Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simone 11-06-2021

Prima service! PostNL had de bezorging niet op orde. Cameraland gebeld en mijn bestelde product werd gereserveerd voor het geval de levering teveel vertraging zou oplopen. Gelukkig kwam de bezorger alsnog op tijd.

Amy Morsink 11-06-2021

Altijd gastvriendelijk geholpen. Meedenken en eerlijk zijn! Ik ga altijd met plezier heen.

Wido van der Hoorn 11-06-2021

Ik heb hier een Online cursus: Alles over fotografie aangeschaft, werkelijk een must voor iemand die een spiegelreflex camera koopt. De prijs kwaliteit verhouding van Cameraland is uitstekend en buiten de heldere website zijn kunt je ten alle tijden je vragen stellen per email of telefonisch. Op een e-mail wordt per omgaande gereageerd. Ondanks dat het een online winkel is geeft het een gevoel van fysieke aandacht.

Richard 10-06-2021

De corona-regels in acht nemend.....keurig behandeld en deskundige uitleg.......een voorbeeld voor velen.....En..niet op de laatste plaats.......de vriendelijkheid...👍👍👍......chapeau..!!
De winkel en personeel....een aanrader !!

Erik 09-06-2021

Al enige tijd op zoek naar Sony RX10 iii occasion en Cameraland had er een. Had de camera na 2 dagen in huis, keurig verpakt. Kwaliteit was zoals op de website beschreven. Complimenten voor de nauwkeurigheid van advertentie. Twee kleine puntjes van kritiek: camera was niet zorgvuldig schoongemaakt (body kleefde en vuiligheid op de zoeker, maar prima zelf te reinigen). Ook bleek er nog een oud geheugenkaartje in te zitten met paar test fotos. Daar volgende keer beter op letten...

En een tip: op de verpakking staat groot Cameraland. Snap ik vanwege reclame maar ook risicovol. Postbezorgers zijn erg gemakkelijk door Corona en leggen pakketje gewoon neer. Voor de veiligheid misschien een neutraler karton gebruiken.

Al met al tevreden klant. Zowel verzending als product 9

Marja 09-06-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Een sensorreinigingspakketje gekocht, waarmee het meteen voorgedaan werd. Zo kan ik het later zelf ook doen.

Henk Hoorn 08-06-2021

Site gebruiksvriendelijk en een zeer groot voordeel dat er ook persoonlijk contact mogelijk is in de fraaie winkel met groot assortiment

Paul Scholten 08-06-2021

De service van Cameraland heeft alles in zich wat je als klant maar kunt vragen. Proficiat! Wat een toffe verkopers die oprecht geïnteresseerd willen kijken hoe ze je het beste kunnen helpen. Geen moeite is te veel. Ga zo door. Daadwerkelijke klantvriendelijkheid; het bestaat bij Cameraland.

Hans Adema 07-06-2021

Ik had een tweede hands camera besteld. Op de site stond dat er nog 1 exemplaar 2was, dus direct besteld. Vier dagen geleden. Voor 12 uur besteld, morgen in huis. Vier dagen later (ben een hele dag thuis gebleven!) Krijg ik een telefoontje. Helaas, mijn collega heeft vergeten te vermelden dat ie verkocht is, we kunnen u geen alternatief voorstellen. Kom ik thuis, staat er een bericht in mijn in box dat ik via track en trace mijn bestelling kan volgen. Kijk ik daar daar dan is er geen bestelli ng. En mijn geld zou wortden terug gestortt. Niet dus. Ik koop nooit meer iets daar.

Jantine Sterk 07-06-2021

Tijdens het kopen van mijn camera heb ik de camera's vast kunnen houden. Er werd de tijd voor je genomen. Ik voelde me op mijn gemak in de winkel. Uiteindelijk met een mooie camera naar huis gegaan! Heel blij mee.

Arie Beekhuis 06-06-2021

Voor Cameraland gekozen mede door advies van een FB groep. Al snel gevonden wat ik zocht, eerst navraag gedaan bij medewerkers van de webshop.
Binnen 24 uur reactie, en mijn keuze gemaakt.
Zelfde dag nog verstuurd, dag erna artikelen in huis.

Brigitte 05-06-2021

De bestelling is erg snel geleverd en keurig verpakt. Fijne website en alle stappen voor betaling verliep ook erg soepel. De klantvriendelijkheid is helemaal top. Via de mail contact gehad en daarbij deskundig advies en uitleg gekregen. Mijn ervaring is geweest dat er voor de klant tijd is en zelfs extra werk gedaan word om de klant te helpen.

arjan lindenbergh 05-06-2021

Deskundige en gemotiveerde medewerkers/adviseurs. Hebben echt verstand van fotografie en van de professionele apparatuur. Persoonlijke benadering door medewerkers. Winkel straalt prettige sfeer uit. Ik ontvang snel en adequate reacties op emails.

Erik Hendriksen 05-06-2021

Zeer vriendelijk geholpen. Aanvankelijk was de camera die bij inruil wilde aanschaffen niet meer op voorraad. Meteen werd goed meegedacht over mogelijke oplossingen. Alles prima en vlot geregeld.
Zeer tevreden.
Vriendelijke mensen met kennis van zaken die met de klant meedenken. Wat wil je nog meer?

Ed Agter 05-06-2021

Perfecte afwikkeling order en ook de verzending was heel snel. Volgende keer zeker weer!

Rob 05-06-2021

Camera ingeruild, voor nieuwer model via website prijsafspraak voor inruil gemaakt. geen moeite teveel om alles uit te leggen . Prima winkel.

Ronald 04-06-2021

Prima winkel met deskundige medewerkers die je met alle vriendelijkheid helpen.

Douglas 04-06-2021

Cameraland heb heel scherp prijzen en de kwaliteit is best goed en levering gaat heel snel! Ben ook heel tevreden over diens met reparaties en hoge vakkennis.

Ciska 04-06-2021

Ik was in eerste instantie huiverig om zo'n dure aankoop te doen bij een voor mij onbekende winkel. Maar de positieve reacties en het feit dat er kopersbescherming werd aangeboden heeft mij over de streep getrokken. Maar daarnaast ben ik zeer tevreden, de foto's komen overeen met wat je krijgt en de prijzen zijn ook goed!

Jan Bercx 04-06-2021

Toen ik deze Site en winkel ontdekte was ik gelijk enthousiast. Korte tijd later ben ik naar de winkel gegaan. Hier kon ik vrij overal kijken en vragen stellen. Super personeel die op alle vragen een antwoord gaven. Personeel Vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en aandacht voor de klant, Sindsdien heb ik al mijn Camera's gekocht en vaak ingeruild voor nog betere en de inruilprijs was altijd super. Dus voor mij alleen maar Cameraland Alkmaar. Een echte aanrader voor iedere foto liefhebber

Paul 04-06-2021

Ik ben via de mail gevraagd eeb menig / oordeel te geven over cameraland en bij deze een super winkel met super hulpvaardig personeel dus dikke 10 !! Ga er zeker meer kopen enne als jullie nou een leuke sony e lens willen reciewen ben altijd wel bereikbaar hoor haha :))

Gr paul en bedankt

Eric 03-06-2021

Fijne service en betrokken bij je aankoop. Ondanks verlaten levering door omstandigheden, keurig op de hoogte gehouden.

Volker 03-06-2021

Ik werd bij het ophalen van mijn bestelde camera vriendelijk te woord gestaan en de uitleg erover was zeer vakkundig. Dit geeft mij voor de toekomst het vertrouwen bij Cameraland terecht te kunnen voor verder advies over ook andere producten. Zeker gezien het uitgebreide assortiment. Maar ook voor eventuele reparatie. Een klein minpuntje vond ik wel dat ik bij het afrekenen zelf de kassakorting moest vermelden.

Ab 03-06-2021

uitstekende camera zaak na aanschaf cametra in de zaak was geheugenkaart niet in voorraad werd nagezonden. Vlekkeloze bediening en service.Had al eerder via de site een telelens aangeschaft ook dat verliep vlekkeloos.

Carl Peinemann 03-06-2021

Heb een teleconverter gekocht en ben uitermate tevreden. het was super goed verpakt, wat tegen een stootje kon. De converter van Kenko 1.4 werkt perfect en ben er uitermate blij. Meerdere foto meegemaakt en zijn haarscherp.