Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1112 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

SJ.K 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Wij zijn nog nooit teleurgesteld bij welk bezoek dan ook.

Men is altijd berijd om de vragen duidelijk en deskundig te beandwoorden,en als er een probleempje is wordt het naar tevredenheid opgelost.

Assortiment
Voor onze intresse is alles aanwezig.

Aanbeveling
Hebben al meerdere personen op de winkel aanbevolen.

Extra toelichting
We hebben hier niets meer aan toe te voegen. Het blijft bij deze onze winkel.

Henk-Jan Wittink 28-10-2013 Via de website gekocht

Werkt super handig.

Geweldige mensen.

Assortiment
Alles van Nikon plus de rest

Zie boven.

Extra toelichting
Super winkel in Alkmaar. Makkelijk te bereiken.

olly69 28-10-2013

We werden fijn geholpen en kregen prima uitleg voor wat wilden hebben voor ons doel.Kleine camera met grote zoom.

Assortiment
De keuze was ruim, en ik mocht veel toestellen buiten uitproberen wat erg verhelderend was.

Aanbeveling
Grote sortering vriendelijk en deskundig personeel. wij kopen nergens anders meer een fototoestel als bij Cameraland.

Extra toelichting
Prettige winkel met ruime keuze heel fijn deskundig personeel die bereid zijn alles prima uit te leggen. Goede service. Een zaak om aan te bevelen.Wij komen er graag

J. van der Schaaf 28-10-2013 Via de website gekocht

Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ook nadat de bestel mail de deur uit is geeft men een heel leuke en duidelijke reactie.

Assortiment
voor al mijn wensen op fotogebied en ook annexe zaken (fotover- en bewerking)kon ik tot nu prima terecht.

Aanbeveling
Alles wordt duidelijk aangegeven en men spreekt heldere taal. Ook informatie over aan te schaffen keuzes worden heel goed afgehandeld.
Kortom: een betrouwbare en deskundige firma.

Extra toelichting
Zoals uit voorgaande opmerkingen blijkt heb ik alleen maar goede ervaringen met CameraNu en ook gezien hun uitgebreide assortiment bezoek ik graag hun site en lees graag de hen gevraagde info. Ook de vlotte en nette levering spreekt mij heel erg aan.

hschoute1 28-10-2013

Ik heb zonder moeite het door mij gezochte product gevonden.

De telefonische bereikbaarheid is prima, en ik kreeg duidelijk antwoordt op de vragen die ik stelde. Ik heb mijn product in de winkel opgehaald dus over de levertijden kan ik geen oordeel geven.

Assortiment
Ik ben nog een beginner maar ben tevreden over het assortiment dat op de website wordt aangeboden. De prijs die ik voor mijn product heb betaald was zeker een concurrerende prijs in de gunstige zin van het woord.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zonder aarzelen aanbevelen aan anderen in mijn omgeving.

Extra toelichting
Ik heb het bezoek aan de website en de winkel als zeer prettig ervaren. Op de website kon ik op logische wijze mijn weg vinden in het assortiment. In de winkel was ik op een doordeweekse dag en ook toen was er voldoende personeel in de winkel en werd ik snel geholpen. Kortom was ik snel klaar met zoeken op de website - telefonisch informeren en afhalen in de winkel. Dus wat mij betreft een top winkel.

naam jacques 28-10-2013

Assortiment
kijk maar in de winkel.er is genoeg in elke prijsklasse.

Aanbeveling
ze nemen de tijd om veel te vertellen en uit te leggen ook als de winkel vol staat.

Extra toelichting
probleem met m'n eerste camera 2x opsturen en nog het probleem terugkerend kreeg ik een andere camera waar ik heel goed foto's mee kan maken zonder problemen.

nielsing 28-10-2013

Aanbeveling
Prima service ,goede afhandeling van je bestelling

Alles is duidelijk . Goede omschrijving van producten en service

Martinthuis 28-10-2013

Het was gemakkelijk de website te vinden en alle produkten te vinden die ik zocht en verder ale stappen eenvoudig te doorlopen tot uiteindelijke aankoop

De winkel was eeevoudig te vinden met voldoende parkeergelegenheid (en waar vind je dit tegenwwordig nog) ook was het personeel vriendelijke en professioneel en kon zich goed verplaatsen in mijn wensen

Assortiment
Er was een ruime keuze aan producten en vergelijkingen waardoor er een weloverwogen koop gemaakt kon worden tegen een goede en betaalbare prijs

Aanbeveling
Goed vakmanschap en profesionaliteit en vele produkten

Extra toelichting
Er zijn nog maar weinig zaken zoals cameraland waar het personeel vakkundig, professioneel en geduld heeft, waarbij de wensen van de klant niet uit het oog verdwijnen. Door specifieke vragen te stellen wordt het beeld van de klant bijgesteld ten gunste van de klant zodat hij niet iets koopt waarvan hij later spijt heeft en dus te duur heeft gekocht.

vdv2000 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Website is redelijk maar niet geweldig

Het ligt er heel erg aan met wie je spreekt. Kennis en klantvriendelijkheid kan nog al verschillen en is niet altijd geweldig

Zeer goed assortiment

Aanbeveling
Niet mijn eerste keus door matige ervaring(en)

Extra toelichting
Op een canon ochtend was er geen enkele vertegenwoordiger van canon te bespeuren, hoewel dit wel aangekondigd was en de cleaning werd zeer amateuristisch gedaan ... Ik kan het zelf beter. Toch bijna 100 km heen en weer gereden voor niets ... Jammer

Ben Tomesen 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je loopt binnen en je wordt geholpen

Als je binnen komt word je herkend

Assortiment
Enorme productkennis en heel groot assortiment

Aanbeveling
Goede voorlichting , groot assortiment en lekker no-nonsense

mirjamp 28-10-2013

Extra toelichting
Prima geholpen, deskundig advies, ook betrouwbaar als je via web koopt doordat je weet dat er een zaak achter zit en dag geen "supermarkt" maar een echte specialist. Gaf mij in ieder geval een veilig gevoel.

albertstam 28-10-2013

Zeer toegankelijke informatie die veelal in combinatie met goed advies in de winkel leidt tot gemakkelijke bestellingen.

De service is in de regel heel correct. Informatie is to the point.

Assortiment
Ruime sortering van hoogwwardige producten

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit en goede service en informatie.

Extra toelichting
Prettige winkele en toegankelijke site met informatie die er toe doet. Personeel wat ook de moeite doet je te begrijpen bij bezoek en telefonische service

Jolien N 28-10-2013

goed overzichtelijk, alles snel te vinden

snel en goed antwoord op vragen

Assortiment
Erg groot assortiment, veel producten te vinden

Aanbeveling
Vanwege alle pluspunten en mijn goede ervaring met de aankoop beveel ik cameraland.nl van harte aan bij vrienden en familie.

Extra toelichting
Zie alle commentaren op alle beoordelingspunten

Tiem Meijering 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede adviezen, kennis van zaken

Aanbeveling
Ik ben geheel tevreden over deze winkel

Extra toelichting
Geen enkel negatief aspect, prima zaak

Jean Kleijnen 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De aankoop van een nieuwe telelens gaat niet zonder slag of stoot, het gebruik ervan ook niet. Met de excellente hulp bij aankoop en een goede handleiding ben je vlug vertrouwd mee.

Welke uitvoering zal ik nemen, 50 -500 of 150 - 500?
De ruimte om te besluiten die Cameraland me bood en de deskundige voorlichting trokken me over de streep.

Assortiment
Keuze volop, aangevuld met goede voorlichting.

Aanbeveling
Doe ik al jaren, een winkel met kennis, ruime keuze en prima service achteraf.

Extra toelichting
Ik ben al jaren klant bij Cameraland, zonder enige uitzondering tot volle tevredenheid. Onvolkomenheden worden soepel opgelost, kennis van producten en toepassing daarvan zijn top. Medewerkers zijn altijd gemotiveerd en enthousiast.

jerommeke22 28-10-2013

Klaas1943 28-10-2013

Er stond direct iemand klaar om mij te helpen.

Uitstekend.

Assortiment
Ze hebben echt heel veel fotoapparatuur en videoapparatuur, ook voor professionals.

Aanbeveling
Heel goede winkel om te kopen.

Extra toelichting
Ben geweldig geholpen met de aankoop van een camera met zeer goede voorlichting en naar mijn klantwensen werd heel goed geluisterd.

H.v.d.Z. 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel met een groot assortiment, makkelijk te bereiken.

Goede service, personeel met veel ervaring. Men denkt met je mee.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Deze winkel zou ik iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Cameraland is een uitstekende winkel om naar toe te gaan en heeft daarnaast ook nog een prima online service. Personeel is vriendelijk en vakkundig, denkt met je mee en heeft alle tijd voor je.

FotoCees 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor ons uit de regio (Heiloo) is de winkel redelijk dichtbij. Goed bereikbaar en gratis ruime parkeergelegenheid. Vanwege het winkelcentrum zijn ook andere boodschappen gelijk te doen, handig voor echtgenote/vriendin. Verder is het prettig om het artikel in de hand te hebben en te zien voordat het gekocht wordt.

Hoewel door ons weinig gebruik gemaakt wordt van de service na aankoop o.i.d., is deze tijdens het informeren naar artikelen prima. Soms is de informatie zo groot, dat een keuze maken moeilijker wordt en daarom een 9.
Bij aankoop van artikelen is de service prima en wordt ruim tijd gemaakt voor tekst en uitleg hierover.

Assortiment
Via de website is veel van het assortiment te vinden. Wij hebben tot nu toe alles kunnen krijgen wat gezocht werd. Echter is dit individueel verschillend, de een heeft aan een beperkt sortiment voldoende en de ander vindt een groot assortiment niet groot genoeg.
Wel vinden wij de ruimte waar het huidige assortiment is opgesteld enigszins klein, vooral bij aanwezigheid van meerdere klanten. Het geeft soms het gevoel dat je iemand anders in de weg staat. Daarom zijn wij daar liever op een door de weekse dag

Aanbeveling
Gezien de meerdere aankopen in de afgelopen paar jaar is de ervaring daarmee prima. De evt. geringe meerprijs t.o.v . andere leveranciers is dit dubbel en dwars waard en daarom voor ons zeer aanbevelenswaardig.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over Cameraland, de medewerkers en het assortiment. De winkelruimte zou wat groter mogen.

Cor de Wit 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik kon snel vinden wat ik zocht. Niet online besteld, maar in de winkel gekocht.

Vragen per mail en telefoon werden goed en compleet beantwoord.

Assortiment
Prima assortiment. Prijs van het beoogde product was duidelijk concurrerend met andere aanbieders.

Aanbeveling
Gewoon een goede (web)winkel!

Extra toelichting
Goede webwinkel, maar ook een goede fysieke winkel. Daar ook goede uitleg en alle tijd om product (in dit geval een fotorugtas)uit te proberen. Daarnaast ook heldere uitleg in verschillen tussen het ene en andere model fotorugtas.

Goudriaan71 28-10-2013

Ze nemen alle tijd voor je om de beste camera voor jou uit te zoeken

Assortiment
Ze hebben in alle prijs klasse een enorm groot assortiment Voor iedereen wat wils

Aanbeveling
Mocht je een camera en/of lens willen hebben ga hier na toe. Ze zijn het goedkoopst van iedereen met de beste mensen die echt heel veel van de camera's weten.

Extra toelichting
Een betere winkel is er niet. De beste in alles!!!!! (prijs, assortiment, collectie, personeel)

Maikel1982 28-10-2013

Assortiment
Er is meer dan voldoende keus.

Aanbeveling
Ik ben er ook heen gegaan omdat iemand deze winkel aanprees

Extra toelichting
Goede uitleg en vriendelijk te woord gestaan. Er werd de tijd genomen om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Dat is ook een reden om terug te komen of mensen naar deze winkel te verwijzen als ze opzoek zijn naar een fototoestel.

Peter de groot2938 28-10-2013

Cameraland heeft veel artikelen op voorraad tegen een gunstige prijs

Remco is super qua adviseren en heeft een uitgebreide kennis

Bob Dijksen 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Intypen van de camera gaf meteen resultaat!

Ik kwam met een idee naar de winkel toe en dat werd bevestigd bij de aankoop!

Assortiment
Bijna alles is te koop en dat geeft een goed gevoel!

Aanbeveling
In goede mate aanbevelen vanwege bovenstaande aspecten!

J Kamstra 28-10-2013 In de winkel gekocht

makkelijk bereikbaar ,gratis parkeren

mensen van camera zijn kundig en geven mijn inziens de juiste adviezen maar doen ook niet moeilijk als iets niet bevalt en terug genomen moet worden

Assortiment
assortiment is groot met keuze voor elk wat wils , amateur , professional , filmer natuurliefhebber " verrekijkers" , boeken en ga zo maar door

Aanbeveling
Ik beveel aan ieder ander deze winkel aan vanwege bovengenoemde punten

Extra toelichting
Ik ben zeer gecharmeerd van Cameraland omdat ik bij Cameraland in de 5 jaar dat ik klant ben nog geen een keer " dat kan niet meneer " te horen heb gekregen . voor mij dus een 10+

Obdam 28-10-2013 In de winkel gekocht
v. ostadelaan 274 Alkmaar

hele goede uitleg

goed

Aanbeveling
voor zijn assortiment en vooral voor de uitleg en kennis van de produkten

Rob Nagelhout 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, van Ostadeplein

Zeer duidelijke website en fysieke winkel om de hoek van de deur

Een van de weinige fotowinkels met personeel dat weet waar het over praat maar de klant ook niet de deur uitstuurt met spul dat te hood gegrepen is voor de kennis van de klant

Assortiment
Als je hier niet slaggt slaag je nergens

Doe al niet anders

Extra toelichting
Een fotowinkel zoals het hoort en zoals er nog 2 of 3 van zijn in Nederland naast Cameraland. De rest van de handelaren moeten eigenlijk een stage lopen bij deze bedrijven zodat ze ook weten wat ze verkopen. Zie dat nu vaak anders en dat is droevig

Martien100 28-10-2013

we kwamen naar de uitleg van Canon en werden goed geholpen. Daarna kregen we meteen informatie over inruil

ruime keuze

Aanbeveling
goede service, vriendelijke medewerkers, goede informatie

jJustCynthia 28-10-2013

duidelijk overzicht, geen gebruik gemaakt site. Heb de camera gekocht in de winkel

motiverende antwoorden.

Assortiment
Ook als het uitverkocht is, komt het weer snel in het assortiment. Veel keus

Aanbeveling
Ik ben zeer te spreken over de winkel

jeffie 28-10-2013

Heldere website met veel info

Kwam voor een nieuwe dure lens en mij werd hiernaast direct een 2e hands aangeboden welke geheel perfect is. Dus top en scheelde goed geld !

Meest uitgebreid!!

Aanbeveling
Top service, top assortiment en goede prijzen!

Extra toelichting
Gewoon een top zaak! Na uitvoerige uitzoek werk in hun winkel gaan kijken en werd direct goed geholpen. Ging uiteindelijk met een perfecte 2 e hands lens weg welke helemaal super werkt en me 400 euro scheelde. De mannen hebben een zeer groot assortiment en goede kennis. Al met al kun je hier met een gerust hart ingelicht worden en een aankoop doen.

Arjen123qwer 28-10-2013

Winkel goed bereikbaar en makkelijk parkeren. Tevens goed geholpen en alles op voorraad

Uitgebreid te woord gestaan, en zonder haast

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles en online kan je checken of iets er is.

FotoDeKlerk 28-10-2013

De website is zeer overzichtelijk en heb je vragen, dan word je uitstekend telefonisch te woord gestaan.
En de collectie is buitengewoon.

De service is uitstekend te noemen, geen vraag of opmerking is te gek en alle tijd word genomen om jou met een big smile naar huis te te zien gaan.

Assortiment
De keuze is reuze, voor mij is Cameraland een snoepwinkel.

Aanbeveling
Ik kan mij geen betere winkel voorstellen en dat wil ik graag kwijt aan derden.

Extra toelichting
Ik kom inmiddels zo'n zeven jaar bij Cameraland en heb intussen al verschillende camera's/objectieven gekocht en ingeruild en steeds sta ik weer verbaasd over de deskundigheid en het praktisch meedenken van de medewerkers, kortom een top zaak.

Henk Tor 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel personeel, grote deskundigheid en klantvriendelijk. Up todate website met goede informatie.

Camera was gevallen en restant van tussenfinanciering ging niet meer los. Medewerkers hebben net zo lang geprutst tot het geheel weer toegankelijkwas. Geen kosten! Wel topservice.

Assortiment
Niet alleen een zeer uitgebreid assortiment, ook nog goede prijzen. Vergelijking. Met internetwinkels ook in buitenland, glansrijk gewonnen.

Aanbeveling
Iedereen, uitstekende zaak die de. Lokale en zelfs regionale rol overstijgt. Landelijke importantie.

Extra toelichting
Deskundigheid top, service uitstekend. Bij langdurige reparatie van mijn Canon 7d een vervangend toestel meegekregen. Bemiddeling voor coulancekosten en zoeken naar alternatieve oplossingen. Meedenken dus. Bij aanschaf nieuwe camera en lenzen, uitvoerige voorlichting, ook prima service bij lang geleden Engeland gekochte verrekijker. Weer gratis. Hulde.

Tom Mulder 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

zowel via internet als via de winkel bereikbaar

Assortiment
op zoek naar een tweede hands body van of canon of sony, beide merken waren beschikbaar

Aanbeveling
veel merken beschikbaar voor een redelijke prijs

Extra toelichting
Een aantal jaren geleden een canon set met twee lenzen gekocht voor een redelijke prijs. Door een ongelukje ging de body kapot, dit is door cameraland goed gerepareerd. Helaas is deze body later alsnog gesneuveld en was ik op zoek naar een goede vervanger, ik vond die bij cameraland, een tweede hands canon body.

H. Aarnink 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de verkoper had uitstekende argumenten om mijn voorgenomen koop nl. een nieuwe sr camera om te bouwen naar een betere maar gebruikte camera.

Assortiment
Voldoende keus in een nieuwe camera (canon) d5 d6 of d7.
Maar ook uitstekende occasions.
o.a de door mij aangekochte d1 mark 111

Aanbeveling
Zonder meer. Overigens heb ik dat al verschillende keren gedaan

Extra toelichting
Bij voorkeur ga ik naar de fysieke winkel. Er is altijd voldoende vakbekwaam personeel aanwezig.

Tevreden365 28-10-2013

Winkel is goed bereikbaar, gratis parkeren en er werkt gespecialiseerd personeel.

Er wordt adequaat geholpen en ook goed gereageerd op verzoeken en klachten. Er worden goede oplossingen geboden.

Assortiment
Heel breed assortiment, ook tweedehands.

Aanbeveling
Goede service, breed assortiment, bekwaam personeel.

Maurice Oudejans 28-10-2013

Goede site met reviews van expert fotografen

Veel expertise van de apparatuur, prima en overtuigend advies

Ruime keuze

Aanbeveling
Ja, deze gasten bewijzen het zelf

Extra toelichting
Prima winkel, site en advies

MPatrick 28-10-2013

Wist wat ik wilde hebben. Ben in de winkel geweest.

Er werd uitgebreid de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden adhv hands-on voorbeelden.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Vakkundige parate kennis. Rustige uitgebreide uitleg. Er wordt je niet het duurste van het duurste opgedwongen. Gigantische assortiment.

Lex Putman 28-10-2013 Via de website gekocht

goede bereikbaarheid

er is erg veel moeite gedaan om mij te kunnen helpen

ruime sortering

Aanbeveling
voor goede ondersteuning en service

Extra toelichting
men heeft voor mij een bestaande verpakking gedeeld om toch mij maar van service te kunnen zijn - hadden ze niet hoeven doen - top

Harry Moerkamp 28-10-2013 In de winkel gekocht

Prima website

Inruilbespreking verliep erg coulant

Assortiment
Zeer uitgebreid en veel primeurs snel in huis

Aanbeveling
goede en vooral vakkundige service

Jan Willem Bergman 28-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke
website! De gehele afwikkeling van het aankoopproces was uitstekend en de betaling verliep erg vlot.

Na ruin een half jaar kwam er een defect in onze Nikon S100.
na een mailtje met dit gegeven, wqerd ons verzocht het toestel meteen op te sturen, waarna het gratis is gerepareerd en geretourneerd! Er zat zelfs opnieuw een garantie op de reparatie bij!
Dit vonden we echte klasse!!

Assortiment
Je kunt zo gek niet bedenken, maar het assortiment is buitengewoon uitgebreid. we kunnen ons niet voorstellen dat er in Nederland een tweede zaak zo veel keus heeft. Het was trouwens de enige zaak van heel Nederland die De Nikon S100 in het zwart per direct kon leveren.

Aanbeveling
Wij hebben het personeel van de winkel ervaren als zeer vriendelijk en echt betrokken bij de aanschaf en reparatie!

Extra toelichting
Voor ons geldt: Koop bij Cameraland dan ben je uit de brand!!

bianca van oers 28-10-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Zou hem zeker aanbevelen omdat ik zelf erg tevreden ben.

Extra toelichting
Als ik weer iets nodig mocht hebben zal ik eerst bij Cameraland kijken omdat hij vaak toch de goedkoopste is en een goede service heeft.

Phoenix1977 28-10-2013

Het assortiment was ruim uitgestald waardoor je makkelijk de diverse modellen kon bekijken en het gebruiksgemak kon uittesten.

Zoeken naar een verkoper hoefde niet. Er stonden per afdeling meerdere mensen klaar om klanten te helpen. Deze medewerkers hadden niet alleen de professionele kennis over het product maar hadden ook zelf de diverse modellen getest zodat je verder konden adviseren dan alleen het standaard verkooppraatje.

Assortiment
De keuze tussen de merken was gering maar binnen de beschikbare merken waren alle modellen ruim op voorraad.

Aanbeveling
Het is een winkel met vriendelijk en deskundig personeel die de tijd nemen om je goed te adviseren, ongeacht de grootte van de aankoop.

Extra toelichting
Hoewel ik alleen oriënterend op zoek was naar een nieuw statief en ik voor een heel ander doel bij Cameraland kwam, viel het grote aanbod mij direct op. Hoewel het hier om topkwaliteit statieven ging, waren deze zeer redelijk geprijsd en naast de goede prijs die ik kreeg voor het statief, kreeg ik er ook nog een tas bij om deze in op te bergen en mee te nemen. De uitleg over hoe het statief optimaal te gebruiken en alle mogelijkheden van het statief maakte voor mij niet alleen duidelijk dat ik hier een goede koop aan zou doen maar ook dat de medewerker hart voor het product had en hart voor zijn werk.

Wim de Jong 1969 28-10-2013

Aanbeveling
de kennis en kunde van de medewerkers en het grote voordeel dat je spullen kan inruilen geeft deze winkel voor mij een grote voorsprong op collega winkels

Extra toelichting
Voor mij de beste winkel op camera gebied !

J.C.G. Groot 28-10-2013

Kiezen, online bestellen, online betalen en de volgende dag in huis sneller kan het niet.

Assortiment
99 van de 100 keer voorradig!

Extra toelichting
Goede service en uitleg bij aankoop ingewikkelde apperatuur.

bhrpebo 28-10-2013

Ik kwam naar een open dag voor lensbaby. Perfecte uitleg en demo. Omdat ik niet om de hoek woon geen tien

uitgebreide demo en verdere personeel ook heel vriendelijk

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles

Aanbeveling
Niet helemaal in de buurt, maar wel steeds demo's, open dagen fotoshoots e.d.

Extra toelichting
meer dan alleen een verkoopbalie

corinne delis 28-10-2013 In de winkel gekocht
amsterdam

Ik vind de service super omdat ik toen ik aangaf interesse te hebben in een upgrade van mijn lens ik gratis de nieuwe lens mocht uitproberen.

Assortiment
Ik heb nog nooit gehad dat jullie het niet in huis hadden

Extra toelichting
Super winkel, online alswel de winkels zelf waar ik in alle twee vaker ben geweest. Vooral het huurgedeelte is voor mij belangrijk geweest. Mensen achter de toonbank met kennis van zaken!

dumbell59 28-10-2013

Extra toelichting
Altijd zijn de aankopen super verlopen!!!

kanarie47 28-10-2013

Prima bestelsysteem, maar ik ga altijd naar de winkel en wordt altijd deskundig geholpen

Je krijgt als klant een zeer goed advies en er wordt ruim tijd aan je besteed.

Assortiment
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet te krijgen is.

Aanbeveling
Ik heb een keer zelf een fout gemaakt met het kopen van een canon lens jas (ik weet niet hoe de naam is) Ik had een te kleine gekocht, uitgepakt, maar ze stuurden netjes de juiste maat op.

Extra toelichting
Ik heb een keer zelf een fout gemaakt met het kopen van een canon lens jas (ik weet niet hoe de naam is) Ik had een te kleine gekocht, uitgepakt, maar na gebeld te hebben stuurden ze netjes de juiste maat op.

maurice hoogeboom 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

De winkel is voor mij in de buurt en je kan altijd even binnen wandelen voor wat informatie

De mensen in de winkel nemen altijd de tijd voor je of je nou voor een accu kom of een camera van over de 1500 euro dat maakt hun absoluut niet uit.

Assortiment
Het is net een snoepwinkel en mijn portomonee is meestal niet blij met me als ik op bezoek ben geweest maae dat is mijn eigen schuld haha

Aanbeveling
Ik zou hem aan iedereen willen aanbevelen want het is gewoon top daar

Extra toelichting
Ik denk dat wat ik al gescheven heb genoeg is