Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adm 18-08-2021

Helaas een verkeerd product ontvangen (vanuit het fabriek) maar de winkel heeft meegedacht om een vervangend product te leveren. Helaas was dat niet mogelijk en heb ik mijn geld terug ontvangen. Soepel proces en fijn contact. Ik zal hier in de toekomst weer winkelen en kan t aan andere aanraden.

DJ vd Berg 17-08-2021

Fijne winkel, groot assortiment van zowel nieuwe als gebruikte camera's/lenzen, verrekijkers en toebehoren. Vriendelijk en vakkundig personeel met veel kennis van de apparatuur. Erg prettig dat ze de tijd voor je nemen om te demonstreren en je vragen te beantwoorden, zelfs als het druk is! Een aanrader!

Nini Kraan 17-08-2021

Cameraland is een professionele winkel waar je over het algemeen professioneel wordt geholpen. Men neemt de tijd voor je en heeft verstand van zaken. Er wordt je niets opgedrongen, wel worden er suggesties gedaan. Al met al een plezierige zaak.

Karel 16-08-2021

Goede snelle service,
goed contact via mail.
Ik heb een occasion lens aangeschaft bij hun.

Jan Spaansen, Zuid-Scharwoude 16-08-2021

Plots weigerde mijn 8 jr geleden 2e hands Nikon D80 bij Cameraland dienst. Paniek want ik maakte daar al zeker 7 jaren foto's mee van tennistoernooi Ientje Toe in Langedijk. Cameraland Alkmaar was de redder in mijn nood. De D80 was te overjarig om te repareren. Aardige medewerker begreep mijn nood en viste uit bejaarde voorraad een soortgelijk oudje D90 met nagenoeg het zelfde gebruiksgemak voor mij. Uw adres...en toen bleek ik met de opa van verkoper Remco die juist bij de 50 was aangekomen en met zijn vader Dick schaatste en tennis. Ik voelde mij gematst en werd eigenaar van deze D90 voor € 119,-- en zet ook Dick er hiermee weer lachend gekleurd op. Ik was en ben een blij man met mijn nieuwe oudje.

P Venema 16-08-2021

Goed service gerichte zaak snel mee denkend in oplossingen , goed samen gewerkt met bv xxx , mensen met verstand van professionele film en foto camera

Nina 16-08-2021

Goede prijzen voor de producten. Vervolgens zeer snel verzonden en was het heel goed ingepakt. Al met al heel erg tevreden!

Steven Leung 15-08-2021

Hoewel er soms fouten worden gemaakt ,worden deze snel gecorrigeerd en is de service erg goed.

Dieb 15-08-2021

Omdat ik dichtbij woon is Cameraland een vanzelf sprekende keus. En omdat ik er al meerdere malen geweest ben, in het verleden voor de aanschaf van camera's.
Ik ben ook deze keer goed geholpen en heb nog extra uitleg gekregen over een camera die ik al jaren heb.
Vriendelijk, goed advies en informatief.

P. den Hartigh 15-08-2021

Zeer plezierig en deskundig personeel. Altijd vriendelijk. Uitleg over diverse camcorders was uitstekend. Ik heb daardoor een fantastische keuze kunnen maken. Ik ben al jaren klant om genoemde redenen!

C. Geebelen 14-08-2021

Pakje is verloren gegaan bij DHL. Daar kan de verkoper natuurlijk niets aan doen. De daarop volgende communicatie met de verkoper heeft me echter ontgoocheld. De medewerkers bleken niet op de hoogte van de wetgeving. Ik heb herhaaldelijk op mijn rechten als consument moeten wijzen en zelfs moeten dreigen met een gerechterlijke procedure en een slechte review. Uiteindelijk toch mijn geld terug gekregen. Ik hoop, en heb er vertrouwen in, dat ze deze casus zullen ter harte nemen om hier in de toekomst beter mee om te gaan.

Thijs 14-08-2021

Snelle service en goed verpakt. Daarnaast vond ik het positief opvallend dat er oud karton werd gebruikt, als schok-absorberend materiaal. Duurzaamheid ben ik zeker voor!

Adonis Barbier 13-08-2021

Undoubtedly one of the best stores to buy online and I am very happy very happy satisfied with the customer service with your product with the delivery time with everything 100% recommended😁😁😁😁😁😁

Norbert 13-08-2021

Altijd goede uitleg en duidelijke, cameraland reageert snel, als ik wat zoek dan kijk ik altijd eerst naar cameraland.

Francois Van Mol 12-08-2021

Ik heb 07-08-2021 besteld dat was een zaterdag en de maandag daarop had ik mijn bestelling al thuis goed verpakt zodat er niets kon gebeuren en alles was piekfijn zoals het op jullie site staat want dit was een occasie toestel jullie hebben een nieuwe klant erbij

Jeannot 10-08-2021

Verkopers namen beide keren uitgebreid de tijd voor voorlichting, ook toen ik eerste aankoop kwam ruilen en toen het erg druk was. Prettig dat ze ook een fysieke winkel hebben. Bijzonder tevreden.

Willem 10-08-2021

Voor de eerste keer binnen geweest in de winkel in Alkmaar, daarvoor wel eens een lens en andere dingen on line besteld via internet, dat was ook tot volle tevredenheid voor mij!
Nu dus in de winkel een lens gekocht, goed geholpen en goede nazorg toen ik een dag later een vraag had over deze lens!

Topwinkel 10-08-2021

Het is altijd weer een feest om bij Cameraland wat nieuws aan te schaffen. Het deskundige personeel neemt echt de tijd om je goed voor te lichten. Een topwinkel.

fotoaap 10-08-2021

Cameraland is een prettige zaak om een goed toestel te kunnen kopen. En als er onverhoopt toch een probleem zich voordoet met het toestel dat een paar jaar geleden is aangeschaft, dan wordt dat goed opgelost en afgehandeld.

Pier 10-08-2021

Ondanks de drukte zeer netjes en goed geholpen.
Deskundig advies En zeer vriendelijke verkopers

William 10-08-2021

De gebruiksvriendelijkheid en de navigatie op de website kan wel wat verbetering gebruiken. 💻 Maar de service was zeker in orde.
Heb er een tweedehands lens aangekocht, waarvan er niets op aan te merken was, in perfecte staat en goed geleverd.
Ik ben zeer tevreden over Cameraland.nl, en zal hier in de toekomst zeker en vast nog bestellingen plaatsen. 💪🏼💥

Julien Walkotte 10-08-2021

De beste fotografie shop van noord Holland. Prachtige zaak met top werknemers. Zeer goed geholpen met het inleveren van mijn oude gear en de koop van mijn nieuwe camera!

Paul 09-08-2021

Cameraland had als enige een Canon ef 24-205 F4 te koop. De ze kon ik eenvoudig reserveren en de volgende dag gaan bekijken en testen. In de winkel zéér goede adviezen over de lens gekregen en een goede prijs voor mijn in te ruilen lens. Ook werd meteen de sensor van mijn camera nagekeken en een stofje verwijderd. Een fijne winkel met vriendelijke en kundige medewerkers. Een aanrader.

Monique 08-08-2021

Heldere website, vlotte levering en alles keurig conform bestelling in goede kwaliteit verpakking geleverd.

Martin 08-08-2021

Ik heb vaker apparatuur bij Cameraland aangeschaft. Altijd naar tevredenheid. Nu had ik per ongeluk een groothoeklens gekocht waar geen filter op bleek te passen. Zonder problemen geretourneerd en een andere groothoeklens besteld. Tevens een telezoom via een offerte verkocht. Erg vriendelijk en deskundig geholpen. Kortom, gewoon goed.