Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Robadd 01-08-2014

de site is gemakkelijk te vinden in de zoekmachines en als je er bent dan staat alles overzichtelijk en hoef je voor je informatie niet te diep te zoeken.

De service is uitstekend, er wordt tijd voor je genomen en je krijgt een goed onafhankelijk advies.

zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
indien relevant zou ik mensen zeker op deze winkel opmerkzaam maken.

Extra toelichting
Mede door de goede ervaringen opgedaan vind ik deze winkel in het professionele segment behoren, of je nou voor informatie of voor een te kopen produkt komt.

T.Kools 01-08-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar compacte winkel

Zelfs super service bij ankoop van een tweedehands lens

Assortiment
Van simpel eenvoudig tot super proffesioneel

Aanbeveling
Persolijke ondersteuning en advies zonder opdringen

Extra toelichting
Al vele jaren een zeer goed winkel

Ger1964 01-08-2014 In de winkel gekocht

Je kan alles onder 1 dak vinden en zien dus niet van een plaatje kopen

Door het grootte assortiment kun je alles proberen met een goede uitleg en motivatie

Assortiment
zeer groot assortiment en ook met brede uitleg op de website waardoor je beter voorbereid in de winkel kom

Aanbeveling
ik zal ze zeker aanbevelen de ervaring zoals hierboven besproken.

Extra toelichting
zoals hierboven besproken een prima service en assortiment waardoor het gemak groot is voor een aankoop

Ejtnoot 01-08-2014

Uitgebreide demovideo gezien, waardoor de keuze een stuk eenvoudiger werd

Goed personeel, die ook nog weten waar ze het over hebben. Leuke mensen ook.

Assortiment
Alles wat ik wilde aanschaffen was voorhanden, top.

Aanbeveling
Ik werd goed geholpen, dat is voor mij voldoende om aan te bevelen.

Extra toelichting
Ik zocht een action cam voor de (water) vakantie. Omdat deze materie voor mij nieuw is besloot ik mij te laten voorlichten bij Cameraland. In de winkel waren demofilms te zien en was mijn keuze snel gemaakt. Het personeel nam de tijd en had verstand van zaken, een gouden combi.

Bart Slaman 01-08-2014

Wil je wat weten dan bel je even. Of wil je iets graag hebben waarvan ze er nog 1 hebben liggen, dan is een telefonische reservering zo gedaan. Ook online aankopen is zeer gemakkelijk en bij de winkel zelf is altijd parkeerplaats. Top.

De service van camera is gewoon een van de beste die er is. Er wordt voor iedereen ruim de tijd genomen en je voelt je op je gemak. Kortom, zeer professioneel. Hiervoor kom je terug.

Assortiment
Cameraland heeft een ruim assortiment en het meeste op voorraad. Een 8 omdat ik nog niet al mijn spulletjes hier kan halen, waaronder Yongnuo artikelen.

Aanbeveling
Dit is gewoon een van de beste camera zaken van Nederland.

Extra toelichting
Cameraland is een zeer goede en professionele winkel. Het personeel is overal van op de hoogte en je ziet dat ze allemaal een passie voor fotografie hebben. Dat maakt het zo leuk om niet alleen online aankopen te doen maar ook langs te gaan in de winkel. Ze nemen ruim de tijd voor je en je krijgt niet het gevoel dat je opgejaagd wordt door de volgende klant. Er is altijd genoeg personeel. Gewoon een top tent.

sebastiaanposthuma 01-08-2014

Overzi htelijk

Correcte service

Genoeg keuze

Schatkamer voor fotograaf

Mooie overzichtelijke winkel en serv8ce

lisethschoutsen 31-07-2014

altijd correct behandeld ook via de telefoon.

Assortiment
is ruim aanwezig en anders wordt het direct besteld

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid klant vriendelijk en snel geholpen.
Ook de kennis is aanwezig bij de verkopers.

Extra toelichting
Clik Elite Bottle rocket gekocht. Een prachtige stevige rugzak. Zit heel comfortabel en draagt bijzonder prettig. De zijvakken zijn super vooral voor een grote drinkfles en objectieven die je snel bij de hand wilt hebben. Het camera vak is goed en makkelijk bereikbaar. In Het rugzak gedeelte kan veel in mee worden genomen. Dus: een zeer goede keuze geweest.

p.bajai 31-07-2014 Via de website gekocht

Via de website zeek makkelijk en overzichtelijk te bestellen . De volgende werkdag af te halen.

De mensen nemen echt tijd voor je en leggen eventueel andere oplossingen voor.

Assortiment
Voor wat ik nodig heb hebben zij het gewoon

Aanbeveling
Duidelijk advies, duidelijke uitleg, meerdere oplossingen.

Extra toelichting
Mijn motiverende antwoord is dat camerland erg overzichtelijk is na twijfel even een belletje en wordt vriendelijk geholpen ook in de winkel een correcte afhandeling. Prijzen zijn prima garantie ook.

GM50 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Klantvriendelijk hulp, er wordt alle tijd genomen om vragen te beantwoorden

Zeer veel keus!

Aanbeveling
Ik zou tegen potentiële kopers zeggen 'ga daar ook eens kijken'! Ik heb goeie ervaringen

Extra toelichting
Zeer tevreden over mijn aanschaf en de adviezen

R van der Wees 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hoewel uiteindelijk niet via webshop gekocht, lekker uitzoeken met duidelijke omschrijvingen

ook hier geld, niet via webshop, maar winkel

ongelofelijk veel op voorraad

klantvriendelijk, deskundig

Extra toelichting
Vandaag voor het eerst in de shop geweest (alkmaar) Na eerst op het web te hebben geneusd, uitgekomen bij de winkel. Omdat ik als startende fotograaf onzeker ben over mijn kennis van de producten een beetje twijfelend binnengegaan Dit is geen grote mediastore, hier hebben ze er verstand van!! Toen ik aangesproken werd toch maar gevraagd om de artikelen, en info hierover, ongekend Ondanks een volle winkel heel veel info gekregen over de aangeschafte producten, en ook verder heel veel tips en wijsheden gekregen, zonder aankoopdwang, maar juist veel begrip voor "de starter" en zijn budget Kortom, een winkel waar ik zeker in het vervolg als eerste naar toe zal gaan als ik iets wil kopen Misschien (niet gecheckt) niet de goedkoopste, maar eventueel prijsverschil wordt ruimschoots goedgemaakt door het feit dat je het juiste product koopt

Maximiliaan92 31-07-2014

Ik kwam naar de winkel voor een spiegelreflex, maar door een goede uitleg ging ik weg met een systeem camera. Tijdens mijn bezoek werd mij in alle rust en duidelijkheid alles uitgelegd. Zo heb ik nu een camera die precies bij mij past.Enig nadeel, lens ontbrak bij aankoop.Echter heel netjes de volgende dag opgestuurd met een zak bonbons erbij.

Assortiment
Bijna alles is in de winkel te zien, bovendien is er heel veel op voorraad. Het assortiment is erg uitgebreid met een breed scala aan merken.

Aanbeveling
Al met al een goede ervaring. Verkopers hebben veel verstand van zaken en ze hebben bijna alles. De klantenservice staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

Extra toelichting
Ik ben zelf een zeer tevreden klant.Ben erg bij met mijn aankoop, het advies van de verkoper heeft mij tot een goede keuze geleidt. Ook het feit hoe de winkel hun fout oplost(ontbreken van een lens bij aankoop) laat zien dat service en tevredenheid van de klant belangrijk wordt geacht.

Sabinevanerp 31-07-2014

Prima parkeergelegenheid bij Cameraland
Dus ook goed bereikbaar voor klanten van veraf die per auto komen.

Het personeel van cameraland weet heel veel van fotografie. Ze zijn op de hoogte van alle technische specificaties. Ik wilde een standaard lens kopen voor mijn nieuwe NIKON body. De verkoper raadde mij een andere lens aan die beter zou presteren. De lens was twee maal zo duur als de lens die ik aanvankelijk wilde kopen.
Ik liet mij overhalen door de argumenten van de verkoper.
Ik moet zeggen dat het een goede beslissing was. De lens (een Sigma Art 1.4) is geweldig. Ik heb geen moment spijt gehad van de 2x zo dure aankoop.
Dat noem ik toch een staaltje goedeverkooptechniek!

Assortiment
Ze hebben 'alles' wat je maar wenst.
Mijn zus uit Rotterdam komt speciaal naar deze winkel omdat Cameraland zo'n goede naam heeft.

VAKMANNEN

Extra toelichting
Cameraland is gewoon een van de beste winkels om het gebied van fotografie in Nederland

Ann62 31-07-2014

goed advies. En er is de tijd voor ons genomen.

Assortiment
Goede informatie is belangrijker dan de prijs

Aanbeveling
goed assortiment. Helaas was niet alles wat ik nodig had aanwezig.

Extra toelichting
Ik heb het gekocht in de winkel in Alkmaar. Ik kreeg een prima advies over de verschillende toestellen. Helaas was de tas en een extra batterij niet op voorraad maar deze worden zonder extra kosten opgestuurd.

Dick 1958 31-07-2014

Makkelijk product opzoeken en bestellen.

Assortiment
Alles op gebied van fotografie is te bestellen

Aanbeveling
Makkelijk iets zoeken en bestellen en goedkope prijzen.

fransmaijs 31-07-2014

alles is goed te vinden. En prettig lees en begrijpbaar

Daar is geen speld tussen te krijgen een sublieme service

Assortiment
Zo grandioos zodat er voor elk wat wils te vinden is

Aanbeveling
Een zeer klantvriendelijke bediening die de tijd neemt en je verhaal eerst aanhoort en dan met advies komt

Extra toelichting
Een zaak waar vakbekwaam personeel staat. Hebben een grotemate van kennis in huis en weten waar ze over praten. Je gaat er met een goed gevoel weg voorzien van dattgene wat je wil eten. Met een product of anders keer je zeker weer terug.

Loetleen 31-07-2014

Gemakkelijk bereikbaar, goede parkeermogelijkheid en een goede toegangelijke webwinkel.

Goed en vakkundig advies en geen gezeur bij eventueel ruilen of terugnemen.

Assortiment
Zeer goede sortering van degelijke apparatuur van gerenommeerde merken tegen een goede prijs. Goedkope, onbruikbare rommel zul je er niet vinden.

Aanbeveling
Zonder meer een goede winkel waar je nooit teleurgesteld zult worden.

Afke van der Laan 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De webshop is gemakkelijk te bedienen en overzichtelijk. Producten zijn gemakkelijk te vinden

Bij vragen bijna direct antwoord. Levertijden worden bij mij altijd nagekomen.

Assortiment
Er is genoeg assortiment aanwezig en ik slaag altijd om producten te kopen. De prijs is concurrerend met andere webwinkels en ik heb nooit het gevoel gehad dat ik teveel betaald zou hebben

Aanbeveling
Het is prettig winkelen op deze webschop met een uitgebreid assortiment en diverse prijsklassen

Extra toelichting
Prima webshop met veel vergelijkingsmogelijkheden

dr 31-07-2014

goed overzichtelijk en duidelijk beschreven

Assortiment
de keuze is voldoende na advies zo beslist en gekocht

Aanbeveling
vanwege de ruime keuze en het deskundig advies.

Frans Nieuwenhuizen 31-07-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb diverse fotoproducten bij jullie aangeschaft. o.a. SB-700 flitser, (online) Redget statiefRTC 424, Tokina SD 11-16 1:2,8 DX objectief (een juweel)Tamron SP DI Af 90 mm Macro objectief (eveneens een juweel van een lens) en een Nikkor AF-S 70-300 mm objectief. Ook met dit relatief goedkope objectief maak ik fraaie opnamen. Kortom, ik ben erg tevreden met de attributen die ik bij jullie heb aangeschaft. Ook de vakkennis en de 'fijne manier' van behulpzaam zijn doet zeer prettig aan. Ik heb dus alleen de Nikon flitser online gekocht. De rest aan de zaak.

cees19602 31-07-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

zeer overzichtelijke site. Producten zijn snel te vinden met daarbij vergelijkbare producten

goede service door zeer bekwaam personeel, waar kwaliteit voor kwantiteit gaat

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment op voorraad op groot gebied

Aanbeveling
als je kwaliteit en goede voorlichting/advies wilt is dit de winkel

Extra toelichting
Voor mij een erg goede winkel met een uitgebreid assortiment waar je professioneel wordt geholpen.

Eva44 31-07-2014

Het was het wachten waard: een uitgebreide, doeltreffende hulp om een keuze te maken. En met die keuze ben ik ook zeer tevreden.

Assortiment
De keuze was zeer groot, in diversiteit en prijs.

Deskundig en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Ik ben nog nooit op een verkeerde wijze geadviseerd. Ook bij de fotoapparatuur niet.

Koos Hoogendoorn 31-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke winkel met een ruim assortiment
Advies van alle verkopers kunt u op vertrouwen

Ik koop sinds 2008 bij cameraland
Ook via de webwinkel
Afspraak is afspraak!!

Assortiment
Zo wel voor beginner als voor de prof
Tegen de scherpste prijs

Voor 100 % is mijn advies om in Alkmaar te kijken
En je krijgt een eerlijk en betrouwbaar advies.
Met al lange tijd het zelfde professionele personeel.
Dus geen snel verloop van personeel en geschuif met dozen

Extra toelichting
Toen ik in 2008 bij cameraland binnen stapte, om een camera lens en studiolampen Te kopen. Hebben ze ik denk wel 90 min.mij van advies voor zien Ik ben daar na nog diverse keren terug gegaan.en ze nemen altijd de tijd voor de klant.

schaats 31-07-2014

Item makkelijk te vinden

Zeer snelle levering

Groot assortiment

Erg tevreden!!

Extra toelichting
Zeer snelle en nette levering! Top.

iklanker 31-07-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Zeer goede servife en behulpzaam.

Extra toelichting
Zeer goed geholpem door vakkundig personeel.

gommers55 31-07-2014

Heb nog niks online besteld en kan het daardoor ook niet beoordelen

De hulp die je krijgt in de winkel is fantastisch. Men is ook echt geïnteresseerd

Assortiment
Zou eigenlijk niet weten wat ze niet hebben. Het is een walhalla voor degene die van fotograferen houdt

Aanbeveling
Er wordt uitgebreid tijd besteed aan wat je wil en waarom om zo samen tot de juiste keuze te komen. Als je Duidelijk kunt aangeven waarop je keuze gebaseerd is proberen ze je niet om te praten om iets anders te kopen. Altijd bereid van allerlei technieken met je te delen.

Extra toelichting
Een fijne winkel met een super groot assortiment. Deskundig personeel. Alle tijd om samen met jou tot de goede keuze te komen.

jarno222 31-07-2014

Of je het in de winkel koopt of online het is allebij erg gemakkelijk!

De service is op en top! In de winkel zijn altijg genoeg mensen die je kunnen helpen en adviezen geven over een eventuele nieuwe aankoop. En alles tot op de kleinste puntjes gedetaileerd aan de klant uitleggen.

Assortiment
Het assortiment is aardig groot! En van elk soort product zijn er altijd wel wat verschillende merken in andere prijsklasses.

Aanbeveling
Op en top winkel ! Voor iedereen hier uit de buurt zou ik hem zeker aanraden, De service is super en de uitleg bij de producten is perfect. Altijd erg klantvriendelijk en goed assortiemnt.

Extra toelichting
Een van de beste camera winkels in nederland! De winkel is op en top kwaliteit. Service is uitmuntend en de uitleg van de producten is op en top. Al jaren mijn vaste camerawinkel waar ik regelmatig mijn spullen aanschaf. En veel dingen zijn perfect uitleged aan mij en cameraland heeft me geholpen bij veel keuzes die ik maakte in soorten en verschillende fotografie spullen.

FB65 31-07-2014

Extra toelichting
De overzichtelijkheid van de webwinkel is uitermate plezierig om daar, ook al ben je niet op zoek naar specifieke items, eens doorheen te scrollen, zodat je ook weer nieuwe ideeën kan opdoen. Bij vragen is er altijd een betrouwbare en duidelijke hulp te vinden die je van de juiste informatie voorziet. Om kort te gaan een winkel waar het een groot plezier is om je aankopen bij te doen en zeker een aanrader voor anderen

Nettie Oudenes 31-07-2014 Via de website gekocht

Artikel vinden en bestellen ging Super gemakkelijk

Ik had aangegeven dat ik het artikel in de winkel wilde ophalen, maar zonder kosten werd het toch bij me thuis bezorgd.

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe heb gezocht is bij Cameraland leverbaar

Aanbeveling
Gezien mijn eigen ervaringen zou ik Cameraland aan iedereen aanbevelen

Zie boven

Eric 88 31-07-2014

een leuke winkel, met personeel die weten waar ze het over hebben.

nog geen problemen gehad het de gekochte foto spullen in de afgelopen jaren.

Assortiment
hebben alles wat je wil, wel eerst even kijken op de website.

Aanbeveling
nog geen negatieve ervaringen met deze winkel

Extra toelichting
een prettige fotowinkel niet te groot waar je in kan verdwalen, maar hebben wel van alles en ook vriendelijk personeel, welke achter hun producten staan.

Ruud248 31-07-2014

goed bereikbaar met parkeerplaats voor de deur. Groot assortiment en to the point bediening.

Service bij reparatie deskundig en snel.

Assortiment
Tot op heden alles voor mijn Nikon D300s op voorraad top.

Extra toelichting
In het algemeen bij zowel reparatie van mijn oude camera Nikon D70s die compleet versleten was de optie zelfde body occasion of een camera die meer toegespitst is op het intensieve gebruik in mijn werk als architect Advies D300s. Gelijk om mijn budget te beheersen werd een occasion lens 18-200 mm aangeboden, die volledig aansluit op de eisen in mijn werk. Dus overall een 9 deskundig assortiment en snelheid van herstel bij schade. Dank --

Dutch Kite S 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

alles goed te bekijken in de winkel

Je wordt zeer deskundig geholpen, personeel heeft de tijd voor je

Assortiment
Heel veel heel overzichtelijk in de winkel

Aanbeveling
Ik weet zo geen andere , zo goede winkel

Extra toelichting
Ik woon in Drenthe, maar wanneer ik in de buurt ben, ga ik even langs om rond te neuzen, advies te vragen Dat krijg je altijd ook al koop je een keer niets.

Auke5678 31-07-2014

Duidelijke website met duidelijke informatie. Ik was op zoek naar een cameratas en bij een heel aantal was er een filmpje te zien van de fabrikant waarin de mogelijkheden van de tas duidelijk te zien waren.

Nog nooit problemen mee gehad en heb er al diverse dingen gekocht. De mensen in de winkel zijn deskundig en vertelen je ook als iets voor jouw niet handig is om te kopen of als er een goedkoper alternatief is.

Assortiment
Kan altijd beter maar voor mij hebben ze zo goed als alles wat nodig is.

H. Iwema 31-07-2014

Lekker thuis vanuit de stoel iets uitzoeken op de site.

echt een winkel die met je meedenkt, ook als er iets in reparatie moet, vind men een oplossing.

Assortiment
Je kunt niet echt álles hebben, maar is het er niet, is het ook zo snel mogelijk nageleverd.

Aanbeveling
Een winkel voor fotografen én voor die mensen die dat willen worden.

Extra toelichting
Alle medewerkers fotograferen, zowel als hobby, als ook proffesioneel. Dat geeft een goede gesprekspartner als je iets wilt weten of aanschaffen. Het gaat de verkopers niet om zoveel mogelijk te verkopen, maar om jou als klant plezieriger te laten fotograferen. Topteam, topsfeer, daar kom je graag.

Marjan Smit 31-07-2014

Ik had het objectief eerst gereserveerd voor afhalen. De dag erna bleek dat afhalen geen optie was op die dag. Gebeld, en - aan de telefoon. - heeft me prima geholpen, door het objectief weer van de reservering af te halen, zodat ik m kon laten bezorgen. Toch gaf deze -mij een onbehaaglijk gevoel. Kortaf en zakelijk, maar hij was niet in staat me een blij gevoel te geven over mijn aankoop. (misschien ben ik een zeur, maar ik was blij dat ik eindelijk een goed objectief kon kopen) De dag erna heb ik terug gebeld, want ik had ook de D70 (nieuw) besteld, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen. Nu kreeg ik een - aan de lijn. Niet anders in de service, want dat was van beide heren prima, maar hij gaf me het gevoel betrokken te zijn. Het waren maar woorden, maar toch kwam het fijner over.

Aanbeveling
Makkelijk in bestellen, snelle levering.

Fred Noomen 31-07-2014 Via de website gekocht

Snel en simpel.

Bij dubbele bestelling werd dit feilloos opgelost.

Assortiment
Als Cameraland het niet heeft bestaat het ook niet.

Alles klopt altijd.

Extra toelichting
Zoals gezegd, alles klopt, snelle betaling, supersnelle levering en supersnel antwoord op gestelde vragen.

J.W. 60 30-07-2014

winkel is op 500 meter van m'n huis en ze hebben alles.

er wordt naar de klant geluisterd en op basis daarvan een advies gegeven en wil je daar over nadenken dan is dat geen probleem .

Assortiment
als ik al zei ze hebben alles

Aanbeveling
omdat ze niet pusherig zijn en gewoon alle klanten tevreden willen zien .

zie bovenstaande !!

My1965 30-07-2014

goed bereikbaar in Alkmaar

goed geholpen door Ed

Assortiment
groot bos vol, dus genoeg keuze

zie antwoorden boven!

Extra toelichting
goede service. er was een verkeerde accuoplader meegegeven. 1 telefoontje en de juiste werd 2 dagen later afgeleverd. de verkeerde komt z.s.m. jullie kant op.

Wolters04 30-07-2014

6,5

Online geinformeerd raken en online kopen is gemakkelijk.

Kreeg ander hoesje dan besteld.

Assortiment
Bestelde hoesje was niet op voorraad, ondanks vermelding op site.

Aanbeveling
Qua assortiment (i.e. asescoires) kan beter. Bovenal stemt voorraad en aanwezig volgens site niet overeen,

berna14 29-07-2014

direct geholpen.

geholpen door iemand met kennis van zaken.

Assortiment
zeer uitgebreid. Veel voorraad. 'Nee" is niet te koop.

Aanbeveling
prima winkel, goede en vriendelijke service.

karolabuis 29-07-2014

Super

Perfect

Meer dan genoeg

Perfect

Peter van der Velden 29-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Het er naar toegaan is geen gemak, maar is het ruimschoots waard.(ik kom vanuit Amsterdam naar Alkmaar)

Men neemt ruimschoots de tijd voor je. En zijn bereid om je alles te laten zien en je het werkend te laten ondervinden

Assortiment
Alles aanwezig van vakfotograaf tot liefhebber.

Aanbeveling
Ik ben geholpen door Eric en die wist duidelijk waar hij over sprak, Het is dus duidelijk dat ik de winkel dubbel aanbeveel aan anderen.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is op alle fronten een dikke tien.

Sabine2012 29-07-2014

Er werd de nodige tijd genomen om ons door alle mogelijkheden te loodsen en ons de juiste keuze te laten maken.

Genoeg mogelijkheden en keuze

Monique Bottemanne 28-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar hoefplan

De winkel is prima te bereiken en voldoende parkeergelegenheid.

Ik ben prima geholpen met het reinigen van mijn camera en goede uitleg zodat ik het de volgende keer zelf kan doen .

Assortiment
De benodigde spullen waren aanwezig.

Aanbeveling
Je wordt vriendelijk geholpen en duidelijk .grote sortering .

Extra toelichting
Mijn beoordeling hoeft verder niet uitgelegd te worden . Kort om prima winkel . Als ik een nieuwe camera nodig heb of andere zaken ga ik zeker hier weer heen .

Barry Sweep 28-07-2014

Groot assortiment

Aanbeveling
Verstand van zaken en een groot assortiment

Christha van den Berg 28-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed te vinden,voldoende ruimte voor mijn scootmobiel.

Ik werd goed en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Zoals ik kon beoordelen, was alles aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben.

Aanbeveling
Vanwege het grote assortiment, de manier waarop je wordt geholpen, en de bereikbaarheid.

Extra toelichting
IK kwam er voor de eerste keer, was zeer tevreden, over de bereikbaarheid,de service, en dat ik eindelijk had wat ik wilde hebben.

biggles1960 28-07-2014

prima winkel snel veel voorraad en goedkoop

goede service!

hans van Roon 28-07-2014 In de winkel gekocht

duidelijke uitleg

Dick Zwaan 27-07-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Gemak: Geen online aankoop maar in de winkel laten adviseren wat heeft geleid tot aankoop Service: Zeer duidelijke uitleg. Binnen 10 min werd de keuze van ca.300st terug gebracht tot 3st. In geval zich het voordoet zal ik zeker een positief woord uitbrengen mbt Cameraland

PatrickV82 27-07-2014

erg goed geholpen, ook toen er een probleem met de camera bleek. (direct omgewisseld)

Extra toelichting
Erg goed geholpen, door zeer vriendelijke personeel.

T.Kools 27-07-2014 In de winkel gekocht

Winkel is goed bereikbaar
Info op website is correct
Goede aandacht

Na onderzoek of sensor vuilwas werd deze gratis en deskundig schoongemaakt

Assortiment
Goed advies met juiste vragen en daarop meerdere aanbiedingen met verschillende merken

Aanbeveling
Geen opdringerige sfeer vrijblijvend zeer goed advies in elke prijsklasse

Extra toelichting
Goede sevice tegen een markt conforme prijs informele sfeer