Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 862 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Joke-64 07-05-2014

Via verschillende sites kies je je product en cameraland komt al snel in beeld als betrouwbaar adres om te bestellen. Afhaalpunt altijd bij jou in de buurt.

Eigenlijk geen opmerkingen. Snelle levering.

Assortiment
Wat je ook zoekt het is er.

Aanbeveling
Met een gerust hart kan ik deze winkel aanbevelen.

busje56 06-05-2014

op de site is het soms vrij lastig bij de gezochte artikel groep te komen

mogelijk heid tot vasthouden en testen

nulnulnix 05-05-2014

Extra toelichting
Ondanks het feit dat de bestelling niet goed is gegaan (oude model opgestuurd) toch heel erg netjes behandeld! E.e.a. wordt nog verder geregeld en gelet op de afhandeling zal dat zeker geen probleem geven...

GuusG56 05-05-2014

Op een gegeven moment was ik mijn bestelling kwijt. Hoe dat kwam een vraag, kan even goed een fout van mezelf zijn geweest. Specificaties mistte ik ook bij de camera

Ruime voldoende. Goed geïnformeerd. Geef alleen niet snel een 9 of 10, sorry.

Assortiment
Heb kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Gewoon goed en betrouwbaar.

Extra toelichting
Een eerste ervaring met cameraland.nl en die was goed. Alle spullen zijn netjes en onbeschadigd aangekomen. Ben zeker een klant, die een keer terug kan komen. Het cijfer 10 is misschien een streven, maar dat is perfectie. Een 8 geeft aan dat ik dik en dik tevreden ben als klant.

Peterfoto 04-05-2014

Prima zaak

zeer kundige verkopers

Assortiment
Olympus is een "eigenwijs" merk, dus soms niet alles in voorraad maar een telefoontje is genoeg om wat later een berichtje te ontangen dat het in vorraad is

Aanbeveling
een van de weinige goede fotozaken in noord holland

T.de Bruin 04-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer uitgebreid assortiment, eigenlijk volledig compleet.
Zeer deskundig personeel

Zeer deskundig personeel, dat samen zoekt naar een op maat gemaakte oplossing.

Assortiment
Bijzonder uitgebreid. Bijna alle camera's, objectieven en andere toebehoren van bijna alle merken in het assortiment en op voorraad.

Aanbeveling
Combinatie van deskundig personeel en het uitgebreide assortiment.

j.dagevos van Rij 04-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

paules1987 04-05-2014

Ik werd goed en vriendelijk geholpen! De verkoper nam goed de tijd en gaf een duidelijk beeld van de voor en nadelen per camera.

Assortiment
De modellen waar ik voor wilde gaan waren op voorraad.

Zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Alles bij elkaar was het een goede ervaring en ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn camera!

spruit54 03-05-2014

Makkelijke wijze van zoeken op merk en type camera, in mijn geval bij gebruikte camera's.
Ook maximum prijs opgeven en je krijgt direct het hele overzicht.

Winkel goed bereikbaar, prettig en deskundig geholpen.
Gewenste camera was aanwezig en precies volgens de beschrijving.

Assortiment
Enorm assortiment op een betrekkelijk kleine oppervlakte, waar je niet snel uitgekeken raakt.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker willen aanbevelen

Extra toelichting
De ervaring in de winkel was als een warm bad, uit alles bleek dat men de tijd nam en aandacht had voor de klant, zowel in de winkel als aan de telefoon. Het feit dat je misschien wat langer moet wachten om geholpen te worden wordt weer goedgemaakt door het enorme assortiment, waar je in kunt rondneuzen. Ik ging met een goed gevoel de winkel uit en na uitgebreid oefenen en uitproberen ben ik erg blij met mijn (gebruikte) Nikon D200

AnnetteHengelo 03-05-2014

Via internet kopen, hoef de deur niet uit, pakje wordt thuisbezorgd.

Snelle afhandeling, volgende dag had ik de scanner in huis.
Degelijke verpakking.

Assortiment
De scanner was in voorraad.

Aanbeveling
Prijs van de scanner, bestellen via internet, bezorging thuis.

Extra toelichting
Heb via internet een Canon scanner gekocht. De volgende dag had ik de scanner in huis. De scanner was goed verpakt en in orde. Het is voor mij goedkoper om via internet te kopen, want dan hoef ik niet meer met de auto op pad en parkeergeld te betalen. Ook was cameraland het goedkoopste met de scanner.

pentax35 02-05-2014

bestelling is snel en duidelijk te plaatsen en eenvoudig via ideal te betalen

zeer goed, artikel was niet meer te bestellen daar werd actief contact over opgenomen en een alternatief voor aangeboden, toen ik daar niet voor koos werd mijn betaling snel en zonder problemen teruggestord. zeer vertrouwingwekkend.

Assortiment
de lens die ik besteld had stond als op voorraad in het systeem, maar bleek niet aanwezig. daar het vernieuwde model een stuk duurder is was ik zeer teleurgesteld toen mijn aankoop niet door kon gaan.

Aanbeveling
de after sales had niet beter afgehandeld kunnen worden, dat vind ik een van de belangrijkste aspecten bij aankopen via het web.

Extra toelichting
teleurgesteld door het niet leveren, maar dik tevreden over de verdere afhandeling. ik zou niet aarzelen om nog eens iets bij cameraland te bestellen.

RichardDH1970 02-05-2014

Bestelling in buitenland gedaan, laten afleveren op alternatief adres in NL. Alles goed en op tijd.

Setprijs voor besteld statief en statiefkop was goedkoper dan afzonderlijke items die ik online besteld had. Verschilbedrag was contant bijgevoegd in bestelling. Goede service!

Aanbeveling
N.a.v. mijn ervaring met 1e bestelling bij deze winkel, zou vlgnde keer weer hier bestellen.

Extra toelichting
Was mijn 1ste bestelling hier, maar tot zover erg positief.

G.W. Lettink 02-05-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Winkel moeilijk te bereiken ivm verbouwing winkelcentrum. Gelukkig van tijdelijke aard. Door de vele producten op een klein oppervlakte met veel veel klanten is het overzicht niet altijd optimaal.

Theo3105 02-05-2014

Ruud Lauritsen 02-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik had een AF probleem met mijn Mark III en deze moest nagekeken worden. Heb toen een Mark IV meegekregen om even te huren.

Alles is er

Goed advies, groot assortiment

E Rijswijk 01-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik kom graag in deze winkel. De service is top en het is gewoon leuk hier rond te lopen. Verder worden er regelmatig activiteiten georganiseerd. Vrij toegankelijk en zeer leerzaam.

Sweetmiss 01-05-2014 Via de website gekocht

Website prima voor elkaar,kon mijn product ook prima vinden,betaling ging ook soepel,lekker via ideal,eenmaal gegevens ingevuld,dan hoef je het de volgende keer niet weer te doen,bestelproces bij jullie prima!maar niet bij post.nl,omdat ze weer eens vertraging hadden,en mijn pakket 3 dagen later kwam,maar valt jullie niks te wijten.

Werd netjes aan de telefoon geholpen,toen ik even hulp nodig had bij het vragen,waarom mijn pakket zo laat werd geleverd,Meneer heeft netjes met mij even de status gekeken online van post.nl,en zagen dat de fout daar lag.

Assortiment
Genoeg keuze,voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Jazeker zou ik dat doen,een tevreden klant komt altijd terug,maar moedigd dan ook vaak haar vrienden of familie aan,om hier maar eens te kijken

Extra toelichting
Prima geholpen,geen problemen met jullie ondervonden,jullie hebben verder goed geinformeerd,dus geen klagen van mij,en in het bezit zijn wat hieronder staat kon ik niet kiezen voor een dag,maar dit word de eerste dag.

giekes 01-05-2014

Matthijs Bär 30-04-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en het bestellen werk prima.

Nikon D700 met PDK besteld, waren keurig de volgende dag thuis bezorgt. Er was ook duidelijk zorg besteed aan het verpakken er van om er voor te zorgen dat alles onbeschadigd aan zou komen.

Assortiment
Er is veel van het nikon glaswerk en de lens en camera toebehoren op de website te vinden, er zou van mij alleen nog wel meer hiervan op de website mogen staan.

Aanbeveling
Gewoon een heel erg goede winkel, goed advies en een snelle levering.

Anko Stoffels 29-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Was in de winkel, eerst even door de zandbak maar dat is tijdelijk. Geen ander woord dan TOP.

Zie gemak, was gewoon TOP,

Assortiment
Wist wat ik wilde hebben, en dat was er ook, had niet anders verwacht.

Aanbeveling
Gewoon lekker heengaan, zoveel handel heb je nog nooit gezien, alles is aanwezig.

Extra toelichting
He Jongens, blijf motiveren, super vriendelijk, lekker druk, alles aanwezig. En die waardebon hou je maar, kom binnenkort weer terug voor de volgende camera. Toedeloe -

HB1952 29-04-2014

Lekker dicht in de buurt

Deskundig personeel

Assortiment
Breed, maar eigen heb ik thuis al mijn keuze gemaakt.
Wel fijn dat er veel op voorraad is en de info op de web site actueel over beschikbaarheid van het product.

Aanbeveling
Prima verzorgt bij jullie.

Extra toelichting
Prima zaak, helaas wat minder aandacht voor video. Ik kreeg een zeer slecht bod op een mogelijke inruil. Voor mijn het enige minpunt. Wij kopen al jaren voor redelijk veel geld spullen bij jullie, helaas denk ik wordt dat vergeten is mijn beeld.

J. Straaijer 29-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Niet ver van mijn woonplaats en tevens de mogelijkheid om tegen dezelfde prijs het product te bestellen via internet en te laten bezorgen. liever ophalen dan kan het product via internet gereserveerd worden. Je bent er dan zeker van dat het product in de winkel aanwezig is.

Goed geholpen in de winkel. Ik had de indruk dat van alles mogelijk was ( extra items, sd kaartje vergeten te bestellen geen probleem....).
Vriendelijk personeel en in de gehele winkel een gemoedelijke indruk.

Assortiment
De winkel is een speeltuin voor eenieder die van fotografie houdt.

Aanbeveling
Goede prijs, groot assortiment, en de mogelijkheid om te laten bezorgen (binnen een dag geleverd).

Extra toelichting
Zeer uitgebreide assortiment ook te bestellen via de webshop. Goede prijs en vriendelijke werknemers. Je krijgt als klant de volle aandacht (geen haastwerk).

EURO'S 29-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Parkeren voor de deur en in de winkel alles heel overzichtelijk

Ook na sluitingstijd gewoon verder uitleg gekregen. Prima

Assortiment
Veel leuze in alle prijsklassen

Aanbeveling
Deskundige medewerkers. Er wordt je niet iets verkocht maar geadviseerd

Marjan van 28-04-2014

Tevreden klant

Martinus265 28-04-2014

Ik wilde een lens inruilen om een nieuwe te kopen. Formulier op de website ingevuld en de volgende dag al een offerte.

Eerlijk en oprecht. Je weet precies waar je aan toe bent met goed advies en scherpe prijzen.

Assortiment
Heel erg uitgebreid. Ze hebben ook veel occasions op voorraad voor de hobbyist met een kleinere beurs.

Zeker een aanrader

Mickri 28-04-2014

De Dames 28-04-2014 In de winkel gekocht

Alles is bij Cameraland Alkmaar prima in orde

Alles word tevoorschijn gehaald om de klant
tevreden naar huis te laten gaan.

Assortiment
Voor elk budget hebben ze veel keus.

Extra toelichting
Een super zaak alles is daar in orde. -Super service -Enorme keus aan spullen -Zelfs krijg je een heerlijk kopje koffie, waar doen ze dat nog. En nog vele andere dingen waarom ik Cameraland Alkmaar aan zou bevelen bij familie kennissen en dergelijke. Een TOP zaak, ga zo door!

frankdegraef 28-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

On-line is heel makkelijk, maar de winkel is niet al te ver, en daar ga ik het liefst naar toe om het product direct mee te kunnen nemen.

Je wordt enthousiast geholpen, meestal direct tenzij het druk is.

Enorm assortiment

Aanbeveling
Altijd goed geholpen, veel keuze, gemotiveerd personeel.

Zie bovenstaande beoordeling.

tieme steenbergen 28-04-2014 In de winkel gekocht

Correct behandeld

Snelle service

Goede keuzemogelijkheid

Aanbeveling
Goede winkel met genoeg personeel die je deskundig te woord staan.

Zie boven

Burky 28-04-2014

A355 28-04-2014

site werkt goed

snelle levering

Assortiment
snel gevonden wat ik nodig heb

Aanbeveling
afhankelijk van wat men nodig heeft

hf49 28-04-2014

Verrekijkerharnas was niet voorradig in de winkel. Werd direct besteld en opgestuurd.

Assortiment
Van alles in verschillende Prijsklasse aanwezig.goede sortering

Aanbeveling
Goed advies, plezierig geholpen. Denken mee

Denken in oplossingen.

Douwe Struiksma 27-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Omdat de aanschaf van mijn 2e hands Nikon D4 toch niet helemaal naar de zin was, stelde ik voor deze te ruilen tegen een andere 2e hands Nikon D4; was meteen akkoord

Ruime keus

lisethschoutsen 27-04-2014

direct geholpen en goede begeleiding bij de aankoop
Neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen.

Assortiment
is prima wanneer het product er niet is wordt er direct besteld en krijg je een email wanneer het er is. Mocht het dan niet aan je verwachting voldoen geen probleem dan hoef je het niet te nemen.

iedereen

Extra toelichting
Goede service en makkelijk bereikbaar.

Gitte Dierick 27-04-2014 Via de website gekocht

Ab Hommel 27-04-2014 Via de website gekocht

De informatie op de website is prima en overzichtelijk. Ik miste de bevestiging van de bestelling nadat die geplaatst was.

TommyMunsters 27-04-2014

's Avonds besteld en de volgende dag in huis.

Mijn pakket bestond uit drie delen; een camera en twee lenzen. Een van die twee lenzen was niet direct leverbaar. Hierover werd ik gebeld en kreeg ik ook een mail over binnen. Dit heb ik als zeer fijn ervaren !

Assortiment
Mijn pakket bestond uit drie delen; een camera en twee lenzen. Een van die twee lenzen was niet direct leverbaar. Dat is natuurlijk jammer, maar heb ik niet als hinderlijk ervaren.

Gerrie Fransen 27-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Parkeren voor de deur en gratis.

Prima uitleg en voldoende tijd voor je genomen.

Ik had maar 1 product nodig maar de keuze is reuze zag ik

Aanbeveling
Net zoals ik hier naar toe ben gegaan door aanbevelingen van iemand anders zal ik dat ook doen.

Extra toelichting
Van meerdere mensen om mijn heen gehoord dat je bij cameraland in Alkmaar / Hoefplan heel goed geholpen wordt. Dat is ook zo heb ik ervaren. Alle tijd genomen om mij te helpen en super geinformeerd, eigenlijk met een ander product(foto en film camera in 1 ipv. een filmcamera) de deur uit gegaan. Ga volgende week op vakantie dus ben erg benieuwd naar het gemak en hoe het gebruik bevalt.

Sdinjens 26-04-2014

Ik belde om te vragen of bezorging ook echt binnen 24h was. Zolang order voor vijf binnen is wel, was t antwoord. Ik was vervolgens zelf te laat met bestelling om binnen 24h bezorging te krijgen. Winkel heeft exrra contact met me opgenomen of ik evt gebruik wilde maken van een koerier. Heel pro-actief en servicegericht. Hulde!

WvandeWeerd 26-04-2014

Website is overzichtelijk, het bestelproces duidelijk en snel.

Op een vraag via email over beschikbaarheid van een cameratas in de kleur zwart kreeg ik een zeer kortaf antwoord met alleen een link naar de website (waar stond dat de tas niet op voorraad was).

De mogelijkheid om na 14 dagen een online aankoop kosteloos terug te kunnen sturen is top!

Assortiment
Keuze genoeg op de website, tegen goede prijzen.

KozzzMozzz 26-04-2014

Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Er ontbrak een flitser die zonder discussie direct werd geleverd. Perfect!

Assortiment
Ruime keus uit diverse merken en soorten. Compleet assortiment van accessoires.

Zie bovenstaande motiveringen

Fred Jostmeijer 26-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nog te vroeg na de aankoop om echt te beoordelen.

Was zeer ontevreden over de vorige CANON lens die veel te vroeg defect was. Cameraland heeft de zaak perfect opgelost.

Assortiment
Was niet echt aan de orde.

Zeer tevreden.

Extra toelichting
Enige minpunt was het gebrekkig doorgeven van een reparatie offerte en de bereikbaarheid van betreffende persoon.

Jasper_thatsme 26-04-2014

Kim kimmie 26-04-2014

Cameraland heeft een gemakkelijke website om te bezoeken. Zoeken op de website gaat ook gemakkelijk. Er staat een goede uitleg bij de producten en er is ook extra informatie te vinden

Wanneer je een vraag hebt en deze per mail verstuurd krijg je snel een nuttig en informatief antwoord. Bestellingen worden ook snel geleverd, super swrvice!!!!

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteit/ service verhouding

Sidney1979 25-04-2014

Extra toelichting
Heb er al meerdere spullen online aangeschaft voor mijn fotografie hobby. En wordt altijd goed geholpen, zowel telefonisch als via Facebook. In de toekomst kom ik zeker ook nog een keer bij jullie in de winkel voor advies of nieuwe/tweedehands producten.

Joren99 25-04-2014 Via de website gekocht

Lenneke Slot 25-04-2014 In de winkel gekocht

Ventruud 25-04-2014

Bestelling via de site verliep probleemloos

Op mijn telefonische navraag werd goed gereageerd, met kennis van zaken

Assortiment
ruime keuze, voor elk wat wils

Aanbeveling
Ik ben in niets teleurgesteld in Cameraland

Extra toelichting
Het bestelde voldoet aan alles wat er over geschreven stond op de site. De prijs is netjes.

FX4KED4w 25-04-2014

PC pakken, bestellen en ontvangen zonder je huis te verlaten

1 batterij niet in voorraad en wordt nagezonden met duidelijke berichtgeving

Assortiment
Voor zover ik weet hebben jullie alles

Aanbeveling
Ik heb, en blijf dat doen

Extra toelichting
Ik ben goed voorzien van fotospullen bijna altijd bij jullie gekocht en ik zal dat naar tevredenheid blijven doen.

Wiesław 24-04-2014 In de winkel gekocht

PROFESSIONAL

vriendelijke service

Assortiment
alles wat ik wilde was om te winkelenMotiveer je beoordeling

Aanbeveling
Kennis van het onderwerp en een goed adviesMotiveer je beoordeling

Extra toelichting
Ik ben een Pool, Ik ben geïnteresseerd in fotografie van een vroege lat.Hier kocht mijn eerste telelens voor Nikon Sigma 150x500mm met goed advies en benaderen Profesionalne. Nogmaals, ik kocht een Fuji X20 compact maakt prachtige foto's. Ik deze winkel aanbevelen, ik ben een vaste klant hier.