Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ronniepaparazie 13-10-2013

Ik heb graag heb product in mijn handen voordat ik tot aankoop over ga. Professioneel advies is daarbij een welkome aanvulling.

Geduld als ik niet direct begrijp wat men bedoeld en mij attenderen op een inruil lens die bij mijn camera past i.p.v. een nieuwe te proberen te verkopen.

Assortiment
Als ik het hier niet kan vinden waar dan wel? Mochten ze toch iets niet in huis hebben dan kunnen ze het bestellen

Aanbeveling
Als ik goede ervaringen heb laat ik daar anderen ook graag van mee profiteren.

Extra toelichting
Als beginnend hobbyist in de fotografie werd ik door een collega op deze winkel geattendeerd en daar heb ik geen spijt van. Zelfs als ik even schuil voor een regenbui ben ik welkom en zie ik ondertussen weer nieuwe interessante dingen. Het personeel is in mijn ogen deskundig en behulpzaam en dat is wel zo prettig bij apparatuur als camera's waar ik niet dagelijks mee omgaan.

Kimiekim 09-10-2013

Geen Problemen ondervonden.

Alles mochten we testen en werd prima uitgelegd.

Tjitske Janet 01-10-2013

Bestellen is echt gemakkelijk. Alles staat er duidelijk en als je via Ideal betaalt heb je binnen een paar minuten al betaalt! :)

Zeer snelle levering en bij vragen kreeg ik dezelfde dag nog antwoord (online)

Extra toelichting
Mocht ik weer eens wat nodig hebben dan bestel ik zeker weer hier!

Tonnie2013 30-09-2013

Producten die je voor internetprijzen in N.H. dichtbij kunt bekijken, voelen en kopen.

Goede nieuwsbrieven met aanbiedingen, workshops en demodagen.

Assortiment
Kijk in de winkel en op Cameraland. nl het is leverbaar.

Aanbeveling
Goed assortiment en veel informatie.

J.Robinson 27-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed te bereiken en op site eenvoudig keuzes te maken

Vele cursussen mogelijk

Ook al koop je niet, nemen ze toch de tijd voor je om goed deskundig advies te geven

Assortiment
Ruime assortiment in winkel en op site

Aanbeveling
Hier ben je nog klant en geen nummer

Extra toelichting
Het is een goed gesorteerde winkel met veel accesoires en nette deskundige bediening/advisering

Linda2013 25-09-2013

Het doen van een aankoop is zeer gemakkelijk, maar soms wil je producten vergelijken en dat is lastiger.

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levertijd van je product. In mijn geval een cursus waarbij je op tijd een mail ontvangt met aanvangsdata.

Assortiment
Voldoende keuze en zeker ook in diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Op het gebied van fotografie echt een top site en winkel.

Ellenntje 25-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik had mijn polaroid 200si op de website gekocht en dat verliep allemaal prima. Zelf duurde het helemaal niet lang voordat mijn pakketje al aan de deur was!

Cameraland. nl 21-09-2013 In de winkel gekocht

Lekker dicht bij

Ik word altijd heel netjes geholpen bij elke vraag die ik stel word daar de tijd voor genomen, ondanks als het heel druk is

Assortiment
wat je ook zoekt op foto gebied is er, mocht dat er niet zijn word naar een oplossing gezocht.

Aanbeveling
De winkel is zeer overzichtelijk

Alex Konijn 20-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar/Hoefplan

Zeer tevreden over de service en het vertrouwen: alle verrekijkers kunnen buiten en voor de winkel bekeken worden op aspecten als gebruiksgemak en kwaliteit en helderheid. Daarbij besteden de medewerkers voldoende tijd aan mij, terwijl het best druk is in de winkel! Een defect onderdeel van mijn verrekijker werd kosteloos en kundig vervangen!

Assortiment
Er is een enorm aanbod aan verrekijkers en fototoestel in de zaak; en dan heb ik het nog niet eens over de assessoires. Dankzij deze keuzegrootte kan ik zelf een verantwoorde keuze maken voor een toestel.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel aan vanwege de professionele, hulpvaardige en en vriendelijke medewerkers, die ook over humor beschikken: het is altijd wel gezellig in de winkel.

Extra toelichting
Door de ervaring die ik met de zaak heb opgedaan weet ik dat ik hier kundig, vriendelijk, met humor en niet te duur wordt geholpen. Daarbij heb ik volop keuze!

Gerda van der Stoop 19-09-2013

Gemakkelijk te bereiken

Vriendelijk personeel en goed advies

Assortiment
Kom thuis met wat ik zoek

prima

Greenhorn 19-09-2013

Uitgebreide website veel info

Gewoon goed

Assortiment
Ze hebben toch (bijna?) alles!

Als zeer positief!!

Extra toelichting
Een winkel die met een uitstekend sortiment en bijbehorende kennis prima helpt.

chica65 19-09-2013

Er werd goed uitleg gegeven bij de aankoop van een compactcamera naast onze spiegelreflex

Assortiment
Keuze uit diverse merken.

Aanbeveling
Zowel bij de eerste aankoop van spiegelreflex als bij de aankoop van de compactcamera een goede ervaring gehad. Ook voor achteraf vragen stellen.

Rene Vis 19-09-2013

De website is duidelijke en overzichtelijk. Je komt snel uit bij de artikelen die je zoekt

Een aantal keer heb ik zonder problemen een defect of verkeerd besteld artikel terug kunnen brengen en gewoon mijn geld terug gekregen.

Bijzonder uitgebreid!

Aanbeveling
Goede service en kundig personeel.

dhiniNL 17-09-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk

best compleet

Leuk webshop

Extra toelichting
Leuk webshop met duidelijk en er is Fotowedstrijden en sale gedeelte. Love sale ;)

gerard van oostrom 17-09-2013

Ik woon in Heerhugowaard dat is relatief dichtbij voor een speciaalzaak op dit gebied, en ik vind het gewoon leuk om naar de winkel te gaan.

Ik heb nadat ik een nieuwe camera gekocht heb ook een nieuwe tas gekocht en de verkoper was heel behulpzaam met het proberen om alle spullen in de verschillende tassen op te bergen.

Assortiment
Kijk maar eens rond en vraag maar eens iets, voor mij is het een grote snoepwinkel!

Aanbeveling
Gezien mijn motivatie van de bovenstaande punten is het wel duidelijk.

Extra toelichting
Alle aspecten om het leuk te maken om naar een winkel te gaan zijn bij Cameraland aanwezig, daarom ga ik ook graag heen voor kleine spulletjes want dan heb je weer een reden om er te zijn.

michiel roling 17-09-2013 Via de website gekocht

In deze webwinkel vindt je goede producten, de informatie die je krijgt helpt je een goede keuze te maken.

Assortiment
Zeer volledig assortiment van de bekende merken. Ook heeft camerland Veel handige accessoires die je foto-uitrusting completeren.

Aanbeveling
Iedereen die een goed product zoekt zou deze winkel moeten kennen.

Jos te Schagen 16-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Product was op voorraad leverbaar en winkel is van mijn woonplaats goed bereikbaar.

Zeer deskundig advies en snelle bediening in winkel.

Assortiment
Zoeken op de website, zowel per merk als per product is efficiënt en snel.

Aanbeveling
Goede technische advies is een reder voor het wijzen van bekenden naar Cameraland. dat geldt ook voor het enthousiasme en vriendelijkheid van de medewerkers.

Extra toelichting
Overall zeer goede zaak. Breed en uitgebreid assortiment, gekoppeld aan deskundige adviezen.

van Kuijk64 16-09-2013

Ruime openingstijden en veel kennis zodat je snel en vakkundig geholpen bent.

Deskundig en vooral ook vriendelijk personeel.

Assortiment
Van alle producten is alles in ruime mate in de winkel aanwezig.

Aanbeveling
Omdat we zelf altijd perfect geholpen zijn, is het voor andere mensen misschien een goed idee om ook naar Cameraland te gaan

Bastard63 16-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar - Hoefplan

Je 'wandelt' simpel door het bestelproces

Medewerkers zijn professioneel en geven de juiste service

Assortiment is boven verwachting

Aanbeveling
Leuke winkel met kwaliteits materiaal

Extra toelichting
Niet alleen online, maar ook in de winkel goed geholpen

K.Klaver 16-09-2013

Doordat de meeste artikelen op voorraad zijn en je meestal gelijk geholpen wordt.

Medewerkers zijn gedreven en werken er vaak al wat langer, daardoor is er ook meer kennis.

Assortiment
de meest gangbare merken zijn aanwezig. Je moet toch als je iets wil kopen, het in je handen kunnen houden voor dat je het koopt.

Aanbeveling
Ik zou geen andere winkel hier in de buurt weten met zo'n volledig assortiment en kennis

zie boven

J.F.Feldberg 16-09-2013 Via de website gekocht

Via internet werd mijn garantieklacht snel en efficient behandeld, nadat ik in de winkel in Alkmaar was geweest.

Mensen in de winkel van Cameraland namen alle tijd om de zaken te regelen. Dat geeft een goed gevoel.

Assortiment
Voor zover ik dat kan bepalen, is het assortiment zeer groot en bied alle mogelijkheden.

Aanbeveling
Gezien het voorgaande heb ik mijn positieve ervaring reeds met meerdere mensen gedeeld

Zie mijn antwoorden

Marjolijn de Jongh 16-09-2013 Via de website gekocht

als je niet in de gelegenheid bent dat je een goede winkel in de buurt hebt is Cameraland een geweldig alternatief

op een probleem en/of vraag wordt je via e-mail vlug en vriendelijk geholpen

best wel uitgebreid, verschillende merken èn goed 2e hands materiaal

Aanbeveling
vanwege het assortiment en die mogelijkheid in 2ehands camera's enz.

Extra toelichting
ik kwam via facebook in aanraking met Cameraland en hoewel ik nog druk aan het sparen ben voor een grotere camera spreekt de (web)winkel me zo aan dat ik sterk overweeg om die dan daar aan te schaffen

J Bakker 1976 16-09-2013

Duidelijke en uitgebreide website en winkel in Alkmaar zit voor mij op 30 km afstand.

Nog geen problemen gehad met producten, maar een nieuwe body eos 60d gekocht, deze was niet op voorraad maar werd snel geleverd.
Daarbij was ook een goede uitleg en springen ze in op wensen van de klant

Assortiment
Ze hebben een groot assortiment, en wat niet op voorraad is wordt snel geleverd.

Aanbeveling
Ik zou Cameraland zonder nadenken aan iemand aanbevelen.

Extra toelichting
Een goede winkel met een groot assortiment en zeer gemotiveerd en vakbekwaam personeel.

J. van Oppenraaij 15-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemak vind ik niet erg belangrijk voor het zoeken naar een camera, accessoires of anders.

Ik had problemen met mijn statief en die zijn zonder problemen opgelost.

Assortiment
Cameraland is zeer goed voorzien van accessoires en camera's

Aanbeveling
Gezien mijn ervaringen zou ik Cameraland zeer zeker aanbevelen met de opmerking dat je echter niet zonder enige kennis van zaken er naar toe moet gaan. Bij de aanschaf van een verrekijker werd de beginfase namelijk waarvoor je de kijker nodig hebt door de verkoper overgeslagen!

Extra toelichting
Zie onder "aanbevelen bij iemand anders"

Sparkvark 15-09-2013

Goed, overzichtelijk website, betaalgemak.

Bij reclamatie direct antwoord en goede oplossingen.

M. Wegman 15-09-2013 Via de website gekocht

Ik vind de website van cameraland.nl erg duidelijk en overzichtelijk. Binnen een paar klikken ben je waar je wilt zijn. Bestellen en betalen verlopen ook erg makkelijk.

Hierop kan ik alleen mijn ervaring delen met betrekking tot bestellen. Prima en snelle levering. En vervoersbestendig verpakt!

Assortiment
Uitstekend assortiment! Ik mis niets.

Extra toelichting
Prachtige site-webwinkel. Kijk er vaak even op en droom van de volgende aankoop, welke absoluut bij camera.nl zal plaatsvinden!

1DvV 15-09-2013

makkelijk en overzichtelijk website. Goed aanbod

Assortiment
Een goed, ooverzichtelijk en concurerend aanbod, waarbij ook uit verschillende prijsklassen gekozen kan worden

zie hierboven. Een goede website

Extra toelichting
Alleen gebaseerd op website bezoek, uiteindelijk geen aankopen gedaan. Ben og tevreden met mijn laatste winkelaankoop (ook bij Cameraland)

Rob van der Waal 14-09-2013

prettig werkende website en levering volgens afspraak

Assortiment
is enorm, ik heb tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig heb

Aanbeveling
zie bovenstaande opmerkingen, aangevuld met scherpe prijzen!

Iemie Hiemstra 14-09-2013 In de winkel gekocht

6,5

Je wordt goed te woord gestaan en correct

ze regelen de klachten netjes en zo snel mogelijk

behoorlijk

Aanbeveling
ze behandelen je als klant waardig

Extra toelichting
je wordt er prettig en correct behandeld

Slang 14-09-2013

Goede website en genoeg parkeergelegenheid.

Mensen met kennis van zaken en nemen ruim de tijd voor je.Goede uitleg over de verschillende merken, b.v lenzen en zeker voor de amateur of beginnende fotograaf geldt dit.

Assortiment
Zeer ruim assortiment aan lenzen encamera's, zowel voor de pro als voor de amateur. Niet voorradig, dan is het binnen een paar dagen besteld en wordt men gebeld dat de materialen gereed liggen.

Aanbeveling
Door de ruime keuze aan lenzen en camera's en de goede uitleg over de aan te schaffen camera cq. lenzen.Tevens geeft men ook de mogelijkheid deel te nemen aan workshops in verschillende types van fotografie. Verder zijn de prijzen van de artikelen scherp ten opzichte van de cocurenten.Ook ruim aanbod van tweedehands materiaal.

Extra toelichting
Ik kom al geruime tijd als vakfotograaf bij cameraland over de vloer en wordt steeds goed en vakkundig geholpen en men luisterd goed naar de wensen van klant. In totaal geeft dit voor mij een prettig gevoel en niet dat het alleen om de poen gaat,zo van snel kopen en wegwezen en zoek het verder maar uit met de handleiding.

NielsDV 14-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te gebruiken website ,snel en duidelijk.

Zeer snelle en vlotte service.
Directe medewerking.

Assortiment
Groot assortiment tegen een goede prijs.

Aanrader!

Extra toelichting
Snelle service en een zeer uitgebreid assortiment !

keviNikon 14-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. De informatie die je moet opgeven is redelijk standaard bij online aanmeldingen. Tevens gaat het betalen ook makkelijk

Service is gewoon goed, ik heb geen klachten maar aan geen ervaring met de klantenservice of retour sturen. Wel ben ik in de winkel geweest waar ik met diverse vragen heen ben gegaan en hier uitermate goed en professioneel werd geholpen. Er werkt personeel met verstand van zaken.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende en uiteraard heb ik wel eens gezocht naar iets wat ik hier niet vond. De prijzen zijn goed concurrerend met andere sites

Aanbeveling
Ik ben dik tevreden over deze winkel dus dan wil ik andere ook graag kennis laten maken met deze goede winkel

Extra toelichting
Leuke maar wel iets te drukke winkel, staat te veel in de winkel. Verder is het een leuke zaak met kundig personeel en een hele goede en betrouwbare website

lauty 13-09-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk, en de blog en academie zijn echt een verrijking van de webwinkel waardoor ik blijf terugkomen.

De service is gewoon goed! Je mag alles uitproberen en passen en dat is prettig.

Assortiment
het assortiment is erg ruim te noemen.

Aanbeveling
Als mensen advies willen of twijfelen tussen bepaalde producten kan je hier goed advies inwinnen.

R.D. Koerse 13-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Buitengewoon behulpzame en kundige medewerkers. Hoewel een stampvolle zaak, alle aandacht werd gegeven.

FraTaers 13-09-2013

De nieuwe website is een achteruitgang t.o.v. de oude. Die zag er weliswaar niet zo gelikt uit, maar alles was met slechts enkele klikken te vinden: tegenwoordig is het lastig om specifieke zaken terug te vinden, met name waar het cameratoebehoren betreft.

Goede ploeg mensen, die weten wat ze verkopen.

Assortiment
Goede producten, vrijwel alle grote en professionele merken zijn vertegenwoordigd, niet aanwezige producten kunnen soms wel geoffreerd worden.

Aanbeveling
Op dit moment is er geen andere winkel waar ik mijn fotospullen wil kopen.

Extra toelichting
Herhaling van het voorgaande: Op dit moment is er geen andere winkel waar ik mijn fotospullen wil kopen.

SimonevdZ 13-09-2013

Lodewijk Wortel 13-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goede adviezen. Indien er problemen zijn worden die direct verholpen.

Assortiment
De meest uiteenlopende producten voor de vakfotograaf met DSRL. Bijna altijd wat je wenst

Aanbeveling
Ook fotografen buiten de regio kunnen hier goed terecht, vaak beter dan in Amsterdam

Wendy van de Lageweg 13-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb zeer prettige ervaring met de winkel. Ik werd prima geholpen. Toen ik later een vraag over een extra lens stelde, werd er ook heel eerlijk gezegd dat ze hem voor de prijs die ik bij een andere winkel ervoor moest betalen, niet kunnen leveren en dat ze me gelijk gaven naar de andere winkel te gaan. Dit is heel eerlijk en daar houd ik erg van.

saskiabosch 13-09-2013

snel geholpen en altijd bereid om in d prijs tegemoet te komen

goede service

zeer ruim

Aanbeveling
goede en kundige service en ruim assortiment

Extra toelichting
grote winkel met ruim assortiment fijne winkel en vriendelijk personeel

BLGW 12-09-2013

Goed bereikbaar en een ruim assortiment

Kreeg de gelegenheid verschillende camera's vast te houden en proberen. Dan later nog een keer terugkomen? Geen probleem

Assortiment
Volgens mij hebben ze zo een beetje alles

Aanbeveling
Tsja...., waarom eigenlijk niet? Prettige mensen, niet duur en ruim assortiment

Extra toelichting
Ik ben goed geholpen. Ben tevreden over mijn camera en hij was niet te duur

binolyte 12-09-2013

Extra toelichting
Als je in Cameraland belandt,kom je in een soort magazijn dat tot de nok toe is volgepropt met materiaal waar iedere liefhebber zich aan kan vergapen. Het is altijd druk en bedrijvig. Als je geduldig wacht krijg je deskundig advies en ga je met een goede koop naar buiten. Hoewel het niet voor iedereen naast de deur is zou ik toch Cameraland aanbevelen. Of in ieder geval op de website te kijken,

Mic_Kos 12-09-2013

Ze helpen je net zoalng totdat je echt van het probleem af bent en je met een glimlach weer weggaat.

Aanbeveling
Alles top geregeld, deskundigheid is zeer goed. Je gaat er altijd met een goed gevoel weg.

Extra toelichting
Super winkel. Organiseren leuke dagen waar je veel te weten kan komen. Deskundigheid in de winkel is hoog.

swarovskifan 12-09-2013

Online bestellen of even in de winkel bekijken (met gratis voor de deur parkeren), het kan allebei.

Ruim de tijd in de winkel. Vervanging van losse onderdelen (ok, dat is ook Swarovski service).

Assortiment
Van Canon heel veel, ruime keuze tassen, veel modellen kijkers. Ik hoef zelden verder te kijken.

Aanbeveling
Goede winkel, maar je moet wel een beetje van autorijden houden, of in de buurt van Alkmaar wonen. De productinfo op de site is nl. voor de meeste producten niet voldoende.

Louise1996 12-09-2013

Toen ik net op deze site kwam moest ik een beetje rondzoeken naar waar elk product geordend staat, maar eens je het door hebt is het wel een heel handige site om producten te vinden.

Als je een vraag hebt antwoorden de mensen vrij tot zeer snel en proberen ze het duidelijk uit te leggen.

Assortiment
Jullie hebben een heel uitgebreid assortiment en alles wat ik zocht heb ik hier ook al gevonden

Aanbeveling
Ik zou deze site zeker aanraden aan mijn vrienden als ze een camera of iets in verband met camera's zoeken. Want ik ben er zeer tevreden over.

Extra toelichting
Ik vind het een hele goede site, met een goede service en bezorging. Als ik in de toekomst nog iets nodig heb dan kom ik zeker ook hier kijken of het er is.

bertil1402 12-09-2013

makkelijk te vinden wat je nodig hebt.

vakbekwaam en enthousiast personeel.

Assortiment
grootste asssortiment in de noordelijk Noord Holland.

Aanbeveling
groot assortiment en goed en vakbekwaam personeel.

Doubleyoubee 12-09-2013

Overzichtelijk

Altijd vriendelijke behandeling

Assortiment
Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Aanbeveling
zodat zij het zelfde gemak en de service kunnen ervaren.

Extra toelichting
Ben nooit teleurgesteld en perfect geholpen met professionele advies.

1919 12-09-2013

winkel is zeer goed te bereiken. goede parkeermogelijkheden.

hulpvaardige bediening die veel van de producten weet.
binnen de mogelijkheden van de garantie optimale service afwikkeling.

Assortiment
alles wat gangbaar en leverbaar is kun je er vinden.

Aanbeveling
er is geen zaak in de wijde omgeving waar je zo vakkundig geholpen wordt

Extra toelichting
daar de punten; bereikbaarheid, service en assortiment optimaal zijn beveel ik deze zaak van harte aan. Het is nog een van de zeer weinige speciaalzaken met zo veel voorraad. Daar moeten we zuinig op zijn!!!

Kevin83 12-09-2013

Aanbeveling
Ik vind de winkelruimte klein. Wanneer er veel klanten zijn is het lastig om het assortiment goed te bekijken

Extra toelichting
Goeie service. Personeel heeft verstand van zaken en kan dit ook begrijpelijk over brengen. Assortiment is groot genoeg om ieder van dienst te kunnen zijn. De winkelruimte vind ik aan de kleine kant.

MichelP42 12-09-2013

Alles is eenvoudig en snel te vinden

ik heb elke keer snel antwooord op mijn mailtjes ontvangen en ook in de winkel werd ik prima geholpen

Assortiment
De hoeveelheid en diversiteit is voldoende

Aanbeveling
wat moet ik hier overzeggen. ben te vreden en geef dat ook aan bij kennisen

Extra toelichting
Prima winkel met goed en kundig personeel. Fijne winkel om naar toe te gaan.

Jan Gee 11-09-2013

Snel telefonisch contact en antwoord op mijn vraag. Bestelling daarna 100% correct afgewerkt.