Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 29-06-2021

In eerste instantie mislukte de betaling. Ik kreeg snel een bericht daarover en toen het eenmaal gelukt was, volgde heel snel de afhandeling van mijn bestelling. De volgende dag had ik mijn lens al in huis. Top geregeld, supervlotte nette afhandeling!!

Drawedood 29-06-2021

Mooie winkel, aardige en vooral deskundige mensen, die de tijd voor je nemen. Goed advies!

Arjan Menger 29-06-2021

Op 1 juni een monopod bestelt met een levertijd van 2-3 dagen. Aan het einde van de week een via de chat/e-mail een bericht gestuurd hoe het zat met de levering. Het antwoord was dat deze die maandag waarschijnlijk verzonden zou worden. Helaas. Geen bericht en levering. Na 3 keer er achter aan gebeld te hebben kreeg ik uiteindelijk de monopod netjes na een paar dagen geleverd. De order was niet goed doorgekomen bij de leverancier waardoor de bestelling op "in behandeling" bleef staan. Allemaal helemaal geen probleem als het langer duurt, maar wat ik vervelend vond is het gebrek aan communicatie en het niet nakomen van afspraken na de eerste 2 telefoontjes. Verder heel blij met mijn monopod overigens :-)

Linda 29-06-2021

Deze winkel is supergoed! Ik heb 2x een vraag gesteld via de klantenservice en die werd ontzettend snel en duidelijk beantwoord. Daarna heb ik een bestelling gedaan en die werd zeer snel en goed verpakt thuisbezorg. Heel goede ervaring dus!

Sony camera 29-06-2021

Ik ben in de winkel geweest. Deze is ruim opgezet. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Genoeg tevredenheid

Pieter Struiksma 28-06-2021

Cameraland is een echte aanrader. Ik heb verschillende producten naar tevredenheid aangeschaft. De service/support is ook goed. En de deskundige en vriendelijke medewerkers helpen je altijd zeer goed.

R de Groot 28-06-2021

Ik zocht een camera van panasonic en cameraland had er nog 1 op voorraad. Thuisgekomen bleek de USB lader te ontbreken.
De camera heeft in de vitrine gestaan, dus uit de verpakking. Op zich niets mis mee. Gebeld met cameraland en deze zou worden opgestuurd. De volgende dag had ik de USB adapter.

Peter 28-06-2021

Camera land is het vertrouwde adres voor camera en toebehoren, en de goede service
Heb er de xp pen pro 24 gekocht ter vervanging van men Wacom
Bij camera land kan je ook gebruikte apparatuur vinden camera lenzen en Wacom 24 inch tablets
Ze hebben ook een goede webshop, neem gerust contact met ze op als je naar iets speciaals opzoek bent
Mijn motto steun je lokale ondernemer want er is niets prettiger dan in een fysieke winkel te winkelen

E.J.Baggerman 28-06-2021

onlangs bij cameraland een nieuwe camera aangeschaft type 7500 met bijbehorende lens. Het hele systeem voldoet aan de verwachtingen. De bezorging was ook naar wens, keurig op tijd stond de pakketbezorger op de stoep en dat gaat vaak anders, of je vind bij toeval het pakketje in de container, of het is bij de buren bezorgd en een enkele keer ligt het bij de buren achter de zitbank bij de voordeur. Alleen ik miste het garantie bij de verpakking

T. Janssen 27-06-2021

Deskundig personeel, goede prijs gekregen voor inruil, en occasion die ik ervoor heb gekocht van uitstekende kwaliteit.

George Stoekenbroek 26-06-2021

Een tien ! Ik ben zeer tevreden over de winkel en de bediening. Een paar dagen geleden heb ik een aankoop gedaan en ben uitstekend door Remco geholpen.

Nicky 26-06-2021

Een mooie, stevige cameratas die niet al te groot is. Een voordeel zou ik zeggen, want dat zorgt ervoor dat je je tas niet volstopt met troep die je niet nodig hebt. Onderin kan je veilig je camera en lenzen opbergen en in het bovenste gedeelte kan je bijvoorbeeld je flesje water opbergen. Het bovenste gedeelte is niet heel lang, mijn schrift met aantekeningen van de fotografiecursus moest ik daarom een beetje dubbel vouwen. Het onderste gedeelte heeft verschillende vakken, die je naar wens kan instellen. Verder heeft de tas nog allemaal kleine vakjes, die dan weer handig zijn voor bijvoorbeeld je telefoon, een paspoort of een mondkapje. Ik ben erg blij met deze aankoop!

kees spel 26-06-2021

Netjes en snelle service van cameraland
Ik heb de camera besteld en is heel netjes verpakt aan bij mij
Top winkel

Pat 25-06-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, en snelle levering. Web zeer gemakkelijk en overzichtelijk.

Ronald 25-06-2021

Via Marktplaats op de site van Camera land terecht gekomen. Op zich een overzichtelijke website. Er was echter één onduidelijkheid, hiervoor een mail gestuurd ('s avonds). Deze werd de volgende ochtend al beantwoord. Hierop besloten de betreffende (occasion) camera te bestellen.
De camera werd de volgende dag, zeer goed verpakt, geleverd en voldoet volledig aan de beschrijving en dus ook aan de verwachting.

Herman Visser 25-06-2021

Duidelijke webshop en beschrijving van de aangekochte gebruikte Nikon D7000 camera. De beschreven staat komt overeen met de huidige staat van de camera. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Willem Scheurwater 23-06-2021

Geweldige service. overzichtelijke winkel, deskundig personeel met bevlogenheid en vakkennis. Uitstekende winkel om je materialen aan te schaffen

Jessica 23-06-2021

Keurige winkel, met altijd super goed advies, ook omtrent het fotograferen zelf heb ik weer enorm bruikbare tips gekregen wat te proberen qua instellen, maar ook wat te doen met bewerken hiervan. Dus altijd even net dat beetje extra.
Daarnaast vindt ik de heren altijd heel erg eerlijk, ik vroeg of iets handig was om aan te schaffen, en ook wanneer dit niet zo is krijg je gewoon eerlijk antwoord. Super gefocust op de klant, en wat jij 'echt' nodig hebt.

Dank en tot snel weer!

KvB 23-06-2021

Medewerker nam de tijd, wist er veel van en heeft heel veel praktische tips gegeven, heeft mijn nieuwe camera alvast goed ingesteld, zodat ik daar geen tijd mee kwijt was. Gaf korting in de vorm v extra accu , UV filter etc. En gaf nog diverse goede tips, bijvoorbeeld een sling over 1 schouder met handig klik systeem ipv het harnas wat ik wilde kopen om mijn nek te sparen. Blijkt erg praktisch te zijn.
In de handleiding vond ik helaas niet alles terug qua instellingen, te summier, er is nog veel onduidelijk voor me.
Toch maar een cursus volgen nog. ;-)

Manon Logemann 23-06-2021

Vorige week ben ik naar de winkel in Alkmaar geweest. Heb hier een tweedehands eos 80D gekocht met de 17-85mm lens. Ik kon mijn oude camera en lenzen inleveren en kreeg 2 gratis filters erbij. Super service en fijne medewerkers! Ontzettend blij met mijn aankoop.

W.A Veerhuis 23-06-2021

ooit heb ik 70-200 f4 l gehad en spijt dat ik hem ingeruild voor een een andere lens .toen ik weer een 70-200 f 2.8 type 2
bij cameraland in de te koop zag als occasion besloot ik deze te kopen . werd beoordeeld als weinig gebruik sporen
maar de lens was eigenlijk nieuw ben er erg blij mee,reclame voor cameraland waar trouwens door de jaren heen mijn meeste
spullen gekocht zijn

Frank Valk 22-06-2021

Ik ben zeer goed geholpen en de verkoper nam alle tijd voor mij. Ik heb diverse vragen gesteld en kreeg daar naar mijn mening zeer bruikbare antwoorden op .

Richard Kuijper 22-06-2021

Uitstekende service, medewerkers geven goed advies, willen niet alleen verkopen maar vooral tevreden klanten hebben. Kwaliteit staat daar hoog in de vaandel. En gaat er eens iets mis wordt het uitstekend opgelost. Kom er al vele jaren en zal dit ook blijven doen. Top zaak.

Pauline 22-06-2021

Via Gearbooker een lens gehuurd bij Cameraland voor een bruiloftshoot. Helaas bleek deze na een aantal opnames te blijven haperen waardoor ik hem niet kon gebruiken.
Zonder discussie kreeg ik mijn betaalde bedrag terug.
Zoals altijd topservice van Cameraland!

BvdB 22-06-2021

Goed en snel geholpen, goed advies en er wordt ook meegezocht naar oplossing