Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mark 23-07-2021

Tele concverter gekocht die niet bleek te werk op mijn lens. Zonder probleem werd het artikel retour genomen en geld terug gestort. De verkopers nemen de tijd en hebben volledig aandacht voor jou, en denken met je mee.
Ook in dit geval kreeg passend persoonlijk advies, voor een eventuele andere optie voor lange brandpuntsafstand lens rekening houdend met persoonlijke wensen en budget.

Photosapiens 23-07-2021

Website duidelijk en eenvoudig waardoor ik smacht de bestelling heb gedaan. Daarna nog even telefonisch contact gehad waar je dan iemand aan de lijn krijgt die duidelijk kennis van zaken heeft, erg fijn!

Ilonka 23-07-2021

Heel vriendelijk, enthousiast en vakkundig geholpen door de medewerkers van Cameraland Alkmaar. Door een eerlijk advies een goed gevoel bij m’n aankoop.

Lvdb 23-07-2021

Ik ben goed geholpen bij cameraland goed advies de verkoper nam ook de tijd .

Eddy Rumahroeson 23-07-2021

Ik had de dag erop een cursus fototechniek van cameraland gegeven door XXX maar ik moest een nieuwe af SD kaart hebben die ik die dag kon gebruiken
En ik werd natuurlijk weer prima geholpen door die mensen echt een geweldige winkel waar je voor je hobby of levenswijze terecht kunt komen

Joost 22-07-2021

Duidelijke en nette communicatie via de mail en telefoon betreffend gekocht occasion. Bij een vraag over het gebruik van het gekochte objectief, waarvoor ik bij de winkel ben langs geweest, heeft de verkoper de tijd genomen om een en ander uit te leggen én hebben we nog even gezellig over fotografie gekletst. Naast een kundige uitleg nam hij zelfs de tijd om wat werk van bekende fotografen te laten zien, zodat ik wat inspiratie kon opdoen. Zowel een fijne digitale als fysieke winkel dus!

Ruben B 21-07-2021

Goed en vriendelijk personeel dat je snel en adequaat helpt. Ik ging er een lens omruilen en een lens inruilen. Alles ging netjes en snel, ik ging tevreden naar huis met een mooie nieuwe lens.

Tineke en Esther 21-07-2021

En week terug een camerastrap gekocht maar toen kregen we al hele goede tips over fotograferen en over een andere camera. Vandaag zijn we weer langs geweest en hebben voor ons beide een Nikon z6 ii gekocht en een degelijke tas. We werden heel goed voorgelicht en konden ook de oude camera's inruilen. Omdat we 2 camera's kochten konden we ook nog iets doen met de uiteindelijke prijs. Het was wat duurder dan bij andere internet winkels maar vooral de extra voorlichting stellen we zeer op prijs en was doorslag gevend.

Sander Verduijn 21-07-2021

Goede Service en klant vriendelijk geholpen , goed op de hoogte gehouden van de besteling.

rene 20-07-2021

ben op de gok naar Alkmaar gereden .ben qua fotografie denk de grootste leek in Noord Holland meteen wow mooie winkel en wat veel artikelen, maar zeer netjes iedereen zijn ding aan het doen en ons werd gevraagd of we geholpen wilden worden, ik zei dat we even rond wilde kijken , niks opdringerigs konden rustig rond kijken gaat u gang en als we een vraag hadden dan nog steeds rust beantwoorde steeds duidelijk en ik begreep het zelf weet zeker dat ik daar vaker langs ga en ja zelfs binnen loop zeer prima zaak

Maria 20-07-2021

Professioneel, eerlijke en duidelijke informatie.
En, niet onbelangrijk, er wordt uitgebreid de tijd genomen om de gewenste informatie te geven.

Marcel Pelgrim 19-07-2021

Online aankopen afgewisseld met af en toe een winkelbezoek, beide zijn meer dan plezierig. Gemotiveerde en aandachtige verkoop medewerkers, ik hou daarvan. En als er dan 's een probleempje zich voordoet wordt deze met de grootst mogelijke zorg en snelheid opgelost!
Dikke 10 voor Camerland!

Ad Elshout 19-07-2021

vooraf contact gehad met de zaak en goede afspraken omtrent bestelling en bezoek.
Een kopje koffie werd ons aangeboden en we hebben goed zaken kunnen doen met goede uitleg over het nieuw gekochte toestel.

Roel 19-07-2021

Heel vriendelijk personeel, die je echt proberen te helpen om het juiste product voor jou te vinden. Ze geven ook aan wanneer je beter iets niet kunt kopen, dus voor mijn gevoel zijn ze er niet op uit om alleen maar 'zo veel mogelijk te verkopen'. Ze hebben verstand van zaken en geven eerlijk advies. Ook de klantenservice is vriendelijk en professioneel. Ze doen wat ze beloven. Kortom, ik ben heel tevreden over Cameraland.

Bert 18-07-2021

Vorige week een telelens gekocht. Een dag later terug geweest voor een hoes of tas voor de lens. En die kreeg alleen kosten deze niks van het huis werd er gezegd.

Kristel 18-07-2021

De mooiste snoepwinkel voor fotografen! Elke keer een feest om binnen te komen. Deskundig personeel met heel fijne adviezen en nemen echt de tijd voor je. Er wordt de tijd genomen om je de producten te laten zien en testen.

Ik ben vaste klant!

Jeroen van Benschop. 18-07-2021

Het personeel is deskundig, zeer geduldig en oplossing gericht. Prima ervaring.

J 17-07-2021

Gemakkelijke website, duidelijk en overzichtelijk.
Na betaling vlotte verzending.
Via track en trace je pakketje volgen.
Gekozen voor afhaalpunt waar ik het snel kon afhalen.

hans 17-07-2021

prima weer, jammer dat het frame niet pastte. Benro blijft een lastig systeem om uit te kiezen.

SMil 17-07-2021

Ik ben prettig geholpen in de winkel en heb ook alleen maar goede ervaringen met de klantenservice vwb bereikbaarheid en retouren.

Bw 17-07-2021

Heel fijne winkel,altijd snelle levering en als je een email stuurt met een vraag krijg je snel antwoord.

Yvonne Tweebeeke 17-07-2021

Na telefonisch overleg of de camera of voorraad was ben ik gelijk naar de winkel gereden.
Het is mijn vaste winkel waar ik mijn camera’s koop en alle accessoires.
Je wordt Altijd fijn geholpen .

Yrr@h 17-07-2021

Product in de winkel aangeschaft. Door drukte even moeten wachten, dit werd keurig gemeld en beloond met een kopje koffie. Daarna deskundig geholpen.

Vincent 17-07-2021

Goede winkel, ruim assortiment en vooral ook deskundig advies! De verkoper nam ruim de tijd voor mij en hielp me goed verder.

M. Kramer 16-07-2021

Altijd een goeie service en groot aanbod. Ook mogelijkheid tot inruil met snelle reactie.