Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

advanweezel 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er werd goed de tijd genomen om me over mijn aankoop voor te lichten

Assortiment
Ik had veel eerder naar Cameraland moeten gaan. Ik liep door mijn manier van handelen altijd tegen dezelfde problemen op. Dat lijkt nu voorbij

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanraden om naar Cameraland te gaan voor advies

Extra toelichting
Ik moest ieder twee jaar een camera kopen omdat ik er te slordig mee omging. Ik heb nu een camera die daar tegen kan.

marinus de jong 28-10-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijke winkel
Ruime voorraad.

Je wordt vriendelijk geholpen en men neemt alle tijd voor je als klant ook, als je aangeeft nog niet aan te schaffen

Assortiment
Van alle produkten zijn meerdere merken en type's voorradeig

Extra toelichting
Is een goed voorziene firma die zich inzet voor de klant. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel.

Webbes 28-10-2013

Goed toegankelijke website en alles goed te vinden

Snelle levering van bestelling en goed info rond voortgang

Assortiment
Ruim assortiment, zker zo goed als vergelijkbare webshops; vele merken en veel soorten producten

Aanbeveling
Goed ervaring met bestelling; snelle levering

Extra toelichting
In vergelijking met andere webshop duidelijk wat beter ten aanzien van website en assortiment. Levering op goed niveau

Wim Nijenhuis 28-10-2013 Via de website gekocht

Kon telefonisch bestellen, Harry van de helpdesk heeft er alles aam gedaan on tijdig te leveren.(voor de vacantie!)

Werd keurig op de afgesproken dag bezorgd!

Assortiment
Is het enige bedrijf die deze adapter snel kon leveren.

Aanbeveling
De afstelling van de camera voor digiscoping was mij niet bekend. Harry heefd e.e.a. nagevraagd en snel opgelost!

Extra toelichting
Prima service! en komen afspraken na!

MissDoosiee 28-10-2013

Ik werd in de winkel gemakkelijk geholpen alles was er duidelijk met een goede uitleg

Er was goede service. Ik werd gelijk geholpen op een hele vriendelijke manier en werd goed geinformeerd.

Assortiment
Er was naar mijn mening een ruim assortiment. Ik keek mijn ogen uit en had voldoende keuze. En er werden mij ook dingen aangeraden waar ik erg blij van werd

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanbevelen aan iemand anders omdat ik totaal geen negatieve dingen heb meegemaakt met deze winkel

Extra toelichting
Top winkel waar ik altijd dingen koop voor mijn fotografie wanneer nodig

W Rood 28-10-2013 Via de website gekocht

Ik geef een 9 omdat ik het
bestel proces wel makkelijk
vond gaan.

Ik belde voor info over een
camera en werd heel goed
geholpen

Assortiment
Ik vind de winkel er mooi uit
zien,maar kon niet alles
vinden wat ik voor ogen had.

Aanbeveling
Ik geef een 9 voor de winkel.

Extra toelichting
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen.

E van Royen 28-10-2013 In de winkel gekocht

Jullie hebben alles

Uitstekend, geen enkel probleem toen er net een nieuw type videocamera uitkwam nadat ik al gekocht had om deze zonder gedoe weer terug te nemen en om te ruilen !

Alles voorhanden

Extra toelichting
Enige bezwaar is dat de verkopers zo goed hun klanten helpen dat je nog wel eens op je beurt moet wachten. Afspraken systeem zou misschien helpen.

Gertie R 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Veel keuze, goed advies. Durven discussie met je aan te gaan dat iets niet handig is om verkeerde aankoop te voorkomen.

Voorals nog goede service bij aankoop. Geen gebruik van service verder hoeve te maken omdat camera goed werkt.

Veel kei
Uze, met veel assesoires, dus goede keus

Aanbeveling
Prijs kwaliteitverhouding is goed.

Extra toelichting
goede service, kennis van zaken, nemen ook bij drukte tijd voor je. Inventariseren goed wat je met je camera wilt en kunt en geven op basis daarvan aanschafadvies. Dringen niets op.

Statiefje-X 28-10-2013

Artikel was in het overzicht makkelijk te vinden en aan winkelwagen toe te voegen waarna meteen aankoopbedrag duidelijk was.

Snelle bezorging

Assortiment
Uitgebreide en overzichtelijke website met artikelen van en voor alle merken.

camera1962 28-10-2013

aankoop verliep prima

prima te woord gestaan, toen ik aanspraak moest maken op garantie van het product

goede aanbieding

zal zeker aanbevelen

Extra toelichting
Prima onlineshop en tevens voor mij ook goed bereikbaar om te bezoeken

muhapi60 28-10-2013

Ziet er goed uit

Assortiment
Er is een grote voorraad

Aanbeveling
Jazeker dat heb ik al gedaan

Extra toelichting
Ik vond dat de verkoper mij de Flitser in een te hoog tempo heeft proberen uit te leggen ik heb hem wel gekocht Maar de uitleg had van mij wel in een rustiger tempo gemogen hij had hem al ingepakt voor ik beslist had of ik hem wel wilde kopen.

FreekJ24 28-10-2013

Goede service maakt kopen gemakkelijk.

Zeer deskundig en vriendelijk, konden mij snel adviseren over mijn aankoop.

Assortiment
Ruim en het benodigde onderdeel (lens) was op voorraad dus mij hoor je niet klagen.

Aanbeveling
Al jaar en dag dat ik mensen Cameraland adviseer, mede vanwege de bovenstaande punten.

Extra toelichting
Feit dat ik binnen 10 minuten tevreden met de juiste lens weer de winkel verliet, is voor mij reden genoeg om de hoogste scores toe te kennen.

esther kannegieter 28-10-2013 In de winkel gekocht

persoonlijk advies, laagdrempelig

Ik ben een paar keer teruggeweest met vragen, waar ik dan antwoord op kreeg. Camera en accesoires werden gebuiksklaar gemaakt. Advies gekregen om een avond en een dag een curus te volgen, ben bij dat ik dat gedaan heb. Camera heeft absoluut een meerwaarde gekregen

Assortiment
keus uit veel accesoires, ik iwst al wleke camera ik wilde

Aanbeveling
kundig advies, er werd de tijd voor je genomen

Extra toelichting
Ik heb eignelijk te lang gewacht met aanschaf, te kort voor vakantie naar thailand, maaar ik denk dat ik genoeg weet om vakantiefotos heel veel extra's mee te geven

Conny2013 28-10-2013

Ik heb het product in de winkel gekocht en het pesoneel is zeer deskundig en luistert goed en geeft heel goede adviezen en smeren je geen onnodige dingen aan. Ze nemen alle tijd voor je.

Aanbeveling
Het assortiment is zeer uitgebreid en bij de producten staat duidelijk wat en waarvoor het is.

HW1953 28-10-2013

Door allereerst de selectie en vervolgens het zoekargument goed in te vullen had ik snel een ovezicht van wat ik zocht.

Menkwam al spoedig naar mij toe in de winkel om te vragen of zij mij konden helpen. Na daar positief op gereageerd te hebben en verteld waar ik naar op zoek was werd mij gevraagd naar de camera en lens waar ik het polarisatiefilter voor wilde gebruiken. Tevens voor welk doel. Ook zocht ik naast mijn rugzak een kleinere tas om mijn toestel inclusief lens en wat kleine zaken mee te kunnen nemen. Ook daar adviseerde hij mij prima, had zelfs een leuke aanbieding voor mij.

Assortiment
Hele ruime keuze van allerlei zaken. Voor wat ik zocht was alles op voorraad dus ik kon het direct meenemen.

Aanbeveling
Voor mij lekker dicht in de buurt, prima service en advies.

Extra toelichting
Veelal bekijk ik eerst de gebruikersvriendelijke website en ga vervolgens naar de winkel. Ik kom al heel wat jaar bij Cameraland over de vloer. Altijd weer keer ik tevreden huiswaarts.

Aad1944 28-10-2013

Het verhaal en artikel staat duidelijk op de website en was gemakkelijk te vinden.

Ik had het verkeerde artikelnummer ingevuld, ik heb een Canon maar ik had het artikel van een Nikon ingetoetst, kon het zonder probleem ruilen. Niks geen moeilijk gedoe.

Assortiment
breed assortiment en in alle prijsklassen.

Ik zal het zeker doen.

Extra toelichting
Prettige winkel met vakkundig personeel ( medewerk(st)ers) ik kom zeker weer terug als ik wat nodig heb.

Pieter Huygens 28-10-2013 In de winkel gekocht

gemakkelijk te bereiken
makkelijk parkeren
in een winkelcentrum

artikel zonder enig bezwaar besteld en snel geleverd en kosteloos

Assortiment
thuis in veel aspecten van de fotografie en een compleet assortiment

Aanbeveling
super winkel en deskundig personeel en dat tegen een concurende rijs

nicohoek 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

nagenoeg alle producten zijn op voorraad (en bovendien kan je dat tevoren op de site vaststellen). Dat geeft de mogelijkheid de 'look-and-feel' zelf te beleven.

Het deskundige personeel heeft verstand van zaken. Wat de 1 niet weet, dat weet de collega. Ook aftersale (voor zover een enkele keer nodig) is prima en klantvriendelijk.

Assortiment
Producten veelal op voorraad en, waar niet, snel beschikbaar. De prima relaties met de leveranciers dragen er toe bij dat nieuwe zaken als eerste beschikbaar zijn voor de klanten van Cameraland.

Zonder enige reserve.

Extra toelichting
Het mag duidelijk zijn dat mijn indrukken over een periode van enige jaren zeer positief zijn. Ook waar Cameraland niet de goedkoopste aanbiedingen heeft zal ik toch eerst naar Cameraland gaan.

John William Bosch 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mijn gemak bij het bestellen was goed.

het enige wat wat verwarring schiep was dat ik de camera graag in de winkel wilde betalen. vervolgens verscheen er online dat de camera geleverd zou worden.

na telefonisch contact was alles weer zeer duidelijk

ik ben zeer professioneel en goed geholpen.
men had op alles een goed antwoord en werd hierdoor dus ook goed geholpen

zeer uitgebreid.

zelf was ik zeer gericht opzoek naar een product. Voor deze range waren bijna al mijn opties aanwezig

Aanbeveling
ik zal deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden kennissen of collega's.

dit door de zeer vriendelijke en professionele houding van de medewerkers.

Extra toelichting
Als ik jullie mag beoordelen met een cijfer krijgen jullie zeker een dikke 10 van mij. Ik ben nog steeds heel blij met mijn product, waar ik door jullie hulp ben uitgekomen. Ik zal zeker nog eens terugkomen, en anderen jullie aanbevelen. veel geluk nog met de beoordeling en hoop dat jullie die 10 ook echt krijgen.

bethlehem 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

goed bereikbaar en overzichtelijke website

goed klant gericht geholpen

Assortiment
voor iedereen wat. Nieuw, tweede hands, camera en filmrecorders. binnen elk budget.

Gewoon heengaan

liselotteschoofotografie 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Email, bellen of langsgaan in de winkel het maakt niet uit de mensen van Cameraland staan altijd voor je klaar.

Aanbeveling
Ik zou iedere fotograaf van beginnend tot professioneel cameraland aanraden omdat ze persoonlijke service op hoog niveau leveren.

Extra toelichting
snel, professioneel, persoonlijk, klantgericht, hulpvaardig

Lonneke1980 28-10-2013

Fijn zo'n winkel vol met mensen met heel veel verstand van fotografie.

We werden snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. En onze oude camera konden we inruilen voor een mooie prijs.

Aanbeveling
Als je een goede uitleg wilt bij het apparaat dat je op het oog hebt, is de winkel van cameraland echt fantastisch. Eerder hebben we online bij cameraland iets besteld, dat ging ook prima en snel.

67Robin 28-10-2013

In de winkel werd ik vriendelijk te woord gestaan en werden er alternatieven aangeboden.

Aanbeveling
Vriendelijke en duidelijke uitleg over de camera, meerdere alternatieven werden er aangeboden.

Derk46Emiel 28-10-2013

Wij wonen niet ver van Alkmaar.

Goede uitleg, verkoper had verstand van zaken

Assortiment
Voor een leek moeilijk te beoordelen, het assortiment was voor ons groot genoeg!

Aanbeveling
Prettig om in de winkel uitleg te krijgen.

Extra toelichting
Deskundig personeel, rustig de tijd gekregen om keus te maken, geen pushen voor bepaald produkt.

J.de Vries1953 28-10-2013

Snelle actie/overleg op mijn vragen

ruim voldoende aanwezig

Aanbeveling
positief gevoel bij jullie; en dat had ik ook al van anderen begrepen

Extra toelichting
IK heb de afspraak met jullie gemaakt in november bij jullie waarschijnlijk een camera te gaan kopen + inruil van telescoop. Het voortraject/adviezen waren opvallend vandaar dat ik ook bij jullie eea ga aankopen.

keesvenneker 28-10-2013

Assortiment
Alles wat je nodig hebt is er altijd

Peter 6214 28-10-2013

Extra toelichting
Vriendelijke bediening en verstand van zaken

Jasper Bode 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Warm ontvangst en geen 'agressieve' verkopers die puur alleen voor de handel gaan!

Duidelijke en rustige uitleg over het assortiment. De selectie van een paar camera's kwam tot stand na diverse vragen van de verkoper wat mijn doel was. Uit deze selectie verder gaan 'brainen' en zo tot de juiste keuze gekomen. Niet direct het nieuwst aan willen smeren maar ook kijken wat er tussen de occasions stond.

Assortiment
Groot, maar door de juiste know how van de medewerkers werd het gelukkig een stuk overzichtelijker. Wel net een snoepwinkel voor de cameraliefhebber ;-).

Aanbeveling
Zie bovenstaande beoordelingen, dit maakte voor mij het totaal beeld gewoon super goed!

Extra toelichting
Zeer fijne winkel waar ik ook op ander mans advies ben binnen gestapt en eigenlijk niet eens verder ben gaan kijken. Hier zouden een hoop winkels een voorbeeld uit moeten halen. Personeel dat weet waar ze het over hebben en je absoluut niets opdringen of extra in de schoenen willen schuiven.

T. de Nijs 28-10-2013 Via de website gekocht

Website navigatie is makkelijk, producten aanbod is overzichtelijk in duidelijke rubrieken

Snelle afhandeling van je bestelling en prompte levering

Assortiment
Vrijwel alles wat je zoekt op gebied van (digitaal) fotograferen is aanwezig, ook nuttig om je te oriente4ren voordat je wat koopt

Zie eerder genoemde argumenten

Extra toelichting
Al diverse producten gekocht, variërend van Nikon Capture NX2 Full Version, een Lowepro Backpack Slingshot 350 AW en een Sigma AF 120-400 F4.5-5.6 APO DG OS HSM Nikon lens, over alle aankopen ben ik bijzonder tevreden. Eeen paar dagen gelden bestelde ik een sensor swab cleaner. Dit zegt genoeg over mijn tevredenheid lijkt mij

Vanlommel Ivan 28-10-2013 In de winkel gekocht

vriendelijk personeel

Erg snel geholpen in de winkel

Assortiment
Zeer veel keuze en op vooraad

eerlijk en vakkundig advies

2013marc 28-10-2013

Veel informatie op de website te vinden, bestellen gaat eenvoudig.

Bij problemen kun je altijd bellen en proberen ze het zsm op te lossen. Goed opgeleid personeel met kennis van zaken.

Assortiment
groot, voor een ieder is er ruim voldoende keuze.

Aanbeveling
We komen al vele jaren bij dit bedrijf en zijn altijd naar tevredenheid geholpen.

Extra toelichting
Vaak zoeken we informatie via het internet, en gaan dan naar Alkmaar om advies in te winnen of een product aan te schaffen. Vaak goede aanbiedinegn.

teckeltje 28-10-2013

Goede service van de medewerker komt professioneel over en neemt ook de tijd voor je Geeft niet de indruk van schiet op moet nog een ander helpen.

Aanbeveling
Goede service en kwalitatief goed personeel.Ze weten waar ze het over hebben en verstaan hun vak.

Fred Boeré 28-10-2013 Via de website gekocht

De website valt te verbeteren maar ik heb de bestelling kunnen plaatsen.

Deskundig en snel!

Assortiment
Het video-assortiment is (nog) niet helemaal afgestemd op de gevorderde amateur en semi-professionele gebruiker.

Harry Visseren 28-10-2013 In de winkel gekocht

De winkel is goed bereikbaar met voldoende parkeerruimte

Allereerst kreeg ik een uitgebreide uitleg. Daarna bood men mij aan om buiten de winkel mijn lenzen uit te proberen.
Zonder dat er iemand meeging

Assortiment
De winkel staat vol met de meest fantastische spullen op fotogebied. Alles overzichtelijk in ruime vitrinekasten

In zeer hoge mate.
Je kunt er van alles kopen in diverse prijsklassen

Extra toelichting
De verkoper was erg vriendelijk en zeer ter zaken deskundig. Ondanks mijn geringe aankoop kreeg ik alle gewenste aandacht! Het meest verbaasde mij echter de geboden mogelijkheid om de lenzen mee naar buiten te nemen om er mee te experimenteren. Dat was voor mij ongekend!

SJ.K 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Wij zijn nog nooit teleurgesteld bij welk bezoek dan ook.

Men is altijd berijd om de vragen duidelijk en deskundig te beandwoorden,en als er een probleempje is wordt het naar tevredenheid opgelost.

Assortiment
Voor onze intresse is alles aanwezig.

Aanbeveling
Hebben al meerdere personen op de winkel aanbevolen.

Extra toelichting
We hebben hier niets meer aan toe te voegen. Het blijft bij deze onze winkel.

Henk-Jan Wittink 28-10-2013 Via de website gekocht

Werkt super handig.

Geweldige mensen.

Assortiment
Alles van Nikon plus de rest

Zie boven.

Extra toelichting
Super winkel in Alkmaar. Makkelijk te bereiken.

olly69 28-10-2013

We werden fijn geholpen en kregen prima uitleg voor wat wilden hebben voor ons doel.Kleine camera met grote zoom.

Assortiment
De keuze was ruim, en ik mocht veel toestellen buiten uitproberen wat erg verhelderend was.

Aanbeveling
Grote sortering vriendelijk en deskundig personeel. wij kopen nergens anders meer een fototoestel als bij Cameraland.

Extra toelichting
Prettige winkel met ruime keuze heel fijn deskundig personeel die bereid zijn alles prima uit te leggen. Goede service. Een zaak om aan te bevelen.Wij komen er graag

J. van der Schaaf 28-10-2013 Via de website gekocht

Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ook nadat de bestel mail de deur uit is geeft men een heel leuke en duidelijke reactie.

Assortiment
voor al mijn wensen op fotogebied en ook annexe zaken (fotover- en bewerking)kon ik tot nu prima terecht.

Aanbeveling
Alles wordt duidelijk aangegeven en men spreekt heldere taal. Ook informatie over aan te schaffen keuzes worden heel goed afgehandeld.
Kortom: een betrouwbare en deskundige firma.

Extra toelichting
Zoals uit voorgaande opmerkingen blijkt heb ik alleen maar goede ervaringen met CameraNu en ook gezien hun uitgebreide assortiment bezoek ik graag hun site en lees graag de hen gevraagde info. Ook de vlotte en nette levering spreekt mij heel erg aan.

hschoute1 28-10-2013

Ik heb zonder moeite het door mij gezochte product gevonden.

De telefonische bereikbaarheid is prima, en ik kreeg duidelijk antwoordt op de vragen die ik stelde. Ik heb mijn product in de winkel opgehaald dus over de levertijden kan ik geen oordeel geven.

Assortiment
Ik ben nog een beginner maar ben tevreden over het assortiment dat op de website wordt aangeboden. De prijs die ik voor mijn product heb betaald was zeker een concurrerende prijs in de gunstige zin van het woord.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zonder aarzelen aanbevelen aan anderen in mijn omgeving.

Extra toelichting
Ik heb het bezoek aan de website en de winkel als zeer prettig ervaren. Op de website kon ik op logische wijze mijn weg vinden in het assortiment. In de winkel was ik op een doordeweekse dag en ook toen was er voldoende personeel in de winkel en werd ik snel geholpen. Kortom was ik snel klaar met zoeken op de website - telefonisch informeren en afhalen in de winkel. Dus wat mij betreft een top winkel.

naam jacques 28-10-2013

Assortiment
kijk maar in de winkel.er is genoeg in elke prijsklasse.

Aanbeveling
ze nemen de tijd om veel te vertellen en uit te leggen ook als de winkel vol staat.

Extra toelichting
probleem met m'n eerste camera 2x opsturen en nog het probleem terugkerend kreeg ik een andere camera waar ik heel goed foto's mee kan maken zonder problemen.

nielsing 28-10-2013

Aanbeveling
Prima service ,goede afhandeling van je bestelling

Alles is duidelijk . Goede omschrijving van producten en service

Martinthuis 28-10-2013

Het was gemakkelijk de website te vinden en alle produkten te vinden die ik zocht en verder ale stappen eenvoudig te doorlopen tot uiteindelijke aankoop

De winkel was eeevoudig te vinden met voldoende parkeergelegenheid (en waar vind je dit tegenwwordig nog) ook was het personeel vriendelijke en professioneel en kon zich goed verplaatsen in mijn wensen

Assortiment
Er was een ruime keuze aan producten en vergelijkingen waardoor er een weloverwogen koop gemaakt kon worden tegen een goede en betaalbare prijs

Aanbeveling
Goed vakmanschap en profesionaliteit en vele produkten

Extra toelichting
Er zijn nog maar weinig zaken zoals cameraland waar het personeel vakkundig, professioneel en geduld heeft, waarbij de wensen van de klant niet uit het oog verdwijnen. Door specifieke vragen te stellen wordt het beeld van de klant bijgesteld ten gunste van de klant zodat hij niet iets koopt waarvan hij later spijt heeft en dus te duur heeft gekocht.

vdv2000 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Website is redelijk maar niet geweldig

Het ligt er heel erg aan met wie je spreekt. Kennis en klantvriendelijkheid kan nog al verschillen en is niet altijd geweldig

Zeer goed assortiment

Aanbeveling
Niet mijn eerste keus door matige ervaring(en)

Extra toelichting
Op een canon ochtend was er geen enkele vertegenwoordiger van canon te bespeuren, hoewel dit wel aangekondigd was en de cleaning werd zeer amateuristisch gedaan ... Ik kan het zelf beter. Toch bijna 100 km heen en weer gereden voor niets ... Jammer

Ben Tomesen 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je loopt binnen en je wordt geholpen

Als je binnen komt word je herkend

Assortiment
Enorme productkennis en heel groot assortiment

Aanbeveling
Goede voorlichting , groot assortiment en lekker no-nonsense

mirjamp 28-10-2013

Extra toelichting
Prima geholpen, deskundig advies, ook betrouwbaar als je via web koopt doordat je weet dat er een zaak achter zit en dag geen "supermarkt" maar een echte specialist. Gaf mij in ieder geval een veilig gevoel.

albertstam 28-10-2013

Zeer toegankelijke informatie die veelal in combinatie met goed advies in de winkel leidt tot gemakkelijke bestellingen.

De service is in de regel heel correct. Informatie is to the point.

Assortiment
Ruime sortering van hoogwwardige producten

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit en goede service en informatie.

Extra toelichting
Prettige winkele en toegankelijke site met informatie die er toe doet. Personeel wat ook de moeite doet je te begrijpen bij bezoek en telefonische service

Jolien N 28-10-2013

goed overzichtelijk, alles snel te vinden

snel en goed antwoord op vragen

Assortiment
Erg groot assortiment, veel producten te vinden

Aanbeveling
Vanwege alle pluspunten en mijn goede ervaring met de aankoop beveel ik cameraland.nl van harte aan bij vrienden en familie.

Extra toelichting
Zie alle commentaren op alle beoordelingspunten

Tiem Meijering 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede adviezen, kennis van zaken

Aanbeveling
Ik ben geheel tevreden over deze winkel

Extra toelichting
Geen enkel negatief aspect, prima zaak

Jean Kleijnen 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De aankoop van een nieuwe telelens gaat niet zonder slag of stoot, het gebruik ervan ook niet. Met de excellente hulp bij aankoop en een goede handleiding ben je vlug vertrouwd mee.

Welke uitvoering zal ik nemen, 50 -500 of 150 - 500?
De ruimte om te besluiten die Cameraland me bood en de deskundige voorlichting trokken me over de streep.

Assortiment
Keuze volop, aangevuld met goede voorlichting.

Aanbeveling
Doe ik al jaren, een winkel met kennis, ruime keuze en prima service achteraf.

Extra toelichting
Ik ben al jaren klant bij Cameraland, zonder enige uitzondering tot volle tevredenheid. Onvolkomenheden worden soepel opgelost, kennis van producten en toepassing daarvan zijn top. Medewerkers zijn altijd gemotiveerd en enthousiast.

jerommeke22 28-10-2013