Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Snib 29-01-2021

Dit was de enige camerashop waar ik een flitsverlengkabel voor Pentax kon vinden en voor een schappelijke prijs. Vlot geleverd en voldoet aan de verwachting.

Albert 29-01-2021

goede foto winkel met groot assortiment goede service en in deze gekke coronatijd snelle verzending en goede afhaalmogelijkheid

A vd Heijden 29-01-2021

Vorige week maandag heb ik een snelkoppelingsplaatje voor een statief besteld en gekozen voor avondbezorging. Ik ging er vanuit dat levering dan op zijn vroegst volgende dag zou plaatsvinden maar maandagavond had ik het product nog in huis, via Red je Pakketje. Uitstekende service en razendsnelle levering dus!

Lonneke 29-01-2021

Super fijne en duidelijk website! Had de camera bijna gekocht bij een andere website maar zag dat hij hier goedkoper was! Toch mooi meegenomen! Ook super snel bezorgd! Ik ben blij

Thomas Dorff 29-01-2021

Ondanks dat de fysieke winkel gesloten is toch telefonisch een aantal vragen kunnen stellen over het gewenste product. Kundig advies door XXXen vriend XXX. Snel geleverd. Blijft een genot om zaken te doen met die jongens. Vakkundig en zeer behulpzaam.

Koos 29-01-2021

Prima advies over het vervangen van een verloren geraakt, en niet meer als origineel te kopen, koppelingsplaatje voor een statief.

Rudo Mollee 28-01-2021

Twee weken eerder een Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM-objectief, bijpassend filter en zonnekap besteld. Het objectief als backorder: niet op voorraad, vermoedelijke levertijd een week. Aanbetaling gedaan. Na twee dagen filter en zonnekap ontvangen. Snel. Na twee weken contact opgenomen, want nog geen nadere informatie over objectief ontvangen. Levertijd bleek toen onbepaald: problemen met levering van vele Canon-producten. Jammer dat ik daarover niet pro-actief door Cameraland werd geïnformeerd. Vervolgens zeer welwillend door medewerker te woord gestaan, vriendelijk en meedenkend hoe dit probleem op te lossen. Gekozen voor een vergelijkbaar objectief van Sigma (105mm f/2.8 EX DG macro) inclusief IS. Dit werd onmiddellijk geleverd en teveel betaald bedrag werd in no-time gerestitueerd. Heel fijn alternatief, is mij gebleken. Beetje stroeve start, maar prima opgelost door Cameraland.

Femke 28-01-2021

Duidelijke website, producten goed te vinden en alle specificaties zijn heel helder.

Bertus 27-01-2021

Goede begeleiding in aankoop proces door chat met medewerkers. Zeer gedreven en enthousiast!
De volgende dag had ik de camera en toebehoren zeer goed verpakt in huis.
Keep up the good work!
En graag tot een volgende keer!

Klaas 27-01-2021

Ik kom allang bij Cameraland. De reden is de goede technische voorlichting en de klantgerichte service. Het meedenken met de klant is ook een motief om in de winkel te kopen, al is dat in deze tijd lastig, maar een telefoon dan wel een e-mail is geduldig. Over geduld gesproken... ik heb laatst ervaren dat de verkoper geduldig mijn vragen en opmerkingen wist te beantwoorden. Complimenten.

Joke Kleijer 27-01-2021

Top geholpen door Cameraland. Oude apparatuur ingeleverd en een nieuwe camera opgehaald. Afhandeling ging soepel, medewerkers van Cameraland denken met je mee, je kunt echt terecht voor advies.

Ties 27-01-2021

Erg fijn. Tas was in de aanbieding dus meteen besteld. Er stond even dat het 1-4 werkdagen bezorgtijd had maar de volgende dag kwam het al aan. Erg fijne service!

Jeroen Visser 27-01-2021

Goed en vertrouwd.

Als de site bezocht wordt en er zijn vragen over een product, worden deze gelijk beantwoord via een chat.
Levering volgens afspraak en op tijd, ook in deze tijd.

Klein probleempje gehad met een verkeerd geleverd onderdeel van een statief.
Dit wordt opgelost met een zeer neten correspondentie.
Het goede deel is besteld en is daarna onderweg naar mij.

Jammer van de 10% kosten, maar in mijn geval wel begrijpelijk.

voor mij net geen 10, maar een 9,8.

Rick 26-01-2021

Super goede service! Had een lens besteld en die is geheel volgens alle beloftes op tijd geleverd!

Annemarie 26-01-2021

Het is fijn winkelen bij Camereland. Altijd goede persoonlijke service en het juiste advies. De verkopers willen je graag helpen i.p.v. je het duurste verkopen. Ook de service in coronatijd is goed. Een snelle reactie op de chat en gemakkelijk (en toch veilig) bestellingen ophalen op locatie. De shop heeft een ruim assortiment zowel nieuw als tweedehands. Cameraland is niet de allergoedkoopste, maar de prijzen zijn naar waarde en de service (en de mooie winkel) is het waard. Cameraland is mijn go-to winkel als ik cameraspullen nodig heb.

René Groeneveld 26-01-2021

Prima adviezen. Zeer sympathieke medewerkers en kundig. Ook op vragen via de mail wordt zeer snel gereageerd. En het is een mooie winkel om als fotograaf je fotohart op te kunnen halen.

Frans Hendriks 25-01-2021

hele prettige chat...geen moeite teveel snelle levering....goede kwaliteit ..ik ben helemaal tevreden..... top

Gerard 25-01-2021

De webshop van Cameraland is gemakkelijk te gebruiken. De informatie over het product dat ik zocht is uitgebreid en duidelijk. De fotos zijn ook nog eens uitgebreid en mooi. Ik had mijn ideale macro objectief daarom snel gevonden! Bestellen was zo gedaan en de levering via dhl was supersnel. Dik tevreden dus!

Soliver 25-01-2021

Ik heb voor cameraland.nl gekozen omdat ze daar het product hadden voor de laagste prijs. Super service en ook hulp via de chat

Fam. de Groot 25-01-2021

De medewerker heeft ons goed onderbouwd naar mijn aankoop begeleid. Er werd de tijd genomen om ons te informeren. De medewerker was uiterst deskundig Bovendien werd er meegedacht om de aanschaf met een flinke korting te kunnen doen.

J.L. de Graaf 25-01-2021

Zeer goed advies door vakkundige mensen en een snelle afwikkeling van mijn bestelling

Jan 25-01-2021

Kwam via Google bij Cameraland.nl terecht omdat ik op zoek was naar een occasion. Daar gevonden wat ik zocht tegen een redelijke prijs. Nu al een paar keer iets online besteld. Ook ingeruild. Daarover ook gebeld en gemaild. Prima contacten. Vriendelijk en terzake kundig. Snel en goed verpakt verzonden. Aanrader!

Theo 25-01-2021

Prima geholpen, bij een reparatie kreeg ik direct op initiatief van de medewerker een vervangend exemplaar mee. Ze denken echt met je mee

Benno Bakker 25-01-2021

Ik heb een uitstekende ervaring bij Cameraland, niet alleen bij deze aankoop maar ook reeds eerder. Er wordt op een persoonlijke en professionele wijze geadviseerd, de tijd voor de klant genomen en meegedacht met de klant. Vanuit het meedenken werden er in mijn situatie ook alternatieve mogelijkheden in overweging gegeven, afgestemd op de aankoopbehoefte, zonder je eigen voorkeuren teniet te doen. Uiteindelijk ben ik tot de juiste weloverwogen keuze en aanschaf gekomen en daar zeer tevreden mee. Ook het tweedehands assortiment heb ik als erg goed ervaren wat mij het volledige vertrouwen gaf om in plaats van nieuwe tevens een tweedehands lens te kopen. Voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Cameraland.

Celeste 25-01-2021

Ik ben ontzettend tevreden over deze webshop. De behandeling is zeer persoonlijk en ze lopen net dat stapje harder. Ik had de verkeerde lens besteld en kon hem zonder gedoe retourneren. Ik had contact met Jelmer en die belde zelfs na om te vertellen dat mijn bestelling correctie verstuurd was. Ontzettend tevreden dus, en ik zal hier zeker nog terug komen. Inmiddels heb ik Cameraland ook al aan meerdere mensen aangeraden.