Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

George Stoekenbroek 07-08-2021

Grote keus aan artikelen in de winkel. Personeel vriendelijk en deskundig. Grote gratis parkeerplaats.
Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant

HKL 07-08-2021

allemaal uitstekend gegaan en prima en snel geleverd! was de 1e keer maar is zeker voor iedereen een aanrader!!

Giorgio 06-08-2021

I needed some advice on choosing a product by sending an email to the store and after a few hours I got the answer! I bought the product and the delivery was very fast.

Ed Groen 06-08-2021

Klantvriendelijkheid en zeer deskundige medewerkers met een ruime assortiment wat wil je nog meer.

Maarten Kuethe 06-08-2021

Altijd weer opvallend hoe plezierig en vakkundig je geholpen wordt (ook als je voor iets simpels komt waar weinig aan verdiend wordt.)
Echt de moeite waard voor een ritje naar Alkmaar en een aanrader aan andere mensen.

Chris 06-08-2021

Prettig contact wanneer ik vragen hebt over het product, zowel via mail als telefonisch. Snelle levering zelfs wanneer product niet op voorraad houden ze contact met je over hoe de stand van levering is.

peter 06-08-2021

Prima winkel, deskundige mensen, groot assortiment. Zowel fysieke winkel als website vrij volledig.

Andre 06-08-2021

Online een objectief besteld en binnen no time was het geleverd in een stevige verpakking. Dik tevreden over de snelle afhandeling.

Simon 06-08-2021

Voor de provincie NoordHolland is de winkel in Alkmaar een aanwinst voor camera’s en verrekijkers en andere accessoires om je hier te laten adviseren.
Men neemt de tijd en bied je een consumptie aan terwijl je wordt geadviseerd. Een aanrader dus!

A Rijkenberg 04-08-2021

Mijn 24-70 Canon lens was defect en ondertussen al 2x gerepareerd aan dezelfde error. Eenmaal weer terug in de winkel met dezelfde error werd er goed meegedacht over een oplossing en mocht ik een nieuwe (dezelfde) occasion lens met een grote korting. Erg fijne hulp!

POGS 03-08-2021

Goede winkel met vakkundige personen en adviezen.
Omdat de winkel bij mij vandaan niet ver is heb ik nog maar één keer van digitaal bestellen gebruik gemaakt omdat het product werkt met een digitale sleutel.
Goed geholpen en zeker geen klachten!

Jos 03-08-2021

Mooie winkel met uitgebreid assortiment. Vriendelijke en deskundige verkopers die ruim voldoende de tijd nemen om de klant goed te informeren over het product dat zij willen aanschaffen

Paula 02-08-2021

Altijd weer een prettige relaxte sfeer in de winkel.
Er bestaan geen domme vragen, voel je.
Men neemt ruim de tijd voor de klant.

Mladen Cicek 02-08-2021

Afhandeling van vragen, daarna bestelling en de levering is perfect verlopen, al ging het om een 2de hands artikel van 50€.

Niet belangrijk 02-08-2021

Prima geholpen, alle tijd voor vragen en antwoorden. Groot assortiment. De site heb ik niet geraadpleegd.

Szabo 01-08-2021

Zeer tevreden.
In een opwelling mijn oude camera’s te koop aangeboden aan cameraland voor inruil waarbij ik zeer snel, netjes en correct ben geholpen. Inkoopprijs was heel redelijk en naar tevredenheid. Ook de adviezen bij aanschaf van een nieuw systeem met accessoires waren mi eerlijk waarbij ook de tijd voor je wordt genomen en er wordt geluisterd en meegedacht.

Pascal van der Arend 01-08-2021

Top winkel
Online lens gereserveerd en een paar dagen later in de winkel bekeken
Deze lens ook gekocht
Ik had nog een kabeltje nodig voor mijn afstandsbediening
Deze was niet op voorraad en men kon ook niet zeggen wanneer deze binnen kwam door instabiele levering uit China
Kon wel een pre order maken
Dit gedaan en een paar weken later kreeg ik een mail dat deze binnen was
Top geregeld

John 01-08-2021

Ik heb een hartstikke goede ervaring met cameraland.
Snelle levering van producten ,goede en snelle
communicatie en een gebruiksvriendelijke webshop. Wat wilt een klant nog meer.

Frans 01-08-2021

Contact gehad met de verkoper, zeer netjes te woord gestaan en een duidelijk antwoord.
De bestelling was zeer goed verpakt, en de volgende dag in huis.
Shapo ga zo door.

Photofab 31-07-2021

Zeer wel willende mensen, met nog een hoog niveau van klantgerichtheid, een winkel die je kunt vertrouwen en jou als klant vertrouwd, zeer aanbevelingswaardig.

Dick van Ginkel 30-07-2021

Goed prijsverhouding vs aanbod, keurige communicatie en dezelfde dag verzonden, en werd van alle stappen perfect op de hoogte gehouden via de e-mail.

Rob 30-07-2021

Transparant bestelproces met duidelijke communicatie, geen enkel onverhoopt probleem, dus precies zoals het moet. Pakket kunnen afhalen op afhaaladres naar keuze is een pre.

Marco Knies Fotografie 30-07-2021

Perfect geholpen, adviseur luistert heel goed naar de wensen van de klant. Waardoor ik het juiste product heb kunnen kiezen.

Jan 29-07-2021

Weer een mooie deal kunnen doen bij Cameraland. Mooie inruil en aanschaf van de apparatuur. Snel, goed verzorgd en wederom tevreden. Kortom de volgende keer sowieso weer bij Cameraland.

Antoine 29-07-2021

Afgelopen zaterdag 24 juli 2021 een Nikon D7100 body besteld. Volgens de omschrijving was de handgreep niet mooi meer. Maandag 26 juli werd de camera al bezorgd, razend snel dus. Na uitpakken glimlachte een zo goed als nieuwe body mij toe, van een minder mooie handgreep was absoluut geen sprake, de camera ziet er perfect uit zonder gebruikssporen en brandschoon.
En minder dan 6000 clicks, wat wil je nog meer?