Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hakim 24-01-2021

Net geen 10, maaaar dat had net zo goed wel een 10 kunnen zijn. De reden voor mij om het op een 9 te houden is het zoeken naar waar ik de voucher/cadeau code kon gebruiken voor bij mijn bestelling.. hiervoor moest ik eerst de bestelling doen daarna weer paar stappen terug. Als de cadeaucode gewoon op de laatste pagina staar waar je ook de bestelling afrond dan zit je met deze site voor mij op een 10!

Kees Hageman 24-01-2021

Gebruik gemaakt van achteringang , objectief Tamron 18-270 ingeruild en direct aankoop Tamron 18-400 . Goeie prijs snel en vriendelijk geholpen.
Betaald met betaalverzoek “ideal” .

Peter Schoonackers 24-01-2021

goede shop overzichtelijk , goed en snel bezorgd , en tevreden of het te woord staan en uitleg

Gareth Rees 24-01-2021

Een fantastische service. Voordat ik veel geld aan een lens uitgaf, mocht ik allerlei vragen stellen, ook via de chat, waar ik onmiddelijk antwoord op kreeg. Ik mocht mijn nieuwe (tweedehands) lens bij de achterdeur ophalen: vriendelijk, leuk ingapakt en efficient. Blij dat jullie bij mij in de buurt zitten!

Jolanda 23-01-2021

Online een objectief gekocht. Via de chat een vraag, had razendsnel antwoord en werd ik goed geholpen. Lens lag de volgende dag klaar en kon ik ophalen bij de winkel. Goed geregeld in deze tijden!

Wim 23-01-2021

Ik heb er al vaker wat gekocht, vooral 2ehands en alles was naar tevredenheid, pas in de black friday deals een flitsset gekocht welke niet meer op voorraad was na betaling. Beetje jammer .. Na wat heen en weer gemail was er de optie om nog even te wachten of geld terug, ik heb nog even gewacht en er alsnog wle blij mee want de set is alsnog gekomen en is echt prima.

Jaap 23-01-2021

Online een 2e hands Canon lens besteld, had wat specifieke vragen en wensen, via chat alles op kunnen lossen. Ook het ophalen verliep erg vlot.

Hugo Weenen 23-01-2021

Ik heb een gebruikte Canon lens besteld bij Cameraland: werd zeer snel bezorgd en was in prima staat, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

R. Kolder 23-01-2021

Ik heb contact gehad met behulpzame, deskundige en vriendelijke medewerkers. De levering van het product ging snel. Na bestelling in de webshop kon ik het de volgende dag al ophalen.

Jeroen 23-01-2021

Heel snelle bezorging in een mooi verpakte doos. Ik kocht een nieuwe Wacom, heel blij mee!

Tim 23-01-2021

Ruim assortiment, overzichtelijke website, goede serivice en de verkopers weten waar ze over praten.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed (en snel) geholpen toen bleek dat de code van mijn waardecheque verouderd was. Ik kreeg, na een korte check, een nieuwe code die ik direct kon invullen op de website.

Oscar 23-01-2021

Groot assortiment en bijna alles op voorraad wat als gevolg heeft dat alles ook snel geleverd wordt.
En bij vragen krijg je deskundig advies wat bij je past en ze proberen je niet vanalles aan te smeren wat je niet nodig hebt. Echt een geweldige winkel, zowel fysiek als online

Laus 23-01-2021

Was op zoek naar een goede verrekijker, op internet gezocht en kwam terecht bij cameraland. Site geopend en zag dat de desbetreffende verrekijker niet direct leverbaar was. Op de site kon je ook direct chatten met een medewerker en hebt gevraagd wanneer het artikel weer leverbaar is de vriendelijke medewerker zou er gelijk werk van maken.De volgende dag had ik al antwoord en daarna gelijk besteld want de prijs was zeer aantrekkelijk.De levering is ook perfect gegaan geen probleem.Ik kan cameraland zeer aanbevelen.

Rob 23-01-2021

Daar we wegens Corona niet naar de winkel kunnen, heb ik verschillende cameratassen besteld om te bekijken welke het beste bij de camera past. Bestelling, retour en afhandeling zeer eenvoudig en ook reactie van medewerkers is snel en naar volle tevredenheid.

Marga Lakwijk 23-01-2021

Ik heb bij Cameraland diverse producten gekocht. O.a een full frame camera en div. lenzen. Ik vind het een fantastisch en klantvriendelijk bedrijf. Met veel keuzes en vakkundigheid. Ook als je wil ruilen voor b.v een betere lens of gewoon een stukje verder dan kan dat. In deze Corona tijd is kopen het lastig, maar even goed passen ze goed aan. Speciaal mijn dank aan *** die het persoonlijk contact goed ter harte neemt. Maar mijn complimenten gaan naar allen uit.

André 23-01-2021

Snelle levering zelfs tijdens drukke periode en aantrekkelijke prijs. Helemaal tevreden. Aanrader.

Brigitta Krijnsen 23-01-2021

Ze hebben me heel goed geholpen toen mijn lens kapot raakte. Ze hebben hem opgestuurd en hielden me keurig op de hoogte hoe het ervoor stond.

Ad 22-01-2021

De beste aanbieding voor een a-kwaliteitsproduct en een razendsnelle levering. Alles klopte, dus wat wil je nog meer!

HR 22-01-2021

zeer goed aanbod van een artikel dat al jaren uit productie is (Panasonic wide angle conversion lens). Prima prijs en supersnelle gratis verzending.

Rubén Fotografie 22-01-2021

Snel verzonden, super deal, achteraf betalen mogelijk. Prima eerste kennismaking met Cameraland. 5 sterren.

RD België 22-01-2021

zeer correcte behandeling voor alle aspecten van de transactie : de snelheid van de levering van de apparatuur, de kwaliteit van deze laatste, de retour zonder enig probleem noch contestatie, in het kort een veilig gevoel met Cameraland.nl en daarbij een echte vriendelijkheid met een fijne communicatie

Andries 22-01-2021

Tweedehands Leica gekocht met inruil oude toestel. Leica als nieuw geleverd, redelijke prijs terug voor oude toestel. Snelle levering, prettig telefoongesprek.

Gemma Boelhouwer 22-01-2021

Ik belde gisteren met de vraag waar mijn bestelde pakje bleef. Toen bleek dat ik zelf ingevuld had om het pakje op te halen. Ze zouden het direct opsturen en vandaag werd het bezorgd!
Het probleem werd direct verholpen! Goede service van Camera Nu!

Marianne 22-01-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen. Goede keuze kunnen maken en een tweedehands camera aangeschaft. Welke er bij aankomst precies zo uit zag als op de foto's en zoals omschreven. Het geeft ook vertrouwen dat daar nog een jaar garantie op gegeven wordt. Werd later nog opgebeld over een bijpassende lens die ik ook besteld had, waar ze nog iets over wilden meedelen. Keurige service en snel in huis. Zeer tevreden.

Cindy 22-01-2021

Fantastische service, super vriendelijk personeel! Nooit te beroerd om van advies te voorzien. Echt een aanrader!