Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1112 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

frbeuming 02-11-2013

Zijn behulpzaam in brede zin.

Geen gezeur bij teruggave of ruilen product.Vlotte afwerking,,, speek uit ervaring.

Assortiment
Ruime keuze,,,en niet voorradig...... dan zeer snel op voorraad.

Aanbeveling
Omdat de algehele servies prima is verlopen bij ons.

Extra toelichting
Een goede reden na deze aankoop,,,,, daar mijn volgende aankoop weer te plegen. grtjs. F.Beuming Ruinerwold.

Cornelis 2 01-11-2013

Mijn amper 3 jaar oude Sigma zoomobjectief functioneerde op onze 1e vakantiedag (!)niet meer. Er is bij aanschaf niet op gewezen dat de garantiekaart moest worden ingevuld. Er kon geen sprake zijn van coulance regeling.

ruim en compleet

Extra toelichting
Ik kreeg bij het afhalen van het gerepareerde objectief de indruk dat ik niet erg serieus genomen werd. Er werd o.a. gezinspeeld dat het mogelijk zou kunnen liggen aan hoe ik met het objectief om ga. Misschien was het wel gevallen!! Echt niet. Ik heb uiteindelijk de 124,-- reparatiekosten moeten betalen. De garatietermijn van 2 jaar was verstreken maar die van 3 jaar (met kaart) maar net. Viel me tegen.

boutellier 01-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vond helemaal precies wat ik zocht op de site en op een snelle manier. Dat was de reden om naar de winkel te gaan.

We konden de verrekijker inruilen voor een nieuwe en kregen goede service toen er wat mee bleek te zijn

fantastisch assortiment

Aanbeveling
ze weten heel veel van heel veel; echt ter zake kundig en erg enthousiast

Extra toelichting
ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met Cameraland, zowel online als in de winkel, en vben zeker van p[lan volgende aankopen daar ook te doen

Wil8 01-11-2013

Voldoende personele kennis aanwezig

Probleem met batterij werd direct geruild

Assortiment
Ruim voldoende om te bekijken en te kiezen

Aanbeveling
Vlotte bediening, goede info en kennis, gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Prijstechnisch goed in de markt

cesa 01-11-2013 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar, en vakkundige behandeling.

Vakkundige antwoorden.

Groot assortiment alternatieven.

Aanbeveling
Gelet op bovenstaande een aanrader.

Xandera 01-11-2013

Goede parkeer mogelijkheden.

Prima uitleg, verkoper loopt ook even weg zodat je rustig met elkaar kan overleggen. Camera's kunnen uitgeprobeerd worden, zelfs buiten.

Assortiment
Je weet niet wat je ziet!

Mw. Ham 31-10-2013 In de winkel gekocht
ALKMAAR

(gratis) pakeren voor de deur. Je wordt super snel geholpen. Een ieder van het personeel merkt je op.

Super goede service. Bevalt je camera niet, dan kun je deze binnen 2 weken terug brengen en een andere camera kopen (waar dat dan overigens ook weer voor geldt)

Assortiment
Ruime keuze van goedkoop tot superduur. Een camerawinkel waar je in kan groeien. Ook 2e hands camera's, lenzen en aanverwante artikelen te koop in de winkel.

Aanbeveling
Gewoon een supergoede winkel en deskundig personeel. Er wordt niet naar je aankoopbedrag gekeken maar naar de kwaliteit van het advies, een advies op maat welke jou past.

Extra toelichting
Cameraland is DE winkel voor de aanschaf van een fotocamera, filmcamera en aanverwante artikelen. Het personeel is zeer deskundig, het advies is op maat en van zeer goede kwaliteit. De medewerkers zijn vriendelijk en zijn er niet op uit om je de duurste camera te verkopen. In deze winkel kun je groeien, de medewerkers groeien enthousiast en oprecht geïnteresseerd met je mee.

Richard_Jee 31-10-2013

In de winkel was het erg druk, dus het duurde een tijdje voordat er iemand van de verkopers beschikbaar was.

Prima uitleg gekregen over de door mij gewenste camera met objectief.

Assortiment
Ruim aanbod in diverse prijssegmenten.

Aanbeveling
Veel aandacht en deskundig advies.

Extra toelichting
Prima advies gekregen en tevens een goede inruilprijs voor mijn oude camera met objectief.

Astrid Volten 31-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruim assortiment en altijd voldoende parkeergelegenheid.

Mensen in dienst met verstand van zaken,

Assortiment
Wat je maar wil, het is er.

Aanbeveling
Ik noem altijd jullie naam want jullie zijn de beste in de kop vnn Noord-Holland

STEESkinderfotografie 31-10-2013

Je kunt alles netjes vinden in de zoekbalk. Alles staat keurig geprijsd en is overzichtelijk.

In de winkel is de sfeer erg relaxt. Ze nemen alle tijd voor je, ook al is het erg druk. Alles wat je wilt weten kunnen ze uitleggen. Erg klantvriendelijk en erg enthousiast over hun werk!

Assortiment
Onwijs veel keuze nieuw & 2e hands. Helemaal TOP!

Aanbeveling
Je word super geholpen. allemaal aardige gasten. Veel keuze, super te bereiken.

Extra toelichting
Als je dan maar ook iets nodig hebt op het gebied van fotografie. dan MOET je gewoon naar cameraland. Dit vind je niet bij een andere zaak! Cameraland is uniek!

C. Kramer-Molenaar 31-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede informatie, uitleg, en vertrouwen is de basis om je producten bij cameraland te kopen.

Ianvl 31-10-2013 Via de website gekocht

Ondanks het lange wachten heb ik steeds een antwoord gekregen en een gratis cleaning set!

Aanbeveling
Ik raad deze winkel vaak aan aan mensen die iets zoeken.

alkmaar

op het internet de gorillapod gezien met een demofilmpje

in de winkel de gorillapod kunnen uitproberen en wat tips meegekregen.

ruim assortiment

Aanbeveling
cameraland heeft een ruim assortiment waardoor het lastig is een juiste keuze te maken. het personeel is enorm behulpzaam en heeft veel kennis van zaken zodat je goed geholpen word in je keuze

alkmaar

de flitser opgehaald in de winkel

er werd alle tijd genomen om mij te helpen bij de keuze van de flitser

ruime keuze in flitsers

Aanbeveling
heel prettig geholpen, duidelijke uitleg gehad

alkmaar

op het internet een keuze gemaakt en afgesproken om hem in de winkel op te halen.

in de winkel werd in alle rust de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden

ruime keuze

Aanbeveling
ik zou de winkel zeker aanbevelen. ruime keuze en prima personeel

sem02 31-10-2013

kon het product makkelijk vinden

had toch nog een vraag over het product. gesteld via de e-mail en dezelfde dag nog antwoord

ruime keuze

Aanbeveling
prima service en de medewerkers hebben veel productkennis

Jan van der Pennen 31-10-2013 In de winkel gekocht
krimpen a/d Ijssel

Het gemak en bereikbaarheid voor een treinreiziger is niet optimaal maar wel bereikbaar

Ben voorbeeldig geholpen met goed advies

Assortiment
Wat betreft mijn aankoop was er keus tussen origineel en vervangend dat een stuk goedkoper was

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen omdat ik goed en snel geholpen ben

MJ001 31-10-2013

Extra toelichting
Zeeeeeer deskundig personeel die derhalve een zeer goed advies kunnen geven. Dat zie je niet meer vaak in de fotobranch!

Tiny van der Ham 31-10-2013 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan 274 1861JH Alkmaar

De winkel is goed bereikbaar en ik ben heel goed geholpen. We zijn hier al vaak geweest als klant en hebben al verschillende fotocamera's en tassen en assesoires gekocht Er wordt altijd alle tijd en aandacht aan de klant besteed en ook goei tips gegeven! Heel vriendelijk en kundigpersoneel. Ook prijs en kwaliteit zijn scherp, kijk en vergelijk op internet.

Assortiment
Zie hierboven mijn uitleg!

Aanbeveling
Goed gesorteerd en vriendelijk , vakkundig personeel !

Extra toelichting
Zoals je ziet....ik ben een erg tevreden klant en kom al jaren mijn Canon camera's enz. hier kopen. We hebbende laatste jaren al 3 X een Canon spiegelreflex camera en 2 X een Canon powershot bij cameraland gekocht ( ook camera tassen en assesoires) en heel fijn en vakkundig geholpen!

Erwin Vader 31-10-2013

Altijd alles op voorraad.

Mijn vaste medewerker weet alles wat ik in het verleden heb gekocht.

Assortiment
Zie gemak. Wat een topper!

Aanbeveling
Beter zal je niet snel vinden

Extra toelichting
Een top bedrijf waar ik al jaren prettig zaken mee doe.

Mvr Hooft 31-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Heel overzichtelijk allemaal, al ga ik wel liever naar de winkel zelf.
Maar dat is omdat ik altijd alles even wil zien/vasthouden voordat ik iets koop

Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je.
En mocht er een probleem zijn zorgen ze voor een passende oplossing.

Assortiment
Heel uitgebreid assortiment, en mochten ze iets niet hebben dan bestellen ze het graag voor je.

Extra toelichting
Superwinkel, ik koop bijna niks meer ergens anders

ina123 30-10-2013

Aanbeveling
Kennis producten is goed alsmede
overbrengen kennis producten
klantvriendelijk
servicegericht

Extra toelichting
De medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten die ze verkopen. Klantvriendelijk en servicegericht. Het assortiment is groot.

Majaan 30-10-2013 In de winkel gekocht
capelle ad ijssel

Makkelijk bereikbaar

Vriendelijke bediening en kennis van zaken

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en alles op voorraad. Dus de deur uitlopen met je produkt

Aanbeveling
Goed advies, en een scherpe prijs

Ria van Dam 30-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een duidelijke site en bestellen en betalen is duidelijk en snel

Ik werd prima geholpen toen de nieuwe lens het niet goed deed en kreeg tijdelijk een andere.
Servies en vakkennis is duidelijk aanwezig

Assortiment
Voor mij is het assortiment ruimschoots aanwezig

Aanbeveling
Bij iedereen goede servies en kennis ruime keuzen

Extra toelichting
Ik heb een hele goede ervaring met deze winkel.En er is een ruime keuze aanwezig. Zijn vriendelijk , behulpzaam hebben kennis van zaken.

Merel2013 30-10-2013

De site is overzichtelijk en duidelijk. Je krijgt een goede indruk van het aanbod van producten en je kunt producten met elkaar vergelijken. Het is handig dat je bijvoorbeeld de hoogte van de prijs kunt beperken en het aantal megapixels, dan vind je sneller wat je zoekt.

De service in de winkel is goed. Ik mocht verschillende producten proberen en ik kreeg veel uitleg. Er werd niet het duurste product gepromoot als dat niet bij mij past. En ik ben tevreden over mijn aankopen.

Assortiment
Veel verschillende producten en merken. Ook veel accessoires.

Aanbeveling
Goede winkel met goede service en een ruim aanbod aan producten en merken.

Extra toelichting
Goede winkel met goede service en een ruim aanbod aan producten en merken. Ik ben tevreden over de aankopen bij Cameraland.

Gladys M 30-10-2013

Met de zoekfunctie kom je meteen bij het product uit waar naar je op zoek bent.
Ideaal als je precies weet wat je nodig hebt.

Het maakt niet uit met wat voor vragen je komt. Of het nu om een aankoop gaat van een nieuw product of een vraag over het gebruik van een reeds aangeschaft product.

Assortiment
Ideaal dat er heel veel producten meteen vanuit voorraad geleverd kunnen worden.
Zo heb je snel je producten in huis.
De prijs is niet het voordeligst als je verder op het web gaat zoeken, MAAR voor mij is service vele malen belangrijker. En die is echt super bij Cameraland.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Extra toelichting
Cameraland is echt een fantastische winkel. Heel veel producten zijn uit voorraad leverbaar, waardoor je snel je nieuwe spullen in huis hebt. De verkoop van occasions maakt het mogelijk om soms je droom iets eerder werkelijkheid te laten worden. Zo heb ik een camera en een lens eerder kunnen aanschaffen doordat deze eerder in mijn budget paste. De service is toch wel de reden waardoor ik elke keer weer terug kom bij Cameraland. Of ik nu een nieuwe camera wil aanschaffen, een vraag heb over mijn camera instellingen of gewoon een set batterijen kom halen. De service is altijd top. Zelf toen mijn camera stuk ging, mocht ik een leen camera meenemen. Niks anders dan lof!

Marcanon18 30-10-2013

Doordat je niet werd overspoeld aan informatie wat je als beginnend fotograaf toch niet begrijpt is het zeer prettig om met beide benen op de grond te blijven staan en niet begint te zweven.

Doordat er tijd voor je werd vrijgemaakt en de vragen rustig werden beantwoord in klare taal is het vertrouwen in de medewerker zeker aanwezig. De verkoper was erg behulpzaam en drong niet aan om dit of dat te kopen.Er werd niks opgedrongen.

Assortiment
In alle aspecten meer dan genooeg keuze, wat je ook zag aan de bedrijvigheid in de winkel.

Aanbeveling
Op het momnet dat je de winkel binnen stapt zie je al dat je met professionals te maken hebt. Ik heb in verschillende grote winkels de camera's en prijzen vergeleken maar besloot om juist hier over te gaan tot de koop. Met een goed gevoel en een mooie camera heb ik de winkel verlaten. Ik zal zeker mijn positieve ervaringen met vrienden en familie delen.

Extra toelichting
Ik denk dat mijn toelichtingen voor zich spreken.

vir solus 30-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Was winkel binnengestapt met redelijk voorbereide ideeën omtrent aan te schaffen zaken. Toch wist de mij helpende medewerker nog een aantal zaken boven water te krijgen, die de uiteindelijke aanschaf verduidelijkte en vergemakkelijkte. De hierbij gevoerde dialoog werd door de betreffende medewerker deskundig, voor mij begrijpelijk en met veel empatie gevoerd. Ik heb de winkel dan ook verlaten met het gevoel de enig juiste keuze te hebben gemaakt. Tot op heden is dit niet onderuit gegaan! Het geboden assortiment was in mijn geval meer dan voldoende. In zijn totaliteit was mijn ervaring zodanig, dat ik Cameraland zeker aan een ander kan aanbevelen!

Germaine220 30-10-2013

Alles gaat gemakkelijk, van het vinden van de winkel tot aan het bestellen/kopen van je product

Elke keer weer wordt ik goed geholpen.
Als ik vragen heb krijg ik duidelijke uitleg zodat ik goed weet welke keuze ik moet maken!

Assortiment
Alles wat ik zoek betreft mijn camera, vind ik daar voor een mooie prijs!

Aanbeveling
Je wordt zo netjes en duidelijk geholpen.
Al je vragen kan je stellen, geen vraag is te gek of te veel voor hun.
Ze nemen ook goed de tijd!

Extra toelichting
Cameraland.nl verdient een dikke 10 !! Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Nemen altijd de tijd voor je. Geen vraag is te gek! Ze hebben daar in tegen ook een schappelijke prijs in vergelijking tot andere. En hebben ook een breed assortiment. Kort om, niks op aan te merken!

Re-Done 30-10-2013

Online of in de winkel, altijd duidelijke product omschrijving. Direct meenemen of volgende dag in huis via webshop.

Zowel online als in de winkel goede adviezen, eerlijke meningen en altijd tijd voor de klant.

Assortiment
Fotografie is cameraland. Altijd een ruime voorraad. levertijden en winkel voorraad vermeld op website.

Aanbeveling
Een beter totaal plaatje in de fotografie winkels vind je niet.

Extra toelichting
Cameraland is een professionele winkel waar liefhebbers werken. De adviezen zijn eerlijk en goed.

Irene Lommers 30-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en snel besteld en binnen, wat wil een klant nog meer.

Altijd alles tiptop in orde zonder gezeur, ook iets wat erg belangrijk is voor een klant om terug te komen.

Assortiment
Uitgebreid genoeg om alles te vinden om foto en video gebied.

Aanbeveling
Nou als je bovenstaande mijn reactie's leest weet je meer dan genoeg.Gewoon een hele goede online store met alles wat je nodig hebt en een hele goede snelle service.

Extra toelichting
Ik ben meer dan tevreden wat prijs en kwaliteit betreft. Geen klachten, en nooit gehad ook. Ik koop wel vaker iets bij cameraland op fotogebied dus kan het wel weten ondertussen.

Derk Bul 30-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er wordt eerst gevraagd wat je wilt doen met je camera zonder dat er eerst wordt gekeken naar de duurste modellen.

Mijn ervaring is nog niet zo groot maar wanneer je iets nodig bent helpen ze je graag en goed.

Assortiment
Een ieder kan terecht van beginner tot professioneel.

Klantvriendelijk, geen dozenschuivers.
Kennis van de producten zeer goed.
Nemen de tijd voor je ook als het druk is.
Goede service.

Extra toelichting
IK heb in mijn leven als hobby fotograaf al heel wat bedrijven gehad om raad en daad. Bij camaraland krijg je het juiste antwoord op je vraag. De zaak is wat klein en niet erg doorzichtig maar dit doet niets af aan de kwaliteit. Ik kom er graag en zal ook mijn komende aankopen bij deze winkel doen. Ook op het web is de service goed tot zeer goed te noemen.

Douwe 72 30-10-2013

Duidelijke website, Makkelijk bestellen. en dichtbij afhalen.

Levertijden zoals afgesproken.............. Winkel telf. goed bereikbaar. Deskundige antwoorden

Assortiment
assortiment is erg groot, er is keuze voor iedereen.
De prijzen zijn zeker concurrerend met andere websites

Aanbeveling
Zie bovenstaande. Je kunt er gratis onbeperkt parkeren.

Extra toelichting
Dit is een prima zaak het personeel neemt de tijd voor je en is erg deskundig en vriendelijk en blijven ook vriendelijk. Dit in combinatie met het grote assortiment en de vriendelijke prijs een topper in cameraland

Hansjoseschouten 30-10-2013

Via de website besteld en in de winkel gehaald, mooi zo.

Een klein mankementje werd snel verholpen

Assortiment
Ook in tweedehands een goede keuze.

Aanbeveling
Ik heb alleen goede ervaringen met cameraland

Extra toelichting
Ik vind het een prettige winkel met goed gemotiveerd personeel en service

zanita 30-10-2013

rustig rondkijken in de winkel en op webshop.
duidelijke informatie

uitleg en advies over de produkten uitstekend en ook meedenkend. juist advie

teveel!!!!!
wordt er hebberig van

Aanbeveling
als je informatie/advies/produkten wil hebben is dit de juiste winkel

Extra toelichting
een uitstekend kwaliteit/kwantiteits winkel met personeel wat passie heeft voor zijn vak!!!

PTGM 30-10-2013 In de winkel gekocht

Website is goed.

Na foutieve levering vlotte reactie met nieuwe bestelling met juiste product.

Zeer uitgebreid assortiment.

is dat nog nodig?

Extra toelichting
Prima zaak voor zowel internet- en winkelbestellingen. Deskundig advies.

Andre91 30-10-2013

Duidelijke interface

Aanbeveling
Beste camerazaak van Noord-Holland.

JJ TASELAAR 29-10-2013

altijd aardig en "dienstbaar"

Assortiment
niet te geloven zoveel mogelijkheden

Aanbeveling
Ik vind het een prachtwinkel dus........iedereen moet er naar toe

zie boven!!!!!!!

TimmieenGijs 29-10-2013

Gemak is zeer: handige website waarbij je snel datgene vindt dat je zoekt. Gezien het feit dat wij niet al te ver van Cameraland wonen zijn we langs de winkel gegaan om de spullen te bekijken en op te halen. Dus geen bestelling via de website gedaan.

Service is uitstekend. Er zijn voldoende mensen aanwezig die veel kennis hebben van datgene dat ze verkopen. Goed advies ook als het gaat om tweede hands spullen. Hierbij was het geen enkel probleem om een tweede hands lens bij nader inzien terug te geven.

Assortiment
Cameraland heeft een groot assortiment in huis en mocht je iets nodig hebben dat ze even niet hebben dan wordt het direct besteld en binnen een paar dagen heb je het alsnog in huis. Prijzen zijn zeer scherp.

Aanbeveling
Prima winkel waar ik een ieder direct heen zou sturen zodra deze iets nodig heeft dat Cameraland verkoopt.

G Podt 29-10-2013 Via de website gekocht

Op internet goede informatie ,en duidelijke foto's van de door ons gezochte Printers

hoewel wij op internet zelden iets kopen, voelde deze firma
veilig en duidelijk aan.
DE levering was ook ongelovelijk snel,prima, en
Echt Goedkoop.

Wat wij zochten was er.

Aanbeveling
Met deze goede ervaring kunnen
wij een ieder deze Firma aan-
raden.

Extra toelichting
Wat kunnen wij nog meer vertellen, Perfect.

KC65 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het was geen standaard bestelling. Daarom paste het niet in de bestaande online interface.

Ongekende service. Geen standaard vraag van de klant, alle medewerking verleend door het personeel. Zeer flexibel om zo tot een maatwerk oplossing te komen.

Assortiment
Mijn wensenlijst kon volledig worden ingevuld. Een lens werd kosteloos nagestuurd.

Aanbeveling
Het startpunt is de wens van de klant. Uitgebreid advies door deskundig personeel.

A. Kooij23 29-10-2013

We waren op zoek naar een specifiek verrekijker. Deze vonden we vrij snel via de zoek termen die we gebruikten op de site.

We zijn in de winkel hartelijk geholpen en goed geadviseerd. Nadat de verrekijker thuis niet in orde bleek, konden we hem zonder enige moeite voor een goed exemplaar omwisselen.

Assortiment
Zowel op de site als in de winkel die ik heb bezocht(Alkmaar)heb ik mijn ogen uit gekeken en ook de mogelijkheid gehad om diverse modellen te proberen alvorens tot de koop over te gaan.

Aanbeveling
Zeer sterk. Het advies in de winkel heeft mij overtuigd van de kennis die er in het bedrijf aanwezig is. Personeel adviseert naar persoonlijke wensen en niet naar hogere omzet.

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant, met een fijn product waar ik sedert dien al veel plezier aan beleef.

weer leren 29-10-2013 In de winkel gekocht

Koorn D7100 29-10-2013

In mijn geval in de buurt en zeker af en toe kijken.

Vakidioten, die weten wat ze verkopen. Passie, inlevingsvermogen, goed advies

Assortiment
Wat zou je nog missen? Compleet , goeie keuze voor alle niveaus.

Aanbeveling
Wil je snel duidelijke keuzebegeleiding naar de goede keuze, ga naar Cameraland.

luegen 29-10-2013

Je kan van thuis uit winkelen, wat wil nog meer.

Alles loopt gewoon gesmeerd.

Assortiment
Als je hier u keuze niet vind ga je het nergens vinden ;)

Aanbeveling
Zo'n goed service vertel je toch tegen collega's en derde.

Doe zo verder

Butter . Cornelis 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoeverplein

gerust gesteld als je n keer tegenslag hebt met n,lens in mijn geval.

Assortiment
n, super groot assortiment redelijk geprijsd
wat mij er toe brengt voor mijn ,aankoop bij Cameraland

Aanbeveling
om de juiste keuze te kunnen maken voor het product dat bij je past.

Extra toelichting
voor dat Cameraland op dit adres begon ,in het analoge tijdperk kocht ik mijn foto behoren hier al. werd verrast door de vernieuwde aanpak van wat nu Cameraland betreft.

Nico O 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

duidelijke site met goede zoekopties op artikel en merk

Lens gekocht in de winkel, prima geholpen artikel was op voorraad en kon andere lens inruilen.

Assortiment
Water loopt uit je mond van alle artikelen, voor de goedwillende amateur tot de professionals, kunnen hier met gemak terecht.

Aanbeveling
Zou zeker anderen aanraden om op de website te kijken en om het artikel in het echt te zien en voor een goed advies, naar de winkel te gaan.

Extra toelichting
Heb een Tamron lens 18 - 270 mm gekocht die mij prima bevalt. Hier kon ik een andere telelens zonder problemen voor inruilen. Ben in de winkel goed en vriendelijk geholpen. Winkel was goed te bereiken met voldoende gratis parkeergelegenheid, top!!

noctubales1955 29-10-2013

zeer toegankelijke website, en bestellen is net zo eenvoudig...

Uit eigen ervaring mogen mee maken. één telefoontje was genoeg om mijn probleem op te lossen... En wat ik nog belangrijker vond dat de after service een dikke pluim verdient. Men informeerde nadat het probleem was afgehandeld of alles naar tevredenheid was verlopen.

Assortiment
Als semi amateur fotograaf kan ik werkelijk alles vinden wat ik nodig heb en dat ook nog eens tegen zeer concurrerende prijzen

Aanbeveling
Op basis van snelle afhandeling service en prijs is dit een winkel die ik graag aanraadt.

Extra toelichting
na mijn uiterst positieve ervaringen, ook met betrekking tot prijs en supersnelle levertijd... is dit mijn favoriet webshop

Gert Veenstra 29-10-2013 In de winkel gekocht

5,5

Voor de dichtstbijzijnde winkel is Alkmaar voor ons niet dichtbij. Maar je kunt natuurlijk ook via de website iets bestellen.

Goed geholpen in de vestiging Alkmaar. Ze boden ons een tweedehands lens aan voor onze camera.

Assortiment
Hebben we niet naar gekeken, maar zal vast wel in orde zijn.

Aanbeveling
Er werd ons niks aangesmeerd, maar men bood ons een tweedehands lens aan voor onze kapotte lens van een Canon 1000D. Vergeleken bij een foto-speciaalzaak in Schagen, kwam dit veel vriendelijker over. Daar adviseerden ze ons gelijk om een nieuwe camera te kopen.

Extra toelichting
Prettige bediening. Er word je niks aangesmeerd. Goed advies en nog goedkoop uit ook. En bovendien nog korting omdat we voor het eerst klant waren.

HennyM1969 29-10-2013

Zowel in de winkel als via het web goed en ovezichtelijk asortiment.

Mijn ervaring is een goede uitleg over mijn aangeschafte producten. Mijn lens werd persoonlijk door een medewerker gebracht. Zonder kosten.

Assortiment
Voldoende keus voor de amateur tot prof. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Aanbeveling
Door de positieve ervaringen al aan meerdere mensen aanbevolen.