Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Dhr. Stoll 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

De verkoper maakte een professionele indruk op mij. Was niet dwingend, wel wat stellend in zijn mening(misschien had hij gelijk). Heeft een goed advies gegeven, begreep snel wat ik wilde.
Gaf weinig ruimte en advies wat betreft mijn vragen naar gebruikte camera's.

Goed assortiment!

Aanbeveling
Mooie aanbiedingen en daarnaast een gedegen winkel met zeer veel deskundigheid. Hoor ook positieve reacties van andere mensen.

Extra toelichting
Werd snel en deskundig geholpen door een verkoper met verstand van zaken. Voelde mij een klein beetje overrompeld en dacht dit is een echte verkoper. Dit bedoel ik niet negatief want ik ben tot nu toe blij met mijn aankoop. Vond het jammer dat ik mijn "nieuwe product "niet verzegeld in doos mee kreeg. Hierdoor heb ik het idee dat het een plank -model is zonder korting. Ook de accu is dus al gebruikt! Toen ik hier een opmerking over maakte werd dit snel weggewuifd met zo gaat dat hier, waardoor ik mij niet serieus genomen voelde. Dit vind ik een min punt. Wat ik prettig vond is de helderheid aan informatie en het niet opdringen van extra producten.

Masha Vos 10-02-2014 In de winkel gekocht

Voor de deur parkeren.
Zeer goede website daarom heb ik voor camerland gekozen.

Vind dat je bijzonder goed geholpen wordt.
Alle mogelijkheden worden aangedragen op een klantvriendelijke manier, niet te dwingend, je hoeft niks ( althans zo voelt het)
Medewerkers hebben veel verstand van zaken.
lekker kopje koffie, ook altijd een goede service geeft aan dat ze de tijd voor je nemen.

Assortiment
Ongelofelijk groot assortiment, veel op voorraad!!!

Aanbeveling
De 3 combinaties hierboven motiveren mij om het iedereen aan te raden...

Extra toelichting
Ik heb mijn keuze min of min op de website gemaakt alleen ben ik naar de winkel gegaan met een heleboel vragen of mijn keuze goed was. Die zijn allemaal beantwoord. Ik ben heeeeel blij met mijn aankopen.

Simone Photography 10-02-2014

Via de website gereserveerd en de volgende dag opgehaald.

Er was iets stuk dus toen ik de volgende dag terug kwam werd de lamp meteen omgeruild voor een andere.

Prima en up to date

Aanbeveling
Je wordt vriendelijk en snel geholpen en met verstand van zaken.

antoine4459 10-02-2014

Janpaul Grotenhuis 10-02-2014

in de buurt, makkelijk te bereiken

uitgebreid de tijd genomen om e.e.a uit te leggen, terwijl ik eigenlijk van plan was om hem ergens online goedkoper te kopen

prettige sfeer, vakkennis

Celebrationevents 10-02-2014

Maurice Tiggeler 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid (en gratis). Gelukkig op donderdag niet zo druk.

Er wordt altijd de tijd voor je genomen en je krijgt een goed advies.

Assortiment
Ik kan er alles vinden wat ik nodig heb en als het er niet is, wordt het besteld.

Aanbeveling
Ik geef vanuit mijn bedrijf fotocursussen met 2 collega fotografen en we sturen iedereen altijd door naar Cameraland. De nodige hebben daar al hun aanvulling of vervanging gehaald.

Irene van Weerdenburg 10-02-2014

Zelfs na een aantal keer contact, eerste maal omdat er iets misging met Ideal, omdat een accu het niet deed en een batterijklepje miste, meteen opgestuurd. Ben superblij met mijn aankoop!

Aanbeveling
Als ik niet zo ver weg woonde, zou ik alles bij jullie inkopen voortaan!

Nikonmaniac 09-02-2014

duidelijke en snelle website

allen in de winkel geweest om camera op te halen.

Assortiment
Men heeft Nikon. Goed dus. Tassen/ koffer assortiment mag breder. Veel onpraktische rugtassen

Aanbeveling
Mijn collega fotografen zijm kritische mensen. Eigen mening enzo.

Extra toelichting
Werd prettig geholpen. Is in het verleden wel eens anders geweest. Minder arrogant nu.

geen naam 2014 09-02-2014

Prima website. omdat ik persoonlijke aandacht belangrijk vind, ben ik zelf naar de winkel gegaan waar ik uitstekend geholpen werd

uitstekende service. Niet te opdringerig. Ik wilde in eerste instantie geen extra onderdelen. Hij liet ze toch even zien. Daar was ik heel blij mee

Assortiment
ik had een model camera in mijn hoofd welke ik wilde hebben. Uiteindelijk toch een ander gekocht. Assortiment is heel groot

Aanbeveling
Ikzelf ben er heen gegaan omdat mijn broer zo goed en deskundig werd geholpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hetzelfde heb ervaren.

Extra toelichting
Zeer deskundige medewerker. Dacht mee met wat ik wilde. Legde goed uit wat de verschillende mogelijkheden waren van de verschillende camera's. Ik ben net terug van vakantie en ben zeer tevreden over mijn camera!

pol123456789 09-02-2014

op website een kwestie van aanklikken en bestellen

keurig bevestiging entrack en tracecode van het pakket. simpele betaalmethode dmv ideal

Assortiment
vanuit nieuwsbrief link volgen naar product. Ook voor andere zaken een heel ruim assortiment

Aanbeveling
Zoals ik door een kennis op deze winkel ben geattendeerd, zou ik hem ook bij mijn kennissen aanbevelen

Marc van Bakel 09-02-2014 In de winkel gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Heldere en deskundige uitleg. Veel vakinhoudelijke activiteiten, reinigingsdagen enz.

Assortiment
Veel artikelen gekocht en nog niet misgegrepen

Om bovengenoemde redenen

Cristo V 09-02-2014

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen zonder "verborgen" kosten.

Snelle levering, diverse betaalmogelijkheden

Assortiment
Ruim assortiment in verschillende prijsklasse

Extra toelichting
Duidelijke website, met zeer veel keuze, gemakkelijke bestelprocedure en keuze uit diverse betaalmogelijkheden.

Yvonne87 08-02-2014

Snel besteld, en zeer snel geleverd!

Helaas was mijn bestelde lamp tijdens het verzenden beschadigd en hierdoor defect.
Ik heb hierover een bericht gestuurd en kreeg heel snel een berichtje terug met een adres waar ik het gratis naartoe kon sturen.. Zodra hun mijn lamp ontvangen hebben wordt er een nieuwe naar mij opgestuurd!!
Heel netjes!

Veel keuze

Aanbeveling
Betrouwbaar en snelle leveringen!

Comhla 08-02-2014

Extra toelichting
Prima shop en service is top. De dag er na al de spullen in huis! Super. Enige nadeel voor mij is dat jullie geen Sigma camera's hebben.

Henk ten Bouwhuis 08-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voelde me gelijk op mijn gemak

Assortiment
Wat ik zocht hadden jullie

Extra toelichting
Zie vorige opmerkingen. Was de eerste keer dat ik bij jullie in de winkel in Zaandam kwam. Al wel twee keer op een beurs van jullie geweest, maar kom zeker terug. Fijn uitleg en goed advies tegen een redelijke prijs. Dat is wat de klant zoekt en ik dus ook.

ton1103 08-02-2014

henk heynis 08-02-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Extra toelichting
Vd week langsgeweest. Vuile sensor, werd ter plekke verholpen en voorgedaan hoe het moest. Prima!

Leicafan 08-02-2014

top

top

kan breder

prima service

Edgar 07-02-2014 Via de website gekocht

alles gaat lekker vlot

Kon gekocht tweedehands objectief (werkte niet goed) gemakkelijk ruilen voor een nieuwe. Geen verzendkosten, keurig!

kopfkino 07-02-2014 Via de website gekocht

ncmtromp 07-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed te bereiken, gemakkelijk en gratis parkeren, nette winkel met keurige uitstalling.

Met veel geduld en deskundigheid werden een aantal alternatieven gedemonstreerd

Heel ruim.

Aanbeveling
Echt een aanrader, omdat er veel via internet gekocht wordt heeft hier de persoonlijke benadering toch toegevoegde waarde.

Extra toelichting
Uitstekende verkoper met verstand van zaken.

Niels Perik 07-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, volgende dag binnen. Das Fijn.

Prima telefonisch advies. Daarnaast uitgebreid ingelicht per e-mail.

Aanbeveling
Helemaal zoals het hoort.

Prima bedrijf.

CillaT 06-02-2014

Goede service, genoeg tijd om vragen te stellen en kreeg die ook beantwoord na alle tevredenheid.

Assortiment
Het product waar ik voor kwam werd afgeraden voor de soort foto's die ik wil gaan maken. Er waren genoeg andere camera's waar ik uit kon kiezen.

Aanbeveling
Tot nu toe positief ervaren, goede duidelijke site, bereikbaarheid prima! Genoeg parkeergelegenheid voor de deur. Vriendelijke en professionele verkopers.

Extra toelichting
Via de site bij cameraland.nl beland. Een goede duidelijke site! IK hoefde niet meer verder te zoeken ik wist dat ik hier een camera zou kopen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Ik merkte meteen dat de verkoper erg veel wist en deze kwam professioneel over. Volgens mij uniek dat er zo'n winkel bestaat met zoveel tweede hands producten waar je ook nog eens een jaar garantie op krijgt. De camera waar ik voor kwam werd afgeraden en er werd vertelt dat ik beter naar het prof segment kan gaan kijken. Want waarschijnlijk kom ik anders over een jaar toch weer terug om een ander soort camera aan te schaffen. Ik vond dit erg eerlijk en had dat eigenlijk in een andere winkel eerder mee gemaakt dus het vertrouwen was er vrij snel. Ik ben nu erg blij met mijn tweede hands camera die er bijna nog als nieuw uitziet.

R.A. Hoekstra 06-02-2014 Via de website gekocht

Via de webwinkel en de daarbij
horende info van de apparatuur
is het makkelijk shoppen zogezegd.

Vooral de keuze om een afhaaladres te kiezen vind ik een aanwinst.

Assortiment
Ja, wat moet ik hier over zeggen, de keuze is reuze.

In hoge mate dus.

Zie bovenstaande.

Monica Sluiseman 06-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijk site, werkt prima, snel in huis.

Assortiment
Prima, meestal vind ik wel wat ik zoek!

Extra toelichting
Tot dusverre tevreden over alles wat we hebben aangeschaft.

wilsonae 06-02-2014

Johan Diepeveen 05-02-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Alkmaar

Mooie website om vooraf thuis alvast te oriënteren

vriendelijke medewerkers

Ruim voldoende

Aanbeveling
Ik zou het iedereen aanraden om eens bij jullie langs te gaan.

Jangeerling 05-02-2014

M.Vossen 05-02-2014

T.de.Boer. 05-02-2014 Via de website gekocht

De snelle bezorging

Aanbeveling
Vanwege het enorme assortiment,en het vakkundige personeel.

Extra toelichting
Belde cameraland op om te vragen wat de beste cameratas is voor een Panasonic fz200,onmiddellijk wist hij mij te vertellen dat de Naneu-c5 de beste optie is,meteen besteld,en na twee dagen keurig thuisbezorgt.

JoDutchman 05-02-2014 In de winkel gekocht

Goede parkeergelegenheid, ruime sortering

Het was erg druk en moest dus best wel even wachten, maar de dienstverlening was professioneel en ongehaast. Eenmaal aan de beurt is dat prettig

Assortiment
Ik mis eigenlijk alleen de nieuwe Leica's van de M serie (M240 M monochrome) maar snap dat wel

Aanbeveling
Alles is +++ behalve hoe lang ik moest wachten tot ik geholpen werd maar dit kan een uitzondering zijn geweest

Pientje Puk 05-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik ben in de winkel geweest (dus niet online) en hier was men van alle gemakken voorzien en we werden goed en snel geholpen.

Ik ben naar de winkel zelf gekomen en ben daar snel en zeker professioneel geholpen. Er zijn mij geen dingen aangesmeerd en mijn vragen zijn duidelijk beantwoord. Erg fijne ervaring! Niks negatiefs.

Assortiment
Er was veel keuze en dit werd ook duidelijk gemaakt toen we de wensen en mogelijkheden van de verschillende camera's besproken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Daarnaast waren extra's die ik graag wilde ook allemaal verkrijgbaar.

Aanbeveling
Door de goede service en het grote aanbod (maar vooral de professionaliteit en kennis van de verkopers) zou ik deze winkel met pluim aanbevelen aan mensen die graag een goede camera willen kopen en hierbij goed en duidelijk advies willen.

Extra toelichting
Ik kan niet anders zeggen dat het een fijne winkel is. Men heeft veel kennis over de producten en luistert naar de wensen van de klant. Hierop worden enkele producten uitgestalt en worden de overige vragen van de klant duidelijk beantwoord. Op deze manier loop je altijd de winkel uit met een goed gevoel. Erg prettig!

kuna 05-02-2014

duidelijke website makkelijk navigeren

zeer attent, niet moeilijk doen, goede deskundige service

Assortiment
enorme keuze, van hetzelfde type artikel diverse merken zodat vergelijken goed kan. Deskundig advies.

Aanbeveling
de combinatie van bovenstaande en gratis ruim parkeren voor de deur!

Extra toelichting
Bovenstaande lijkt me duidelijk. Prima winkel met heeel veel mooie spullen. Goed geduldig en deskundig geholpen. Probeer een week, bevalt ie niet ruilen we hem om, (was niet nodig)

wim veerman 04-02-2014 Via de website gekocht

Via het net. Hoe makkelijk is dat.

Grote keuze

Waarom niet?

Hugo Jager 03-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Dit soort goede service krijg je niet vaak genoeg. Het is een heerlijke winkel om naar toe te gaan. Mooie spullen, goed advies en gezellige professionele mensen.

Assortiment
Nu ben ik als leek niet goed in staat de kwaliteit van het assortiment te beoordelen. Er staat veel en in elk geval genoeg om onze vraag te voldoen.

Aanbeveling
Ik ken geen betere camerawinkel. Camerawinkels zijn er niet veel meer, maar ook als ze veel concurrentie zouden hebben zou deze winkel en haar personeel er met kop en schouder bovenuit stijgen. Een prima winkel.

Extra toelichting
Naar deze winkel kom ik graag. We zijn goed geholpen. We hebben een goed advies gehad en hebben een goed toestel gekocht die minder heeft gekost dan we verwacht hadden kwijt te zijn.

Foto_Hans 03-02-2014

Duidelijke site met goede productinfo / foto's.
Goede zoekfunctie

Niet echt van toepassing in mijn geval zij het dat het bestelde snel en zonder problemen geleverd is.

Assortiment
Ruim voldoende voor amateur tot Pro met alles wat daar tussen ligt.

Aanbeveling
Gezien deze ervaring, hoewel de eerste, zeker. De boven genoemde zeggen genoeg m.i.

Extra toelichting
Goede (internet)winkel met ruime keus en goede en snelle service. En, denk ik niet onbelangrijk, schappelijke prijzen.

Prinsies1969 03-02-2014

Makkelijk zoeken, ruim aanbod

Super snelle levering van tweedehands flitser en nog een jaar garantie ook.

Assortiment
Bijna alles op voorraad en direct leverbaar!

Aanbeveling
Kundig personeel, snelle levering, groot assortiment tegen een concurrerende prijs.

pgd28 03-02-2014

Op de website is alles goed en duidelijk omschreven en voorzien van één of meerdere foto's

Via de website snelle afhandeling en in de winkel goede duidelijke uitleg en vriendelijk personeel

Assortiment
Ik kan er alles kopen wat ik nodig heb

Aanbeveling
uitgebreid assortiment, goede kennis van het personeel, heel behulpzaam en vriendelijk personeel in de winkel, De website is goed, duidelijk en overzichtelijk, bestellen en betalen is een eitje

Extra toelichting
Het laatste dat ik heb gekocht is via de website, Daarvoor een macro-lens gekocht in de winkel, beide zijn top klasse!!

Bart Slaman 03-02-2014

Cameraland is in mijn ogen de beste winkel om iets te bestellen. Je kunt een product meteen afrekenen, maar je kunt het ook kosteloos reserveren om eens langs te komen. Dit is toch echt heel gemakkelijk

De service is top, via de email, aan de telefoon, maar vooral ook in de winkel zelf. Daar zit gewoon de expertise die je als klant verwacht. Er wordt echt met je meegedacht en het draait hier niet om geld, maar om een tevreden klant. Dit is top.

Assortiment
Gewoon een zeer ruim assortiment wat altijd voorradig is, of het is al besteld.

Aanbeveling
Gewoon de beste winkel van nederland

Extra toelichting
Ik kom al een paar jaar regelmatig bij de winkel langs en iedere keer is de service uitstekend. Er wordt een eerlijk advies gegeven en meegedacht. Testen van de spullen op eigen camera is geen probleem, er wordt ruim de tijd genomen hiervoor. Echt top!

Mevr. Van Oevelen 02-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alle materialen zijn aanwezig, daardoor een volle winkel, maar dat is geen probleem, de sfeer is er goed

De verkopers zijn niet uit op winstbelangen, zij adviseren goed en bieden alternatieven aan. De verkopers nemen de tijd voor de klanten om een goede keuze te maken.

Assortiment
Veel artikelen van goede merken

Aanbeveling
Voor ons is er geen betere winkel. Wij voelen dat de klant koning is. Wij gaan altijd tevreden weer naar huis

Extra toelichting
Van de laatste aankoop kunnen wij nog geen beoordeling geven omdat we deze nog niet gebruikt hebben

xyz1958 02-02-2014

Makkelijk te vinden en ruime parkeergelegenheid

Vakkundig te woord gestaan, goede adviezen.

Veel, heel veel!

Aanbeveling
Altijd goed om hier langs te gaan.

Extra toelichting
Prettige winkel, dichtbij, groot assortiment en deskundig personeel.

meldy1 02-02-2014

alles duidelijk kenbaar.

goed bereikbaar voor vragen. Hebben verstand van zaken en geduld.

alles is aanwezig.

Bekwaam en geduldig personeel

Brighetta 02-02-2014 Via de website gekocht

Online bestellen.

Alles keurig op tijd geleverd!

Assortiment
Heel breed en wat er niet is wordt besteld.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over cameraland,ook via de telefoon wordt je erg vriendelijk geholpen.En wat ze beloven komen ze ook na.

ellen bijman 02-02-2014

gemakkelijk te bereiken en parkeren

Werd heel vriendelijk geholpen en kreeg goede uitleg

Er was veel keus

harvv 01-02-2014

Extra toelichting
snel bezorgd, nette prijs, mooi product

Greet57 01-02-2014

Goed geholpen en het schoonmaken van mijn lens werd voorgedaan.

Er is. Veel aanwezig

J. van Tiel 01-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer klant gericht, wilde iets anders kopen maar werd gewezen op de mindere punten en geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Uitstekend, veel soorten.

Zeer klantvriendelijk!

Macclesfield 01-02-2014

Duidelijke product en bestel informatie.

Bij ontvangst van mijn bestelde draagtas ontbrak een onderdeel van de draagriem.
Na één telefoontje was e.e.a. direct opgelost en had ik dit onderdeel de volgende dag in huis!

Assortiment
De prijs van dit product is concurrerend, ook in vergelijk met andere aanbieders.
Tevens geldt dit voor de producten die ik eerder bij cameraland heb gekocht.

Aanbeveling
Duidelijkheid en bij vragen, opmerkingen wordt telefonisch
professioneel en adequaat gereageerd.

Extra toelichting
Duidelijkheid en bij vragen, opmerkingen wordt telefonisch professioneel en adequaat gereageerd.

John Ros 01-02-2014 In de winkel gekocht
In Alkmaar

Je voelt je al gauw op je gemak bij Cameraland.

Een betere service kan je gewoon niet krijgen. Ga zo door.

Assortiment
Ik geloof vast dat jullie alles hebben zoniet dan kan je het bestellen en is het er zo..

Aanbeveling
Ik maak altijd reclame bij mensen als ze iets op fotogebied willen.

Extra toelichting
Kortom : Als je eenmaal bij Cameraland bent geweest wil je nergens anders meer heen.