Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel de Wit 21-05-2021

Altijd service gericht, goede informatie door de verkopers, wat me opviel dat er alleen mannelijke verkopers waren. Misschien toeval op die dag. Wanneer niet er zullen toch ook veel vrouwen zijn die met plezier fotograferen en verkopen. Voor de rest prima zaak kom er al jaren met plezier.

Chris 21-05-2021

IK kom al heel lang bij Cameraland en ben erg tevreden. Er wordt veel tijd aan elke klant besteed door echt deskundige verkopers. Ik heb een Tamron 100-400 mm gekocht met een verloop op min Canon R.. Ik ben al op stap geweest en heb een paar foto's geschoten van een paar jonge vossen di in het zonnetje lagen, Het resultaat was schitterend, goed van kleur en haarscherp en beeldvullend op 25 m afstand.

MVH 21-05-2021

prijs / kwaliteit en service T O P !!!!
een aanrader, heb ondertussen julie contact aan aan collega fotoliefhebbers doorgegeven

Arjen 21-05-2021

Mijn favoriete Fotografie winkel, al tien jaar. Flexibele betaling is handig. Alsmede avond-bezorging. Laatste bestelling ook weer prima, prachtig verpakt. Dank.

Ilse Mulder 20-05-2021

Enorm tevreden over cameraland. Wanneer ik een product koop of huur ga ik hier altijd naar toe. Ik word altijd perfect geholpen door de medewerkers. Erg behulpzaam met het uitkiezen van het juiste toestel voor mij, of bij het huren van een camera. Uiteindelijk de camera online besteld wegens de leuke actieprijzen en de ruime opties aan betaalmogelijkheden.

rens 19-05-2021

Dichtstbijzijnd en vriendelijke medewerkers. Omdat ik een dure lens kocht, durfde ik het toch niet aan deze online te kopen. Er zijn sites die in dit geval Sony lensen goedkoper aanbieden, maar wat ik gelezen heb in fora is dat garantie nog wel een dingetje is. En dat was maar goed ook, want het testexemplaar (gloednieuw) was kapot. Gelukkig kon ik gelijk een ander goed werkend exemplaar meenemen.

PBImages 19-05-2021

Het is fijn winkelen/bestellen bij deze webshop! Het assortiment is groot en men is duidelijk over de levertijd. Zij zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

roy gelderman 18-05-2021

Prima webshop met veel keuze en uitgebreide betalingsmogelijkheden.
Vindt wel dat tweedehands apparatuur vaak voor een te hoge prijs wordt aangeboden.
Sommige artikelen met het predikaat matig wordt vaak nog de hoofdprijs voor gevraagd.
Aangeboden artikelen aan Cameraland wordt heel weinig voor geboden.....jammer.

Lia 18-05-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik hier wel eerder producten heb gekocht. Je krijgt hier altijd een deskundig advies en er wordt meegedacht in de keuze qua wat je met het product wil gaan doen en wat je kan besteden. Verder hebben ze veel keus in alle mogelijke producten en wat voor kosten daar aan hangen.

Cody 18-05-2021

In de winkel supergoed geholpen. Zeer vakkundig advies gekregen. Ben erg blij met de aankoop van mijn nieuwe lens!

Hans 18-05-2021

Na in mijn ogen voldoende onderzoek te hebben gedaan ging ik over op aankoop van een prachtige ThinkTank fototas . Een dag later zag ik tot mijn grote verbazing dezelfde tas elders voordeliger aangeboden . 1 telefoontje naar de klantenservice en het prijsverschil werd terug gestort op mijn rekening . Klasse Cameraland ! Volgende keer kom ik weer shoppen bij jullie .

Mish Geerman 18-05-2021

Ik heb gebruik gemaakt van de Sony actie, heel bli mee. Alles ging soepel en makkelijk en de optie om in 3 keer te betalen voor wat duurdere camera’s was zeker de reden om de camera te kopen.
Bij de check out was ik vergeten om de sony korting toete passen maar de medewerkers hadden me geholpen om achter af gebruik van te maken, dus ik was er zeker blij mee.

Wim 18-05-2021

Topwinkel met verkopers/adviseurs die het vak nog begrijpen en kunnen adviseren over alle aspecten van fotografie.

Hetty hees 17-05-2021

Goede informatie, de verkoper neemt de tijd om alles uit te leggen, weten waar ze het over hebben

Ingrid 16-05-2021

Goed ontvangst, duidelijke uitleg en nam zeker de tijd voor instellen van camera. Heel blij met mijn aankoop.

Julien 16-05-2021

Ik vind de mogelijkheid om in drie keer de betaling te verspreiden zonder rente super handig. Helaas vind ik de verzending te traag, als jij niet vroeg in het ochtend besteld krijg jij zeker niet jouw bestelling de volgende dag thuis zoals geadverteerd op de website, al twee keer dat slecht ervaring gehad met cameraland, ik heb dat probleem niet met andere camerawinkels. De bezorging tijd is voor mij echt belangrijk, daarom geef ik een 6.

Jeroen van der Vis 16-05-2021

Mooie duidelijke site, goede omschrijving van de producten, je word snel geholpen bij vragen via de site, helemaal top!, bestel er zeker weer!

DS 15-05-2021

Meerdere malen een lens aangeboden aan cameraland , er wordt altijd een eerlijke prijs geboden met het inkopen en met snelle afhandeling. Heb alleen maar positieve ervaringen met cameraland gehad zowel met het kopen als verkopen van camera apparatuur. Hartelijke groet.

Frank Mulder 15-05-2021

Ook voor kleine artikelen, zoals bv een memory card zijn ze altijd even vriendelijk en leveren een goede service. Ondanks de Corona periode nemen ze de tijd voor je👍

Fijn om Cameraland in de buurt te hebben😀

Ton v/d B 14-05-2021

Heb iets besteld en alles is snel een goed geleverd . Maar dat is normaal bij cameraland altijd goede service

Marja 14-05-2021

Prima service, vlotte levering.
Mooie verrekijker, precies zoals in omschrijving.

Leandro 14-05-2021

Ik kies altijd voor Cameraland. Uitstekende service en altijd positief aan de telefoon. Ik heb al erg voor spullen bij Cameraland aangeschaft, zowel tweedehands als nieuw. Niet veel te klagen, als er wat mis ging werd dit altijd netjes opgelost. Daardoor ben ik eigenlijk altijd tevreden geweest. Tijdens mijn laatste bestelling ging er volgens mij wat mis. Ik heb zondagavond een nieuwe lens besteld en ik had bijbetaald voor levering in de avond, op de site stond dat dit maandagavond dus binnen zou komen. Echter kreeg ik de lens dinsdagavond pas binnen. Beetje laat, maar Cameraland heeft bij mij best veel krediet opgebouwd waardoor ik zulke kleine misstappen voor lief neem.

Ik raad iedereen aan om zijn of haar spullen hier te bestellen. De tweedehandse spullen die zij aanbieden zijn vaak van goede kwaliteit, als de staat minder is wordt dit ook heel duidelijk aangegeven. Ik ben er erg tevreden over en zal niet zo gauw naar een andere winkel overstappen. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen fysieke winkel in Amsterdam is! :)

Rob van Doorn 12-05-2021

Bij ONA en Cameraland zijn ze kleurenblind
Zwarte polsband van ONA besteld, krijg je truffel bruin...is ook zwart volgens de heren én dames van ONA
Wel netjes van Cameraland, na retour zending, gelijk een credit
Maar zonde van al die energie van Cameraland, de vervoerder en mijn persoontje
Gaat niks boven een echte winkel, dat online winkelen blijft gewoon ruk

Pierre 12-05-2021

Goed geholpen met advies omtrent oudere camera asseccoires.
Ook meteen besteld en goed ontvangen,en snel.

Andor 12-05-2021

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat er veel kennis in huis is en omdat het personeel erg vriendelijk is. Ook het assortiment is vaak dik in orde. Ik kwam voor 35mm filmrolletjes en heb gevonden wat ik zocht.