Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter van Aalst 05-03-2021

Cameraland is een topleverancier van veel pro apparatuur, ze zijn flexibel en leveren op tijd.
Ook is er veel kennis in huis over de producten en staan je erg vriendelijk te woord.

Herman Honer 05-03-2021

Snelle levering en een prima, bijna nieuwe zoomlens voor mijn Nikon voor een hele schappelijke prijs.

Hugo Claeys bv Green 05-03-2021

Het toestel was beschadig en vertoonde bijkomende gebruikssporen. Lastige onderhandelingen ivm corona en retour documenten.

Jelle 05-03-2021

Een website waar de chat wél werkt! Heb mijn nieuwe camera bij ze gekocht en dat ging fijn. Behulpzame mensen die meedenken.

Elly van de Wouw 05-03-2021

Prachtige winkel met een groot assortiment. Personeel neemt de tijd voor je en is deskundig! Ook via de chat of telefonisch worden alle vragen prima en vriendelijk afgehandeld.
Heel fijn is ook, dat men niet opdringerig is en niet van alles probeert om nog meer te verkopen!
Heb ook een camera ingeruild en ook dat verliep uitstekend!

Hans van den Heuvel 05-03-2021

Voor mij is CAMERALAND de zaak waar je moet zijn .Top service snelle levering makkelijke betaal mogelijkheden het is een TOPPER.Niet tevreden,
geen punt gewoon retourzenden.Ik ga binnen kort een nieuwe zoom lens bestellen.Voor mijn super sony A7

Eric 05-03-2021

Heel vlotte service en efficiënte snelle levering in België. Tweedehands cameralens goed ingepakt en veilig geleverd op 1 dag tijd, echt indrukwekkend.

Gert van den Berg 05-03-2021

Cameraland is een goed gesorteerde (web-)winkel met zeer deskundig personeel, De webshop is duidelijk en gemakkelijk en afhandeling door Cameraland laat niets te wensen over! Dikke pluim!

Rob H 05-03-2021

Vriendelijke winkel. Goed advies en prima, snelle service. Scherpe prijs. Standaard 5 jaar garantie.
(en Fuji X 100V = fantastische camera.)

Gerda van der Vegt 05-03-2021

De Kase filter set was op voorraad en werd de volgende dag bezorgd. Dit is zeker gezien de huidige tijd een bijzonderheid.

rob-1969 05-03-2021

cameraland een hele goede webwinkel .
heb een lens aangeschaft zag er perfeckt uit.
als nieuw zoals er geschreven stond op de webside gewoon top

Marian van Loo 05-03-2021

Goede duidelijke webshop. Snelle en in goede staat ontvangen bestelling. Top service.

Arie 05-03-2021

Producten zijn goed vindbaar op de website en daarbij is de beschikbaarheid geweldig groot. Als je het hier niet vindt heb je een uitdaging het ergens anders te vinden. De levering was vlot.

Giovanni 05-03-2021

Mooie occasion lens gekocht. Snelle levering en ziet er als nieuw uit. Een prima aankoop en snelle levering.

Mike 05-03-2021

Ik had enkele weken geleden een fotocamera die er mee stopte .
Nou was ik al aan t nadenken over een opvolger en dus naar cameraland om mijn defecte camera weg te brengen wat niet simpel was ivm corona maar ik werd telefonisch prima geholpen en mocht de defecte camera komen brengen en er stond een leencamera voor mij klaar.
Ondertussen ook gevraagd voor een nieuwe camera mij keus was gevallen op een canon R5 .
Daar bleek niet zo makkelijk aan te komen vanwegen backorders helaas.
De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat ze toch een camera hadden gevonden en dat die voor mij klaar stond TOP.
Een medewerker kwam hem zelfs nog bij mij thuis langsbrengen.
Topservice bij cameraland

Bart van der Eijk 05-03-2021

Het probleem met de prijs was snel en goed en naar tevredenheid opgelost en de levering verliep snel en keurig. De Reflecta scanner werkt prima, hoewel ik niet begrijp waar de hogere resolutie waarden goed voor zijn, die haalt hij toch niet.

Ron65 05-03-2021

Online besteld een circulair polarisatiefilter op 4 feb 2021.
Volgens de inventatiemail tot deze recensie is dat slechts een paar dagen geleden hoewel het nu 5 maart is. Kun je nagaan hoe snel de tijd vliegt als je met zulke mooie spullen mag gaan fotograferen.
Bestelproces is zoals gewend, erg fijn en vlot. De levering evenzo.
Het product voldoet goed aan de beschrijving op de shop site, dus ik kan niet anders zeggen als dat ook deze aankoop met een prachtige 9 mag worden beloond.
Dank weer voor de fijne service.

Marco 05-03-2021

Gemakkelijke webshop, zeer veel produkten. Bestellen ging gemakkelijk en het fout bestelde retourneren ging zonder problemen. Vraag via e-mail werd snel beantwoord.

Peter 05-03-2021

De website ziet er professioneel uit en het assortiment is groot.
Daarbij wordt de keuze makkelijk gemaakt omvat er steeds bij staat wat met wat compatable is.
Ik zal zeker deze webshop weer bezoeken al zou ik voor advies graag eens in de winkel langskomen.

Dick Martens 05-03-2021

Vanaf 1e - telefonische - contact een fijn gevoel bij de mensen en de winkel. Veel vakkennis aanwezig, enthousiaste medewerkers en geen commerciële prietpraat. Medewerkers nemen de tijd voor goede informatie verstrekking. Duidelijke en goede communicatie in opvolging van afspraken.
De algehele ervaring wijkt in de positieve zin af van wat ik bij een van de grootte keten-winkels heb ervaren.

Ronald Vrijenhoek 05-03-2021

Prima advies, artikelen zoals verwacht en zelfs nog tips en advies na de verkoop. Goede aftersales dus. Ik heb zeker geen spijt van de keuze voor Cameraland.nl

Sven D 05-03-2021

Veel dingen gekocht de afgelopen weken... Van meerdere Boya wireless lavelier setjes tot een Canon M200. Was ik al mega blij mee. Wilde toch liever de M50. Ze hebben dit binnen een paar uur kunnen ruilen op afspraak voor de deur van de winkel. Goed bereikbaar, vriendelijke klantenservice en snel! Ik ben echt niet snel onder de indruk van winkels, omdat het altijd mis lijkt te gaan, maar Cameraland heeft het echt toppie voor elkaar!

Leo Verhoeven 05-03-2021

Cameraland is sinds jaar en dag mijn vaste adres voor alles wat met fotografie te maken heeft. Terzake kundig en altijd eerlijk advies en top-ondersteuning, ook in deze voor iedereen lastige corona-tijden. Ook deze keer weer prima geholpen!

Chris 05-03-2021

Goed meedenken en helder advies. Ondanks Corona tijd snelle levering. Eerlijke en betrouwbare shop.

dhr. Hogeboom 25-02-2021

Enkele weken geleden bestelde ik een digitaal tekenbord Wacom Cintiq Pro 24 Ergo Stand bij Cameraland. Ik werd zeer vriendelijk geholpen bij enkele vragen die had. Ondanks dat ze het digitale tekenbord niet op voorraad hadden zoals op de website ook stond aangegeven, kwam de levering heel snel. Nogmaals bedankt daarvoor. Ook was de prijs vergeleken bij andere bedrijven heel aantrekkelijk!