Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hans de Jonghe 09-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bereiken, ook vanaf de snelweg. Voldoende (gratis) parkeerplaatsen in de directe omgeving. Uitstekende internetsite.

Zeer deskundig (weinig opdringerig)vriendelijk personeel. Men neemt de tijd voor je en geeft ook goed advies over algemene fotografie en oudere apparatuur. Een van de weinige zaken waar oude apparatuur ook ingeruild kan worden. s'Middags om 16:15uur heb ik een filter besteld die de volgende ochtend om 11:00uur keurig verpakt werd afgeleverd!

Assortiment
Enorm! nagenoeg alle soorten en merken foto apparatuur toebehoren en accessoires, zowel voor de beginner als de professional zijn uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Cameraland.nl is niet alleen een begrip in de Noordkop maar intussen ook in het hele land.
Naast het advies van zeer deskundig en enthousiast personeel, bestaat ook de mogelijkheid om workshops en demodagen bij te wonen, of een fotosafari te boeken! Cameraland is werkelijk van alle markten thuis.

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij Cameraland.nl, niet alleen als ik iets nodig heb maar ook voor (fototechnisch)advies of om zomaar even rond te kijken en de sfeer te proeven. Men neemt de tijd voor je en apparatuur kun je zonder opdringerigheid uitproberen. Men beschikt over een enorm assortiment camera's objectieven en accessoires. Ook mijn beide Lowe-pro fototassen heb ik er vandaan. Gewoon al mijn apparatuur mee en volop de gelegenheid om alles te passen zodat ik zeker wist dat alles er in zou passen.

Thom Verhoeven 09-09-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering. Ook zeer goede reacties op vragen via de mail en garantie!

Assortiment
Veel merken en genoeg om uit te kiezen met duidelijke omschrijvingen van elk product.

Aanbeveling
Gebruiksvriendelijke site en een zeer goede en snelle service voor de camera enthousiast.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over het gebruik van de site en de kwaliteit van de service en bezorging.

Woodenfish 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de fiets heen, makkelijk te vinden...

Goed geholpen in de winkel. Vriendelijk medewerker met veel kennis. Probeert mij niets aan te smeren.

Assortiment
Alles die ik wou, en die ik nu kon denken dat ik in de toekomst zou willen is aanwezig.

Top.

Ludo Sak 09-09-2013

Een duidelijke site met een divers en kwalitatief aanbod, fijn en overzichtelijk zoeken.

Al shop ik alleen online op cameraland.nl is de afhandeling soepel en informatief. Precies wat nodig is in het land van online winkelen.

Assortiment
Een mooi en kwalitatief aanbod, nieuw en 2ehands.

G. Timmerman 09-09-2013 Via de website gekocht

via internet is het zeer gemakkelijk bestellen en info te verkrijgen bij Cameraland en zeer snelle respons op je gestelde vragen

zeer goed voorzien!!

Aanbeveling
heb ik al regelmatig gedaan

Extra toelichting
Cameraland is één van de betere online winkels in Nederland, nl goede service en zeer goede behandeling van vragen en leveringen!!

Tjeerd Oosterman 09-09-2013 Via de website gekocht

Zowel via Internet. Telefonisch als op de locatie is men goed beereikbaar en toegankelijk.

Kwesties worden correct opgevolgd en opgelost en de communicatie daarover is adequaat en relevant

Assortiment
Wat ik als bovengemiddelde amateurfotograaf zoek is bij Cameraland te vinden of te verkrijgen. Ik ben geen professionele fotograaf en kan dat dan ook niet beoordelen.

Extra toelichting
Camaraland.nl helpt met goed en correct en altijd met de hoogst mogelijke snelheid. De antwoorden op mijn vragen zijn adequaat en terzakekundig. Dat pleziert mij!

AWaggeveld 09-09-2013

Gemakkelijke site, je komt zonder al te veel zoeken bij de producten die je wilt.

Bij mijn bestelling nog wat aanvullende vragen gesteld, hierop werdt snel en adequaat gereageerd.

Assortiment
Voor wat ik zoek (GoPro - Nikon), meer dan voldoende qua assortiment.

Aanbeveling
Goede service, nette prijzen.

Extra toelichting
Over het algemeen ben ik zeker te spreken over cameraland.nl. Ga er zeker weer heen als ik nieuwe accesoirses o.i.d. nodig heb.

dtb 09-09-2013 Via de website gekocht

Zowel website als ook het hele bestelproces is duidelijk en makkelijk.

Snelle levering en alles goed en stevig verpakt.

Assortiment
Ruim assortiment, keus genoeg.
Scherpe prijzen.

Aanbeveling
Diverse keren iets besteld, nog nooit slechte ervaringen gehad.

Extra toelichting
Cameraland.nl is een goed gesorteerde webwinkel. Service en gemak staan voorop.

jmdevries 09-09-2013

Goede en overzichtelijke website en e-mail word snel en goed behandeld

Je kan altijd voor vragen bij de zeer gemotiveerde en proffesionele medewerkers terecht. ze nemen echt de tijd voor je.

Assortiment
bijna alles is op voorraad en anders snel geleverd

zie hier boven.

Extra toelichting
Kom al jaren bij Cameraland. sinds de laatste upgrade van de website is hier ook veel meer op te vinden. Als je goed advies nodig heb moet je zeker naar Camerealand. of het nog voor een compact camera is of een spiegelrefex, bij Cameraland hebben en weten ze bijna alles.

JP van Rijswijk 09-09-2013 Via de website gekocht

Simpel en duidelijk overzicht van categorieën.

Naast een eenvoudig menu voor categorieën ook een duidelijk overzicht van extra aanbod. Denk aan cursussen, aanbiedingen en service op locatie. Verder zou ik persoonlijk een inlog met bestelhistorie en verlanglijstje op prijs stellen.

Assortiment
Assortiment is gewoon compleet. Tip: zorg dat je onderscheidend blijft. Verkoop bijvoorbeeld ook artikelen die in geen enkele winkel verkrijgbaar zijn. Denk aan tassen, accessoires oid.

Aanbeveling
Deze winkel moet gewoon in je lijstje staan als je op zoek bent naar fotomateriaal.

Extra toelichting
Cameraland is een stabiele fotozaak op het web met een compleet assortiment voor scherpe prijzen. Onderscheidend door leuke acties en nevenactiviteiten.

Joheda 09-09-2013 Via de website gekocht

Ze hebben wat er op de site staat zoniet dan staat dat erbij

Ze doen wat ze beloven

Assortiment
Ze hebben bijna alles wat er maar te koop is

Aanbeveling
Ze zitten in de top van internet winkels

Extra toelichting
Ze doen wat ze beloven ze zijn altijd bereikbaar en zoeken altijd naar een oplossing

Joop van vliet 09-09-2013 In de winkel gekocht
rotterdam

Alles onder één dak

Zeer goede service,aan lijve ondervonden.

Assortiment
Zéér divers en groot, je komt nooit voor niets

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, grote voorraad, perfecte service

Extra toelichting
Géén verdere uitleg nodig, perfecte winkel.

walter nihot 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

werkt gewoon goed kan alles vinden

Prima alles wordt netjes behandeld en afgewikkeld

Assortiment
Prima ik heb nog nooit iets niets kunnen vinden

Aanbeveling
Als prima met een nette prijssteling

gewoon goed

Tevreden365 09-09-2013

In de winkel is veel expertise aanwezig.
Bij een gebrek aan de camera werd deze gelijk omgeruild.

Assortiment
Er is voldoende assortiment en de prijzen zijn concurrerend.

Aanbeveling
Er is veel expertise aanwezig, je krijgt een goed en duidelijk onderbouwd advies.

Extra toelichting
Een prettige winkel met zeer goed personeel, die een goed en duidelijk advies geven.

JeroenA1964 09-09-2013

Site is overzichtelijk, je kunt in een paar muisklikken je gewenste product vinden en bestellen

Goede service, gezien de scherpe prijzen was ik bang dat dit om gerefurbished producten zou gaan. 1 telefoontje waar ik een vriendelijke meneer eraan kreeg die aangaf dat hier niet met deze producten worden gewerkt.

Alles kan je vinden

Aanbeveling
Goede zaak, netjes alles verpakt en opgestuurd. ALs de postbode ermee had gevoetbald was er aan de lens nog niets gekomen

Extra toelichting
Prima zaak, zal ik zeker weer komen.

MarcelCanon 09-09-2013

goede keuzemogelijkheden

snelle levering

Assortiment
alles voor mijn hobby aanwezig

gewoon hele goede winkel

JohanZ69 09-09-2013

Prima website, kon goed vinden wat ik zocht. Artikelen hebben over het algemeen een goede omschrijving.

Prima bereikbaarheid van de winkel. Ruime parkeergelegenheid. In de winkel wordt, ondanks de drukte, rustig de tijd genomen om je alles goed en geduldig uit te leggen. De vraag waar wil je het voor gebruiken wordt regelmatig gesteld zodat je een product aanbeveling krijgt welke bij jouw behoeft past en niet zo zeer het produkt is wat cameraland het liefste verkoopt.

Assortiment
Ruim assortiment. Diverse goede merken lenzen en flitsers zodat je niet aan één merk gebonden bent en je goed een alternatief hebt om mee te vergelijken.

Aanbeveling
Zeker een beginnende fotograaf die nog niet precies weet welk type en soort lens je in bepaalde situaties nu het best kunt kopen, is dit een zeer prettige winkel. De prijzen doen niet onder voor de meeste andere internet winkels die veel mindere mate van service verlenen.

Fotoaddict 09-09-2013 In de winkel gekocht
De hoef alkmaar

Super klantvriendelijk en personeel met verstand van zaken

Teveel om te kiezen

Uitgebreid assortiment
Mooie prijzen
Deskundig en vriendelijk personeel

Zie hierboven

Pete52 09-09-2013

Een heldere website waar ik direct vond wat ik zocht.
De betalingsmogelijkheden zijn prima en inzichtelijk.

Vriendelijk en behulpzaam. Op mijn telefonisch verzoek of ik de camera de volgende dag nog kon ontvangen werd ik later teruggebeld om me te laten weten dat ze dit in orde zouden maken. Super!

Assortiment
Hoewel de camera nergens op voorraad was heeft Cameraland mij toch (zeer snel) kunnen helpen.

Aanbeveling
Al met al ben ik een erg tevreden klant. Ik kan anderen zonder meer aanraden eerst bij Cameraland te kijken.

Extra toelichting
Beste mensen van Cameraland. Nog bedankt voor de vriendelijke en snelle service. Mede dankzij jullie heb ik in mijn vakantie lekker kunnen fotograferen. Top!

Solex5000 09-09-2013 In de winkel gekocht
In Alkmaar

Heel duidelijk en dus gemakkelijk om intevullen, op te zoeken en uitgebreidde informatie!

Gewoon een nette afhandeling, zoals het hoort!

Assortiment
Voor ieder wat wils, veel modellen en merken en ook mooie prijs-kwaliteit verhoudingen.

Aanbeveling
Zo overzichtelijk en duidelijk, een kind kan de was doen! ;-)

Extra toelichting
Heel ruime keus in allerlei soorten en prijsklasses!

DJep 09-09-2013

Makkelijk zoekfunctie, uitgebreide en duidelijke info! Ook tweedehands!

Meer dan goede voorlichting, van te voren mogelijkheden om uit te proberen

Eigenlijk te teveel ;-)

Aanbeveling
Qua prijs, kennis, assortiment en service zou ik Cameraland.nl aan iedereen aanraden

Extra toelichting
Nooit een slechte ervaring gehad, ook niet over gehoord in mijn directe omgeving.

AngelW 09-09-2013

Alles is goed te vinden

Snelle leveringen

Assortiment
Tot nu toe alles kunnen vinden.

Aanbeveling
Alles op camera gebied te vinden.

Hans-1948 09-09-2013

Website is duidelijk, vind wat ik zoek.

Levertijden voldoen aan wat is opgegeven.

Assortiment
Assortiment is meer dan voldoende.

Aanbeveling
Goede winkel om vertrouwd te kopen.

Extra toelichting
Onlinewinkel bevalt mij goed, doe online mijn aankopen bij Cameraland.

Barry Schuuring 09-09-2013 In de winkel gekocht
v. Ostadelaan te Alkmaar

De website is goed overzichtelijk voor te bestellen producten als zelf fotocursussen, de winkel zelf is goed te bereiken, parkeergelegenheid voor de deur maar dat niet alleen, ze hebben ook vaak acties die vaak goed uitkomen en het onderhoud van je camera-gear waarborgen.

Duidelijke uitleg op vragen en goed advies bij de aanschaf van een nieuw product of accessoire voor de fotografie.
Het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor de klant, zelfs ruimte voor een babbel en een grap.

Assortiment
Je komt ogen en oren te kort bij het bezoeken van de webshop en de winkel, zowel 2e hands als piksplinterenspan nieuw zijn ruim vertegenwoordigd en als jou wens niet op voorraad is word er gewoon de best gedaan om je alsnog te kunnen voorzien.

Aanbeveling
Al diverse mensen aangeraden om met problemen of wensen op fotografie gebied even een bezoekje te doen aan Cameraland te Alkmaar en de feedback is net zo positief als dat ik ben.

Extra toelichting
Ik ben uiterst tevreden en altijd goed opweg gekomen met Cameraland.nl dankzij de fotografengroep Dutch Avition Photographers Group (D.A.P.G.) waar ik samen mee werk en die mij toenertijd naar Cameraland stuurde met en Canon EOS body defect, zij komen van heinde en verre om bij Cameraland onderhoud en bestellingen te doen, nou dan moet het wel goed zijn, vandaar.

G.H. Pasman de Bruijn 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk te vinden wat je wilt

Staan altijd voor je klaar

Assortiment
Zo ver ik kan bekijken alles wat je nodig hebt en het beste van het beste

Aanbeveling
Kan geen betere en betrouwbaar,

Extra toelichting
Grote fan van cameraland, vooral de wonkel, kom er graag en ze nemen alle tijd al is het nog zo druk

EgonBulten 09-09-2013

Site is erg overzichtelijke ondanks het grote assortiment. Categorieën zijn overzichtelijk en logisch!

Snelle en vakkundige service, per email en social media!

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Wat ik erg belangrijk vind is dat Cameraland ook veel accessoires van alle merken in hun assortiment hebben!

Aanbeveling
Groot assortiment met duidelijke site en goede service!

Hansi2 09-09-2013

lekker snelle overzichtelijke site

Kundige medewerkers, goed advies

lekker compleet

Extra toelichting
Een mogelijkheid om bv. camera's te vergelijken in een beeld zou leuk zijn.

deben 09-09-2013

Zéér gemakkelijke en toegankelijke website

Goede proffessionele voorlichting

Assortiment
Zeer uitgebreid soms zelf teveel keus maar door goede voorlichting komt het meestal wel goed

betrouwbaar

Extra toelichting
Zéér goede winkel uiterst betrouwbaar en kennis van zaken hebbend.

Lotte18 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website geeft voldoende informatie om alle mogelijkheden te bekijken. Voor iemand met minder verstand van camera's is het prettig dat er een winkel is met personeel met veel kennis van de verschillende producten. Tevens een plus dat ze zelf ook fotografie cursussen geven

De winkel in Alkmaar is goed bereikbaar, zowel met de auto en met het openbaar vervoer. In de winkel staat veel persoon met kennis van de producten. Zij hebben mij goed geadviseerd in het de mogelijkheden van verschillende camera's, welke het beste zou passen bij mijn gebruik en prijs/kwaliteit kwaliteit verhouding.

Assortiment
Naar mijn idee beschikt de winkel over een breed assortiment. Ik was op zoek naar een veelzijdige compactcamera. Ik werd goed geadviseerd over de mogelijkheden van de verschillende toestellen binnen mijn budget.

Aanbeveling
De tijd die het personeel neemt en de goede adviezen, is voor mij een reden om terug te komen naar deze winkel!

Extra toelichting
Het personeel in de winkel is erg behulpzaam en geeft goed advies. Voor mij een reden om zeker terug te komen!

J Uithof 09-09-2013 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke site

Niets op aan te merken

Breed assortiment

Aanbeveling
Maar iedereen moet zelf kijken natuurlijk

Extra toelichting
Prima service, groot assortiment en redelijke prijzen. Wat wil je nog meer.

Jan Willem Dragt 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

goeie website en auto voor de winkel

Steven snapt wat je wilt en legt je de juiste keuze voor.

bijna alles

Aanbeveling
beste fotozaak in de regio

L.A.J.Schutter 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

toegankelijk, no-nonsens voor amateur, gevorderde en prof

klantgericht, adviserend en uitproberen in de winkel alvorens aan te kopen mogelijk

Assortiment
zeer volledig en ruime produktkeuze

Aanbeveling
niet alleen zullen aanbevelen, maar reeds vaak aanbevolen !

Extra toelichting
Utstekende winkel en webshop met prima serviceverlening, ook achteraf

Daan de Moel 09-09-2013

Goed bereikbaar, gratis parkeren. Fijne website met een goede algemene afhandeling.

Perfecte service uitgevoerd door gedreven medewerkers!

Assortiment
Assortiment is zeker goed maar zou in een ander pand (grotere winkel) beter kunnen.

Aanbeveling
Deze winkel kan ik aan ieder ander aanraden.

Extra toelichting
Het is altijd fijn deze winkel te bezoeken. Er heerst een gezellige sfeer en de mensen hebben echt tijd voor je.

geertberg 09-09-2013

Op de site is het gemakkelijk zoeken en vergelijken van de diverse merken

Toen mijn vorige camera een Pentax stuk ging en werd er naar een goede oplossing gezocht

Assortiment
er is ruim voldoende keuze in allerlei soorten camera's van diverse merken

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden en heb zelf deze winkel aanbevolen gekregen van een collega

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de winkel en het personeel wat er werkt. Je wordt vriendelijk en goed te woord gestaan en men neemt de tijd voor je

Ghansie1960 09-09-2013

Marjanne2101 09-09-2013

Geen zeer overzichtelijke website en snel thuisbezorgd.

een geweldige service! Hier kan menig (web)winkel een voorbeeld aan nemen!!

Assortiment
Een prachtig uitgebreid assortiment!

Aanbeveling
Ik adviseer iedereen ten zeerste cameraland

Een fantastische winkel!!

Adrian Meindersma 09-09-2013

Via de website kan je heel makkelijk bestellen en dan betalen! Lekker overzichtelijk maar ook een voortreffelijke zoekfunctie en dat is een must!!!!

Nog nooit klachten met de gekochte producten gehad dus dit is eigenlijk niet van toepassing. Maar alles wel de volgende werkdag in huis en dat is TOP! Plus je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Assortiment
Meer is altijd beter! Misschien is het een idee om wat chineze producten toe te voegen. Maar dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen.

Aanbeveling
Goede concurrerende prijzen en snel bezorgd!

Extra toelichting
Ik heb diverse producten gekocht die ik nog steeds gebruik!! Verder wil ik heel graag nog eens in jullie winkel kijken.

Woutje1 09-09-2013

Duidelijke website !
Kom je nog met vragen te zitten en stel je die , dan heb je supersnel antwoord via mail of als je wil ook per telefoon.

Prima bereikbaar en proffesioneel personeel die vriendelijk en behulpzaam zijn.Levertijd was zoals afgesproken , dus prima.
Retourprocedure ook goed.

Assortiment
Volop keuze en alternatieven.
Ik kon er vinden wat ik hebben wilde . Prijs is concurerend en meestal vergelijkbaar artikel in diverse prijzen .

Aanbeveling
Ik zou idereen die zoals ik fotograferen als super hobby heeft , Cameraland aanbevelen .
Ook voor een beginner is hun voorlichting zeer duidelijk.

Extra toelichting
Eigenlijk staat het al bij de vragen ! Fijne duidelijke site , ze staan voor je klaar met al je vragen en adviseren prima en zeggen duidelijk waarom ze b.v. een alternatief adviseren. Gewoon daar gaan informerenen je blijft er komen. Ook een super vlotte levering.

s van dijk 09-09-2013 In de winkel gekocht

Winkel ligt binnen 5km

Uitstekend en eerlijk advies bij het repareren van mijn lens

Kundig personeel

Marka1 09-09-2013

Snel besteld en snel in huis

Bij mijn bestelde Canon G12 ontbrak de handleiding en cd, deze werd na een telefoontje meteen nagestuurd, natuurlijk zonder kosten

Enorm uitgebreid assortiment

bassegaar 09-09-2013

Duidelijke en overzichtelijke website.

Goede service en snelle levering. Veel uitleg en informatie over producten. Ruim aanbod aan cursussen e.d.

Assortiment
Ruim assortiment. Veel keuze.

Aanbeveling
Tot nu toe de beste camerawinkel die ik ben tegengekomen

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de service en de nieuwsbrief. Ook vindt ik het erg leuk dat erg zo'n groot aanbod is aan cursussen en evenementen.

Rocyka Fotografie 09-09-2013 Via de website gekocht

Alles te vinden wat nodig is !

Bij Twijfel altijd super telefonische service gekregen

Assortiment
eigenlijk nooit misgegrepen en vaak direct leverbaar

Gewoon een veilige plek

Extra toelichting
Cameraland heeft alles in huis wat ik nodig heb om mijn gear up to date houden. Zowel voor mijn studio als mijn On-Location gear.

Hans Hondeman 09-09-2013

Winkel is goed bereikbaar,Voldoende gratis parkeergelegenheid.

Voldoende deskundig personeel in de winkel die (nog) echt te tijd voor je nemen. Niet het 'aansmeer'principe'maar advies wat bij je past...!

Assortiment
Ruime voorraad van het assortiment ook in de categorie duurdere camera's en lenzen.

Aanbeveling
Sinds jaren beveel ik de winkel aan bij collega's en vrienden. Altijd positieve reacties.

Extra toelichting
Ik ben heel te vreden over Cameraland Alkmaar. Kom er graag, ook als ik niet echt iets nodig heb. Even kijken wat er aan tweedehands spullen staan en vaak kom je dan toch iets tegen wat je niet kan laten liggen :-) Aardige mensen!

Popov316 09-09-2013

Overzichtelijk en duidelijk. Goede product omschrijvingen.
Bestelproces verliep soepel

Nooit een probleem gehad waardoor ik op service van de winkel moest terugvallen.
Ervaring met Cameraland op gebeid van service is uitstekend te noemen.

Assortiment
Zeer uitgebreid, voor iedereen keuze genoeg.

Aanbeveling
Voor camera producten, ga je naar Cameraland. Zeer aan te bevelen !

Extra toelichting
Cameraland : voor uitstekende advies om een juiste keuze te maken.

Frans de Boer 09-09-2013 Via de website gekocht

Bestelproces makkelijk doorlopen

Na telefonisch contact ivm extra vraag prima geholpen

Aanbeveling
Bestelling super snel verstuurd!

Extra toelichting
Prima contact gehad met Cameraland, en product supersnel verstuurd!

liteart 09-09-2013 Via de website gekocht

Alles is zeer overzichterlijk

Prima,klantgerichtheid perfekt.

Zie boven.

Fijne winkel!

Andre koelman 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed toegankelijk niet ergens ver in een winkelcentrum maar vlakbij de openbare weg met veel parkeerruimte

Erg goed, ik wilde een flitser hebben die niet voorradig was (tweedehands) en ik werd wel gelijk gebeld toen er een binnen was gekomen

Ruim voldoende

Aanbeveling
Hoog en sterker nog dat heb ik al twee maal gedaan en die persoon is ook goed geslaagd bij jullie

Extra toelichting
Een super winkel met gemotiveerd personeel die het ook erg leuk vonden dat ik ook weer met mijn zoon langs kwam voor een occasion Cannon D80

Pien0 09-09-2013

pottfotografie 09-09-2013

Snelle levering na bestelling.

kapotte studiolamp snel nageleverd.

Helaas wat weinig Pentax

Aanbeveling
Kijk en vergelijk is mijn devies.

fredbaaren 09-09-2013