Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Peter Dohmen 10-09-2013 Via de website gekocht

gewoon gemakkelijk van thuis uit uitzoeken lezen en bestellen

Assortiment
ruime keuze bij alle merken

Extra toelichting
Wat ze zeggen doen ze ook, aflevering tot in de puntjes verzorgd.

Arjan Loerakker 10-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

overzichtelijk

erg vriendelijk personeel

Assortiment
wat hebben jullie niet????????

lees eerdere reacties

Nicolientje24 10-09-2013

eerst gemakkelijk uitzoeken in de webshop en daarna de winkel bezocht. Vrij parkeren en gemakkelijk bereikbaar.

aankopen kunnen geruild worden, uitleg over je toestel ook na een jaar nog even vriendelijk

Assortiment
Alles wat kwalitatief op fotogebied goed is wordt aangeboden. Uitgebreide accessoires met goed advies

Aanbeveling
Duidelijke uitleg en goede service

Jan twee 10-09-2013

Overzichtelijke website, met voldoende informatie.
Je leest dat de mensen achter de informatie verstand van zaken hebben

Telefonisch, mail of in de winkel. Deze mensen verstaan hun vak.
Voorheen, lees voor internet, deed ik ook mijn fotozaken hier.
En nu zijn ze nog een van de goedkopere ook.

Ruim voldoende/goed
En uptodate

Aanbeveling
Meerdere vrienden en kennis deze site aanbevolen. Dit komt vooral door de service en vakkennis.

Extra toelichting
Vakmensen met passie voor fotografie. Voor beginners en profs

Florian de Groot 10-09-2013 Via de website gekocht

Wanneer je nog totaal geen kennis hebt van camera's is het moeilijk te kiezen wat je nou precies wilt. Er zou iets van een kleine hulp tool bij moeten zitten, zodat wij als klant weten in welke richting we moeten kiezen

Heel meegaand en informerend naar de klant

Assortiment
Bijna teveel om uit te kiezen voor de amateur als ik

Goede prijzen en info

waarom123 10-09-2013

Doordat alle medewerkers weten wat ze verkopen, heb ik het idee dat ik goed ingelicht wordt en een goede produktkeuze kan maken.

Defect aan mijn camera is prima afgehandeld zonder betaling, met eventueel leentoestel (geen gebruik van gemaakt, maar super dat het aangeboden wordt!)

Assortiment
Werkelijk alles op het gebied van fotografie e.d. kun je vinden of bestellen bij Cameraland

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden, met name door het deskundige winkelpersoneel. Ook voor de leek op het gebied van fotografie en film is Cameraland een prima winkel!

Extra toelichting
Ik geloof dat wel duidelijk is dat ik en mijn man zeer tevreden zijn over het assortiment en de service van Cameraland. Nu en dan komen we ons vergapen aan het assortiment, is het niet in de winkel dan wel voor de etalage!

zomerbloemenblauw 10-09-2013

de mensen in de winkel nemen de tijd voor je en helpen je met je vragen en problemen. Zij denken met je mee.

Assortiment
Assortiment is zeer ruim en ik was aangenaam verrast over de vele artikelen die voorradig waren. Ben meerdere keren goed geslaagd.

Aanbeveling
Omdat ik altijd zeer tevreden weer naar huis ging na een bezoek aan de winkel, ik heel prettig geholpen ben kan ik iedereen, die iets wil op het gebied van fotografie, aanbevelen om eens langs te gaan

jaap snijder 10-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

waarom , er is geen betere zaak in Alkmaar . dus gaat zo door

Bert55 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op internet je voolopige keuze(s) maken en in de winkel op basis van gedegen advies besluiten wat je gaat kopen.

Goede adviezen en after sales.

Assortiment
Voor beginner tot professional is er voldoende keuze, ook tweedehands.

Aanbeveling
Als iemand iets op fotografiegebied wil weten of kopen zou ik die persoon absoluut naar Cameraland verwijzen. Je wordt geadviseerd door vakmensen die ook de amateurfotograaf met een compact camera belangrijk vinden.

Fabian van het Hof 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is erg overzichtelijk. Alleen als je via een mobiel de site bezoekt blijft het filter scherm in beeld als je naar onderen scrolt.

De service is erg goed. Voordat ik naar de winkel ben gegaan heb ik vragen via de mail en telefonisch geesteld. Deze en in de winkel ben ik uitstekend geholpen.
Het personeel is erg deskundig.

Assortiment
Tot nu toe was er voor mij genoeg keuze. Er moet ook niet te veel keuze zijn, nu is het goed.

Aanbeveling
Voor en na de aankoop krijg je perfecte service. Ik raad Cameraland zeker aan collega's, familie en vrienden aan.

Service4all

Anita Boersen 10-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaat

De medewerkers zijn bereid met alle geduld vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.laagdrempelig . Ook via internet gemakkelijk te bereiken.

Prima service. Eerlijke adviezen, waar de tijd voor wordt genomen, wilde iets retourneren , geen probleem.

Assortiment
Goed gevarieerd assortiment. Zowel in prijs als artikelen.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel al aan bij anderen vanwege goede service en expertise.

J. Bontje 10-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Zeer professionele en klantvriendelijke advisering.

Gav1970 10-09-2013

Ellen7984654984 10-09-2013

Menu structuur is prima in orde.

Zeer deskundig geholpen in de winkel. We kregen eerlijke informatie en er werd ons niet alleen maar de duurste mogelijkheid geadviseerd.

Devilee59 10-09-2013

Hebben vaak alles in huis en weten overal een passend antwoord op te geven

Bij problemen en vragen leggen zij dit meteen goed uit, ook even je lenzen en camera uitgebreid testen is voor ze geen probleem. menen ook ruim de tijd voorje als klant. met een bakje koffie als het wat langer gaat duren.

Assortiment
Hebben eigelijk alles, en ook nog vaak op voorraad. als het niet op voorraad is sturen ze het je kostenloos naar je op.

Aanbeveling
Mocht je echt een camera willen kopen die voor jouw geschrikt is dan moet je zeker naar Cameraland gaan. vragen naar je wenzen en wat te doen met een camera en daarna komen ze met de voor jouw interesante foto camera`s aan die dan weer stuk voor stuk worden uitgelegt en tevens ook welke verschillen of meerwaarde het andere model heeft. Je verlaat in iedergeval de zaak met een voor jouw meest geschrikte camera waar je jaren pleizier van heb, ook vragen achteraf zijn in de winkel nog welkom over de werking of instellingen over je aangeschafte camera.

Extra toelichting
Het is gewoon een Top zaak, ze nemen de tijd voor je en zijn eerlijk en hebben veel camera`s en lenzen op voorraad en je gaat met een camera of lens naar huis die echt voor jouw het beste bij je past.Ook voor het inruilen van je oude nog veel gevragede en top werkende Camera/lenzen hebben ze de beste scherpe prijs voor je.

Tom kool 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Jullie hebben veel keuz, als de winkel wat groter was/word zou deze beoordeling hoger zijn.

Ik ervaar jullie service altijd hetzelfde. Die is gewoon super!
Nooit moeilijk doen over iets en altijd naar een oplossing zoeken. Ik voel me klant en geen nummer.

Assortiment
In het hoogste segment waar ik mijn spullen in koop hebben jullie eigenlijk altijd op voorraad wat ik wil hebben.

Aanbeveling
Zoals je in al mijn commentaar kunt lezen ben ik erg tevreden over hoe jullie met jullie klanten omgaan.
Remco en Bart zijn voor mij wel DE toppers waar ik erg graag door geholpen wil worden.

Extra toelichting
Gewoon een erg prettige winkel waar ze persoonlijke aandacht voor de klant hebben, of je nou een product van €10.000 koopt of van €100 hier staat de klant centraal! Als ik op internet 10% goedkoper uit ben koop ik het zeker bij Cameraland ik denk dat de klant deze persoonlijke aandacht wil. Ik in ieder geval wel.

Jan Tinga 10-09-2013 In de winkel gekocht

maaike0306 10-09-2013

Alles snel te vinden & ook fijn onder kopje beginners etc de juiste 'makkelijke' producten

(winkel) uitstekende service, ook veel advies zonder dat er van je verwacht wordt iets te kopen. Dat is klantvriendelijkheid!

Assortiment
Op de site is het fijn dat er naast nieuwe producten ook keuze gemaakt kan worden uit 2e hands producten, erg fijn voor mij, als beginnend fotograaf.

Topservice!

jan hofte 10-09-2013 Via de website gekocht

winkelen van achter je pc.

24h per dag

te groot om te kiezen

IJ.Keijzer 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar hoefplan

Wordt heel duidelijk uitgelegd

Ze staan altijd voor je klaar

Assortiment
Je kunt uit heel veel kiezen,en vertellen wat voor jou belangrijk is.

Aanbeveling
Personeel heel vriendelijk en ze weten waarover ze praten.

Extra toelichting
Zeker een winkel waar je fotoestel moet gaan kopen.

mser 10-09-2013

Het advies was om langs te komen en dan pas mijn keuze te maken.

Assortiment
Er is zoveel keuze dat het soms moeilijk is om een beslissing te nemen.

Extra toelichting
Ik vind dat je deze producten niet online moet kopen. Ik had online wat uitgezocht, maar na een bezoek aan de winkel ging ik met iets anders naar huis.

Andries K 10-09-2013

Website is overzichtelijk en makkelijk te doorzoeken. Via het zoekvenster krijg ik netjes de producten te zien die aan mijn zoekcriteria voldoen.

Ik heb al vele aankopen gedaan in deze winkel. Ik kies er meestal voor om deze op te halen in Alkmaar zelf. Het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig. Je merkt dat ze veel kennis bezitten en dezelfde passie voor fotografie delen.

Assortiment
Ruim assortiment met redelijke prijzen. Geen prijsvechter, maar verschilt meestal niet heel veel tov de goedkoopste aanbieder. Met de extra service maken ze dit kleine prijsverschil meer dan goed.

Aanbeveling
Alleen maar goede ervaringen gehad de afgelopen jaren. Kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.

Paul Schiedam 10-09-2013

Door de menu's aan de linkerzijde zijn is alles snel op categorie en merk te vinden

Geen mening, daarvoor heb ik te weinig gekocht bij Camerland

Assortiment
Alle merken aanwezig, wel veel nadruk op de wat duurdere categorieen. Suggestie: meer evenwichtige verdeling over prijsklassen

Aanbeveling
De kans dat je hier slaagt is gewoon erg groot

Extra toelichting
Overal beeld is zeer goed. Site is hogstens een beetje saai; weinig dynamisch. Een knallende openingspagina ontbreekt bijvoorbeeld (meteen alle aanbiedingen zichtbaar bijvorbeeld. Ook een nieuwsrubriek, met leuke weetjes op fotografiegebied ontbreekt bijvoorbeeld.

Robert108. 10-09-2013

Overzichtelijke site en makkelijke bestellingen te plaatsen.

Bij een defect aan een aangekocht artikel zonder problemen artikel omgeruild.

Uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Uit eigen ervaring dit lijstje doorlopen en ingevuld!

PanzerFaustNL 10-09-2013

Cameraland is een winkel, fysiek en online. Het heeft dus alle voordelen van een echte winkel en alle voordelen van een webshop.
Dat betekent dat als je iets besteld bij Cameraland dat je, zoals bij elke webshop, online kunt betalen en het gekochte naar je huis toe kunt laten sturen. Je kunt ook kiezen om het niet op te laten sturen en het in de winkel te betalen. Die flexibiliteit is kenmerkend voor Cameraland.nl.

Mijn ervaringen met Cameraland op het gebied van services is goed.
Ik ben verzamelaar en had voor mijn verzameling een Canon EOS 10D gekocht. Mijn verzamelobjecten, zijn dan wel verzamelobjecten, maar worden wel degelijk gebruikt en moeten gewoon heel zijn.
Niet lang daarna ging de 10D stuk. Toen bleek dat repareren van de 10D te duur ging worden, werd er niet moeilijk gedaan en ruilde ik hem in voor een mooie Olympus E-520.
Ook dat is Cameraland.nl, een jaar garantie en een nagekeken product.

Assortiment
Het assortiment is groot, maar toch mis ik dingen. Bijvoorbeeld de Pentax Q serie, de Leica M camera's.
Ook wil ik af en toe een objectief kunnen huren, dat is ook nog niet mogelijk.

Ik doe niet anders.

Extra toelichting
Alles is altijd te verbeteren, er moet ruimte zijn om verbetering te kunnen toepassen en wij als klanten en vrienden van Cameraland moeten dat kunnen belonen. Daarom geen 10. Ik heb het niet over personen gehad, maar wat Cameraland nog meer Cameraland maakt, dat zijn de mensen die er werken en die je herkennen als je wat vaker langs komt. Als ik mijn Kodak Pro SLR/c ooit nog eens goed aan de praat krijg, dan komt er nog en punt bij. Tot dan een 8.5 groetjes, Marco de Boer

Miekie01 10-09-2013

In de webwinkel bestellen (nieuw en tweedehands) en in de winkel in Alkmaar ophalen!

Altijd geduldige uitleg, hoe druk het ook is (zaterdag!)

Assortiment
Alles is verkrijgbaar of te bestellen.

Aanbeveling
Vakkundige en service gerichte mensen die van het vak houden en dit ook zeker uitdragen.

PC1960 10-09-2013

Duidelijke onderverdeling in items waardoor snel gericht kan worden gezocht. De artikelen worden goed weergegeven en er is een goede viewer aanwezig om op detail niveau te kijken

Zowel in de winkel als via de telefoon of email wordt je altijd correct en netjes behandeld. De service verlening is correct bij een probleem wordt duidelijk verteld wat de mogelijkheden zijn. Je wet waar je aan toe bent.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Als ze het niet hebben zullen ze alle moeite doen om het voor je te bestellen

Aanbeveling
Een nette winkel waar je correct wordt geholpen

Extra toelichting
Nette winkel waar je correct en netjes wordt geholpen door vakbekwame en vriendelijke medewerkers

Heur 10-09-2013

Kwestie van aan klikken

Wordt gelijk geregeld

Bert1-Jan 10-09-2013

Prima site en voorraad indicatie

Snelle en keurige reactie op mail.

Prima.

Prima winkel en prijzen.

Extra toelichting
Een goed assortiment, met af en toe een paar leuke occasions lenzen. Snelle reactie en bezorging.

Jos Biegstraaten 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede parkeermogelijkheden tot vlak voo de deur.

Voldoende en deskundig personeel. Afspraken worden goed nagekomen.

Extra toelichting
Anderhalf jaar geleden kocht ik een Canon telelens 400mm. Deze moest na een ongelukkige val gerepareerd worden. De reparatie via Canon bleek zeer kostbaar. Cameraland heeft deze toen door zijn huisreparateur laten maken. Omdat er veel tijd overheen was gegaan voor ik hem terugkreeg hoefde ik niets te betalen. Klasse! Vorig jaar had ik een van mijn Canon-camera's ter reparatie aangeboden. Door een fout van een medewerker was deze zes weken in de winkel blijven liggen. Niet goed, maar de fout werd ruiterlijk erkend. Ik had een vervangende camera meegekregen die niet helemaal compatible bleek met mijn computerprogrammatuur. Ook hier werd ruiterlijk van erkend dat e.e.a. anders had gemoeten. Ik kreeg niet alleen excuses, maar ook een Canonbatterij en een tegoedbon van € 20 als pleister op de wonde. Fouten maken is menselijk, ervoor uitkomen en op zo' n wijze een gebaar maken vind ik bijzonder. Ik kom al jaren bij Cameraland en hoop dat nog lang te blijven doen.

Rob Blank 10-09-2013

Groot assortiment en goede zoekfunctie maakt het vinden van de juiste producten eenvoudig.

Zeer snelle reactie op de mails.Tevens is de winkel een aangename plek met gekwalificeerde medewerkers die kennis van zaken hebben.

Assortiment
Naast een groot assortiment nieuwe producten, biedt Cameraland.NL ook aantrekkelijke occasions aan.

Extra toelichting
Zowel in de winkel als op de webshop aankopen gedaan. Bieden een concurrerende prijs en heb het artikel binnen een dag in huis.

Paul rit 10-09-2013

de pagina's zijn overzichtelijk ingedeeld en bestellen via zoekfunctie is gemakkelijk

de door mij gedane bestelling is correct en goed afgehandeld.
prettig was dat de bestelling (fototas) zeer snel geleverd werd

Assortiment
het assortiment is zeer groot en wordt steeds vernieuwd

Aanbeveling
De prijs kwaliteit verhouding is goed samen met de goede service is deze winkel een aanrader.

Extra toelichting
De winkel maar ook de website stralen kwaliteit uit. Indien er een bestelling wordt gedaan word de beloofde bezorg termijn gehaald en betaling wordt correct afgehandeld. De site wordt goed beheerd en de winkel is prijstechnisch niet duurder (soms goedkoper)dan andere webwinkels.

Annet-0 10-09-2013

Aanbeveling
Er wordt de tijd voor je genomen, zelfs op een drukke zaterdag wordt iedereen goed geholpen en komt het personeel niet gestrest over.

Extra toelichting
Zelf hebben wij weinig verstand van camera's, we wilde graag een goede camera met niet te veel poespas om tijdens onze reis mooie foto's te kunnen maken. Samen met een medewerker van Cameraland hebben we de opties bekeken en zijn wij met een super camera thuisgekomen! Er is geen één vakantiefoto die niet gelukt is!

bmtv 10-09-2013

Cor Mooij 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeren

Goede service en professionele uitleg over de nieuw aan te schaffen camera's

Assortiment
Een groter assortiment heb ik in niet een winkel gezien en het gemakkelijke is je kan ook op internet bestellen.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel bij iedereen aan die wat met fotografie heeft.

Extra toelichting
Een prettige zaak om je spullen te kopen en vriendelijke mensen die je te woord staan.

J W Porringa 10-09-2013

Je wordt snel en deskundig geholpen en ze hebben een goed functionerende webwinkel.

Assortiment
een goed assortiment op allerlei gebied, camera's,lensen, tassen, boeken etc. en ze zijn zich ook goed bewust van hun assortiment

Aanbeveling
Ik stuur vrienden, familie en bekenden graag naar deze winkel

Extra toelichting
Overt het algemeen een goede zaak voor fotogravie waar ik graag naar toe ga, omdat ze goed bekend staan in de omgeving is het er ook altijd druk, dit is weleens lastig want dan kan het er wel eens vol zijn, maar zoek ik even een ander momentje uit. :-)

Matty Tans 10-09-2013 Via de website gekocht

Super makkelijk om de producten te vinden die je zoekt op de site van Cameraland .

Ik heb zelf een heel goede ervaring met cameraland gehad .Ik had een nieuwe Nikon camera besteld bij cameraland na enkele dagen kreeg ik de bestelling . Nu had ik zelf een foute UV filter er bij besteld de diameter was fout .Maar dat was geen enkel probleem voor cameraland na drie dagen had ik de juiste in huis , een prima Service .

Assortiment
Het aanbod is grandioost en de prijzen daar komen ze als de beste uit .

Aanbeveling
Cameraland is een eerlijke winkel heb je een probleem bel en je word zo goed als mogelijk geholpen .Ik doe niet anders als Cameraland aanbevelen bij vrienden en kennissen .

Extra toelichting
Voor mij is er geen andere webwinkel als Cameraland .Goed service staan steeds klaar voor je .Maak je een fout met een bestelling deze mensen helpen je zonder meer .Voor mij is er maar één webwinkel waar ik cameram of al wat wat er bij komt kijken zal kopen dat is bij Cameraland .

Bertus Visser 10-09-2013

Dichtbij, compleet assortiment en snel geleverd!

Camera ter reparatie gehad, was super opgelost! Kon zelfs een leentoestel meekrijgen.

Assortiment
Breed en compleet, van alle merken. Staat het er niet, gewoon even bellen of mailen en het is altijd te krijgen.

Aanbeveling
Goede service is belangrijk!

Extra toelichting
2 camera's gekocht waarvan 1 ter reparatie is geweest. Allemaal super geholpen en het juiste advies gehad.

regman 10-09-2013 In de winkel gekocht
barendrecht

winkel is makkelijk te bereiken.

kan beter;
-vaak alleen geinteresseerd in mensen die hele dure aankopen doen zo lijkt het.
-kennis van product echt minimaal.
-willen je vaak extra spullen verkopen als je er niet om vraagt.
-meer interesse tonen naar de klant, en niet alleen willen verkopen.

Assortiment
zeker online heel veel keus en in de winkel kan je goed het product bekijken.

goede prijs/service balans.

Extra toelichting
over het algemeen een goede winkel, alleen personeel en de kennis van producten kan beter.

John87 10-09-2013 Via de website gekocht

vanuit de stoel je bestelling razendsnel in huis

geen gezeur garantie

Assortiment
heel groot assortiment, erg breed voor de video en foto

altijd goed, snel.

zie boven

mirnr1 10-09-2013

Makkelijk kiezen en bestellen

Geen ervaring mee

Ruime keuze

Aanbeveling
In elk geval on te orienteren

Extra toelichting
Heb heb een paar keer naar dingen gezocht en ik overweeg nu, mede door t ruime assortiment en de duidelijke presentatie tot aanschaf over te gaan

Etty Kloosterman 10-09-2013 Via de website gekocht

vanuit je stoel rustig kijken naar het aanbod en zeer goede uitleg over de camera's en wat ze kunnen, echt een dikke 9

bestelt en dan ontvang je de camera, goed verpakt, de betaling kan geregeld worden zoals men belieft, echt prima geregeld.

Assortiment
heb nog niet een camera ontdekt die niet bij jullie te bestellen is, een zeer ruime keuze en vele euro's goedkoper dan in de winkel.

Aanbeveling
heb bij vrienden en kennissen al vele keren cameraland aanbevolen, prima service en vlotte afwikkelingen.

Extra toelichting
mijn beoordeling komt recht uit het hart, en mijn volgende camera zal ik beslist weer bij jullie kopen , heb nu twee keer een aankoop gedaan bij Cameraland, dus op alle fronten een dikke 9 , bedankt !!!!

Bartf 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke info en makkelijke bestelprocedure

Enorm assortiment

Aanbeveling
Zeker aanbevolen. Duidelijke informatie en als je een vraag hebt, ook duidelijk en eerlijk antwoord

Extra toelichting
Vriendelijke verkopers, ruim assortiment en goede prijs-kwaliteitverhouding. Koopgemak omdat ze zowel online als fysiek goed bereikbaar zijn. Voor ongeduldige mensen zoals ik, is het de ideale oplozzing omdat je direct aan de gang kunt met het speelgoed dat je hebt gekocht.

vogelfreak 10-09-2013

Werd telefonisch goed geholpen

Na foutieve aankoop direct mijn geld retour!

Assortiment
Ze hebben alles waar ik naar op zoek ga

Werd goed geholpen

Extra toelichting
kocht een extender Nikon bleek niet te passen op mijn lens,werdt mij duidelijk uitgelegd waarom(teveel licht verlies)

Rowlus 10-09-2013

De website zou wat duidelijker kunnen, met name de afwezigheid van afbeeldingen bij sommige producten is vervelend. Verder niks te klagen

Het personeel heeft zeer veel kennis van de verkochte producten, en is zeer behulpzaam, zowel via de telefoon als in de winkel zelf.

Assortiment
Vrijwel alles is verkrijgbaar, en wat niet op voorraad is kan besteld worden.

Aanbeveling
Kennis, service, ruim assortiment. Zeer goede winkel!

Extra toelichting
De winkel is klein en vol, maar straalt professionaliteit uit die je niet bij veel winkels tegenkomt. Het personeel is vriendelijk en heeft veel verstand van zaken waardoor ik met mijn vragen goed terecht kon. Hoewel ik deze keer enkel een cadeaubon heb aangeschaft, weet ik van eerdere aankopen dat de winkel altijd goed is. Als ik een fotografie product nodig heb ga ik per definitie naar Cameraland

Boudewijn Overduin 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nooit parkeerproblemen.Je wordt in de regel snel geholpen. Alle mensen van Cameraland zijn echt zeer toegankelijk en geven goede informatie.

Top. Jarenlang ben ik klant. Als er iets is wordt het opgelost. Zeer klantgericht.

Assortiment
Vrijwel alles wat leverbaar zou moeten/kunnen zijn is ook direct leverbaar bij Cameraland.

Aanbeveling
Fijne club mensen met inside information en groot assortiment. Ook ontspannen sfeer vind ik typerend. Nummertje trekken (Cameranu!) en je een nummer voelen is er niet bij in Alkmaar.

Zie alles boven

Bart de Gouw 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind de structuur van de site helder, makkelijk te doorzoeken een een mooi aanbod van artikelen.

Persoonlijke service en snelle levering.

Assortiment
Een mooi breed assortiment, ik vind het heerlijk om er rond te kijken.

Aanbeveling
Een betrouwbare plek voor al je fotoartikelen.

Louise P. 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

website is super duidelijk, heel relaxed kom je alles te weten wat je wil. Ben daardoor ook naar de winkel zèlf gegaan om het te 'voelen' en te ervaren.

ook al is het druk de winkel, is het personeel heel vriendelijk en beried goed uit te leggen.

Assortiment
genoeg keuze, verschillende prijsklassen en soorten van hetgeen ik zocht.

Aanbeveling
Vanwege de uitgebreidheid en professionele uitstraling, is het zeer de moeite waard ook naar de fysieke winkel te gaan!

Extra toelichting
Online me geïnformeerd, definitieve keus gemaakt na uitleg in de winkel zelf. Ik wil het toch graag even in mijn handen hebben alvorens aan te schaffen. Fijne winkel!, prettige medewerkers, goede uitleg en service.

Ingeborgh Harms 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke indeling zodat je weet waar je zijn moet wijst zich van zelf.

Prima service goede uitleg.
Ruilen? Niet nodig na de juiste keuze na een goed advies.

Assortiment
Eigenlijk zo ik een onvoldoende moeten geven... je wordt hebberig in zo;n winkel met nog meer keus.

Aanbeveling
Sowieso door de klandizie en keuze en de enorme vaardigheden van personeel de cursussen ea.

Extra toelichting
Ja hoeveel meer kan ik zeggen.... Topwinkel en site

mdj71 09-09-2013