. :) De camera zelf had wel een goede prijs !

Aanbeveling
Doe ik niet snel bij online shops. Behalve als ik er echt vaker terecht kom en gebruik heb moeten maken van service en deze goed is. Dit is nu nog niet van toepassing geweest.

Extra toelichting
Camera was een kadootje, dus heb verder niks te zeggen over ervaringen met het product zelf.

Marianne en Piet 10-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vriendelijke, direct begrijpende verkoper die snel met het voor ons goede product kwam en voor de uitleg alle tijd nam.

Assortiment
Een zaak die op fotografie (en niet op massaverkoop) is gericht en waar ook de professional nog wat te kiezen heeft.

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid, vele en gratis parkeerplaatsen, goede uitleg , goede aanbevelingen.

Stef van Dijk 09-08-2014

Makkelijk en duidelijk het artikel te vinden en te bestellen.

A. L. Koelewijn 09-08-2014

Uitstekend werkende webshop. Snelle levering

Bij onze verrekijker (ver buiten de normale garantie) loste de buitenkant op en werd plakkend. Niet bij Cameraland gekocht. Wel 100% servide. In overleg met Bynolyt een uitstekende coulanceregeling.

Assortiment
Kijk zelf maar in de webshop.

Zijn winners.

Extra toelichting
Een onderneming die van klanten fans weet te maken. Op een niet bij heb gekochte (oude) verrekijker wel met de fabrikant een coulanceregeling bereiken; je daarvoor inzetten: top!

Karen66 08-08-2014

Website is zeer overzichtelijk!

Prima vlotte levering!

Assortiment
Ze hebben alles wat ik zoek en aan wil schaffen.

Aanbeveling
Een 10 geef ik nooit, maar een 9 is dik verdiend!

Extra toelichting
Prima overzichtelijke en uitgebreide webshop met assortiment. Vlotte en keurige levering van gekochte spullen. Ik geef nooit een 10, maar een 9 is in dit geval dik verdiend!

alib49 08-08-2014

geen

Aanbeveling
prima geholpen met een duidelijke uitleg hoe ik de camera schoon kan maken.

djores 08-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
In eerste instantie werd het verkeerde product bezorgt (binnen 24 uur, dus wél snel), probleem werd echter vlot opgelost na een telefoontje. Bij de volgende levering zat een gratis lensdoekje; dat is natuurlijk altijd leuk :)

jan van lent 08-08-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Ga blind op het advies van cameraland af !!

Zeer goede en correcte service bij cameraland.
Deze vind je niet zo snel meer in dit snelle fotowereldje

Assortiment
Alles bijna op voorraad in elk segment van hobby tot professional!

Aanbeveling
Zijn zeker niet de voordeligste in de markt ,maar zeker wel de meest adviserende voor elke fotoliefhebber.
Daarom een 9 en net geen 10 waard

Extra toelichting
heel simpel: Gewoon goed in advies en service ! Zelfs ook als je de winkel hebt verlaten met je aankoop, kun en mag je altijd bellen voor verdere uitleg of info.

Wim de Vrankrijker 08-08-2014 Via de website gekocht

site gewoon prima, niet exeptioneel. maar zoals velen prima en goed werkbaar

krijg je snel iemand te pakken die je keurig helpt en betrouwbaar.

meer dan gemiddeld assortiment

vanwege de service

Maartje Hendrikx 07-08-2014 Via de website gekocht

De website is goed bereikbaar, producten zijn makkelijk ingediend in de categorieën en bij ieder product staat een goed advies/productomschrijving.

Vandaag besteld, morgen in huis. Het wordt snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces.

Assortiment
Keuze genoeg in zowel nieuwe producten als tweedehands.

Aanbeveling
Dat heb ik al eerder gedaan...

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De tweedehands lens zou gebruikerssporen hebben maar dit is voor mij amper te ontdekken. Een prima aankoop waar ik zeer tevreden over ben.

loes mak 06-08-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

ik kreeg de camera voor mijn verjaardag, en ik ben er zo superblij mee. ik ging voor een andere camera, maar zelfs mijn man, die van beroep fotograaf is, heeft van de camera gebruik gemaakt tijdens onze vakantie.

de verkoper wist mijn man van het gemak en mogelijkheden van deze camera te overtuigen. dat wil wat zeggen, en het resultaat mag er dan ook zijn.

Assortiment
mijn man ging voor een andere camera, omdat ik deze gewend was, maar de verkoper raadde deze camera aan, en wist mijn man te overtuigen. ik ben superblij.

Aanbeveling
aan iedereen zou ik deze winkel aanbevelen. prima assortiment en personeel wat goed op de hoogte is van het assortiment en speelt in op de wensen van de klant.

Extra toelichting
ik geef de winkel van cameraland in alkmaar een 10. de verkoper wist mijn man, die zelf fotograaf is, te overtuigen een camera voor mij te kopen, waar ik superblij mee ben. mijn man had zelf een van zijn eigen camera's mee op vakantie, maar heeft mijn camera regelmatig gebruikt, met zeer mooie resultaten.

bügel 06-08-2014

Het ging prettig omdat het snel ging.

Er werkten best veel mensen dus je hoefde niet lang te wachten.

Assortiment
Ze hebben heel veel mogelijkheden voor camera"s en statieven.

Aanbeveling
Als ik nog een camera zou kopen zou ik hier naartoe gaan.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en de winkel.

Sylvio Lede 06-08-2014

Ik moest wel 30 minuten wachten voor dat ik geholpen werd

Ronald Edwin Grootenboer 06-08-2014

Theo groot 57 06-08-2014

Extra toelichting
Prima winkel, deskundige mensen en prima service!

MennoZ 06-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

Goede webshop en ik woon in de buurt van de winkel.

Goed geschoolde medewerkers die kennis hebben

Assortiment
Breed genoeg voor veel mensen. Genoeg keuze aan alternatieven en types bij accessoires. Verder een goede kwaliteit prijs verhouding.

Extra toelichting
Goede ervaring met de aankoop en de service van de medewerkers

Huib Anthonisse 06-08-2014 Via de website gekocht

Laurenze 05-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Aangekochte (2e hands) accu bleek niet te werken, zonder problemen omgeruild in de winkel.

Wivophoto 05-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

sommige onderdelen zijn moeilijk te vinden

verschilt niet zo veel met andere web winkels

gewoon goed

Aanbeveling
web winkel als iedere andere maar de winkel op zich is plezierig en fijne deskundig personeel

Extra toelichting
Ik ervaar web winkels als duizend in een dozijn verkoop tegen betaling. De winkel op zich is fijn en goed te bereiken met deskundig personeel en nemen de tijd voor vragen

semvanstraalen 05-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke website, ruime keuze

lampje was tijdens de verzending stuk gegaan maar we kregen zonder problemen een nieuwe

ruime keuze

service is erg goed

Extra toelichting
prima winkel met personeel die weten waar ze over praten. goeie service.

AstridSmit 05-08-2014

Bestelling via de site verloopt duidelijk en snel

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Ben helemaal tevreden dus daarom zal ik iemand cameraland aanbevelen als het ter sprake komt

M. H.1992 05-08-2014

Toen we moesten wachten kregen we koffie en thee, wat getuigt van goede service en daarnaast hangt er een fijne vriendelijke sfeer in de zaak.

Werden snel geholpen, goed geluisterd, nam alle tijd. Wist eigenlijk meteen al wat voor camera ik nodig had, maar had er geen probleem mee ok nog alternatieven te laten zien toen ik er naar vroeg.

Aanbeveling
Goed deskundig advies, vriendelijk personeel en prettige sfeer in de winkel.

Extra toelichting
Ik was zeer tevreden over hoe ik werd geholpen in de winkel. Ik durf het assortiment niet te beoordelen aangezien ik niet veel verstand wrvan heb, maar ik heb het idee dat er wel een ruim assortiment is? Anyway keep up the good work!!

bvanes 05-08-2014 Via de website gekocht

Goede eenvoudig te gebruiken webshop.

Assortiment
Ze hebben in ieder geval Pentax in ruime mate.

janzwart 05-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar - van Ostadelaan 274

De verschillende producten zijn goed zichtbaar verdeeld, zodat je snel kunt vinden wat je zoek.

Bij Cameraland weten ze ontzettend veel en ze helpen je snel en op een prettige manier. Niets dan lof!

Assortiment
Een geweldige collectie aan verschillende producten. In de nieuwe winkel zal dat ongetwijfeld nog beter worden, en dan halen ze ongetwijfeld een 10!

Aanbeveling
Deskundig personeel, fijne locatie (gratis parkeren en goed vindbaar) en een fantastisch assortiment.

Extra toelichting
Cameraland vind ik niet alleen de beste fotowinkel, maar ook een van de beste winkels überhaupt! Veel andere winkels kunnen leren van hun vriendelijkheid, deskundigheid en prettige sfeer. Als ze in een andere branche zaten, zou die branche daar zeer blij mee zijn.

ed van der hoek 04-08-2014

Zeer duidelijke website, zowel occasions als nieuw.
De lens heb ik via internet gereserveerd en kon ook de afhaaldatum aangeven.

Uitstekend. De lens lag netjes klaar en mocht er mee proefdraaien. Ook de verkoper wist waar hij over sprak en had zeker kennis vam zaken

Assortiment
Zeer ruim, zowel voor beginner als voor gevorderde. Heel overzichtelijk.

Aanbeveling
Waarom verder zoeken, Cameraland biedt een ruim assortiment voor een reële prijs

Extra toelichting
Caneralnd maakt waar wat zij zeggen.

Foekje46 04-08-2014

Hoewel het best druk was in de winkel, hoefde ik niet lang te wachten. Vervolgens nam men alle tijd voor me en liet men diverse mogelijkheden zien. Ook een produkt dat ik misschien in de toekomst wil kopen werd uitgebreid gesproken en gedemonstreerd. Ik kwam voor een monokijker, maar ging meer dan tevreden met een gewone kijker de winkel uit.

Assortiment
Ik kwam voor een verrekijker en die waren ruim op voorraad. Als ik om me heen keek zag ik ook volop camera's, statieven, tassen en tal van andere accesoires

Aanbeveling
Je wordt deskundig geholpen en men kan zich goed inleven in je wensen. Groot assortiment en goede prijs/kwaliteisverhouding. Een zaak om naar terug te gaan

wietse 1951 04-08-2014

fijn geholpen

mensen met verstand van zaken.

Assortiment
kijk de winkel rond en ervaar het zelf

Aanbeveling
aan iedereen die iets wil aanschaffen en een eerlijk advies wil En uiteraard kan vergelijken

H. van Mansum 04-08-2014 In de winkel gekocht

heldere indeling van menu's

prima camera gekocht. Ruilen van ascessoires voortreffelijk geregeld

Aanbeveling
prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed met uitstekende voorlichting

Tos Duijkersloot 03-08-2014

heb op de site gekeken of de gopro black edition op voorraad was. Kwam bij de winkel aan was dat ook zo. Maar ben niet voor de black edition gegaan. Vond de site wel heel duidelijk. Kon alles zo opzoeken. Prima winkel!!!

ben heel goed geholpen, kwam voor een gopro black edition, maar ben de winkel uitgelopen met een sony as100v. Heb er geen minuut spijt van gehad!!! ben echt top overgehaald door een medewerker

heel breed assortiment, helaas was de pole er niet meer voor mijn sony as100v

Aanbeveling
aardige medewerkers, breed assortiment, medewerkers die je een ander maar veel beter product aanbieden. Echt een super winkel

prima winkel !!!

Lucie5860 03-08-2014

Assortiment
Wij wisten al wat wij wilden hebben. de uitleg was duidelijk.

Aanbeveling
Makkelijk bereikbaar, deskundige uitleg.

Extra toelichting
Ik ben naar Cameraland gegaan omdat mijn zoon en Schoonzoon beide een camera hebben gekocht, mede door de goede uitleg en de tijd er voor nemen is ook heel belangrijk.

yvas 03-08-2014

Snelle levering

Lennon1954 02-08-2014

Cameraland is makkelijk bereikbaar. De artikelen op de website komen overeen met het aanbod in de winkel.

Dik een half uur en met alle geduld ben ik geïnformeerd geweest over elkaar concurrerende camera's. Ik ben goed en gefundeerd geholpen bij het maken van mijn keuze.

Assortiment
Eigenlijk zijn alle populaire spiegelreflexen die in de handel zijn aanwezig. Tweede hands zijn er zelfs voldoende alternatieven voor de genoemde camera's. Dit is de eerste zaak die zijn nieuwe camera's concurrentie aandoet met zijn tweede hands aanbod.

Aanbeveling
Gemak redelijk, Service, aanbod en klantvriendelijkheid top. Moet ik nog meer zeggen.

Extra toelichting
Met hun aanbod, aanwezige kennis, en klantvriendelijkheid is Cameraland de winkel voor beginnende, semiprofessionele en professionele fotografen !!