Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 08-10-2021

Mooie winkel met veel keuze en hier wordt je in alle rust geholpen om je keuze te maken.

W v D 08-10-2021

Dit is een goede shop met veel respect voor de klant en goede nazorg, de foute levering werd ook snel en deskundig opgelost. Nogmaals mijn dank,
W v D.

Corros 08-10-2021

Cameraland biedt naast nieuwe producten een mooi assortiment aan occasions. Je kunt ze daar niet alleen kopen, maar ook weer aan hen verkopen. De prijzen die ze daarbij bieden zijn goed en het proces verloopt snel en soepel.

Een bezoek aan de winkel is ook zeker de moeite waard. Een mooi assortiment en deskundig personeel.

Daniel 05-10-2021

Heb bij Cameraland een lens verkocht die ik niet meer gebruikte. Ging allemaal super gemakkelijk. snel offerte ontvangen (let op hij kwam wel in mn spambox terecht) en na opsturen het bedrag binnen enkele dagen ontvangen. zou het zo weer doen

Titia van der Plaats 05-10-2021

Kom al vele jaren bij cameraland met veel plezier
Perfect geholpen en altijd veel tijd voor d klant
Ook voor de toekomst zal ik zeker gebruik maken van deze goede service en kwaliteit

Joost van Steen 05-10-2021

vanwege een aanbieding voor een Tamron lens met E-Mount en een mogelijkheid tot inruil van Sony body en Tamron A-mount lens in de shop de afhandeling gedaan en zeer correct en vriendelijk geholpen en zeer tevreden met Camealand dus.

Ida 04-10-2021

Contact met de servicedeskmedewerker gehad over een teleconverter die ik besteld had. Helaas werkte deze niet op mijn camera. De servicemedewerker heeft mij professioneel advies gegeven. Erg blij mee. En ook kon ik de telconverter terug sturen en kreeg binnen 1 dag mijn geld teruggestort

W v D 04-10-2021

Aankoop en levering GFX 50s II goed en correct verlopen.
Ik ben van goede informatie voorzien voor wat betreft deze aankoop, ook voor de toebehoren ben ik goed geholpen.
Tevens is een bestelling van Capture one software ook prima verlopen, zondag bestelt en maandag middag digitaal in huis, perfect.
Ik kan Cameraland zeker aanbevelen veel materiaal in huis en goede informatie en veel kennis van de diverse camera's.
Nogmaals mijn dank. W v D

Hans Molenaar 04-10-2021

Afgelopen week 1 van mijn rubberen doppen van mijn Leofoto statief verloren. Waardeloos natuurlijk.
Even gebeld met Cameraland en ik werd binnen een uur teruggebeld met de boodschap dat er een zakje met nieuwe rubber doppen klaar lag, kijk dat is nou service.
Top geregeld Cameraland, en weer een tevreden klant.

Casper de Graaff 03-10-2021

Afgelopen week een Sony compact camera voor mijn kleindochter gekocht. Hierbij goede uitleg en voor -en nadelen van de diverse camera's gekregen. Verder heb ik naar aanleiding van de aanschaf van Fuji XT3, enige tijd geleden, nog uitgebreide uitleg en tips gekregen.
Perfect!

th,bakker 03-10-2021

eerst via telefoon goede uitleg gekregen en bestelt, werd gezegd voor 17.30 bestelt andere dag in huis maar dat klop niet, kreeg het een dag later maar dat zal wel aan de post leggen, verder alles goed verzorgt.

Bert 02-10-2021

Gebruikte camera met lenzen online aangeschaft, apparatuur was precies zoals omschreven en voldeed aan mijn verwachtingen.

Post 01-10-2021

De scoop die ik kocht was een goede aanbieding en voldeed aan de beschrijving en verwachting. Bestelling gedaan via website. Contact met Cameraland verliep soepel en snel en product werd snel geleverd. Heel tevreden.

Greenday 01-10-2021

Helaas niet zo'n leuke klantervaring. Bij ontvangst product bleek deze al gebruikt te zijn geweest en incompleet. Bij omruiling in de winkel bleek dat het om een demo model ging. Heb er wel de nieuwprijs voor betaald. Was geen ongeopende verpakking voor handen. Dan maar het gekochte setje weer compleet maken. Uit coulance korting op het product.

Mark Versluis 30-09-2021

Ik had online een tweede hands zhiyun crane plus gekocht. Bij levering bleek dat er twee kleine bevestigingsschroeven misten die heel noodzakelijk waren. Aanvankelijk dacht ik dat ik pech zou hebben, maar toch gebeld. En zonder enige vorm van wantrouwen kreeg ik twee nieuwe bevestigingsschroeven toegestuurd. Super service.

Dré 29-09-2021

Altijd bij Cameraland vriendelijk en behulpzaam geholpen en goed camera advies!

Pieter 29-09-2021

Zaterdagmorgen heb ik een bezoek gebracht aan de winkel in Alkmaar. Daar ben ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

Martin Bijl 27-09-2021

Het personeel in de winkel is vriendelijk en deskundig. Er wordt alle tijd genomen die nodig is om de klant goede uitleg te geven.
De geboden waar is van hoge kwaliteit.
Heb de winkel bij anderen aanbevolen en die anderen hebben mij reeds spullen voor ze laten kopen.

R 27-09-2021

Vanwege een reparatie aan mijn Nikon J5 bij Cameraland langs geweest. Fantastische winkel met professioneel personeel welke de tijd voor je nemen en de aandacht voor je hebben.

De Nikon J5 heb ik destijds ook bij dezelfde winkel aangeschaft. Ook toen ben ik zeer goed geholpen.

Voor de service en klantvriendelijkheid heb ik best een ritje Alkmaar over!

Piet 27-09-2021

Uitstekende winkel met vriendelijk en deskundig personeel en concurrerende prijzen

Wilmy Kippers 27-09-2021

Deze foto winkel bezoek ik al jaren vanwege het feit dat je zeer deskundig wordt geholpen en ze steeds goed met je meedenken. Woon in Haarlem maar kom speciaal naar Alkmaar om deze winkel te bezoeken. Zou iedereen de winkel dan ook aanraden. Ook het schoonmaken van je sensor wordt snel gedaan, als het niet al te druk is.

Joris 27-09-2021

Bijzonder goed geholpen met deskundig advies. Producten stonden klaar en konden getest worden, super!

Sportshoots.nl 27-09-2021

Bij de aankoop van een Sony A1 was de levertijd iets langer dan verwacht. Cameraland begreep de noodzaak en leverde snel een tijdelijke oplossing met een Sony A9-2. Dit noem ik klantgevoel. Inmiddels is het wonder in de fotografie geleverd en zijn de eerste sportwedstrijden al achter de rug. Werkelijk met een resultaat, waar je stil van wordt.

Cameraland is top! 27-09-2021

Dit is een van de beste online (én offline!) winkel ervaringen. Uitstekende klantenservice, goed assortiment, wat niet op voorraad is wordt fijn nabesteld, levering prima. Hier kom ik voor mijn verdere fotografiezaken zeker terug!

W Hubers 27-09-2021

Mooie winkel, kundig personeel, zeer scherpe prijzen, prachtig assortiment.