Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geart 23-03-2021

Prima en snel telefonisch toelichting op de microfoon die ik op het oog had. Besteld. Volgende dag in huis! Compleet blij!

Paula 23-03-2021

Ik zocht een nieuwe camera. Vanwege covid telefonisch een afspraak gemaakt en al doorgenomen wat ik ongeveer wilde. Bij aankomst lag er al een mooi setje voor me klaar. Er werd goed meegedacht bij wat ik zocht. Heel fijn!

Katharina Kropp 23-03-2021

In verband met de corona maatregelen had ik deze keer een tweedehands lens via de website besteld ipv in de winkel gekocht. Lens voldoet aan mijn verwachting, levering kwam snel, dus ik ben erg tevreden. Enig minpunt : bijbestelde zonnekap werd een dag later geleverd. Wat mij betref was ik graag gevraagd worden of ik de levering een dag later maar dan compleet had willen ontvangen. Dat had (cameraland 😉) verzendkosten gescheeld en het milieu minder belast.....

Jan Willem 23-03-2021

Vorige week een jonge tweedehands Olympus omd em1 mark iii camerabody gekocht: goede informatie en foto's op de website. Levering keurig op tijd en camera ziet precies uit zoals ik mocht verwachten op basis van de foto's op de website (in mijn geval: nieuwstaat). Prijs ook in orde. Paar jaar geleden ook al een tweedehands PRO objectief aangeschaft en ook daar ben ik heel tevreden mee. Ruim assortiment.

Paul Mangé 23-03-2021

Zeer recent een mooie camera body en fotobewerkingsprogramma bij Cameraland aangeschaft/ besteld. Ik kreeg binnen een halve werkdag al een bevestiging dat de camerabody onderweg was en een mail met een korte toelichting voor de fotobewerkingsprogramma. Goede service!

Jan Kortekaas 23-03-2021

De bestelling werd supersnel afgeleverd op de dag en binnen het tijdsblok wat daarvoor was aangegeven.

OpaSik 22-03-2021

Via het internet een winkel gezocht die statieven verkocht en kwam al snel uit bij Cameraland, en wat ook prettig is deze winkel is vlak bij mij in de buurt.
Ik heb contact gehad met een medewerker van de winkel en ben zeer te vrede over de kennis en vriendelijkheid van de medewerker.
Zal er zeker weer een aankoop doen als dit weer nodig zal zijn.

eddy 22-03-2021

Ik had een afspraak gemaakt om accu’s met oplader tekopen in de winkel werd goed ontvangen en heb wat ik wilde gekocht het was op voorraad prima winkel

M van Outheusden 22-03-2021

Goede service, snelle levering en scherpe prijzen.
Online direct contact en advies gekregen.

Fred 22-03-2021

Prima geholpen en prima uitleg in de de winkel van voor- en nadelen van camera en accessoires.

Jan-Kees 22-03-2021

Keurig geholpen met het maken van de juiste keuze voor apparatuur. Ik kom hier zeker terug.

Jacob Schenkel 21-03-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het artikel waar ik gekozen voor heb in 3 termijnen zonder rente mocht betalen en dat hoor en zie je eigenlijk nergens anders, en verder waarom ik voor cameraland gekozen heb is de hele snelle levering toen ik het artikel bestelde had ik nog precies een kwartier over om het artikel de volgende dag in huis te ontvangen en dat gebeurde inderdaad vandaar de waardering een 10 voor deze fantastische winkel komt nog bij als ik later nog een bestelling wil plaatsen dan ik direct aan deze winkel ga denken.

Pauline 21-03-2021

Vriendelijk, vakkundig geholpen. Goede uitleg en productinformatie. Ik kom zeker terug.

Rudi Vollenga 21-03-2021

Op tijd geholpen alles volgens afspraak goede uitleg en volgende dag lens bezorgd meteen uitgetest ,
Super goede lens de Tamron 18-400 mm

Renée 21-03-2021

Snelle levering. Nadien ben ik ook goed geholpen bij het antwoorden op vragen over het product.

Paul Gerrits 21-03-2021

Hele prettige manier van zaken doen, professioneel, vakkundig en ze bieden een reële inruilprijs of zeggen eerlijk dat er voor ‘n bepaald type geen markt meer is. Helaas is er veel van de nieuwe apparatuur niet leverbaar maar daar kunnen zij niets aan doen. En door rekening te moeten houden met alle corona voorschriften is het vanzelfsprekend afstandelijker en aan tijd gebonden. Hopelijk krijgen we over enkele maanden onze vrijheid terug en dat er bij het bezoek aan Cameraland weer gelegenheid is voor de koffie, na twee uur rijden, met het praatje over ons mooie vak.

Michael Lasoff 20-03-2021

Levering van mijn twee lenzen (Sirui anamorphic 50 mm en 24 mm MFT) was zeer snel bezorgd en prima in order. Ik ben dolblij met deze lenzen en was ontzetten tevreden over de snelle levering. Andere bedrijven hadden ze niet allebei in voorraad maar Cameraland wel. Geweldig!

Ben 20-03-2021

3rd time I order via Cameraland. Quick processing and reliable stock information. Orders all received the day after purchase at the chosen collect point or at home. Packing is well done and protects correctly the lenses ! Thank you for your professionalism !!!

Jan van Ee 20-03-2021

In de corona periode heb ik in de winkel een nieuwe camera gekocht. Uitstekende afspraken over kunnen maken met in acht neming van de corona richtlijnen! Heel prettig geholpen, uitstekende uitleg en een leuk gesprek, met koffie. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen!

Herbert Kwak 20-03-2021

Telefonisch een afspraak gemaakt om een bepaald camera/lens-combinatie te kopen in de winkel, mijn zoektocht besproken met de verkoopadviseur in de winkel, een goed onderbouwd advies gekregen, aangevuld door een aantrekkelijk aanbod voor een combinatie met een aanvullende lens. met een goed gevoel weer naar huis gereden.

S. Boons 20-03-2021

Ik had elders een gloednieuwe dslr gekocht maar vond deze niet prettig werken.
Cameraland heeft me begeleid in de switch naar de juiste mirrorless camera. Geen moment spijt gehad van deze inruil. Professioneel advies, top service en een mooi bod voor mijn vorige camera. Je hebt hier echt het gevoel dat ze naar je luisteren en je serieus nemen. Ik kom hier zeker terug!

Decaro 20-03-2021

Snelle en juiste levering, uitstekende verpakking, goed materiaal. Was zeer tevreden over de ganse lijn.

Bas Plomp 20-03-2021

Na eindelijk besloten te hebben om een eerste camera te kopen zijn wij begonnen met zoeken, maar wat is de keuze toch enorm! Wij dachten 2 goede keuzes te hebben en ben toen voor advies gaan bellen met de winkel, er werd ruim de tijd genomen om een goede uitleg te geven. Uiteindelijk waren de camera's die wij hadden gekozen niet zo goed voor waar wij het gaan gebruiken (food/product fotografie maar ook op reis moet hij mooie foto's kunnen maken). Er werd ons een camera aangeraden (Fujifilm XS-10) binnen ons budget en goed onderbouwd, zonder door te drukken hebben we de tijd gekregen er ook zelf nog even over na te denken.

Uiteindelijk om 17.00 besloten het te doen, we hadden een mooie deal gezien van de camera body + lens en die wilde we uiteraard het liefst meteen ophalen. Cameraland had de deal niet meer maar hebben toen zelf weer het pakket samengesteld en toch geregeld dat wij hem om 17.45 konden ophalen, echt wat een service!

Wij zijn dus super tevreden en komen zeker terug voor alles wat we nodig hebben!

Arjan 19-03-2021

CameraLand is een goede, klantvriendelijke winkel en webshop met een breed aanbod aan camera, zowel nieuw als tweedehands. de medewerkers hebben wat je vraagt zo paraat. Ik heb zelf een Canon 750 D gekocht en ben benieuwd. Gewoon garantie op een tweedehands toestel is top!

Paul 19-03-2021

Cameraland is zo’n beetje mijn hofleverancier voor fotografie geworden intussen. Zelfs in deze coronatijd weten ze de winkelervaring een plezier te maken. Vaklui die ook in zijn voor een gezellig praatje. De webshop? Een prima alternatief in deze tijden of als je verder weg woont, de service blijft ongekend hoog. Maar, ik mag graag een stukje reizen voor een bezoek aan de winkel 😃