Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Rowlus 10-09-2013

De website zou wat duidelijker kunnen, met name de afwezigheid van afbeeldingen bij sommige producten is vervelend. Verder niks te klagen

Het personeel heeft zeer veel kennis van de verkochte producten, en is zeer behulpzaam, zowel via de telefoon als in de winkel zelf.

Assortiment
Vrijwel alles is verkrijgbaar, en wat niet op voorraad is kan besteld worden.

Aanbeveling
Kennis, service, ruim assortiment. Zeer goede winkel!

Extra toelichting
De winkel is klein en vol, maar straalt professionaliteit uit die je niet bij veel winkels tegenkomt. Het personeel is vriendelijk en heeft veel verstand van zaken waardoor ik met mijn vragen goed terecht kon. Hoewel ik deze keer enkel een cadeaubon heb aangeschaft, weet ik van eerdere aankopen dat de winkel altijd goed is. Als ik een fotografie product nodig heb ga ik per definitie naar Cameraland

Boudewijn Overduin 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nooit parkeerproblemen.Je wordt in de regel snel geholpen. Alle mensen van Cameraland zijn echt zeer toegankelijk en geven goede informatie.

Top. Jarenlang ben ik klant. Als er iets is wordt het opgelost. Zeer klantgericht.

Assortiment
Vrijwel alles wat leverbaar zou moeten/kunnen zijn is ook direct leverbaar bij Cameraland.

Aanbeveling
Fijne club mensen met inside information en groot assortiment. Ook ontspannen sfeer vind ik typerend. Nummertje trekken (Cameranu!) en je een nummer voelen is er niet bij in Alkmaar.

Zie alles boven

Bart de Gouw 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind de structuur van de site helder, makkelijk te doorzoeken een een mooi aanbod van artikelen.

Persoonlijke service en snelle levering.

Assortiment
Een mooi breed assortiment, ik vind het heerlijk om er rond te kijken.

Aanbeveling
Een betrouwbare plek voor al je fotoartikelen.

Louise P. 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

website is super duidelijk, heel relaxed kom je alles te weten wat je wil. Ben daardoor ook naar de winkel zèlf gegaan om het te 'voelen' en te ervaren.

ook al is het druk de winkel, is het personeel heel vriendelijk en beried goed uit te leggen.

Assortiment
genoeg keuze, verschillende prijsklassen en soorten van hetgeen ik zocht.

Aanbeveling
Vanwege de uitgebreidheid en professionele uitstraling, is het zeer de moeite waard ook naar de fysieke winkel te gaan!

Extra toelichting
Online me geïnformeerd, definitieve keus gemaakt na uitleg in de winkel zelf. Ik wil het toch graag even in mijn handen hebben alvorens aan te schaffen. Fijne winkel!, prettige medewerkers, goede uitleg en service.

Ingeborgh Harms 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke indeling zodat je weet waar je zijn moet wijst zich van zelf.

Prima service goede uitleg.
Ruilen? Niet nodig na de juiste keuze na een goed advies.

Assortiment
Eigenlijk zo ik een onvoldoende moeten geven... je wordt hebberig in zo;n winkel met nog meer keus.

Aanbeveling
Sowieso door de klandizie en keuze en de enorme vaardigheden van personeel de cursussen ea.

Extra toelichting
Ja hoeveel meer kan ik zeggen.... Topwinkel en site

mdj71 09-09-2013

Jeroen Schuijlenburg 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik moest erg wennen aan de nieuwe indeling maar de site is sneller en grafisch beter. Zelf vindt ik het prettiger dat je bij bv objectieven meteen een merk kan kiezen.

Ik maak altijd de keuze om via de website een voorselectie te maken en dan naar de winkel te gaan. De service is top, alles kan uitgeprobeerd worden en je krijgt daar ook de tijd voor.

Assortiment
Ruim voldoende en concurrerend met andere, 9 van de 10 gevallen goedkoper.
Bij het 10e geval kies ik voor de service.

Aanbeveling
Dat doe ik altijd al ivm service en goede prijs en kwaliteit.

Extra toelichting
ik kijk geregeld op de site, vooral bij 2e hands of er iets voor mij bij zit. Ik moest eerst wel wennen aan de nieuwe indeling. Het is een prettige winkel met een open uitstraling.

TestKees24 09-09-2013

Regelmatig op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.

Bij problemen snelle oplossing en advies en reparatie

Assortiment
Zeer ruimassortiment, goede aanbiedingen in elk gebruikersklasse.

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid, deskundig personeel.

Jamyzuri 09-09-2013

De winkel is goed bereikbaar, normale openingstijden en de wachttijd voordat je geholpen wordt is normaal

Ik ben altijd heel goed geholpen bij vragen en problemen. Ook wordt mee gedacht als er problemen zijn.

Assortiment
Een hele ruime sortering van camera's en accesoires en alles wat je nodig hebt om te fotograferen

Aanbeveling
Ik kan de winkel aan iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Ik heb wel een opmeking over de website. Als ik terug wil naar het hoofdmenu of een vorige pagina werkt dat niet zo goed.

Maaike 1984 09-09-2013

Bij de aankoop van mijn camera heb ik een heel goed en eerlijk advies gekregen. Na twee maanden legde mijn camera niet op alle momenten foto's vast. Dit was een vage klacht gezien mijn camera dat niet altijd vertoonde,(ook niet op het moment dat ik ermee terug ging naar de winkel). Toen de klacht aan bleef houden en ik voor de tweede keer terug ging naar de winkel heb ik een geheel nieuwe camera gekregen, ondanks dat het probleem zich op dat moment weer niet voordeed en het dus ook voor cameraland zelf lastig is om op de leverancier te verhalen. en voor cameraland zelf ook lastig om aan te kaarten bij de leverancier. Dat noem ik nog eens service. Met mijn nieuwe camera ben ik erg tevreden.

Assortiment
Ik heb alles kunnen kopen wat ik nodig had. Toen ik voor een nieuw camera hoesje ging kijken werd mij geadviseerd om diegene te houden die ik had. Kortom een eerlijk advies.

Aanbeveling
Ik ben heel tevreden over de service die geboden wordt. Geen mooie verkoop praatjes maar een eerlijk advies wat ik erg kan waarderen.

Irma Mombarg 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website van cameraland vind ik prettig. Liever heb ik gewoon contact in de winkel zelf. Ligt een beetje aan de vraag die je hebt.

Prettige service na aankoop van een camera. Een abonnement op de nieuwsbrief, mogelijkheid van het meedoen aan een fotocursus (of korting erop) en schoonmaken van je camera op bepaalde zaterdagen.

Assortiment
Er is weinig dat ze niet in hun assortiment hebben. Alleen de B-grip hadden jullie niet, dat was jammer.

Aanbeveling
Vooral vanwege deskundigheid van het personeel.

Extra toelichting
Ik ben blij met cameraland. Het belangrijkste vind ik de vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel. Ik heb hier een goed gevoel bij.

catharina55 09-09-2013

winkel is redelijk dichtbij

Aanbeveling
werd super goed geholpen !!

Extra toelichting
Heb hele goede voorlichting gehad waardoor ik de juiste camera voor mijn man heb gevonden.

Leo Fransen1959 09-09-2013

Aanbeveling
Ik ben zelf altijd erg goed geholpen, dus dat beveel ik graag aan anderen aan!

Extra toelichting
Deskundig, klantvriendelijk, eerlijk advies, goede prijzen. Als consument kan je niet veel beter wensen.

Ria55 09-09-2013

Een winkel dicht in de buurt.

Ik kan er met alle vragen terecht. Het personeel heeft overal een adequaat antwoord op.

Assortiment
Alleen in een webshop vind je meer artikelen, maar dan kun je ze niet in realiteit zien.

Aanbeveling
Ik ken in Alkmaar en omstreken geen winkel met camera's met een groter assortiment en personeel met meer verstand van fotografie.

Extra toelichting
Ik ben lang op zoek geweest naar een winkel met camera's en aanverwante artikelen. Die heb ik nu eindelijk gevonden. Ik vind het niet prettig om materialen via internet te kopen. Liever heb ik goed advies en de spullen echt in handen voor ik iets koop.

Jasper van putten 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed parkeren voor de deur

Verstand van de producten die er verkocht worden, er werd ruim de tijd voor mijn vragen genomen! Ik voelde me op mijn gemak

Volop keuze

Aanbeveling
Net zoals ik werd doorverwezen, zou ik iedereen ook doorverwijzen naar Cameraland

Extra toelichting
Voor mij is Cameraland de specialist in de buurt

HoFa 09-09-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk ingedeeld en je kunt snel een productgroep vinden zodat je de artikelen kunt vergelijken. Betalen en bestellen is gewoon makkelijk met iDeal. Het aantal vereiste gegevens is normaal voor het aanmaken van een account of voor betalen.

Snel iemand aan de lijn en een goed advies gekregen. De verkoper was er beslist niet op uit om iets te pushen maar was objectief

Assortiment
Een ruim assortiment met voldoende producten om uit te kiezen. Het assortiment is compleet. De prijzen zijn goed en zelden is een collega goedkoper.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen maar niet als enige. Er zijn nog twee concurrenten die ik aan zou bevelen. DE aanbeveling zou dan zijn om uit deze drie een keus te maken omdat dit de drie beste zijn in Nederland

Extra toelichting
Diverse malen online besteld en de andere dag geleverd gekregen. Soms ging er iets mis maar dat herstelde men direct. Geen gezeur. Hier ben je nog echt een "klant", ook online!

Osflam 09-09-2013

Online, via de telefoon of in de winkel, overal snel bereikbaar en deskundig advies en antwoord.

Goede service, nieuw uit te komen camera laten reserveren. Deze werd keurig apart gehouden bij binnenkomst terwijl er reeds meer interesse was.

Assortiment
Breed assortiment voor de serieuze fotograaf cq amateurfotograaf. Zowel nieuw als gebruikt.

Zeer aan te bevelen.
Deskundig advies en scherpe prijzen.

Extra toelichting
Bij Cameraland staat personeel met echte vakkennis. Persoonlijke aandacht, eerlijk advies en prijzen die met elke internet aanbieder meekunnen. Ook in de winkel dezelfde prijzen als via internet. Er worden ook goede prijzen geboden voor inruil camera's en toebehoren. Echt een winkel voor de serieuze fotograaf.

Cornelissen123 09-09-2013

website is geod te vinden. Bestelling is eenvoudig geplaatst en afhandeling is verder goed

Service van cameraland is goed echter de service van de pakketdienst niet. Een camera van meer dan €1100.- wordt bij de buren afgegeven zonder dat een handtekenig gevraagd wordt. Als de buren en ik kwaad in de zin hadden, dan was er niets geleverd want er was totaal geen bewijs geweest.

assortiment is ruim voldoende

Joop van vliet 09-09-2013 In de winkel gekocht
rotterdam

Alles onder één dak

Zeer goede service,aan lijve ondervonden.

Assortiment
Zéér divers en groot, je komt nooit voor niets

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, grote voorraad, perfecte service

Extra toelichting
Géén verdere uitleg nodig, perfecte winkel.

Edwin Harpe Fotografie 09-09-2013 Via de website gekocht

Online bestellen op een erg overzichtelijke site is super gemakkelijk.

Cameraland houdt zich aan de gemaakte afspraken en levert volgens afspraak, in goede verpakking.

Assortiment
Super het brede assortiment dat Cameraland heeft. Ik ben nog niets tegengekomen dat ik zocht en Cameraland niet had.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al vaak bij anderen aangeraden die zich ook met fotografie of videografie bezighouden.

Extra toelichting
Wat kan ik nog toevoegen aan bovenstaande. Ik ben erg tevreden over Cameraland.

2luc2 09-09-2013

je hoeft je huis niet uit, wat super is, kiezen uit je luie zetel.

alle garantiebepalingen voorgeschreven door de fabrikant blijven dezelfde, alsof je in een gespecialiseerde winkel hebt gekocht.

meer dan keuze genoeg

Aanbeveling
doe ik voordurend, online winkel promoten.

Extra toelichting
indien ik de toekomst nog iets wens aan te kopen, zal ik zeker niet nalaten dit terug bij jullie te doen. bedankt voor het geleverde product

wim de bruijne 09-09-2013 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk en via de zoekfunctie kom je vlot bij het artikel wat je wilt bestellen.duidelijke omschrijving bij het product

uitgebreid

a horn 09-09-2013 In de winkel gekocht
hoefplan alkmaar

6,8

goed bereikbaar

aardig personeel

genoeg te koop

Aanbeveling
er wordt niet gemeld wat precies de onderzoekskosten zijn.Dit viel erg tegen. Ook duurde het meer dan 2 weken voordat camera zonder reparatie retour kwam. inmiddels te laat om mee te nemen naar geboekte vakantie

Extra toelichting
camera haperde maar na onderzoek doet hij niets meer. Ik wil deze nieuwe camera dus wel winnen!

Arno60 09-09-2013

duidelijke website
gemakkelijk selecteren op categorie en merken
uitleg voorhanden
na telefonisch contact is voor mij de canon 70D besteld (de eerste die geleverd is is voor mij vastgehouden) en ik was dus de eerste die met deze camera de winkel uitliep! schitterend!

telefonisch zeer goed te woord gestaan, waarbij de tijd genomen is voor mijn vragen
vriendelijk ontvangst (ik werd op later tijdstip teruggebeld omdat het te druk was op dat moment in de winkel > ik ervaar dat als zeer goede service zowel naar mij als naar de mensen in de winkel)
duidelijk uitleg
alle vragen tot tevredenheid beantwoord
suggestie om cursus te volgen erg waardevol en ga ik zeker doen

Assortiment
jullie hebben echt alles volgens mij
eerste aanschaf van compact camera al verbaasd over de voorraad in jullie winkel.
echt geweldig!

Aanbeveling
ik beveel jullie winkel en website al aan bij vrienden en familie. het gesprek komt ervan zelf op als ik mijn nieuwe canon tevoorschijn haal. normaliter hou ik me op de vlakte en zeg ik niet gauw 'ik ben in die en die winkel geweest' , maar in jullie geval ben ik ervan overtuigd dat iedereen die op mijn aanraden naar jullie toe gaat net zo enthousiast is over jullie service kennis assortiment etc etc

Extra toelichting
zie hierboven ik heb er weinig meer aan toe te voegen 10-en geven is vind ik nooit goed (het kan altijd nog beter!), maar eigenlijk verdienen jullie dat wel tot slot een welgemeend bedankt ! mvg Arno

frankdegraef 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Men kan al op de website, die zeer gebruiksvriendelijk is, bekijken wat er op voorraad is en wat eventueel besteld moet worden.

Je hoeft nooit lang te wachten tot er een medewerker beschikbaar is, en je wordt altijd persoonlijk geholpen. Ook als je er voor de eerste keer komt. Je hebt het idee alsof men je al kent, terwijl dat (nog niet) het geval is.

Assortiment
Er is overweldigend veel aanwezig, en ook qua kennis van de gewenste of aan te schaffen apparatuur is er veel aanwezig bij de medewerkers. Ze weten soms iets te vinden waar op dat moment korting op zit.

Aanbeveling
Eigenlijk een 10, want ik wordt altijd goed geholpen, ook (als ik dat mag zeggen) toen het nog Foto Kiekie was. Ik zou deze zaak zeker aanbevelen omdat je er kan vinden of kan bestellen, met een zeer korte levertijd, wat je zoekt.

Extra toelichting
Goede service, kundige medewerkers, korte besteltijden, je gaat met een goed gevoel de winkel uit, en na een aankoop met een iets naar huis waar je weer plezier aan beleeft.

P Blom 09-09-2013

Ik woon in Hoofddorp en loop dus niet zo gauw binnen ivm de afstand.
Daarom erg tevreden met de website .

Assortiment
Ruim assortiment en er wordt altij een manier gevonden om je tevreden te stellen.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden ook qua services en beveel jullie zeker aan bij vrienden en kennissen.

Peter Rusting 09-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Meerdere klanten worden geholpen

NVT

voldoende voor mij

Aanbeveling
Klantvriendelijke winkel waar je goede info verkrijgt, daarom ben ik ook zelf gekomen ipv op internet te bestellen

Collas Jos 09-09-2013 In de winkel gekocht
konijnenberg

Een woord top

Service is gewoon top.

Assortiment
Geen commentaar alles is super goed.

Aanbeveling
Omdat het allemaal goed en overzichtelijk is.

Nogmaals een woord TOP

1919 09-09-2013

winkel is zeer goed te bereiken. goede parkeermogelijkheden.

hulpvaardige bediening die veel van de producten weet.
binnen de mogelijkheden van de garantie optimale service afwikkeling.

Assortiment
alles wat gangbaar en leverbaar is kun je er vinden.

Aanbeveling
er is geen zaak in de wijde omgeving waar je zo vakkundig geholpen wordt

Extra toelichting
daar de punten; bereikbaarheid, service en assortiment optimaal zijn beveel ik deze zaak van harte aan. Het is nog een van de zeer weinige speciaalzaken met zo veel voorraad. Daar moeten we zuinig op zijn!!!

happy28 09-09-2013

Extra toelichting
Goede snelle service en levering. Ik had een lens besteld en de volgende morgen werd deze heel netjes bezorgd. Super snelle levering.

Santing25 09-09-2013

Overzichtelijk en duidelijk

Top! Na aanschaf bleek er een mankement te zijn. Een probleem waar Cameraland niks aan kon doen. Dit werd goed en vakkundig opgelost.

Aanbeveling
Goed en vakkundig personeel die tijd nemen voor je aankoop en je van goed advies voorzien.

HansBeeld 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Overzichtelijke site maar ook een goed bereikbare winkel met afdoende (gratis) parkeermogelijkheden.

Goede antwoorden op de vragen en niet gericht op moeten verkopen maar ook een goed advies en dan wellicht later terug komen voor een betere keus is een optie.

Assortiment
Ik zal nooit daarin het plafond bereiken. Goede winkelvoorraad dus veel uit voorraad snel leverbaar.

Aanbeveling
Ben er positief over naar mijn omgeving.

Extra toelichting
Goede keus, vakinhoudelijk goed personeel en breed assortiment.

A. Vrieswijk 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Kon alle informatie makkelijk vinden op de site

Snel antwoord.

Ze hebben echt alles!

Aanbeveling
Gelijk naar deze shop gaan.

Extra toelichting
Erg uitgebreid assortiment en goede service voor een goede prijs!

musira 09-09-2013

Goed te bereiken en goede parkeermogelijkheid.

Vakkundig geholpen en ook snel teruggebeld bij informatie-vraag

Assortiment
Wat ik op de site kan zien is het assortiment wat mij betreft groot genoeg, het kan ook teveel worden.

Aanbeveling
Goede service vriendelijke medewerkers, fraaie zaak ,tja wat wil je nog meer !

Marijeg 09-09-2013 Via de website gekocht

Website werkt heel makkelijk en efficient.

Leuk cursusaanbod

Extra toelichting
Ik heb een fotocursus gekocht maar deze moet nog plaatsvinden. Beoordeling volgt.

Lisa Oud 09-09-2013 In de winkel gekocht

goed te bereiken,

verstand van zaken en goed begrijpelijke uitleg. belofte van levertijd wordt ruim waar gemaakt. zeer klant vriendelijk en bereid mee te denken als er zich problemen voordoen. niet alleen gericht op verkopen.

Assortiment
voor de liefhebbers van fotomateriaal in de meest brede zin een paradijs, voor de bejaarde leek zoals ik zelf een overdonderend inzicht in de diversieteit en mogelijkheden.

Aanbeveling
De zaak is mij aanbevolen nadat ik bij diverse zaken te horen heb gekregen dat de batterij vor mijn 6 jar oude camera echt niet meer te leveen was en ik maar een nieuw toestel moest kopen. zal en heb ook al cameraland bij familie, vrienden en kennissen aanbevolen.

Natascha van Alphen 09-09-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

Zeer goed geholpen

Assortiment
Er is heel veel keus in de winkel

Aanbeveling
Er staan kundige mensen in de winkrl

Extra toelichting
Ik kwam in de winkel voor mijn eerste camera ooit. Had geen idee welke camera ik wilde. Ik gaf mijn wensen door aan de medewerker en deze kwam met een voorstel voor een camera. Omdat mijn budget niet toereikend was voor mijn wensen, bracht de medewerker mij op het idee voor een tweedehands exemplaar. Nu heb ik exact wat ik wilde voor ook nog het budget wat ik had.

Arnold 1951 09-09-2013

Extra toelichting
Mijn ervaring is uitstekend. Ik heb 2 Nikon D3100 gekocht met een groot hoek lens en een telelens. Voldoen tot nog toe prima.De voorlichting was uitstekend, de keuze uit het assortiment is zeer groot. De mensen zijn makkelijk in omgang.Gesprekken over service verliepen uit stekend. Alles wat besproken is en beloofd is, is ook nagekomen.

Niek08 09-09-2013

Extra toelichting
Nergens anders voor deze prijs te krijgen !

K Koning 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel niet echt ideaal gelegen.

Niets op aan te merken. Personeel zeer ter zake kundig. Heb wel eens eem anders lastig los te krijgen onderdeeltje (schroefje) voor niets mee gekregen.

Assortiment
Website laat zien dat een aantal artikelen niet op voorraad is.

Aanbeveling
M.I. 1 van de beste fotografie winkels in Nederland.

Extra toelichting
Je gaat hier nooit onverrichterzake vandaan. Dat is bij veel winkels heel anders.

Jeroen Visser 1974 09-09-2013

Cameraland is oploop afstand van ons huis een geweldige Service en een heel groot assortiment in foto en Camera's en accoires.Een dikke tien

Een Geweldige service.een dikke tien

Assortiment
Een heel groot assortiment en accoires.Een dikke tien

Aanbeveling
In alkmaar weten ze al waar wij kopen bij cameraland als men wat voor de foto en camera's nodig hebben zeggen wij ga daar maar heen.Ook mijn zus op Sardinie (ITALIE) zegt het tegen vrienden en familie.een dikke tien.

Extra toelichting
Als wij iets nodig hebben op foto of camera gebied gaan wij altijd naar Cameraland op de van ostadelaan in Winkelcentrum de Hoef in het Alkmaarse

Sylk1 09-09-2013

Extra toelichting
Ik zou deze winkel goed aanbevelen, omdat de website heel duidelijk is, en omdat ik vindt dat je goed bepaalde producten kunt zoeken, en de specificaties goed kunt bekijken.

Edithsenior 09-09-2013

de winkel in Alkmaar waar wij altijd naar toe gaan voor alle foto, film en verrekijker zaken heeft zeer deskundige mensen in dienst en we genieten mede daardoor extra van onze apparatuur.

Assortiment
Alkmaar winkel heeft ruim voldoende keuze in alle artikelen die wij wilden kopen. We oriënteren ons altijd erg goed en slagen altijd bij Cameraland en vinden dat erg prettig. Een winkel bezoeken en direct kunnen kopen wat je nodig hebt.

Aanbeveling
Absoluut fijne mensen, goede kennis van zaken en doen vaak iets extra's bij je aankopen waardoor je je als klant gewaardeerd voelt en graag terug gaat naar deze zaak. Ook de bereikbaarheid, parkeergelegenheid is uitstekend.

Extra toelichting
Wij zijn ontzettend tevreden over het assortiment van Camaraland. Hebben hier een Olympus E520 gekocht en een objectief Olympus Zuiko digital 12-60 mm 1:2.8-4 en een verrekijker van Bynolit.

Missis YL 09-09-2013

Verwe 09-09-2013

Veel keuze en snel besteld en geleverd.

Prima, niets op aan te merken

Ruime keuze

Aanbeveling
Prima aan te bevelen aan mensen die fotografie leuk vinden. Professioneel en amateur fotografen kunnen hier terecht.

Extra toelichting
Prima winkel online en de shop zelf

Sylvia Gerritsma 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima openingstijden en voor ons dichtbij.

Duidelijk hoe het zit met garantie. Spreek uit ervaring met een stukende Canon, werd direct naar de fabrikant terug gestuurd en vergoed.

Breed en diep

Aanbeveling
Makkelijk en toegankelijk voor iedereen.

Extra toelichting
Vind het een prettige winkel niet alleen om te kopen maar ook voor vragen kun je er terecht. Het enige - puntje vind ik dat er tijdens werk gegeten word, maar dit is misschien dat er geen lunch pauzes zijn!??

Niek de Wilde 09-09-2013

De winkel kent veel personeel, dus lang wachten is er niet bij.

Veel vakmanschap, waarbij eerlijkheid en duidelijkheid voorop staat. Dat betekent dat je uiteindelijk op maat gesneden advies krijgt.

Assortiment
Assortiment voor beginners en voor professionals en alles en iedereen die daar tussen zit.

Aanbeveling
Ik 'zou' het niet alleen, ik doe het ook. Mijn jong-volwassen kinderen kopen inmiddels ook hun camera bij Cameraland.

Extra toelichting
Een uitstekende zaak, waar vakkundigheid en vakkennis de boventoon voert.

DePerfecteFoto 09-09-2013 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site, ruim aanbod !

Producten waren op voorraad en werden de volgende dag al bezorgd !

Assortiment
Ruime keuze in het assortiment voor iedere prijscategorie . Je kan kiezen voor de A merken maar jullie hebben ook alternatieve & prima B artikelen met goede prijs kwaliteit verhouding

Absoluut ! Webshop werkt prima

Extra toelichting
Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden met de producten die ik besteld hebt, en de volgende keer als ik weer spullen nodig heb zal ik jullie site zeer zeker raadplegen !

Szeen 09-09-2013 Via de website gekocht

Je kunt heel makkelijk de weg vinden. makkelijk bestelen en betalen. de producten die ik nodig heb zijn eigenlijk altijd wel snel te vinden en te bestellen. kortom ideaal.

Je kunt de producten erg gemakkelijk bestellen, en voor vragen is het ook erg simpel. de bereikbaarheid, is makkelijk je kan deze site snel vinden op google als je een product naam intypt en dat is wel fijn, sowieso is een betrouwbaren site erg fijn. En daar wil ik jullie wel een compliment voor geven! Tof!

Assortiment
Het assortiment is prima! de spullen die ik nodig heb zijn er altijd wel. ook staat er een fijne beschrijving bij. om dingen te kunnen vergelijken. de prijs is ook goed. waardoor je snel hier bestelt.

Aanbeveling
Super service en betrouwbaar!

Extra toelichting
Het is een fijne site om te bestellen, met vragen kun je altijd mailen en snel antwoord terug krijgen. Jullie hebben altijd wel wat ik zoek, en als ik vragen heb over een product krijg ik een goed antwoord waar ik wat aan heb. De Prijs is goed en betaalbaar. Bestellen via internet is betrouwbaar. waardoor je snel weer bij deze site besteld.

Klein Riksie 09-09-2013

Haast altijd op voorraad en de volgende dag in huis

Met eventuele vragen altijd een antwoord.

Assortiment
Groot assortiment, voor elk wat wils

Aanbeveling
Kun je met een gerust hart kopen

Geweldige zaak