Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roeland 26-05-2021

Deskundig op het vakgebied.
Duidelijke informatie en advies. Geïnteresseerd in de klant.

JP Bechthold 26-05-2021

Zoals gewoonlijk werd ik weer professioneel en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van mijn Telelens Tamron 150-600 G2 voor mijn Nikon D5100. Men nam goed de tijd om de werking uit te leggen.
Men hield ook een goed Corona toegangsbeleid wat wel resulteerde in een langere wachttijd buiten maar daar kan menig andere winkel een voorbeeld aan nemen in deze tijd.

Sik Kirstein 26-05-2021

De winkel is uiterst praktisch ingedeeld, met vele kleine statafels zodat de klant door een van de vele verkopers(adviseurs) een persoonlijk advies kan krijgen. Het personeel is vriendelijk en naar mijn indruk ook zeer vakkundig. In de glazen vitrines zijn van vele merken fototoestellen, camera's en toebehoor te vinden. Ik voelde me zeer goed geholpen, bedankt Remco.

DLos 26-05-2021

Ze nemen echt de tijd om te adviseren, en ze hebben heel veel ervaring en kennis.

Cees Morsch 25-05-2021

Prima shop (heel compleet) en strakke service. Heb extra info gevraagd en gekregen...
Plezierige communicatie met slechts een kleinere opmerking: uitleg van product (Grote camera rugzak met variabele indeling) had completer gekund, het bleek dat de in gebruik neming ingewikkelder was dan voorgesteld op de website en in de winkel. Uiteindelijk lukte dit alsnog goed na wat inleven en uitproberen...

Walter Bleij 25-05-2021

Cameraland vind ik een top winkel, je word er altijd netjes en goed geholpen, en ze nemen echt de tijd voor je.
Ik had een artikel via de website gereserveerd om in de winkel op te halen, en wou ook iets inruilen.
Goed contact gehad via de mail en elke keer de zelfde persoon, dus we wisten wat we wouden en waar het om ging.
Afspraak gemaakt om in de winkel te komen om het artikel te bekijken en proberen.
Alles werd netjes uitgelecht en er werd echt tijd voor je genomen. Echt Top

C. Krijnen 25-05-2021

Producten goed en makkelijk gevonden in de online shop en prima service over het vertraagde deel van de bestelling.

Rob 25-05-2021

Sympathieke verkopers met veel verstand van zaken, denken met je mee en luisteren naar je wensen. serviceniveau is Top!

Sigrid Komen 25-05-2021

Via internet ben ik bij jullie winkel uitgekomen. Ik was op zoek naar een goede nachtkijker en via die weg heb ik jullie gevonden. Het makkelijkst bereikbaar en de duidelijkste en meest overzichtelijke website.
De chatfunctie met de daadwerkelijke medewerkers is heel fijn. Niet dat je met iemand van een hoofdkantoor chat maar iemand die weet waar hij het over heeft. Eerder had ik wel iemand van het hoofdkantoor aan de telefoon om een afspraak te maken, die me vertelde dat dit geen gangbare werkwijze meer was in jullie winkels. Toen ik via de chatfunctie aangaf dat ik dat jammer vond (ook omdat dit nog wel zo op de website én op het telefonisch bandje met keuzemenu gezegd werd) werd ik gauw teruggemaild dat ik gewoon een afspraak kon maken.
......, de specialist in nachtkijkers e.d. heeft ons héél duidelijk te woord gestaan en rustig en stapsgewijs met ons meegekeken wat de voor- en nadelen van de verschillende kijkers waren. Heel fijn dat hij echt de tijd voor ons nam om al onze vragen te beantwoorden aangezien wij helemaal niets van nachtkijkers afwisten.
Al met al een topservice en wij zullen zeker in de toekomst terugkomen als we foto- of videoapparatuur willen aanschaffen.

Marian Cornelisse 25-05-2021

Ik kom er al een aantal jaren met groot plezier. Je wordt goed, klantvriendelijk en professioneel geholpen. Ondanks deze moeilijke periode van coronavirus blijft men tijd voor je maken om je te adviseren met je aankoop. Heb ook de ervaring dat niet geprobeerd om je meer aan te laten kopen dan noodzakelijk.

Mike 25-05-2021

Uitstekend advies van vriendelijke verkoopmedewerkers die graag met je mee denken. Hier kan geen andere winkel tegenop!

Marianne Tamis 25-05-2021

De Canon EOS RP gekocht. Uiteraard vooraf wat onderzoek gedaan en ik had een budget waar ik mij enigszins aan vast wilde houden . Ik ben goed geïnformeerd (mijn vragen zijn beantwoord), ook gevraagd waarom geen Sony (deze ligt bijv. In een hogere prijsklasse etc.) Alle voor- en nadelen zijn doorgenomen. Diverse toestellen ook even vast kunnen houden. Ze nemen echt de tijd voor je. Ben zeer blij met hoe ik geholpen ben en ook met het toestel! Daarnaast hebben ze echt werkelijk alles! Net internet, maar dan met persoonlijk advies :-)

Michael 25-05-2021

Ik koos voor Cameraland voornamelijk om het tweedehandse aanbod en de optie om spullen aan te schaffen en in 3 termijnen te betalen. Dit maakt het namelijk mogelijk om mijn gear uit te breiden en te blijven groeien als creatieveling in deze moeilijke tijden.

rem dekker 25-05-2021

het ging om een reparatie van schade aan een Swarovski kijker en zowel de ontvangst in de winkel als de afwikkeling van de schade (gratis want eeuwigdurende garantie van S) waren perfekt!
tussendoor desgevraagd ook nog even prima advies gekregen over een camera kortom, helemaal zoals je als klant behandeld wilt worden

Jefta 25-05-2021

In december van 2020 heb ik een Profoto A1X plus connect gekocht.
Deze maand is de actie van start gegaan dat je bij aanschaf van een Profoto A1X of A10, 43% korting krijgt bij de aanschaf van de Profoto OCF adapter kit tw van €616,00.
Om alsnog gebruik te mogen maken van deze actie heb ik Profoto Support Nederland een mailtje gestuurd.
Hierop is positief gereageerd en heb ik dit mailtje meteen doorgestuurd naar Cameraland.
Van Cameraland hierover een telefoontje ontvangen dat ook zij akkoord gaan.
Vervolgens een mailtje ontvangen met een betaalverzoek en een dag later had ik De OCF adapter kit al in huis.
Wat een Top Service!. Dus zeer tevreden over de afhandeling van mijn verzoek.
Ga zo door Cameraland!

henk Stuifbergen 24-05-2021

Vlotte bediening, weet waar ze over praten, ook over de camera die ik aanschafte tweedehands , werd nejes uitleg gegeven, ook werd ik later gebeld over een difuser die ze eerst niet konden vinden maar een paar dagen later wel, een aangeboden werd om op te sturen.

Jan 24-05-2021

Bestelling correct en vlug bezorgd. Het was de juiste prijs en voorradig wat niet was bij de concurrentie.

Peter 24-05-2021

Duidelijke webshop, goede informatie en snelle levering. Wel was mij in eerste instantie niet duidelijk hoe snel het product geleverd zou worden maar uiteindelijk was het toch binnen 24 uur in huis. Top!

Geert 23-05-2021

Na lang twijfelen tussen de Nikon 200-500 en de Sigma 150-600 en de Tamron 150-600 G2 , De Tamron Gekocht ! De VC op de lens is geweldig als ook het zoombereik( op Nikon D7100 ). De verzending is waanzinnig snel naar Belgie . De prijs is ook zeer goed als ook de 5 jaar garantie is mooi meegenomen ! Graag opnieuw !

Maggie 23-05-2021

Op aanraden van een fotografe heb ik deze winkel bezocht en ik ben blij dat ik dat advies opgevolgd heb! Ik kreeg bij Cameraland naast uiterst professioneel advies ook op kundige, aangename en in begrijpelijke taal uitleg over de camera en de objectieven die ik wilde aanschaffen. Ze nemen de tijd voor je en zijn geïnteresseerd in jouw enthousiasme voor fotografie. Ik kan echt iedereen deze winkel aanraden, ongeacht of je fotografeert uit hobby of deze kunde professioneel beheerst.

Leo van Munster 23-05-2021

Ik ben al jaren klant bij Cameraland.De verkopers hebben goed verstand de apparatuur die zij verkopen.Altijd vriendelijk,niets is hun teveel.Ze hebben allemaal geduld bij het uitleggen van de werking van camera's.Er zijn medewerkers die zich gespecialiseerd hebben op een bepaald merk, dat is alleen maar toe te juichen.Het inruil systeem is niet altijd prettig door de grote prijsschommelingen van de apparatuur, maar wel begrijpelijk daar ga je in mee of niet.Blijft gewoon staan dat Cameraland een degelijke winkel is met betrouwbare vakmensen, waar ik na al die jaren nog steeds graag kom.

Peter Stam 22-05-2021

Goed geholpen met deskundig advies. Verkoper nam goed de tijd voor duidelijke uitleg.
Ook camera alvast ingesteld.

N. Perton 22-05-2021

Allereerst natuurlijk de prijs.
De beste macrolens die er is. De Sigma 105mm voor maar €300 en ziet er nog perfect uit 2e hands.
Verder goed verpakt en een mooie hoes erbij.
Ik ben heel erg tevreden en heb al prachtige foto's gemaakt

Frans 21-05-2021

2e hands camera gekocht voor een goeie prijs en het product voldoet geheel aan mijn verwachtingen en aan de omschrijving op de website. Uiterlijke staat was zelfs veel beter dan omschreven.
Ben wel nog een terug moeten gaan om alsnog de sensor te laten reinigen.

Matthijs van Heerikhuize 21-05-2021

Buitengewoon kundig, vriendelijk en positief geholpen. Het personeel heeft duidelijk liefde voor hun vak en oprechte interesse in elke klant. Absolute aanrader!