Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

kroontje555 29-10-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk. k heb m gebruikt om te orienteren, aanlopen doe ik in de winkel

nog niet bestaande icc-profielen, werden bij de fabrikant opgevraagd en snel doorgemaild.

de service in de winkel is persoonlijk en eerlijk

Assortiment
ze verkopen vrijwel alles voor digitale fotografie, analoog zou ook fijn zijn

Aanbeveling
ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen

F. Mulder 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de deskundigheid waarmee de gebruiksmogelijkheden van de camera werden uigelegd. De voornaamste instellingen om direct te kunnen fotograferen werden terplekke ingesteld.

Assortiment
Omdat ik van te voren aangaf aan welke gebruikseisen een camera voor mij moest voldoen
werd direct de meest geschikte camera gepakt door de verkoper

Aanbeveling
De service is prima. Ruim twee jaar geleden kochten wij en camera en daar was nu een klein mankement aan. Hoewel buiten de garantieperiode van 2 jaar werd het probleem kostenloos verholpen

Extra toelichting
De deskundigheid van de verkoper bij het aanschaffen van de camera en de service achteraf.

cor houet 29-10-2013

Klik klik klaar

Snel en accuraat

Alles is er

Snel, accuraat en prijsbewust

H. Beko 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd vriendelijk geholpen. Men heeft alle tijd voor je

erg goed

eigenlijk teveel keus

Aanbeveling
Deskundig advies en men neemt de tijd voor je

Extra toelichting
Alle keren dat ik in de winkel geweest ben, ben ik met een tevreden gevoel weggegaan.

patriciaboeré 29-10-2013 In de winkel gekocht

overzichtelijke website.winkel dichtbij

in de winkel heel service minded, vooral voor beginnende fotografinnen

Assortiment
uitgebreid en divers. voor de smalle en wat ruimere beurs.
grote hoeveelheid geeft grote keuze mogelijkheid

Aanbeveling
door het bovenstaande en de wetenschap geen rotzooi aangesmeerd te krijgen, maar iets wat bij je past, zoals mijn foto camera

Extra toelichting
Door het woud van keuzes veilig geloosd naar mijn nieuwe fototoestel. de verkoper had snel door dat ik geen technische kennis hebt, dus moest de camera bedienbaar voor mij zijn. Dat is gelukt, hoewel mijn streven wel is om meer met de camera te kunnen doen dmv les.

logch038 29-10-2013

Casper Bart 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via internet is kan ik goed zien wat er aangeboden wordt. In de winkel is er de mogelijkheid om vragen te stellen.

Zeer goed geïnformeerde en hulpvaardige werknemers. Altijd veel kennis van zaken.

Assortiment
Zeer ruim assortiment, zeer makkelijk via internet te raadplegen.

Aanbeveling
Een winkel met goede service en veel kennis, er wordt goed meegedacht.

Ing R.C.J. Fokker MBA 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tijdens het aanhoren van mijn wensen werd er kritisch geluisterd en duidelijke vragen gesteld. Hiermee werd direct een advies mee samengesteld.

Ik hoefde weinig toe te voegen als vanzelfsprekend werd er aandacht besteed aan alle detaisl van mijn aankoop. Tot en met de aankoopbon aantoe.

Assortiment
Te veel spullen om uit te keizen. Vanwege de aanwezige kennis kon een duidelijke onderbouwde keuze worden gemaakt.

Aanbeveling
Vanwege mijn uitstekende ervaring zou ik iedereen hier langs willen sturen.

Extra toelichting
Het lijkt mij duidelijk dat ik zeer tevreden ben met de aankoop en en doorlopen aankoopproces. Ik kan deze winkel van harte en gemeend aanraden.

naam 7D 29-10-2013

Winkel telefonisch en fysiek
goed bereikbaar goede parkeermogelijkheid. Duidelijke website. Betaling op diverse manieren mogelijk. Er wordt heel goed gecommuniceerd over aankoop en bestelling.

Buitengewoon !!, Camera Eos 7D
Drie keer problemen, twee maal,door uitstekende bemiddeling, binnen de garantie periode vlot opgelost.
Derde probleem ( buiten de garantie ),was gerelateerd aan laatste reparatie.
Rekening voor herstel loog er niet om. Uitsluitend door beijveren en aanhoudend contact van Cameraland met Canon, kreeg ik zonder enige kosten een geheel nieuwe camera . Cameraland kan bij mij niet meer stuk.

Assortiment
Zeer brede collectie, bijna alles op voorraad. Ook aanvullende en specialistische artikelen.

Aanbeveling
Deskundig en buitengewoon klantvriendelijk personeel.
Uitstekende voorlichting
Bij problemen echte aandacht voor de klant men neemt zijn verantwoordelijkheid met een serieus oplossingsgericht beleid.
Alles heel betrouwbaar.

J. Pot 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Goede parkeergelegenheid.

Altijd professionele hulp.

Assortiment
Je kan het niet zo gek bedenken maar Cameraland heeft het.

Aanbeveling
Weinig wachttijd en uitleg is top.

Extra toelichting
Als je het bovenvermelde gelezen hebt dan heb ik verder geen op of aanmerkingen meer.

Cees Jongejan 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vindt het heel erg handig om een goede fotospeciaalzaak binnen mijn reisbereik te hebben.
En de sfeer die de werknemers uitstralen maken het voor de hobbyist heel makkelijk om even binnen te wippen voor een vraag en of een probleem.

In de afgelopen jaren ben ik op vakkundige en vriendelijke wijze voorzien van de voor mij benodigde informatie.
ook op de toch wel druk bezochte themadagen was er altijd tijd en een specialist die mijn vragen prima kon beantwoorden.

Assortiment
Het geboden assortiment is heel breed, maar wel mooi toegesneden op de klanten van cameraland.

Aanbeveling
Met de vakfotograaf achter de toonbank!! Wat wil je als vragende hobbyist nog meer.
Ook ademt het bedrijf de sfeer van ontmoetingsplaats uit, ik heb daar ook met mede hobbyisten kunnen spreken of een aanschaf die ik voornemen was te doen. Op basis van hun praktische ervaringen, aangevuld door de die van de Cameraland specialist, heb ik soms mijn aanschaf in positieve zin aangepast.

Cor Mooij 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door de prettige uitleg van de verkoper

Niet goed- geld terug

Assortiment
Zo'n groot assortiment vindt je nergens

Aanbeveling
Omdat daar professionals werken die je alles kunnen vertellen

Extra toelichting
Gewoon een TOP zaak die een pluim verdiend.

Mary de Boer 29-10-2013 Via de website gekocht

Ik belde met een vraag over mijn bestelling maar zag te laat dat het al even over 18 uur. Geen probleem voor de medewerker die ik aan de lijn kreeg, als ik een momentje had zou hij de computer weer even opstarten ! (Toch maar even volgende ochtend teruggebeld..)

Extra toelichting
Of je nou in de winkel komt of via de telefoon, als je advies wilt, wordt er ruim de tijd genomen voor uitleg en om alle mogelijkheden door te nemen. Natuurlijk willen ze verkopen maar je krijgt toch het gevoel dat een tevreden belangrijker is.

Margaret2013 29-10-2013

F.Otograaf 29-10-2013 Via de website gekocht

Nico Schaper 29-10-2013 In de winkel gekocht

Snelle en goede levering

Zeer goede voorlichting

Assortiment
Zeer ruim assortiment en alles op voorraad

Goede winkel

e. de ruijter 29-10-2013

Op de webside van Cameraland vind ik alle relevante info die ik nodig heb voor een eventuele aankoop. Webside is duidelijk en overzichtelijk met een goede zoek-fucntie

Als ik weet wat ik wil aanschaffen en ik heb na onderzoek op het web toch nog vragen over het product dan krijg ik via de telefoon of in de winkel antwoorden van mensen die kennis van zaken hebben, zonder dat ze hun mening op dringen.

Assortiment
Alles wat ik heb willen verkrijgen op foto-gebied of een verrekijker was zonder probleem te verkijgen.

Aanbeveling
Reden dat ik deze winkel aanbeveel is de ruime keuze mogelijkheid in het assortiment, uitstekende product kennis, vriendelijke manier van service en ook niet onbelangrijk een goede prijs stelling van de te leveren producten.

Extra toelichting
Ik moet om bij Cameraland te komen een aardig stuk rijden (ik woon nl. in Uithoorn). Dat doe ik niet als ik niet verzekerd ben van een goede Service, Klantvriendelijkheid, Productkennis en een correcte prijsstelling van de te leveren producten. Prijsstellin is wel van belang maar niet het belangrijkste want vaak kan ik hetzelfde product dichter bij huis iets goedkoper vinden en zeker als ik het via het WEB zou bestellen. Dit soort producten wil ik eerst in mijn handen hebben voordat ik tot aanaschaf over ga.

Merijn Kuiper 29-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

De camera was pas net uit. even gebeld, ik werd netjes te woord gestaan over de levertijd,

Theo Vlug 29-10-2013

wat je zoekt is er.

snelle verzending.

groot.

Extra toelichting
thuis kiezen en alles snel thuis hebben.

TjMBakker 29-10-2013

goede website, makkelijk te vinden. Orderlijk en op merk.

Vlotte bediening in de winkel. Altijd voldoende personeel welke ook nog deskundig is.

Assortiment
Goed, en veel ruime keus.

Aanbeveling
Dat motiveer ik met mijn commentaar bij gemak, service en assortiment. Duidelijk dus.

Extra toelichting
Kortom, cameraland is typisch een voorbeeld van een winkel dat zijn kansen op de internetmarkt heeft gepakt. Daar houdt ik van! prima mensen, assortiment en scherp geprijst.

Ketema 29-10-2013

Onwijs aardig personeel

Er wordt tijd voor je genomen en alles wordt heel duidelijk uitgelegd.

Assortiment
Wij wisten ongeveer wel wat we wilde maar er was keus genoeg.

Aanbeveling
Gewoon een hele prettige winkel

Extra toelichting
Al met al bezette de winkel aardig en vooral deskundig personeel, was er keuze genoeg en goede service

Guus la Chapelle 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is gemakkelijk bereikbaar, parkeren gratis en voldoende ruimte

Er wordt voldoende tijd genomen om je te orienteren en eventueel te beslissen over een geplande aankoop

Assortiment
Bijna alles v.w.b. fotografie en aanverwante artikelen voorradig en toonbaar

Aanbeveling
Als je zelf goede ervaringen hebt, is het niet erg moeilijk om deze winkel, al of niet Internet, aan te bevelen!

Extra toelichting
Ter zake kundig personeel en zeker ook de eigenaar, vereenvoudigen je beslissing positief. De fysieke winkel is uitstekend bereikbaar, er is voldoende gratis parkeergelegenheid om je vervoermiddel te parkeren om zodoende je aankopen gemakkelijk mee te nemen.

hevvy 29-10-2013 In de winkel gekocht

Tom Mak 29-10-2013 Via de website gekocht

Binnen een paar klikken gevonden en goed bekeken

Het apparaat stond keurig in de winkel te wachten toen ik kwam. Ik woon in de buurt anders was het meteen aan mij gezonden. Dit was gemakkelijker.

De keuze was ruim genoeg, er zijn niet zoveel 35mm negatieffilm scanners

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel en webshop graag aan anderen aan, ook de prijs is gunstig!

Extra toelichting
Kortom alle hiervoor genoemde punten n zijn prima in orde de levering was onmiddellijk en men had ook nog de tijd voor een paar instructies geen dozenschuivers dus. Een aanrader!

Kees en José 28-10-2013 In de winkel gekocht

Zijn tevreden

luisteren goed naar de wensen van de klant

ruime keuze

Aanbeveling
je kan daar heel goed terecht

Extra toelichting
je wordt daar heel goed geholpen

Heij001 28-10-2013

Rochella Q 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk te bereiken, je word snel geholpen en alles staat duidelijk aangegeven.

In de winkel werd ik geholpen door iemand die verstand had van de producten,hij gaf duidelijke uitleg. Liet me zien hoe alles werkte en gaf me advies.
Geen verkoop praatje maar echt advies.

Assortiment
Groter assortiment dan ik verwachtte, goede prijzen.

Aanbeveling
Alles is duidelijk, oprechte winkelmedewerkers met kennis. De producten zo goed en goedkoper dan anderen.

Extra toelichting
Ik voelde me welkom, goed geholpen en blij met mijn nieuwe aankoop. Later bleek ook alles wat me verteld was te kloppen. Dit is zeker de winkel waar ik mijn verdere aankopen zal doen!

saskiavantooren 28-10-2013

bestellen gaat simpel en gemakkelijk

team staat goed klaar met informatie en advies

C.R. Plantinga 28-10-2013 In de winkel gekocht
Breda

Je ziet snel wat je nodig hebt

Sd medewerkers stellen zich behulpzaam op en
leggen goed uit hoe e..a werkt

Assortiment
In de meeste gevallen vind ik wat ik zoek.

Aanbeveling
Het is een plezierige zaak, waar ik goed en correct geholpen wordt

Extra toelichting
Zoals aangegeven een prettige zaak. Omdat het er altijd druk is, moet je soms wel even op je beurt wachten, dat is een minpuntje, maar geeft tevens aan dat er veel mensen klant zijn bij Cameraland

advanweezel 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er werd goed de tijd genomen om me over mijn aankoop voor te lichten

Assortiment
Ik had veel eerder naar Cameraland moeten gaan. Ik liep door mijn manier van handelen altijd tegen dezelfde problemen op. Dat lijkt nu voorbij

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanraden om naar Cameraland te gaan voor advies

Extra toelichting
Ik moest ieder twee jaar een camera kopen omdat ik er te slordig mee omging. Ik heb nu een camera die daar tegen kan.

marinus de jong 28-10-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijke winkel
Ruime voorraad.

Je wordt vriendelijk geholpen en men neemt alle tijd voor je als klant ook, als je aangeeft nog niet aan te schaffen

Assortiment
Van alle produkten zijn meerdere merken en type's voorradeig

Extra toelichting
Is een goed voorziene firma die zich inzet voor de klant. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel.

Webbes 28-10-2013

Goed toegankelijke website en alles goed te vinden

Snelle levering van bestelling en goed info rond voortgang

Assortiment
Ruim assortiment, zker zo goed als vergelijkbare webshops; vele merken en veel soorten producten

Aanbeveling
Goed ervaring met bestelling; snelle levering

Extra toelichting
In vergelijking met andere webshop duidelijk wat beter ten aanzien van website en assortiment. Levering op goed niveau

Wim Nijenhuis 28-10-2013 Via de website gekocht

Kon telefonisch bestellen, Harry van de helpdesk heeft er alles aam gedaan on tijdig te leveren.(voor de vacantie!)

Werd keurig op de afgesproken dag bezorgd!

Assortiment
Is het enige bedrijf die deze adapter snel kon leveren.

Aanbeveling
De afstelling van de camera voor digiscoping was mij niet bekend. Harry heefd e.e.a. nagevraagd en snel opgelost!

Extra toelichting
Prima service! en komen afspraken na!

MissDoosiee 28-10-2013

Ik werd in de winkel gemakkelijk geholpen alles was er duidelijk met een goede uitleg

Er was goede service. Ik werd gelijk geholpen op een hele vriendelijke manier en werd goed geinformeerd.

Assortiment
Er was naar mijn mening een ruim assortiment. Ik keek mijn ogen uit en had voldoende keuze. En er werden mij ook dingen aangeraden waar ik erg blij van werd

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanbevelen aan iemand anders omdat ik totaal geen negatieve dingen heb meegemaakt met deze winkel

Extra toelichting
Top winkel waar ik altijd dingen koop voor mijn fotografie wanneer nodig

W Rood 28-10-2013 Via de website gekocht

Ik geef een 9 omdat ik het
bestel proces wel makkelijk
vond gaan.

Ik belde voor info over een
camera en werd heel goed
geholpen

Assortiment
Ik vind de winkel er mooi uit
zien,maar kon niet alles
vinden wat ik voor ogen had.

Aanbeveling
Ik geef een 9 voor de winkel.

Extra toelichting
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen.

E van Royen 28-10-2013 In de winkel gekocht

Jullie hebben alles

Uitstekend, geen enkel probleem toen er net een nieuw type videocamera uitkwam nadat ik al gekocht had om deze zonder gedoe weer terug te nemen en om te ruilen !

Alles voorhanden

Extra toelichting
Enige bezwaar is dat de verkopers zo goed hun klanten helpen dat je nog wel eens op je beurt moet wachten. Afspraken systeem zou misschien helpen.

Gertie R 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Veel keuze, goed advies. Durven discussie met je aan te gaan dat iets niet handig is om verkeerde aankoop te voorkomen.

Voorals nog goede service bij aankoop. Geen gebruik van service verder hoeve te maken omdat camera goed werkt.

Veel kei
Uze, met veel assesoires, dus goede keus

Aanbeveling
Prijs kwaliteitverhouding is goed.

Extra toelichting
goede service, kennis van zaken, nemen ook bij drukte tijd voor je. Inventariseren goed wat je met je camera wilt en kunt en geven op basis daarvan aanschafadvies. Dringen niets op.

Statiefje-X 28-10-2013

Artikel was in het overzicht makkelijk te vinden en aan winkelwagen toe te voegen waarna meteen aankoopbedrag duidelijk was.

Snelle bezorging

Assortiment
Uitgebreide en overzichtelijke website met artikelen van en voor alle merken.

camera1962 28-10-2013

aankoop verliep prima

prima te woord gestaan, toen ik aanspraak moest maken op garantie van het product

goede aanbieding

zal zeker aanbevelen

Extra toelichting
Prima onlineshop en tevens voor mij ook goed bereikbaar om te bezoeken

muhapi60 28-10-2013

Ziet er goed uit

Assortiment
Er is een grote voorraad

Aanbeveling
Jazeker dat heb ik al gedaan

Extra toelichting
Ik vond dat de verkoper mij de Flitser in een te hoog tempo heeft proberen uit te leggen ik heb hem wel gekocht Maar de uitleg had van mij wel in een rustiger tempo gemogen hij had hem al ingepakt voor ik beslist had of ik hem wel wilde kopen.

FreekJ24 28-10-2013

Goede service maakt kopen gemakkelijk.

Zeer deskundig en vriendelijk, konden mij snel adviseren over mijn aankoop.

Assortiment
Ruim en het benodigde onderdeel (lens) was op voorraad dus mij hoor je niet klagen.

Aanbeveling
Al jaar en dag dat ik mensen Cameraland adviseer, mede vanwege de bovenstaande punten.

Extra toelichting
Feit dat ik binnen 10 minuten tevreden met de juiste lens weer de winkel verliet, is voor mij reden genoeg om de hoogste scores toe te kennen.

esther kannegieter 28-10-2013 In de winkel gekocht

persoonlijk advies, laagdrempelig

Ik ben een paar keer teruggeweest met vragen, waar ik dan antwoord op kreeg. Camera en accesoires werden gebuiksklaar gemaakt. Advies gekregen om een avond en een dag een curus te volgen, ben bij dat ik dat gedaan heb. Camera heeft absoluut een meerwaarde gekregen

Assortiment
keus uit veel accesoires, ik iwst al wleke camera ik wilde

Aanbeveling
kundig advies, er werd de tijd voor je genomen

Extra toelichting
Ik heb eignelijk te lang gewacht met aanschaf, te kort voor vakantie naar thailand, maaar ik denk dat ik genoeg weet om vakantiefotos heel veel extra's mee te geven

Conny2013 28-10-2013

Ik heb het product in de winkel gekocht en het pesoneel is zeer deskundig en luistert goed en geeft heel goede adviezen en smeren je geen onnodige dingen aan. Ze nemen alle tijd voor je.

Aanbeveling
Het assortiment is zeer uitgebreid en bij de producten staat duidelijk wat en waarvoor het is.

HW1953 28-10-2013

Door allereerst de selectie en vervolgens het zoekargument goed in te vullen had ik snel een ovezicht van wat ik zocht.

Menkwam al spoedig naar mij toe in de winkel om te vragen of zij mij konden helpen. Na daar positief op gereageerd te hebben en verteld waar ik naar op zoek was werd mij gevraagd naar de camera en lens waar ik het polarisatiefilter voor wilde gebruiken. Tevens voor welk doel. Ook zocht ik naast mijn rugzak een kleinere tas om mijn toestel inclusief lens en wat kleine zaken mee te kunnen nemen. Ook daar adviseerde hij mij prima, had zelfs een leuke aanbieding voor mij.

Assortiment
Hele ruime keuze van allerlei zaken. Voor wat ik zocht was alles op voorraad dus ik kon het direct meenemen.

Aanbeveling
Voor mij lekker dicht in de buurt, prima service en advies.

Extra toelichting
Veelal bekijk ik eerst de gebruikersvriendelijke website en ga vervolgens naar de winkel. Ik kom al heel wat jaar bij Cameraland over de vloer. Altijd weer keer ik tevreden huiswaarts.

Aad1944 28-10-2013

Het verhaal en artikel staat duidelijk op de website en was gemakkelijk te vinden.

Ik had het verkeerde artikelnummer ingevuld, ik heb een Canon maar ik had het artikel van een Nikon ingetoetst, kon het zonder probleem ruilen. Niks geen moeilijk gedoe.

Assortiment
breed assortiment en in alle prijsklassen.

Ik zal het zeker doen.

Extra toelichting
Prettige winkel met vakkundig personeel ( medewerk(st)ers) ik kom zeker weer terug als ik wat nodig heb.

Pieter Huygens 28-10-2013 In de winkel gekocht

gemakkelijk te bereiken
makkelijk parkeren
in een winkelcentrum

artikel zonder enig bezwaar besteld en snel geleverd en kosteloos

Assortiment
thuis in veel aspecten van de fotografie en een compleet assortiment

Aanbeveling
super winkel en deskundig personeel en dat tegen een concurende rijs

nicohoek 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

nagenoeg alle producten zijn op voorraad (en bovendien kan je dat tevoren op de site vaststellen). Dat geeft de mogelijkheid de 'look-and-feel' zelf te beleven.

Het deskundige personeel heeft verstand van zaken. Wat de 1 niet weet, dat weet de collega. Ook aftersale (voor zover een enkele keer nodig) is prima en klantvriendelijk.

Assortiment
Producten veelal op voorraad en, waar niet, snel beschikbaar. De prima relaties met de leveranciers dragen er toe bij dat nieuwe zaken als eerste beschikbaar zijn voor de klanten van Cameraland.

Zonder enige reserve.

Extra toelichting
Het mag duidelijk zijn dat mijn indrukken over een periode van enige jaren zeer positief zijn. Ook waar Cameraland niet de goedkoopste aanbiedingen heeft zal ik toch eerst naar Cameraland gaan.

John William Bosch 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mijn gemak bij het bestellen was goed.

het enige wat wat verwarring schiep was dat ik de camera graag in de winkel wilde betalen. vervolgens verscheen er online dat de camera geleverd zou worden.

na telefonisch contact was alles weer zeer duidelijk

ik ben zeer professioneel en goed geholpen.
men had op alles een goed antwoord en werd hierdoor dus ook goed geholpen

zeer uitgebreid.

zelf was ik zeer gericht opzoek naar een product. Voor deze range waren bijna al mijn opties aanwezig

Aanbeveling
ik zal deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden kennissen of collega's.

dit door de zeer vriendelijke en professionele houding van de medewerkers.

Extra toelichting
Als ik jullie mag beoordelen met een cijfer krijgen jullie zeker een dikke 10 van mij. Ik ben nog steeds heel blij met mijn product, waar ik door jullie hulp ben uitgekomen. Ik zal zeker nog eens terugkomen, en anderen jullie aanbevelen. veel geluk nog met de beoordeling en hoop dat jullie die 10 ook echt krijgen.

bethlehem 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

goed bereikbaar en overzichtelijke website

goed klant gericht geholpen

Assortiment
voor iedereen wat. Nieuw, tweede hands, camera en filmrecorders. binnen elk budget.

Gewoon heengaan

liselotteschoofotografie 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Email, bellen of langsgaan in de winkel het maakt niet uit de mensen van Cameraland staan altijd voor je klaar.

Aanbeveling
Ik zou iedere fotograaf van beginnend tot professioneel cameraland aanraden omdat ze persoonlijke service op hoog niveau leveren.

Extra toelichting
snel, professioneel, persoonlijk, klantgericht, hulpvaardig