Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1029 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

beekkie 29-10-2013

leuke aanbieding op facebook, zo doorgelinkt naar de site.
Daar ging ook alles net zo makkelijk

de dag na mijn bestelling het product al in huis

Assortiment
zoveel keus, als je het daar niet kan vinden weet ik het niet

Aanbeveling
prettig om te winkelen, en super snel geleverd

Extra toelichting
er fijne site, met leuke akties

duncan de fey 29-10-2013

Alles is goed te zien op te site en makkelijk te bestellen

de bereikbaarheid is goed en de termijn om terug te sturen ruim en de afhandeling bij terug sturen is ook snel en precies

ruim erg compleet

Extra toelichting
Nog niet zolang geleden ontdekt via kieskeurig en nu al meerder bestellingen gedaan en erg positief verrast door de service assortiment en natuurlijk heel belangrijk de prijzen.

joop Hansen 29-10-2013 In de winkel gekocht
filiaal alkmaar Hoefplan

Heel erg fijn zijn mijn vriendin en ik zelf geholpen met de aanschaf van onze Nikon 7100.
Wij hebben voor de aanschaf een uitgebreide uitleg gekregen over de mogelijkheden van de camera.
tevens had ik een storing met de Gopro camera maar zij hebben dit zonder probleem binnen 1 werkdag verholpen.

Aanbeveling
Vanwege de vriendelijke houding van het personeel, en de moeite die zij nemen om je goed voor de aanschaf van je produkt te adviseren is iets waar menig winkelier nog iets van kan leren!!

Extra toelichting
Kortom een hele fijne winkel waar het leuk is om weer naar toe te gaan, en waar iedereen kan slagen en naar huis gaat met een tevreden gevoel.

F. Contelaar 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke uitleg over het product. Een nieuwe camera krijg je in je handen in de winkel om deze goed te ervaren.

Assortiment
De nieuwste producten zijn in de winkel aanwezig.

Aanbeveling
Je wordt professioneel geholpen in de winkel.

Extra toelichting
Mijn ervaring is, dat ik voor de aanschaf van een product eerst me laat adviseren bij Cameraland. En dan neem ik de tijd om erover na te denken of ik het product ga aanschaffen, zoals bijv. de nieuwe Olympus O M 1. Ook een workshop van het nieuwe product wordt georganiseerd door Cameraland.

Joost Jochems 29-10-2013

Een 100% gedetailleerde website waar geen enkel technisch detail achterwege is gehouden.

Ik had iets verkeerd besteld en het kon zo retour en kreeg geld ook snel weer terug.

Assortiment
Alles is op voorraad voor mijn 'Canon verzameling'.

Aanbeveling
Nimmer is er iets verkeerd gegaan bij mijn bestellingen.

Extra toelichting
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom ik minder als een 10 zou moeten geven! Netjes afgwerkt, dat waren al mijn bestellingen!

Pieter 20 29-10-2013

Ik heb het product in de winkel gekocht.

De verkoper gaf duidelijke en deskundige uitleg. Er werd tijd genomen om je alles goed uit te leggen. Plezierig en beslist niet opdringerig gesprek

Uitebreid assortiment

zie boevenstaande

J.H.Faberij de Jonge 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je kunt aar de winkel. Niet alleen een web-winkel en het is redelijk in de buurt

Er was een flitser vergeten. Werd direct opgestuurd

Assortiment
Bijna alles op voorraad en men geeft daarbij ook nog een goed advies

Aanbeveling
Dichtbij. Prima prijzen, grote voorraad, e-mail service advies. De mensen in de winkel zijn zeer goed van alles op de hoogte en kunnen dan ook een goed advies geven

Extra toelichting
Goed advies door deskundige mensen, prima service en de mogelijkheid om na koop advies of service te vragen. Kan ook via e-mail (antwoord binnen 48 uur).

Bas Molenaar 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door het grote assortiment is er altijd wel een passend artikel

Heel klantvriendelijk personeel wat graag berijd is om mee te denken.

Assortiment
Een enorm ruim assortiment waardoor er in verschillende prijsklasse het juiste product te vinden is

Aanbeveling
In de regio Kennemerland is dit 1 van de beste en meest uitgebreid geassortimenteerde winkel

CS de Graaff 29-10-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

de website is zeer overzichtelijk; ik kan alles goed vergelijken
dus verschillende merken en uitvoeringen naast elkaar tegen een scherpe prijs

zeer enthousiaste medewerkers in de winkel
zijn echte liefhebbers die veel van de produkten afweten
onder het personeel ook specialisten op Olympus, Canon of Nikon gebied.
Je kant zo vaak komen als je nodig vindt

Assortiment
Hebben verbazingwekkend veel in het assortiment, waardoor je goed kan vergelijken.
Ik heb laatst een Olympus OM D aangeschaft; alle " concurrenten" kon ik bekijken en in de hand nemen. Zeker met goed advies kom je tot de juiste keuze

Aanbeveling
Ik ken geen andere winkel met zoveel vakkennis en ook nog scherpe prijzen

Extra toelichting
Ik ken geen andere winkel voor foto apparatuur met zoveel vakkennis, enthousiasme en ook nog scherpe prijzen

Ton Hoek 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Antwoord op al mijn vragen.
Informatie en aanbod uitstekend.

Aanbeveling
Geen overbodige informatie. Direct en to the point.
Scheelt een heleboel tijd!

Extra toelichting
In no time was ik geholpen en naar alle tevredenheid!!!

een tevredenklant 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ondanks de drukke zaterdagmiddag voldoend tijd en aandacht gehad

Assortiment
veel keus in diverse soorten en prijsklassen

Aanbeveling
Heel plezierig geholpen door het personeel met kennis van zaken

Extra toelichting
Omdat ik nog niet goed wist wat voor camera ik wilde hebben was het prettig om voldoende uitleg te krijgen over de diverse camera's

Leiden2013 29-10-2013

heldere en duidelijke overizhctelijke site

komt haar afspraken na

Assortiment
Precies datgenn wat ik zocht voorhanden en snel te vinden

Aanbeveling
Snelle levering, correcte afwikkeling van de bestelling.
Telefonisch goed en snel bereikbaar. Goede adviezen.

Extra toelichting
Een bedrijf waar ik zeker terug kom om een nieuwe bestelling te plaatsen

M.Vossen 29-10-2013 Via de website gekocht

Snel vinden via Kieskeurig en meteen bestellen!

Ik had mijn bestelling meteen een dag later in huis.

Assortiment
Ruime keuze voor de professionele fotograaf!

Prima winkel

Extra toelichting
Als fotograaf vind ik bij Cameraland altijd wat ik zoek, en vaak zijn ze ook de goedkoopste!

Lara2013 29-10-2013

De camera heb ik in de winkel gekocht, het product was voorradig.

Nav uitleg over mijn oude camera en mijn nieuwe eisen kreeg ik meteen onderbouwd gericht advies over welke camera me werd geadviseerd en de verschillen met vergelijkbare cameras, allemaal gebasseerd op de beste prijs-kwaliteit verhouding voor mij zonder dat ze me de duurste camera hebben verkocht.

Assortiment
Graag wilde ik een lens met een breder bereik, ik heb idee dat daar nog wel meer mogelijkheden voor waren.

Aanbeveling
Met name door het advies, de kennis van producten en het persoonlijk advies wat daarmee gedaan wordt.

Extra toelichting
Het is heel fijn om in deze tijd iets in een winkel te kopen en persoonlijk advies te krijgen van mensen die kennis van de verschillende producten hebben en weten wat je ermee kan en wat aansluit bij je persoonlijke wensen. Op het internet kan ja dit zelf niet zo goed vergelijken en hetzelfde advies krijgen.

Nico Handgraaf 29-10-2013

nieuwe website niet helemaal duidelijk, ik mis dingen. moet erg wennen. wat wel helder is hoe de voorraad status wordt aangegeven

reserveren en opvolgen vragen per mail snel, goed klantcontact

Assortiment
ruim assortiment en voorraad, ruime keuze, goede marktconforme prijzen

Aanbeveling
altijd al gedaan, mensen die vragen om een goede fotowinkel (fysiek of web) verwijs ik altijd door naar cameraland !!!!

Extra toelichting
Heldere winkel goede prijs/sevice/kwaliteit plezierige sfeer.

e. van halteren 29-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk om produkten te vinden.

vragen worden netjes beantwoord.

veelzijdig en leuke aanbiedingen

bovenstaand.

Extra toelichting
alles bij elkaar fijn winkelen.

chrystal.cochius 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

efficiente afhandeling

Alle tijd genomen voor maken van goede keuze camera (meer dan een uur) en lenzen.
Vervolgens, bij vragen die bij gebruik opkwamen weer adequaat advies gegeven

Assortiment
Wat is er niet? Prachtig assortiment

Assortiment, professionele verkopers

Extra toelichting
DE winkel voor de aankoop van een nieuwe camera; veel keus, en zeer professionele verkopers, die de tijd voor je nemen. Zowel voor amateurs als voor professionele fotografen!

Toon14213 29-10-2013

makkelijk bereikbaar

word goed geadviseerd

aan iedereen

Een goed gevoel bij Cameraland

Marielle36 29-10-2013

het personeel staat altijd meteen voor je klaar en kunnen zo nodig alles voor je bestellen

De Mannen handelen snel en vakkundig en nemen de tijd om dingen uit te leggen... En geen vraag is te gek! Alles kan voor je geregeld worden!

Assortiment
Een ruim en overzichtelijk assortiment, en alles wat er niet ligt op cameragebied kunnen ze meteen voor je bestellen!

Aanbeveling
Een hele prettige klantvriendelijke winkel, waar je snel en vakkundig wordt geholpen.
Ik zal willen dat het in elke winkel zo ging!

Extra toelichting
Ik hoop dat ik met mijn uitertst positieve beoordeling kan meedragen aan een goede Recensie voor jullie winkel Natuurlijk hoop ik ook stiekem het aankoopbedrag van mijn fototoestel-oplader terug te winnen, want ik heb hem laatst in een vakantiehuisje in Turkije laten liggen... Als ik in aanmerking kom, ga ik hem zeker weten weer bij jullie kopen (dus hebben jullie dat weggegeven aankoopbedrag dan ook weer terug!)

fampost 29-10-2013 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 274

Helpen zeer klantgericht aan het vinden van een oplossing. Denken in oplossingen ipv problemen.

Ondanks internetwinkel wordt je zeer vakkundig geholpen. Personeel is zeer vakbekwaam en weet zich ook zeer goed te verplaatsen in de functionele behoefte en financiële ruimte van de klant

Assortiment
Nieuwste merken maar ook iets oudere in voldoende mate aanwezig. Ook veel accessoires. En dan voor verschillende budgetten. En een goede prijs kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Vakbekwaam, klantgericht, goede prijs kwaliteit verhouding, ruim assortiment.

Extra toelichting
Vakbekwaam, klantgericht, goede prijs kwaliteit verhouding, ruim assortiment.

Guido Dujardin 29-10-2013 In de winkel gekocht

ruime parking

aandacht en kennis van produkt

Assortiment
ruime keuze in de meest courante fotoprodukten

Extra toelichting
in het voorjaar speciaal van Vlaanderen naar Alkmaar gereden om kennis te maken met de shop. Door de goede en adequate begeleiding een andere opzetflitser voor mijn fototoestel gekocht dan dat ik oorspronkelijk in mind had

kroontje555 29-10-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk. k heb m gebruikt om te orienteren, aanlopen doe ik in de winkel

nog niet bestaande icc-profielen, werden bij de fabrikant opgevraagd en snel doorgemaild.

de service in de winkel is persoonlijk en eerlijk

Assortiment
ze verkopen vrijwel alles voor digitale fotografie, analoog zou ook fijn zijn

Aanbeveling
ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen

F. Mulder 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de deskundigheid waarmee de gebruiksmogelijkheden van de camera werden uigelegd. De voornaamste instellingen om direct te kunnen fotograferen werden terplekke ingesteld.

Assortiment
Omdat ik van te voren aangaf aan welke gebruikseisen een camera voor mij moest voldoen
werd direct de meest geschikte camera gepakt door de verkoper

Aanbeveling
De service is prima. Ruim twee jaar geleden kochten wij en camera en daar was nu een klein mankement aan. Hoewel buiten de garantieperiode van 2 jaar werd het probleem kostenloos verholpen

Extra toelichting
De deskundigheid van de verkoper bij het aanschaffen van de camera en de service achteraf.

cor houet 29-10-2013

Klik klik klaar

Snel en accuraat

Alles is er

Snel, accuraat en prijsbewust

H. Beko 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd vriendelijk geholpen. Men heeft alle tijd voor je

erg goed

eigenlijk teveel keus

Aanbeveling
Deskundig advies en men neemt de tijd voor je

Extra toelichting
Alle keren dat ik in de winkel geweest ben, ben ik met een tevreden gevoel weggegaan.

patriciaboeré 29-10-2013 In de winkel gekocht

overzichtelijke website.winkel dichtbij

in de winkel heel service minded, vooral voor beginnende fotografinnen

Assortiment
uitgebreid en divers. voor de smalle en wat ruimere beurs.
grote hoeveelheid geeft grote keuze mogelijkheid

Aanbeveling
door het bovenstaande en de wetenschap geen rotzooi aangesmeerd te krijgen, maar iets wat bij je past, zoals mijn foto camera

Extra toelichting
Door het woud van keuzes veilig geloosd naar mijn nieuwe fototoestel. de verkoper had snel door dat ik geen technische kennis hebt, dus moest de camera bedienbaar voor mij zijn. Dat is gelukt, hoewel mijn streven wel is om meer met de camera te kunnen doen dmv les.

logch038 29-10-2013

Casper Bart 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via internet is kan ik goed zien wat er aangeboden wordt. In de winkel is er de mogelijkheid om vragen te stellen.

Zeer goed geïnformeerde en hulpvaardige werknemers. Altijd veel kennis van zaken.

Assortiment
Zeer ruim assortiment, zeer makkelijk via internet te raadplegen.

Aanbeveling
Een winkel met goede service en veel kennis, er wordt goed meegedacht.

Ing R.C.J. Fokker MBA 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tijdens het aanhoren van mijn wensen werd er kritisch geluisterd en duidelijke vragen gesteld. Hiermee werd direct een advies mee samengesteld.

Ik hoefde weinig toe te voegen als vanzelfsprekend werd er aandacht besteed aan alle detaisl van mijn aankoop. Tot en met de aankoopbon aantoe.

Assortiment
Te veel spullen om uit te keizen. Vanwege de aanwezige kennis kon een duidelijke onderbouwde keuze worden gemaakt.

Aanbeveling
Vanwege mijn uitstekende ervaring zou ik iedereen hier langs willen sturen.

Extra toelichting
Het lijkt mij duidelijk dat ik zeer tevreden ben met de aankoop en en doorlopen aankoopproces. Ik kan deze winkel van harte en gemeend aanraden.

naam 7D 29-10-2013

Winkel telefonisch en fysiek
goed bereikbaar goede parkeermogelijkheid. Duidelijke website. Betaling op diverse manieren mogelijk. Er wordt heel goed gecommuniceerd over aankoop en bestelling.

Buitengewoon !!, Camera Eos 7D
Drie keer problemen, twee maal,door uitstekende bemiddeling, binnen de garantie periode vlot opgelost.
Derde probleem ( buiten de garantie ),was gerelateerd aan laatste reparatie.
Rekening voor herstel loog er niet om. Uitsluitend door beijveren en aanhoudend contact van Cameraland met Canon, kreeg ik zonder enige kosten een geheel nieuwe camera . Cameraland kan bij mij niet meer stuk.

Assortiment
Zeer brede collectie, bijna alles op voorraad. Ook aanvullende en specialistische artikelen.

Aanbeveling
Deskundig en buitengewoon klantvriendelijk personeel.
Uitstekende voorlichting
Bij problemen echte aandacht voor de klant men neemt zijn verantwoordelijkheid met een serieus oplossingsgericht beleid.
Alles heel betrouwbaar.

J. Pot 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Goede parkeergelegenheid.

Altijd professionele hulp.

Assortiment
Je kan het niet zo gek bedenken maar Cameraland heeft het.

Aanbeveling
Weinig wachttijd en uitleg is top.

Extra toelichting
Als je het bovenvermelde gelezen hebt dan heb ik verder geen op of aanmerkingen meer.

Cees Jongejan 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vindt het heel erg handig om een goede fotospeciaalzaak binnen mijn reisbereik te hebben.
En de sfeer die de werknemers uitstralen maken het voor de hobbyist heel makkelijk om even binnen te wippen voor een vraag en of een probleem.

In de afgelopen jaren ben ik op vakkundige en vriendelijke wijze voorzien van de voor mij benodigde informatie.
ook op de toch wel druk bezochte themadagen was er altijd tijd en een specialist die mijn vragen prima kon beantwoorden.

Assortiment
Het geboden assortiment is heel breed, maar wel mooi toegesneden op de klanten van cameraland.

Aanbeveling
Met de vakfotograaf achter de toonbank!! Wat wil je als vragende hobbyist nog meer.
Ook ademt het bedrijf de sfeer van ontmoetingsplaats uit, ik heb daar ook met mede hobbyisten kunnen spreken of een aanschaf die ik voornemen was te doen. Op basis van hun praktische ervaringen, aangevuld door de die van de Cameraland specialist, heb ik soms mijn aanschaf in positieve zin aangepast.

Cor Mooij 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door de prettige uitleg van de verkoper

Niet goed- geld terug

Assortiment
Zo'n groot assortiment vindt je nergens

Aanbeveling
Omdat daar professionals werken die je alles kunnen vertellen

Extra toelichting
Gewoon een TOP zaak die een pluim verdiend.

Mary de Boer 29-10-2013 Via de website gekocht

Ik belde met een vraag over mijn bestelling maar zag te laat dat het al even over 18 uur. Geen probleem voor de medewerker die ik aan de lijn kreeg, als ik een momentje had zou hij de computer weer even opstarten ! (Toch maar even volgende ochtend teruggebeld..)

Extra toelichting
Of je nou in de winkel komt of via de telefoon, als je advies wilt, wordt er ruim de tijd genomen voor uitleg en om alle mogelijkheden door te nemen. Natuurlijk willen ze verkopen maar je krijgt toch het gevoel dat een tevreden belangrijker is.

Margaret2013 29-10-2013

F.Otograaf 29-10-2013 Via de website gekocht

Nico Schaper 29-10-2013 In de winkel gekocht

Snelle en goede levering

Zeer goede voorlichting

Assortiment
Zeer ruim assortiment en alles op voorraad

Goede winkel

e. de ruijter 29-10-2013

Op de webside van Cameraland vind ik alle relevante info die ik nodig heb voor een eventuele aankoop. Webside is duidelijk en overzichtelijk met een goede zoek-fucntie

Als ik weet wat ik wil aanschaffen en ik heb na onderzoek op het web toch nog vragen over het product dan krijg ik via de telefoon of in de winkel antwoorden van mensen die kennis van zaken hebben, zonder dat ze hun mening op dringen.

Assortiment
Alles wat ik heb willen verkrijgen op foto-gebied of een verrekijker was zonder probleem te verkijgen.

Aanbeveling
Reden dat ik deze winkel aanbeveel is de ruime keuze mogelijkheid in het assortiment, uitstekende product kennis, vriendelijke manier van service en ook niet onbelangrijk een goede prijs stelling van de te leveren producten.

Extra toelichting
Ik moet om bij Cameraland te komen een aardig stuk rijden (ik woon nl. in Uithoorn). Dat doe ik niet als ik niet verzekerd ben van een goede Service, Klantvriendelijkheid, Productkennis en een correcte prijsstelling van de te leveren producten. Prijsstellin is wel van belang maar niet het belangrijkste want vaak kan ik hetzelfde product dichter bij huis iets goedkoper vinden en zeker als ik het via het WEB zou bestellen. Dit soort producten wil ik eerst in mijn handen hebben voordat ik tot aanaschaf over ga.

Merijn Kuiper 29-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

De camera was pas net uit. even gebeld, ik werd netjes te woord gestaan over de levertijd,

Theo Vlug 29-10-2013

wat je zoekt is er.

snelle verzending.

groot.

Extra toelichting
thuis kiezen en alles snel thuis hebben.

TjMBakker 29-10-2013

goede website, makkelijk te vinden. Orderlijk en op merk.

Vlotte bediening in de winkel. Altijd voldoende personeel welke ook nog deskundig is.

Assortiment
Goed, en veel ruime keus.

Aanbeveling
Dat motiveer ik met mijn commentaar bij gemak, service en assortiment. Duidelijk dus.

Extra toelichting
Kortom, cameraland is typisch een voorbeeld van een winkel dat zijn kansen op de internetmarkt heeft gepakt. Daar houdt ik van! prima mensen, assortiment en scherp geprijst.

Ketema 29-10-2013

Onwijs aardig personeel

Er wordt tijd voor je genomen en alles wordt heel duidelijk uitgelegd.

Assortiment
Wij wisten ongeveer wel wat we wilde maar er was keus genoeg.

Aanbeveling
Gewoon een hele prettige winkel

Extra toelichting
Al met al bezette de winkel aardig en vooral deskundig personeel, was er keuze genoeg en goede service

Guus la Chapelle 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is gemakkelijk bereikbaar, parkeren gratis en voldoende ruimte

Er wordt voldoende tijd genomen om je te orienteren en eventueel te beslissen over een geplande aankoop

Assortiment
Bijna alles v.w.b. fotografie en aanverwante artikelen voorradig en toonbaar

Aanbeveling
Als je zelf goede ervaringen hebt, is het niet erg moeilijk om deze winkel, al of niet Internet, aan te bevelen!

Extra toelichting
Ter zake kundig personeel en zeker ook de eigenaar, vereenvoudigen je beslissing positief. De fysieke winkel is uitstekend bereikbaar, er is voldoende gratis parkeergelegenheid om je vervoermiddel te parkeren om zodoende je aankopen gemakkelijk mee te nemen.

hevvy 29-10-2013 In de winkel gekocht

Tom Mak 29-10-2013 Via de website gekocht

Binnen een paar klikken gevonden en goed bekeken

Het apparaat stond keurig in de winkel te wachten toen ik kwam. Ik woon in de buurt anders was het meteen aan mij gezonden. Dit was gemakkelijker.

De keuze was ruim genoeg, er zijn niet zoveel 35mm negatieffilm scanners

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel en webshop graag aan anderen aan, ook de prijs is gunstig!

Extra toelichting
Kortom alle hiervoor genoemde punten n zijn prima in orde de levering was onmiddellijk en men had ook nog de tijd voor een paar instructies geen dozenschuivers dus. Een aanrader!

Kees en José 28-10-2013 In de winkel gekocht

Zijn tevreden

luisteren goed naar de wensen van de klant

ruime keuze

Aanbeveling
je kan daar heel goed terecht

Extra toelichting
je wordt daar heel goed geholpen

Heij001 28-10-2013

Rochella Q 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk te bereiken, je word snel geholpen en alles staat duidelijk aangegeven.

In de winkel werd ik geholpen door iemand die verstand had van de producten,hij gaf duidelijke uitleg. Liet me zien hoe alles werkte en gaf me advies.
Geen verkoop praatje maar echt advies.

Assortiment
Groter assortiment dan ik verwachtte, goede prijzen.

Aanbeveling
Alles is duidelijk, oprechte winkelmedewerkers met kennis. De producten zo goed en goedkoper dan anderen.

Extra toelichting
Ik voelde me welkom, goed geholpen en blij met mijn nieuwe aankoop. Later bleek ook alles wat me verteld was te kloppen. Dit is zeker de winkel waar ik mijn verdere aankopen zal doen!

saskiavantooren 28-10-2013

bestellen gaat simpel en gemakkelijk

team staat goed klaar met informatie en advies

C.R. Plantinga 28-10-2013 In de winkel gekocht
Breda

Je ziet snel wat je nodig hebt

Sd medewerkers stellen zich behulpzaam op en
leggen goed uit hoe e..a werkt

Assortiment
In de meeste gevallen vind ik wat ik zoek.

Aanbeveling
Het is een plezierige zaak, waar ik goed en correct geholpen wordt

Extra toelichting
Zoals aangegeven een prettige zaak. Omdat het er altijd druk is, moet je soms wel even op je beurt wachten, dat is een minpuntje, maar geeft tevens aan dat er veel mensen klant zijn bij Cameraland