Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Scheffers4873 13-03-2014

Prettig geholpen, met duidelijke info en geen prietpraat

Assortiment
Zeer grote keuze en info over diverse mogelijkheden.

Aanbeveling
Zeer prettige werkwijze naar klant zonder druk om artikelen te verkopen.

Iene 13-03-2014

Extra toelichting
Ontzettend goede voorlichting bij aanschaf van een camera. Alle tijd nam de verkoper er voor. Ga zo door!

Claudio P. 12-03-2014

Zeer prettig om hier te winkelen, online maar vooral ook in de winkel.

Uitstekend, je kan ook gebruikte (foto)spullen inruilen en je krijgt een perfecte behandeling.

Assortiment
Werkelijk alles is uit voorraad leverbaar en veel uitgebreider dan de gemiddelde concurrent.

Aanbeveling
Aan iedere fotograaf aan te raden, dat blijkt wel uit de gegeven cijfers

Extra toelichting
Echt uitstekende service en klantvriendelijkheid. Heb hier inmiddels het overgrote deel van mijn fotografiespullen gekocht ik ben er zeer tevreden over.

Whitetigre 12-03-2014

Lekker dichtbij en kan naast online ook heen

Camera deed het niet lekker, kreeg heel net advies over wat er aan de hand was

Assortiment
Wilde een niuew lens hebben. Ging voor nieuwe maar verkoper kwam met betere 2e hands lens in dezelfde prijsklasse

Wijbrand Hoep 12-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verkoper was vriendelijk, gaf goed advies en wist bij mijn binnenkomst al waarvoor ik kwam.

Assortiment
ruim gesorteerd, veel keuze.

geesje48 11-03-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Enorm assortiment, eerlijk advies over een bepaald produkt, waar ik belangstelling voor had. Aanbod van alternatieven

Aanbeveling
Groot assortiment, vriendelijke accurate hulp, niet opdringerig.

Extra toelichting
Je moet wel tijd hebben, vooral op zaterdag, het is er altijd druk. Als je aan de beurt bent word je netjes geholpen, zowel met je vragen als met het uitzoeken van de juiste produkten.

kunne 11-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak en de toegankelijkheid van deze site
is voortreffelijk bovendien word je ook telefonisch super geholpen.

Geweldig afspraken na gekomen zoals telefonisch gemaakt.

Voor elk wat wils

Aanbeveling
Deze winkel is zowel telefonisch zeer toegankelijk
als schriftelijk bovendien komen ze de gemaakte afspraken
na.

Extra toelichting
Als deze webshop in sale en aftersale zo blijft acteren zal iedereen op zoek gaan naar een site en firma als deze.

jantje91 11-03-2014

Mic_Kos 11-03-2014

Deskundig en snel geholpen.

Jan Quax 11-03-2014 In de winkel gekocht

Dicht bij huis

Grote keuze

Gewoon goed!

Extra toelichting
Grote zaak met vriendelijk personeel, grote keuze, dicht bij huis

rsk 11-03-2014

Ruim opgezette verkoopruimte, Cameraland is makkelijk bereikbaar.

Er wordt alle tijd genomen en er wordt uitgebreid professioneel advies gegeven mbt een mogelijke aankoop van apparatuur.

Assortiment
Zeer ruim assortiment in alle prijsklassen en geledingen van de fotografie. Vrijwel altijd is het benodigde item op voorraad.

Aanbeveling
Ik zal Cameraland altijd aan geïnteresseerden blijven aanbevelen.

binkbonk12 11-03-2014

Heel eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Duidelijke omschrijving, snelle en zorgvuldige verzending.

Assortiment
Grote keus in merken en diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Als je niet dicht bij de winkel woont is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met vragen en je wordt vakkundig te woord gestaan.

Extra toelichting
Zeer prettig en zeker een winkel waar ik in de toekomst vaker zal komen.

Gonnie Perree 10-03-2014

bij vraag meteen antwoord via chat Facebook

Assortiment
daar heb ik niet naar gekeken, maar heb gereageerd op aanbod net als eerder ook al een canon zoom 75-300, ook prima verlopen

Aanbeveling
Ik kan alleen maar goede recensie geven want heb zelf geen slechte ervaring met Cameraland

Extra toelichting
Ben heel tevreden met Cameraland, zal bij volgende aanschaf zeker bij deze firma als eerste kijken

jan 1303 10-03-2014

Extra toelichting
Vrijdagmorgen besteldt en zaterdag morgen om 9.00u belde de courierdienst me wakker. Hoe snel!

MarijkeS 10-03-2014

Verkoper luister goed naar mij, maar werd soms wel afgeleid door wat er in de winkel gebeurde. Een sympathiek iemand.

Assortiment
Prettig dat er meegedacht werd over lenzen enz. Ook helpen om de prijs `zo laag mogelijk te houden en mij te voorzien van een prima "2e hands" lens.

Aanbeveling
Ik heb de laatste 20 jaar mijn fototoestellen hier gekocht. En ik raad iedereen aan dit ook te doen. Zeker voor mensen woonachtig in en rond Alkmaar.

Extra toelichting
Ik ben op een moment naar de winkel gegaan, dat het niet druk was. Dan is er echt tijd voor de klant. Ik hoop dat de nieuwe locatie ruimer en iets aangenamer voor de klant wordt, want zo'n toestel kopen, duurt niet een paar minuten. En dan is kunnen zitten wel belangrijk bij een advies- en verkoopgesprek.

Marcel van Kleef 10-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
goede producten, breed assortiment, kennis van zake en een goede service. Dit is alles wat een koper nodig heeft

Linda2013 10-03-2014

Op de site kan je al zien of iets leverbaar is voordat je naar de winkel gaat.

je wordt echt super vriendelijk geholpen en mag diverse lenzen op je camera uitproberen. Er wordt echt met je meegedacht.

Alles is verkrijgbaar.

Extra toelichting
Cameraland is echt een top winkel op het gebied van fotografie. Technische kennis en service naar de klant is echt zeer goed. Je merkt echt plezier bij het personeel.

eddy moens 10-03-2014 Via de website gekocht

M. J. 09-03-2014

23AY5Zb 09-03-2014

De winkel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer of de auto.
Vriendelijke en geduldige uitleg over de camera en werking ervan.
Over inruil wordt nooit moeilijk gedaan en er wordt een goede prijs voor de spullen berekend.

Assortiment
Een meer dan ruim assortiment in de winkel van veel merken en onderdelen. De prijsklasse van de verschillende producten is redelijk. Voor de camera die ik kocht zijn de prijzen op het ogenblik in alle winkels hetzelfde. Ik heb nog nooit extra betaald voor service.

Aanbeveling
Professioneel en geduldig personeel. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Het assortiment is heel uitgebreid, zodat er meer dan voldoende keus is. De kwaliteit prijsverhouding is uitstekend.Zelf kom ik al jaren in deze winkel.

Extra toelichting
Vanaf mijn eerste digitale camera kom ik al bij Cameraland. Soms via de webside maar meestal naar de winkel zelf. Het personeel neemt alle tijd voor je en is bereid om de werking van het product uitgebreid uit te leggen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets niet in de winkel voorradig was zodat ik weer tevreden naar huis ging. Het is ook fijn dat ik hier mijn oude spullen kan inruilen tegen een nieuw apparaat en men berekent altijd een redelijke prijs.

RooDwitje 09-03-2014 Via de website gekocht

karin en bert 07-03-2014

rob zijlstra 07-03-2014 In de winkel gekocht
Haarlem

Ik wist wat ik wilde en de verkoper begreep alles 100%

Ik ruilde spullen in voor iets nieuws en U begrijpt dat de prijs natuurlijk veel te laag was :)

KENNIS en MOTIVATIE.

Daarnaast ben ik alle afgelopen jaren (~8) ALTIJD correct en deskundig naar VOLLE tevredenheid geholpen.

Extra toelichting
De enige opmerking: Bij het uitpakken van de Nikon D800 spullen blijkt er niet standaard een 'Type C Mini Pin HDMI kabel' bij te zitten. Deze dient los te worden aangeschaft. (voor afspelen film naar HD TV) Het zou in mijn ogen goed zijn als U dit vermeldt en tegelijk zo'n kabeltje (als gebaar?) cadeau doet. (Geen idee wat die kost, dus cadeau is misschien teveel).

Edeux 07-03-2014

Duidelijke site. Goed te vinden van je zoekt. Iets meer omschrijving (specificaties) van het product mag.

Zeer goede service. Na bestelling en zeer vlot bezorgd

Assortiment
Prima. Overzichtelijk te vinden.

Aanbeveling
Online bestellen is betrouwbaar en afspraak wordt nagekomen. Super.

Geert-Jan de Haas 06-03-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Assortiment
Ruime keuze, qua prijsstelling en uitvoering (binnen een prijscategorie)

Aanbeveling
Zeer plezierig klantcontact, oprechte interesse in wensen. Kundig advies, nemen de tijd!

Pieter_2014 06-03-2014

Er ging weliswaar iets mis met de bezorging maar dat is heel netjes opgelost.

cameragebruiker14 05-03-2014

goede uitleg en adviezen voor toekomstig gebruik van rand apparatuur.

Esther Thomas - van Hooven 05-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk parkeren in het winkelcentrum

Geen zichtbare commerciele push. Vrijheidskeuze qua aankoop, goed advies, goeie toelichting wat een camera kan en wat niet tov wat je had of waartussen je kunt kiezen.

Assortiment
Zodra je de winkel binnenstapt zie je het al: als je hier niet slaagt dan slaag je nergens!

Aanbeveling
Superservice, klantvriendelijk en gedegen kennis + eerlijk advies.

E.S.E. 04-03-2014

Peetje2014 04-03-2014

Zeer overzichtelijke site, waarbij geen schreeuwende pop ups aanwezig zijn en je je kunt richten op het product. Mooie weergave van de producten met een goede omschrijving.

Mijn aankoop werd zonder extra kosten zeer snel geleverd op de plek die ik zelf kon aangeven. Super.

Assortiment
Alles waar ik intresse in heb is verkrijgbaar in de winkel.
De prijzen zijn zeer concurrerend en ik heb mijn aankoop voor een zeer goede prijs gedaan.

ex550D_nu6D 03-03-2014 Via de website gekocht

Enige plek waar er een gratis statief bij zat

Assortiment
Ik mistte enkele High-End filters, die heb ik elders gekocht

Aanbeveling
Zeker met de lopende actie van het statief

KoBar62 03-03-2014

Tijdens mijn bezoek aan de fysieke winkel prima geholpen bij de aanschaf, met vergelijkingen met andere camera's en met de kennis van de verkoper.

Assortiment
Er is eigenlijk te veel. De keuze is reuze zeggen we dan. Maakt het ook weer moeilijker, maar met behulp van de verkoper kom je er gewoon uit.

Aanbeveling
Kundige verkoper, alle tijd voor vragen, geen moment het idee gehad dat ik nu toch wel eens moest beslissen.

flensjes 03-03-2014

martinb71 03-03-2014

thuis gereserveerd en uurtje later opgehaald.
Zo wist ik zeker dat ik er in het weekend mee aan de slag kon.

product bleek los niet snel te vinden. Er is toen uit een combi pakket de enkele afstandsbediening ontvanger eruit gehaald welke ik nodig had.

Assortiment
In de winkel ook even rustig kunnen kijken. Ruime keuze.

Aanbeveling
prima geholpen ook met vragen over andere dingen die ik wilde weten. Oa verschil in macro flitsers en voor/na delen voor nieuwe camera.

Extra toelichting
Makkelijk op de website kijken wat er allemaal is. Reserveren ook handig. Uurtje later opgehaald, ik woon 30 minuten rijden naar de winkel.

Rene049 03-03-2014

Alle vragen zijn zeer goed beantwoord

Assortiment
De prijzen zijn lekker scherp

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Extra toelichting
Ik keek mijn ogen uit en werd zeer goed geholpen. Kom zeker terug.

Alwin le Febre 03-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, overzichtelijk en ik kon snel vinden wat ik moest hebben.

Assortiment
Het assortiment tbv Objectieven en ander apparatuur voor Pentax kan altijd uitgebreider. Uiteraard ben ik me er van bewust dat Pentax niet het meest populaire merk is (helaas).

Aanbeveling
Absolute aanrader. Ik ben via een aantal mede-fotografen op de site gewezen en ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Ik ben erg blij dat ik gewezen ben op deze site. Voordat ik besloot de occassion Sigma 105mm voor Pentax aan te schaffen heb ik eerst mede-fotografen geraadpleegd. Ook de prijs/kwaliteit is super. Verder is de 1 jaar garantie op dit objectief geweldige service, hoewel ik er zeker van ben dit niet niodig te hebben. :-) Voor de volgende aankoop ga ik beslist eerst bij Cameraland.nl kijken.

Marion1594 03-03-2014

veel op voorraad

goed geholpen in de winkel

veel op voorraad

Aanbeveling
vanwege de service en eerdere ervaringen

Erik.M 02-03-2014

Alle keren dat ik in de winkel was ben ik vriendelijk en goed geholpen. Het kunnen bekijken van de camera voor aankoop is altijd goed om te bepalen of de camera goed in de hand voelt en hoe het eerste gebruiksgemak zal zijn.

Assortiment
Sommige producten zijn goedkoper bij een andere winkel, de 49mm uv-filter van B+W kost bij jullie 35,95 en bij een andere camerawinkel kost deze 30,95

Aanbeveling
Je kunt in de winkel het product aanvoelen en gedeeltelijk proberen om zo te zien of de camera iets voor je is

Lemmie 1971 02-03-2014

Website is zeer overzichtelijk producten zijn makkelijk te vinden groot betaalgemak.

Goed product snelle levering.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende voor elk wat wils.

Aanbeveling
Zeer zeker aan te bevelen kon niks negatiefs ontdekken.

PeterGerard 02-03-2014

Goede website, alleen niet echt duidelijk of het om een nieuw of tweedehands product gaat.

Goede informatie na telefonisch contact.

Assortiment
uitgebreid assortiment, maar niet alles op voorraad.

Aanbeveling
Goede winkel met een redelijke prijs en goed advies, indien men daar prijs opstelt.

Fred Boeré 02-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bezoek aan de winkel kost tijd omdat ik in Zandvoort woon.

Vakkundig en zeer behuplzaam

Assortiment
Primair gericht op fotografie terwijl ik een videofilmer ben.

Lessa Stark 01-03-2014

Extra toelichting
De kennis en voorlichting bij cameraland is uitstekend en de prijzen concurrerend. Ik heb met veel plezier en vertrouwen hier mijn aankoop gedaan.

naam1690 01-03-2014

Heel makkelijk werd een betere kop op mijn bestaande statief aangewezen en dit was ook nog een betaalbaar type, dat veel beter functioneert dan mijn oude statiefkop

Assortiment
Er zijn heel veel statiefkoppen beschikbaar en ook de Nikon lenzen zijn zeer gesorteerd aanwezig, zowel nieuw als gebruikt

Aanbeveling
Zeker; ondanks de drukte was ik heel snel aan de beurt en werd deskundig geholpen. ook is Cameraland heel makkelijk te bereiken (niet in het centrum van Alkmaar; dat zou me verhinderen er even naar toe te gaan)

Extra toelichting
Deskundig, klantvriendelijk, ruim gesorteerd, uitstekend bereikbaar

Steempie 01-03-2014

Uiterst behulpzame en deskundige verkoper.

Assortiment
Zeer ruime keuze met scherpe prijzen.

Extra toelichting
Zeer prettige winkel met een ruim assortiment, deskundige en zeer vriendelijke verkopers.

Doddel 28-02-2014 Via de website gekocht

Texelaar 28-02-2014

Extra toelichting
Perfect geholpen en ruim de tijd met uitleg en praatje erom heen. Je voelt je hier echt een klant en niet iemand die de rekening komt vullen.

HJP72 27-02-2014

Petra_L 27-02-2014

Fijne site

Snelle levering en afhandeling

Mis boeken mbt fotografie

Aanbeveling
Heel prettig gevoel aan over gehouden.

zie bovenstaand

NineIJff 27-02-2014

last minute service, zelfs zo goed dat de spullen direct werden bestelt en thuis afgeleverd.

Assortiment
Goed, als ze iets niet op voorraad hebben zorgen ze ervoor dat ze het toch heel snel kunnen leveren, en je krijgt een tijdelijk vervangend item indien mogelijk/gewenst

Aanbeveling
zeer zeker, ben heel tevreden.

11Martin Jansen11 26-02-2014

Ter plekke is alles uitgelegd en voorgedaan. En de tijd is genomen om dat te doen. Top!

Assortiment
Eigenlijk alles wat je zoekt is voorradig. Helaas niet altijd tegen concurrerende prijs. De service en uitleg daarentegen maakt dat weer deels goed.

Aanbeveling
Gewoon een prettige winkel waar je graag terugkomt met kundig personeel en een 'open' houding naar zijn klanten

Extra toelichting
Cameraland laat zien dat ze weten waar ze het over hebben. Een vakkundig team mensen en een prima voorraad van producten. Als er al eens iets is, wordt je prima geholpen en de tijd wordt genomen om een en ander uit te leggen. Daarnaast is het personeel ook erg open en direct en staat ook open voor verbetertips. Top! Ga zo door!