Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Cire4 22-04-2014

Na enig zoeken op camera sites incl consumentenbond een idee opgedaan en dat in de winkel kunnen bespreken

Op advies van uw medewerker heb ik een camera thuis kunnen proberen. De camera voldeed niet geheel aan mijn wensen en met het voortschrijdend inzicht heb ik, na raadpleging van internet, de camera teruggebracht en heb en andere gekocht.

Assortiment
In het licht van het voorgaande kon ik met mijn concrete wensen snel terecht.
Als ik blanco was binnengekomen denk ik dat ik door de enorme hoeveelheid heel erg afhankelijk zou zijn geweest van de expertise van uw medewerkers!

Aanbeveling
De combinatie met het gebruik van internet en de resultaten te bespreken met uw medewerkers zou ik aanraden. Een camera kopen zonder het apparaat in de hand te kunnen nemen zou ik afraden

Extra toelichting
Uit mijn vorige beoordelingen blijkt dat ik tevreden ben.

e. de ruijter 22-04-2014

Kon op een eenvoudig, snelle en overzichtelijke manier de info vinden waar ik naar zocht

Tijdens de definitieve aankoop in de winkel werd ik op een vakkundige manier geholpen waardoor de toegevoegde waarde van het aangeschafte product mij duidelijk werde gemaakt middels een korte demo.

Assortiment
Wat ik zoek op fotografisch gebied is bij Cameraland te vinden en ook nog tegen een concurrerende prijs.

Aanbeveling
Zie al mijn bovenstaande antwoorden en ja ik heb Cameraland al bij een aantal vrienden / bekenden onder de aandacht gebracht voor als zij een goed advies willen waarbij Cameraland zowel de klant met een kleine aankoop als ook voor een grote aankoop goed helpt. Tevens is van belang dat zij het product verkopen dat bij je past.

Extra toelichting
Zie alle bovenstaande antwoorden.

RenéSven 22-04-2014

Ik kreeg bij de aankoop van een sensorcleaningset goede uitleg. De uitleg was tevens een schoonmaakbeurt voor de sensor. Ook de verkoper was pas tevreden toen de sensor echt vrij was van vlekjes en stofjes.

Assortiment
Geen twijfel, jullie hebben alles in huis wat een fotograaf nodig heeft.

Monique Douma 22-04-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We zijn langs geweest voor informatie en we werden geweldige geholpen . Verder kwam ze ook nog met goede alternatieven. En er werd goed meegedacht.

benrijkes 22-04-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

om de gewenste camera te vinden was het via jullie side een makkie

de verkoper heeft duidelijk verstand van de camera,s en artikelen die ingeruild of gekocht worden

Assortiment
het assortiment is heel goed

Aanbeveling
ik heb al verschillende mensen naar jullie gestuurd

Extra toelichting
cameraland heeft goed en rustig en verstandig personeel,geen opdringerigheid of zeuren over artikelen

FBO01 22-04-2014

Camera d.m.v. webformulier eenvoudig en vrijblijvend te reserveren en daarna bekijken/ophalen in fysieke winkel.

Prima voorlichting met uitstekende kennis van zaken.

Assortiment
Enorm assortiment. Een foto hobbyist voelt zich 'Sjakie in de chocoladefabriek'

Aanbeveling
Absoluut de moeite waard eens te gaan kijken. Gratis parkeren!

Extra toelichting
Prettige winkel waar je camera's uitgebreid kunt bekijken en testen, waarna de resultaten op een groot computerscherm kunnen worden vergeleken. Biedt zodoende toch iets meer dan alleen een webshop terwijl de prijzen gemiddeld op webshop niveau liggen.

Christine Waslander 22-04-2014 In de winkel gekocht

Bogaert Lucien 21-04-2014 Via de website gekocht

na de aanbieding gezien te hebben de logische stappen gevolgd die te volgen waren om de bestelling te doen, de betaling online gedaan en verstuurd!

de gegeven van de bestelling en betaling de vrijdag voor Pasen, gedaan, de de dag er op volgend, de zaterdag is het toestel in goede staat, en voorzien van de nodige toebehoren aangekomen!

Assortiment
van het bestelde toestel was er één voorradig daarom dat onmiddellijk reageren nodig was!

Aanbeveling
deze ervaring heeft mij bewezen dat deze winkel zijn belofte uitvoert, liever het toestel in de winkel gaan afhalen, dat kan niet voor de prijs van € 4,95, vanuit Belgié

Extra toelichting
Reeds geruime tijd de aangeprezen toestellen gevolgd van Cameraland op Facebook, er zijn dikwijls zeer waardevolle exemplaren bij. Indien ik over betere financiéle middelen kon beschikken zou ik zeker nog aankopen gedaan hebben.

Ruud49 21-04-2014

Zéér goed geholpen.
Zelf best wel verstand van camera's en dergelijke doch wist zelf nog niet welke keuze ik zou maken.
Met behulp van medewerker er samen goed uitgekomen.

Aanwezig wat ik zocht.

Goed, eerlijk advies

jgsr 21-04-2014

Duidelijke en overzichtelijke website

zeer prettig ervaren dat de verkoper meedacht bij mogelijkheden vwb promotionele acties en knoop doorhakken tussen camera keuze.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, helaas zijn nog niet alle accessoires voor de NX30 leverbaar, maar daar kan cameraland niks aan doen.

Aanbeveling
Prima uitleg en advies ontvangen.

Extra toelichting
Ik heb de NX30 kit aangeschaft, ben echter geinteresseerd in de 18-200mm lens en bedacht mij achteraf dat het wellicht mogelijk was om deze bij aanschaf te krijgen ipv de 18-55 lens in de kit. Wellicht is er hierin nog wat mogelijk?

gijsbertdalen 20-04-2014 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar.

Assortiment
Een ruime keus aan betaalbare tweedehands camera's en lenzen.

Aanbeveling
Ik heb het personeel twee keer aan de lijn gehad en zij beantwoordden geduldig de vragen die ik had als onervaren fotograaf. Mijn tweedehands camera en lens waren niet te duur, maar functioneren prima.

H.R. Offereins 20-04-2014

Ik heb even moeten bellen over de voorraad. Als er op de site staat, beperkt voorradig, weet ik eigenlijk nog niets. Vandaar

Na een telefoontje wist ik dat ik mijn bestelling de volgende dag zou hebben. Super.

Anneamrie 20-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via email uitgelegd wat ik zocht, vlot antwoord gekregen. Daarna besloten het product in de winkel te gaan bekijken

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel

Volgens mij ongelofelijk uitgebreid

Van harte

rbakker123 20-04-2014

Ik heb mijn camera gereserveerd via internet en opgehaald in Alkmaar. Site overduidelijk en heel gebruiksvriendelijk. Ook top dat ik na een mailtje over de ingevoerde ophaaldatum direct een persoonlijke reactie terug kreeg. Super!

Service in de winkel prima. Inhoudelijk erg goed. Ook fijn dat ze eerlijk zeggen wat zij vinden, ook als dat iets anders is als wat de klant vindt. Verder wordt er uitgebreid de tijd voor je genomen. Helemaal goed!

Assortiment
Ongelofelijk wat er allemaal op voorraad is. En ook voor zeer concurrente prijzen. Bovendien, als het er niet is, wordt het direct vrijblijvend besteld. Top!

Aanbeveling
Dit is hoe je wilt dat een camerawinkel is, op internet een prima site met ruim aanbod en concurrente prijzen, en in de winkel het vakmanschap van zeer deskundig personeel.

Extra toelichting
Dit is hoe een huidige (camera)winkel moet zijn, op internet een prima site met ruim aanbod en concurrente prijzen, en in de winkel het vakmanschap van zeer deskundig personeel. Top!

D.T.Bos 19-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Beide keren TOP geholpen. De mannen nemen de tijd voor je! Goede en vriendelijke service. Zowel telefonisch als in de winkel. Gelukkig is de winkel bij mij in de buurt, daardoor neem ik de beslissing om, door hun vriendelijke hulp en kundig advies, bij hun te kopen. Ondanks dat soms prijzen via andere zaken online iets goedkoper zijn.

Mart1nB 19-04-2014

Snel geholpen door de medewerker met duidelijk advies

Eerlijk antwoord op de vraag en niet een verkooppraatje

Assortiment
Alle artikelen die nodig waren stonden op de plamk

Aanbeveling
Voor een goed advies zal ik zeker iemand wijzen op Cameraland

dreeveedee 19-04-2014

ligt als een ouderwetse camera lekker in de hand

top, ik had een kapotte batterij maaar deze is zonder enige aarzeling vervangen

Assortiment
hadden gewoon bveel op vrd heb ik wel anders meegemaakt ook bij een mediamarkt

Aanbeveling
goed geholpen en een top service ik zie geen reden om naar een gigant als *** of *** waaar ze overigenss helemaal niets hebben te gaan

LaLuuz 18-04-2014

Is geen verkoopwinkel, maar een advieswinkel. Ze helpen je met wat je zoekt, luisteren naar wat je nodig hebt en adviseren dan, geven uitleg over diverse mogelijkheden lenzen, camera's. Werken mensen die verstand hebben van camera's. Gaat om dat klant de deur uit gaat met tevreden gevoel.

Assortiment
Groot assortiment en dat wat er niet is, wordt besteld.

Superwinkel !

Robin08 18-04-2014

Aan de linkerzijde van de site staan overzichtelijk alle categorieën.

Bij mijn aankoop werd alle tijd genomen om het uit te leggen en al mijn vragen werden beantwoord.

Assortiment
Ik maak het zelden mee dat Cameraland iets niet in het assortiment heeft waar ik naar op zoek ben.

Aanbeveling
Klantvriendelijk, groot assortiment en medewerkers met voldoende kennis in pacht.

Gewoon erg tevreden.

Aquila2 17-04-2014

Goede bereikbaarheid. Voldoende parkeerruimte. Deskundige hulp. Vriendelijke manier van werken. Niet drammerig maar adviserend.

Assortiment
Op zoek naar dat 'ene' toestel.
In de winkel meer dan voldoende keus. Rijk gesorteerd.

Aanbeveling
Vanwege de deskundigheid en het assortiment.

NicoletV 17-04-2014

De website is erg duidelijk en gemakkelijk.

Assortiment
cameraland beschikt over een groot assortiment, en er is duidelijke productinformatie.

Aanbeveling
ik zou deze winkel zeker aan andere aanbevelen

Extra toelichting
Goede website met een groot assortiment. Snelle levering.

Jannie Aartsen 16-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De camera niet online gekocht, wel gezocht. Website is OK, hoewel er wel een filmpje verkeerd stond (andere camera) en een camera naar boven kwam bij de verkeerde zoekopties. Men zou dit gaan verbeteren. Verder alles prima te vinden op de site.

Winkel is gemakkelijk te vinden. Contact via email verloopt snel en vriendelijk. De advisering wordt vriendelijk en professioneel aangepakt. Men weet waar men het over heeft, alle tijd voor uitleg. Er worden je geen onnodige zaken verkocht.

Assortiment
De winkel is niet groot, maar er is van alles te vinden. We hebben er alles kunnen vinden wat we nodig hadden, voor de prijs die je bij meerdere winkels ziet. Dat we hier ook oude spullen konden inleveren, was voor ons belangrijk.

Aanbeveling
Zeker, ze hebben ons goed geholpen.

Extra toelichting
Vriendelijkheid, goede uitleg en advies en de mogelijkheid tot inruil. belangrijke zaken bij het kiezen van een camera.

Eric van Tilburg 15-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door jullie bekendheid is het vaak heel druk, en dan wordt de winkel erg klein en lastig om van voor naar achter te komen. Wat meer ruimte zou geen overbodige luxe zijn. Wél zijn jullie goed bereikbaar.

Jullie nemen de tijd om een klant gedegen te helpen en te informeren en zijn goed geïnformeerd. Wel kunnen hierdoor wachttijden oplopen. Vandaar een 9 i.p.v. een 10.
Ook heel erg klantvriendelijk, het op mijn verzoek alvast opladen van de batterij!

Aanbeveling
Een zeer uitgebreid assortiment, goede service, maar wel erg druk. Toch nemen jullie de tijd om je klant goed te helpen.

Extra toelichting
Pluspunten: kundigheid en klantvriendelijkheid (het alvast willen opladen van de camera-batterij), een klant de tijd gunnen die hij/zij nodig heeft; zeer goede sortering; snelle nalevering bij bestellen van een product; goede bereikbaarheid Nadelen: de winkel wordt bij drukte echt te klein; mogelijk lange wachttijden bij veel klandizie; de website was niet up-to-date m.b.t. mijn product

Madejong1972 15-04-2014

In de winkel hebben ze alle tijd voor je en laten ze desnoods het hele assortiment zien.
Hebben heel veel kennis en op elke vraag is een antwoord.
Dit leid samen tot een juiste keuze van camera.

Gewoon uitstekend

Aanbeveling
Zeker zou ik familie en kennissen deze winkel aanraden.

Extra toelichting
Perfecte winkel , goed personeel, en prima prijzen

MichdeBoer 15-04-2014

Ik ben geweldig goed voorgelicht zonder dat ik mij gedwongen voelde om een bepaalde aankoop te moeten doen. Uiteindelijke 2 weken na mijn eerste bezoek aan de winkel de Olympus OM-D E-M10 Kit gekocht. Erg content mee

Assortiment
Voor zover ik kan oordelen erg uitgebreid en volledig tegen een eerlijke prijs

Aanbeveling
Simpelweg om de goede voorlichting. Ik ben echt wegwijs gemaakt

Extra toelichting
Algehele indruk was goed. Fijn en uitgebreid geholpen. Kundig personeel en prima prijs kwaliteit verhouding. Uiteindelijk een product gekocht wat aan mijn verwachtingen voldoet.

anneke.c0 15-04-2014

ik bestel al veel vaker via internet EN ik heb al veel vaker e.e.a. besteld bij cameraland: alhoewel zij dat niet aangeven in hun advertenties leveren ze meestal de aangeboden 'materialen' tegen dezelfde prijs als anderen die aanbieden, dus...

indien nodig is de service prima, tot nog toe heb ik daar een enkele keer gebruik van gemaakt en steeds kreeg ik snel en adequaat antwoord

zie bij gemak

zie bovenstaande
de winkel ken ik niet, ik ken alleen de internetsite.
als iemand persoonlijk geadviseerd wil worden, en het 'materiaal' zelf in handen wil houden is denk ik een bezoek aan een winkel dichtbij een aanrader

HoFa 14-04-2014

Makkelijk vanuit de luie stoel bestellen en weten dat alles goed geregeld wordt

De Rosabag was uitverkocht maar binnen een paar uur werd er gebeld dat er een overweldigende belangstelling was en of dat een probleem was. De tas zou binnen 5 tot 10 dagen nageleverd worden maar als dat een probleem was konden we ook direct annuleren. Waar vind je dat?

Extra toelichting
Gewoon goed. Van alles wat en en goede kwaliteit en goede merken. Je vind altijd wat van je gading.

A. Piek 14-04-2014 In de winkel gekocht

GerardOptEnde 14-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik wilde een 10staps grijsfilter. Nog geen minuut later had ik hem in mijn handen.

Naast de snelle service kreeg ik gratis veel informatie over hoe ik met het filter en de camerainstellingen om moest gaan. TOP

Assortiment
Naast wat ik nodig had, heb ik nog veel info gekregen over allerlei gadgets voor mijn camera. Ik kom zeker nog terug.

Aanbeveling
Zeer tevreden over service en assortiment. Ik stuur al mijn fotovrienden naar Cameraland.

Extra toelichting
ZEER goed, zie bovenstaande motivaties.

Oprechte amateur 14-04-2014

Er wordt tijd voor je genomen, er wordt met je meegedacht over de meest bevredigende aankoop, eventueel worden alternatieven geboden.

Assortiment
Breed assortiment, dat aansluit op mijn behoefte. Concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Bereikbaar, goede adviezen, veel informatie tevoren beschikbaar op website

ten Have 14-04-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Snelle levering, duidelijk terugkoppeling van verzendgegevens, groot assortiment.

isdezenaamingebruik12 13-04-2014

Snelle service en bekwaam personeel.

Assortiment
Alles wat ik nodig had was op voorraad.

Extra toelichting
Uitstekend afgehandeld. Ik werd direct na binnenkomst geholpen en kreeg een eerlijk advies passend bij mijn begroting

DickF 13-04-2014

Duidelijke website met alle informatie die je nodig hebt.

Ik had nog wat technische vragen over de camera en die zijn goed beantwoord. Tevens heb ik in overleg nog wat accessoires gekocht. Ik ben dik tevreden.

Assortiment
Ik wist niet wat ik zag aan assortiment toen ik de winkel binnenkwam. Keuze genoeg voor iedereen en elke portemonnee.

Aanbeveling
Gewoon een hele leuke winkel met goed personeel. Zeker geen dozenschuivers.

Extra toelichting
Een heerlijke moderne winkel met ouderwets goede service.

Susy1985 13-04-2014

De site is zeer gebruikers vriendelijk.

De camera was zeer snel binnen en netjes afgeleverd.

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen , ook voor de starters onder ons die een professionele camera willen hebben !

Extra toelichting
Ik ben uiteindelijk zeer tevreden over camera land , alles is keurig netjes aangekomen en goed verpakt. Zeer snelle levering was ook een groot + punt !

Beareagle 13-04-2014

Extra toelichting
Gewoon een leuke winkel, leuk geholpen. Tijd besteed aan je. Leuke aankoop

PV Steinmetz 13-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

winkel in de buurt en wordt al veel jaren erg prettig geholpen

gewoon goed

Assortiment
teveel om op te noemen en met erg veel kennis van zaken

altijd

bovenstaande zegt genoeg

Sanna77 12-04-2014

Dmv filters makkelijk tot het product te komen dat je zoekt

Snelle bezorging

Assortiment
Redelijk groot occasion assortiment, gelukkig was het objectief in huis waar ik naar op zoek was

Aanbeveling
Goed tevreden over bestelling, afhandeling en bezorging

Extra toelichting
Bestelling werd snel bezorgd. Objectief is in uitstekende staat en was keurig verpakt zodat het niet zou beschadigen. Er zat zelfs een tasje bij om het in te bewaren.

J den Boogert 12-04-2014

Snel p de site te vinden

vriendelijk geholpen en op de hoogte van het fotogebeuren

ruim

Aanbeveling
grote voorraad, deskundige mensen die je helpen.

NetAmulet 12-04-2014

Extra toelichting
Prima geholpen door vakkundige mensen die geen bullshit verkopen.

Sander Sanders 12-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

In de winkel wordt je altijd enthousiast en deskundig te woord gestaan. Dat helpt enorm bij het maken van keuzes.

Assortiment
het assortiment is meer dan ruim. Wat niet beschikbaar is wordt voor je besteld en wordt redelijk snel geleverd.

Aanbeveling
Ik verwijs regelmatig naar Cameraland.

Extra toelichting
Ik kom graag bij Cameraland. Heerlijk om op zoek te gaan naar uitbreiding van uitbreiding van mijn 'speelgoed'.

JanH2014 12-04-2014

Extra toelichting
Ik hen prima informatie gekregen, ook toen ik nog alleen maar voor informatie kwam. De tweede keer, na enkele weken, herkende de medewerker mij en wist nog wat mijn vragen waren. Zijn informatie was voor mij doorslaggevend en hij nam alle tijd om mij uitleg te geven over zaken die ik nog niet helemaal begreep. Ik mag altijd terugkomen als ik nog meer verduidelijking nodig heb. Dat geeft vertrouwen.

Roel Wijngaarden 12-04-2014 In de winkel gekocht

Wouter Rozeboom 11-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk bereikbaar en goede parkeer mogelijkheden voor de deur.

Prettig en vakkundig geholpen. Er wordt met je meegedacht, men gaat voor klanttevredenheid en niet om zoveel en zo duur mogelijk te verkopen

Assortiment
Wat je nodig hebt is altijd op voorraad

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, klantgericht, durft ook nee te verkopen als product niet passend is.

Zie afzonderlijke motivaties

I.Grenier 11-04-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed bereikbaar en prima parker ruimte

vriendelijke klantgerichte bediening

Groot aanbod

Aanbeveling
zeker aanbevelen( al gedaan)

Nog maals dik te vreden

inspanning 72 11-04-2014

De website is uitstekend,informatief,overzichtelijk, duidelijk. Niet moeilijk zoeken naar wat je wilt.Tevens vind ik het educatieve element wat er ook in te vinden is erg leuk voor de geinteresseerde.
Prima site waar alleen op aan te merken valt dat je overspoeld wordt met weer een cameraland site,maar wat ook weer zijn charme heeft.Deleten kan altijd,maar ik kijk
ernaar nogmaals vanwege de vele extra's behalve alleen producten.

Bij mijn aankoop ben ik voortreffelijk behandeld.Dit reeds telefonisch voor de inruilprocedure.De aankoop zelf ging heel plezierig.Alle tijd werd er voor uitgetrokken
en professioneel goed onderbouwd.Voor alle vragen was ruimte en tijd en niet in het minst voor de "nazorg" waarvoor de vele technische vragen alle rust tijd en know how was.Uitstekend!Ook de andere keren dat ik in de winkel was ging alles plezierig en relaxed.Met collega's met wie ik in de winkel kwam voor relatieve kleinigheden alle zorg en toewijding zodat we allemaal weer met een plezierig gevoel buitenstonden en ook zonder op kosten gejaagd te worden.Ook de service was zeer aangenaam.Ook werd er niets aan je opgedrongen om maar te verkopen, wat al heel fijn gevoel geeft.Ook de enorme voorraad die aanwezig is streelt het oog en niemand was te beroerd al was het niet waar je voor kwam ,het toch te laten zien en te demonstreren gewoon uit bereidwilligheid omdat je het vroeg.

Assortiment
Zie ook bovenstaande service.

De winkel voorraad voldoet aan alle verwachtingen.Naar concurrerende prijzen kijk je wel maar toch met een soort tegenzin en het idee dat het wel goed zit bij cameraland.
De winkel vind ik heel plezierig ,lekker rommelig,veel te zien en "huiselijk".

Aanbeveling
Gezien het gemak de service en assortiment
zoals bovenstaand gemotiveerd raad ik cameraland zeer aan bij anderen en niet op de laatste plaats de vriendelijkheid van de mensen met wie je te maken hebt.

Extra toelichting
Heel simpel ,ook gezien de voorgaande motivaties vind ik dit een prima en ook professionele zaak. Tevens voor elk wat wils. Keus genoeg in alle maten en soorten. Ik hoop alleen dat de georganiseerde rommeligheid en de sfeer van de winkel behouden blijkt.

wittetijger 10-04-2014

Alle dingen die je verwacht in een winkel als deze zie je in een oogopslag.

Als je iets koop waar een beschadiging aan zit die ik niet gezien heb en waar toch dan eerlijk naar gehandeld wordt en je dan toch korting krijgt.

Assortiment
Alles hebben jullie eigenlijk.
Anders wordt het gewoon besteld.

Aanbeveling
Vooral de servise en de vakkundige bediening zijn rede om cameraland aan te bevelen.

Extra toelichting
Wat me soms opvalt, dat er meer klanten binnen lopen dan bij de Vomar. Wat toch een winkel is met meer oppervlakte. Ken je na gaan wat een fijne winkel is om er iets te kopen.

Marc van Tienderen 10-04-2014 Via de website gekocht

Bestelling via website is zeer goed verlopen.

De levering van hetgeen ik besteld heb, is snel afgehandeld en het artikel zat in een zeer goede verpakking.
Ik werd van elk moment van de afhandeling op de hoogte gehouden via e-mail.

Assortiment
Het aanbod op de website is enorm en ik heb een goede keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Een winkel waar ik zo goed geholpen wordt raad ik iedereen aan.

Extra toelichting
Alles is top verlopen, bestelling, levering, verpakking, produkt. Wat wil ik meer?!

Marenko.nl 09-04-2014

Gemak zou hoger scoren als we er niet zo ver voor hoefde te rijden

Prima in orde

Assortiment
Meestal wel op orde. Eenmaal mijzelf een lens aan laten praten die ik eigenlijk niet op het oog had.

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen

Extra toelichting
Prima winkel met prima service en klantcontact.

BiancaH99 09-04-2014

Paipel 09-04-2014 In de winkel gekocht
In Alkmaar

Moest wel uit Woerden komen. Kon elders niet of nauwelijks inruilen, of tegen een (oneerlijke) habbekrats.

Prima geholpen door medewerker met geduld en kennis van zaken, die de uiteindelijke beslissing aan mij overliet. Niets opgedrongen dus.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Zullen niet vaak nee hoeven te verkopen.

Aanbeveling
Een 9 omdat ik nooit een 10 geef.

Extra toelichting
Alles wat ik te melden heb reeds bij bovenstaande vragen ingevuld.