Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 441 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joop Hengeveld, Hengelo (O) 20-04-2021

De fotograaf in mijn woonplaats constateerde een motorisch mankement in mijn groothoeklens waardoor ik deze alleen nog maar handmatig scherp kon stellen. Hij vertelde me over de diverse types lenzen, die ook weer moeten passen op de body van een bepaald jaar. Daarbij zei hij me dat het moeilijk zou worden een groothoeklens te vinden die op mijn camera zou passen én wat een redelijke prijs zou zijn als ik die mocht vinden. Thuisgekomen vond ik op Markplaats de groothoeklens van exact hetzelfde type als de mijne die stuk was bij Cameraland.nl Ik heb de lens gekocht en tot mijn tevredenheid is deze kwalitatief precies wat ik zocht. De koop was snel gesloten en na het weekend had ik de lens in huis. Nu kan ik weer dat doen met mijn Nikon waar ik hem altijd voor gebruik.

René 20-04-2021

Ik zocht een bepaald type verrekijker en vond deze bij Cameraland. Na een te snelle actie kwam ik erachter dat ik net een iets ander model had besteld dan gewenst. Wel met eenzelfde prijs. Dit was op een avond.
Direct daarna heb ik mijn fout doorgegeven via het contactformulier in de hoop dat een en ander voor verzending rechtgetrokken kon worden.
De volgende dag kreeg ik de bevestiging dat het al verzonden was. Maar kort daarna het bericht dat de juiste verrekijker in de doos zou zitten.
Dit soort service vind ik nou TOP!

Robbie 20-04-2021

Heb bij Cameraland eerder een body en enkele lenzen gekocht van Sony (systeemcamera).
Dit keer kwam ik voor licht en een externe monitor.
Fijn dat ondanks corona toch fysiek bezoek mogelijk is.
Het werken met een tijdslot pakt goed uit omdat je 1-op-1 focus hebt.
Waardeer het eerlijke en gerichte advies van verkoper (*) en zijn specialisme in filmmaken.
Daardoor liep ik met precies de spullen naar buiten die ik op dit moment nodig heb.
De telefoon op de counter ging vaak over, dat leidt vind ik wat af.
Wellicht slim als die telefoontjes door een andere collega elders in de zaak worden opgenomen.

Chris 19-04-2021

Website is duidelijk. Klantvriendelijk staat hoog in hun vaandel. Kennis van zaken. Belangrijke reden om bij Cameraland bestellen was voor mij dat ik de aanschaf van een dure lens in drie termijnen kon betalen zonder extra korting. En bestelling snel geleverd had zelf op 4-5 dagen levertijd gerekend, maar binnen 2 dagen in huis. In het verleden meerdere malen besteld bij Cameraland.nl. Prima service.

Tom 19-04-2021

Goede uitleg van de getoonde producten, fototoestel, en vergelijkinh met andere merken producten.

Arie 19-04-2021

Heel goed geholpen en alles snel afgewikkeld top zal beslist terug komen als ik weer iets nodig hebt.

Paul Depreeuw 19-04-2021

Zeer correcte en vriendelijke service, ook wanneer iets niet loopt zoals verwacht wordt er alles aan gedaan om het geregeld te krijgen. Met dank!

Michel 19-04-2021

snelle levering en in goede orde ontvangen,keurig via de mail op de hoogte gehouden en postnl was ook op tijd.

Ferry van der wijst 19-04-2021

Eldorado voor liefhebbers van licht kleur binnen buiten bewegend stilstaand Vakmensen met geduld en kennis
Cameraland voor zwart wit en kleur

Bianca 19-04-2021

Duidelijke webshop en als je product niet leverbaar is goede communicatie. Snelle reacties op vragen in een mail of de chat.
Levering vond plaats na precies 5 weken. Dit lag niet aan de shop, dit lag aan het feit dat het een zeer populair product is en moeilijk leverbaar is.
Ik geniet nu volop van mijn nieuwe camera en zou een volgende camera weer hier bestellen.

A Donkers 18-04-2021

Kreeg telefonisch heldere informatie, die er toe deed. Geen verkooppraatje. Ik werd meteen goed te woord gestaan. Er werd duidelijk tijd genomen voor mij. Belangrijk, want helemaal naar Alkmaar rijden vanuit Breda vond ik geen optie. Ik ben blij met de keuze die ik heb kunnen maken.

Gemma 17-04-2021

Super bedrijf! Ik ben echt heel goed geholpen. Alles word goed uitgelegd alle vragen die ik had zijn beantwoord.
Ben echt heel blij met mijn nieuwe camera en als er vragen zijn kun je ze altijd bereiken.

Raf 16-04-2021

Duidelijke omschrijving van wat aangeboden wordt, efficiënte verwerking en verzending, goede prijs/kwaliteit verhouding.

patrick 16-04-2021

Artikel werd stipt verzonden aan een correcte prijs. Ik zal dus in de toekomst nog bestellingen plaatsen bij Cameraland.

Priscilla 16-04-2021

Hele goede uitleg gehad, snelle service en uitstekend geholpen.
Smiddags besteld en de volgende dag al in huis!

Pascal 16-04-2021

Prima afhandeling van je aan- en verkoop. Daarnaast gaat de communicatie goed en op vragen wordt snel gereageerd.

Ingrid Berends 14-04-2021

Zeer goede klantvriendelijke medewerker aan de telefoon gehad over een product die ik wilde aanschaffen. Ze heeft met mij meegekeken en een zeer goed advies hiervoor gegeven.

R.kos 14-04-2021

Een mooie flitser en oprijd geleverd .
Jammer dat het voetje en etuitje er niet bij zijn .

Kurt C 13-04-2021

Snelle, correctie correspondentie en afhandeling. Levering zoals afgesproken. Goede opvolging van het dossier door (*). Dank.

Vicky 12-04-2021

Ik heb vorige week maandag een cameralens besteld. Dinsdag kreeg ik netjes een mail met daarin de Track&Trace code. Tot op heden staat er "Er is geen zending gevonden". Er is dus nog geen object wat ik zou kunnen beoordelen. Ik heb al gemaild, maar nog geen antwoord. Ik wacht dus nog even spannend af.

CD 12-04-2021

Werkelijk een goede service, ik had eerst gebeld voor advies , wat ik zou moeten aanschaffen via de webshop, ik had extra accu's, sd-kaart en oplader nodig voor mijn camera, ik heb helder en duidelijk uitleg gekregen en zodoende kon ik het nodige bestellen.
Super advies, ik ben zeker een terugkerende klant.

Jos 12-04-2021

Uitgebreid assortiment en uitstekende service. Vriendelijk en deskundig personeel.

jenne 11-04-2021

Na het bestellen via de prettige web winkel , de volgende dag in huis voor een scherpe
prijs .

Sculptor 11-04-2021

Het feit dat je in drie keer renteloos kunt betalen. Dat is een heel fijne methode voor bedragen rond de € 1000,-- Het nadeel is dat de leveringen wat langer duren. Alles is goed verpakt en ongeopend nieuw.

Gerard 11-04-2021

Eigen camera ingeruild voor een andere camera via website. In eerste instantie al prima te
telefonisch afspraken gemaakt om vervolgens in de winkel de camera’s in te wisselen. Ook daar prettig en goed geholpen. Kortom zeker een winkel om en ermee zaken te willen doen!