Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 441 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ben Haeck 12-03-2021

Met een duidelijke makkelijk toegankelijke website maakte een snelle levering mogelijk!

Vicky de Gruijter 12-03-2021

Zeer snelle levering, goede informatie voorziening en fijne website.
Jelmer telefonisch gesproken en kundig geholpen met mijn keuze.

A.Kemp 12-03-2021

Ik ben zeer tevreden over Cameraland en het personeel. Ze geven een goed advies mbt tot apparatuur, of het nu een camera of aanverwante artikelen betreft. Heb al de nodige camera's en lensen aangeschaft.

W.S.Zuniga T. 12-03-2021

goede service en aandacht voor de klan,took erg snel antwoord op de vragen.

Esther 12-03-2021

Heb ooit eerder een bestelling hier geplaatst en dat is me toen prima bevallen.
Ook deze keer weer een goede en snelle levering van mijn producten.

Pro filmcameraman 12-03-2021

Goede service! Er word meegedacht, oplossingen bedacht, mensen met hart voor de zaak.
Zelfs (ongebruikte) apparatuur terug kunnen geven na 2 maanden (mijn eigen schuld, zij hadden alle recht om het niet terug te nemen).

Leonoor 12-03-2021

Twee items besteld, een Qxd kaart en een accu. Moest even wachten op mijn Nikon accu, maar deze is uiteindelijk gewoon netjes geleverd. Levertijd was op voorhand niet bekend, dus tussendoor even geïnformeerd. Altijd snel reactie daarop gehad. Verder fijne shop en mooi assortiment!

Arnold 12-03-2021

Goede prijs en prima service. Overzichtelijke website en heel breed assortiment. Daarnaast ook een prachtige fysieke winkel in Alkmaar

Wesley Huls 10-03-2021

Prima winkel met snelle online en offline service! Nu bijna een jaar geleden mijn Sony a7iii (tweedehands). Geen enkel probleem mee gehad, mede door het goed kwalificeren van de staat van het product.

Marcel 09-03-2021

Na enkele dagen had ik spijt mbt inruil van mijn Leica voor een nieuwe Sony camera. Ik kon de ruil een week later zonder problemen ongedaan maken. Ik ben bijzonder genereus geholpen en heb zelden zo'n klantvriendelijk bedrijf meegemaakt. 'Als jij weer blij bent, zijn wij ook weer blij' aldus een ervaren verkoper. Ik weet voortaan wie ik moet aanbevelen en waar ik mijn volgende camera aanschaf !

Frank 09-03-2021

Ondanks Corana goed ontvangen in Alkmaar. Mooie shop die als een snoepwinkel voor de fotograaf overkomt. Inruilcamera aangeboden en andere camera aangekocht. Professioneel goed begeleid door de verkoper.

Johan 09-03-2021

Na telefonische afspraak precies op de afgesproken tijd geholpen. Vriendelijke medewerkers die goed weten waarover zij praten. Ik heb de overstap gemaakt van spiegelreflex naar een systeem camera en ben daar goed over geïnformeerd. Ik ging met een heel goed gevoel de winkel uit en na een week heb ik nog steeds dat goede gevoel.

Truus van Seters 09-03-2021

Ik ben snel en goed geholpen. Een fout van mij bij het invullen van de bestelling(teveel betaald) is door Cameraland herstelt. Het teveel betaalde geld heb ik netjes terug gekregen. Goede service!

Trudy 09-03-2021

Duurde wel wat lang maar er werd keurig over gebeld dat het iets langer duurde.
En ik hoefde geen verzendkosten te betalen👍

Peter Scholten 09-03-2021

Allereerst heeft Cameraland een geweldig mooie en duidelijke website. Goed overzichtelijk en gemakkelijk te “ bedienen” vergeleken met diverse andere website. Zelf heb ik eerst ook nog telefonisch geïnformeerd naar het door mij bestelde product en ook telefonisch was het contact top! Snelle verbinding en goed advies van de betreffende verkoopmedewerker. Product was snel in huis en zeer goed verpakt tijdens transport. Daar is dus goed over nagedacht vanwege het feit dat er kostbare en kwetsbare elektronica in de doos zat! Kortom: fijn bedrijf met goede medewerkers. P.S te Hoorn

J.Visser 09-03-2021

Na aangegeven te hebben dat wij een nieuwe verrekijker wilden hebben waarvoor ik de volgend dag op afspraak naar de winkel zou komen, stonden er al verschillende mogelijkheden klaar, kreeg prima informatie waar je op moest letten bij de aankoop en welke voor ons het beste zou zijn. Er werd ruim de tijd voor genomen om een totale uitleg te krijgen van de gekozen verrekijker. Kom zeker terug bij Cameraland

Niek 09-03-2021

Cameraland biedt een uitstekende service. De mensen zijn behulpzaam, zeer deskundig, snel. Top!

bennie 09-03-2021

een simpel oplaadsnoertje besteld,daar doen ze net zo veel moeite voor als je een duurdere camera besteld,klasse cameraland

Ronald 09-03-2021

Goede service, vakkennis en klantgericht!

En als er iets verkeerd gaat wordt het gewoon weg direct opgepakt en opgelost!

Chantal 09-03-2021

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Werd snel geholpen en heb met vertrouwen mijn camera aangeschaft.
Ik ga zeker in de toekomst hier vaker kopen.

Alice Van der Heide 09-03-2021

Ik heb veel gezocht op verschillende websites om een keuze te kunnen maken voor een verrekijker.
Het was duidelijk dat ik ging voor de Bynolt Stork.

Cameraland leek me een eerlijk en degelijk bedrijf

Albert Roosenburg 09-03-2021

Uitstekende service en chat ondersteuning over het verloop van mijn bestelling.
Had het idee dat mijn bestelde camera nog maar koud in de winkel was en ik werd gebeld!

Jean-Paul 08-03-2021

Correcte omschrijving van het product. Zeer snelle levering. Ik heb de verrekijker kort getest en hij voldoet aan alle verwachtingen.

van de Laar 07-03-2021

Spullen gekocht en zijn snel en onbeschadigd geleverd. Fijn maar je weet pas wat service is als er issues zijn.
De lens heeft een vast zonnekap en dat wist ik niet en aangezien ik veel filters gebruik niet handig.
Gelukkig doet Cameraland nergens moeilijk over...terugsturen en binnen 1 dag geld terug. Kortom: top bedrijf!!!

Cees Morsch 07-03-2021

Zeer complete winkel met fantastische service... Niet alleen heb ik mijn 'oude' Nikon camera body ca. 5 maanden geleden kunnen inruilen voor een relatief nieuwe zonder bijbetaling, ook een flink deel van mijn oude lenzen (5) heb ik voor andere conform mijn wensen kunnen inruilen zonder bijkomende kosten... Super service! Ook de wijze waarop men meedacht met mijn vragen en daar oplossingen voor wist te vinden, was van een niet eerder gekende professionaliteit, betrokkenheid en vriendelijkheid.

Ik heb de body na 4 maanden bij een Nikon servicepunt qua software laten updaten waarbij de kosten alsnog voor de helft zijn betaald door Cameraland.

Tenslotte heb ik 'om niet' een workshop mogen volgen in de Coronatijd waarbij er niet alleen alles aan gedaan was om dit conform de regelgeving te laten plaatsvinden, de inhoud van de workshop was ook voor mij als doorgewinterde fotograaf en filmer van echt toegevoegde waarde.

Voor mij kan Cameraland Alkmaar niet meer stuk!