Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

alexander53 05-01-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Na het laten zien van voorbeelden, tonen van diverse camera's en een heldere uitleg rustig tot een weloverwogen (andere en goedkopere) keus gekomen.

Assortiment
gevraagde en vooraf gekozen diverse modellen in verschillende prijsklasse aanwezig en gebruiksklaar.

Aanbeveling
Ter plaastse ook gedaan waarop mijn zwager uit Noorwegen meteen overging tot aankoop van de EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM

Maria1982 04-01-2014

Telefonisch advies gevraagd en vervolgens online besteld. Overzichtelijke site waar ik alles snel kon vinden.

Deskundig telefonisch advies gekregen over welke camera het meest geschikt zou zijn voor me. De volgende dag werd de camera al bezorgd. Een nog te verrekenen korting werd binnen een paar dagen terug gestort.

Meer dan genoeg keuze.

Aanbeveling
Ik zou cameraland zeker aanraden aan iemand anders. Vanwege het deskundige advies, de keus, de prijzen en de snelle levering.

Henderike 04-01-2014 Via de website gekocht

Bestelproces is duidelijk.

Had gebeld voor informatie en werd keurig teruggebeld.

Assortiment
Ik zocht een tweedehands Nikon D700 met weinig clicks en die hadden jullie.

Aanbeveling
Duidelijk, overzichtelijk, goede informatieverstrekking.

Extra toelichting
Ik zocht een tweedehands Nikon D700, maar wel met weinig clicks. Deze hadden jullie in het assortiment. Heb gebeld om wat nadere info te ontvangen, maar toen was het erg druk in de winkel. Ik werd daarna keurig teruggebeld. Product werd meteen verzonden en ik kon het de volgende dag al in ontvangst nemen. Goed verpakt.

Henk van der Lugt 04-01-2014 In de winkel gekocht

Petronella17 04-01-2014

ik had aangegeven dat ik de scanner op wilde halen, maar kon dat nergens terug vinden.

Assortiment
ik keek mijn ogen uit in de winkel. Zoveel als er te koop is.

Aanbeveling
Groot assortiment en heel veel en behulpzaam personeel

Mevrouw J.N. 03-01-2014

Ligging van de winkel is meteen te vinden en lekker dicht bij huis.

We werden meteen geholpen. Heel vriendelijke serviceman die goed meedacht en ook een beetje binnen de perken bleef qua budget :-)

Assortiment
Helaas niet geslaagd in het vinden van een camerastatief. Wel blij met de tweedehands lens en rugzak.

Aanbeveling
Vriendelijke service, veel tweedehandsproducten waardoor je ook nog eens budget kunt shoppen en makkelijk te vinden locatie. Echt een aanrader dus!

saskiavantooren 03-01-2014

De site lag plat. Met een belletje werd het probleem opgelost en kreeg ik een belletje dat de site het weer deed.

henkmeijer023 03-01-2014

het is voor mij een eindje rijden om bij de winkel te komen. Het gemak zit vooral in de uitgebreide keuze en de website met webshop. Ik rijd er wel graag voor om!

de medewerkers zijn erg deskundig en denken mee. Ik kwam voor een nieuwe camera, maar ging met een tweede hands naar buiten en ben erg tevreden met de raad.

Assortiment
Ik kan er alles krijgen wat ik wil en nog meer. De keuze is erg groot.

Aanbeveling
Hier kan je alles krijgen en word je deskundig geholpen!

Extra toelichting
Ik heb al een paar keer iets bij Cameraland gekocht en altijd tevreden met mijn aankoop geweest. Op de website kijk ik meestal eerst wat de mogelijkheden zijn en de prijzen. In de winkel word ik altijd wijzer. Ik word prettig geholpen en ga met een tevreden gevoel met mijn aankoop naar huis.

Evert Winkelman 03-01-2014 In de winkel gekocht
Allekmaar

Heb niet online gekocht. Maar lijkt me toch een 8 waard als je dit wel doet.

Vindt de service en manier waarop klanten worden te woord gestaan en geholpen oké.

Assortiment
Tevoren even kijken op de website, eventuele aankoop reserveren. Het assortiment is mijns inziens oké.

Aanbeveling
Zonder meer aanbevelen! Wel rekening houden met eventuele wachttijd. Ruimte om te wachten is nu nogal krap, maar zal in de nieuwe winkel een stuk beter zijn, verwacht ik. Koffie, koekje erbij, praathoekje, enz.

Extra toelichting
Door persoonlijke omstandigheden een tijd lang mijn producten bij andere leveranciers gekocht. Maar door de prima en enthousiaste verkopers nu blijf ik voorlopig klant bij Cameraland.

Ronald Reek 03-01-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vlot geholpen en goede uitleg gehad.

Prima uitleg en extra alternatieven aangeboden gekregen zodat we een goede keuze konden maken mbt het te kopen objectief

Assortiment
Direct uit voorraad leverbaar.

Aanbeveling
Ik kan deze winkel aan een ieder aanbevelen, ook als je nog beginnend bent in de fotografie

Extra toelichting
Keurige winkel met zeer ruim assortiment en terzake kundige medewerkers

Stevie2014 03-01-2014

Nog niet nodig gehad

Prima en snel afgehandeld

Elice Jonkie 03-01-2014

De winkel in Alkmaar is vlak bij mijn woonplaats en op de fiets te bereiken. Gemak1
De webwinkel is heel uitgebreid en met goede omschrijvingen van de artikelen. Gemak2
Snelle levering van bestelde spullen. Gemak3

De mensen bij Cameraland doen nooit moeilijk en kwaliteit staat absoluut hoog in t vaandel.
Daarnaast zijn ze eerlijk in hun advies; ze zullen je niet iets aansmeren omdat ze daar lekker veel aan verdienen. Tuurlijk verkopen ze graag maar dan wel spullen waar je blij van wordt.

Assortiment
Niet altijd alles op voorraad

Zie boven

Extra toelichting
De mensen van Cameraland zijn professionals. Ze weten wat ze verkopen en gaan echt voor klanttevredenheid. Ik kom al jaren in de winkel en ben altijd, door verschillende Cameralandmensen, vakkundig en vooral eerlijk geholpen. T'is dat mijn fotografiebudget niet toereikend is, anders ging ik er elke week even heen.

Accolade Makelaars 03-01-2014

Makkelijk parkeren, goed bereikbaar

Leuk en goed geholpen.

Assortiment
Kan ik niet zo heel goed beoordelen maar er staat veel!

zie bovenstaand

T Fiddelers 03-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Echter heb ik nog een opmerking. De verpakking/doos van de camera was reeds geopend. Er was geen verzegeling aanwezig. Gelukkig ontbraken et geen onderdelen en de camera werkt naar behoren.

hekkelman 03-01-2014 Via de website gekocht

Via internet vanuit de luie stoel
Rustig zoeken

Goedkoopst en snel thuis

Binnen 3 dagen in huis Ook tijdens de feestdagen

Jap1 02-01-2014

Op basis van de laatste aankoop vond ik het verkoopproces uitstekend, een tien dus. Enkele keren daarvoor was ik teleurgesteld. Artikel uitverkocht als ik de winkel bezocht nadat ik op de website had gelesen dat het artikel nog voorradig was.
Mijn eerste grote aankoop ( een camera) was ook minder doordat ik me liet verleiden tot de aanschaf van eene produkt dat naderhand niet meer voorkwam in het assoriment.

Assortiment
Geweldige voorraad nieuwe en tweeedehands spullen, super goed adviezen door de aanwezige kennis.

Aanbeveling
Op basis van de laatste aankoop ( dure camera), vond ik de aandacht, adviezen en het uiteindelijke aanbod (inruil en aanschaf) erg goed.

B. Veerman 02-01-2014

Zondags de camera online gereserveerd. Maandagochtend lag deze klaar. Vriendelijke en kundige verkopers. Ze zijn oprecht geïnteresseerd in je en geven goede tips om je verder te helpen.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Voor ieder wat wils. Prijs is gelijk aan concurrenten. Kwalitatief goede artikelen.

Aanbeveling
Ik raad iedereen aan om eens langs te gaan in Alkmaar om gewoon blij met je aankoop naar huis te gaan.

Extra toelichting
Ik heb een 10 gegeven omdat dit de derde keer in 4 jaar was dat ik in Alkmaar langs kwam en iedere keer weer hetzelfde service niveau heb ervaren. Mede door de ongedwongen sfeer in de winkel.

Kroebel 02-01-2014

Ik heb de camera niet via de site gekocht maar in de winkel. Ik werd gelijk geholpen nadat ik E. had uitgelegd waarvoor ik kwam.

De winkel, al jaren bij mij als zeer goed bekend, is prima te bereiken met genoeg (gratis) parkeeruimte. De verkoper was zeer vriendelijk, heeft mij zeer vakkundig geadviseerd welke camera en lens voor mijn doel het beste was. (Ik had van te voren drie mogelijke camera's geselecteerd)

Aanbeveling
Ik heb al vele malen zaken gedaan met Cameraland, met altijd een zeer goed gevoel.

Extra toelichting
Cameraland is voor mij een zeer betrouwbaar adres waar ik graag mijn fotospullen koop.

peva 02-01-2014

gemak is een groot woord, woon zelf in sassenheim maar als ik bij mijn kinderen op bezoek ben dan ga ik dikwijls naar Cameraland.

ruimvoldoende kennis aanwezig.

Assortiment
wat je ook vraagt , jullie hebben het altijd in huis.

Aanbeveling
je gaat nooit met lege handen naar huis.

Extra toelichting
cameraland is voor mij leerzaam.

Henk Dubbeld 02-01-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

zijn uiterst vriendelijk , geduldig , hebben geen haast, Ook na 2 jaar zoeken blijven ze je welkom heten en ben je van harte welkom. Hierdoor hebben ze mij laten zien wat bij mij past en wat goed aan voelde.

kan niet anders zeggen dan dat de service
hoog in het vaandel staat en met wat dan ook ze proberen het op te lossen.

Assortiment
Er is altijd heel veel keus in merken wat je ook maar wilt.Er is altijd wel wat te vinden.
Kwaliteit staat altijd hoog in het vaandel.

Aanbeveling
Als je hier niet slaagt slaag je nergens.

Extra toelichting
Ik heb veel geprobeerd met name ook in andere winkels maar ben steeds weer terug gegaan naar Cameraland omdat zij onvermoeid openstaan voor je problemen met het kiezen van een camera en de uitleg en kennis die daar aanwezig is.

Saska Toon 02-01-2014 Via de website gekocht

Niets zo gemakkelijk als vanuit je luie stoel een produkt uitzoeken en bestellen.

Meteen na de bestelling kreeg ik een mailtje, waarin stond dat het product verzonden werd en de volgende dag had ik het reeds binnen. Supersnel dus.

Gewoonweg zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Omdat winkelen bij cameraland.nl alle voordelen biedt, die men zoekt in een online shop.

Extra toelichting
Een kijkje op de site smaakt naar meer. Er is zoveel te zien, dat je graag nog eens terug komt.

van Dijk66 02-01-2014

Goed bereikbaar, ter zake kundig, even buiten fotofraferen om te testen.

Vriendelijk, alle tijd voor je. Voldoende personeel. Experts (zie hiervoor)

Assortiment
Uitstekend, jullie hebben alles.

Aanbeveling
Mijn vriend uit Maastricht is speciaal naar Alkmaar gekomen!

Extra toelichting
Prima zaak, goed geholpen. Veel keus. Ik ben alweer terug geweest voor een volgende aankoop. Zegt genoeg denk ik 😀

J. Koning.Smit 02-01-2014

Aanbeveling
Goede bediening en uitleg. En goede prijs

Zie boven

C. Vader 02-01-2014 Via de website gekocht

Het artikel was makklijk tge vinden en te bestellen

Ik had gekozen om het artikel op te halen; het lag gereed toen ik de winkel bezocht.

Assortiment
Het beoogde artikel was op voorraad.

Aanbeveling
Men helpt je vriendelijk en met de nodige kennis van zaken.

Extra toelichting
Prettige winkel met een groot assortiment en kundig personeel en een goed en overzichtelijke website.

WilliamV 02-01-2014

er staan op de site artikelen die al verkocht zijn.

snel terug gebeld nadat bleek dat een gereserveerd artikel toch niet meer leverbaar was.

Assortiment
veel keuze, anders te bestellen.

Zeddicus Procesdraperie 02-01-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid, vriendelijke mensen en uitstekende bediening

6684 01-01-2014

Assortiment
Ik had van te voren mijn keuze al bepaald via de site maar werd even goed zeer goed geholpen met de uitleg van het gekochte artikel.

Aanbeveling
De tijd die aan de klanten wordt besteed is geweldig , ook al is het druk.

Extra toelichting
Een prima winkel, grote voorraad en duidelijke uitleg. Ook informatie over een camera die we helemaal niet wilde kopen maar wel interessant vonden was geen probleem. En we kregen informatie over de website.

Tomasz77 01-01-2014

Geen problemen Alles duidelijk

! jaar garantie vooe 2de hands lens - prima !

Assortiment
Brede keuze van optica en andere hardware.

Extra toelichting
Algemeen goed. Enige probleem heb ik gehad was moeite met telefonisch contact met Cameraland. Hoop ik dat probleem was de tijd tussen kerstmis en nieuwe jaar : )

Ruud uit Limburg 01-01-2014

B. Imhann 31-12-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service na klein defect camera, goed geholpen met garantie!

Assortiment
Had ook nog een filter nodig in afwijkende maat. Op vakantie nergens verkrijgbaar, bij cameraland gewoon op voorraad.

Aanbeveling
Medewerkers met echt verstand van zaken die de tijd voor je nemen, ook als het drukker is in de winkel.

BenG1963 31-12-2013

voor mij dicht is de fysieke winkel in de buurt. Ik vindt persoonlijk een face to face contact prettig.Over bestellen via het internet kan ik niet oordelen

goed advies en men neemt de tijd voor je.

Assortiment
goed uitgebreid tot nu toe alles aanwezig wat ik bij jullie heb gekocht.

zie hieronder

Extra toelichting
vanwege de betrouwbaarheid, service en gedegen personeel adviseer ik jullie bij vrienden en bekenden.

Phon 31-12-2013

De winkel is heel goed te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Zeer ter zake kundige mensen die de tijd voor je nemen en echt een keuze naar jou doel te proberen te maken.
Het enige nadeel is dat er soms veel mensen in de winkel zijn en het oppervlak niet al te groot is,maar er is mee te leven.

Assortiment
Er is enorm veel keuze en een goede voorraad, ook van modellen die pas uit zijn.De prijs is redelijk concurrerend, en mocht het al een ietsje duurder zijn dan de goedkoopst dan maakt de service en de informatie dat meer dan goed.

Aanbeveling
Op dit moment zou ik geen winkel weten met meer deskundigheid.

Extra toelichting
Een zeer goede indruk van de winkel en het personeel. Het is niet mijn eerste camera die ik daar koop en waarschijnlijk ook niet mijn laatste.

Sameer Siddiqui 31-12-2013 Via de website gekocht

De webshop is overzichtelijk zodat je snel kunt vinden wat je zoekt. Het afhandelen van de bestelling gaat ook prima.

Aanbeveling
Betrouwbaar, snel, scherpe prijzen.

Extra toelichting
Een goede, betrouwbare webshop met scherpe prijzen.

Arpro 30-12-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk en artikelen makkelijk te vinden

nog geen ervaring

ruim assortiment

goed toegankelijk

JJMC 30-12-2013

Winkel en website makkelijk bereikbaar

Goed advies gekregen

Assortiment
Tot nu toe altijd alles op voorraad

Aanbeveling
prettige winkel en goed advies

jokerdag 30-12-2013 Via de website gekocht

EEn overzichtelijke webstek was voorhanden om de dingen die ik nodig had te kunnen bestellen.

Eén dag na de het plaatsen van de bestelling werd het pakje me reeds bezorgd.

Assortiment
Het is me niet duidelijk of een zonnekap voor een Nikon 5100 via Cameraland kan besteld worden?

Aanbeveling
duidelijk, snelle keurige levering.

Inge B123. 30-12-2013

duidelijke site. Er staat op voorraad en dat is het dus ook. Precies zoals het moet.
Duidelijke foto's en specificaties.

Ondanks kerstperiode was de bestelling er heel erg snel. Goed verpakt, er was niets beschadigd.

prima

Aanbeveling
prima om er iets te bestellen.

prima service.

Theo groot 57 30-12-2013

Redelijk in de buurt

Prima advies en omruilmogelijkheid.

Assortiment
Ontzettend veel meestal op voorraad

toppie!

Fotografie Egmond 30-12-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

winkel is aan krappe kant, maar wel ok, echter ik zou niet snel met kinderwagen naar binnen gaan

top, goed advies

Assortiment
altijd heel veel op voorraad

Aanbeveling
in grote mate, blijft fijn om in een winkel prachtig speelgoed aan te schaffen of niet soms ;-)

Camerawandelaar 30-12-2013

Makkelijke webwinkel zonder accounts aanmaken e.d.

Keurige verzending, ook naar afhaalpunten mogelijk, aftersales geen ervaring mee.

Assortiment
Hier vond ik de cameratas die ik zocht, en nog een goede aanbieding ook!

Positief tot nu toe!

Extra toelichting
Bij cameraland de rugzak gevonden voor zowel mijn camera, lens en drinkflessen

Fonteijn 30-12-2013 In de winkel gekocht

KopiSusu72 29-12-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op website makkelijk kunnen vinden waar ik naar op zoek was. Ben naar de winkel in Alkmaar gegaan, omdat ik het persoonlijke contact prettig vind en ook direct apparatuur kan bekijken en vasthouden.

Tijdens aankoop in winkel goed en deskundig geholpen. Echter geen ervaring met retouren/reparaties e.d. Kan hier verder geen beoordeling over geven.

Assortiment
Ruim assortiment, zeker op gebied van occasions en de prijs-kwaliteit van de aangeboden occasions.

Aanbeveling
Ik zal Cameraland zeker aanbevelen aan anderen, met name voor deskundig advies op gebied van camera's en toebehoren.

Zie bovenstaande opmerkingen

Esther Swaager 28-12-2013 Via de website gekocht

1 klik op hetgeen wat je wilt bestellen en het zit in je winkelmandje

totaal niets op aan te merken

Assortiment
tweede hands is minder in assortiment. vond niet wat ik zocht

Extra toelichting
omschrijvingen en foto's duidelijk. vlugge ontvangst van het bestelde. keurige bezorging

A.Vi 28-12-2013

Alleen als je zelf helemaal niets hoeft te doen krijg je een tien ;)

Ideal transactie verliep niet goed ivm uitvallen internet.
Hierover gebeld, vraag is goed opgepakt en er is gelijk actie ondernomen.

Ruim voldoende.

Aanbeveling
Mooie producten, snelle service, goede prijzen.

Extra toelichting
Een gebruikte Fuji 18-55 gekocht voor een redelijke vraagprijs. Objectief ontvangen, en inderdaad in de staat zoals beschreven op de site. Tevreden klant dus!

Cees Bood 27-12-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

HNBteA 27-12-2013

Bert Afink 27-12-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Lekker dicht bij. Plus eerst zoeken via de site dan naar de winkel

Al jaren klant en altijd goed geholpen

Assortiment
Alles aanwezig te veel om op te noemen

Aanbeveling
Aan iedereen van beginner tot prof.

martin Benschop 27-12-2013 Via de website gekocht

Supergemakkelijk online bestellen en bezorgadres kiezen.

Zelfs tegen de kerst een "lullig" pakketje van nog geen 5 euro de volgende dag bezorgt.

Extra toelichting
Gewoon een superwinkel, als zij het niet hebben bestaat het niet, of is het troep wat ze niet eens willen verkopen. Perfecte service en zeer snel thuisbezorgt.Flash diffuser pop-up

Bram Sperling 27-12-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb twee lenzen gekocht in laatste 3 weken. Kreeg goed advies en ben blij met die lenzen. Ze doen het goed.

Smitinbeeld 27-12-2013