Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Martin OV 22-02-2014

naamschagen 22-02-2014

retour van gedeelte aankoop was geen probleem;
vlot terugbellen

Duitje 21-02-2014 Via de website gekocht

De website is erg gebruiksvriendelijk en het reserveren van mijn aankoop, de Nikon D800, was zo gepiept.

Ik werd snel en goed geholpen. Het gereserveerde product lag keurig voor mij klaar.

Assortiment
Cameraland heeft een zeer uitgebreid assortiment. Voor elke fotograaf, van beginner tot pro, heeft deze winkel genoeg keuze. Wel is het aan te raden om het product te reserveren als hij zeer gewild is.

Aanbeveling
Zie mijn motivatie bij 'assortiment'.

Bij123 21-02-2014

Behulpzaam en eerlijk personeel, neemt de tijd om je van alles te vertellen en uit te leggen zodat je met het juiste product naar huis kunt gaan.

Divers

MAXeboef 21-02-2014

snel besteld en snel geleverd!

ruim assortiment!!!

Extra toelichting
Ben nog te nieuw om dit aan te geven.

jolanda0101 21-02-2014

reserveer je producten en zo weet je zeker dat je niet misgrijpt bij ophalen in de winkel

goed uitleg in de winkel en snelle reactie op e-mail

Heel groot

ik ben zeer tevreden

aline55 20-02-2014

handige site,gemakkelijk te bekijken, zonder veel franjes, maar rechttoe rechtaan, zoals ik er van hou

super, woensdag besteld, donderdag geleverd, jammer verkeerde bestelling , factuur adres en bestelling was van iemand anders, maar probleem in een jiffy opgelost retourgeld teruggekregen bij juiste levering van mijn bestelling, super gewoon

allerhande items, goed gedocumenteerd,

Aanbeveling
wegens de klantvriendelijkheid, mijn probleempje werd super opgelost, ik zal jullie zeker aanbevelen, en ik ben zeker een klant van jullie......

Extra toelichting
vond de benadering van mijn "probleempje" gewoonweg zo fantastisch dat ik een super fan van jullie winkel ben, neen ik ben niet melig, maar lig al dagen overhoop met mijn garage waar ik aan mijn 4de auto ben en waar ze mij gewoon laten zitten met mijn probleem..... dit terzijde...... levertijd, afhandeling mogelijke problemen super gewoon, klantvriendelijke mails, tip top in orde voor mij meer dan een 10 verdiend

Jodokus_coby 20-02-2014

Aanbeveling
Snelle en correcte levering.

Vris Studio 19-02-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

winkel goed bereikbaar

Goede uitleg over het te kopen product, gewezen op dat duurder niet altijd beter hoeft te zijn. ging de winkel uit met een goedkoper product dan verwacht. met als gevolg dat er een vervolg aankoop eerder wordt overwogen( 1 week later de deur uit met een studio set)

Alles(bijna) is aanwezig

Aanbeveling
Indien er een vraag komt over fotografie kan ik dit persoon doorverwijzen zonder problemen dat deze een miskoop doet.

Extra toelichting
Het vertrouwen dat de verkopers weten wat mogelijk is en wat niet geeft rust in de weet dat je een goede verantwoorde aankoop doet

Jos.Noordeloos 18-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is centraal gelegen en goede parkeermogelijkheden

Had een statiefkop 1,5 jaar geleden gekocht met een flinke speling. Een mooie nieuwe gekocht en het aankoop bedrag van de oude werd er afgetrokken. Gewoon klasse !!!

Assortiment
Assortiment is groot genoeg voor de gevorderde hobby fotograaf. Voor de profs kan ik het niet beoordelen welke eisen ze stellen.

Aanbeveling
Heb bij collega's, vrienden , schoonzonen al Cameraland aanbevolen ivm goede voorlichting en de tijd die ze voor je nemen.

Extra toelichting
Cameraland, goede voorlichting met een lichte voorkeur voor Canon heb ik gemerkt. Heb zelf een Nikon. Goede service , zie opmerking. Geinteresseerd personeel die zelf ook fotografeerd....

hermankees 18-02-2014

Natasja vdW 17-02-2014

De medewerkers kennen je en weten met welke apparatuur je werkt. Heerlijk!!!

Joep1972sdfsdfsdf 17-02-2014

Extra toelichting
Erg tevreden over advies.

S.Blauw 17-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De verkopers heben een zeer goede kennis van zaken.
Denken mee. Een 10

Assortiment
Zeer groot assortiment op alle gebied.

Aanbeveling
Omdat de hulp en de kennis duidelijk aanwezig is.

Extra toelichting
Heb meer producten in het verleden gekocht. Maar het laatste is een systeem camera.

Piet Bakker 1947 17-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De verkoper kent zijn vak, ik voel mij bij betrokkene op mijn gemak.

Ik geef niet snel het maximum, echter bij betrokkene wel, omdat de SB-700 na de SB-800 kwam, vertelde hij. De SB-700 zou niet passen op de S5pro volgens fuji. Uitgebreid getest met de body, uitstekende service.

Aanbeveling
Met de juiste verkoper, en wetende welk product, aan iedereen.

Extra toelichting
De flitser uitgebreid getest, deze is volledig compatible met de S5pro.

Esperance 17-02-2014

Met de woorden gemak kom ik niet uit de voeten. Wat wordt bedoeld? Het gemak van bereikbaarheid? Dat was moeizaam, veel bouwbusjes en bouwdrukte op het parkeerterrein.

Werd goed geholpen. Alleen jammer dat ik er thuis achter kwam dat de NEF van de D7000 niet geopend kan worden met Photoshop4.Maar misschien is dat voor een verkoper ook niet in te scahtten.

Gewoon veel te koop.

Blijvend goede ervaringen

JJA Kroon 17-02-2014

Door vakkundige advisering door de medewerkers is het de keuze gemakkelijk te maken.

Vriendelijk bediening en service die tot het uiterste gaat. Uit ervaring meegemaakt dat door een bij Canon gemaakte vergissing een gehele body door een nieuwere versie werd vervangen doordat de medewerker van Cameraland hierop meerdere malen op heeft aangedrongen.

Assortiment
Bijna onbeperkte keuze uit een uitgebreid assortiment op fotografiegebied.

Aanbeveling
Al meerdere keren vrienden en relaties bij Cameraland geïntroduceerd, waarna het in alle gevallen heeft geleid tot tevreden klanten.

Extra toelichting
Voor mij is Cameraland zonder twijfel de zaak voor al mijn aankopen op fotografisch gebied. Zelfs als het te kopen object bij een ander iets goedkoper te verkrijgen zou zijn. Service, begeleiding en advies staan hierbij voorop.

august de Jong 16-02-2014 Via de website gekocht

Snel te vinden in de winkel, te bestellen en levering perfect geregeld.

Het zou een 10 zijn als er in het assortiment wat meer Pentax zou zitten

Aanbeveling
Prijzen en service is van een uitstekend gehalte.

Extra toelichting
Overzichtelijke winkel met een breed assortiment waarbij de levering lekker snel is.

Harry van A 16-02-2014

Ik moest wel even wachten.

Werd direct aangesproken en kreeg direct koffie aangeboden voor het wachten

Hebben "alles"

Aanbeveling
zeer gemotiveerd en kundig personeel

Extra toelichting
vakkundig en aardige verkopers. elke vraag krijgt een passend antwoord, en als de een het niet, weet een ander het zeker. samen een topteam

Leon van den Broek 16-02-2014 Via de website gekocht

Cameraland was de enige zaak die ik kon vinden, die het item op voorraad had

Razend snelle levering, waarbij de voortgang goed gecommuniceerd werd

zie punt 1 gemak

Aanbeveling
Ik laat anderen graag hun eigen afweging maken, maar ik vind dit een prima zaak.

Goede Zaak!

Lauravd 15-02-2014

Het online bestellen ging super gemakkelijk alleen staat er niet veel informatie en uitleg bij de producten. Dit heb ik ergens anders op internet moeten opzoeken.

Super snel bezorgd en alles was prima.

Aanbeveling
Vooral de snelle levertijden vind ik een groot pluspunt en daarom zou ik deze winkel aanbevelen. Ook in de winkel zijn we altijd goed geholpen.

Meneerapte 15-02-2014

1000D 15-02-2014

Je hoef de deur niet uit

Prima, ook als je bel je krijg goed tekst en uitleg

super

iedereen

Extra toelichting
Als je graag je hobby voor het fotograferen wil uitbreiden maar de prijs moet redelijk zijn raad ik iedereen aan om bij camaraland te kijken want daar hebben ze prima tweedehands kwaliteit voor een leuke prijs.

Meeden 14-02-2014

Makkelijk te bestellen

Aanbeveling
Nog weinig ervaring. Deze aankoop is prima verlopen

R. Theunissen 14-02-2014

Overzichtelijke site, snelle zoekfunctie.

Gemakkelijk afrekenen, supersnel verstuurd en de dag erna in huis.

Assortiment
Alles wat nodig is voor mijn hobby, overzichtelijk gerangschikt en ook nog eens de goedkoopste aanbieder.

Aanbeveling
Ik zal, desgevraagd, cameraland zeker noemen als goedkoopste en snelste aanbieder.

Extra toelichting
Op de kwaliteit van het aangeboden product heeft de verkoper weinig invloed. Ik ben, als redelijk kritische consument, niet snel voor 100% tevreden, maar als een webwinkel zijn afspraken zo nakomt, verdienen ze wat mij betreft hun 10. Geen puntje van kritiek kunnen vinden.

mjadewit 14-02-2014

Geen opdringerig personeel. Je kunt rustig rond kijken. Indien gevraagd, krijg je goed advies.

Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ook als je later terugkomt met iets waar je niet uit kan komen, wordt je prima geholpen. Dit heb ik diverse keren persoonlijk ervaren.
personeel is correct.

Assortiment
Bestaat geen 2e van in nederland. Bijna alles is er wel of kan zonodig worden besteld.

Aanbeveling
Assortiment, mogelijkheid van inruil, service en advies.

Extra toelichting
Heel simpel. Heb al diverse camera's en objectieven aangeschaft en ingeruild bij cameraland. Laatstelijk een Nikon D800 aangeschaft. Toen ik iets niet snapte even terug geweest en goedevuitleg gekregen. daarom is Cameraland mijn winkel!!!!!!

Adrivanden 14-02-2014

6,8

In de buurt en ik werd snel en goed geholpen.

genoeg keus.

Nel de Graag 14-02-2014 Via de website gekocht

Snelle bezorging! Goede prijs kwaliteitverhouding! Telefonisch bereikbaar

Althof 14-02-2014

Ik vond het heel eenvoudig en duidelijk om via de site een camera en objectief uit te zoeken en aan te schaffen. De info op de site is duidelijk.

Ik had abusievelijk twee objectieven besteld, maar van verschillende merken. De verkoopster heeft dit tijdig opgemerkt en mij via telefoon gevraagd of ik echt twee verschillende merken wilde, alvorens de bestelling op te sturen. Dat vind ik echte klasse!

Assortiment
Veel te vinden en dat voor goede prijzen.

Aanbeveling
Goede, duidelijke site met heldere info. Ruim aanbod. Erg goed contact met verkopers.
Klasse!

Extra toelichting
Ik ben zeer positief over cameraland.nl De site is gewoon aangenaam om eens op rond te kijken. Het contact met verkopers is echt super, ze geven een erg goede service.

Marit67 14-02-2014

makkelijk vooraf per internet te bestellen. ook telefonisch goed te bereiken. parkeren momenteel lastig gezien alle verbouwingen.

Aardige verkoper die alle tijd voor me nam

lau23 13-02-2014

Uitgebreid voorgelicht over voor en nadelen van vergelijkbare toestellen. Op basis daarvan keuze gemaakt.

Veel en gevarieerd

Aanbeveling
Heb een goed gevoel er aan overgehouden.

LV1 13-02-2014

gereserveerd vooraf, werkt prima

direct duidelijk waar ik voor naar de winkel kwam

Assortiment
vrijwel alles leverbaar, er is ook nog 2de hands assortiment, een handig extra.

Aanbeveling
prima, met openbaar vervoer wat lastiger bereikbaar.

Extra toelichting
prima geholpen, service en kennis van zaken!

gerardvolker 13-02-2014

rob uit Opmeer 12-02-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

goede informatieve website

in winkel bij aanschaf nog tips gekregen om een foto probleem op te kunnen lossen.
en er was tijd om over de goeie ouwe tijd met O. en P. te babbelen

ongelooflijk assortiment direct beschikbaar

zie boven

Extra toelichting
een top zaak die voor mij goed vindbaar (tom-tom) en bereikbaar (vlak bij A9) is met ruime gratis parkeergelegenheid. Kortom een snoepwinkel

Joan Ellis 12-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

alle canonproducten staan door elkaar op de website. liever alle versies van een type achter elkaar plaatsen.

goed bereikbaar, goed personeel, alleen winkel misschien wat klein

hebben alles!

Aanbeveling
al gedaan, vertellen altijd dat wij bij cameraland kopen en zeer tevreden zijn over adviezen, assortiment en bereikbaarheid

Extra toelichting
erg prettige mensen, we kopen eigenlijk nooit meer fotospullen of verrekijkers ergens anders. Rijden er graag voor naar Alkmaar

Jan Willem Dragt 11-02-2014

Steven is een fijne man, geen verkoper maar een wizzkid die graag alles verteld wat ie weet en gaat glunderen als ie iets moois in z'n handen heeft.

zeer ruim gesorteerd

goeie spullen, veel kennis

Sijfert 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede, overzichtelijke website en nette overzichtelijke winkel.

Goed advies en meedenken over wat je nu eigenlijk wil. Ook extra inspanning gedaan om het juiste produkt te vinden.

Assortiment
Groot assortiment met voor iedereen een ruime keus, van eenvoudige plaatjes schieten tot zeer professioneel fotograferen.

Aanbeveling
Goede webwinkel, nog betere echte winkel.

Dhr. Stoll 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

De verkoper maakte een professionele indruk op mij. Was niet dwingend, wel wat stellend in zijn mening(misschien had hij gelijk). Heeft een goed advies gegeven, begreep snel wat ik wilde.
Gaf weinig ruimte en advies wat betreft mijn vragen naar gebruikte camera's.

Goed assortiment!

Aanbeveling
Mooie aanbiedingen en daarnaast een gedegen winkel met zeer veel deskundigheid. Hoor ook positieve reacties van andere mensen.

Extra toelichting
Werd snel en deskundig geholpen door een verkoper met verstand van zaken. Voelde mij een klein beetje overrompeld en dacht dit is een echte verkoper. Dit bedoel ik niet negatief want ik ben tot nu toe blij met mijn aankoop. Vond het jammer dat ik mijn "nieuwe product "niet verzegeld in doos mee kreeg. Hierdoor heb ik het idee dat het een plank -model is zonder korting. Ook de accu is dus al gebruikt! Toen ik hier een opmerking over maakte werd dit snel weggewuifd met zo gaat dat hier, waardoor ik mij niet serieus genomen voelde. Dit vind ik een min punt. Wat ik prettig vond is de helderheid aan informatie en het niet opdringen van extra producten.

Masha Vos 10-02-2014 In de winkel gekocht

Voor de deur parkeren.
Zeer goede website daarom heb ik voor camerland gekozen.

Vind dat je bijzonder goed geholpen wordt.
Alle mogelijkheden worden aangedragen op een klantvriendelijke manier, niet te dwingend, je hoeft niks ( althans zo voelt het)
Medewerkers hebben veel verstand van zaken.
lekker kopje koffie, ook altijd een goede service geeft aan dat ze de tijd voor je nemen.

Assortiment
Ongelofelijk groot assortiment, veel op voorraad!!!

Aanbeveling
De 3 combinaties hierboven motiveren mij om het iedereen aan te raden...

Extra toelichting
Ik heb mijn keuze min of min op de website gemaakt alleen ben ik naar de winkel gegaan met een heleboel vragen of mijn keuze goed was. Die zijn allemaal beantwoord. Ik ben heeeeel blij met mijn aankopen.

Simone Photography 10-02-2014

Via de website gereserveerd en de volgende dag opgehaald.

Er was iets stuk dus toen ik de volgende dag terug kwam werd de lamp meteen omgeruild voor een andere.

Prima en up to date

Aanbeveling
Je wordt vriendelijk en snel geholpen en met verstand van zaken.

antoine4459 10-02-2014

Janpaul Grotenhuis 10-02-2014

in de buurt, makkelijk te bereiken

uitgebreid de tijd genomen om e.e.a uit te leggen, terwijl ik eigenlijk van plan was om hem ergens online goedkoper te kopen

prettige sfeer, vakkennis

Celebrationevents 10-02-2014

Maurice Tiggeler 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid (en gratis). Gelukkig op donderdag niet zo druk.

Er wordt altijd de tijd voor je genomen en je krijgt een goed advies.

Assortiment
Ik kan er alles vinden wat ik nodig heb en als het er niet is, wordt het besteld.

Aanbeveling
Ik geef vanuit mijn bedrijf fotocursussen met 2 collega fotografen en we sturen iedereen altijd door naar Cameraland. De nodige hebben daar al hun aanvulling of vervanging gehaald.

Irene van Weerdenburg 10-02-2014

Zelfs na een aantal keer contact, eerste maal omdat er iets misging met Ideal, omdat een accu het niet deed en een batterijklepje miste, meteen opgestuurd. Ben superblij met mijn aankoop!

Aanbeveling
Als ik niet zo ver weg woonde, zou ik alles bij jullie inkopen voortaan!

Nikonmaniac 09-02-2014

duidelijke en snelle website

allen in de winkel geweest om camera op te halen.

Assortiment
Men heeft Nikon. Goed dus. Tassen/ koffer assortiment mag breder. Veel onpraktische rugtassen

Aanbeveling
Mijn collega fotografen zijm kritische mensen. Eigen mening enzo.

Extra toelichting
Werd prettig geholpen. Is in het verleden wel eens anders geweest. Minder arrogant nu.

geen naam 2014 09-02-2014

Prima website. omdat ik persoonlijke aandacht belangrijk vind, ben ik zelf naar de winkel gegaan waar ik uitstekend geholpen werd

uitstekende service. Niet te opdringerig. Ik wilde in eerste instantie geen extra onderdelen. Hij liet ze toch even zien. Daar was ik heel blij mee

Assortiment
ik had een model camera in mijn hoofd welke ik wilde hebben. Uiteindelijk toch een ander gekocht. Assortiment is heel groot

Aanbeveling
Ikzelf ben er heen gegaan omdat mijn broer zo goed en deskundig werd geholpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hetzelfde heb ervaren.

Extra toelichting
Zeer deskundige medewerker. Dacht mee met wat ik wilde. Legde goed uit wat de verschillende mogelijkheden waren van de verschillende camera's. Ik ben net terug van vakantie en ben zeer tevreden over mijn camera!

pol123456789 09-02-2014

op website een kwestie van aanklikken en bestellen

keurig bevestiging entrack en tracecode van het pakket. simpele betaalmethode dmv ideal

Assortiment
vanuit nieuwsbrief link volgen naar product. Ook voor andere zaken een heel ruim assortiment

Aanbeveling
Zoals ik door een kennis op deze winkel ben geattendeerd, zou ik hem ook bij mijn kennissen aanbevelen

Marc van Bakel 09-02-2014 In de winkel gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Heldere en deskundige uitleg. Veel vakinhoudelijke activiteiten, reinigingsdagen enz.

Assortiment
Veel artikelen gekocht en nog niet misgegrepen

Om bovengenoemde redenen

Cristo V 09-02-2014

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen zonder "verborgen" kosten.

Snelle levering, diverse betaalmogelijkheden

Assortiment
Ruim assortiment in verschillende prijsklasse

Extra toelichting
Duidelijke website, met zeer veel keuze, gemakkelijke bestelprocedure en keuze uit diverse betaalmogelijkheden.