Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Alwin le Febre 15-05-2014

De producten zijn door het gebruik van filters en de zoek functie snel te vinden, zodat je sneller kan bestellen.

Ik heb destijds een Sigma Macro lens gekocht en had daar enkele vragen over. Deze werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

Assortiment
Ik heb zelf een Pentax K-7. Niet de meest populaire camera (helaas). Maar desondanks heeft Cameraland voldoende in het assortiment om ook deze doelgroep voldoende in huis te hebben.

Extra toelichting
Ik wilde een Macro lens aanschaffen voor mijn Pentax K-7. Nu is het vinden van een Macro lens niet zo moeilijk, maar wel die past op een Pentax. Op advies van enkele mede-fotografen ben ik beland bij Cameraland. Zij hadden een occassion beschikbaar in prima staat voor een goede prijs. Ik ben er tot op de dag echt super blij mee, want lens was zo goed als nieuw. Precies zoals beschreven. Zo hoort het! Ik geef niet snel hoge cijfers, maar voor Cameraland maak ik een uitzondering. Zoals een aantal mensen mij Cameraland hebben aangeraden, raad ik andere mensen Cameraland aan. Goede service, breed assortiment en mij op de hoogte houden van de levertijd. Ga zo door!

IlseHemmie 15-05-2014

Goede en duidelijke uitleg bij artikelen. Bij betaling verzending binnen 2 dagen binnen en heel netjes/verzorgd verpakt zodat er geen schade mogelijk is.

Assortiment
Ruime keuze. Duidelijke uitleg en voor ieder wat wils in prijsklasse!

Aanbeveling
Mooie duidelijke site. Wanneer je belt met vragen direct antwoord. Pakketbezorging optijd en goed verpakt. Goede kwaliteit aan spullen. Heel blij met onze aankoop van een verrekijker.

Extra toelichting
Al langere tijd wilde mijn man een verrekijker. Veel rondgekeken maar weinig uitleg over de apparaten. Mijn vader is een vogelaar en kwam met een blad met jullie advertentie. Meteen de site opgezocht en diezelfde middag meteen gekocht. Uitgebreide info en veel keus ook in prijsklasse. Pakket binnen 2 dagen ontvangen en meteen een blik geworpen op de spullen. Kwaliteit is super en alles is netjes verpakt. Mijn man krijgt deze verrekijker voor zijn verjaardag op 09-06 en hoop dat we er vele jaren plezier van hebben. Mn vader gaf te kennen dat wij nu een betere kwaliteit hebben gekocht als het zijne en wilde wel ruilen als mijn man het niets vind ;)

retriever1 15-05-2014

Voor mij is de winkel in de buurt. En ik heb liever het te kopen product eerst in de hand.

Ik heb heb een goed advies gekregen. Werd behoed voor extra aankopen, eerst maar eens kijken of ik met deze camera uit de voeten kan.

Assortiment
Volgens mij hebben ze echt alles.

Aanbeveling
Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Ook als je niets komt kopen. Antwoord op de vragen die je stelt zijn duidelijk en begrijpelijk. Ze laten je niet verzuipen als je twijfelt. Top ervaring.

Extra toelichting
Wil je goede raad en advies voor de aankoop van een product dat bij je past ben je daar zeker op de juiste plek.

Seebe 15-05-2014

Geen probleem met het vinden van iets wat je zoekt.

Iets verkeerd besteld? Geen probleem. Retourneren en ruilen

Assortiment
Wat kun je er niet kopen. Ik denk bijna alles

Aanbeveling
Eerst hier zoeken en dan verder kijken als er toch iets niet is. Ook prijstechnisch gezien.

Extra toelichting
Fijne zaak, goed keus, goede service en goede prijs kwaliteitsverhouding. Koop er graag.

Kimje 15-05-2014

De webwinkel zelf vind ik persoonlijk niet een prettige webwinkel. Het kan, naar mijn idee, wat overzichtelijker. Bepaalde zoekfuncties zijn absoluut erg goed, maar bij bijv. specificaties van een statief/objectief moet ik veel scrollen en krijg ik niet veel specificaties te zien. Die informatie mist nog een beetje.

Het betaalproces verliep erg gemakkelijk, ik kreeg netjes een mailtje dat mijn bestelling ontvangen was. Wat ik wel jammer vond, was dat ik geen verzendbevestiging kreeg of een track&trace code.

Ik heb wat email-contact gehad met een verkoper en ben zeer tevreden over dat contact. De uitleg die de verkoper mij leverde was zeer duidelijk en goed te begrijpen.

Qua levering is het wat jammer dat ik geen verzendbevestiging kreeg en ook geen track&trace code. Nu waren er ook wat problemen bij PostNL waardoor mijn bestelling wat vertraging op liep, dit werd wel door Cameraland netjes aan mij doorgegeven toen ik ze belde met vragen over mijn bestelling.

Assortiment
Het assortiment van Cameraland is, zeker voor een kleine winkel, erg uitgebreid! Alles wat je maar nodig hebt bij een fotocamera hebben zij wel enkele producten van. De verkopers denken erg goed met je mee en helpen je ook graag. De prijzen van hun producten gaan ook erg goed mee met de prijzen van andere winkels die dezelfde producten aanbieden.

Aanbeveling
Deze winkel zou ik absoluut aanraden aan mensen die op zoek zijn naar fotografie apparatuur. Het assortiment is zeer uitgebreid, de prijzen zijn goed en de verkopers gaan vriendelijk met je om en geven ook kundig advies.

Extra toelichting
De meeste punten heb ik hierboven al genoemd. Cameraland.nl is nog een volop groeiende webshop en ik zou ze maar al te graag gunnen dat ze nog jaren mogen doorgaan en uitbreiden. Het prettigst vind ik dat de verkopers de tijd voor je nemen, al je vragen beantwoorden en kundig advies geven. Het assortiment van Cameraland.nl is ook erg uitgebreid en de prijzen gaan goed mee met winkels zoals Foka.nl en CameraNU.nl. Wat ik nog mistte was dat ik geen verzendbevestiging kreeg van mijn bestelling en graag een track&trace code had gewild. Nu is dit, naar mijn mening, een klein puntje en dat kan ook een foutje zijn geweest van het systeem. Cameraland, ga zo door!

pieta snel 15-05-2014

gewoon achter de computer iets moois uitzoeken.

goed

ruim voldoende,

goede ervaring

Extra toelichting
Heel prettige om achter je computer iets moois uitzoeken. personeel is vriendelijk als je ze aan de telefoon hebt.Heb ze al verschillende keren aangeprezen bij mensen die op zoek waren naar een nieuwe camera.

PanAmerican Seed 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bezoek aan de winkel of keuze via internet; beiden goed en makkelijk te doen !

Veel kennis van zaken, nemen de tijd voor je, geven zowel positieve als mindere punten van de camera aan !

Assortiment
In elke categorie wel een duidelijke keuze mogelijkheid !

Aanbeveling
Goede service, kennis van zaken en een goed assortiment.

Extra toelichting
Totaal plaatje past ! - Goede service, kennis van zaken en een goed assortiment.

Autogaatsneller 15-05-2014

Lekker vanuit je luie stoel, meerdere keuzes kunnen bekijken.

Snelle levering.

Assortiment
genoeg keuze in het assortiment.

Aanbeveling
genoeg keuzes in assortiment.

Extra toelichting
Voor vragen via e-mail of telefoon word de tijd genomen om die duidelijk te beantwoorden.

Bart de Gouw 15-05-2014 Via de website gekocht

De website vind ik helder en overzichtelijk. Het navigeren gaat eenvoudig.

De uitleg bij de producten vind ik super. Het gebruik van sterren om de kwaliteit van een gebruikte camera te benoemen is erg duidelijk.

Assortiment
Het assortiment voor mij als hobbyfotograaf is meer dan uitgebreid genoeg. Zowel nieuw als ook gebruikte camera's en objectieven. Ik zoek wel naar kwalitatief goede producten met garantie.

Aanbeveling
Je krijgt wat je besteld. Ik vind het een betrouwbare winkel met goede service.

Extra toelichting
Ik heb pas een gebruikte Canon camera gekocht. Fijne uitleg en compleet geleverd. De informatie op de website klopte ook bij de gebruikte status van de camera, ik ben niet voor verassingen gekomen.

Sara VH 15-05-2014

Ik heb snel mijn keuze kunnen maken, omdat ik goed kon vergelijken tussen de verschillende aanbiedingen.

Ik ben op de hoogte gebracht van het leveringsmoment. Het pakket is verzorgd toegekomen.

Assortiment
Veel keuze, voor verschillende takken van de fotografie

Aanbeveling
Het is makkelijk bestellen online, en dat er een winkel is, geeft een veilig gevoel

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn aangekocht product. Het werd snel geleverd. Ik kan hier op de site ook altijd terecht voor nieuwe weetjes over fotografie, en zo leer ik toch nog veel bij.

Jack Vermonden 15-05-2014

Heel duidelijk geordend op onderwerp in duidelijke te gebruiken tabbladen. Eenvoudige zoekgfunctie!

De bestelde producten worden conform afspraak geleverd en bij telefonisch contact wordt je klantvriendelijk te woord gestaan. Zoals het hoort met een goed advies!

Assortiment
Een heel groot en divers assortiment met vele bekende merken.

Aanbeveling
Een en al lof. Ben gewoon zeer tevreden over deze webwinkel

Extra toelichting
Prettige website, vooral heel gebruikersvriendelijk. In één oogopslag en met één klik ben je waar je wezen moet en het bestelproces wordt duidelijk uitgelegd. Voor mij is Cameraland een blijvertje en absoluut een aanradertje.

mvdmc 15-05-2014 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk. Duidelijke omschrijvingen en niet te veel 'poespas'.

Assortiment
Volledig assortiment met genoeg keuze! Ik heb (nog) niks besteld via de webshop omdat ik nog een beginnend fotograaf ben, maar die bestelling komt er vast in de toekomst. De prijzen zijn vergelijkbaar met met andere aanbieders, dus kies ik voor een duidelijke en gemakkelijke website zoals Cameraland!

Aanbeveling
Omdat ik nog geen bestelling heb gedaan, spreek ik natuurlijk niet uit ervaring. Maar als de service net zo goed en 'no-nonsense' is als de website er uit ziet, komt dat vast goed! Ik zal Cameraland op basis van de website zeker aan anderen aanbevelen!

Extra toelichting
Duidelijke website en dat vind ik erg belangrijk. Die nodigt uit toch het bezoeken er van! Ik ben nog een beginnend fotograaf dus ik heb (nog) niet veel aangeschaft. Maar ik zal in de toekomst zeker gebruik maken van Cameraland.

Gonnie Perree 15-05-2014 Via de website gekocht

makkelijk in de webshop bestellen nadat je attent gemaakt bent door Cameraland op een buitenkansje via Facebook

hele snelle correcte levering en ook nog nazorg

Assortiment
je kunt het zo gek niet bedenken of het is er bij Cameraland

Aanbeveling
Ik zou mijn eigen uitstekende ervaringen vertellen maar dwingen kun je natuurlijk niemand.

Extra toelichting
ik ben erg tevreden over Cameraland en zal ook in de toekomst bij dit bedrijf bestellen.

Simone119 15-05-2014

Duidelijke website, bestellen en simpel opgehaald in de winkel, zodat ik langskon wanneer het mij uitkwam. Ook meteen nog even een mooie tas uitgezocht (dat is toch lastiger online).

Vooraf al een keer voor info in de winkel geweest. Super deskundig geholpen, kwamen meteen met een camera die aan al mijn wensen voldeed en nog onder mijn budget was ook. Daarna online wat reseach gedaan en hem uiteindelijk online besteld zodat ik zeker wist dat hij klaar lag voor me.

Assortiment
Heb er niet heel veel verstand van maar vraag me wel af als ze het hier niet hebben, waar dan wel?!

Aanbeveling
Duidelijke site. Goed bereikbare winkel, goede service, (voldoende personeel ook, ondanks dat de winkel redelijk vol stond werd ik bijna direct geholpen).

Extra toelichting
Prettig dat ze luisteren naar wat je nodig hebt en je niet iets (liefst de duurste) aan proberen te smeren. Rustig de tijd genomen op internet te kijken wat voor recenties de camera had en hem toen online besteld en opgehaald in de winkel.

Mic_Kos 15-05-2014

Deskundig en vriendelijk personeel

newmikey 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel is goed ingedeeld op merk (voor camera's) en accessoires als tassen en statieven. De webshop is goed geprogrammeerd en makkelijk doorzoekbaar.

Zowel de extra activiteiten die zo nu en dan worden georganiseerd als de service in de winkel zijn prima op orde!

Assortiment
De winkel heeft een geweldige voorraad op display, om uit te proberen of advies te vragen. Zelfs wat minder courante artikelen zijn in de winkel te bekijken. De websjhop breidt dat aanbod nog eens uit.

Aanbeveling
Geen enkele aarzeling. Dit is, met afstand, één van de beste fotoshops van Nederland met ook nog eens deskundig personeel.

Extra toelichting
Ik kom al in deze winkel sinds de 70'er jaren en de grote stap naar vernieuwing is dit bedrijf met verve gelukt. Er hangt een "fotografie-lovers" sfeer die goed voelbaar is. Dit is géén dozenschuiver maar een zaak met hart voor de fotografie.

WP5301 15-05-2014

Alles kan bij Cameraland, de mannen denken met je mee en geven je alle kans en tijd om je uiteindelijke keuze te maken!

In één woord: super! Mijn (te repareren) camera werd thuis opgehaald en gebracht. Tijdens de reparatieperiode kon ik "gewoon" een andere lenen van hen, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is!

Assortiment
Als je bij Cameraland binnen loopt ben je meteen weer dat "kind in de snoepwinkel". Maar gelukkig wel onder goede begeleiding!

Aanbeveling
Ik durf Cameraland aan een ieder aan te raden, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je er met hen niet uit gaat komen.

Extra toelichting
Ik ben door de mannen van Cameraland enorm goed geholpen en heb na een behoorlijke tijd van frustratie weer plezier in het fotograferen. Bij veel winkels wordt je door de betreffende verkoper een bepaalde richting op gestuurd omdat hij daar persoonlijk goede ervaring mee heeft. Dat wil niet zeggen dat dit ook voor jou gaat gelden. We hebben een hele ochtend geklets, getest en gerekend. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en dan nog: mocht het je niet bevallen, dan hebben we het er nog eens over... Super dus!

DennisVenemaFotografie 15-05-2014

Gebruiksgemak van website is er goed, alles staat netjes gesorteerd op de website!

Onlangs een bestelling gedaan en last-minute besloten dat ik nog iets wilde bijbestellen, zonder problemen bij dezelfde levering gestopt, superservice!

Assortiment
Niet het grootste assortiment op internet, maar wel met alleen maar kwaliteitsproducten! Nog nooit iets via Cameraland besteld wat uiteindelijk niet goed bleek te zijn. Kwaliteit gaat boven kwantiteit!

Aanbeveling
Ben zelf nog niet in de winkel geweest omdat ik in Groningen woon, maar verwijs regelmatig mensen door naar jullie website.

Extra toelichting
Mijn nikon d7100 bij jullie besteld, vrij kort na de release had ik de camera in mijn bezit. Superservice en kreeg netjes een e-mail wanneer het pakketje verzonden was.

PatrickHaring 15-05-2014

Kan snel vinden wat je zoekt

Als er iets mis is kan je snel contact opnemen en service krijgen. Ze weten waar ze het over hebben.

Assortiment
Heel veel keuze voor verschillende prijsklasses

Aanbeveling
Verstand van zaken als je niet precies weet wat je zoekt kunnen ze je goed adviseren

Gunpowder bureau voor commerciele communicatie 15-05-2014

overzichtelijk vriendelijk, snel en efficient. Daarnaast goede prijs/ kwaliteit verhouding, garantie en levering

Nog geen service nodig gehad maar alle afspraken staan keurig op de nota. Heel transparant.

Assortiment
Ruime keus nieuwe maar ook gebruike camera's.

ben uitmuntend tevreden.

Extra toelichting
vriendelijk personeel, staat je goed te woord is niet drammerig. Snel en efficiënt goede service. Goede garantie

Erik Hensema 15-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke layout van de shop, mooie keuzehulpen. Duidelijke omschrijvingen bij de producten.

Ik werd keurig teruggebeld nadat ik een mailtje naar de klantenservice gestuurd had. Prima afgehandeld.

Aanbeveling
Prima shop, prima prijzen.

Extra toelichting
De algehele indruk is prima!

Gerrit.C Doeve 12-05-2014 In de winkel gekocht
De Hoef

Ik ben idolaat van fotograferen , maar ik heb niet de middelen om Uw zaak dagelijks of wekelijks te bezoeken , maar ik mijn ogen uitgekeken

De uitleg en bediening waren van dien aard dat als ik weer wat te besteden heb is mijn eerste rit naar Cameraland in Alkmaar

Meer dan voldoende

Aanbeveling
Ik ben door iemand bij ons in het appartementen gebouw naar U verwezen, ga daar maar eens kijken

Extra toelichting
Alleen maar top, meer kan ik niet zeggen.

Peter F. Mallee 11-05-2014 Via de website gekocht

Alles wat je nodig hebt is makkelijk te vinden en nog makkelijker te bestellen.

Had een verkeerd product bested. Heb het teruggestuurd en binnen een dag mijn geld terug op de rekening. Echt SUPER !!!

Jasper van de garde 07-05-2014 Via de website gekocht

De website is makkelijk te vinden en erg overzichtelijk.

Zeer uitstekend. Was een product vergeten maar is netjes na geleverd.

Assortiment
Een zeer groot assortiment. En als het er niet is kan je het nog bestellen.

Aanbeveling
Ik ben zeer te vrede dus zal ik dit zeker aan andere aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb meerdere producten gekocht bij Cameraland

R. Papavoine 07-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Weet niet wat er precies mee wordt bedoeld met 'gemak'. Makkelijk te vinden, verkopers stelde mij op mijn gemak,

Hulpvaardig, probleemoplossend, goed deskundig en vakkundig advies

Genoeg te zien..

Aanbeveling
Groot assortiment, en uitstekende service.

martien keppel 07-05-2014 Via de website gekocht

jvd1970 07-05-2014

goed geholpen en alle tijd voor je mag ook wel voor dat bedrag hahaha

gewoon goed

veel keuse

ja gewoon door sturen

Joke-64 07-05-2014

Via verschillende sites kies je je product en cameraland komt al snel in beeld als betrouwbaar adres om te bestellen. Afhaalpunt altijd bij jou in de buurt.

Eigenlijk geen opmerkingen. Snelle levering.

Assortiment
Wat je ook zoekt het is er.

Aanbeveling
Met een gerust hart kan ik deze winkel aanbevelen.

busje56 06-05-2014

op de site is het soms vrij lastig bij de gezochte artikel groep te komen

mogelijk heid tot vasthouden en testen

nulnulnix 05-05-2014

Extra toelichting
Ondanks het feit dat de bestelling niet goed is gegaan (oude model opgestuurd) toch heel erg netjes behandeld! E.e.a. wordt nog verder geregeld en gelet op de afhandeling zal dat zeker geen probleem geven...

GuusG56 05-05-2014

Op een gegeven moment was ik mijn bestelling kwijt. Hoe dat kwam een vraag, kan even goed een fout van mezelf zijn geweest. Specificaties mistte ik ook bij de camera

Ruime voldoende. Goed geïnformeerd. Geef alleen niet snel een 9 of 10, sorry.

Assortiment
Heb kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Gewoon goed en betrouwbaar.

Extra toelichting
Een eerste ervaring met cameraland.nl en die was goed. Alle spullen zijn netjes en onbeschadigd aangekomen. Ben zeker een klant, die een keer terug kan komen. Het cijfer 10 is misschien een streven, maar dat is perfectie. Een 8 geeft aan dat ik dik en dik tevreden ben als klant.

Peterfoto 04-05-2014

Prima zaak

zeer kundige verkopers

Assortiment
Olympus is een "eigenwijs" merk, dus soms niet alles in voorraad maar een telefoontje is genoeg om wat later een berichtje te ontangen dat het in vorraad is

Aanbeveling
een van de weinige goede fotozaken in noord holland

T.de Bruin 04-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer uitgebreid assortiment, eigenlijk volledig compleet.
Zeer deskundig personeel

Zeer deskundig personeel, dat samen zoekt naar een op maat gemaakte oplossing.

Assortiment
Bijzonder uitgebreid. Bijna alle camera's, objectieven en andere toebehoren van bijna alle merken in het assortiment en op voorraad.

Aanbeveling
Combinatie van deskundig personeel en het uitgebreide assortiment.

j.dagevos van Rij 04-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

paules1987 04-05-2014

Ik werd goed en vriendelijk geholpen! De verkoper nam goed de tijd en gaf een duidelijk beeld van de voor en nadelen per camera.

Assortiment
De modellen waar ik voor wilde gaan waren op voorraad.

Zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Alles bij elkaar was het een goede ervaring en ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn camera!

spruit54 03-05-2014

Makkelijke wijze van zoeken op merk en type camera, in mijn geval bij gebruikte camera's.
Ook maximum prijs opgeven en je krijgt direct het hele overzicht.

Winkel goed bereikbaar, prettig en deskundig geholpen.
Gewenste camera was aanwezig en precies volgens de beschrijving.

Assortiment
Enorm assortiment op een betrekkelijk kleine oppervlakte, waar je niet snel uitgekeken raakt.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker willen aanbevelen

Extra toelichting
De ervaring in de winkel was als een warm bad, uit alles bleek dat men de tijd nam en aandacht had voor de klant, zowel in de winkel als aan de telefoon. Het feit dat je misschien wat langer moet wachten om geholpen te worden wordt weer goedgemaakt door het enorme assortiment, waar je in kunt rondneuzen. Ik ging met een goed gevoel de winkel uit en na uitgebreid oefenen en uitproberen ben ik erg blij met mijn (gebruikte) Nikon D200

AnnetteHengelo 03-05-2014

Via internet kopen, hoef de deur niet uit, pakje wordt thuisbezorgd.

Snelle afhandeling, volgende dag had ik de scanner in huis.
Degelijke verpakking.

Assortiment
De scanner was in voorraad.

Aanbeveling
Prijs van de scanner, bestellen via internet, bezorging thuis.

Extra toelichting
Heb via internet een Canon scanner gekocht. De volgende dag had ik de scanner in huis. De scanner was goed verpakt en in orde. Het is voor mij goedkoper om via internet te kopen, want dan hoef ik niet meer met de auto op pad en parkeergeld te betalen. Ook was cameraland het goedkoopste met de scanner.

pentax35 02-05-2014

bestelling is snel en duidelijk te plaatsen en eenvoudig via ideal te betalen

zeer goed, artikel was niet meer te bestellen daar werd actief contact over opgenomen en een alternatief voor aangeboden, toen ik daar niet voor koos werd mijn betaling snel en zonder problemen teruggestord. zeer vertrouwingwekkend.

Assortiment
de lens die ik besteld had stond als op voorraad in het systeem, maar bleek niet aanwezig. daar het vernieuwde model een stuk duurder is was ik zeer teleurgesteld toen mijn aankoop niet door kon gaan.

Aanbeveling
de after sales had niet beter afgehandeld kunnen worden, dat vind ik een van de belangrijkste aspecten bij aankopen via het web.

Extra toelichting
teleurgesteld door het niet leveren, maar dik tevreden over de verdere afhandeling. ik zou niet aarzelen om nog eens iets bij cameraland te bestellen.

RichardDH1970 02-05-2014

Bestelling in buitenland gedaan, laten afleveren op alternatief adres in NL. Alles goed en op tijd.

Setprijs voor besteld statief en statiefkop was goedkoper dan afzonderlijke items die ik online besteld had. Verschilbedrag was contant bijgevoegd in bestelling. Goede service!

Aanbeveling
N.a.v. mijn ervaring met 1e bestelling bij deze winkel, zou vlgnde keer weer hier bestellen.

Extra toelichting
Was mijn 1ste bestelling hier, maar tot zover erg positief.

G.W. Lettink 02-05-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Winkel moeilijk te bereiken ivm verbouwing winkelcentrum. Gelukkig van tijdelijke aard. Door de vele producten op een klein oppervlakte met veel veel klanten is het overzicht niet altijd optimaal.

Theo3105 02-05-2014

Ruud Lauritsen 02-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik had een AF probleem met mijn Mark III en deze moest nagekeken worden. Heb toen een Mark IV meegekregen om even te huren.

Alles is er

Goed advies, groot assortiment

E Rijswijk 01-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik kom graag in deze winkel. De service is top en het is gewoon leuk hier rond te lopen. Verder worden er regelmatig activiteiten georganiseerd. Vrij toegankelijk en zeer leerzaam.

Sweetmiss 01-05-2014 Via de website gekocht

Website prima voor elkaar,kon mijn product ook prima vinden,betaling ging ook soepel,lekker via ideal,eenmaal gegevens ingevuld,dan hoef je het de volgende keer niet weer te doen,bestelproces bij jullie prima!maar niet bij post.nl,omdat ze weer eens vertraging hadden,en mijn pakket 3 dagen later kwam,maar valt jullie niks te wijten.

Werd netjes aan de telefoon geholpen,toen ik even hulp nodig had bij het vragen,waarom mijn pakket zo laat werd geleverd,Meneer heeft netjes met mij even de status gekeken online van post.nl,en zagen dat de fout daar lag.

Assortiment
Genoeg keuze,voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Jazeker zou ik dat doen,een tevreden klant komt altijd terug,maar moedigd dan ook vaak haar vrienden of familie aan,om hier maar eens te kijken

Extra toelichting
Prima geholpen,geen problemen met jullie ondervonden,jullie hebben verder goed geinformeerd,dus geen klagen van mij,en in het bezit zijn wat hieronder staat kon ik niet kiezen voor een dag,maar dit word de eerste dag.

giekes 01-05-2014

Matthijs Bär 30-04-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en het bestellen werk prima.

Nikon D700 met PDK besteld, waren keurig de volgende dag thuis bezorgt. Er was ook duidelijk zorg besteed aan het verpakken er van om er voor te zorgen dat alles onbeschadigd aan zou komen.

Assortiment
Er is veel van het nikon glaswerk en de lens en camera toebehoren op de website te vinden, er zou van mij alleen nog wel meer hiervan op de website mogen staan.

Aanbeveling
Gewoon een heel erg goede winkel, goed advies en een snelle levering.

Anko Stoffels 29-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Was in de winkel, eerst even door de zandbak maar dat is tijdelijk. Geen ander woord dan TOP.

Zie gemak, was gewoon TOP,

Assortiment
Wist wat ik wilde hebben, en dat was er ook, had niet anders verwacht.

Aanbeveling
Gewoon lekker heengaan, zoveel handel heb je nog nooit gezien, alles is aanwezig.

Extra toelichting
He Jongens, blijf motiveren, super vriendelijk, lekker druk, alles aanwezig. En die waardebon hou je maar, kom binnenkort weer terug voor de volgende camera. Toedeloe -

HB1952 29-04-2014

Lekker dicht in de buurt

Deskundig personeel

Assortiment
Breed, maar eigen heb ik thuis al mijn keuze gemaakt.
Wel fijn dat er veel op voorraad is en de info op de web site actueel over beschikbaarheid van het product.

Aanbeveling
Prima verzorgt bij jullie.

Extra toelichting
Prima zaak, helaas wat minder aandacht voor video. Ik kreeg een zeer slecht bod op een mogelijke inruil. Voor mijn het enige minpunt. Wij kopen al jaren voor redelijk veel geld spullen bij jullie, helaas denk ik wordt dat vergeten is mijn beeld.

J. Straaijer 29-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Niet ver van mijn woonplaats en tevens de mogelijkheid om tegen dezelfde prijs het product te bestellen via internet en te laten bezorgen. liever ophalen dan kan het product via internet gereserveerd worden. Je bent er dan zeker van dat het product in de winkel aanwezig is.

Goed geholpen in de winkel. Ik had de indruk dat van alles mogelijk was ( extra items, sd kaartje vergeten te bestellen geen probleem....).
Vriendelijk personeel en in de gehele winkel een gemoedelijke indruk.

Assortiment
De winkel is een speeltuin voor eenieder die van fotografie houdt.

Aanbeveling
Goede prijs, groot assortiment, en de mogelijkheid om te laten bezorgen (binnen een dag geleverd).

Extra toelichting
Zeer uitgebreide assortiment ook te bestellen via de webshop. Goede prijs en vriendelijke werknemers. Je krijgt als klant de volle aandacht (geen haastwerk).

EURO'S 29-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Parkeren voor de deur en in de winkel alles heel overzichtelijk

Ook na sluitingstijd gewoon verder uitleg gekregen. Prima

Assortiment
Veel leuze in alle prijsklassen

Aanbeveling
Deskundige medewerkers. Er wordt je niet iets verkocht maar geadviseerd