Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

PV Steinmetz 13-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

winkel in de buurt en wordt al veel jaren erg prettig geholpen

gewoon goed

Assortiment
teveel om op te noemen en met erg veel kennis van zaken

altijd

bovenstaande zegt genoeg

Sanna77 12-04-2014

Dmv filters makkelijk tot het product te komen dat je zoekt

Snelle bezorging

Assortiment
Redelijk groot occasion assortiment, gelukkig was het objectief in huis waar ik naar op zoek was

Aanbeveling
Goed tevreden over bestelling, afhandeling en bezorging

Extra toelichting
Bestelling werd snel bezorgd. Objectief is in uitstekende staat en was keurig verpakt zodat het niet zou beschadigen. Er zat zelfs een tasje bij om het in te bewaren.

J den Boogert 12-04-2014

Snel p de site te vinden

vriendelijk geholpen en op de hoogte van het fotogebeuren

ruim

Aanbeveling
grote voorraad, deskundige mensen die je helpen.

NetAmulet 12-04-2014

Extra toelichting
Prima geholpen door vakkundige mensen die geen bullshit verkopen.

Sander Sanders 12-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

In de winkel wordt je altijd enthousiast en deskundig te woord gestaan. Dat helpt enorm bij het maken van keuzes.

Assortiment
het assortiment is meer dan ruim. Wat niet beschikbaar is wordt voor je besteld en wordt redelijk snel geleverd.

Aanbeveling
Ik verwijs regelmatig naar Cameraland.

Extra toelichting
Ik kom graag bij Cameraland. Heerlijk om op zoek te gaan naar uitbreiding van uitbreiding van mijn 'speelgoed'.

JanH2014 12-04-2014

Extra toelichting
Ik hen prima informatie gekregen, ook toen ik nog alleen maar voor informatie kwam. De tweede keer, na enkele weken, herkende de medewerker mij en wist nog wat mijn vragen waren. Zijn informatie was voor mij doorslaggevend en hij nam alle tijd om mij uitleg te geven over zaken die ik nog niet helemaal begreep. Ik mag altijd terugkomen als ik nog meer verduidelijking nodig heb. Dat geeft vertrouwen.

Roel Wijngaarden 12-04-2014 In de winkel gekocht

Wouter Rozeboom 11-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk bereikbaar en goede parkeer mogelijkheden voor de deur.

Prettig en vakkundig geholpen. Er wordt met je meegedacht, men gaat voor klanttevredenheid en niet om zoveel en zo duur mogelijk te verkopen

Assortiment
Wat je nodig hebt is altijd op voorraad

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, klantgericht, durft ook nee te verkopen als product niet passend is.

Zie afzonderlijke motivaties

I.Grenier 11-04-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed bereikbaar en prima parker ruimte

vriendelijke klantgerichte bediening

Groot aanbod

Aanbeveling
zeker aanbevelen( al gedaan)

Nog maals dik te vreden

inspanning 72 11-04-2014

De website is uitstekend,informatief,overzichtelijk, duidelijk. Niet moeilijk zoeken naar wat je wilt.Tevens vind ik het educatieve element wat er ook in te vinden is erg leuk voor de geinteresseerde.
Prima site waar alleen op aan te merken valt dat je overspoeld wordt met weer een cameraland site,maar wat ook weer zijn charme heeft.Deleten kan altijd,maar ik kijk
ernaar nogmaals vanwege de vele extra's behalve alleen producten.

Bij mijn aankoop ben ik voortreffelijk behandeld.Dit reeds telefonisch voor de inruilprocedure.De aankoop zelf ging heel plezierig.Alle tijd werd er voor uitgetrokken
en professioneel goed onderbouwd.Voor alle vragen was ruimte en tijd en niet in het minst voor de "nazorg" waarvoor de vele technische vragen alle rust tijd en know how was.Uitstekend!Ook de andere keren dat ik in de winkel was ging alles plezierig en relaxed.Met collega's met wie ik in de winkel kwam voor relatieve kleinigheden alle zorg en toewijding zodat we allemaal weer met een plezierig gevoel buitenstonden en ook zonder op kosten gejaagd te worden.Ook de service was zeer aangenaam.Ook werd er niets aan je opgedrongen om maar te verkopen, wat al heel fijn gevoel geeft.Ook de enorme voorraad die aanwezig is streelt het oog en niemand was te beroerd al was het niet waar je voor kwam ,het toch te laten zien en te demonstreren gewoon uit bereidwilligheid omdat je het vroeg.

Assortiment
Zie ook bovenstaande service.

De winkel voorraad voldoet aan alle verwachtingen.Naar concurrerende prijzen kijk je wel maar toch met een soort tegenzin en het idee dat het wel goed zit bij cameraland.
De winkel vind ik heel plezierig ,lekker rommelig,veel te zien en "huiselijk".

Aanbeveling
Gezien het gemak de service en assortiment
zoals bovenstaand gemotiveerd raad ik cameraland zeer aan bij anderen en niet op de laatste plaats de vriendelijkheid van de mensen met wie je te maken hebt.

Extra toelichting
Heel simpel ,ook gezien de voorgaande motivaties vind ik dit een prima en ook professionele zaak. Tevens voor elk wat wils. Keus genoeg in alle maten en soorten. Ik hoop alleen dat de georganiseerde rommeligheid en de sfeer van de winkel behouden blijkt.

wittetijger 10-04-2014

Alle dingen die je verwacht in een winkel als deze zie je in een oogopslag.

Als je iets koop waar een beschadiging aan zit die ik niet gezien heb en waar toch dan eerlijk naar gehandeld wordt en je dan toch korting krijgt.

Assortiment
Alles hebben jullie eigenlijk.
Anders wordt het gewoon besteld.

Aanbeveling
Vooral de servise en de vakkundige bediening zijn rede om cameraland aan te bevelen.

Extra toelichting
Wat me soms opvalt, dat er meer klanten binnen lopen dan bij de Vomar. Wat toch een winkel is met meer oppervlakte. Ken je na gaan wat een fijne winkel is om er iets te kopen.

Marc van Tienderen 10-04-2014 Via de website gekocht

Bestelling via website is zeer goed verlopen.

De levering van hetgeen ik besteld heb, is snel afgehandeld en het artikel zat in een zeer goede verpakking.
Ik werd van elk moment van de afhandeling op de hoogte gehouden via e-mail.

Assortiment
Het aanbod op de website is enorm en ik heb een goede keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Een winkel waar ik zo goed geholpen wordt raad ik iedereen aan.

Extra toelichting
Alles is top verlopen, bestelling, levering, verpakking, produkt. Wat wil ik meer?!

Marenko.nl 09-04-2014

Gemak zou hoger scoren als we er niet zo ver voor hoefde te rijden

Prima in orde

Assortiment
Meestal wel op orde. Eenmaal mijzelf een lens aan laten praten die ik eigenlijk niet op het oog had.

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen

Extra toelichting
Prima winkel met prima service en klantcontact.

BiancaH99 09-04-2014

Paipel 09-04-2014 In de winkel gekocht
In Alkmaar

Moest wel uit Woerden komen. Kon elders niet of nauwelijks inruilen, of tegen een (oneerlijke) habbekrats.

Prima geholpen door medewerker met geduld en kennis van zaken, die de uiteindelijke beslissing aan mij overliet. Niets opgedrongen dus.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Zullen niet vaak nee hoeven te verkopen.

Aanbeveling
Een 9 omdat ik nooit een 10 geef.

Extra toelichting
Alles wat ik te melden heb reeds bij bovenstaande vragen ingevuld.

Zaans075 09-04-2014

Zeer vakkundig personeel.
Neemt uitgebreid de tijd.
Denkt mee!

Assortiment
Het assortiment is groot waardoor je goed kan kiezen omdat je meerdere items naast elkaar kan vergelijken en vasthouden.
ik ben dus in de winkel geweest.

Aanbeveling
Ik ging met een zeer tevreden gevoel de winkel uit. Ben nog steeds blij met mijn aan koop. Is dat niet wat iedereen wil?

Extra toelichting
Vakkundig personeel, ontspannen sfeer. Men weet goed uit te leggen ook aan een niet prof. fotograaf. Meedenken in wat aansluit bij je wensen en ook andere suggesties doen indien mogelijk. Top.

Gijshoekstra 09-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd ruimte voor verbetering in service.

bdevries1978 08-04-2014

alles staat duidelijk uitgelegd op de site

mail met duidelijke instructies. medewerkers nemen de tijd om je wat uit te leggen en zeggen niet je moet dit kopen, ze leggen meerdere optie voor

er is voor wat wils

Aanbeveling
vriendelijke medewerkers, maken tijd voor je vrij ook al is het druk in de winkel

K.C. 08-04-2014

datis 08-04-2014

werd gebeld dat camera een dag later kwam, omdat ze alleen een open exemplaar hadden.
Was geen probleem, geen haast

Goede prijs Snel Ok

20Watt 08-04-2014

Extra toelichting
Een zelfstandig pareltje van een winkel tussen alle electronica giganten. Ruim assortiment en goede service (voor mij bestelde ze een camera body welke niet op standaard op voorraad was, die ik dan geheel vrijblijvend kon testen).

Daan G 08-04-2014

Ik heb de winkel bezocht; de site zou naar mijn mening gebruiksvriendelijker kunnen.
Ik had problemen met mijn Sony DSC-HX7V camera die ik in mei 2011 ook bij Cameraland heb gekocht.
Uitleg over diagnosestelling van het defect, de procedure en het kostenplaatje hebben mij ertoe gebracht een vergelijkbare camera, DSC-HX10V, aan te schaffen, mede door het gedane prijsvoorstel.

Assortiment
Er was een aantal alternatieven; bij de uiteindelijke keuze kon ik de al in bezit zijnde accessoires kon blijven gebruiken

Aanbeveling
Vakkundige voorlichting, voldoende assortiment en concurrerende prijsstelling

Extra toelichting
De door mij gegeven toelichting spreekt voor zich.

Rob Schoon 08-04-2014 In de winkel gekocht
De Hoef

website ziet best goed in elkaar maar laat qua snelheid en terugbladeren nog wel wat te wensen over

Prima service maar de eerste verkoper verdween op een gegeven moment geruisloos en de verdere afhandeling werd door een andere collega overgenomen. Goed advies van deze verkoper om voor de tweedehands lens te gaan.

Veel keus

Sabine92 08-04-2014

Duidelijk

Heel goed geholpen. Vriendelijk en een goed, passend advies.

Assortiment
Fijn dat er ook tweedehands spullen zijn

Fijn geholpen, ruim assortiment

j.van kempen 08-04-2014 In de winkel gekocht

t137 07-04-2014

heen gaan en de winkel binnenstappen is erg eenvoudig.

perfecte hulp.

ongelooflijk veel

om bovengenoemde redenen

zie hier boven

edwinba 07-04-2014

Snelle communicatie via mail, vragen worden vakkundig beantwoord. Verstaan hun vak en leggen goed uit ook voor de niet doorgewinterde fotograaf.

Service is prima, je wordt goed op de hoogte gehouden van je service/aankoop opdrachten. Men belt zodat het contact erg persoonlijk is.

Assortiment
Een tas die ik wilde hebbenstond niet in het assortiment maar hij werd toch netjes besteld voor mij.

Aanbeveling
In Noord-Holland zeker de beste camera zaak. Er is voldoende personeel met echt vakkennis. Men neemt de tijd voor je. Goed voor amateurs en proffesionals.

Extra toelichting
Topzaak, doe er graag zaken. Prijs/kwaliteit is goed.

00loeloe00 06-04-2014

Dirk van Mourik 06-04-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

snel geholpen, precies wat ik wilde

prima geholpen precies wat ik wilde

99% ze hebben lijkt het wel alles

Aanbeveling
aan iedereen amateur tot prof

H.Ankele 06-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

website is duidelijk en overzichtelijk. Voor aankopen ga ik altijd naar de winkel.

Ik kom al jaren in deze winkel dus dat zegt genoeg lijkt mij. Bestellingen liggen in een paar dagen klaar.

Assortiment ruim voldoende.

Aanbeveling
Gewoon zoals je als klant wordt geholpen, de service en de gezellige sfeer die altijd in de winkel is.

Extra toelichting
Gewoon een gezellige winkel met gezellige en deskundige mensen die weten waarover ze praten en die goede service bieden.

fotograaf33 06-04-2014

In de winkel werd uitgebreid geadviseerd, niet gehinderd door enige tijdsdruk

Werd geholpen door een collega fotograaf met veel kennis van zaken.

Assortiment
Alles waar ik naar zocht was op voorraad

Aanbeveling
Zelf kom ik hier altijd graag. Ik zou geen betere winkel weten.

Extra toelichting
Altijd gemotiveerde verkopers die ervaring hebben als fotograaf. Wat meer kan je je wensen?

Gerrit Kenter 05-04-2014

Extra toelichting
Zeer goede foto's gemaakt met het nieuwe opening Motor Race siesoen assen 5-4-2014 (allen mis ik me cd om me foto's tebewerken)

rubens41 05-04-2014

je voelt je thuis...vertrouwd...

uistekend!

geweldig...

aan iedereen!!

Extra toelichting
gewoon correct en zeer vakkundige bediening...

Bouke Ent 05-04-2014 In de winkel gekocht

Jan'48 05-04-2014

Goede professionaliteit ervaren en er werden voor bepaalde service elementen geen extra kosten berekend .

Assortiment
Het assortiment is voldoende, genoeg keuze en de prijzen zijn goed

Aanbeveling
Mede omdat ikzelf erg tevreden ben over de winkel heb ik al diverse mensen aanbevolen die ook goede service en advies hebben gekregen.

Extra toelichting
Goede service, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit prima, veel keuze, assortiment genoeg.

Anton W 04-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

In de winkel uitstekend geholpen. Goede alternatieven werden aangedragen en er werd de tijd genomen.

Assortiment
Meer dan voldoende keuze tegen een zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
De prettige manier van behandelen, grote keuze en veel kennis aanwezig.

Extra toelichting
Heb op internet gekeken en in de winkel gekocht. Professionele aanpak en deskundigheid aanwezig. Binnen het zeer uitgebreide assortiment voelde ik mij niet verloren en ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Margriet van Dijken 03-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er werd alle tijd genomen om te helpen bij de aankoopbeslissingen. Ook minder relevante vragen, d.w.z. vragen die overduidelijk niet zouden leiden tot enige aankoop werden duidelijke en deskundig beantwoord. Geen stress, geen tijdsdruk, gewoon prima!

Assortiment
Voldoende aanwezig, alleen nèt niet datgene waar in naar op zoek was. Jammer dat toen ik merknaam en produkt noemde er niet werd doorgevraagd...

Aanbeveling
Altijd. Zie de motivering bij het kopje service. Ik woon in een ander deel van Nederland, maar heb er de rit graag voor over...

Geert Heerhugowaard 03-04-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Ik was niet bekend met het aanbod van tweedehands apparatuur, maar werd daar door de medewerker op gewezen en heb zodoende ook gekozen voor de aankoop van een tweedehands camera. klasse!

Aanbeveling
Goede voorlichting en een neutrale opstelling van het personeel.

Goede klantgerichte voorlichting.

M. Smit Almere 03-04-2014

Het is eenvoudig zoeken op de website. Ik heb een occasion aangeschaft waarbij ik op de door Cameraland opgegeven rating ben afgegaan. De rating klopte precies bij mijn beleving!

Bestelling op maandag gedaan en op dinsdag al keurig ontvangen!

Assortiment
Voor mij heeft Cameraland een uitstekend ruim assortiment in occasions die scherp zijn geprijsd.

Aanbeveling
Zonder twijfel zou ik Cameraland willen aanbevelen bij anderen. Snel, uitstekend en prima prijzen!

Extra toelichting
Het aankopen van een occasion is toch wel iets spannends. Het gaat toch om best een bedrag. Een vergelijking van het aanbod van Cameraland ten opzichte van andere (veiling)sites overtuigde mij vrij snel. Prijzen bij Cameraland zijn scherp en op occasions wordt ook ruime garantie van een jaar gegeven. Dat laatste heeft mij over de streep getrokken. Een gerust gevoel bij een toch wel spannende aankoop!

M. Fox 03-04-2014

Gemakkelijk bereikbaar, goed parkeren, mooie winkel. Mensen zijn goed aanspreekbaar en hebben echt kennis van zaken.

Mensen met passie, kunnen zich goed verplaatsen in de klant. Denken echt met je mee. Eerlijk en betrouwbaar, zéér klantgericht!

Assortiment
Tjsa, van systeemcamera tot professionele dslr,het staat er. Voor de hobbyist tot professional, alles staat er.

Aanbeveling
Ga er heen en je begrijpt wat ik bedoel. Je hebt verkopers en mensen met passie. Hier is het laatste het geval. Fijne gesprekken, goed advies, hier moet je heen.

Extra toelichting
Fijne mensen, goede tarieven, prachtige winkel. Eerlijk en betrouwbaar, zowel verkoop als inkoop. Op zoek naar een cam? ga naar Cameraland.

JJM Keijzer 02-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alkmaar is wat ver weg van Volendam

Ik had een klein probleem met de levering en dat is zeer snel opgelost

Assortiment
we waren in de winkel en dat zei genoeg

ontevreden ??

Jurgen R. 02-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

ben aangekomen bij cameraland en het was zeer makkelijk te vinden ook de website is zeer overzichtelijk en daardoor met gemak te navigeren

aangekomen eerst tasje koffie en luisteren waarvoor ik de camera wou en bijgestaan met advies + ipv lege accu hadden ze me een volle meegegeven zodat ik ook deze zou onmiddelijk kunnen gebruiken

Assortiment
als je bij de winkel zelf staat dan merk je dat vitrine vol met lenzen body's en meer van dat lekkers :)

Aanbeveling
ik heb een vriend meegenomen en deze heeft daar ook enorm rondgekeken en ben er zeker van dat hij de webhop ook nog gaat bezoeken en aankopen doen

Extra toelichting
goede service en geweldig hulpvaardige personen die in de winkel werken

arieB te IJ 02-04-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

duidelijke website vriendelijk telefonische ingelicht.

Assortiment
Niet volledig bekeken maar leek mij ruim voorzien

Aanbeveling
omdat hij vanuit mijn woonplaats vlug te bereiken is.
IJmuiden naast de deur. en ruim voorzien.

Extra toelichting
Lijkt mij een zaak om terug te komen. service kan ik niet beoordelen. Nog geen beroep op gedaan.

H.Huizenga 01-04-2014 Via de website gekocht

Wilfred Dekker 01-04-2014 In de winkel gekocht

Parkeren voor de deur
Snel en deskundig geholpen

Tijd voor de klant
Prima inruilprijs

Assortiment
Al het speelgoed is te bekijken

Aanbeveling
Kies voor service met een prima prijs

Extra toelichting
Fijne winkel, waar jer terugkomt voor de service!

lucas kramer 01-04-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Keurige afhandeling van mijn ingeruilde spullen en klantvriendelijke hulp

Assortiment
Ongekend assortimhent ook op occaission asortiment

Klein maar zeer persoonlijk

Extra toelichting
Wel wil ik nog een kantekening plaatsen ,R. heeft mij een filter erbij verkocht waar ik niet tevreden over ben ,het was waarschijnlijk een occasion maar geen slim model voor groothoek ,heb nu bij 24 mm zeer donkere randen ,ook ligt er een blauwige waas aan de randen van het filter ,hoop dat wij dit kunnen oplossen ,verder een zeer aangename eerste indruk van jullie bedrijf ,daar ik als Urker toch camera nu op mijn stoep heb bij wijze van spreken ,graag verneem ik van jullie ,vr gr L. Kramer

Panc 31-03-2014

combinatie winkel en internet is prettig (zoeken vooraf en persoonlijk advies).

Uitstekend advies. I.p.v. een super telelens te verkopen adviseerde de verkoper de Sony HX 300. Dat blijkt een goed advies.

Ruim voldoende keuze.

Aanbeveling
Prima advies en levering.

Extra toelichting
I.p.v. een super telelens te verkopen adviseerde de verkoper de Sony HX 300. Dat blijkt een goed advies.De camera heeft een zeer groot tele bereik en dat ook nog uit de hand te fotograferen.

D.J.Thonhäuser 31-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik heb geen on line aankoop gedaan, wel heb ik op jullie website geleken, en in de winkel geweest.

Goede ondersteuning voor en tijdens de aankoop.

Assortiment
Ik kwam met een kapotte lens(bleek na onderzoek door het winkelpersoneel) Dus heb ik niet zo op het assortiment gelet.

Aanbeveling
Zeker zal ik de winkel aanbevelen bij een ander. Je wordt goed geholpen met veel deskundigheid en geduld. Ik kreeg niet het idee dat mij iets opgedrongen werd. Ik zal zeker terug komen als ik iets nodig heb.

Extra toelichting
Beoordeling uitstekend, deskundigheid en geduld en voorlichting. Maken een aankoopkeus gemakkelijker.

Rein van der Duk 31-03-2014 In de winkel gekocht
Almaar, van Ostadelaan

product voldeed niet aan mijn verwachtingen. Werkte niet in mij gewenste combinatie met bepaald objectief. Geen gezeur door Cameraland: geld terug en product retour.

Assortiment
In de afgelopen jaren nooit teleurgesteld de zaak verlaten.

behoeft geen uitleg

Extra toelichting
zakendeskundig personeel. Goede uitleg over producten. Alle voors en tegens van een product passeren de revue. Ook wordt soms een aanschaf afgeraden om latere teleurstellingen te voorkomen.

67Klaas 31-03-2014

Gratis parkeren

Goede uitleg op mijn vragen en alle tijd om te proberen/kijken.

Assortiment
Alles wat ik wilde (zien) was aanwezig en kon ik vasthouden en/of uitproberen.

Aanbeveling
Verstand van zaken, alle tijd en ruim assortiment.

Extra toelichting
Voor mij een prettige winkel, deskundig personeel en alle tijd om dingen te vragen en te proberen.