Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 862 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jan van der Pennen 31-10-2013 In de winkel gekocht
krimpen a/d Ijssel

Het gemak en bereikbaarheid voor een treinreiziger is niet optimaal maar wel bereikbaar

Ben voorbeeldig geholpen met goed advies

Assortiment
Wat betreft mijn aankoop was er keus tussen origineel en vervangend dat een stuk goedkoper was

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen omdat ik goed en snel geholpen ben

MJ001 31-10-2013

Extra toelichting
Zeeeeeer deskundig personeel die derhalve een zeer goed advies kunnen geven. Dat zie je niet meer vaak in de fotobranch!

Tiny van der Ham 31-10-2013 In de winkel gekocht
Van Ostadelaan 274 1861JH Alkmaar

De winkel is goed bereikbaar en ik ben heel goed geholpen. We zijn hier al vaak geweest als klant en hebben al verschillende fotocamera's en tassen en assesoires gekocht Er wordt altijd alle tijd en aandacht aan de klant besteed en ook goei tips gegeven! Heel vriendelijk en kundigpersoneel. Ook prijs en kwaliteit zijn scherp, kijk en vergelijk op internet.

Assortiment
Zie hierboven mijn uitleg!

Aanbeveling
Goed gesorteerd en vriendelijk , vakkundig personeel !

Extra toelichting
Zoals je ziet....ik ben een erg tevreden klant en kom al jaren mijn Canon camera's enz. hier kopen. We hebbende laatste jaren al 3 X een Canon spiegelreflex camera en 2 X een Canon powershot bij cameraland gekocht ( ook camera tassen en assesoires) en heel fijn en vakkundig geholpen!

Erwin Vader 31-10-2013

Altijd alles op voorraad.

Mijn vaste medewerker weet alles wat ik in het verleden heb gekocht.

Assortiment
Zie gemak. Wat een topper!

Aanbeveling
Beter zal je niet snel vinden

Extra toelichting
Een top bedrijf waar ik al jaren prettig zaken mee doe.

Mvr Hooft 31-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Heel overzichtelijk allemaal, al ga ik wel liever naar de winkel zelf.
Maar dat is omdat ik altijd alles even wil zien/vasthouden voordat ik iets koop

Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je.
En mocht er een probleem zijn zorgen ze voor een passende oplossing.

Assortiment
Heel uitgebreid assortiment, en mochten ze iets niet hebben dan bestellen ze het graag voor je.

Extra toelichting
Superwinkel, ik koop bijna niks meer ergens anders

ina123 30-10-2013

Aanbeveling
Kennis producten is goed alsmede
overbrengen kennis producten
klantvriendelijk
servicegericht

Extra toelichting
De medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten die ze verkopen. Klantvriendelijk en servicegericht. Het assortiment is groot.

Majaan 30-10-2013 In de winkel gekocht
capelle ad ijssel

Makkelijk bereikbaar

Vriendelijke bediening en kennis van zaken

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en alles op voorraad. Dus de deur uitlopen met je produkt

Aanbeveling
Goed advies, en een scherpe prijs

Ria van Dam 30-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een duidelijke site en bestellen en betalen is duidelijk en snel

Ik werd prima geholpen toen de nieuwe lens het niet goed deed en kreeg tijdelijk een andere.
Servies en vakkennis is duidelijk aanwezig

Assortiment
Voor mij is het assortiment ruimschoots aanwezig

Aanbeveling
Bij iedereen goede servies en kennis ruime keuzen

Extra toelichting
Ik heb een hele goede ervaring met deze winkel.En er is een ruime keuze aanwezig. Zijn vriendelijk , behulpzaam hebben kennis van zaken.

Merel2013 30-10-2013

De site is overzichtelijk en duidelijk. Je krijgt een goede indruk van het aanbod van producten en je kunt producten met elkaar vergelijken. Het is handig dat je bijvoorbeeld de hoogte van de prijs kunt beperken en het aantal megapixels, dan vind je sneller wat je zoekt.

De service in de winkel is goed. Ik mocht verschillende producten proberen en ik kreeg veel uitleg. Er werd niet het duurste product gepromoot als dat niet bij mij past. En ik ben tevreden over mijn aankopen.

Assortiment
Veel verschillende producten en merken. Ook veel accessoires.

Aanbeveling
Goede winkel met goede service en een ruim aanbod aan producten en merken.

Extra toelichting
Goede winkel met goede service en een ruim aanbod aan producten en merken. Ik ben tevreden over de aankopen bij Cameraland.

Gladys M 30-10-2013

Met de zoekfunctie kom je meteen bij het product uit waar naar je op zoek bent.
Ideaal als je precies weet wat je nodig hebt.

Het maakt niet uit met wat voor vragen je komt. Of het nu om een aankoop gaat van een nieuw product of een vraag over het gebruik van een reeds aangeschaft product.

Assortiment
Ideaal dat er heel veel producten meteen vanuit voorraad geleverd kunnen worden.
Zo heb je snel je producten in huis.
De prijs is niet het voordeligst als je verder op het web gaat zoeken, MAAR voor mij is service vele malen belangrijker. En die is echt super bij Cameraland.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Extra toelichting
Cameraland is echt een fantastische winkel. Heel veel producten zijn uit voorraad leverbaar, waardoor je snel je nieuwe spullen in huis hebt. De verkoop van occasions maakt het mogelijk om soms je droom iets eerder werkelijkheid te laten worden. Zo heb ik een camera en een lens eerder kunnen aanschaffen doordat deze eerder in mijn budget paste. De service is toch wel de reden waardoor ik elke keer weer terug kom bij Cameraland. Of ik nu een nieuwe camera wil aanschaffen, een vraag heb over mijn camera instellingen of gewoon een set batterijen kom halen. De service is altijd top. Zelf toen mijn camera stuk ging, mocht ik een leen camera meenemen. Niks anders dan lof!

Marcanon18 30-10-2013

Doordat je niet werd overspoeld aan informatie wat je als beginnend fotograaf toch niet begrijpt is het zeer prettig om met beide benen op de grond te blijven staan en niet begint te zweven.

Doordat er tijd voor je werd vrijgemaakt en de vragen rustig werden beantwoord in klare taal is het vertrouwen in de medewerker zeker aanwezig. De verkoper was erg behulpzaam en drong niet aan om dit of dat te kopen.Er werd niks opgedrongen.

Assortiment
In alle aspecten meer dan genooeg keuze, wat je ook zag aan de bedrijvigheid in de winkel.

Aanbeveling
Op het momnet dat je de winkel binnen stapt zie je al dat je met professionals te maken hebt. Ik heb in verschillende grote winkels de camera's en prijzen vergeleken maar besloot om juist hier over te gaan tot de koop. Met een goed gevoel en een mooie camera heb ik de winkel verlaten. Ik zal zeker mijn positieve ervaringen met vrienden en familie delen.

Extra toelichting
Ik denk dat mijn toelichtingen voor zich spreken.

vir solus 30-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Was winkel binnengestapt met redelijk voorbereide ideeën omtrent aan te schaffen zaken. Toch wist de mij helpende medewerker nog een aantal zaken boven water te krijgen, die de uiteindelijke aanschaf verduidelijkte en vergemakkelijkte. De hierbij gevoerde dialoog werd door de betreffende medewerker deskundig, voor mij begrijpelijk en met veel empatie gevoerd. Ik heb de winkel dan ook verlaten met het gevoel de enig juiste keuze te hebben gemaakt. Tot op heden is dit niet onderuit gegaan! Het geboden assortiment was in mijn geval meer dan voldoende. In zijn totaliteit was mijn ervaring zodanig, dat ik Cameraland zeker aan een ander kan aanbevelen!

Germaine220 30-10-2013

Alles gaat gemakkelijk, van het vinden van de winkel tot aan het bestellen/kopen van je product

Elke keer weer wordt ik goed geholpen.
Als ik vragen heb krijg ik duidelijke uitleg zodat ik goed weet welke keuze ik moet maken!

Assortiment
Alles wat ik zoek betreft mijn camera, vind ik daar voor een mooie prijs!

Aanbeveling
Je wordt zo netjes en duidelijk geholpen.
Al je vragen kan je stellen, geen vraag is te gek of te veel voor hun.
Ze nemen ook goed de tijd!

Extra toelichting
Cameraland.nl verdient een dikke 10 !! Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt. Nemen altijd de tijd voor je. Geen vraag is te gek! Ze hebben daar in tegen ook een schappelijke prijs in vergelijking tot andere. En hebben ook een breed assortiment. Kort om, niks op aan te merken!

Re-Done 30-10-2013

Online of in de winkel, altijd duidelijke product omschrijving. Direct meenemen of volgende dag in huis via webshop.

Zowel online als in de winkel goede adviezen, eerlijke meningen en altijd tijd voor de klant.

Assortiment
Fotografie is cameraland. Altijd een ruime voorraad. levertijden en winkel voorraad vermeld op website.

Aanbeveling
Een beter totaal plaatje in de fotografie winkels vind je niet.

Extra toelichting
Cameraland is een professionele winkel waar liefhebbers werken. De adviezen zijn eerlijk en goed.

Irene Lommers 30-10-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en snel besteld en binnen, wat wil een klant nog meer.

Altijd alles tiptop in orde zonder gezeur, ook iets wat erg belangrijk is voor een klant om terug te komen.

Assortiment
Uitgebreid genoeg om alles te vinden om foto en video gebied.

Aanbeveling
Nou als je bovenstaande mijn reactie's leest weet je meer dan genoeg.Gewoon een hele goede online store met alles wat je nodig hebt en een hele goede snelle service.

Extra toelichting
Ik ben meer dan tevreden wat prijs en kwaliteit betreft. Geen klachten, en nooit gehad ook. Ik koop wel vaker iets bij cameraland op fotogebied dus kan het wel weten ondertussen.

Derk Bul 30-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er wordt eerst gevraagd wat je wilt doen met je camera zonder dat er eerst wordt gekeken naar de duurste modellen.

Mijn ervaring is nog niet zo groot maar wanneer je iets nodig bent helpen ze je graag en goed.

Assortiment
Een ieder kan terecht van beginner tot professioneel.

Klantvriendelijk, geen dozenschuivers.
Kennis van de producten zeer goed.
Nemen de tijd voor je ook als het druk is.
Goede service.

Extra toelichting
IK heb in mijn leven als hobby fotograaf al heel wat bedrijven gehad om raad en daad. Bij camaraland krijg je het juiste antwoord op je vraag. De zaak is wat klein en niet erg doorzichtig maar dit doet niets af aan de kwaliteit. Ik kom er graag en zal ook mijn komende aankopen bij deze winkel doen. Ook op het web is de service goed tot zeer goed te noemen.

Douwe 72 30-10-2013

Duidelijke website, Makkelijk bestellen. en dichtbij afhalen.

Levertijden zoals afgesproken.............. Winkel telf. goed bereikbaar. Deskundige antwoorden

Assortiment
assortiment is erg groot, er is keuze voor iedereen.
De prijzen zijn zeker concurrerend met andere websites

Aanbeveling
Zie bovenstaande. Je kunt er gratis onbeperkt parkeren.

Extra toelichting
Dit is een prima zaak het personeel neemt de tijd voor je en is erg deskundig en vriendelijk en blijven ook vriendelijk. Dit in combinatie met het grote assortiment en de vriendelijke prijs een topper in cameraland

Hansjoseschouten 30-10-2013

Via de website besteld en in de winkel gehaald, mooi zo.

Een klein mankementje werd snel verholpen

Assortiment
Ook in tweedehands een goede keuze.

Aanbeveling
Ik heb alleen goede ervaringen met cameraland

Extra toelichting
Ik vind het een prettige winkel met goed gemotiveerd personeel en service

zanita 30-10-2013

rustig rondkijken in de winkel en op webshop.
duidelijke informatie

uitleg en advies over de produkten uitstekend en ook meedenkend. juist advie

teveel!!!!!
wordt er hebberig van

Aanbeveling
als je informatie/advies/produkten wil hebben is dit de juiste winkel

Extra toelichting
een uitstekend kwaliteit/kwantiteits winkel met personeel wat passie heeft voor zijn vak!!!

PTGM 30-10-2013 In de winkel gekocht

Website is goed.

Na foutieve levering vlotte reactie met nieuwe bestelling met juiste product.

Zeer uitgebreid assortiment.

is dat nog nodig?

Extra toelichting
Prima zaak voor zowel internet- en winkelbestellingen. Deskundig advies.

Andre91 30-10-2013

Duidelijke interface

Aanbeveling
Beste camerazaak van Noord-Holland.

JJ TASELAAR 29-10-2013

altijd aardig en "dienstbaar"

Assortiment
niet te geloven zoveel mogelijkheden

Aanbeveling
Ik vind het een prachtwinkel dus........iedereen moet er naar toe

zie boven!!!!!!!

TimmieenGijs 29-10-2013

Gemak is zeer: handige website waarbij je snel datgene vindt dat je zoekt. Gezien het feit dat wij niet al te ver van Cameraland wonen zijn we langs de winkel gegaan om de spullen te bekijken en op te halen. Dus geen bestelling via de website gedaan.

Service is uitstekend. Er zijn voldoende mensen aanwezig die veel kennis hebben van datgene dat ze verkopen. Goed advies ook als het gaat om tweede hands spullen. Hierbij was het geen enkel probleem om een tweede hands lens bij nader inzien terug te geven.

Assortiment
Cameraland heeft een groot assortiment in huis en mocht je iets nodig hebben dat ze even niet hebben dan wordt het direct besteld en binnen een paar dagen heb je het alsnog in huis. Prijzen zijn zeer scherp.

Aanbeveling
Prima winkel waar ik een ieder direct heen zou sturen zodra deze iets nodig heeft dat Cameraland verkoopt.

G Podt 29-10-2013 Via de website gekocht

Op internet goede informatie ,en duidelijke foto's van de door ons gezochte Printers

hoewel wij op internet zelden iets kopen, voelde deze firma
veilig en duidelijk aan.
DE levering was ook ongelovelijk snel,prima, en
Echt Goedkoop.

Wat wij zochten was er.

Aanbeveling
Met deze goede ervaring kunnen
wij een ieder deze Firma aan-
raden.

Extra toelichting
Wat kunnen wij nog meer vertellen, Perfect.

KC65 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het was geen standaard bestelling. Daarom paste het niet in de bestaande online interface.

Ongekende service. Geen standaard vraag van de klant, alle medewerking verleend door het personeel. Zeer flexibel om zo tot een maatwerk oplossing te komen.

Assortiment
Mijn wensenlijst kon volledig worden ingevuld. Een lens werd kosteloos nagestuurd.

Aanbeveling
Het startpunt is de wens van de klant. Uitgebreid advies door deskundig personeel.

A. Kooij23 29-10-2013

We waren op zoek naar een specifiek verrekijker. Deze vonden we vrij snel via de zoek termen die we gebruikten op de site.

We zijn in de winkel hartelijk geholpen en goed geadviseerd. Nadat de verrekijker thuis niet in orde bleek, konden we hem zonder enige moeite voor een goed exemplaar omwisselen.

Assortiment
Zowel op de site als in de winkel die ik heb bezocht(Alkmaar)heb ik mijn ogen uit gekeken en ook de mogelijkheid gehad om diverse modellen te proberen alvorens tot de koop over te gaan.

Aanbeveling
Zeer sterk. Het advies in de winkel heeft mij overtuigd van de kennis die er in het bedrijf aanwezig is. Personeel adviseert naar persoonlijke wensen en niet naar hogere omzet.

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant, met een fijn product waar ik sedert dien al veel plezier aan beleef.

weer leren 29-10-2013 In de winkel gekocht

Koorn D7100 29-10-2013

In mijn geval in de buurt en zeker af en toe kijken.

Vakidioten, die weten wat ze verkopen. Passie, inlevingsvermogen, goed advies

Assortiment
Wat zou je nog missen? Compleet , goeie keuze voor alle niveaus.

Aanbeveling
Wil je snel duidelijke keuzebegeleiding naar de goede keuze, ga naar Cameraland.

luegen 29-10-2013

Je kan van thuis uit winkelen, wat wil nog meer.

Alles loopt gewoon gesmeerd.

Assortiment
Als je hier u keuze niet vind ga je het nergens vinden ;)

Aanbeveling
Zo'n goed service vertel je toch tegen collega's en derde.

Doe zo verder

Butter . Cornelis 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoeverplein

gerust gesteld als je n keer tegenslag hebt met n,lens in mijn geval.

Assortiment
n, super groot assortiment redelijk geprijsd
wat mij er toe brengt voor mijn ,aankoop bij Cameraland

Aanbeveling
om de juiste keuze te kunnen maken voor het product dat bij je past.

Extra toelichting
voor dat Cameraland op dit adres begon ,in het analoge tijdperk kocht ik mijn foto behoren hier al. werd verrast door de vernieuwde aanpak van wat nu Cameraland betreft.

Nico O 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

duidelijke site met goede zoekopties op artikel en merk

Lens gekocht in de winkel, prima geholpen artikel was op voorraad en kon andere lens inruilen.

Assortiment
Water loopt uit je mond van alle artikelen, voor de goedwillende amateur tot de professionals, kunnen hier met gemak terecht.

Aanbeveling
Zou zeker anderen aanraden om op de website te kijken en om het artikel in het echt te zien en voor een goed advies, naar de winkel te gaan.

Extra toelichting
Heb een Tamron lens 18 - 270 mm gekocht die mij prima bevalt. Hier kon ik een andere telelens zonder problemen voor inruilen. Ben in de winkel goed en vriendelijk geholpen. Winkel was goed te bereiken met voldoende gratis parkeergelegenheid, top!!

noctubales1955 29-10-2013

zeer toegankelijke website, en bestellen is net zo eenvoudig...

Uit eigen ervaring mogen mee maken. één telefoontje was genoeg om mijn probleem op te lossen... En wat ik nog belangrijker vond dat de after service een dikke pluim verdient. Men informeerde nadat het probleem was afgehandeld of alles naar tevredenheid was verlopen.

Assortiment
Als semi amateur fotograaf kan ik werkelijk alles vinden wat ik nodig heb en dat ook nog eens tegen zeer concurrerende prijzen

Aanbeveling
Op basis van snelle afhandeling service en prijs is dit een winkel die ik graag aanraadt.

Extra toelichting
na mijn uiterst positieve ervaringen, ook met betrekking tot prijs en supersnelle levertijd... is dit mijn favoriet webshop

Gert Veenstra 29-10-2013 In de winkel gekocht

5,5

Voor de dichtstbijzijnde winkel is Alkmaar voor ons niet dichtbij. Maar je kunt natuurlijk ook via de website iets bestellen.

Goed geholpen in de vestiging Alkmaar. Ze boden ons een tweedehands lens aan voor onze camera.

Assortiment
Hebben we niet naar gekeken, maar zal vast wel in orde zijn.

Aanbeveling
Er werd ons niks aangesmeerd, maar men bood ons een tweedehands lens aan voor onze kapotte lens van een Canon 1000D. Vergeleken bij een foto-speciaalzaak in Schagen, kwam dit veel vriendelijker over. Daar adviseerden ze ons gelijk om een nieuwe camera te kopen.

Extra toelichting
Prettige bediening. Er word je niks aangesmeerd. Goed advies en nog goedkoop uit ook. En bovendien nog korting omdat we voor het eerst klant waren.

HennyM1969 29-10-2013

Zowel in de winkel als via het web goed en ovezichtelijk asortiment.

Mijn ervaring is een goede uitleg over mijn aangeschafte producten. Mijn lens werd persoonlijk door een medewerker gebracht. Zonder kosten.

Assortiment
Voldoende keus voor de amateur tot prof. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Aanbeveling
Door de positieve ervaringen al aan meerdere mensen aanbevolen.

messidor13 29-10-2013

Wij hebben ons via uw
website goed laten informeren. De informatie was duidelijk en zodanig, dat onze vragen werden beantwoord.

Thuis gekomen bleek bij aankoop, dat de paraattas voor de telescoop niet goed paste. Geen probleem, de kosten voor het pasklaar maken werden meteen vergoed.

Assortiment
Er is veel keus. Datgene wat we wilden hebben was ruim aanwezig in verschillende prijsklassen. Ook voor ons een aantrekkelijke aanbod.

Aanbeveling
Wij willen Cameraland aanbevelen, vanwege de goede bereikbaarheid (parkeerruimte) maar bovenal de loyaliteit, vakkennis, uitleg aan ons (leken op het gebied van telescopen).
Wij kregen ruimschoots de tijd om verschillende telescopen uit te proberen.
Onze complimenten.

Extra toelichting
Wij vinden het belangrijk, dat potentiële klanten op de website kunnen lezen, hoe de ervaringen zijn van kopers bij Cameraland.

sebastiaan Koed 29-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

de meeste foto modellen hebben ze staan en kan je meteen een vergelijking maken.

De medewerker nam alle tijd om diverse opties uit te leggen.

Groot assortiment

Aanbeveling
Ik werd er prettig geholpen en zal zeker nog een keer terug gaan.

Extra toelichting
Doordat er op internet zoveel meningen staan over camera's weet je niet meer welke nu wel of niet goed is. Door de uitleg van de medewerker en te vragen naar mijn wensen ben ik op een goede camera uitgekomen. Hier ben ik zeer tevreden over.

Miriam van der Werff 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bij binnenkomst werd ik begroet.

Ik werd goed geadviseerd.

Assortiment
Ze hadden precies wat ik nodig had. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen.

Lida Oudejans 29-10-2013 In de winkel gekocht

Dichtbij met parkeergelegenheid

Verkoper nam de tijd, luisterde naar mijn verhaal en raadde me het juiste product aan,stuurde me naar huis om een nachtje over te slapen, beslist geen opdringerige verkoper
Dit spreekt me aan
Na een week kocht ik het product bij zijn collega en die was net zo enthousiast voor mij als de eerste verkoper, alle uitleg en mag er altijd terug komen voor vragen
SUPER DUS

Assortiment
Neem aan dat er veel is, maar daar heb ik te kort verstand van.

Aanbeveling
Aan iedereen, deze mensen hebben er verstand van

Extra toelichting
Nogmaals, ben zeer tevreden over de manier van helpen in de winkel, heb ook een cursus Macro gevolgd op aanraden van verkoper die op zich ook erg leerzaam was.

Stefan Krofft 29-10-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Super makkelijk zoeken en gerelateerde resultaten op een rijtje.
Ook de winkel (in Alkmaar) is goed gesorteerd. Ze groeien wel een beetje uit hun jasje maar dat komt door het supergrote aanbod!

De kennis en professionaliteit van het winkel personeel is heel groot. uiteraard weten ze niet op ALLE vragen het antwoord maar naar mijn mening wel op 90%. Ze zijn ook geinteresseerd in de producten en hebben kennis van fotografie dus ze kunnen ook ervaringen uitwisselen. Erg prettig geholpen!

Assortiment
Vrijwel alle producten die ik aan wilde schaffen waren op voorraad. Een enkel product niet, maar het is dan ook vrijwel onmogelijk om echt alles op voorraad te hebben.

Aanbeveling
Voor iedere fotograaf (hobbyist of professional) een aanrader want Cameraland verkoopt vrijwel alles van instap en consumenten modellen en accessoires tot het grote professionele werk. In alle prijsklassen en van vrijwel alle (gangbare) merken.

Extra toelichting
Ik ben over het algemeen dik tevreden over Cameraland en (de kennis en professionaliteit van) het personeel en het meer dan complete aanbod. Vrijwel alle aankopen op het gebied van fotografie doe ik online, maar juist voor aanschaffen als een nieuwe body zoals ik die afgelopen vrijdag heb gedaan vind ik de trip van Texel naar Alkmaar meer dan waard, omdat ze net even dat beetje extra aandacht geven en je de spullen op je gemak kunt 'voelen' en proberen. Ze nemen ruim de tijd voor je en delen hun kennis en ervaring met je zodat je met een gerust hart de juiste aankoop doet en als tevreden klant de deur weer uitgaat.

Mevr. Beek 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het allergemakkelijkste vond ik om naar de winkel zelf te rijden, te weten dat de prijzen online-gelijk zijn en tevens te profiteren van het life-samen denken over wat de beste keus is.

Ik ben heel erg professioneel, kundig en met veel rust om even de gedachten te ordenen, geholpen.

Assortiment
Ik zie op internet wel een groter aanbod, maar voor mij was het voldoende om uit te kiezen. Als er te veel aanbod is, wordt de verwarring te groot en als er iets niet is, wat ik toch heel belangrijk vind, dan is het altijd te bestellen.

Aanbeveling
Eigenlijk moet ik niet zo'n hoog cijfer geven, want als het heel druk wordt, is er minder tijd voor mij en dat vond ik nu, bij zo'n belangrijke aanschaf, geweldig!!

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden en ga een volgende keer zeker terug.

G.J.K.Schoots 29-10-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijke web-site.

Uitstekend klantbehandeling met doeltreffende informatie.

Assortiment
De beste op foto en filmgebied.

Aanbeveling
Mijn bevriende fotoliefhebbers adviseer ik bij aankoop of advies naar Cameraland te gaan.

Extra toelichting
Klantvriendelijk en informatief. Ik ben blij dat Cameraland in Alkmaar zit. Dat is lekker dicht bij Bergen!! Ook wanneer ze wat verder weg zouden zitten, dan zou ik ze ook bezoeken. Het is een aanrader!!

c.nooy 29-10-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

Goed bereikbaar per auto dus gemakkelijk parkeren als je er moet zijn. Voldoende personeel zodat je nooit lang hoeft te wachten.

Ze nemen de tijd voor je en omdat er genoeg personeel is voel je je ook niet opgejaagd omdat iemand een half uur moet wachten op jouw. Ook luisteren ze goed naar je en proberen je niets aan te smeren.

Assortiment
Ruim assortiment al weet je nooit wat genoeg is, want de markt wisselt zo snel.

Aanbeveling
Perfecte zaak, hoe groot het assortiment is, is echter moeilijk in te schatten.

Mevr. T van Schaik 29-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Dit jaar heb ik o.a. 2 lenzen bij jullie gekocht. Ik ben zeer tevreden over het deskundige advies. Echt heel fijn, ik haal zo veel meer uit mijn camera.

Seegers.O 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, wc de Hoef

Een duidelijke ruim opgezette winkel met erg vee aanbod va cameras en dergelijke

zie de opmerkingen hieroder

Assortiment
erg ruim aanbod van materieel met de daarbij vakkundige beoordeling.het personeel was vakbekwaam

Aanbeveling
Prijs - kwaliteit verhoudng was niet goed.In dier voegedat
de kwaliteit van de waren maar ook van het personeel in mjn ogen de prijs ver door schoot in de voor de klant positieve kant.

Extra toelichting
Ik had een camera en bij behorende spullen aangekocht van ongeveer 650 euro. `Binnen drie maanden ging de camera kapot.Het lag aan de lens. Door het aanwezige peroneel werd er zorg gedragen, dat de camera werd opgestuurd naar de fabriek.. Ondanks de sombere voruitzichten, wwerdik na een week door Cameraland gebeld dat de camera terug was e dat alles geheel kostelos was hersteld. Prima positieve atie voor de klat. Ook tidjens de eerste aankooop 3 maanden daarvoor bleek al van gedegen vakmanschap.Immers door een chronische ziekte moest ik een goed speciaal product toegemeten krijgen. Ook daar slaagde het psoneelslid cumlaude Verder blijkt dat ze in nederland veelvuldig als tweede bedrijf uit de bus te komen als goedkoopste bedrijf in zijn zakgebied

HannusHu 29-10-2013

Bas OR 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik was op zoek naar een goeie portretlens. Werd met alle tijd van de wereld te woord gestaan en meegenomen in alle mogelijkheden. Uiteindelijk gekozen voor de Sigma lens. Een keuze die me bijzonder goed is bevallen, maar zelf nooit had bedacht!

Assortiment
Bijna alles wat je zoekt / nodig hebt is aanwezig. Hele specifieke zaken niet altijd, maar kunnen wel geleverd worden.

Aanbeveling
Bijzonder vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen. Dat betekent dat je soms moet wachten, maar dat is het tot nu toe altijd waard geweest.

J. van Bodegraven 29-10-2013 In de winkel gekocht

bestellen via internet

service is goed

assortiment is goed

betrouwbare winkel

personeel is behulpzaam

Karin Soetendaal 29-10-2013 Via de website gekocht

bestelling zo gedaan

snel geleverd. produkt met zorg ingepakt

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
ik zou zeker deze winkel aanbevelen aan iemand

Extra toelichting
Deze site zou ik zeker aanbevelen aan iemand. Bestelling makkelijk te plaatsen, produkt zo in huis. Produkt zeer goed en zorgvuldig ingepakt Echt heel tevreden

hiddozwart 29-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke internetshop met goed werkende links

Vakbekwame en duidelijke telefonische informatieverstrekking

Assortiment
Alles voor de vakfotograaf en gevorderde amateur

Aanbeveling
duidelijke internetsite , deskundig telefonisch advies , en snelle levering .

Extra toelichting
Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop .

Laura3815 29-10-2013

Assortiment
het assortiment is groot, ze hebben alles!

Aanbeveling
Er werkt deskundig personeel in de winkel die de tijd nemen om je te helpen en dingen te demonstreren.

Extra toelichting
Cameraland heb ik ervaren als een fijne winkel waar ik goed en uitgebreid geholpen ben door deskundig personeel.