Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1029 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

thea commandeur 15-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Je weet direct wat op voorraad is,krijgt super uitleg en de mogelijkheid om producten direct te testen met kennis van de verkoper.

de verkoper heeft goede kennis in huis geen haast en streven het doel na jou naar huis te laten gaan met de juiste keuze en nieuwe uitdagingen. ook de nieuwsbrief is actueel bijgehouden net als de fb pagina.

ruime keuze ook uit 2e hand producten met garantie

Aanbeveling
heb ik al meerdere keren gedaan en ook mijn kennisen zijn super tevreden

Extra toelichting
al jaren waren wij op zoek naar een winkel met personeel met veel kennis,ruim assortiment. Zij helpen je snel stukken verder door dat ze de verschillende mogelijkheden laten zien van de producten.

Dico 01 15-05-2014

Extra toelichting
Prima zaak. Goed personeel.

Oompie 15-05-2014

Duidelijke en overzichtelijke site.

Goede service via email en telefoon. Bij afhalen in de winkel wordt er veel tijd genomen. Ook als het erg druk is. Daardoor kan de wachttijd in de winkel wel oplopen... Ben je echter aan de beurt, dan voel je je nooit opgehaast!

Assortiment
Ruim assortiment en grote voorraad. Bestellen gaat eenvoudig en snel

Aanbeveling
Een beetje ver weg voor mij, maar de reis waard.

Extra toelichting
Prima winkel, amsterdamse gezelligheid en gastvrijheid. Prima service. Fysieke winkel aan de krappe kant wat ten tijde van drukte soms onprettig kan zijn. Service blijft ook dan meer dan goed.

Mario Sacksioni 15-05-2014 In de winkel gekocht
De Hoef

Ik voel mij altijd op mijn gemak, en als ik iets wil weten dan wordt je super goed geholpen, personeel die gewoon goed op de hoogte is van wat ze hebben en wat ze verkopen. Maar ook weten wat er in de markt gebeurd.

Service is gewoon helemaal oké. De klant staat centraal en dat is fijn om mee te maken.

Assortiment
Breed scala aan artikelen van amateur tot pro, het is echt prima gesorteerd!

Aanbeveling
Klantvriendelijkheid is top, je wordt dag gezegd bij binnenkomst en ook als je de winkel verlaat dat stel ik zeer op prijs. Er is van alles te vinden en als ze iets niet hebben doen ze hun uiterste best om het toch voor elkaar te krijgen.

Extra toelichting
Het is een fijne en prettige winkel waar ik graag kom, je wordt goed geholpen, kwaliteit van de producten is uitstekend. En het aller belangrijkste is dat ze weten waar ze het over hebben. Gewoon top!

peter saal 15-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Interentshop in combinatie met echte winkel om de producten even te bekijken.

goede adviezen voor de aanschaf van apparatuur.

Assortiment
voor mij een ruim voldoende assortiment. voldoende keuze mogelijkheden

Aanbeveling
ik beveel deze winkel aan omdat ik er verschillende malen goed ben geholpen en de prijzen zijn ok.

Extra toelichting
De winkel ligt als het ware bij mij om de hoek. ik heb verscheiden keren video en foto-apparatuur gekocht en kreeg in de winkel goede adviezen. In de webwinkel deed ik mijn vooronderzoek.

Ilromoro 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik zocht een lens en via de site kwam ik snel tot de keuze die ik zocht!

Er was op de dag dat ik mijn nieuwe lens kocht geen uvfilters beschikbaar, maar de medewerker ging wel op zoek naar een goedkopere optie! Helaas was die er op dat moment ook niet, maar de dag erop wel!

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles op gebied van fotografie!

Aanbeveling
Ik heb al een aantal mensen gezegd via cameraland iets te kopen!

Extra toelichting
Ik ben uitermate tevreden over deze winkel. Ik zal ten alle tijden terug komen voor nieuw spul, maar ook om apparatuur in te ruilen!

XanderBW 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een prima site met ruime keuze en heel veel info over alle mogelijke producten. Door klikken naar info of je betaling is gemakkelijk en overzichtelijk.

Iedereen bij Cameraland is enthousiast (allemaal vakidioten), zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. Of je nu werkelijk een camera gaat kopen of alleen een vergelijk en oriëntatie wilt doen. Loop gewoon even binnen en vraag maar raak. Ze helpen je perfect en je gaat meer dan tevreden weer op pad.

Assortiment
De winkel oogt misschien wat klein maar werkelijk alles is er aanwezig. Toch niet? dan regelen ze het wel voor je.

Aanbeveling
De afgelopen jaren meerdere fototoestellen een filmcamera en 2 verrekijkers hier gekocht. Wil je goed advies en zien/voelen wat je koopt ga dan naar Cameraland.

Extra toelichting
Super winkel waar ik heel graag terug kom!

wrooom 15-05-2014 In de winkel gekocht

duidelijk overzicht
En de extra info van de profs is ook makkelijk

Nemen als je beld de tijd om samen het probleem of de vraag te beantwoorden

Assortiment
Alles aanwezig zo niet even bellen/contact formulier dan is het ook sn

goed assortiment

Extra toelichting
gewoon voor de profs speciaal voor die gene die als ze dan willen fotograferen een goed product krijgen.

tspark1971 15-05-2014

Extra toelichting
Cameraland is een superwinkel, direct contact, snelle verzending en zeer scherpe prijzen.

Elli van der Giessen 15-05-2014

Mijn ervaring in de winkel van Camera land is een 10 waard, omdat ik altijd heel goed en vakkundig geholpen ben.

Assortiment
Bijna alle camera's die ik in de loop van de jaren bij Cameraland gekocht heb waren in voorraad. Op een camera na, die bijna overal uitverkocht was en waarvan het meer dan een maand zou duren voor hij te leveren was. Ik heb me op de wachtlijst laten plaatsen en na 2 dagen werd ik gebeld, dat ze er eentje voor mij gevonden hadden bij een ander verkooppunt. Ik was reuze blij met deze actie.

Aanbeveling
Omdat ik hele goede ervaringen met Cameraland heb, gun ik anderen ook deze service.

Extra toelichting
De motivatie heb ik al bij bovenstaande vragen gegeven. Anders dan te zeggen dat ik heel tevreden over Cameraland ben, kan ik niet

JohnvG1306 15-05-2014

Via de website kan je zowel direct bestellen als reserveren

Assortiment
Bijna alles is te vinden met gespecialiseerd personeel.

Prima shop

Extra toelichting
Via de website de gewenste producten gereserveerd. Op zaterdag de producten opgehaald. De camera die ik gekocht had op zaterdag functioneerde niet zoals het moest. Toevallig was Cameraland op zondag open. De camera werd getest en de camera werd ingenomen en ik mocht een nieuwe in ontvangst nemen.

Daan-de-Groot 15-05-2014

geen 10 omdat bij beperkte voorraad het zomaar kan zijn dat iets moet worden nabesteld. Handiger zou zijn als deze dan op 0 staat.

Of het nou gaat om advies, hulp of gewoon een vraag... de mensen van Cameraland laten je nooit in de kou staan en houden altijd woord!!

Ik vind dit dan ook ver boven gemiddeld,zeker in vergelijk met andere winkeliers in deze huidige digitale tijd.

Assortiment
Voor 99 procent van de gevallen kun je hier zeker slagen! En ook voor een uiterst redelijke prijs.

Aanbeveling
Zowel zakelijk als Prive als meerdere malen spullen gekocht en ook ingeruild waarbij met name de inruil fair geschiedt en het advies helemaal raak is.

Extra toelichting
Ik vind Cameraland: een fijne, persoonlijke en goede winkel. in de winkel zelf (Alkmaar) voel ik me net een kind in een speelgoedwinkel. Met name omdat lenzen zonder moeite op de eigen camera getest mogen worden en ook hier het advies niet is geent op het duuurste artikel maar hetgeen meest passend bij de vraag. HEEL FIJN!!!

Theo Min 15-05-2014 In de winkel gekocht

Het gemak is een goede selectieve keus en permanent
bij zijn met het nieuwe.

Staan direct klaar in het antwoord verstrekken op fotografievragen.

Assortiment is flink breed
op merkniveau voor iedereen is wel een camera.

Aanbeveling
Omdat de liefhebber van fotografie alles kan vinden
bij cameraland.

Extra toelichting
Ik wil ook nog het e.e.a. kopen t.b.v. camera spullen.

Ido1969 15-05-2014

Deze jongens weten waar ze het over hebben en nemen de tijd om je goed advies te geven

luna1905 15-05-2014 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website waar je urenlang lekker op kan surfen vanwege de uitgebreide informatie die bij o.a. de camera's staat. Dit maakt het makkelijker om een goede keus te maken zonder eerst weer andere websites te moeten bezoeken. Hier vind je echt alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken

Ook als iets niet geheel duidelijk is, is 1 telefoontje al voldoende en wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan en heeft men alle tijd voor je.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment in verschillende prijsklasses. Voor ieder budget is er wel wat te vinden

Extra toelichting
Ik denk dat bovenstaande motivaties eigenlijk al voor zich spreken. Al jaren bestel ik mijn spullen (fotografie) bij deze website en deze worden altijd snel en goed geleverd.

gerritpeels 15-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Camera tas besteld en deze werd zeer snel geleverd

dr 15-05-2014

overzichtelijk mooie aanbiedingen

Assortiment
mooie keuze en deskundig advies

Aanbeveling
gezien mijn eigen ervaring zeker!

Tienos 15-05-2014

Vanuit je luie stoel bestellen wat je wilt

Snelle service. Zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Ruime keuze

Corneluz 15-05-2014

Extra toelichting
De reparatie van mijn camera zou tussen de 5 en 7 weken kunnen duren, in de tussentijd een bijna gelijkwaardige camera te leen gekregen. Na 1 week kreeg ik een e-mail met de mededeling dat mijn camera al terug was, gerepareerd en al. Top service!

henny van der veen 15-05-2014

een goede overzichtelijke rubriek categorieën maakt het zoeken eenvoudig

ik had een probleempje met betalen en dit was zo opgelost door een medewerker

Assortiment
voor mij als amateur een ruim assortiment

Aanbeveling
zie voorgaande dat is al genoeg redenen

Sjef Kenniphaas 15-05-2014

Aan de hand van merk of typenummer is alles gemakkelijk te vinden.
Als je er niet uit komt, is één telefoontje genoeg om je weer op het juiste spoor te zetten.

Ik heb één keer gehad dat een artikel niet op voorraad was, de medewerker aan de telefoon begon gelijk met: "Ik kan het direct voor u bestellen en dan heb ik het deze week nog in huis"
Geweldig toch?

Assortiment
Je kunt het op gebied van fotografie zo gek niet bedenken, of Cameraland heeft het!

Aanbeveling
Vakkundig en snel geholpen, maar men neemt ook lang de tijd voor je als je vragen hebt. Bovendien zijn de prijzen erg aantrekkelijk.
Online geldt natuurlijk vooral de laatste motivatie

Extra toelichting
Mijn laatste aankoop was een zonnekap voor mijn camera. Was niet voorradig maar het werd besteld en na 2 dagen kon ik het in Alkmaar ophalen. Tientje goedkoper als elders op internet. Daar kun je nog wel voor in de auto stappen.

Happy Photographer 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar, maar na online vinden en telefonisch reserveren

Zaken zijn snel te vinden, goede zoekfunctie, in het bijzonder voor specifieke accessoires

Zowel online, als aan de telefoon als in de winkel is de service prima. Daarbij telt voor mij de prima toegankelijkheid van de personen zwaar en nog zwaarder hun deskundigheid. Dat is verfrissend anders ten opzichte van sommige concullega's

Assortiment
Heel breed, met name op accessoire gebied

Aanbeveling
Gewoon the place to be; al vaker gedaan ook.

venomi02 15-05-2014

veel professionele app, op een klein oppervlak.

ze nemen de tijd voor je. Omdat ze dat voor een ieder doen moet je soms even wachten, maar doorsnee is er ruim voldoende personeel aanwezig.

Assortiment
er is van wat een ruime keuze aanwezig, dus nooit met lege handen naar huis.

Aanbeveling
zoek je deskundig advies en een luisterend oor. Cameraland een goed idee.

Extra toelichting
MNeerdere keren hier geweest en altijd prettig en snel geholpen en door de drukte als het wat chaotisch is dan toch voel je dat je als klant gezien en gehoord word.

Alwin le Febre 15-05-2014

De producten zijn door het gebruik van filters en de zoek functie snel te vinden, zodat je sneller kan bestellen.

Ik heb destijds een Sigma Macro lens gekocht en had daar enkele vragen over. Deze werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

Assortiment
Ik heb zelf een Pentax K-7. Niet de meest populaire camera (helaas). Maar desondanks heeft Cameraland voldoende in het assortiment om ook deze doelgroep voldoende in huis te hebben.

Extra toelichting
Ik wilde een Macro lens aanschaffen voor mijn Pentax K-7. Nu is het vinden van een Macro lens niet zo moeilijk, maar wel die past op een Pentax. Op advies van enkele mede-fotografen ben ik beland bij Cameraland. Zij hadden een occassion beschikbaar in prima staat voor een goede prijs. Ik ben er tot op de dag echt super blij mee, want lens was zo goed als nieuw. Precies zoals beschreven. Zo hoort het! Ik geef niet snel hoge cijfers, maar voor Cameraland maak ik een uitzondering. Zoals een aantal mensen mij Cameraland hebben aangeraden, raad ik andere mensen Cameraland aan. Goede service, breed assortiment en mij op de hoogte houden van de levertijd. Ga zo door!

IlseHemmie 15-05-2014

Goede en duidelijke uitleg bij artikelen. Bij betaling verzending binnen 2 dagen binnen en heel netjes/verzorgd verpakt zodat er geen schade mogelijk is.

Assortiment
Ruime keuze. Duidelijke uitleg en voor ieder wat wils in prijsklasse!

Aanbeveling
Mooie duidelijke site. Wanneer je belt met vragen direct antwoord. Pakketbezorging optijd en goed verpakt. Goede kwaliteit aan spullen. Heel blij met onze aankoop van een verrekijker.

Extra toelichting
Al langere tijd wilde mijn man een verrekijker. Veel rondgekeken maar weinig uitleg over de apparaten. Mijn vader is een vogelaar en kwam met een blad met jullie advertentie. Meteen de site opgezocht en diezelfde middag meteen gekocht. Uitgebreide info en veel keus ook in prijsklasse. Pakket binnen 2 dagen ontvangen en meteen een blik geworpen op de spullen. Kwaliteit is super en alles is netjes verpakt. Mijn man krijgt deze verrekijker voor zijn verjaardag op 09-06 en hoop dat we er vele jaren plezier van hebben. Mn vader gaf te kennen dat wij nu een betere kwaliteit hebben gekocht als het zijne en wilde wel ruilen als mijn man het niets vind ;)

retriever1 15-05-2014

Voor mij is de winkel in de buurt. En ik heb liever het te kopen product eerst in de hand.

Ik heb heb een goed advies gekregen. Werd behoed voor extra aankopen, eerst maar eens kijken of ik met deze camera uit de voeten kan.

Assortiment
Volgens mij hebben ze echt alles.

Aanbeveling
Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Ook als je niets komt kopen. Antwoord op de vragen die je stelt zijn duidelijk en begrijpelijk. Ze laten je niet verzuipen als je twijfelt. Top ervaring.

Extra toelichting
Wil je goede raad en advies voor de aankoop van een product dat bij je past ben je daar zeker op de juiste plek.

Seebe 15-05-2014

Geen probleem met het vinden van iets wat je zoekt.

Iets verkeerd besteld? Geen probleem. Retourneren en ruilen

Assortiment
Wat kun je er niet kopen. Ik denk bijna alles

Aanbeveling
Eerst hier zoeken en dan verder kijken als er toch iets niet is. Ook prijstechnisch gezien.

Extra toelichting
Fijne zaak, goed keus, goede service en goede prijs kwaliteitsverhouding. Koop er graag.

Kimje 15-05-2014

De webwinkel zelf vind ik persoonlijk niet een prettige webwinkel. Het kan, naar mijn idee, wat overzichtelijker. Bepaalde zoekfuncties zijn absoluut erg goed, maar bij bijv. specificaties van een statief/objectief moet ik veel scrollen en krijg ik niet veel specificaties te zien. Die informatie mist nog een beetje.

Het betaalproces verliep erg gemakkelijk, ik kreeg netjes een mailtje dat mijn bestelling ontvangen was. Wat ik wel jammer vond, was dat ik geen verzendbevestiging kreeg of een track&trace code.

Ik heb wat email-contact gehad met een verkoper en ben zeer tevreden over dat contact. De uitleg die de verkoper mij leverde was zeer duidelijk en goed te begrijpen.

Qua levering is het wat jammer dat ik geen verzendbevestiging kreeg en ook geen track&trace code. Nu waren er ook wat problemen bij PostNL waardoor mijn bestelling wat vertraging op liep, dit werd wel door Cameraland netjes aan mij doorgegeven toen ik ze belde met vragen over mijn bestelling.

Assortiment
Het assortiment van Cameraland is, zeker voor een kleine winkel, erg uitgebreid! Alles wat je maar nodig hebt bij een fotocamera hebben zij wel enkele producten van. De verkopers denken erg goed met je mee en helpen je ook graag. De prijzen van hun producten gaan ook erg goed mee met de prijzen van andere winkels die dezelfde producten aanbieden.

Aanbeveling
Deze winkel zou ik absoluut aanraden aan mensen die op zoek zijn naar fotografie apparatuur. Het assortiment is zeer uitgebreid, de prijzen zijn goed en de verkopers gaan vriendelijk met je om en geven ook kundig advies.

Extra toelichting
De meeste punten heb ik hierboven al genoemd. Cameraland.nl is nog een volop groeiende webshop en ik zou ze maar al te graag gunnen dat ze nog jaren mogen doorgaan en uitbreiden. Het prettigst vind ik dat de verkopers de tijd voor je nemen, al je vragen beantwoorden en kundig advies geven. Het assortiment van Cameraland.nl is ook erg uitgebreid en de prijzen gaan goed mee met winkels zoals Foka.nl en CameraNU.nl. Wat ik nog mistte was dat ik geen verzendbevestiging kreeg van mijn bestelling en graag een track&trace code had gewild. Nu is dit, naar mijn mening, een klein puntje en dat kan ook een foutje zijn geweest van het systeem. Cameraland, ga zo door!

pieta snel 15-05-2014

gewoon achter de computer iets moois uitzoeken.

goed

ruim voldoende,

goede ervaring

Extra toelichting
Heel prettige om achter je computer iets moois uitzoeken. personeel is vriendelijk als je ze aan de telefoon hebt.Heb ze al verschillende keren aangeprezen bij mensen die op zoek waren naar een nieuwe camera.

PanAmerican Seed 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bezoek aan de winkel of keuze via internet; beiden goed en makkelijk te doen !

Veel kennis van zaken, nemen de tijd voor je, geven zowel positieve als mindere punten van de camera aan !

Assortiment
In elke categorie wel een duidelijke keuze mogelijkheid !

Aanbeveling
Goede service, kennis van zaken en een goed assortiment.

Extra toelichting
Totaal plaatje past ! - Goede service, kennis van zaken en een goed assortiment.

Autogaatsneller 15-05-2014

Lekker vanuit je luie stoel, meerdere keuzes kunnen bekijken.

Snelle levering.

Assortiment
genoeg keuze in het assortiment.

Aanbeveling
genoeg keuzes in assortiment.

Extra toelichting
Voor vragen via e-mail of telefoon word de tijd genomen om die duidelijk te beantwoorden.

Bart de Gouw 15-05-2014 Via de website gekocht

De website vind ik helder en overzichtelijk. Het navigeren gaat eenvoudig.

De uitleg bij de producten vind ik super. Het gebruik van sterren om de kwaliteit van een gebruikte camera te benoemen is erg duidelijk.

Assortiment
Het assortiment voor mij als hobbyfotograaf is meer dan uitgebreid genoeg. Zowel nieuw als ook gebruikte camera's en objectieven. Ik zoek wel naar kwalitatief goede producten met garantie.

Aanbeveling
Je krijgt wat je besteld. Ik vind het een betrouwbare winkel met goede service.

Extra toelichting
Ik heb pas een gebruikte Canon camera gekocht. Fijne uitleg en compleet geleverd. De informatie op de website klopte ook bij de gebruikte status van de camera, ik ben niet voor verassingen gekomen.

Sara VH 15-05-2014

Ik heb snel mijn keuze kunnen maken, omdat ik goed kon vergelijken tussen de verschillende aanbiedingen.

Ik ben op de hoogte gebracht van het leveringsmoment. Het pakket is verzorgd toegekomen.

Assortiment
Veel keuze, voor verschillende takken van de fotografie

Aanbeveling
Het is makkelijk bestellen online, en dat er een winkel is, geeft een veilig gevoel

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn aangekocht product. Het werd snel geleverd. Ik kan hier op de site ook altijd terecht voor nieuwe weetjes over fotografie, en zo leer ik toch nog veel bij.

Jack Vermonden 15-05-2014

Heel duidelijk geordend op onderwerp in duidelijke te gebruiken tabbladen. Eenvoudige zoekgfunctie!

De bestelde producten worden conform afspraak geleverd en bij telefonisch contact wordt je klantvriendelijk te woord gestaan. Zoals het hoort met een goed advies!

Assortiment
Een heel groot en divers assortiment met vele bekende merken.

Aanbeveling
Een en al lof. Ben gewoon zeer tevreden over deze webwinkel

Extra toelichting
Prettige website, vooral heel gebruikersvriendelijk. In één oogopslag en met één klik ben je waar je wezen moet en het bestelproces wordt duidelijk uitgelegd. Voor mij is Cameraland een blijvertje en absoluut een aanradertje.

mvdmc 15-05-2014 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk. Duidelijke omschrijvingen en niet te veel 'poespas'.

Assortiment
Volledig assortiment met genoeg keuze! Ik heb (nog) niks besteld via de webshop omdat ik nog een beginnend fotograaf ben, maar die bestelling komt er vast in de toekomst. De prijzen zijn vergelijkbaar met met andere aanbieders, dus kies ik voor een duidelijke en gemakkelijke website zoals Cameraland!

Aanbeveling
Omdat ik nog geen bestelling heb gedaan, spreek ik natuurlijk niet uit ervaring. Maar als de service net zo goed en 'no-nonsense' is als de website er uit ziet, komt dat vast goed! Ik zal Cameraland op basis van de website zeker aan anderen aanbevelen!

Extra toelichting
Duidelijke website en dat vind ik erg belangrijk. Die nodigt uit toch het bezoeken er van! Ik ben nog een beginnend fotograaf dus ik heb (nog) niet veel aangeschaft. Maar ik zal in de toekomst zeker gebruik maken van Cameraland.

Gonnie Perree 15-05-2014 Via de website gekocht

makkelijk in de webshop bestellen nadat je attent gemaakt bent door Cameraland op een buitenkansje via Facebook

hele snelle correcte levering en ook nog nazorg

Assortiment
je kunt het zo gek niet bedenken of het is er bij Cameraland

Aanbeveling
Ik zou mijn eigen uitstekende ervaringen vertellen maar dwingen kun je natuurlijk niemand.

Extra toelichting
ik ben erg tevreden over Cameraland en zal ook in de toekomst bij dit bedrijf bestellen.

Simone119 15-05-2014

Duidelijke website, bestellen en simpel opgehaald in de winkel, zodat ik langskon wanneer het mij uitkwam. Ook meteen nog even een mooie tas uitgezocht (dat is toch lastiger online).

Vooraf al een keer voor info in de winkel geweest. Super deskundig geholpen, kwamen meteen met een camera die aan al mijn wensen voldeed en nog onder mijn budget was ook. Daarna online wat reseach gedaan en hem uiteindelijk online besteld zodat ik zeker wist dat hij klaar lag voor me.

Assortiment
Heb er niet heel veel verstand van maar vraag me wel af als ze het hier niet hebben, waar dan wel?!

Aanbeveling
Duidelijke site. Goed bereikbare winkel, goede service, (voldoende personeel ook, ondanks dat de winkel redelijk vol stond werd ik bijna direct geholpen).

Extra toelichting
Prettig dat ze luisteren naar wat je nodig hebt en je niet iets (liefst de duurste) aan proberen te smeren. Rustig de tijd genomen op internet te kijken wat voor recenties de camera had en hem toen online besteld en opgehaald in de winkel.

Mic_Kos 15-05-2014

Deskundig en vriendelijk personeel

newmikey 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel is goed ingedeeld op merk (voor camera's) en accessoires als tassen en statieven. De webshop is goed geprogrammeerd en makkelijk doorzoekbaar.

Zowel de extra activiteiten die zo nu en dan worden georganiseerd als de service in de winkel zijn prima op orde!

Assortiment
De winkel heeft een geweldige voorraad op display, om uit te proberen of advies te vragen. Zelfs wat minder courante artikelen zijn in de winkel te bekijken. De websjhop breidt dat aanbod nog eens uit.

Aanbeveling
Geen enkele aarzeling. Dit is, met afstand, één van de beste fotoshops van Nederland met ook nog eens deskundig personeel.

Extra toelichting
Ik kom al in deze winkel sinds de 70'er jaren en de grote stap naar vernieuwing is dit bedrijf met verve gelukt. Er hangt een "fotografie-lovers" sfeer die goed voelbaar is. Dit is géén dozenschuiver maar een zaak met hart voor de fotografie.

WP5301 15-05-2014

Alles kan bij Cameraland, de mannen denken met je mee en geven je alle kans en tijd om je uiteindelijke keuze te maken!

In één woord: super! Mijn (te repareren) camera werd thuis opgehaald en gebracht. Tijdens de reparatieperiode kon ik "gewoon" een andere lenen van hen, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is!

Assortiment
Als je bij Cameraland binnen loopt ben je meteen weer dat "kind in de snoepwinkel". Maar gelukkig wel onder goede begeleiding!

Aanbeveling
Ik durf Cameraland aan een ieder aan te raden, het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je er met hen niet uit gaat komen.

Extra toelichting
Ik ben door de mannen van Cameraland enorm goed geholpen en heb na een behoorlijke tijd van frustratie weer plezier in het fotograferen. Bij veel winkels wordt je door de betreffende verkoper een bepaalde richting op gestuurd omdat hij daar persoonlijk goede ervaring mee heeft. Dat wil niet zeggen dat dit ook voor jou gaat gelden. We hebben een hele ochtend geklets, getest en gerekend. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en dan nog: mocht het je niet bevallen, dan hebben we het er nog eens over... Super dus!

DennisVenemaFotografie 15-05-2014

Gebruiksgemak van website is er goed, alles staat netjes gesorteerd op de website!

Onlangs een bestelling gedaan en last-minute besloten dat ik nog iets wilde bijbestellen, zonder problemen bij dezelfde levering gestopt, superservice!

Assortiment
Niet het grootste assortiment op internet, maar wel met alleen maar kwaliteitsproducten! Nog nooit iets via Cameraland besteld wat uiteindelijk niet goed bleek te zijn. Kwaliteit gaat boven kwantiteit!

Aanbeveling
Ben zelf nog niet in de winkel geweest omdat ik in Groningen woon, maar verwijs regelmatig mensen door naar jullie website.

Extra toelichting
Mijn nikon d7100 bij jullie besteld, vrij kort na de release had ik de camera in mijn bezit. Superservice en kreeg netjes een e-mail wanneer het pakketje verzonden was.

PatrickHaring 15-05-2014

Kan snel vinden wat je zoekt

Als er iets mis is kan je snel contact opnemen en service krijgen. Ze weten waar ze het over hebben.

Assortiment
Heel veel keuze voor verschillende prijsklasses

Aanbeveling
Verstand van zaken als je niet precies weet wat je zoekt kunnen ze je goed adviseren

Gunpowder bureau voor commerciele communicatie 15-05-2014

overzichtelijk vriendelijk, snel en efficient. Daarnaast goede prijs/ kwaliteit verhouding, garantie en levering

Nog geen service nodig gehad maar alle afspraken staan keurig op de nota. Heel transparant.

Assortiment
Ruime keus nieuwe maar ook gebruike camera's.

ben uitmuntend tevreden.

Extra toelichting
vriendelijk personeel, staat je goed te woord is niet drammerig. Snel en efficiënt goede service. Goede garantie

Erik Hensema 15-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke layout van de shop, mooie keuzehulpen. Duidelijke omschrijvingen bij de producten.

Ik werd keurig teruggebeld nadat ik een mailtje naar de klantenservice gestuurd had. Prima afgehandeld.

Aanbeveling
Prima shop, prima prijzen.

Extra toelichting
De algehele indruk is prima!

Gerrit.C Doeve 12-05-2014 In de winkel gekocht
De Hoef

Ik ben idolaat van fotograferen , maar ik heb niet de middelen om Uw zaak dagelijks of wekelijks te bezoeken , maar ik mijn ogen uitgekeken

De uitleg en bediening waren van dien aard dat als ik weer wat te besteden heb is mijn eerste rit naar Cameraland in Alkmaar

Meer dan voldoende

Aanbeveling
Ik ben door iemand bij ons in het appartementen gebouw naar U verwezen, ga daar maar eens kijken

Extra toelichting
Alleen maar top, meer kan ik niet zeggen.

Peter F. Mallee 11-05-2014 Via de website gekocht

Alles wat je nodig hebt is makkelijk te vinden en nog makkelijker te bestellen.

Had een verkeerd product bested. Heb het teruggestuurd en binnen een dag mijn geld terug op de rekening. Echt SUPER !!!

Jasper van de garde 07-05-2014 Via de website gekocht

De website is makkelijk te vinden en erg overzichtelijk.

Zeer uitstekend. Was een product vergeten maar is netjes na geleverd.

Assortiment
Een zeer groot assortiment. En als het er niet is kan je het nog bestellen.

Aanbeveling
Ik ben zeer te vrede dus zal ik dit zeker aan andere aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb meerdere producten gekocht bij Cameraland

R. Papavoine 07-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Weet niet wat er precies mee wordt bedoeld met 'gemak'. Makkelijk te vinden, verkopers stelde mij op mijn gemak,

Hulpvaardig, probleemoplossend, goed deskundig en vakkundig advies

Genoeg te zien..

Aanbeveling
Groot assortiment, en uitstekende service.

martien keppel 07-05-2014 Via de website gekocht

jvd1970 07-05-2014

goed geholpen en alle tijd voor je mag ook wel voor dat bedrag hahaha

gewoon goed

veel keuse