Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 958 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Maaike S 10-12-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind de website van Cameraland zeer overzichtelijk. Alles is duidelijk te vinden en kan nog op je niveau (beginner, gevorderde) afgestemd worden ook. Wat je bestelt is er snel!

De service is heel snel, ik werd binnen een dag teruggemaild nadat ik een vraag gesteld had. Ook achteraf is de service goed. Als er iets niet goed is met het product kun je zo terugkomen bij deze winkel.

Assortiment
Cameraland heeft niet alles, maar wel heel erg veel.

Aanbeveling
Soms heeft Cameraland niet de scherpste prijs, maar wel een hele goede service en garantie. Dan betaal ik liever tien euro meer dan dat ik een miskoop doe op een online website.

Great Art Photography 10-12-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Eigenlijk behoeft dit geen uitleg, de site laat je heel snel en makkelijk de producten vinden.

Ik werd in de winkel zeer vakkundig maar ook vriendelijk te woord gestaan, kreeg ook voldoende tijd om mijn producten te testen.

Assortiment
Tja, alles voor de fotograaf is er te vinden en tegen concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Vriendelijke, vakkundig personeel, hier stuur je je beste vrienden gerust naar toe.

Extra toelichting
Ik heb geen negatief punt ervaren in deze winkel. zo hoort het overal te zijn.

Frans Luijckx 10-12-2013

goede telefonische info en op zondag open.

mocht de adapter proberen in de winkel. personeel heel behulpzaam.

Assortiment
alle modellen op voorraad.

Extra toelichting
verrassend goed. groot assortiment, lage prijs (in vergelijking met andere webshops annex winkels). vriendelijk personeel.

Andu 10-12-2013 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk personeel.

Assortiment
Ruim, en anders wordt het voor je besteld.

Altijd !

Extra toelichting
Zeer kundig personeel. Ze nemen alle tijd voor je. Ze herkennen je als klant. Altijd in om kennis en tips met je te delen, ongeacht of je wel of niks koopt. Altijd advies op maat !

J. Hopman 03-12-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tijdens de aanschaf werd ik goed geïnformeerd betreft de camera en eventuele andere opties. Na aankoop kon ik bij vragen die ik had over de Nikon D5100 camera terecht in de winkel en namen de medewerkers ook echt de tijd voor mij om het uit te leggen.
Op het moment dat de Panasonic DMC-FT4 onderwater camera stuk ging in de vakantie hebben ze deze opgestuurd. Ik kreeg van Panasonic het nieuwere model FT-5 nieuw in doos retour. Op een retour zit echter nog maar 3 maanden garantie en aangezien ik hem voorlopig niet meer nodig had, heeft Cameraland de nieuwe camera terug genomen en mij tegoed bonnen gegeven van de waarde van de nieuwe duurdere camera. Deze zijn onbeperkt geldig, zodat ik op een later moment een nieuwe camera uit kan zoeken met dus weer een volledige garantie.
Top service!!

Assortiment
Uitgebreide keuze in camera's, lensen en accessoires.

Aanbeveling
Medewerkers met ruime kennis, ervaring en passie voor fotografie. Goede service.

A.D. Boyer 01-12-2013 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden op de website en geen enkel probleem om de bestelling online af te ronden.

Mijn vraag werd dezelfde avond per mail beantwoord. Ik heb de camera besteld en de volgende dag werd deze al bezorgd. Het betrof een tweedehands camera maar daar was niets van te zien. Ben er super blij mee.

Assortiment
Ik was op zoek naar een tweedehands camera in een bepaalde prijsklasse en heb niet het hele assortiment bekeken. Heb vrij snel kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Het gemak, de service en de zeer snelle levering van het door mij bestelde product hebben mij in ieder geval ervan overtuigd om een volgende keer hier weer te kopen en ik zou andere mensen cameraland.nl om bovenstaande redenen zeker aanraden.

Combinatie van hierboven.

E. Mulder-Janssen 22-11-2013

Extra toelichting
Ik mag graag fotograferen maar heb er niet zoveel verstand van. Ik heb gezegd wat ik wilde en de verkoper kwam na enige minuten met een toestel terug waar ik na ruim een maand nog steeds heel gelukkig mee ben. Deze man nam de tijd om het ons te laten zien en uit te leggen. Geweldig! Hij zei ook nog dat we als we vragen hadden altijd even terug kunnen komen dan zou hij ons graag van dienst zijn.

Samjade 18-11-2013

Medewerker in de winkel wist door een paar vragen te stellen mij een goed voorstel voor een passende camera te doen

Probleem met de batterij van de camera werd direct opgelost en kreeg direct een nieuwe batterij mee

Assortiment
te veel om op te noemen, zeer ruime keuze

Super service

Reinier1965 17-11-2013

De website van Cameraland is goed opgezet en overzichtelijk. Alle productgroepen staan overzichtelijk bij elkaar. Producten zoeken en kiezen gaat soepel.

Ik kocht een occasion Canon Eos 60D met extra accu. De accu was alleen van een ander merk voorradig. Een Cameraland verkoper belde direct wat ik wilde. Dat is wat ik goede service vind. Geweldig.

Assortiment
Een 10 met een griffel waard vanwege het royale assortiment. Van elk product zijn meerdere merken verkrijgbaar en vele types.

Aanbeveling
Van harte dankzij hun grote assortiment, goed werkend website. Uitstekende service.
Toegezonden bestelling zijn goed beschermd verpakt.

fred hoogervorst 14-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

wonende in het buitenland, komende van schiphol, via de woonplaats van mijn broer siem in krommenie, of rechtstreeks naar alkmaar, ze zijn altijd bereikbaar en ik ga nooit met lege handen weg !

er wordt altijd met aandacht naar je geluisterd, je eerder gemaakte voorkeuze wordt met je doorgenomen en evt. met de vakkennis van de medewerkers nog aangepast, ongeacht of de prijs lager is dan je voorgenomen keuze.

Assortiment
tja, wat ze niet in de winkel hebben op voorraad is dan meestal niet bij de importeur aanwezig. ik bestel meestal via internet door mijn keuze te reserveren.
ik maakte mee dat mensen uit duitsland en spanje bij ze binnenkwamen en met hun keuze weer richting hun vaderland vertrokken, zeer tervreden.

Extra toelichting
klantvriendelijke vakkundige hulp, bij inruil van producten een vriendelijke inruil-prijs die in verhouding staat met het aanschafbedrag. Er wordt niets opgedrongen, er wordt van gedachten gewisseld over de toekomstplannen, zodat de producten die je koopt aansluit bij de toekomst. Kwaliteit is nr. 1.

Rudios 14-11-2013

Duidelijke website en overzichtelijke winkel

De service in de winkel is prima. De mensen weten waar ze over praten en geven een gedegen advies. Gericht op de wensen en geen prioriteit op de verkoopprijs.

Assortiment
Zeer ruim assortiment in diverse categoriën

Zeker een aanrader

Extra toelichting
Goede winkel met personeel met verstand van zaken. Geven een goed advies en luisteren naar je wensen. Ruime keuze aan artikelen in verschillende categoriën

Ronniepaparazie 12-11-2013

Even uit mijn werk nog langs de winkel en anders via de site ,kortom voor mij altijd bereikbaar.

Ook als ik niet echt iets wens te kopen en dat ook kenbaar maak word ik evenzo goed geduldig geholpen en van advies voorzien.

Assortiment
Ben nog niet een keer voor niets naar binnen gewandeld, als cameraland het niet heeft zoek ik niet verder meer.

Aanbeveling
Een 10 zou betekenen dat ze perfect zijn en dat houd ze niet scherp. Dus willen ze een 10 voor elke categorie dan moet de clientèle kritisch blijven en altijd op verbeteringen aandringen. Zoals? Ik weet er niet zo snel een te bedenken maar na mijn volgende bezoek wellicht?!?!

Extra toelichting
Deze winkel werd mij door een collega aangeraden en elke keer dat ik er ben geweest ging ik tevreden de winkel uit. Om advies of raad of daadwerkelijk een product ,er is altijd deskundig personeel en ook als je nog niet echt thuis bent met de materie heeft men het geduld om het uit te leggen.

Thea1951 10-11-2013

duidelijk en gemakkelijk

Ze staan altijd voor je klaar

Assortiment
Veel keuzes, ook uit de duurdere producten

Aanbeveling
Het is een ruime en prettige winkel

Extra toelichting
In die winkel werken mensen die zelf fotograferen, cursussen geven en er dus veel verstand van hebben

Lars en Saskia 09-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Als je het in de winkel koopt kan je de camera vasthouden, want we hebben gemerkt dat niet elke camera lekker vasthoudt met 1 hand als je de lens draait.

Wij zijn voor informatie binnen gelopen omdat we niet wisten welk type camera het beste bij ons past. Uiteindelijk na een uur uitleg over alle vele modellen, vragen wat we er wel en niet mee wilden gaan doen. Zijn we eerst een kopje koffie gaan drinken bij de bakker verderop en hebben we de vragen die we nog hadden overlegd en zijn we terug gegaan naar de winkel. Wederom kregen we netjes antwoord op de vragen en zijn we met de camera naar huis gegaan.

Assortiment
Ruime keuze. Alleen achteraf niet blij met de cameratas welke we erbij aangeprezen kregen. Daarin helaas geen opbergruimte voor zowel een extra lens danwel sd kaarten etc.

Aanbeveling
Qua service bevelen we deze winkel aan iedereen aan. Maar toen we twee dagen later deze camera op schiphol dezelfde camera zagen waar je een samsung tablet bij kreeg voor de zelfde prijs waren we toch behoorlijk chagerijnig. En hebben we toch wel gebaald....

Joyce80 08-11-2013

De verkoper wilde me niet zomaar wat verkopen, maar probeerde goed uit te vogelen wat ik nou eigenlijk zocht en ik ging met een hele andere camera weg dan ik in gedachte had.

Assortiment
Zeer groot assortiment aan camera's en alles wat daarbij hoort. Camereland is dé winkel waar je wezen moet!

Aanbeveling
In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Saturn/Mediamarkt werken hier mensen met echte kennis van zaken en vooral passie voor fotografie.

Extra toelichting
Ik ben uiterst tevreden over het verkoopproces, de verkoper en uiteraard de camera die helemaal aansluit bij onze wensen. Tijdens mijn vakantie heb ik prachtige foto's gemaakt en als onze dochter straks geboren wordt dan zal deze camera nog vaak genoeg gebruikt gaan worden.

c1984 08-11-2013

Lastig met openbaar vervoer bereikbaar

nemen de tijd, adviseren, en hebben verstand van producten

Aanbeveling
zeer tevreden, dus zou ik zeker doen

aace 07-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De site is makkelijk te gebruiken. De tabs en zoek optie zijn duidelijk en overzichtelijk en daarom makkelijk in gebruik.

Ik heb meerdere malen via de mail contact gehad met een van de medewerkers met vragen over zowel camera's en verlichting als vragen over een van de fotowedstrijden. In alle gevallen ben ik snel en duidelijk geholpen, ook bij vervolg vragen werd er snel meedenkend gereageerd.

Groot en divers aanbod.

Aanbeveling
Mijn eigen ervaringen met Cameraland.nl zijn erg positief en zal hierdoor mensen graag door verwijzen.

Munneke 07-11-2013 Via de website gekocht

Fijn om thuis uit te zoeken waar je voordelig je artikel kunt kopen

Alles verliep prima

Voor iedereen wat wils!

Aanbeveling
Ik zou dit aanbevelen aan anderen die zich ook bezig houden met fotografie

Pixellaar 07-11-2013 Via de website gekocht

Snel en goede service online

Fijn

Groot en goed

Regelmatig

Extra toelichting
Ik heb vaak online gekocht omdat de winkel voor mij net iets te ver weg is! Dus als er n winkel in de buurt van veenendaal komt ben ik zeer trots en zal ik zeker vaker dingen kopen.

Cameraatje1 06-11-2013

Extra toelichting
Er wordt goed gevraagd wat je met het product gaat doen. Je hebt niet het idee dat je iets aangesmeerd wordt wat duurder is dan wat je in je hoofd had.

Angela Tromp 06-11-2013 In de winkel gekocht
Apeldoorn

De site is duidelijk, biedt voldoende informatie is gebruiksvriendelijk.

Ik kreeg het bestelde product snel en zorgvuldig toegestuurd.

Assortiment
Er is een ruim assortiment aan producten te vinden, een goede winkel voor elke fotoliefhebber! Voor ieder wat wils!

Aanbeveling
Zeer, ik heb bij de aankoop van mijn studioflitsset diverse sets mogen proberen met mijn Eigen camera en heb een eerlijk advies ontvangen van een goede verkoper (iemand met verstand van zaken).

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan cameraland en de service die mij hier geboden is. Ik ga hier zeker weer heen als ik iets wil aanschaffen en op zoek ben naar een goed advies. Door cameraland worden de producten ook zeker tegen een concurrerende prijs aangeboden, wat uiteraard ook erg aangenaam is.

fennaa 05-11-2013 In de winkel gekocht

goede uitleg bij aankoop
prettige afhandeling bij schade

Assortiment
keuze uit diverse toestellen die aan mijn wensen voldeden

zie boven

zie boven

ploony 05-11-2013

duidelijk en inzichtelijk advies

Er wordt niet moeilijk gedaan bij defect, oplossen is het devies

Assortiment
Wat je ook zoekt er is voor ieder iets van zijn gading.

Aanbeveling
Open en duidelijk advies en deskundigheid zijn pre's

Extra toelichting
Winkel zonder poeha met deskundig personeel die enthousiast advies geven en de tijd voor je nemen.

BrendaMM 04-11-2013

De service was echt perfect, ze namen de tijd voor me en hebben uitstekend naar mijn vraag geluisterd. Ze gaven een uitleg van de meest belangrijke elementen van de camera en dat het goed was als ik alvast thuis zou oefenen (voor de vakantie) en dan nog vragen kon stellen. De prijs was ook nog eens het laagst volgens internet.

Assortiment
Er werden verschillende camera's getoond die aan mijn eisen voldeden, maar ik kreeg wel echt een advies wat de 2 fijnste camera's waren bij mijn wens. Dat maakte de keuze heel makkelijk. Ook kreeg ik advies over welk geheugenkaartje en tas ik het beste kon nemen. Ook daarin kreeg ik advies en een goede prijs!

Extra toelichting
Over Cameraland ben ik echt zeer tevreden en beoordeel ze dan ook met een terechte 10 op beide punten. De camera voldeed echt heel goed aan mijn wensen. Op mijn reis naar Kenia heb ik fantastische foto's kunnen maken, een geweldige zoom en dat voor een mooie prijs. Er wordt aandacht gegeven, maar geen getut. Heel fijn vond ik dat ze écht advies geven, dat heb ik nodig, omdat ik geen verstand van camera's heb en ook geen tijd had om me online er erg in te verdiepen. Hele fijne winkel!

Nicole 2009 04-11-2013

Eerst op de site van Cameraland uitgebreid de informatie gelezen en daarna naar de winkel waar deze informatie nog eens nuttig werd aangevuld.

De camera was niet nieuw in door op voorraad maar wel het show model. Deze werd uitvoerig gecontroleerd voordat deze werd meegegeven. Er ontbrak 1 heel klein rubber dopje maar deze werd spoedig nagestuurd.

Assortiment
Voor alles wat ik voor mijn hobby nodig heb kan ik in Alkmaar terecht bij Cameraland

Aanbeveling
Door het ruime assortiment, de service gerichtheid en het gemak om via de web shop te kunnen bestellen raad ik deze winkel geregeld aan andere foto hobbyisten aan.

Extra toelichting
In de bovenstaande motivatie voor gemak, service en assortiment en de daarbij behorende aanbeveling geef ik al duidelijk aan dat ik graag bij Cameraland kom. Eigenlijk is het 'een grote snoepwinkel' voor de (hobby) fotograaf. Er is in deze beoordeling 1 minpuntje..... Jammer dat ze niet bij mij in de stad zitten dan zou ik er denk ik nog vaker langs gaan ;-).

Roos.2802 04-11-2013

De webwinkel is zeer gebruiksvriendelijk: overzichtelijk en rijk aan informatie.

Fantastische service: het personeel is bevlogen, deskundig en zeer vriendelijk. Altijd advies op maat!

Een groot assortiment.

Aanbeveling
Ik kan u deze winkel van harte aanbevelen! Het personeel is zeer deskundig, vriendelijk en heeft een grote passie voor de fotografie.
Men neemt alle tijd om de klant goed te adviseren.

Extra toelichting
Naast de uitstekende service zijn ook de deskundigheid en het enthousiasme van het personeel kenmerkend voor Cameraland. Men neemt alle tijd om de klant goed te adviseren. Ik kan u deze winkel dan ook van harte aanbevelen!

f devries 04-11-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

je komt binnen en word hartelijk verwelkomt kijk op je gemak rustig rond daarna word je heel ontspannen geholpen niets aandringen of opdringen top

ik wilde mijn product weg latenleggen en een paar dagen later
op komen halen geen probleem

heel veel goed overzichtelijk

Aanbeveling
prima winkel kundig personeel goed geholpen vrij kunnen rond kijken

Extra toelichting
dat heb ik al aan gegeven prima top klasse

Rob Haan 04-11-2013

Assortiment
Er is een groot aanbod in de winkel.

Aanbeveling
In de kop van Noord Holland DE pro winkel in de buurt.
Met een grote verscheidenheid en assortiment.
Goede en bekwame personeelsleden, geen "dozenschuivers", die uit zijn om alleen maar te verkopen.

Kaat V.O. 04-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ten eerste is er gratis parking voor de deur. Ten tweede zijn er voldoende mensen in de winkel die je snel kunnen helpen.

Zelf met een camera die niet bij Cameraland aangekocht is, deinzen ze er niet voor terug een oplossing te vinden voor een probleem.

Assortiment
Wat je niet ziet in de winkel kan gewoon besteld worden!

Aanbeveling
Ik zou hier graag met mijn bedrijf aankopen doen maar dan zouden ze wel de mogelijkheid moeten bieden om na aankoop de rekening te sturen. Wij kunnen namelijk niet op voorhand betalen gezien we een supranationale organisatie zijn.

HensTelelens 03-11-2013

Online winkelen is belangrijk, maar fysiek kunnen winkelen blijft moeten kunnen.
Website zit goed in elkaar, mag wel weer eens een opfrisbeurt hebben, bv grotere productfoto's, rustigere aanblik site en nog betere navigatie.

Vakkundige, meedenkende medewerkers. Vinden voor elke vraag, hoe onbeholpen dan ook gesteld, een passend antwoord.

Assortiment
Breed assortiment, vaak op voorraad of anders snel nageleverd. Altijd een praktische oplossing om je als klant tevreden de deur uit te laten gaan.

Aanbeveling
Ik beveel Cameraland zeker aan bij familie, vrienden en kennissen. Ja, weer vanwege de vakkundigheid en het brede assortiment. Hou dit vast.

Extra toelichting
Knap dat op de beperkte m2 winkelruimte er toxch zo creatief gekoscht en verkocht kan worden. Groter zegt niets, vakkundighied wel. Houden zo. Hulde.

marjo1311 03-11-2013

Extra toelichting
snel maar toch rustig en terzake deskundig geholpen

JvdSchaaf 03-11-2013

Uitgebreide informatie op de website en het voordeel van het in de winkel kunnen bekijken van het product

Deskundige informatie, mogelijkheid om bij de winkel producten uit te proberen en vooral veel bereidheid en medewrking om problemen met apparatuur op te lossen.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende vanaf de beginners tot en met de professionals

Aanbeveling
Ik heb verschillende malen producten aangeschaft en ben altijd deskundig en vriendelijk tegemoet getreden, waarbij de verkoper alle tijd nam. Deze winkel handelt problemen met apparatuur goed en serieus af en zal zich niet onttrekken aan haar verantwoordelijkheid.

Extra toelichting
De winkel heeft een groot aanbod aan apparatuur tegen relatief lage prijzen. Je zult wellicht hier en daar op internet lagere prijzen kunnen vinden, maar Cameraland geeft deskundige begeleiding bij de aankoop en beschikt over een uitstekende nazorg. Uiteindelijk gaat het niet alleen om het aanschaffen, maar ook om de mogelijkheid om terug te kunnen vallen op deskundig advies tijdens het gebruik van de apparatuur.

RP1973 03-11-2013

Extra toelichting
Ik heb een gebruikte Canon 50D gekocht en m'n oude 40D ingeruild. De verkoper was zeer geduldig en ik kreeg alle tijd om de 50D uitgebreid in de winkel te testen. Had zelfs m'n laptop meegenomen om de foto's direct te kunnen beoordelen; geen enkel probleem! Ik kom graag terug bij Cameraland en kan iedereen deze winkel aanbevelen.

tantien 02-11-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk, vakkundig en vlot geholpen, zo ook De voorgaande jaren

frbeuming 02-11-2013

Zijn behulpzaam in brede zin.

Geen gezeur bij teruggave of ruilen product.Vlotte afwerking,,, speek uit ervaring.

Assortiment
Ruime keuze,,,en niet voorradig...... dan zeer snel op voorraad.

Aanbeveling
Omdat de algehele servies prima is verlopen bij ons.

Extra toelichting
Een goede reden na deze aankoop,,,,, daar mijn volgende aankoop weer te plegen. grtjs. F.Beuming Ruinerwold.

Cornelis 2 01-11-2013

Mijn amper 3 jaar oude Sigma zoomobjectief functioneerde op onze 1e vakantiedag (!)niet meer. Er is bij aanschaf niet op gewezen dat de garantiekaart moest worden ingevuld. Er kon geen sprake zijn van coulance regeling.

ruim en compleet

Extra toelichting
Ik kreeg bij het afhalen van het gerepareerde objectief de indruk dat ik niet erg serieus genomen werd. Er werd o.a. gezinspeeld dat het mogelijk zou kunnen liggen aan hoe ik met het objectief om ga. Misschien was het wel gevallen!! Echt niet. Ik heb uiteindelijk de 124,-- reparatiekosten moeten betalen. De garatietermijn van 2 jaar was verstreken maar die van 3 jaar (met kaart) maar net. Viel me tegen.

boutellier 01-11-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vond helemaal precies wat ik zocht op de site en op een snelle manier. Dat was de reden om naar de winkel te gaan.

We konden de verrekijker inruilen voor een nieuwe en kregen goede service toen er wat mee bleek te zijn

fantastisch assortiment

Aanbeveling
ze weten heel veel van heel veel; echt ter zake kundig en erg enthousiast

Extra toelichting
ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met Cameraland, zowel online als in de winkel, en vben zeker van p[lan volgende aankopen daar ook te doen

Wil8 01-11-2013

Voldoende personele kennis aanwezig

Probleem met batterij werd direct geruild

Assortiment
Ruim voldoende om te bekijken en te kiezen

Aanbeveling
Vlotte bediening, goede info en kennis, gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Prijstechnisch goed in de markt

cesa 01-11-2013 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar, en vakkundige behandeling.

Vakkundige antwoorden.

Groot assortiment alternatieven.

Aanbeveling
Gelet op bovenstaande een aanrader.

Xandera 01-11-2013

Goede parkeer mogelijkheden.

Prima uitleg, verkoper loopt ook even weg zodat je rustig met elkaar kan overleggen. Camera's kunnen uitgeprobeerd worden, zelfs buiten.

Assortiment
Je weet niet wat je ziet!

Mw. Ham 31-10-2013 In de winkel gekocht
ALKMAAR

(gratis) pakeren voor de deur. Je wordt super snel geholpen. Een ieder van het personeel merkt je op.

Super goede service. Bevalt je camera niet, dan kun je deze binnen 2 weken terug brengen en een andere camera kopen (waar dat dan overigens ook weer voor geldt)

Assortiment
Ruime keuze van goedkoop tot superduur. Een camerawinkel waar je in kan groeien. Ook 2e hands camera's, lenzen en aanverwante artikelen te koop in de winkel.

Aanbeveling
Gewoon een supergoede winkel en deskundig personeel. Er wordt niet naar je aankoopbedrag gekeken maar naar de kwaliteit van het advies, een advies op maat welke jou past.

Extra toelichting
Cameraland is DE winkel voor de aanschaf van een fotocamera, filmcamera en aanverwante artikelen. Het personeel is zeer deskundig, het advies is op maat en van zeer goede kwaliteit. De medewerkers zijn vriendelijk en zijn er niet op uit om je de duurste camera te verkopen. In deze winkel kun je groeien, de medewerkers groeien enthousiast en oprecht geïnteresseerd met je mee.

Richard_Jee 31-10-2013

In de winkel was het erg druk, dus het duurde een tijdje voordat er iemand van de verkopers beschikbaar was.

Prima uitleg gekregen over de door mij gewenste camera met objectief.

Assortiment
Ruim aanbod in diverse prijssegmenten.

Aanbeveling
Veel aandacht en deskundig advies.

Extra toelichting
Prima advies gekregen en tevens een goede inruilprijs voor mijn oude camera met objectief.

Astrid Volten 31-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruim assortiment en altijd voldoende parkeergelegenheid.

Mensen in dienst met verstand van zaken,

Assortiment
Wat je maar wil, het is er.

Aanbeveling
Ik noem altijd jullie naam want jullie zijn de beste in de kop vnn Noord-Holland

STEESkinderfotografie 31-10-2013

Je kunt alles netjes vinden in de zoekbalk. Alles staat keurig geprijsd en is overzichtelijk.

In de winkel is de sfeer erg relaxt. Ze nemen alle tijd voor je, ook al is het erg druk. Alles wat je wilt weten kunnen ze uitleggen. Erg klantvriendelijk en erg enthousiast over hun werk!

Assortiment
Onwijs veel keuze nieuw & 2e hands. Helemaal TOP!

Aanbeveling
Je word super geholpen. allemaal aardige gasten. Veel keuze, super te bereiken.

Extra toelichting
Als je dan maar ook iets nodig hebt op het gebied van fotografie. dan MOET je gewoon naar cameraland. Dit vind je niet bij een andere zaak! Cameraland is uniek!

C. Kramer-Molenaar 31-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede informatie, uitleg, en vertrouwen is de basis om je producten bij cameraland te kopen.

Ianvl 31-10-2013 Via de website gekocht

Ondanks het lange wachten heb ik steeds een antwoord gekregen en een gratis cleaning set!

Aanbeveling
Ik raad deze winkel vaak aan aan mensen die iets zoeken.

alkmaar

op het internet de gorillapod gezien met een demofilmpje

in de winkel de gorillapod kunnen uitproberen en wat tips meegekregen.

ruim assortiment

Aanbeveling
cameraland heeft een ruim assortiment waardoor het lastig is een juiste keuze te maken. het personeel is enorm behulpzaam en heeft veel kennis van zaken zodat je goed geholpen word in je keuze

alkmaar

de flitser opgehaald in de winkel

er werd alle tijd genomen om mij te helpen bij de keuze van de flitser

ruime keuze in flitsers

Aanbeveling
heel prettig geholpen, duidelijke uitleg gehad

alkmaar

op het internet een keuze gemaakt en afgesproken om hem in de winkel op te halen.

in de winkel werd in alle rust de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden

ruime keuze

Aanbeveling
ik zou de winkel zeker aanbevelen. ruime keuze en prima personeel

sem02 31-10-2013

kon het product makkelijk vinden

had toch nog een vraag over het product. gesteld via de e-mail en dezelfde dag nog antwoord

ruime keuze

Aanbeveling
prima service en de medewerkers hebben veel productkennis