Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 21-06-2021

Nieuwe camera besteld, wachttijd werd aangegeven ongeveer 2 a 3 weken. Na 1 week kreeg ik een telefoontje dat hij al binnen was. Vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Personeel neemt de tijd voor je om de dingen uit te leggen.

Rob Bronsdijk 21-06-2021

Heb enkele foto spullen verkocht , voor mij en cameraland naar tevredenheid. Remco de medewerker helpt mij altijd op een eerlijke manier,je kan ook niet het onderste uit de kan willen. Na enkele dagen was het geld op mijn rekening gestort. Ben al 12 jaar klant naar volle tevredenheid en ik kan iedereen Cameraland aanbevelen.

Hagmanfotos 20-06-2021

Een dikke 9 omdat in mijn optiek perfectie niet bestaat.
Remco van de afdeling inruil bij cameraland heeft een goede zakelijke service.
Mijn nikon d780 ingeruild voor het top model d850.
Deze had voor mij wat meer voordelen.
De d780 is een relatief jong model dus was was onderhandelen met de prijs.
Ik ben daar uitermate tevreden over, cameraland stuurt je niet zomaar weg.
We hebben een mooie tussenweg gevonden en stuurde op mijn verzoek ook een extra accu mee om de deal wat zoeter te maken.
Via de mail is altijd wat lastiger bespreken dus de whatsapp methode ging veel directer en vlotter.
De mensen bij cameraland weten iig wat service is en regelen alles zo snel mogelijk voor je.
Zo lang als dit bedrijf bestaat doe ik zaken met ze dus erg tevreden en persoonlijke benadering is voor mij ook belangrijk.

Jan 20-06-2021

Eerst uitgebreid geholpen in de winkel in Alkmaar. De medewerker nam echt de tijd en dacht mee door alternatieven aan te dragen. Ook toen duidelijk werd dat ik die dag geen beslissing zou nemen, nam hij nog steeds veel tijd. Een paar dagen later bestelde ik de clip via de online shop en die werd de dag erna geleverd. Ik ben er heel blij mee!

Jozef van Dongen 19-06-2021

Ik heb al veel artikelen besteld bij Cameraland en bij elke bestelling is de service fantastisch! Omdat je af en toe niet precies welke adapter, tussen ring of flitser moet bestellen, voldoet één telefoontje of emailtje, waarbij je zeer vriendelijk en behulpzaam een zeer deskundig antwoord krijgt. Elke keer als ik bel of mail verbaas ik mij nog steeds erover hoe zoveel vriendelijkheid en deskundigheid onder één dak kan komen!

Pieter Arink 19-06-2021

Twee overtollige zoomlenzen verkocht aan Cameraland. Werkwijze was duidelijk omschreven. Je moet natuurlijk zelf ook eerlijk zijn over de staat van jouw aanlevering. Die is snel beoordeeld, goedgekeurd en het offertebedrag is vlot uitbetaald. Mooi toch? Kan je zelf weer iets anders aanschaffen...

Jan Bruggenkamp 19-06-2021

Ik kom al jaren bij Cameraland , en dit naar volle tevredenheid. Je wordt altijd goed geholpen met een goede uitleg. Ik heb vandaag de Tamron 18-400 gekocht ik had er al een maar deze was door een val erg beschadigd de reparatie zou 342 euro kosten. dus besloot ik om een nieuwe aan te schaffen. Met inruil van een lens die ik niet gebruikte kreeg ik zelfs nog een euro terug.
Al met al voor mij een goede deal.

Peter 19-06-2021

Bijzonder snelle levering en juiste accu voor mijn oude camera.
Via Google was het makkelijk om mijn keuze te maken op de overzichtelijke website van Camera land.

Harry 18-06-2021

Goede voorlichting, er is bij mijn objectief nog een zonnekap gezocht, perfect geregeld

Lodewijk 18-06-2021

Bestelde producten werden correct verpakt geleverd. Goede telefonische bereikbaarheid. 1 besteld productonderdeel t.b.v. een camera was op korte termijn niet leverbaar, medewerkster dacht goed mee over vervanging middels een soortgelijk product echter dit was geen optie gezien specifieke eisen die camerafabrikant aangaf. Zodoende het reeds overgemaakte geld hiervan retour gestort gekregen.

Sebastiaan van Zomeren 18-06-2021

Fijne website en service van Cameraland met goede prijzen. Kom zeker weer terug.

Kevertje 18-06-2021

Snelle levering. Geen enkele klacht daarover. Goed product! Warm aanbevolen.

Marijke 17-06-2021

Prima geholpen, eerlijk advies.

Nieuwe videocamera gekocht van Sony.
Werkt perfect voor mijn 100 jarige vader.
Heel erg bedankt

Hannie de Wit 16-06-2021

Ik ben vriendelijk geholpen en de persoon die mij hielp had veel kennis van zaken, heeft ook mijn camera nog even schoon gemaakt.

Ebbo 16-06-2021

In Alkmaar een Fuji X-S10 nieuw en een 35mm F2.0 tweedehands gekocht en meegenomen.
Deskundige, aardige, maar snel en onduidelijk pratende verkoper. Er is overal altijd wel wat.
Als je grote handen hebt moet je de S10 niet kopen maar toch maar een XT3 of XT4.

Tom de Haas 15-06-2021

Ik zocht een accu oplader voor een wat oudere Canon Powershot camera. Gevonden bij Cameraland.
Goede productinformatie, gunstige prijs en levering helemaal volgens afspraak. Alles werkt zoals het hoort.
Ik bestel zeker weer bij Cameraland.

Patrick G 15-06-2021

Snelle en correcte levering. Ook een administratief probleem met de factuur was ZEER snel en professioneel opgelost. Momenteel zeker mijn favoriet om m'n fotografie spullen te bestellen. Ook de prijs is correct !

fotohans 15-06-2021

langdurige constante plaats in de fotowereld met kennis van zaken en goede service

Top online shop. 14-06-2021

Zeer duidelijke shop,zeer gebruiksvriendelijk en je ziet meteen of iets op voorraad is,perfect zijn de spullen verpakt en kwam ook ongeschonden aan en ook de volgende dag al in huis en dat is voor mij ook de reden dat ik voor cameraland kies, is trouwens ook een bezoek waard is een schitterende winkel je kijkt je ogen uit en word super goed door het personeel geholpen, dus van mij een dikke tien.

A.knol 14-06-2021

We werden netjes ontvangen ondanks de Corona maatregelen. Er werd ook goed geluisterd naar wat onze vragen en mogelijkheden waren, hetgeen resulteerde in de aanschaf van een nieuwe camera. Ook deze werd goed uitgelegd. De verkoop ging erg naar onze zin.

Njola 13-06-2021

Ruime keuze aan camera's. Vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van de producten. Het meeste is op voorraad of wordt indien niet voorradig voor je besteld en dan wordt het thuis geleverd. De winkel is zeker een bezoekje waard

ECAG 13-06-2021

Er wordt alle tijd voor je genomen om alle wensen door te spreken. Uitproberen buiten de winkels geen enkel probleem. Vriendelijk deskundig personeel.

John Hermans 13-06-2021

Goed omschrijving met veel foto’s ter ondersteuning. Snelle en correcte afhandeling van de koop en van de verzending

Linda 12-06-2021

Ik heb een verrekijker gekocht bij cameraland en deze was snel en goed afgeleverd. Ik heb ook via de website contact met cameraland gehad en ook mijn vraag werd correct en snel beantwoord. Kortom een betrouwbaar en prettig bedrijf.

Eric Violier 12-06-2021

Nieuwe Fuji 18mm lens aangeschaft, en een half jaar oude Fuji lens mogen inruilen voor een zeer nette prijs. Goed geholpen en geadviseerd, er wordt naar je geluisterd. Ze proberen je helemaal niet het duurste aan te smeren.