Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Lisette999 19-03-2014

zeer goed geholpen met veel geduld

mp63 19-03-2014

via de website gezocht naar een compact camera en een macro-objectief. goed en gemakkelijk te vinden met voldoende informatie.

De service is prima. Bestellingen zijn op tijd binnen en gemakkelijk via de website te bestellen/te betalen. De mogelijkheid van ruilen is goed aangegeven.

Assortiment
er is meer dan voldoende voorraad en ze zijn vaak goedkoper dan de overige zaken.

Aanbeveling
Hier voel je je nou echt koning klant. De medewerkers zijn enthousiast, vriendelijk en weten waar ze het over hebben.

Extra toelichting
Het was druk in de winkel, maar als je aan de beurt bent, hebben ze alle tijd voor je en geven je goede informatie. Ze denken met je mee, ook met goedkopere alternatieven. Ik kom uit Haarlem maar ga graag naar Alkmaar toe.

Tip-Top 19-03-2014

Ff wachten, daarna TOP geholpen!!

Niks is te gek.
Geen vraag is te gek, of vreemd/raar.
Ze weten ONTZETTEND veel te vertellen: TIPS, TRUCS.

Assortiment
In Alle prijsklasse zijn passende spullen te koop.

Zeer UITGEBREID.

Aanbeveling
Er is simpel weg geen andere winkel in de buut, regio.
Maar ze maken het dubbel en dwars waar.

Extra toelichting
GEWELDIG, TOP Ga eens kijken en je bent overrompelt: Zoveel keus. HIER WORDT JE NOG PERSOONLIJK GEHOLPEN. ps. succes met de verhuizing

Jelle Oepts 19-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Ik woon gelukkig in Alkmaar, dus gemakkelijk te bereiken, vandaar een 10.

Altijd neemt men de tijd, men zal als iets goedkoper te krijgen is dit gewoon melden, vriendelijk en zeer professioneel medewerkers.

Assortiment
Niet normaal groot assortiment.

Aanbeveling
Zeg altijd tegen mensen dat ze het best naar Cameraland kunnen gaan.

Extra toelichting
In alles de beste fotozaak van Nederland!!!

BiancaPlushie 19-03-2014

Voel me erg op mijn gemak bij sommige consulenten,ze nemen de tijd voor mij en zijn niet de beroerdste om mij extra uitleg te verschaffen.
Hierdoor voel ik mij erg op mijn gemak en blijf ik altijd langer plakken.

De consulenten van cameraland leggen mij goed uit wat ik het beste kan kopen zonder dat het opgedrongen overkomt.
één van de consulenten heeft zelf gezegd dat hij liever mij advies geeft zonder dat ik iets koop bij hun (dus bij een derde) en een goede koop heb dan dat ik geen advies krijg en een miskoop doe. Dat vind ik top waardoor ik toch telkens terug kom bij cameraland om iets te kopen.

Assortiment
Als een kind in een snoepwinkel voel ik me altijd wanneer ik de winkel binnenstap.

Aanbeveling
Iedereen die ik ken en ook fotografeert sluis ik gelijk door naar cameraland vanwege hun geweldige service en klantvriendelijkheid.

J.W. Alkemade 18-03-2014

Jammer dat de wachttijd een half uur bedroeg! Maar dat krijg je in een klasse zaak waar iedereen op af komt.

Goede en adequate service.

Assortiment
Grote keuze en meestal uit voorraad leverbaar.

Aanbeveling
Goede en adequate service. Medewerkers zijn vakkundig en geven een goed en gedegen advies. Ruime keuze en over het algemeen uit voorraad leverbaar.

M.E.A. 1952 18-03-2014

Het is makkelijk te vinden.
Goed aangegeven op de site.

Heel goed .We mochten diverse kijkers mee naar buiten nemen om ze te vergelijken.
We mochten er zo lang over doen als we wilden.
We werden heel goed geholpen en goede uitleg.

Assortiment
Waar ik naar zocht was er verschillende prijsklasses.We kregen goede uitleg en hebben zo een goede koop gedaan.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel zeker aanbevelen.Hele goede kennis van zaken.

Extra toelichting
Ik ben heel goed geholpen . Gebruik mijn kijker vandaag voor het eerst en ben zo blij met deze keuze. Wat een verschil met de oude. Ik had het geluk vandaag een ijsvogeltje te spotten.Zo duidelijk en zo mooi van kleur. Ik hoop nog veel te spotten en zeker lang te genieten van deze kijker.

hevvy 18-03-2014

In de (fysieke) winkel te Alkmaar correct en snel geholpen

Assortiment
Gezocht product was op voorraad

Makkelijk bereikbaar, veel op voorraad, vriendelijke en deskundige service

Makkelijk bereikbaar, veel op voorraad, vriendelijke en deskundige service

nvangraas 18-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vind de website vrij ingewikkeld voor de amateur fotograaf.

Tsja, hier staat Cameraland bekend om toch? Zeer deskundige en klantvriendelijke mensen.

Cameraland heeft alles

Aanbeveling
Het assortiment is top, de service is geweldig en de prijzen concurrerend. Wat verwacht je nog meer?

Herman072 18-03-2014 In de winkel gekocht

Product was op voorraad.

Rustige verkoopmedewerker ondanks de grote drukte.

Keuze uit twee merken.

Aanbeveling
Ik adviseer iedereen die mij vraagt om fotoapparatuur deze winkel.

Extra toelichting
Gewoon een heel goede winkel voor alles wat met fotografie te maken heeft.

Tino Roording 18-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind het fijn om rustig te kunnen rond kijken zonder dat er iemand gelijk achter mij staat om te vragen of hij/zij iets voor je kan doen. Dat vind ik een erg prettig plus punt. Ook de site vind ik prettig en overzichtelijk.

Het personeel bij Cameraland is vriendelijk en vakkundig.
Als ik een probleem of vraag heb kan ik altijd bij jullie terecht. ook vind ik het heel erg netjes dat jullie niet perse nieuwe dingen willen verkopen, mijn keuze was laatst op een nieuwe lens gevallen maar er werd mij aangeraden een tweedehands te kopen want die was kwalitatief even goed.

Assortiment
Groot assortiment ik grijp eigenlijk nooit mis en anders hebben jullie het snel in huis.

Aanbeveling
Deze winkel raad ik altijd aan bij mijn vrienden en kennissen omdat je er voor alles terecht kan op camera gebied. ook het personeel is erg vakkundig dat vind ik ook erg belangrijk.

Extra toelichting
Ik kom graag bij de Cameraland soms om alleen te kijken en soms om iets te kopen. Cameraland is een van de beste camera zaken van Nederland zo niet de beste. ik kan niet meer zeggen dat het een top winkel is.

hansvanloonfoto 17-03-2014

Snelle handige bestel manier

De levertermijn mag nog beter vermeld worden, sommige bedrijven hebben track and trace die je precies kunt volgen; tip?!

Gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
Betrouwbare, snelle levering van kwaliteitsprodukt!

Een aanrader!

Adriana van Zoest 17-03-2014 In de winkel gekocht
De Hoef Alkmaar

We hebben de camera in de winkel in de Hoef gekocht.

Goede gemotiveerde uitleg over de verschillende camera's.

Assortiment
Na mijn wensenpakket kenbaar te hebben gemaakt, kon ik kiezen uit drie camera's.

Aanbeveling
De mensen die hier werken weten waar ze het over hebben.

John van Loon 17-03-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

winkel goed bereikbaar

in de winkel werd alle tijd genomen voor een goed advies

veel alternatieven aanwezig

goede ervaring met Cameraland

Hanneke de Boer 17-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige overzichtelijke winkel. Alle nieuwe artikelen zijn er te koop. Handig de duidelijke website om vooraf te bekijken en te lezen.

Goed advies, ook positief dat Cameraland je ook producten afraad als het niet in je doel past. Veel steun ontvangen met het uitzoeken van goed apparatuur voor mijn werk en wensen.

Assortiment
Ruim assortiment met royale voorraad.

Aanbeveling
Regelmatig stuur ik mensen naar Cameraland vanwege mijn positieve ervaringen.

Extra toelichting
Toen ik pas startte met fotograferen wist ik echt van niks. Met veel geduld heb ik samen met Cameraland mijn camera en lenzen uitgezocht. Stap voor stap ben ik in mijn werk gegroeid en heb ik mijn assortiment lenzen en benodigdheden uitgebouwd. Ik ben blij met het geduld van de medewerkers. Daarom beveel ik de zaak vaak aan en ga ik er zelf nog regelmatig naartoe voor advies.

Marga 434 17-03-2014

Webwinkel en overzichtelijk shop op mijn route van en naar Texel

Wordt in de wordt zowel in de shop als in de webwinkel snel en goed geholpen.

Assortiment
Erg veelzijdig ook in accessoires

Aanbeveling
Echt een aanrader voor de fotograaf w.b. hobby professioneel

Extra toelichting
Gewoon een goed bedrijf valt weinig meer aan toe te voegen.

Renske Meinema 17-03-2014

Jacques52 16-03-2014

Prima website helpt bij de voorbereiding. De winkel is dichtbij, zodat vervolgens alles in de praktijk bekeken kan worden.

Medewerkers zijn deskundig en nemen ruim de tijd voor een gedegen en goed onderbouwd advies, zonder daarin teveel sturend te zijn.

Compleet

Aanbeveling
Uitstekende, goed geoutilleerde zaak met groot assortiment, deskundig personeel en een goede website.

Extra toelichting
Goed, deskundig, maar ook neutraal advies op basis waarvan een goede keus gemaakt kon worden. Ruim de tijd genomen. Groot assortiment, dus uitstekende vergelijkingsmogelijkheden.

Lotte1981 16-03-2014

Duidelijke website!
Pakketje kon ik via PakjeGemak zelf ophalen op een tijd die voor mij uitkwam.

Goede service!

Assortiment
Ruime keuze in objectieven.

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over Camerland. Ik heb hier al vaker iets besteld en blijf hier terugkomen.

Extra toelichting
Betrouwbaar en prima service!

LisaM 16-03-2014

Alkmaar is nu eenmaal lekker dichtbij Heerhugowaard dus geen bestellingen online maar gewoon effe naar Alkmaar. Handig....

Gewoon, super. Is er iets niet in orde, gewoon melden en ze zullen er alles aan doen om het in orde te maken.

Assortiment
Ruim assortiment. Via de website kun je van tevoren al checken of iets op voorraad is. En eigenlijk alles wat je zou kunnen bedenken aan fotografische benodigdheden is er wel.

Aanbeveling
De medewerkers hebben allemaal kennis van zaken, er wordt tijd genomen om je vragen te beantwoorden en je te adviseren zodat je de aankoop doet die bij je past. Ik zou elke fotograaf, hobby of profi, gewoon adviseren om naar Cameraland te gaan. Topzaak!

l.verkoelen 16-03-2014 Via de website gekocht

goed geholpen,mijn dank.

Karel Venema 16-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er is ruim de tijd genomen om mij te voorzien van informatie en de camera's uit te proberen.

Assortiment
Er was een onverwacht groot assortiment aanwezig aan camera's, lenzen en accessoires.

Aanbeveling
Ik moest een lange reis maken van Lochem naar Alkmaar, maar het was het helemaal waard, ik heb een goede keus gemaakt.

P.van Berkum 15-03-2014 In de winkel gekocht

M. Steinbach 15-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alkmaar ligt tamelijk ver van eemnes, maar het advies was de reis wel waard.

Men nam alle tijd, zonder te verkopen omdat lens niet meteen voorradig was

Assortiment
Helaas was mijn gewenste objectief niet meteen voorradig

Aanbeveling
Alle kennis is aanwezig en men neemt echt de tijd.

Extra toelichting
Via de site werd ik bedankt voor mijn canon aankoop, Misschien is Tamron het zustermerk van Canon, maar ik heb een Tamron lens gekocht ipv de door u vermelde canon lens?

Rob-Akersloot 15-03-2014

annemarievanalem 15-03-2014

Je kunt snel en makkelijk door het menu van de linkerbalk. Op zoek naar een Redged statief met accessoires... zo gevonden

Geweldige uitleg gekregen over het statief van Redged wat ik wilde kopen. Tot 2 keer toe, geen probleem.

Assortiment
Uitgebreid en meer dan voledoende aanwezig

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel bij vrienden aan, vooral ook door de vriendelijke geduldige en duidelijke uitleg na al mijn vragen.

Extra toelichting
Ik vind Cameraland een super zaak, waar ik zeker nog vaker iets ga bestellen.

JvdL1975 15-03-2014

prima

Ik ben geen ervaren fotograaf, ik had een toestel op het oog maar door een zeer goede uitleg bleek dit toestel veel beter bij mij te passen. Zelf had ik hier helemaal niet aan gedacht. Ook toen het drukker werd in de winkel werd het niet snel afgerond maar de verkoper nam voldoende de tijd

Zeer veel toestellen aanwezig

Aanbeveling
Goede service, prima te bereiken, duidelijke site

Extra toelichting
Ik had nog geen digitale camera. Maar gezien de uitleg en service ben ik zeer enthousiast en ik ben al veel meer aan het fotograferen

jankees25 14-03-2014

snelle Service

Service Goed

I.K.9 14-03-2014

Skielow H 14-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de website informatie vergaard om een keuze te maken en in de winkel extra toelichting gehad om te beslissen.

Na een paar dagen bleek ik toch niet de goeie keus te hebben gemaakt. Terug naar de winkel zonder probleem toestel omgeruild voor een iets duurder toestel. Nu wel tevreden.

Assortiment
Een aantal toestellen welke op het oog had waren in de winkel aanwezig zodat ik goed kon vergelijken.

Aanbeveling
Goede en deskundige hulp gehad.

Extra toelichting
Ben prettig en deskundig geholpen.

dcdereus 14-03-2014 Via de website gekocht

hendrik A 13-03-2014

zeer duidelijke uitleg van voordelen tov spiegelrefelex

Aanbeveling
zeer goede winkel met personeel die weet waar ze het over hebben en het duidelijk kunnen uitleggen en toelichten

Kramer80 13-03-2014

reserveren op internet en ophalen in de winkel ideaal.

candybassman 13-03-2014

Aanbeveling
Zeer snelle en correcte levering.

Lenny sch. 13-03-2014

Nemen ook ouder toestellen in voor een acceptabele prijs en ten alle tijde kun je hen bellen of langskomen voor vragen.

Aanbeveling
know how over de aanschaf, veel tijd voor je en bereid alles toe te lichten. Nemen de klant serieus en zijn bewust van het feit dat een camera kopen een flinke investering is en bovendien bewust gekozen moet worden. men neemt hier dan ook de tijd voor en je kunt het materiaal zelf uittesten

Scheffers4873 13-03-2014

Prettig geholpen, met duidelijke info en geen prietpraat

Assortiment
Zeer grote keuze en info over diverse mogelijkheden.

Aanbeveling
Zeer prettige werkwijze naar klant zonder druk om artikelen te verkopen.

Iene 13-03-2014

Extra toelichting
Ontzettend goede voorlichting bij aanschaf van een camera. Alle tijd nam de verkoper er voor. Ga zo door!

Claudio P. 12-03-2014

Zeer prettig om hier te winkelen, online maar vooral ook in de winkel.

Uitstekend, je kan ook gebruikte (foto)spullen inruilen en je krijgt een perfecte behandeling.

Assortiment
Werkelijk alles is uit voorraad leverbaar en veel uitgebreider dan de gemiddelde concurrent.

Aanbeveling
Aan iedere fotograaf aan te raden, dat blijkt wel uit de gegeven cijfers

Extra toelichting
Echt uitstekende service en klantvriendelijkheid. Heb hier inmiddels het overgrote deel van mijn fotografiespullen gekocht ik ben er zeer tevreden over.

Whitetigre 12-03-2014

Lekker dichtbij en kan naast online ook heen

Camera deed het niet lekker, kreeg heel net advies over wat er aan de hand was

Assortiment
Wilde een niuew lens hebben. Ging voor nieuwe maar verkoper kwam met betere 2e hands lens in dezelfde prijsklasse

Wijbrand Hoep 12-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verkoper was vriendelijk, gaf goed advies en wist bij mijn binnenkomst al waarvoor ik kwam.

Assortiment
ruim gesorteerd, veel keuze.

geesje48 11-03-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Enorm assortiment, eerlijk advies over een bepaald produkt, waar ik belangstelling voor had. Aanbod van alternatieven

Aanbeveling
Groot assortiment, vriendelijke accurate hulp, niet opdringerig.

Extra toelichting
Je moet wel tijd hebben, vooral op zaterdag, het is er altijd druk. Als je aan de beurt bent word je netjes geholpen, zowel met je vragen als met het uitzoeken van de juiste produkten.

kunne 11-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak en de toegankelijkheid van deze site
is voortreffelijk bovendien word je ook telefonisch super geholpen.

Geweldig afspraken na gekomen zoals telefonisch gemaakt.

Voor elk wat wils

Aanbeveling
Deze winkel is zowel telefonisch zeer toegankelijk
als schriftelijk bovendien komen ze de gemaakte afspraken
na.

Extra toelichting
Als deze webshop in sale en aftersale zo blijft acteren zal iedereen op zoek gaan naar een site en firma als deze.

jantje91 11-03-2014

Mic_Kos 11-03-2014

Deskundig en snel geholpen.

Jan Quax 11-03-2014 In de winkel gekocht

Dicht bij huis

Grote keuze

Gewoon goed!

Extra toelichting
Grote zaak met vriendelijk personeel, grote keuze, dicht bij huis

rsk 11-03-2014

Ruim opgezette verkoopruimte, Cameraland is makkelijk bereikbaar.

Er wordt alle tijd genomen en er wordt uitgebreid professioneel advies gegeven mbt een mogelijke aankoop van apparatuur.

Assortiment
Zeer ruim assortiment in alle prijsklassen en geledingen van de fotografie. Vrijwel altijd is het benodigde item op voorraad.

Aanbeveling
Ik zal Cameraland altijd aan geïnteresseerden blijven aanbevelen.

binkbonk12 11-03-2014

Heel eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Duidelijke omschrijving, snelle en zorgvuldige verzending.

Assortiment
Grote keus in merken en diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Als je niet dicht bij de winkel woont is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met vragen en je wordt vakkundig te woord gestaan.

Extra toelichting
Zeer prettig en zeker een winkel waar ik in de toekomst vaker zal komen.

Gonnie Perree 10-03-2014

bij vraag meteen antwoord via chat Facebook

Assortiment
daar heb ik niet naar gekeken, maar heb gereageerd op aanbod net als eerder ook al een canon zoom 75-300, ook prima verlopen

Aanbeveling
Ik kan alleen maar goede recensie geven want heb zelf geen slechte ervaring met Cameraland

Extra toelichting
Ben heel tevreden met Cameraland, zal bij volgende aanschaf zeker bij deze firma als eerste kijken

jan 1303 10-03-2014

Extra toelichting
Vrijdagmorgen besteldt en zaterdag morgen om 9.00u belde de courierdienst me wakker. Hoe snel!

MarijkeS 10-03-2014

Verkoper luister goed naar mij, maar werd soms wel afgeleid door wat er in de winkel gebeurde. Een sympathiek iemand.

Assortiment
Prettig dat er meegedacht werd over lenzen enz. Ook helpen om de prijs `zo laag mogelijk te houden en mij te voorzien van een prima "2e hands" lens.

Aanbeveling
Ik heb de laatste 20 jaar mijn fototoestellen hier gekocht. En ik raad iedereen aan dit ook te doen. Zeker voor mensen woonachtig in en rond Alkmaar.

Extra toelichting
Ik ben op een moment naar de winkel gegaan, dat het niet druk was. Dan is er echt tijd voor de klant. Ik hoop dat de nieuwe locatie ruimer en iets aangenamer voor de klant wordt, want zo'n toestel kopen, duurt niet een paar minuten. En dan is kunnen zitten wel belangrijk bij een advies- en verkoopgesprek.