Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hanneke de Boer 17-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige overzichtelijke winkel. Alle nieuwe artikelen zijn er te koop. Handig de duidelijke website om vooraf te bekijken en te lezen.

Goed advies, ook positief dat Cameraland je ook producten afraad als het niet in je doel past. Veel steun ontvangen met het uitzoeken van goed apparatuur voor mijn werk en wensen.

Assortiment
Ruim assortiment met royale voorraad.

Aanbeveling
Regelmatig stuur ik mensen naar Cameraland vanwege mijn positieve ervaringen.

Extra toelichting
Toen ik pas startte met fotograferen wist ik echt van niks. Met veel geduld heb ik samen met Cameraland mijn camera en lenzen uitgezocht. Stap voor stap ben ik in mijn werk gegroeid en heb ik mijn assortiment lenzen en benodigdheden uitgebouwd. Ik ben blij met het geduld van de medewerkers. Daarom beveel ik de zaak vaak aan en ga ik er zelf nog regelmatig naartoe voor advies.

Marga 434 17-03-2014

Webwinkel en overzichtelijk shop op mijn route van en naar Texel

Wordt in de wordt zowel in de shop als in de webwinkel snel en goed geholpen.

Assortiment
Erg veelzijdig ook in accessoires

Aanbeveling
Echt een aanrader voor de fotograaf w.b. hobby professioneel

Extra toelichting
Gewoon een goed bedrijf valt weinig meer aan toe te voegen.

Renske Meinema 17-03-2014

Jacques52 16-03-2014

Prima website helpt bij de voorbereiding. De winkel is dichtbij, zodat vervolgens alles in de praktijk bekeken kan worden.

Medewerkers zijn deskundig en nemen ruim de tijd voor een gedegen en goed onderbouwd advies, zonder daarin teveel sturend te zijn.

Compleet

Aanbeveling
Uitstekende, goed geoutilleerde zaak met groot assortiment, deskundig personeel en een goede website.

Extra toelichting
Goed, deskundig, maar ook neutraal advies op basis waarvan een goede keus gemaakt kon worden. Ruim de tijd genomen. Groot assortiment, dus uitstekende vergelijkingsmogelijkheden.

Lotte1981 16-03-2014

Duidelijke website!
Pakketje kon ik via PakjeGemak zelf ophalen op een tijd die voor mij uitkwam.

Goede service!

Assortiment
Ruime keuze in objectieven.

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over Camerland. Ik heb hier al vaker iets besteld en blijf hier terugkomen.

Extra toelichting
Betrouwbaar en prima service!

LisaM 16-03-2014

Alkmaar is nu eenmaal lekker dichtbij Heerhugowaard dus geen bestellingen online maar gewoon effe naar Alkmaar. Handig....

Gewoon, super. Is er iets niet in orde, gewoon melden en ze zullen er alles aan doen om het in orde te maken.

Assortiment
Ruim assortiment. Via de website kun je van tevoren al checken of iets op voorraad is. En eigenlijk alles wat je zou kunnen bedenken aan fotografische benodigdheden is er wel.

Aanbeveling
De medewerkers hebben allemaal kennis van zaken, er wordt tijd genomen om je vragen te beantwoorden en je te adviseren zodat je de aankoop doet die bij je past. Ik zou elke fotograaf, hobby of profi, gewoon adviseren om naar Cameraland te gaan. Topzaak!

l.verkoelen 16-03-2014 Via de website gekocht

goed geholpen,mijn dank.

Karel Venema 16-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er is ruim de tijd genomen om mij te voorzien van informatie en de camera's uit te proberen.

Assortiment
Er was een onverwacht groot assortiment aanwezig aan camera's, lenzen en accessoires.

Aanbeveling
Ik moest een lange reis maken van Lochem naar Alkmaar, maar het was het helemaal waard, ik heb een goede keus gemaakt.

P.van Berkum 15-03-2014 In de winkel gekocht

M. Steinbach 15-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alkmaar ligt tamelijk ver van eemnes, maar het advies was de reis wel waard.

Men nam alle tijd, zonder te verkopen omdat lens niet meteen voorradig was

Assortiment
Helaas was mijn gewenste objectief niet meteen voorradig

Aanbeveling
Alle kennis is aanwezig en men neemt echt de tijd.

Extra toelichting
Via de site werd ik bedankt voor mijn canon aankoop, Misschien is Tamron het zustermerk van Canon, maar ik heb een Tamron lens gekocht ipv de door u vermelde canon lens?

Rob-Akersloot 15-03-2014

annemarievanalem 15-03-2014

Je kunt snel en makkelijk door het menu van de linkerbalk. Op zoek naar een Redged statief met accessoires... zo gevonden

Geweldige uitleg gekregen over het statief van Redged wat ik wilde kopen. Tot 2 keer toe, geen probleem.

Assortiment
Uitgebreid en meer dan voledoende aanwezig

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel bij vrienden aan, vooral ook door de vriendelijke geduldige en duidelijke uitleg na al mijn vragen.

Extra toelichting
Ik vind Cameraland een super zaak, waar ik zeker nog vaker iets ga bestellen.

JvdL1975 15-03-2014

prima

Ik ben geen ervaren fotograaf, ik had een toestel op het oog maar door een zeer goede uitleg bleek dit toestel veel beter bij mij te passen. Zelf had ik hier helemaal niet aan gedacht. Ook toen het drukker werd in de winkel werd het niet snel afgerond maar de verkoper nam voldoende de tijd

Zeer veel toestellen aanwezig

Aanbeveling
Goede service, prima te bereiken, duidelijke site

Extra toelichting
Ik had nog geen digitale camera. Maar gezien de uitleg en service ben ik zeer enthousiast en ik ben al veel meer aan het fotograferen

jankees25 14-03-2014

snelle Service

Service Goed

I.K.9 14-03-2014

Skielow H 14-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de website informatie vergaard om een keuze te maken en in de winkel extra toelichting gehad om te beslissen.

Na een paar dagen bleek ik toch niet de goeie keus te hebben gemaakt. Terug naar de winkel zonder probleem toestel omgeruild voor een iets duurder toestel. Nu wel tevreden.

Assortiment
Een aantal toestellen welke op het oog had waren in de winkel aanwezig zodat ik goed kon vergelijken.

Aanbeveling
Goede en deskundige hulp gehad.

Extra toelichting
Ben prettig en deskundig geholpen.

dcdereus 14-03-2014 Via de website gekocht

hendrik A 13-03-2014

zeer duidelijke uitleg van voordelen tov spiegelrefelex

Aanbeveling
zeer goede winkel met personeel die weet waar ze het over hebben en het duidelijk kunnen uitleggen en toelichten

Kramer80 13-03-2014

reserveren op internet en ophalen in de winkel ideaal.

candybassman 13-03-2014

Aanbeveling
Zeer snelle en correcte levering.

Lenny sch. 13-03-2014

Nemen ook ouder toestellen in voor een acceptabele prijs en ten alle tijde kun je hen bellen of langskomen voor vragen.

Aanbeveling
know how over de aanschaf, veel tijd voor je en bereid alles toe te lichten. Nemen de klant serieus en zijn bewust van het feit dat een camera kopen een flinke investering is en bovendien bewust gekozen moet worden. men neemt hier dan ook de tijd voor en je kunt het materiaal zelf uittesten

Scheffers4873 13-03-2014

Prettig geholpen, met duidelijke info en geen prietpraat

Assortiment
Zeer grote keuze en info over diverse mogelijkheden.

Aanbeveling
Zeer prettige werkwijze naar klant zonder druk om artikelen te verkopen.

Iene 13-03-2014

Extra toelichting
Ontzettend goede voorlichting bij aanschaf van een camera. Alle tijd nam de verkoper er voor. Ga zo door!

Claudio P. 12-03-2014

Zeer prettig om hier te winkelen, online maar vooral ook in de winkel.

Uitstekend, je kan ook gebruikte (foto)spullen inruilen en je krijgt een perfecte behandeling.

Assortiment
Werkelijk alles is uit voorraad leverbaar en veel uitgebreider dan de gemiddelde concurrent.

Aanbeveling
Aan iedere fotograaf aan te raden, dat blijkt wel uit de gegeven cijfers

Extra toelichting
Echt uitstekende service en klantvriendelijkheid. Heb hier inmiddels het overgrote deel van mijn fotografiespullen gekocht ik ben er zeer tevreden over.

Whitetigre 12-03-2014

Lekker dichtbij en kan naast online ook heen

Camera deed het niet lekker, kreeg heel net advies over wat er aan de hand was

Assortiment
Wilde een niuew lens hebben. Ging voor nieuwe maar verkoper kwam met betere 2e hands lens in dezelfde prijsklasse

Wijbrand Hoep 12-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Verkoper was vriendelijk, gaf goed advies en wist bij mijn binnenkomst al waarvoor ik kwam.

Assortiment
ruim gesorteerd, veel keuze.

geesje48 11-03-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Enorm assortiment, eerlijk advies over een bepaald produkt, waar ik belangstelling voor had. Aanbod van alternatieven

Aanbeveling
Groot assortiment, vriendelijke accurate hulp, niet opdringerig.

Extra toelichting
Je moet wel tijd hebben, vooral op zaterdag, het is er altijd druk. Als je aan de beurt bent word je netjes geholpen, zowel met je vragen als met het uitzoeken van de juiste produkten.

kunne 11-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak en de toegankelijkheid van deze site
is voortreffelijk bovendien word je ook telefonisch super geholpen.

Geweldig afspraken na gekomen zoals telefonisch gemaakt.

Voor elk wat wils

Aanbeveling
Deze winkel is zowel telefonisch zeer toegankelijk
als schriftelijk bovendien komen ze de gemaakte afspraken
na.

Extra toelichting
Als deze webshop in sale en aftersale zo blijft acteren zal iedereen op zoek gaan naar een site en firma als deze.

jantje91 11-03-2014

Mic_Kos 11-03-2014

Deskundig en snel geholpen.

Jan Quax 11-03-2014 In de winkel gekocht

Dicht bij huis

Grote keuze

Gewoon goed!

Extra toelichting
Grote zaak met vriendelijk personeel, grote keuze, dicht bij huis

rsk 11-03-2014

Ruim opgezette verkoopruimte, Cameraland is makkelijk bereikbaar.

Er wordt alle tijd genomen en er wordt uitgebreid professioneel advies gegeven mbt een mogelijke aankoop van apparatuur.

Assortiment
Zeer ruim assortiment in alle prijsklassen en geledingen van de fotografie. Vrijwel altijd is het benodigde item op voorraad.

Aanbeveling
Ik zal Cameraland altijd aan geïnteresseerden blijven aanbevelen.

binkbonk12 11-03-2014

Heel eenvoudig te vinden wat je zoekt.

Duidelijke omschrijving, snelle en zorgvuldige verzending.

Assortiment
Grote keus in merken en diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Als je niet dicht bij de winkel woont is het mogelijk telefonisch contact op te nemen met vragen en je wordt vakkundig te woord gestaan.

Extra toelichting
Zeer prettig en zeker een winkel waar ik in de toekomst vaker zal komen.

Gonnie Perree 10-03-2014

bij vraag meteen antwoord via chat Facebook

Assortiment
daar heb ik niet naar gekeken, maar heb gereageerd op aanbod net als eerder ook al een canon zoom 75-300, ook prima verlopen

Aanbeveling
Ik kan alleen maar goede recensie geven want heb zelf geen slechte ervaring met Cameraland

Extra toelichting
Ben heel tevreden met Cameraland, zal bij volgende aanschaf zeker bij deze firma als eerste kijken

jan 1303 10-03-2014

Extra toelichting
Vrijdagmorgen besteldt en zaterdag morgen om 9.00u belde de courierdienst me wakker. Hoe snel!

MarijkeS 10-03-2014

Verkoper luister goed naar mij, maar werd soms wel afgeleid door wat er in de winkel gebeurde. Een sympathiek iemand.

Assortiment
Prettig dat er meegedacht werd over lenzen enz. Ook helpen om de prijs `zo laag mogelijk te houden en mij te voorzien van een prima "2e hands" lens.

Aanbeveling
Ik heb de laatste 20 jaar mijn fototoestellen hier gekocht. En ik raad iedereen aan dit ook te doen. Zeker voor mensen woonachtig in en rond Alkmaar.

Extra toelichting
Ik ben op een moment naar de winkel gegaan, dat het niet druk was. Dan is er echt tijd voor de klant. Ik hoop dat de nieuwe locatie ruimer en iets aangenamer voor de klant wordt, want zo'n toestel kopen, duurt niet een paar minuten. En dan is kunnen zitten wel belangrijk bij een advies- en verkoopgesprek.

Marcel van Kleef 10-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
goede producten, breed assortiment, kennis van zake en een goede service. Dit is alles wat een koper nodig heeft

Linda2013 10-03-2014

Op de site kan je al zien of iets leverbaar is voordat je naar de winkel gaat.

je wordt echt super vriendelijk geholpen en mag diverse lenzen op je camera uitproberen. Er wordt echt met je meegedacht.

Alles is verkrijgbaar.

Extra toelichting
Cameraland is echt een top winkel op het gebied van fotografie. Technische kennis en service naar de klant is echt zeer goed. Je merkt echt plezier bij het personeel.

eddy moens 10-03-2014 Via de website gekocht

M. J. 09-03-2014

23AY5Zb 09-03-2014

De winkel is goed bereikbaar met het openbaar vervoer of de auto.
Vriendelijke en geduldige uitleg over de camera en werking ervan.
Over inruil wordt nooit moeilijk gedaan en er wordt een goede prijs voor de spullen berekend.

Assortiment
Een meer dan ruim assortiment in de winkel van veel merken en onderdelen. De prijsklasse van de verschillende producten is redelijk. Voor de camera die ik kocht zijn de prijzen op het ogenblik in alle winkels hetzelfde. Ik heb nog nooit extra betaald voor service.

Aanbeveling
Professioneel en geduldig personeel. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Het assortiment is heel uitgebreid, zodat er meer dan voldoende keus is. De kwaliteit prijsverhouding is uitstekend.Zelf kom ik al jaren in deze winkel.

Extra toelichting
Vanaf mijn eerste digitale camera kom ik al bij Cameraland. Soms via de webside maar meestal naar de winkel zelf. Het personeel neemt alle tijd voor je en is bereid om de werking van het product uitgebreid uit te leggen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iets niet in de winkel voorradig was zodat ik weer tevreden naar huis ging. Het is ook fijn dat ik hier mijn oude spullen kan inruilen tegen een nieuw apparaat en men berekent altijd een redelijke prijs.

RooDwitje 09-03-2014 Via de website gekocht

karin en bert 07-03-2014

rob zijlstra 07-03-2014 In de winkel gekocht
Haarlem

Ik wist wat ik wilde en de verkoper begreep alles 100%

Ik ruilde spullen in voor iets nieuws en U begrijpt dat de prijs natuurlijk veel te laag was :)

KENNIS en MOTIVATIE.

Daarnaast ben ik alle afgelopen jaren (~8) ALTIJD correct en deskundig naar VOLLE tevredenheid geholpen.

Extra toelichting
De enige opmerking: Bij het uitpakken van de Nikon D800 spullen blijkt er niet standaard een 'Type C Mini Pin HDMI kabel' bij te zitten. Deze dient los te worden aangeschaft. (voor afspelen film naar HD TV) Het zou in mijn ogen goed zijn als U dit vermeldt en tegelijk zo'n kabeltje (als gebaar?) cadeau doet. (Geen idee wat die kost, dus cadeau is misschien teveel).

Edeux 07-03-2014

Duidelijke site. Goed te vinden van je zoekt. Iets meer omschrijving (specificaties) van het product mag.

Zeer goede service. Na bestelling en zeer vlot bezorgd

Assortiment
Prima. Overzichtelijk te vinden.

Aanbeveling
Online bestellen is betrouwbaar en afspraak wordt nagekomen. Super.

Geert-Jan de Haas 06-03-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Assortiment
Ruime keuze, qua prijsstelling en uitvoering (binnen een prijscategorie)

Aanbeveling
Zeer plezierig klantcontact, oprechte interesse in wensen. Kundig advies, nemen de tijd!

Pieter_2014 06-03-2014

Er ging weliswaar iets mis met de bezorging maar dat is heel netjes opgelost.

cameragebruiker14 05-03-2014

goede uitleg en adviezen voor toekomstig gebruik van rand apparatuur.

Esther Thomas - van Hooven 05-03-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk parkeren in het winkelcentrum

Geen zichtbare commerciele push. Vrijheidskeuze qua aankoop, goed advies, goeie toelichting wat een camera kan en wat niet tov wat je had of waartussen je kunt kiezen.

Assortiment
Zodra je de winkel binnenstapt zie je het al: als je hier niet slaagt dan slaag je nergens!

Aanbeveling
Superservice, klantvriendelijk en gedegen kennis + eerlijk advies.

E.S.E. 04-03-2014