Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

fennaa 05-11-2013 In de winkel gekocht

goede uitleg bij aankoop
prettige afhandeling bij schade

Assortiment
keuze uit diverse toestellen die aan mijn wensen voldeden

zie boven

zie boven

ploony 05-11-2013

duidelijk en inzichtelijk advies

Er wordt niet moeilijk gedaan bij defect, oplossen is het devies

Assortiment
Wat je ook zoekt er is voor ieder iets van zijn gading.

Aanbeveling
Open en duidelijk advies en deskundigheid zijn pre's

Extra toelichting
Winkel zonder poeha met deskundig personeel die enthousiast advies geven en de tijd voor je nemen.

BrendaMM 04-11-2013

De service was echt perfect, ze namen de tijd voor me en hebben uitstekend naar mijn vraag geluisterd. Ze gaven een uitleg van de meest belangrijke elementen van de camera en dat het goed was als ik alvast thuis zou oefenen (voor de vakantie) en dan nog vragen kon stellen. De prijs was ook nog eens het laagst volgens internet.

Assortiment
Er werden verschillende camera's getoond die aan mijn eisen voldeden, maar ik kreeg wel echt een advies wat de 2 fijnste camera's waren bij mijn wens. Dat maakte de keuze heel makkelijk. Ook kreeg ik advies over welk geheugenkaartje en tas ik het beste kon nemen. Ook daarin kreeg ik advies en een goede prijs!

Extra toelichting
Over Cameraland ben ik echt zeer tevreden en beoordeel ze dan ook met een terechte 10 op beide punten. De camera voldeed echt heel goed aan mijn wensen. Op mijn reis naar Kenia heb ik fantastische foto's kunnen maken, een geweldige zoom en dat voor een mooie prijs. Er wordt aandacht gegeven, maar geen getut. Heel fijn vond ik dat ze écht advies geven, dat heb ik nodig, omdat ik geen verstand van camera's heb en ook geen tijd had om me online er erg in te verdiepen. Hele fijne winkel!

Nicole 2009 04-11-2013

Eerst op de site van Cameraland uitgebreid de informatie gelezen en daarna naar de winkel waar deze informatie nog eens nuttig werd aangevuld.

De camera was niet nieuw in door op voorraad maar wel het show model. Deze werd uitvoerig gecontroleerd voordat deze werd meegegeven. Er ontbrak 1 heel klein rubber dopje maar deze werd spoedig nagestuurd.

Assortiment
Voor alles wat ik voor mijn hobby nodig heb kan ik in Alkmaar terecht bij Cameraland

Aanbeveling
Door het ruime assortiment, de service gerichtheid en het gemak om via de web shop te kunnen bestellen raad ik deze winkel geregeld aan andere foto hobbyisten aan.

Extra toelichting
In de bovenstaande motivatie voor gemak, service en assortiment en de daarbij behorende aanbeveling geef ik al duidelijk aan dat ik graag bij Cameraland kom. Eigenlijk is het 'een grote snoepwinkel' voor de (hobby) fotograaf. Er is in deze beoordeling 1 minpuntje..... Jammer dat ze niet bij mij in de stad zitten dan zou ik er denk ik nog vaker langs gaan ;-).

Roos.2802 04-11-2013

De webwinkel is zeer gebruiksvriendelijk: overzichtelijk en rijk aan informatie.

Fantastische service: het personeel is bevlogen, deskundig en zeer vriendelijk. Altijd advies op maat!

Een groot assortiment.

Aanbeveling
Ik kan u deze winkel van harte aanbevelen! Het personeel is zeer deskundig, vriendelijk en heeft een grote passie voor de fotografie.
Men neemt alle tijd om de klant goed te adviseren.

Extra toelichting
Naast de uitstekende service zijn ook de deskundigheid en het enthousiasme van het personeel kenmerkend voor Cameraland. Men neemt alle tijd om de klant goed te adviseren. Ik kan u deze winkel dan ook van harte aanbevelen!

f devries 04-11-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

je komt binnen en word hartelijk verwelkomt kijk op je gemak rustig rond daarna word je heel ontspannen geholpen niets aandringen of opdringen top

ik wilde mijn product weg latenleggen en een paar dagen later
op komen halen geen probleem

heel veel goed overzichtelijk

Aanbeveling
prima winkel kundig personeel goed geholpen vrij kunnen rond kijken

Extra toelichting
dat heb ik al aan gegeven prima top klasse

Rob Haan 04-11-2013

Assortiment
Er is een groot aanbod in de winkel.

Aanbeveling
In de kop van Noord Holland DE pro winkel in de buurt.
Met een grote verscheidenheid en assortiment.
Goede en bekwame personeelsleden, geen "dozenschuivers", die uit zijn om alleen maar te verkopen.

Kaat V.O. 04-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ten eerste is er gratis parking voor de deur. Ten tweede zijn er voldoende mensen in de winkel die je snel kunnen helpen.

Zelf met een camera die niet bij Cameraland aangekocht is, deinzen ze er niet voor terug een oplossing te vinden voor een probleem.

Assortiment
Wat je niet ziet in de winkel kan gewoon besteld worden!

Aanbeveling
Ik zou hier graag met mijn bedrijf aankopen doen maar dan zouden ze wel de mogelijkheid moeten bieden om na aankoop de rekening te sturen. Wij kunnen namelijk niet op voorhand betalen gezien we een supranationale organisatie zijn.

HensTelelens 03-11-2013

Online winkelen is belangrijk, maar fysiek kunnen winkelen blijft moeten kunnen.
Website zit goed in elkaar, mag wel weer eens een opfrisbeurt hebben, bv grotere productfoto's, rustigere aanblik site en nog betere navigatie.

Vakkundige, meedenkende medewerkers. Vinden voor elke vraag, hoe onbeholpen dan ook gesteld, een passend antwoord.

Assortiment
Breed assortiment, vaak op voorraad of anders snel nageleverd. Altijd een praktische oplossing om je als klant tevreden de deur uit te laten gaan.

Aanbeveling
Ik beveel Cameraland zeker aan bij familie, vrienden en kennissen. Ja, weer vanwege de vakkundigheid en het brede assortiment. Hou dit vast.

Extra toelichting
Knap dat op de beperkte m2 winkelruimte er toxch zo creatief gekoscht en verkocht kan worden. Groter zegt niets, vakkundighied wel. Houden zo. Hulde.

marjo1311 03-11-2013

Extra toelichting
snel maar toch rustig en terzake deskundig geholpen

JvdSchaaf 03-11-2013

Uitgebreide informatie op de website en het voordeel van het in de winkel kunnen bekijken van het product

Deskundige informatie, mogelijkheid om bij de winkel producten uit te proberen en vooral veel bereidheid en medewrking om problemen met apparatuur op te lossen.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende vanaf de beginners tot en met de professionals

Aanbeveling
Ik heb verschillende malen producten aangeschaft en ben altijd deskundig en vriendelijk tegemoet getreden, waarbij de verkoper alle tijd nam. Deze winkel handelt problemen met apparatuur goed en serieus af en zal zich niet onttrekken aan haar verantwoordelijkheid.

Extra toelichting
De winkel heeft een groot aanbod aan apparatuur tegen relatief lage prijzen. Je zult wellicht hier en daar op internet lagere prijzen kunnen vinden, maar Cameraland geeft deskundige begeleiding bij de aankoop en beschikt over een uitstekende nazorg. Uiteindelijk gaat het niet alleen om het aanschaffen, maar ook om de mogelijkheid om terug te kunnen vallen op deskundig advies tijdens het gebruik van de apparatuur.

RP1973 03-11-2013

Extra toelichting
Ik heb een gebruikte Canon 50D gekocht en m'n oude 40D ingeruild. De verkoper was zeer geduldig en ik kreeg alle tijd om de 50D uitgebreid in de winkel te testen. Had zelfs m'n laptop meegenomen om de foto's direct te kunnen beoordelen; geen enkel probleem! Ik kom graag terug bij Cameraland en kan iedereen deze winkel aanbevelen.

tantien 02-11-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk, vakkundig en vlot geholpen, zo ook De voorgaande jaren

frbeuming 02-11-2013

Zijn behulpzaam in brede zin.

Geen gezeur bij teruggave of ruilen product.Vlotte afwerking,,, speek uit ervaring.

Assortiment
Ruime keuze,,,en niet voorradig...... dan zeer snel op voorraad.

Aanbeveling
Omdat de algehele servies prima is verlopen bij ons.

Extra toelichting
Een goede reden na deze aankoop,,,,, daar mijn volgende aankoop weer te plegen. grtjs. F.Beuming Ruinerwold.

Cornelis 2 01-11-2013

Mijn amper 3 jaar oude Sigma zoomobjectief functioneerde op onze 1e vakantiedag (!)niet meer. Er is bij aanschaf niet op gewezen dat de garantiekaart moest worden ingevuld. Er kon geen sprake zijn van coulance regeling.

ruim en compleet

Extra toelichting
Ik kreeg bij het afhalen van het gerepareerde objectief de indruk dat ik niet erg serieus genomen werd. Er werd o.a. gezinspeeld dat het mogelijk zou kunnen liggen aan hoe ik met het objectief om ga. Misschien was het wel gevallen!! Echt niet. Ik heb uiteindelijk de 124,-- reparatiekosten moeten betalen. De garatietermijn van 2 jaar was verstreken maar die van 3 jaar (met kaart) maar net. Viel me tegen.

boutellier 01-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vond helemaal precies wat ik zocht op de site en op een snelle manier. Dat was de reden om naar de winkel te gaan.

We konden de verrekijker inruilen voor een nieuwe en kregen goede service toen er wat mee bleek te zijn

fantastisch assortiment

Aanbeveling
ze weten heel veel van heel veel; echt ter zake kundig en erg enthousiast

Extra toelichting
ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met Cameraland, zowel online als in de winkel, en vben zeker van p[lan volgende aankopen daar ook te doen

Wil8 01-11-2013

Voldoende personele kennis aanwezig

Probleem met batterij werd direct geruild

Assortiment
Ruim voldoende om te bekijken en te kiezen

Aanbeveling
Vlotte bediening, goede info en kennis, gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Prijstechnisch goed in de markt

cesa 01-11-2013 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar, en vakkundige behandeling.

Vakkundige antwoorden.

Groot assortiment alternatieven.

Aanbeveling
Gelet op bovenstaande een aanrader.

Xandera 01-11-2013

Goede parkeer mogelijkheden.

Prima uitleg, verkoper loopt ook even weg zodat je rustig met elkaar kan overleggen. Camera's kunnen uitgeprobeerd worden, zelfs buiten.

Assortiment
Je weet niet wat je ziet!

Mw. Ham 31-10-2013 In de winkel gekocht
ALKMAAR

(gratis) pakeren voor de deur. Je wordt super snel geholpen. Een ieder van het personeel merkt je op.

Super goede service. Bevalt je camera niet, dan kun je deze binnen 2 weken terug brengen en een andere camera kopen (waar dat dan overigens ook weer voor geldt)

Assortiment
Ruime keuze van goedkoop tot superduur. Een camerawinkel waar je in kan groeien. Ook 2e hands camera's, lenzen en aanverwante artikelen te koop in de winkel.

Aanbeveling
Gewoon een supergoede winkel en deskundig personeel. Er wordt niet naar je aankoopbedrag gekeken maar naar de kwaliteit van het advies, een advies op maat welke jou past.

Extra toelichting
Cameraland is DE winkel voor de aanschaf van een fotocamera, filmcamera en aanverwante artikelen. Het personeel is zeer deskundig, het advies is op maat en van zeer goede kwaliteit. De medewerkers zijn vriendelijk en zijn er niet op uit om je de duurste camera te verkopen. In deze winkel kun je groeien, de medewerkers groeien enthousiast en oprecht geïnteresseerd met je mee.

Richard_Jee 31-10-2013

In de winkel was het erg druk, dus het duurde een tijdje voordat er iemand van de verkopers beschikbaar was.

Prima uitleg gekregen over de door mij gewenste camera met objectief.

Assortiment
Ruim aanbod in diverse prijssegmenten.

Aanbeveling
Veel aandacht en deskundig advies.

Extra toelichting
Prima advies gekregen en tevens een goede inruilprijs voor mijn oude camera met objectief.

Astrid Volten 31-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruim assortiment en altijd voldoende parkeergelegenheid.

Mensen in dienst met verstand van zaken,

Assortiment
Wat je maar wil, het is er.

Aanbeveling
Ik noem altijd jullie naam want jullie zijn de beste in de kop vnn Noord-Holland

STEESkinderfotografie 31-10-2013

Je kunt alles netjes vinden in de zoekbalk. Alles staat keurig geprijsd en is overzichtelijk.

In de winkel is de sfeer erg relaxt. Ze nemen alle tijd voor je, ook al is het erg druk. Alles wat je wilt weten kunnen ze uitleggen. Erg klantvriendelijk en erg enthousiast over hun werk!

Assortiment
Onwijs veel keuze nieuw & 2e hands. Helemaal TOP!

Aanbeveling
Je word super geholpen. allemaal aardige gasten. Veel keuze, super te bereiken.

Extra toelichting
Als je dan maar ook iets nodig hebt op het gebied van fotografie. dan MOET je gewoon naar cameraland. Dit vind je niet bij een andere zaak! Cameraland is uniek!

C. Kramer-Molenaar 31-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede informatie, uitleg, en vertrouwen is de basis om je producten bij cameraland te kopen.

Ianvl 31-10-2013 Via de website gekocht

Ondanks het lange wachten heb ik steeds een antwoord gekregen en een gratis cleaning set!

Aanbeveling
Ik raad deze winkel vaak aan aan mensen die iets zoeken.

alkmaar

op het internet de gorillapod gezien met een demofilmpje

in de winkel de gorillapod kunnen uitproberen en wat tips meegekregen.

ruim assortiment

Aanbeveling
cameraland heeft een ruim assortiment waardoor het lastig is een juiste keuze te maken. het personeel is enorm behulpzaam en heeft veel kennis van zaken zodat je goed geholpen word in je keuze

alkmaar

de flitser opgehaald in de winkel

er werd alle tijd genomen om mij te helpen bij de keuze van de flitser

ruime keuze in flitsers

Aanbeveling
heel prettig geholpen, duidelijke uitleg gehad

alkmaar

op het internet een keuze gemaakt en afgesproken om hem in de winkel op te halen.

in de winkel werd in alle rust de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden

ruime keuze

Aanbeveling
ik zou de winkel zeker aanbevelen. ruime keuze en prima personeel

sem02 31-10-2013

kon het product makkelijk vinden

had toch nog een vraag over het product. gesteld via de e-mail en dezelfde dag nog antwoord

ruime keuze

Aanbeveling
prima service en de medewerkers hebben veel productkennis

Jan van der Pennen 31-10-2013 In de winkel gekocht
krimpen a/d Ijssel

Het gemak en bereikbaarheid voor een treinreiziger is niet optimaal maar wel bereikbaar

Ben voorbeeldig geholpen met goed advies

Assortiment
Wat betreft mijn aankoop was er keus tussen origineel en vervangend dat een stuk goedkoper was

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen omdat ik goed en snel geholpen ben

MJ001 31-10-2013

Extra toelichting
Zeeeeeer deskundig personeel die derhalve een zeer goed advies kunnen geven. Dat zie je niet meer vaak in de fotobranch!

Tiny van der Ham 31-10-2013 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan 274 1861JH Alkmaar

De winkel is goed bereikbaar en ik ben heel goed geholpen. We zijn hier al vaak geweest als klant en hebben al verschillende fotocamera's en tassen en assesoires gekocht Er wordt altijd alle tijd en aandacht aan de klant besteed en ook goei tips gegeven! Heel vriendelijk en kundigpersoneel. Ook prijs en kwaliteit zijn scherp, kijk en vergelijk op internet.

Assortiment
Zie hierboven mijn uitleg!

Aanbeveling
Goed gesorteerd en vriendelijk , vakkundig personeel !

Extra toelichting
Zoals je ziet....ik ben een erg tevreden klant en kom al jaren mijn Canon camera's enz. hier kopen. We hebbende laatste jaren al 3 X een Canon spiegelreflex camera en 2 X een Canon powershot bij cameraland gekocht ( ook camera tassen en assesoires) en heel fijn en vakkundig geholpen!

Erwin Vader 31-10-2013

Altijd alles op voorraad.

Mijn vaste medewerker weet alles wat ik in het verleden heb gekocht.

Assortiment
Zie gemak. Wat een topper!

Aanbeveling
Beter zal je niet snel vinden

Extra toelichting
Een top bedrijf waar ik al jaren prettig zaken mee doe.

Mvr Hooft 31-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Heel overzichtelijk allemaal, al ga ik wel liever naar de winkel zelf.
Maar dat is omdat ik altijd alles even wil zien/vasthouden voordat ik iets koop

Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je.
En mocht er een probleem zijn zorgen ze voor een passende oplossing.

Assortiment
Heel uitgebreid assortiment, en mochten ze iets niet hebben dan bestellen ze het graag voor je.

Extra toelichting
Superwinkel, ik koop bijna niks meer ergens anders

ina123 30-10-2013

Aanbeveling
Kennis producten is goed alsmede
overbrengen kennis producten
klantvriendelijk
servicegericht

Extra toelichting
De medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten die ze verkopen. Klantvriendelijk en servicegericht. Het assortiment is groot.

Majaan 30-10-2013 In de winkel gekocht
capelle ad ijssel

Makkelijk bereikbaar

Vriendelijke bediening en kennis van zaken

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en alles op voorraad. Dus de deur uitlopen met je produkt

Aanbeveling
Goed advies, en een scherpe prijs

Ria van Dam 30-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een duidelijke site en bestellen en betalen is duidelijk en snel

Ik werd prima geholpen toen de nieuwe lens het niet goed deed en kreeg tijdelijk een andere.
Servies en vakkennis is duidelijk aanwezig

Assortiment
Voor mij is het assortiment ruimschoots aanwezig

Aanbeveling
Bij iedereen goede servies en kennis ruime keuzen

Extra toelichting
Ik heb een hele goede ervaring met deze winkel.En er is een ruime keuze aanwezig. Zijn vriendelijk , behulpzaam hebben kennis van zaken.

Merel2013 30-10-2013

De site is overzichtelijk en duidelijk. Je krijgt een goede indruk van het aanbod van producten en je kunt producten met elkaar vergelijken. Het is handig dat je bijvoorbeeld de hoogte van de prijs kunt beperken en het aantal megapixels, dan vind je sneller wat je zoekt.

De service in de winkel is goed. Ik mocht verschillende producten proberen en ik kreeg veel uitleg. Er werd niet het duurste product gepromoot als dat niet bij mij past. En ik ben tevreden over mijn aankopen.

Assortiment
Veel verschillende producten en merken. Ook veel accessoires.

Aanbeveling
Goede winkel met goede service en een ruim aanbod aan producten en merken.

Extra toelichting
Goede winkel met goede service en een ruim aanbod aan producten en merken. Ik ben tevreden over de aankopen bij Cameraland.

Gladys M 30-10-2013

Met de zoekfunctie kom je meteen bij het product uit waar naar je op zoek bent.
Ideaal als je precies weet wat je nodig hebt.

Het maakt niet uit met wat voor vragen je komt. Of het nu om een aankoop gaat van een nieuw product of een vraag over het gebruik van een reeds aangeschaft product.

Assortiment
Ideaal dat er heel veel producten meteen vanuit voorraad geleverd kunnen worden.
Zo heb je snel je producten in huis.
De prijs is niet het voordeligst als je verder op het web gaat zoeken, MAAR voor mij is service vele malen belangrijker. En die is echt super bij Cameraland.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Extra toelichting
Cameraland is echt een fantastische winkel. Heel veel producten zijn uit voorraad leverbaar, waardoor je snel je nieuwe spullen in huis hebt. De verkoop van occasions maakt het mogelijk om soms je droom iets eerder werkelijkheid te laten worden. Zo heb ik een camera en een lens eerder kunnen aanschaffen doordat deze eerder in mijn budget paste. De service is toch wel de reden waardoor ik elke keer weer terug kom bij Cameraland. Of ik nu een nieuwe camera wil aanschaffen, een vraag heb over mijn camera instellingen of gewoon een set batterijen kom halen. De service is altijd top. Zelf toen mijn camera stuk ging, mocht ik een leen camera meenemen. Niks anders dan lof!

Marcanon18 30-10-2013

Doordat je niet werd overspoeld aan informatie wat je als beginnend fotograaf toch niet begrijpt is het zeer prettig om met beide benen op de grond te blijven staan en niet begint te zweven.

Doordat er tijd voor je werd vrijgemaakt en de vragen rustig werden beantwoord in klare taal is het vertrouwen in de medewerker zeker aanwezig. De verkoper was erg behulpzaam en drong niet aan om dit of dat te kopen.Er werd niks opgedrongen.

Assortiment
In alle aspecten meer dan genooeg keuze, wat je ook zag aan de bedrijvigheid in de winkel.

Aanbeveling
Op het momnet dat je de winkel binnen stapt zie je al dat je met professionals te maken hebt. Ik heb in verschillende grote winkels de camera's en prijzen vergeleken maar besloot om juist hier over te gaan tot de koop. Met een goed gevoel en een mooie camera heb ik de winkel verlaten. Ik zal zeker mijn positieve ervaringen met vrienden en familie delen.

Extra toelichting
Ik denk dat mijn toelichtingen voor zich spreken.

vir solus 30-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Was winkel binnengestapt met redelijk voorbereide ideeën omtrent aan te schaffen zaken. Toch wist de mij helpende medewerker nog een aantal zaken boven water te krijgen, die de uiteindelijke aanschaf verduidelijkte en vergemakkelijkte. De hierbij gevoerde dialoog werd door de betreffende medewerker deskundig, voor mij begrijpelijk en met veel empatie gevoerd. Ik heb de winkel dan ook verlaten met het gevoel de enig juiste keuze te hebben gemaakt. Tot op heden is dit niet onderuit gegaan! Het geboden assortiment was in mijn geval meer dan voldoende. In zijn totaliteit was mijn ervaring zodanig, dat ik Cameraland zeker aan een ander kan aanbevelen!

Germaine220 30-10-2013

Alles gaat gemakkelijk, van het vinden van de winkel tot aan het bestellen/kopen van je product

Elke keer weer wordt ik goed geholpen.
Als ik vragen heb krijg ik duidelijke uitleg zodat ik goed weet welke keuze ik moet maken!

Assortiment
Alles wat ik zoek betreft mijn camera, vind ik daar voor een mooie prijs!

Aanbeveling
Je wordt zo netjes en duidelijk geholpen.
Al je vragen kan je stellen, geen vraag is te gek of te veel voor hun.
Ze nemen ook goed de tijd!

Extra toelichting
Cameraland.nl verdient een dikke 10 !! Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Nemen altijd de tijd voor je. Geen vraag is te gek! Ze hebben daar in tegen ook een schappelijke prijs in vergelijking tot andere. En hebben ook een breed assortiment. Kort om, niks op aan te merken!

Re-Done 30-10-2013

Online of in de winkel, altijd duidelijke product omschrijving. Direct meenemen of volgende dag in huis via webshop.

Zowel online als in de winkel goede adviezen, eerlijke meningen en altijd tijd voor de klant.

Assortiment
Fotografie is cameraland. Altijd een ruime voorraad. levertijden en winkel voorraad vermeld op website.

Aanbeveling
Een beter totaal plaatje in de fotografie winkels vind je niet.

Extra toelichting
Cameraland is een professionele winkel waar liefhebbers werken. De adviezen zijn eerlijk en goed.

Irene Lommers 30-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en snel besteld en binnen, wat wil een klant nog meer.

Altijd alles tiptop in orde zonder gezeur, ook iets wat erg belangrijk is voor een klant om terug te komen.

Assortiment
Uitgebreid genoeg om alles te vinden om foto en video gebied.

Aanbeveling
Nou als je bovenstaande mijn reactie's leest weet je meer dan genoeg.Gewoon een hele goede online store met alles wat je nodig hebt en een hele goede snelle service.

Extra toelichting
Ik ben meer dan tevreden wat prijs en kwaliteit betreft. Geen klachten, en nooit gehad ook. Ik koop wel vaker iets bij cameraland op fotogebied dus kan het wel weten ondertussen.

Derk Bul 30-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er wordt eerst gevraagd wat je wilt doen met je camera zonder dat er eerst wordt gekeken naar de duurste modellen.

Mijn ervaring is nog niet zo groot maar wanneer je iets nodig bent helpen ze je graag en goed.

Assortiment
Een ieder kan terecht van beginner tot professioneel.

Klantvriendelijk, geen dozenschuivers.
Kennis van de producten zeer goed.
Nemen de tijd voor je ook als het druk is.
Goede service.

Extra toelichting
IK heb in mijn leven als hobby fotograaf al heel wat bedrijven gehad om raad en daad. Bij camaraland krijg je het juiste antwoord op je vraag. De zaak is wat klein en niet erg doorzichtig maar dit doet niets af aan de kwaliteit. Ik kom er graag en zal ook mijn komende aankopen bij deze winkel doen. Ook op het web is de service goed tot zeer goed te noemen.

Douwe 72 30-10-2013

Duidelijke website, Makkelijk bestellen. en dichtbij afhalen.

Levertijden zoals afgesproken.............. Winkel telf. goed bereikbaar. Deskundige antwoorden

Assortiment
assortiment is erg groot, er is keuze voor iedereen.
De prijzen zijn zeker concurrerend met andere websites

Aanbeveling
Zie bovenstaande. Je kunt er gratis onbeperkt parkeren.

Extra toelichting
Dit is een prima zaak het personeel neemt de tijd voor je en is erg deskundig en vriendelijk en blijven ook vriendelijk. Dit in combinatie met het grote assortiment en de vriendelijke prijs een topper in cameraland

Hansjoseschouten 30-10-2013

Via de website besteld en in de winkel gehaald, mooi zo.

Een klein mankementje werd snel verholpen

Assortiment
Ook in tweedehands een goede keuze.

Aanbeveling
Ik heb alleen goede ervaringen met cameraland

Extra toelichting
Ik vind het een prettige winkel met goed gemotiveerd personeel en service

zanita 30-10-2013

rustig rondkijken in de winkel en op webshop.
duidelijke informatie

uitleg en advies over de produkten uitstekend en ook meedenkend. juist advie

teveel!!!!!
wordt er hebberig van

Aanbeveling
als je informatie/advies/produkten wil hebben is dit de juiste winkel

Extra toelichting
een uitstekend kwaliteit/kwantiteits winkel met personeel wat passie heeft voor zijn vak!!!

PTGM 30-10-2013 In de winkel gekocht

Website is goed.

Na foutieve levering vlotte reactie met nieuwe bestelling met juiste product.

Zeer uitgebreid assortiment.

is dat nog nodig?

Extra toelichting
Prima zaak voor zowel internet- en winkelbestellingen. Deskundig advies.

Andre91 30-10-2013

Duidelijke interface

Aanbeveling
Beste camerazaak van Noord-Holland.