Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geert-Jan 15-09-2021

Op het oog: een Canon EF lens "occasion". Deze stond op de website met goede foto's (gek genoeg wel zonder foto's van de lensvatting/onderkant). De lens werd, na een telefoontje, voor mij gereserveerd zodat ik langs kon komen voor inspectie. De beoordeling van 4/5 voor nieuwheid voor deze tweedehands lens vond ik zelfs nog te voorzichtig. Dit ene exemplaar, compleet en in originele verpakking, had 5/5 mogen zijn: Ik kon géén gebruikssporen ontdekken. Personeel was vriendelijk en gastvrij, ik liep tevreden met aankoop de winkel weer uit.

Anoniem 15-09-2021

Ze zijn vriendelijk ze weten super veel, ze willen je echt helpen. Top zaak!! Dikke 10

Super tevreden met mij aankopen geen spijt van!

Hans 15-09-2021

Reeds eerder online een goede deal kunnen sluiten!
Vandaar dat mijn volgende aankoop een ritje naar de winkel was om mijn nieuwe camera te halen.
Kundige verkoper en mijn oude camera tegen een goede prijs kunnen inruilen!
Al met al een tevreden klant.

Bert Brouwers 14-09-2021

Mooie apparatuur gekocht, een Nikon D300 body 100en een Nikon AF18-55 DX ED objectief. Beide in nieuwstaat en prima werkend voor een zeer concurerende prijs. Snelle levering. Kortom een zaak om naar terug te gaan!

w j 14-09-2021

winkel rijkelijk voorzien, heb er nu al veel foto materiaal tweedehands gekocht, altijd met inruil van ander materiaal, geen slap gelul maar vriendelijk terzake, tot nu toe steeds erg tevreden met gesloten deal

Marjan 14-09-2021

Cameraland is een winkel met deskundig personeel, men neemt ruim de tijd voor uitleg en advies!

Guido Van Haute 14-09-2021

De informatie is klaar en duidelijk. Ook de afgesproken prijs voor een overname wordt nageleefd. Snel antwoord en snelle betaling.

ErikS 14-09-2021

Mooie site, goede zoek functie. Lens gekocht. In prima verpakking ontvangen, binnen een dag. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar de zorg voor de (gebruikte) producten die ze verkopen, en de kennis, maken dat ruimschoots goed.

Paula 14-09-2021

Lang verhaal. Pedante toon van de klantenservice.
Door een misverstand een issue gekregen, na uitleg en aangedragen oplossing nog steeds denigrerend
Officiele reactie van Cameraland.nl 14-09-2021

Beste Paula,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kunnen wij niet achterhalen waar je precies op doelt, maar zouden wij graag met jou in gesprek komen. Je kunt ons een mailtje sturen via info@cameraland.nl of bellen naar 088-5150100.

Team Cameraland

Machiel 13-09-2021

Service: thuis lenzen vergelijken en dan een keuze uit te maken super afgewikkeld: Klasse!

Joke klos 13-09-2021

We zijn er erg goed geholpen een uitgebreiden keus Van verschillende camera’s 📷 erg mooie winkel .

Ferdie 13-09-2021

tweedehands camera gekocht bij Cameraland die er gewoon nieuw uitzag, helaas bleek mijn Sigma lens niet te functioneren op deze camera. Na contact met de klantenservice ( Nicole ) en na het proberen van allerlei mogelijke oplossingen kwamen we er niet uit, de enige oplossing was naar Alkmaar rijden en kijken wat de opties waren. De verkoper is er ruim 1,5 uur mee bezig geweest, maar kwam uiteindelijk met een aanvaardbare en goede oplossing, de lens bleek dus te oud om te functioneren, iets wat hij nooit gedacht had, en ik ook niet. Uiteindelijke een andere lens gekocht voor een prachtige prijs. Zelden heb ik een service mee gemaakt van deze orde, en ik loop al even mee. Voor mijn een dikke 10. Bedankt Cameraland

René Bootsman 12-09-2021

Louter goede ervaringen gehad met Cameraland. Heb al verschillende dingen, zowel online, als in de winkel zelf gekocht, geruild, en verkocht. Bij bestelling via de website is verzending altijd netjes en snel, en in de fysieke winkel word ik altijd vriendelijk geholpen door het vakkundige en behulpzame personeel.
Het feit dat je je bestelling via de website in 3 termijnen (zonder rente) kunt betalen vind ik ook persoonlijk een heel groot pluspunt.
Zoals al aangegeven heb ik ook wat apparatuur verkocht bij Cameraland en heb daar naar mijn mening altijd een goede prijs voor gekregen.
Al met al ben ik een zeer tevreden klant!

Zonneveld 12-09-2021

Telefonisch een goed advies, daarna besteld en een dag later ontvangen.
Geen smoes dat er vertraging kan zijn door de corona ,gewoon zoals het hoort, niets dan lof.

Eric Wynen 12-09-2021

Het product werd snel geleverd en was zoals vermeld werd ! Ik zou zeker nog bestellen bij Cameraland.nl

Jan-Willem Welbergen 12-09-2021

Verkoper Harry van Cameraland is een topper. Vakkundig, geduldig en met humor. Je geeft veel geld uit aan je hobby, maar je hebt na het verlaten van de winkel niet het idee dat je teveel hebt uitgegeven. Gewoon een goed geadviseerde, verantwoorde uitgave.

Annie Verwijs 10-09-2021

Ben niet in de winkel zelf geweest. Maar 1 dag besteld volgende dag in huis. Dat klopte.
Moet er nog mee leren omgaan.polarisatie filter.

Wies Naessens 10-09-2021

Super service en kundige hulp. Laatst ook een objectief online besteld. Vorige week Was er binnen een paar dagen. De Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150 mm f 2,8 PRO. Super tevreden Dat was 4 sptember jl. in huis

Kees Jongkind 10-09-2021

Ik had een statiefkop nodig. In de fysieke winkel van Cameraland had ik kennisgemaakt met verschillende soorten maar kon nog geen besluit nemen. Wél kocht ik er een spotting scope.
Toen ik later de knoop had doorgehakt bestelde ik de gewenste kop in de online winkel van Cameraland. Dat ging erg makkelijk en de levering was zeer snel.

RA.Melchers 09-09-2021

Goed en geduldig geholpen.
En mijn de juiste keus laten maken bij mijn aankoop.En afgesloten met een lekker bakje koffie.
Top zo als altijd.

Aard 08-09-2021

Uitstekende kwaliteit van de lens voor een goede goede prijs, snelle levering en uitstekend verpakt.

Frits 08-09-2021

product zoals omschreven ontvangen. Snelle levering en keurig verpakt. Ook nog een jaar garantie. zeer tevreden

Merike 06-09-2021

Ik kom regelmatig bij Cameraland en ben door diverse verkopers geholpen. Iedere verkoper is even vakkundig, aardig en geïnteresseerd. Voor mijn volgende aankoop, of cursus rij ik weer met liefde naar Alkmaar!

Evert Winkelman 06-09-2021

Prima fotowinkel en voor mij lekker dichtbij. Uitstekend personeel, vakkundig, nemen de tijd voor je.

Pierre Mettes 06-09-2021

Top gasten!! Met geduld en toewijding uitleg gekregen. Mooie ervaring in een mooie winkel met ruim assortiment