Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Maria Rossenaar 17-05-2014 In de winkel gekocht
Cameraland Hoefplan in Alkmaar

Er staan altijd medewerkers klaar die je vriendelijk te woord staan

Goede ervaring mee bij insturen van de camera. er werd gelijk met de FUJI gebeld en ben netjes geholpen. Dat de camera nog niet helemaal in orde is komt niet door Cameraland, en ik was net te laat om beroep te doen op de drie maanden garantie. Ben maar een amateurfotograaf.

Assortiment
ben afgelopen week in de winkel geweest en heb heel veel opgeschreven. omdat er zoveel keus en mogelijkheden zijn, ga ik eerst nog goed nadenken welke camera voor mij het meest geschikt is.

Aanbeveling
Geef het al aan iedereen door, en ben blij dat ik het zelf ook van mijn buren hoorde.

Extra toelichting
De keren dat ik de winkel bezocht, ben ik alle keren uitstekend geholpen. Afgelopen maandag heel goede uitleg gehad, terwijl de medewerker nog moest lunchen. Klant is echt koning en hij nam alle tijd me alles uit te leggen over de diverse mogelijkheden van de voor mij geschikte camera's.

Annemarie000 17-05-2014

De winkel is goed te vinden en heeft alles wat je zoekt op het gebied van fotografie.

De medewerkers weten veel en kunnen goed advies geven bij jou aankoop. Zo ben ik aan een prima tweedehands objectief gekomen!

Assortiment
Veelzijdig, diep en breed.

Aanbeveling
Als je iets nieuws, of tweedehands, zoekt ben je hier aan het juiste adres.

Extra toelichting
Goede kwaliteit producten, veel kennis van zaken, er is altijd wel iemand in de zaak die tijd voor je heeft. Je gaat nooit ontevreden de winkel uit.

Ron de Bruin 17-05-2014

Als je geen tijd hebt om de winkel te bezoeken,kan je altijd online shoppen.

Staan je altijd vriendelijk te woord, en nemen de tijd voor je. Ook als je aangeeft nog niets te kunnen kopen.

Assortiment
Vrijwel alles verkrijgbaar,en zeker te bestellen.

Aanbeveling
Voor de persoonlijke service is het de moeite waard om de winkel te bezoeken.

Extra toelichting
Fijne winkel, met veel kundig personeel.

janvandenhoek 16-05-2014

Product was makkelijk te vinden.

Product is netjes en snel geleverd.

Assortiment
Veel keuze binnen de productgroep.

Aanbeveling
Natuurlijk wil ik deze winkel aanbevelen aan bekenden.

Extra toelichting
Prima winkel, groot assortiment en snelle levering.

jaap1968. 16-05-2014

overzichtelijke site

had een probleempje even gebeld en gelijk opgelost

Assortiment
wat ik zocht heb ik gevonden dus voor mij is het assortiment uitgebreid genoeg

Aanbeveling
simpel ik ben erg goed tevreden dus zou ik het bij anderen aanbevelen

RG1965 16-05-2014

ze bellen zelfs nog even na om een probleem op te lossen.

Assortiment
Een ruime keuze, en niet alleen wat je zoekt, zodat je weet dat wat je koopt ook de goede keuze is.

Aanbeveling
Ik zou mensen de site zeker aanbevelen. Een meer dan positieve ervaring, zeer proffesionele service, zeer betrouwbaar.

Distael 16-05-2014

Cameraland is niet alleen online te vinden maar heeft ook een fysieke winkel. Ze hebben vrijwel alle gangbare (en minder gangbare) artikel op voorraad. Echt een luilekkerland om doorheen te lopen.

De adviseurs helpen je verder van beginner tot gevorderde kan hier terecht voor een goed advies.

Aanbeveling
Ik heb al meerdere mensen doorverwezen, allen met een tevreden gevoel.

Extra toelichting
Cameraland is een voorbeeld winkel. Ze combineren online verkoop met de kennis en kunde van een echte vakman en dat vaak tegen online prijzen. Meer van dit soort winkels (in andere branches) zou zeker welkom zijn.

Raymond40 16-05-2014

bij beoordelen van deze vraag staat gemak, ja dat doe je bij hun, snel safe en met gemakt

Bij vragen kun je bij hun terecht, ben nog een leek op fotografie gebied

Groot CQ Ruime keus uit Nieuw en 2e hands

Aanbeveling
zelfs al ben je een leek op foto gebied helpen ze je graag, kijk en dat is wat de klant wil.

Extra toelichting
Als ik mag kiezen tussen sterren, zijn jullie voor mij 5 sterren waard, als je zo door gaat, en als ik wat nodig ben, houd je mij als klant.

T.Bakker 16-05-2014

Goed bereikbaar, eenvoudig te vinden. Mooie ruime winkel.

Cameraland denktg echt met je mee, en zoekt naar de beste oplossing.

Assortiment
Als ze het niet direct op voorraad hebben, dan regelen ze het voor je.

Aanbeveling
Uitstekende service en hele goede kennis van zaken.

Extra toelichting
Cameraland is echt "the place to be" voor camera's en aanverwante artikelen. Ik ben zeer goed geholpen door deskundige medewerkers.

n.loonen 16-05-2014

Ko van der Vlist 16-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

je wordt geholpen door vriendelijke mensen met een grote vakkennis, die alle tijd nemen om je van dienst te zijn

Assortiment
het assortiment is erg uitgebreid, vrijwel altijd op voorraad en in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
als je geholpen wil worden door mensen met kennis van zaken, die bereid zijn tijd te nemen en over ruime voorraad beschikken moet je bij Cameraland zijn

Extra toelichting
cameraland is een prettige winkel (misschien wat klein) met vriendelijke medewerkers, die weten waar ze het over hebben en die je ook goed adviseren wat het best past bij het gebruik dat je van je apparatuur wil maken. En je kunt (naar onze ervaring) altijd het gewenste artikel direct aanschaffen, omdat ze over een grote en gevarieerde voorraad beschikken.

43robert 16-05-2014

Wat ik zocht, chip en oplaadsnoer, was snel gevonden. geen ellenlange zoektocht maar snel bij wat ik nodig had. Het gemak van online shoppen maximaal benut.

Besteld, betaald, volgende dag in huis. Prima. Ook het voordeel van online shoppen.

Assortiment
Nadat ik mijn bestelling gedaan had, ben ik eens door het assortiment gaan browsen. En was verbaasd hoe uitgebreid de shop was. Er was eigenlijk niets dat ik niet kon vinden.

Aanbeveling
Ik beveel de winkel al aan bij mensen die fotograferen of filmen. Ik beheer een online krant voor motorrijders en heb een aantal mensen die voor de krant fotograferen. Als ze iets zoeken, doen ze dit nu eerst via cameraland. En verder zoeken heb ik ze nog niet zien doen.

Extra toelichting
Prima winkel met een uitgebreid assortiment. Ik vind tot nu toe steeds wat ik nodig heb razendsnel. Ook word wat ik koop supersnel bezorgd. Prima winkel, een aanrader voor ieder die fotografeert of filmt

Ton Duits 16-05-2014

Het voor onderzoek doe ik via de webshop en als ik vervolgens denk te weten waar mijn keus op valt ga ik naar Alkmaar voor verdere uitleg en advies.

Eenvoudig, je krijgt goed en gedegen advies. Daarvoor ga ik naar de winkel. oriënteren doe ik in de webshop.

Assortiment
Gewoon een geweldig assortiment en een fijne winkel met kundig personeel.

Aanbeveling
Ik heb al een collega geadviseerd om naar jullie toe te gaan. Bij zoveel keus en kennis komt het helemaal goed.

Extra toelichting
Hallo, Ik oriënteer mezelf alleen via de webshop, daarna ga ik persoonlijk naar de winkel en geef duidelijk aan wat ik zoek en om goed advies te krijgen. Met fotoapparatuur neem ik geen risico's.

Casper H. 16-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

In de winkel werd ik top behandeld.Als ik dingen over de camera niet begreep, werd dat mij aan de hand van makkelijke voorbeelden duidelijk gemaakt. Ook namen ze uitgebreid de tijd.

Assortiment
Alles kan je hier vinden voor fotografie.

Aanbeveling
Al ben je op zoek naar een goede service en een camerawinkel, dan zou Cameraland mijn nummer één doorverwijzing zijn.

Extra toelichting
Ik vind Cameraland gewoon een erg goede winkel. De service en het assortiment zijn dik in orde en het is fijn om zoveel tijd toegewezen te krijgen bij de hulp in de winkel.

RobertH1F1 16-05-2014

Langs gegaan in fysieke winkel vanuit Haarlem, alles op voorraad dus zo mee kunnen nemen, super!

Prima geholpen in de winkel. Ze hebben me wel een te langzaam geheugenkaartje verkocht wat al binnen twee dagen tot ergernis leidde.
Weer langs de winkel gegaan en ik kon hem zo omruilen voor een nieuwe (na betaling prijsverschil, natuurlijk).
Ze deden gelukkig niet moeilijk over het ruilen, goed zo, je klanten heb je nodig jongens!

Assortiment
Wat ik al zei, alles wat redelijkerwijs te verwachten is op voorraad!

Aanbeveling
Zoals ik zelf ook op advies van collega bij Cameraland terecht ben gekomen!

Anna190993 16-05-2014

Hielp me goed en wist waar hij het over had. Hij pakte direct de goede lens voor me.

Liet mij ook een andere lens zien die voordeliger was.

Zoveel keuze

Aanbeveling
Mijn pa er binnenkort ook maar eens heensturen:)

Extra toelichting
Erg blij met de hulp die ik kreeg. Ik was snel geholpen, dus bedankt nogmaals

Vendrig 16-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het ligt goed bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid

Service is goed,je word heel goed geholpen,uitleg over het product wat eventueel wil kopen is ook goed,staan vakkundige mensen in de winkel,die vakundigen en met passie hun werk doen

Assortiment
Voldoende en netjes uit gestald

Aanbeveling
Goede winkel met vakkundig personeel die alles keurig uitleggen

Extra toelichting
Het is een goede winkel met vakkundig personeel die alles keurig uitleggen en in de winkel ligt en staat alles netjes gesorteerd

HCD1958 16-05-2014

Super service. Omruilen geen probleem. Deskundig advies. Zeer klantgericht.

Assortiment
Ongekend assortiment op voorraad. Bijna alle denkbare accesoires, alle merken, veel modellen.

Aanbeveling
Vanwege boven - en onderstaande argumenten zou ik iedereen aanbevelen camera's en toebehoren bij cameraland aan te schaffen.

Extra toelichting
Personeel heeft zeer veel kennis en neemt volop de tijd om je (verder) te helpen. Uitgangspunt is de klant en wat de klant wil. Cameraland is er niet alleen voor de professional, ook gewone gebruikers worden op een plezierige manier deskundig geholpen. Prijzen vergelijkbaar met internet en oneindig meer service en advies.

Herman Heijne 16-05-2014 Via de website gekocht

De webwinkel is overzichtelijk en net zo geavanceerd als grote webwinkels alleen dan gespecialiseerd in fotografie

We zijn langs geweest in de winkel. Personeel is vriendelijk en in de winkel staat een groot assortiment zoals bij een ouderwetse fotografiewinkel. Oud concept gecombineerd met nieuw.

Assortiment
Daar waar een andere grote fotografie webwinkel ons aan het lijntje hield met de bestelling van een "overjarig" model CANON EOS 600D, kon er bij Cameraland direct worden geleverd.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel. Je wordt snel geholpen en neemt men de tijd om te adviseren.

Extra toelichting
Netjes geholpen, vriendelijk personeel. Product wordt even netjes laten zien in de winkel.

HONLD 16-05-2014

Ben in de winkel in Alkmaar geweest. Prima bereikbaar met gratis parkeerplaatsen ervoor.

Lange wachttijd in de winkel. Enerzijds vervelend, anderzijds positief omdat het personeel echt alle tijd voor je neemt en zich niet op laat jagen.

Assortiment
Ik weet niet wta er allemaal is aan camera's, maar voor mij is er keuze genoeg!

Aanbeveling
Prima assortiment tegen prima prijzen en mensen met verstand van zaken.

paulvanderveer 16-05-2014

overzichtelijk en snel vindbaar

snelle follow up na reserveringen en vragen

Breed en diep

goede ervaringen

Extra toelichting
Camaraland.nl is een prettige overzihctelijke en interactieve site.

Jasper35 16-05-2014

Prettige moderne website, met goede search mogelijkheid, makkelijk als je weet wat je wilt. De Top 10 rankings in de camerasecties helpen je om je keuze te maken, evenals de duidelijke en uitgebreide productomschrijvingen. Beter kan het resultaatoverzicht, de sortering/volgorde verdwijnt telkens als je een product hebt bekeken en daarna weer teruggaat naar het resultaatoverzicht.

Veel expertise aanwezig in de winkel, alle medewerkers weten van wanten. Klantvriendelijkheid is goed, al verschilt de stijl van benadering bij een aantal medewerkers. Sommigen zijn nogal recht door zee (kan wat arrogant overkomen), maar de bedoelingen zijn goed. Inruilmogelijkheid voor gebruikte producten is fijn

Assortiment
Het assortiment is up-to-date, de voorraad lijkt afgestemd op de nieuwste en beste producten. Vitrines in de winkel geven snel overzicht, en demo-modellen zijn zo gepakt en beschikbaar. Top.

Aanbeveling
De combinatie van een moderne webshop en een voorraadhoudende winkel biedt klanten de hele "customer journey": Van zelfstudie en onderzoek tot het uiteindelijke fysieke aankoopmoment. Voor iedereen binnen de regio een supercombinatie.

Wim de Jong 1950 16-05-2014

In eerste instantie een Nikon D600 gekocht. Heel goed gesprek gehad over de aankoop.
Vervolgens hier op een paar maanden later op advies een 24/70 mm gekocht met zeer goede voorlichting.
Voor mij TOP !

Assortiment
Zover ik artikelen nodig had was dit altijd op voorraad. Goed assortiment

Aanbeveling
Vanwege de klantvriendelijkheid en de deskundige benadering van mij als klant beveel ik CAMERALAND bij een ieder van harte aan.

Extra toelichting
Het is moeilijk om nog een winkel te vinden waar je nog echt als klant wordt behandeld. De klantvriendelijkheid bij CAMERALAND en het uitgebreide assortiment is voor mij reden om CAMERALAND als mijn huisleverancier aan te merken.

Tim on camera 16-05-2014

Een tweede hands aankoop bleek voor mij toch niet de juiste te zijn en zonder problemen kon ik deze na een aantal weken toch gewoon nog omruilen.

Extra toelichting
Prima geholpen en genoeg assortiment om al je wensen in te kunnen vullen. Je voelt je als een kind in de snoepwinkel.

John Hofboer 16-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar van Ostadelaan

Kom binnen bij Cameraland, de eerste vraag is niet: kan ik u soms de aanbieding van de week in de maag splitsen, maar: Voor dat ik u vraag waarmee kan wij u van dienst kunnen zijn. "Hoe drinkt u uw koffie of thee?
Kijk rustig rond en wanneer u iets wil weten schroom niet om het te vragen.

Assortiment
Luilekkerland voor iedereen die fotograferen als hobby heeft.

Aanbeveling
Ik woon in het oosten van het land (omgeving van Arnhem) en heb het er al een aantal keren met plezier voor over gehad om de 280 km te overbruggen om Cameraland weer eens te bezoeken.

Extra toelichting
Gewoon een ouderwets geweldige winkel met medewerkers die perfect weten waar ze het over hebben, Nooit opdringerig op denigrerend en altijd voorkomend en vriendelijk. Kortom een adres waar je graag de zuur verdiende euros met een tevreden gevoel achterlaat. In de

mave46 15-05-2014

overzichtelijke winkel met veel keuze.

Gratis sensorreiniging veel informatie.

Assortiment
zowel nieuw als tweedehands veel keuze.

Aanbeveling
Prettige bediening en vakkundig personeel.

Nico87 15-05-2014

Overzichtelijke website, bestellen en betaling is snel gedaan, bezorging is rap.

Geen ervaring met aftersales of problemen die opgelost moesten worden.
Service die buiten verkoop, zoals productuitleg, how-to's en leuke weetjes zijn geweldig uitgewerkt!

Assortiment
Voldoende verschillende producten, noot problemen gehad met voorraad.

Aanbeveling
Als webwinkel zou ik Cameraland als eerste aanbevelen. Als fysieke winkel woon ik helaas te ver van de winkel af voor een bezoekje, echter zou ik vrienden in den haag of utrecht jullie zo aanraden.

Extra toelichting
Meer dan een winkel alleen, een totaalpakket van leerzame weetjes, superdeals, relatief goedkope prijzen en een snelle service. Waar kan je nog meer om vragen?

chrischa 15-05-2014 In de winkel gekocht

wat je zoekt is makkelijk te vinden op de site

Uitgebreide informatie in de winkel gekregen

Assortiment
Er is zoveel keus dat je haast niet meer weet wat je zult kiezen. Ook in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
duidelijke site en dan ook nog eens een winkel waar je alles persoonlijk kunt vragen. Helemaal top.

Extra toelichting
Cameraland is een winkel met een duidelijke site en een fysieke winkel waar je prima wordt geholpen. Personeel met kennis van zaken en alle tijd voor je. Omdat dit zo'n goede zaak is is het er wel altijd druk zodat je de tijd moet nemen om hier iets te kopen maar qua kwaliteit en prijs is dat het zeker waard.

A. Kostelijk 15-05-2014 In de winkel gekocht

Goede parkeerplaats

Bij klein probleem, meteen goed oplossen

Assortiment
Heel groot, verrekijkers, camera's noem maar op

Aanbeveling
Zoals hierboven beschreven en bovendien vakkundig, vriendelijke mensen die zelf fotograferen

manon76 15-05-2014

Het product dat ik zocht kon ik gemakkelijk vinden op de website. Ik was verbaasd over de grote keuze. Het bestelproces is duidelijk.

De service is goed, snelle levertijd.

Er is veel keuze.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar goede ervaringen met cameraland. Vooral de service in de winkel vind ik goed. Er is veel kennis aanwezig en men neemt de tijd voor je.

Extra toelichting
Ik heb goede ervaringen, vooral m.b.t. de service.

Bart Bos 15-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

soms niet makkelijk producten te vinden op de site

goede duidelijk uitleg over producten.

ik ben erg tevreden

geert5519 15-05-2014

wordt netjes thuisbezorgd

service was goed binnen de afgespoken tijd bezorgt

vanwege mijn goede ervaring

Extra toelichting
de besteling liep wat langs elkaar heen , door verkeerd begrip beiderzijds. Maar dit is telefonisch netjes opgelost en is alles toch goed gekomen

Harm1961 15-05-2014

Het is net een snoepwinkel, zo veel keuze, je kunt niet "misgrijpen"

Ging niet helemaal goed met het bestellen via internet, kleine bug in het systeem voor die ene camera. Gebeld, besteld en ontvangen. Top!

Assortiment
We wisten wat we wilden kopen
En dat was op voorraad, gekocht voor een redelijk scherpe prijs

Aanbeveling
Hoe makkelijk en goed wil je het krijgen

Extra toelichting
Via een tip op deze site terecht gekomen. In het oerwoud van camera's, bodies, lenzen en allerlei ander fotograveermateriaal is het prettig zoeken en vooral vinden op de site van Cameraland.

Jan van Franeker 15-05-2014 Via de website gekocht

Site goed doorzoekbaar, makkelijk bestellen en betalen + ophalen pakje system werkt lekker. Minpuntjes dat bij afgelopen 2 bestellingen 1x onderdelen van het bestelde misten, en de 2e keer de internetbetaling via creditcard blijkbaar niet goed doorkwam.

Minpuntjes hierboven werden snel en netjes opgelost.

Assortiment
min of meer alles wat ik voor fotografie of optiek zou willen is meestal op voorraad

Aanbeveling
goede zaak met vakkennis, dus ja aan te bevelen.
Heb wel de indruk dat de prijzen tov concurrentie niet meer zo scherp zijn?

Extra toelichting
Ik heb weinig tijd om echt naar de winkel te komen, en dan werkt het internet system van Cameraland plezierig.

R26. 15-05-2014

ik hou het op een algemeen cijfer aangezien ik geen ervaring heb met de website.

Uitstekende service. Bij een aankoop of een vraag wordt er de tijd voor je genomen om dingen uit te leggen en te demonstreren. Eventuele andere alternatieven worden geboden. Dit komt professioneel over. Producten worden netjes ingepakt verkocht en zeker bij de basisartikelen is er genoeg op voorraad, zodat een levertijd niet van toepassing is.

Assortiment
Ruim assortiment. Tot nu toe altijd alles nog kunnen vinden om mijn hobby uit te breiden en altijd voor een mooie prijs.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere mensen. Zeker voor de startende hobbyfotograaf is de dienstverlenende service erg goed en ze hebben alle basisartikelen en een groot aantal uitbreidingen zo voor het pakken.

Extra toelichting
Een hele goede indruk over de winkel en vooral de service die verleent wordt door het personeel. De website ben ik nog niet mee in aanraking gekomen, maar de winkel beleving is erg positief en mond op mond reclame is dan ook zeker van toepassing.

LV1 15-05-2014

Webwinkel is perfect, maar hapert soms op iPad, vandaar geen 10

Heel veel kennis van zaken.

Assortiment
Meeste is direct leverbaar, ook minder gangbare artikelen

Aanbeveling
Gewoon een uitstekende zaak.

Extra toelichting
Gewoon een uitstekende zaak en de meeste is direct leverbaar, ook minder gangbare artikelen! Mijn laatste aankoop was een eenvoudig SDkaartje, wel met wifi.

Demi Stathi 15-05-2014

Duidelijke website met goede informatie en vergelijkingsmogelijkheden.

Als klant krijg je een goed en een op de klant gericht advies, dit alles zonder opdringen van de verkoper. Dit geeft een goed gevoel.

Assortiment
De keuze in het assortiment is ruim en ook voor ieder type van fotograaf (beginner-proffesioneel) zijn er genoeg spullen op voorraad. Het is net het gevoel van de speelgoedwinkel dat je als klein kind had.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel absoluut aan, vanwege de goede service en prijsverhouding.

Extra toelichting
Kort om en to the point, erg goede service en een ruim assortiment tegen een goede prijs.

Sander Sanders 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Laatst was ik id winkel. Wat ik zocht was helaas niet op voorraad. Bestelling geplaatst en keurig thuis ontvangen.

Twee stuk van een item besteld. bij ontvangst ban de bestelling bleek 1 item niet juist. Via antwoordnr terugstuurt en juiste item alsnog ontvangen.

Assortiment
Tja, wat hebben ze niet?!

Aanbeveling
De deskundigheid is breed en diepgaand. Een absolute aanrader om bij Cameraland je foto en filmspullen te halen

Extra toelichting
Cameraland is een heerlijke winkel. Je wordt er altijd vriendelijk en zeer professioneel geholpen. Alles op gebied van fotografie en film is er volgens mij te krijgen en zeer veel items zijn op voorraad. Prijzen zijn goed en het mooie is dat je voor spullen die je niet meer nodig hebt vaak een redelijke inruil prijs krijgt. Kortom een speelgoedwinkel voor volwassenen waar je je al snel thuis voelt. Een absolute aanrader.

amve 15-05-2014

Via een mailing geattendeerd op de sale. Enkele artikelen gekocht tot volle tevredenheid.Prettige
gemakkelijke sites met informatie.

Bestelling opgehaald in Alkmaar, voorkeur gevraagd bij het afrekenen die gemakkelijk via Ideal mogelijk is.Bestelling stond op de afgesproken dag gereed.

Assortiment
Assortiment is goed, zou graag wat meer van Pentax willen zien, dit is mijn voorkeur voor een dslr, met name keuze in
objectieven. zou wat groter mogen zijn.

Aanbeveling
Vele van mijn vrienden heb ik op uw winkel geattendeerd, en met name hen gewezen op de professionaliteit van het personeel, uitgebreide voorlichting was voor vele van hen een openbaring.

Pozeidon 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de oude website ging het altijd al goed en op de huidige website is het heel makkelijk om te vinden wat je zoekt en te bestellen.

Vooral in de winkel is de service top. Op de website zou ik hier nog wel wat meer van terugzien bij het zoeken naar een camera of lens. Bijvoorbeeld door een kort lijstje met voor en nadelen van een bepaalde camera en lens en/of een link naar een pagina van deze site met meer diepte informatie zoals ook bij de pagina camera kopen gedaan is.

Assortiment
Prima, alles wat ik nodig had heb ik kunnen vinden. Vaak wel wat duurder dan in andere (web)winkels in het land. Maar service telt ook mee.

Extra toelichting
Prima winkel waar zeker als je naar de fysieke winkel komt veel advies en informatie word gegeven.

Wim Kloosterboer 15-05-2014 Via de website gekocht

- Parkeren voor de deur
- Easy access tot de webshop
- Goed advies in de winkel
- Prima service

Foute keus gemaakt bij aankoop op webshop. Daarna uitstekend geholpen om de juiste keus te maken.

Assortiment
Zeer ruime keuze van artikelen. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Vanwege de goede service raad ik deze winkel zeker aan een ieder aan.

Extra toelichting
Na een verkeerde keuze gemaakt te hebben werd ik ontzettend goed en vriendelijk behandeld. Door naar de winkel te komen kon ik samen met de verkoper tot een betere keuze komen. Toestel ingeruild voor een andere die beter aansloot bij mijn wensen en eisen.

Adri van Oudenaarden 15-05-2014 Via de website gekocht

Selectie maken van wat je wilt bestellen gaat super eenvoudig.

Bestelling wordt snel afgerond, super service.

Ruime keuze, zeer compleet

Aanbeveling
Ik kan deze winkel als positief aanbevelen bij iedereen, snelle service en levering van de bestelde spullen.

Extra toelichting
Al is het groot of klein, duur of goedkoop, de spullen worden snel en correct geleverd.

Janna 15-05-2014

Bestelling is goed gelukt zonder problemen

Heel deskundig en vriendelijk personeel.

Onvoorstelbaar veel

Extra toelichting
Prettige winkel, deskundige helpers.

Bert Daems 15-05-2014 Via de website gekocht

Kan thuis op de bank bestellen!

Afspraak precies zo als afgesproken!

Breed!

Zeer hoog!

Extra toelichting
Makkelijk om te bestellen en ook leuk om eens te kijken wat er zo al te koop is!

HoFa 15-05-2014 Via de website gekocht

De webshop is overzichtelijk en lekker makkelijk

Wil je iets weten dan bel je en krijg je deskundig advies

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende voor de hobbyist en de gevorderde.

Aanbeveling
Zeker. Alleen al vanwege de klantvriendelijkheid en goed adviezen

Extra toelichting
Cameraland is voor mij een van de sites die ik altijd even raadpleeg als ergens naar op zoek ben.

nikemeisje 15-05-2014

een overzichtelijk menu, goede zoekfunctie, helder overzicht van produkten, met bruikbare foto's, en simpele betaalfunctie

snelle service, netjes verpakte produkten en klantenservice is goed bereikbaar

Assortiment
voor ieder wat wils in verschillende prijscategorieën, alleen voor de superprofessional zouden er nog wat attributen bij kunnen

Extra toelichting
ik kom altijd bij camera.nl als ik mij wil oriënteren op nieuwe produkten, iets specifieks zoek, een prijsindicatie wil of reviews wil lezen. tot nu toe ook altijd geslaagd, maar ik heb nog niet veel produkten voor mijn digitale fotografie aangeschaft.

van Kuijk64 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alle producten zijn heel gemakkelijk te vinden en te bestellen.

Goede service als je iets gekocht hebt en het toch bijvoorbeeld moet ruilen. Geen enkel probleem

Assortiment
Bijna teveel om uit te gaan kiezen. Echt super !!

Aanbeveling
In grote mate. Want jullie hebben alles in huis wat iemand kan wensen. Zowel qua assortiment en service.

Degrieck geert 15-05-2014 Via de website gekocht

iedereen!!

uitmuntend service

scouting 1964 15-05-2014

Zeer goed advies

Goed assortiment

Aanbeveling
Je wordt er goed geholpen

Tazzin 15-05-2014 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en gemakkelijk