Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1025 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Maarten van Tiggelen 02-08-2014 Via de website gekocht

ondersteuning voor "dummies"op website kan wellicht iets beter

Goede kennis in winkel en prima werkende website en logistiek

alles kunnen vinden

ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
De keus op de website zou wellicht nog iets beter ondersteund kunnen worden.

J Bakker 1976 02-08-2014

Alkmaar dicht in de buurt en een webshop

Klant gericht en een goede uitleg over producten
Personeel weet waar ze over praten.

Groot assortiment

Aanbeveling
Mooie complete winkel/webshop en deskundig gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Goede winkel met goed advies en een groot assortiment

Tevreden klant 94 02-08-2014

Extra toelichting
Er wordt erst goed naar de wensen van de klant geluisterd en daarna wordt pas Eem onderbouwudvadvies gegeven. Daarbij wordt niets opgedrongen, wel wordt op een prettige manier de voors en tegens van een keuze toegelicht.

Jeanette de Vries 02-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via via ben ik bij camera in Alkmaar gekomen Prima geholpen ,vriendelijk, goede uitleg .

Annette van Dijk-Leek 02-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De manieren om te shoppen bij Cameraland zijn legio. Als je vragen hebt kun je deze snel stellen via de website of je terug laten bellen. In de winkel zelf word je ook altijd snel en vakkundig geholpen.

Ik heb niets te klagen over de service. Dit maakt dat vragen stellen (ook al voelt dat soms als een domme vraag) geen obstakel is. Ze denken goed mee en vragen door als ze vermoeden dat je twijfelt of je een bepaald product wel echt nodig hebt. Zonodig bieden ze een alternatief. Vrijblijvend uiteraard.

Assortiment
Ik heb inmiddels aardig wat aangeschaft en als ik wat zoek, heb ik het altijd nog bij Cameraland kunnen vinden. Ik mag dus wel concluderen dat het assortiment top is.

Aanbeveling
Ok, in verhouding ligt de prijs misschien wat hoger dan bij andere soortgelijke winkels. Maar de service, klantgerichtheid, kwaliteit, en garantie die geboden wordt maken dat ik uiteindelijk toch liever voor Cameraland kies. Om die reden haal ik anderen ook over de streep. Je wilt uiteindelijk toch tevreden zijn met je aankoop.

Extra toelichting
In eerste instantie was ik geneigd snel tot aankoop over te gaan zonder me eigenlijk goed voor te laten lichten. Nu ik mezelf als vaste klant van Cameraland zou kunnen betitelen, kan ik aangeven dat dit met name komt doordat ik de drempel heel laag vind. Elke keer als ik met vragen zit of een bepaald product voor mij iets zou kunnen zijn of als ik sowieso met vragen zit, is het enorm prettig dat je weet dat je hier een eerlijke reactie op krijgt. Ook al is dat misschien niet altijd de reactie die je zou willen horen. Ik heb liever dat iemand me eerlijk zegt dat een bepaald product niet bij mij past, dan dat hij me domweg iets probeert aan te smeren. Die oprechtheid en kennis van wat er verkocht wordt maakt voor mij Cameraland tot mijn favoriete fotowinkel. Dat eurootje meer heb ik er dan ook voor over.

Frank Swinkels 02-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top, maar per definitie altijd ruimte voor verbetering.

Prima, snel en vakkundig.

Assortiment
Ik vind er alles wat ik nodig heb en meer. Geen 9 of hoger omdat er nog zoveel meer op de wereld te verkrijgen is. Aan de andere kant scheelt dat ook weer een hele hoop zoekwerk... ;)

Aanbeveling
Direct en volmondig! In het verleden ook al vaak gedaan. Goede feedback gekregen van de geadviseerden en daarom durf ik dat ook in de toekomst te blijven doen.

Extra toelichting
Produkten van topmerken, ruim assortiment (óók tweedehands!), zeer vriendelijk en ter zake kundig personeel, kortom: alle ingrediënten zijn aanwezig om probleemloos iets aan te schaffen waar men lang plezier van kan hebben. Voor een bezoek aan de "echte" winkel rijdt ik zonder tegenzin ruim een uur naar Alkmaar. En hoewel de webshop heel handig is (kleine zaken koop ik online), ga ik voor de "grote" items naar de winkel.

Jörgen.p 02-08-2014

Alles staat op de plaats waar het thuishoort. Geen hinderlijke obstakels o.i.d. En ruim voldoende filtermogelijkheden.

Ik ben eerlijk en met echte passie voor het fotograferen geholpen. Waar gaat een verkoper nog voor je rennnen zodat jij het kan filmen?

Assortiment
Ken weinig winkels met zoveel keus.

Aanbeveling
Ik raad deze shop al een paar jaar aan.

Extra toelichting
Ik kan er kort over zijn, dit is de beste winkel!

saskiavantooren 01-08-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk en snel bestellen

Veel en goede informatie

Extra toelichting
Ik kreeg hele goede informatie en uitleg wat ik het beste kon aanschaffen.enthousiaste en vakkundige mensen

Jeffrey Haak 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website op de PC werkt super, de mobiele versie kan nog wel wat gebruiksvriendelijker en overzichtelijker.

Een 2e hands lens gekocht in de winkel en vriendelijk personeel en behulpzaam.

Assortiment
Ik ben een beginnend fotograaf maar zover ik het kan zien is het assortiment optimaal!

Aanbeveling
De groote van de winkel zou nog iets groter mogen aangezien jullie een flink assortiment hebben. Zoals ik al aangaf bij gemak kan de mobiele versie nog wat extra aandacht gebruiken.

Extra toelichting
Al met al een super winkel en een breed en diep assortiment! Zeker niet mijn laatste aankoop bij Camerland.

irona 01-08-2014

goede uitgebreide informatieverstrekking

Assortiment
door de grote keuze kan het moeilijk zijn welke je moet kiezen

persoonlijke behandeling

Extra toelichting
Een bezoek aan de winkel prefereer ik boven online bestelling vanwege bovengenoemde punten

Meike Gaandeweg 01-08-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar, veel deskundigheid.

Assortiment
Zo groot assortiment dat ik blij was geholpen te worden en niet alles hoefde bekijken!

Extra toelichting
Tijdje geleden Canon compact camera gekocht in winkel Alkmaar. Ging vlot, precies naar mijn wens. Dus gewoon goed advies, zonder verkooppraatje. Heb compact camera Canon gekocht en veel mee gefotografeerd, helaas verloren op groot muziekfestival. Helaas is de reden van nieuwe aankoop eerdaags dus negatief, maar ga wel met positief gevoel weer naar winkel. Weer voor persoonlijk advies, want dat betekende snel, en goed en goedkoop klaar!

ellie wijman-loots 01-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
gewoon goed, snel en adequaat geregeld.

Mark283738 01-08-2014

Winkel is voor ons om de hoek. Alleen als het druk is moet je soms lang wachten voor je geholpen word. Daar staat dan wel tegenover dat je zelf ook goed geholpen word.

Perfect. Ze weten waar ze het over hebben en bij problemen word je keurig geholpen.

Assortiment
Ruim aanbod van nieuwe maar ook gebruikte artikelen

mandyscholten 01-08-2014

Door dat jullie de categorieen aan de zijkant hebben en ook nog eens een zoekfunctie kan ik snel de producten vinden die ik graag wil. Helemaal top dus.

Ik wordt altijd snel en vriendelijk geholpen door de medewerkers en ook bij een bestelling gaat het altijd goed en krijg ik mijn spullen snel en netjes geleverd.

Assortiment
Ik ben sinds een jaar een professioneel fotograaf en kan altijd mijn spullen bij jullie halen. Ook toen ik nog een hobby fotograaf was stonden jullie klaar voor mij en konden jullie mij goede adviezen geven over het assortiment en de producten.

Aanbeveling
Zeker weten dat ik jullie aanbeveel!

Extra toelichting
Ik heb alleen maar positieve ervaring met cameraland en kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik graag bij jullie kom voor nieuwe apparatuur of advies!

ingrid1348 01-08-2014

gemak scoort wat minder in de huidige zaak. Ik ben slecht ter been en had graag toch even een zitplek gehad bvb. Dus ik hoop dat daar straks in het nieuwe pand wat ruimte voor gereserveeerd is. koffie drink nu eenmaal toch lekkerder als je wat ruimte hebt...;-)dan wordt ook dit cijfer een 10.

meedenkend personeel, goed advies, voldoende tijd, ook al staat de winkel vol... top !

Assortiment
in de nu nog kleine winkel staat verbazingwekkend veel, benieuwd naar het nieuwe pand straks, moet een echt eldorado worden voor de gretige fotograaf, pro of amateur.

Extra toelichting
Ik kom graag in de Cameralandshop, altijd vriendelijk personeel, altijd goede service, altijd tijd voor je, goed advies. Hier ga je naartoe met een goed gevoel en kom je buiten met een nog beter gevoel.

aeshna 01-08-2014

Frequente herhaling van de popup waarin gevraagd wordt in te tekenen op de nieuwsbrief bij het doorbladeren van de (tweedehands) artikelen stoort mij wel; één maal vragen volstaat lijkt me

Zeer korrekte opvolging van uw zijde en tranceermogelijkheid bij verzending apprecieer ik zeer

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit is in orde en service (zoals beschreven) beviel me goed

Tommy1jerry2 01-08-2014

Er is rust in de op de site en overzichtelijk.

goede service en uitleg als het te lang duurt.

Assortiment
te veel om op te noemen.

Aanbeveling
je kan er alles vinden wat je zoekt.

Super zaak.

TonnyS54 01-08-2014

Goede bereikbaarheid, prettige openingstijden.

Klantvriendelijk, deskundig, meedenkend.

Zeer ruim.

Aanbeveling
Goede prijs, goed advies, ik voel me er thuis.

Extra toelichting
“Goedemorgen, wat kan ik voor u doen?” vraagt de Cameraland-verkoper. “Ik wil graag een telelens voor mijn Canon 40D. Een goeie. ’k Heb een 70-300 en een extender 2.0, ooit gekocht voor mijn oude 10D maar die werken niet samen op de nieuwe camera. En die wil ik inruilen.” Ik leg beide attributen op de vitrine. “Klopt. Ik heb precies wat u nodig hebt.” Hij troont me mee naar de etalage. Daar staat een knoeperd. “Dit is hem, de Sigma 200-500mm. f2.8...,” lacht hij. “Afgeprijsd van €18.999,- naar €9.000,- . Een prikkie! Daarmee kun je erwtjes op het bord van je overbuurman tellen.” Hij keert meteen weer om naar de toonbank. “Alle gekheid op een stokje. Tuurlijk mag u ’m kopen, maar dat ding is voor ons enkel een lens die onze klanten letterlijk dichterbij haalt.” Hij speurt de glaswand achter zich af en pakt twee dozen. De Sigma is de voordeligste, een kwalitatief prima apparaat voor de hobbyfotograaf, tikkeltje topzwaar. “Ik kan natuurlijk niet in uw portemonnee kijken, daar is zelfs die gigalens niet goed genoeg voor, maar ik schat u in als een liefhebber. Dan moet u deze eens overwegen.” Hij opent de doos van de Canon EF 100-400mm. “Lichter, handzamer en veel minder lichtverlies, gemaakt voor uw Canon, net een maatje meer dus. Kost ook meer, €1.399,-, maar hij is de investering waard.” Ik sta in dubio. Het prijsverschil is een week vakantie, maar ik krijg er twintig jaar plezier voor terug. Na een kwartier is de koop gesloten. M’n oude spullen leveren ook flink wat op. Ik ben een heel tevreden klant. Mooi dat Cameraland zijn zoeker op mijn behoefte instelt…

J.W. Alkemade 01-08-2014

Prima zoekfunctie. Het gezochte product snel gevonden en een goede beschrijving van het product.

Goede en snelle service. Product gekocht in de webshop werd snel thuis bezorgd. Min puntje is dat je de waardebonnen niet via de webshop kunt verzilveren.

Assortiment
Ruim assortiment. ook de webshop is makkelijk te gebruiken en bestellingen worden snel bezorgd.

Aanbeveling
Vakkundig en vriendelijk personeel.

Extra toelichting
Goede ruim gesorteerde winkel. Zowel online als in de winkel zelf. Vriendelijk, vakkundig personeel.

Michel van der Laan 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zoekwoorden worden ook echt gevonden,zelfs als je niet helemaal precies de exacte naam van het product weet.

Even bellen en je krijgt alle informatie die je nodig hebt.

Assortiment
Ik had een niet alledaags dingetje nodig, en die hadden ze ook nog op voorraad.

Aanbeveling
Ik zou absoluut iedereen die ik ken zonder terughoudendheid verwijzen naar cameraland.

Extra toelichting
Het is lastig als je een vraag stelt en degene aan de andere kant (die er verstand van zou moeten hebben) begrijpt je vraag niet eens... Daarom ga ik gewoon naar Cameraland. Lui die er verstand van hebben en die je niet met een lullig antwoord weer op pad sturen. En niet te beroerd om het artikel waar je vraag over gaat er even bij te pakken om het je te laten zien. Gewoon een goede winkel met vakmensen, daar hou ik van.

Texelaar 01-08-2014

Is mooi laat in de middag bestellen volgende morgen in huis als het voorraad is.
Alleen de site vind ik erg wennen na de update . De oude was duidelijker vond ik zelf.

De service is gewoon de beste geen moeilijke dingen als er wat is. Gewoon lekker oplossen en das mooi.

Assortiment
alles wat je wil is er en als het er niet is komen ze er zeker voor je aan.

Aanbeveling
Ik beveel alleen maar deze winkel aan. Dichtbij en een top service

Extra toelichting
Ik beveel hem bij iedereen aan de winkel. De service is top en ze nemen de tijd voor je. Ik kom vanaf texel en kreeg zelfs een bak koffie aangeboden. En niet van hier is je bestelling afrekenen en tot ziens. Maar keurig de tijd nemen uitleggen en een praatje erom heen. Top.

Ans4700 01-08-2014

Alles is overzichtelijk, wat je zoekt goed te vinden. Je kunt producten vergelijken en bestellen gaat vlot. De levering is ook op tijd.

De levering gaat goed, retour sturen geen probleem. Ben er al jaren tevreden over.

Assortiment
Helemaal beoordelen kan ik het niet, maar ze hebben erg veel op voorraad. Dat maakt dat je snel het bestelde product in huis hebt.

Aanbeveling
Wat betreft online aankopen het grote assortiment en de betrouwbaarheid.

Extra toelichting
Als ik precies weet wat ik wil aanschaffen is dat gemakkelijk online te doen. Vaak weet ik het niet en dan wil ik graag deskundig advies. Daarvoor ga ik dan naar de winkel en dan heb ik daar een rit van 160 km (x 2)voor over. Dankzij het grote assortiment kun je de toestellen ook goed vergelijken, voelen hoe ze in de hand liggen.

brijkes1 01-08-2014

Zoals gezecht Gemak

instelling verkeerd gezet zonder erg op naar de Dokter van Cameraland 5min later opgelost

Assortiment
als je wat wil hebben is het er en anders word het besteld

Aanbeveling
gewoon een goede zaak en personeel weet waar over het praat

Extra toelichting
hier kun je met een geruste hart heen gaan om advies of om wat te kopen

Unieke naam Rolf 01-08-2014

Ik kon alles vinden wat ik zocht. Wel vond ik de site wat traag werken en vond ik het niet handig dat ik bij een volgende pagina niet automatisch bovenaan uitkwam.

De verkoper die ik sprak wist waar hij het over had. Ik heb zelf gekozen voor afhalen in de winkel en werd prettig geholpen.

Assortiment
Ik was op zoek naar een specifiek soort lens en werd verrast door de ruime keuze, zowel nieuw als gebruikt.

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanbevelen deze winkel/website mee te nemen in een zoektocht naar wat dan ook op cameragebied.

Extra toelichting
Ruim assortiment, medewerkers die weten waar ze over praten. Website zou wel iets verbeterd mogen worden.

arendwiersma 01-08-2014

Het is een fijne wilnkel met gebruikersgemak, enige minpuntje is de soms langere wachttijd

Service is geweldig, altijd een eerlijk en goed advies.
Mensen in de winkel weten waar ze het qua apparatuur en techniek over hebben, maar zeker ook over het toepassen van de apparatuur krijg je een duidelijk en eerlijk advies.

Assortiment
hebben zga alles, wat niet in de winkel ligt, kan bijna altijd worden besteld.

Aanbeveling
Ik raad de winkel al aan iedereen aan die de next level van fotografie wil betreden, of hier al in bezig is en zoekt naar een goeie speciaalzaak. Beginnende fotografen raad ik vaak de occassions met goede garantie aan!

Extra toelichting
Ik ben gewoon een fan van fotografie en alle bijbehorende prachtige apparatuur. Het gaat mij niet om de heb, maar om de toepassing van een product. Ik ben al veel bij cameraland geweest voor advies en voor nieuwe spullen, altijd weer krijg ik een vriendelijik advies, nooit gehaast of de indruk dat ik teveel vraag. dat is gewoon erg fijn. Daarnaast spat de passie van de medewerkers voor fotografie er vanaf, dat is voor 50% al de reden dat ik hier naartoe ga en misschien iets meer betaal voor perfecte service, dan dat ik naar een grote electronica zaak ga waar een nono staat die net aan de prijs van t product weet en je verder alleen een beetje glazig aan staat te kijken.

Stefan de Blaauw 01-08-2014 Via de website gekocht

Alles wat je nodig mocht hebben is er en anders is het wel door cameraland te bestellen.

Ik heb na 4 bestellingen nog geen slecht ervaringen gehad met cameraland. Wat ik wel kan vertellen over cameraland is dat ze super snel zijn. Ik had op de webshop een mooie tas gereserveerd, en ben die een uurtje later gaan halen. Toen ik binnen kwam lag deze al meteen netjes klaar.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en variërend genoeg om voor iedere camera fan en/of fotograaf, amateur of pro, wat te bieden!

Aanbeveling
De meeste mensen die ik ken waren allemaal al bekend met de winkel toen ik aan de DSLR ging, maar sowieso als iemand iets met fotografie wil gaan doen, dan wijs ik ze naar cameraland.

Extra toelichting
Prima adviezen, prima spullen, prima service, prima levertijden. niks negatiefs op deze winkel aan te merken.

Co van der Wardt 01-08-2014

Artikel aanklikken, afrekenen en de volgende dag in huis.
Dat noem ik gemak ;-)

Indien nodig.
Even bellen en je krijgt alle info die je wil, direct.

Assortiment
Zelden heeft men iets niet of niet op voorraad.

Aanbeveling
Een van de betere, snel leverende en prijsvechter.

Zie gegeven motivaties.

phb1970 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

fijne site met voldoende informatie goed overzichtelijk.

Fijn geholpen goede service bij omruilen defect product

Assortiment
breed assortiment in de zaken die je (zou) willen hebben

Aanbeveling
reeds vele vrienden kennen het adres

Extra toelichting
Top winkel voor foto apparatuur.

Richard Froger 01-08-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Gemak - men denkt met uw mee",
en geeft een oplossing waar je niet altijd aan denkt.
als klant.

ervaar dit zelf...
service is een onderdeel van vakkennis.

Assortiment
wat er nu niet op voorraad is er morgen.

Aanbeveling
voorraad en persoonlijk contact met de klant.

Extra toelichting
al jaren een klant bij deze firma . voorraad en contacten zijn heel belangrijk met de keuze van je fotomateriaal. ga zo door mannen en vrouwen.

Henk Dubbeld 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles wijst vanzelf, geen probleem

Bereikbaarheid winkel zowel telefonisch als bezoeken zeer goed.
Deskundigheid fantastisch zoals ik werd geholpen bij de juiste keuze maken .
levertijden zijn altijd correct op tijd.

Assortiment
assortiment is zeer hoog daarom is het dank zij de deskundigheid, zeer goed een keuze te maken en is er geen behoefte om nog een ander winkel(s) te bezoeken. Ook heel fijn om in een productgroep veel keuze te hebben. Prijs soms minder concurrerend maar door de deskundigheid is dit geen probleem.

Aanbeveling
Mijn ervaring met cameraland is heel bijzonder door mijn zeer kritische kijk bij aanschaf van zowel een camera als andere artikelen in de winkel en door het fantastische geduld wat men heeft ook bij uitleg, kan ik cameraland in het volste vertrouwen aanbevelen.

Extra toelichting
Mijn motivering voor deze beoordeling is ; terug kijkend op mijn ervaringen bij cameraland zijnde : geduld, duidelijke uitleg, meedenken wat de behoefte is ,vriendelijkheid geen druk van dat zij je wat willen verkopen, sevicee e.d. kan ik cameraland van harte aanbevelen

R. S. de Graaf 01-08-2014

Veel producten, ook veelzijdigheid. Ruimte is echter enigszins krap te noemen.

Altijd prima onafhankelijke service. Er is altijd antwoord op specifieke vragen.

Heel uitgebreid.

Aanbeveling
Tegenwoordig zijn er steeds minder specialisten. Bij de grotere concerns krijg je nooit een goed antwoord en is er helaas geen goede produktkennis. Bij Cameraland gelukkig wel!

jet 01-08-2014

De meeste artikelen zijn goed onder gebracht in diverse categorieen, waardoor het zoeken makkelijk gaat. Er is ook een zoekfunctie, die in de meeste gevallen handig is. Ik heb echter nog wel eens moeite met een bepaalde lens vinden: doordat ik teveel of te weinig van de gegevens invoer.

Het team staat altijd klaar voor goed advies: zowel in de winkel als aan de telefoon. Veelal hoef ik niet naar Alkmaar te rijden en kan mijn vraag meteen aan de telefoon opgelost worden.

Assortiment
Er is heel veel. In de winkel kan men soms nog andere dingen geven, dan ik op de website had gevonden, waardoor ik soms nog goedkoper uit ben als ik zelf had uitgerekend!!!

Aanbeveling
Top zaak, niets meer extra te melden!

Extra toelichting
Cameraland is een makkelijk bereikbare zaak, zowel op internet als in de fysieke winkel. De personeelsleden staan altijd voor je open, hoe "dom" je vraag soms mag lijken. (mijn afstandsbediening deed het niet meer na een foto of 50, zelfs nieuwe batterijen baatten niet..... Na een telefoongesprek, waarin alle mogelijke opties werden besproken, bleek dat de batterijen van mijn CAMERA gewoon leeg waren gegaan......)

Nieuwe Niedorp 01-08-2014

Goed geholpen in de winkel door echte vakmensen. Dat is echt heel wat anders dan de grote elektronica zaken.

Is gewoon goed en dat voor een lage concurrerende prijs

Assortiment
Erg veel producten in huis, waardoor je goede keuze mogelijkheden hebt en dat voor zo een kleine winkel!

Aanbeveling
Aan iedereen die fotoapparatuur wil gaan kopen. Zodat je thuis komt met wat je echt wilt, of nodig hebt

Extra toelichting
Het is fijn om in een winkel te komen waar je geholpen wordt door vak fotografen met verstand van de apparatuur op foto gebied en bovendien met een veel groter assortiment dan de grote elektronica zaken voor een lagere prijs.

N. Sinnige 01-08-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Moet je even wachten, dan is er koffie. Je wordt goed en snel geholpen.

Je komt met één vraag binnen.

Met drie antwoorden en een glimlach ga je de deur weer uit.

Assortiment
Cameraland is een grote snoepwinkel.

Aanbeveling
Cameraland heeft een groot assortiment, vriendelijk, behulpzaam en zeer bekwaam personeel. Je krijgt waar voor je geld met goed advies.

Extra toelichting
Het uurtje rijden heb ik er voor over voor een zaak met kennis kunde en goede producten. In eerste instantie ging ik voor het origineel van canon. Na goed advies heb ik voor de Jupio gekozen. Hij ligt goed in de hand, voelt robuust. Gebruiken maar!

Robadd 01-08-2014

de site is gemakkelijk te vinden in de zoekmachines en als je er bent dan staat alles overzichtelijk en hoef je voor je informatie niet te diep te zoeken.

De service is uitstekend, er wordt tijd voor je genomen en je krijgt een goed onafhankelijk advies.

zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
indien relevant zou ik mensen zeker op deze winkel opmerkzaam maken.

Extra toelichting
Mede door de goede ervaringen opgedaan vind ik deze winkel in het professionele segment behoren, of je nou voor informatie of voor een te kopen produkt komt.

T.Kools 01-08-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar compacte winkel

Zelfs super service bij ankoop van een tweedehands lens

Assortiment
Van simpel eenvoudig tot super proffesioneel

Aanbeveling
Persolijke ondersteuning en advies zonder opdringen

Extra toelichting
Al vele jaren een zeer goed winkel

Ger1964 01-08-2014 In de winkel gekocht

Je kan alles onder 1 dak vinden en zien dus niet van een plaatje kopen

Door het grootte assortiment kun je alles proberen met een goede uitleg en motivatie

Assortiment
zeer groot assortiment en ook met brede uitleg op de website waardoor je beter voorbereid in de winkel kom

Aanbeveling
ik zal ze zeker aanbevelen de ervaring zoals hierboven besproken.

Extra toelichting
zoals hierboven besproken een prima service en assortiment waardoor het gemak groot is voor een aankoop

Ejtnoot 01-08-2014

Uitgebreide demovideo gezien, waardoor de keuze een stuk eenvoudiger werd

Goed personeel, die ook nog weten waar ze het over hebben. Leuke mensen ook.

Assortiment
Alles wat ik wilde aanschaffen was voorhanden, top.

Aanbeveling
Ik werd goed geholpen, dat is voor mij voldoende om aan te bevelen.

Extra toelichting
Ik zocht een action cam voor de (water) vakantie. Omdat deze materie voor mij nieuw is besloot ik mij te laten voorlichten bij Cameraland. In de winkel waren demofilms te zien en was mijn keuze snel gemaakt. Het personeel nam de tijd en had verstand van zaken, een gouden combi.

Bart Slaman 01-08-2014

Wil je wat weten dan bel je even. Of wil je iets graag hebben waarvan ze er nog 1 hebben liggen, dan is een telefonische reservering zo gedaan. Ook online aankopen is zeer gemakkelijk en bij de winkel zelf is altijd parkeerplaats. Top.

De service van camera is gewoon een van de beste die er is. Er wordt voor iedereen ruim de tijd genomen en je voelt je op je gemak. Kortom, zeer professioneel. Hiervoor kom je terug.

Assortiment
Cameraland heeft een ruim assortiment en het meeste op voorraad. Een 8 omdat ik nog niet al mijn spulletjes hier kan halen, waaronder Yongnuo artikelen.

Aanbeveling
Dit is gewoon een van de beste camera zaken van Nederland.

Extra toelichting
Cameraland is een zeer goede en professionele winkel. Het personeel is overal van op de hoogte en je ziet dat ze allemaal een passie voor fotografie hebben. Dat maakt het zo leuk om niet alleen online aankopen te doen maar ook langs te gaan in de winkel. Ze nemen ruim de tijd voor je en je krijgt niet het gevoel dat je opgejaagd wordt door de volgende klant. Er is altijd genoeg personeel. Gewoon een top tent.

sebastiaanposthuma 01-08-2014

Overzi htelijk

Correcte service

Genoeg keuze

Schatkamer voor fotograaf

Mooie overzichtelijke winkel en serv8ce

lisethschoutsen 31-07-2014

altijd correct behandeld ook via de telefoon.

Assortiment
is ruim aanwezig en anders wordt het direct besteld

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid klant vriendelijk en snel geholpen.
Ook de kennis is aanwezig bij de verkopers.

Extra toelichting
Clik Elite Bottle rocket gekocht. Een prachtige stevige rugzak. Zit heel comfortabel en draagt bijzonder prettig. De zijvakken zijn super vooral voor een grote drinkfles en objectieven die je snel bij de hand wilt hebben. Het camera vak is goed en makkelijk bereikbaar. In Het rugzak gedeelte kan veel in mee worden genomen. Dus: een zeer goede keuze geweest.

p.bajai 31-07-2014 Via de website gekocht

Via de website zeek makkelijk en overzichtelijk te bestellen . De volgende werkdag af te halen.

De mensen nemen echt tijd voor je en leggen eventueel andere oplossingen voor.

Assortiment
Voor wat ik nodig heb hebben zij het gewoon

Aanbeveling
Duidelijk advies, duidelijke uitleg, meerdere oplossingen.

Extra toelichting
Mijn motiverende antwoord is dat camerland erg overzichtelijk is na twijfel even een belletje en wordt vriendelijk geholpen ook in de winkel een correcte afhandeling. Prijzen zijn prima garantie ook.

GM50 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Klantvriendelijk hulp, er wordt alle tijd genomen om vragen te beantwoorden

Zeer veel keus!

Aanbeveling
Ik zou tegen potentiële kopers zeggen 'ga daar ook eens kijken'! Ik heb goeie ervaringen

Extra toelichting
Zeer tevreden over mijn aanschaf en de adviezen

R van der Wees 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hoewel uiteindelijk niet via webshop gekocht, lekker uitzoeken met duidelijke omschrijvingen

ook hier geld, niet via webshop, maar winkel

ongelofelijk veel op voorraad

klantvriendelijk, deskundig

Extra toelichting
Vandaag voor het eerst in de shop geweest (alkmaar) Na eerst op het web te hebben geneusd, uitgekomen bij de winkel. Omdat ik als startende fotograaf onzeker ben over mijn kennis van de producten een beetje twijfelend binnengegaan Dit is geen grote mediastore, hier hebben ze er verstand van!! Toen ik aangesproken werd toch maar gevraagd om de artikelen, en info hierover, ongekend Ondanks een volle winkel heel veel info gekregen over de aangeschafte producten, en ook verder heel veel tips en wijsheden gekregen, zonder aankoopdwang, maar juist veel begrip voor "de starter" en zijn budget Kortom, een winkel waar ik zeker in het vervolg als eerste naar toe zal gaan als ik iets wil kopen Misschien (niet gecheckt) niet de goedkoopste, maar eventueel prijsverschil wordt ruimschoots goedgemaakt door het feit dat je het juiste product koopt

Maximiliaan92 31-07-2014

Ik kwam naar de winkel voor een spiegelreflex, maar door een goede uitleg ging ik weg met een systeem camera. Tijdens mijn bezoek werd mij in alle rust en duidelijkheid alles uitgelegd. Zo heb ik nu een camera die precies bij mij past.Enig nadeel, lens ontbrak bij aankoop.Echter heel netjes de volgende dag opgestuurd met een zak bonbons erbij.

Assortiment
Bijna alles is in de winkel te zien, bovendien is er heel veel op voorraad. Het assortiment is erg uitgebreid met een breed scala aan merken.

Aanbeveling
Al met al een goede ervaring. Verkopers hebben veel verstand van zaken en ze hebben bijna alles. De klantenservice staat hier duidelijk hoog in het vaandel.

Extra toelichting
Ik ben zelf een zeer tevreden klant.Ben erg bij met mijn aankoop, het advies van de verkoper heeft mij tot een goede keuze geleidt. Ook het feit hoe de winkel hun fout oplost(ontbreken van een lens bij aankoop) laat zien dat service en tevredenheid van de klant belangrijk wordt geacht.

Sabinevanerp 31-07-2014

Prima parkeergelegenheid bij Cameraland
Dus ook goed bereikbaar voor klanten van veraf die per auto komen.

Het personeel van cameraland weet heel veel van fotografie. Ze zijn op de hoogte van alle technische specificaties. Ik wilde een standaard lens kopen voor mijn nieuwe NIKON body. De verkoper raadde mij een andere lens aan die beter zou presteren. De lens was twee maal zo duur als de lens die ik aanvankelijk wilde kopen.
Ik liet mij overhalen door de argumenten van de verkoper.
Ik moet zeggen dat het een goede beslissing was. De lens (een Sigma Art 1.4) is geweldig. Ik heb geen moment spijt gehad van de 2x zo dure aankoop.
Dat noem ik toch een staaltje goedeverkooptechniek!

Assortiment
Ze hebben 'alles' wat je maar wenst.
Mijn zus uit Rotterdam komt speciaal naar deze winkel omdat Cameraland zo'n goede naam heeft.

VAKMANNEN

Extra toelichting
Cameraland is gewoon een van de beste winkels om het gebied van fotografie in Nederland

Ann62 31-07-2014

goed advies. En er is de tijd voor ons genomen.

Assortiment
Goede informatie is belangrijker dan de prijs

Aanbeveling
goed assortiment. Helaas was niet alles wat ik nodig had aanwezig.

Extra toelichting
Ik heb het gekocht in de winkel in Alkmaar. Ik kreeg een prima advies over de verschillende toestellen. Helaas was de tas en een extra batterij niet op voorraad maar deze worden zonder extra kosten opgestuurd.

Dick 1958 31-07-2014

Makkelijk product opzoeken en bestellen.

Assortiment
Alles op gebied van fotografie is te bestellen

Aanbeveling
Makkelijk iets zoeken en bestellen en goedkope prijzen.

fransmaijs 31-07-2014

alles is goed te vinden. En prettig lees en begrijpbaar

Daar is geen speld tussen te krijgen een sublieme service

Assortiment
Zo grandioos zodat er voor elk wat wils te vinden is

Aanbeveling
Een zeer klantvriendelijke bediening die de tijd neemt en je verhaal eerst aanhoort en dan met advies komt

Extra toelichting
Een zaak waar vakbekwaam personeel staat. Hebben een grotemate van kennis in huis en weten waar ze over praten. Je gaat er met een goed gevoel weg voorzien van dattgene wat je wil eten. Met een product of anders keer je zeker weer terug.

Loetleen 31-07-2014

Gemakkelijk bereikbaar, goede parkeermogelijkheid en een goede toegangelijke webwinkel.

Goed en vakkundig advies en geen gezeur bij eventueel ruilen of terugnemen.

Assortiment
Zeer goede sortering van degelijke apparatuur van gerenommeerde merken tegen een goede prijs. Goedkope, onbruikbare rommel zul je er niet vinden.

Aanbeveling
Zonder meer een goede winkel waar je nooit teleurgesteld zult worden.