Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Marga Lakwijk 23-01-2021

Ik heb bij Cameraland diverse producten gekocht. O.a een full frame camera en div. lenzen. Ik vind het een fantastisch en klantvriendelijk bedrijf. Met veel keuzes en vakkundigheid. Ook als je wil ruilen voor b.v een betere lens of gewoon een stukje verder dan kan dat. In deze Corona tijd is kopen het lastig, maar even goed passen ze goed aan. Speciaal mijn dank aan *** die het persoonlijk contact goed ter harte neemt. Maar mijn complimenten gaan naar allen uit.

André 23-01-2021

Snelle levering zelfs tijdens drukke periode en aantrekkelijke prijs. Helemaal tevreden. Aanrader.

Brigitta Krijnsen 23-01-2021

Ze hebben me heel goed geholpen toen mijn lens kapot raakte. Ze hebben hem opgestuurd en hielden me keurig op de hoogte hoe het ervoor stond.

Ad 22-01-2021

De beste aanbieding voor een a-kwaliteitsproduct en een razendsnelle levering. Alles klopte, dus wat wil je nog meer!

HR 22-01-2021

zeer goed aanbod van een artikel dat al jaren uit productie is (Panasonic wide angle conversion lens). Prima prijs en supersnelle gratis verzending.

Rubén Fotografie 22-01-2021

Snel verzonden, super deal, achteraf betalen mogelijk. Prima eerste kennismaking met Cameraland. 5 sterren.

RD België 22-01-2021

zeer correcte behandeling voor alle aspecten van de transactie : de snelheid van de levering van de apparatuur, de kwaliteit van deze laatste, de retour zonder enig probleem noch contestatie, in het kort een veilig gevoel met Cameraland.nl en daarbij een echte vriendelijkheid met een fijne communicatie

Andries 22-01-2021

Tweedehands Leica gekocht met inruil oude toestel. Leica als nieuw geleverd, redelijke prijs terug voor oude toestel. Snelle levering, prettig telefoongesprek.

Gemma Boelhouwer 22-01-2021

Ik belde gisteren met de vraag waar mijn bestelde pakje bleef. Toen bleek dat ik zelf ingevuld had om het pakje op te halen. Ze zouden het direct opsturen en vandaag werd het bezorgd!
Het probleem werd direct verholpen! Goede service van Camera Nu!

Marianne 22-01-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen. Goede keuze kunnen maken en een tweedehands camera aangeschaft. Welke er bij aankomst precies zo uit zag als op de foto's en zoals omschreven. Het geeft ook vertrouwen dat daar nog een jaar garantie op gegeven wordt. Werd later nog opgebeld over een bijpassende lens die ik ook besteld had, waar ze nog iets over wilden meedelen. Keurige service en snel in huis. Zeer tevreden.

Cindy 22-01-2021

Fantastische service, super vriendelijk personeel! Nooit te beroerd om van advies te voorzien. Echt een aanrader!

Monique smit 22-01-2021

Top geregeld allemaal , goede inruilwaarde gahad voor mijn camera’s , en weer een mooie camera voor terug gekocht eerlijk advies gekregen welke camera nou goed bij je past 👍

Martin Hovius 22-01-2021

Cameraland heeft een mooie en overzichtige winkel, welke helaas door de omstandigheden dicht is.
Maar de webshop is ook heel duidelijk, en je kunt je producten er makkelijk op vinden.
Mijn bestelling is keurig verpakt verstuurd en kwam op de beloofde datum binnen.
Kort om, heb je iets nodig op foto gebied kies voor Camaraland! Die staan voor je klaar met goed en eerlijk advies en hebben alles voor elke portemonnee.

Saensche Cor 22-01-2021

Het was een afgeprijsde lens en de levering was in orde. Iets waar ik niet blij mee was is dat er geen reden aangegeven werd dat het artikel afgeprijsd was maar gewoon als een nieuw artikel op de website stond. Achteraf bleek deze lens niet meer gemaakt te worden en was dit het laatste exemplaar uit de vitrine van de fysieke winkel. Wel zo netjes als de reden van het afprijzen vermeld wordt. Dan weet je van te voren dat er geen nieuw artikel met verzegelde verpakking geleverd wordt. Daarom kan ik hier geen 10 voor geven.

René Schreuder 22-01-2021

uitvoerige uitleg welke camera voor mij het meest geschikt is, dit n.a.v. mijn wensen en wat ik van de camera verlang - voor nu en in de toekomst -

Frits Figge 22-01-2021

Ik ben al jaren klant bij Cameraland, nog nooit teleurgesteld. Altijd goed advies door vriendelijke medewerkers. Tijdens de coronaperiode een groothoeklens gekocht, direct afgehaald. Na aanmelden bij de winkel werd het artikel bij mijn auto afgeleverd. Klasse!

A.C. van Langen 22-01-2021

Ik ging voor een camera. Die kocht ik. Bij levering : geen lens, geen geheugenkaart. Alsnog besteld. Met hulp van de helpdesk de juiste spullen aangeschaft. Nu is alles compleet en maak ik de mooiste foto's.

Willem 22-01-2021

Het bestelde product is exact wat de website beloofde, werd keurig netjes ingepakt en een dag later bij mij thuis afgeleverd.

Danielle 22-01-2021

Zoals altijd topservice, zelfs in Corona-tijd en dat voor een goede prijs! Vriendelijke medewerkers en goede bereikbaarheid.

Remko 22-01-2021

Omdat ik het (gewoon helemaal nieuwe) toestel (EOS M50) al uit de doos was geweest kreeg ik p.o. als goedmaker een extra (originele) opgestuurd. Prima service, bedankt!

Michael Thomas 22-01-2021

Door een vergissing mijnerzijds bestelde ik een verkeerde camcorder. Vraag of ik hem kon omruilen. Het juiste model was niet in voorraad maar als ik de verkeerde zou terugsturen kreeg ik mijn geld terug hetgeen inderdaad binnen enkele dagen een feit was. Hulde voor deze vlotte service!

Hans 22-01-2021

Ik heb een lens ingeruild en de verwerking van dit advies en aankoop van nieuwe lens ging uiterst professioneel en heel vriendelijk

De nieuwe lens een nikon z 85mm. 1.8 is helaas nog niet geleverd maar ben zeker dat u dat onder controle heeft. Medewerker xxxx is ook zeer vakkundig en correct

Anne 22-01-2021

Voorafgaand schriftelijk advies gevraagd over aanschaf. Dat advies was helder, en ter zake doend. Daarna de aanschaf bij Cameraland gepleegd, omdat ik wel weet dat het daar niet te duur is. Afwikkeling prima. Wel merkwaardig, dat ik de batterijlader al kreeg opgestuurd, en later pas de camera (voor de voorpret?).

Peter Bergen Henegouwen 22-01-2021

Ik wilde graag een bepaalde lens hebben en bestelde deze op de website. Vrij snel daarna werd ik al opgebeld met de mededeling dat er voor deze lens een goedkopere versie voor de zonnekap was. Dat vond ik al mooi. Helaas bleek daarna dat de avondlevering waarvoor extra was betaald door PostNL niet uitgevoerd werd. Met slechts een enkel mailtje kreeg ik van Cameraland het daarvoor betaalde bedrag de volgende dag al teruggestort. Prima service dus.

Rik Smit 22-01-2021

Flitser met trigger gekocht. Levering prima verlopen. Nu ben ik geen iT-er dus probleem met de instellingen op de flitser en de trigger. Hoe krijg ik dat nu op elkaar afgesteld. Kan alleen telefonisch te woord staan. Engelse bijschrift te ingewikkeld met veel niet bekende technische woorden. Kan de flitser dus alleen gebruiken rechtstreeks op de camera, dat vind ik wel zonde. Maar wachten tot er weer fysiek klantcontact is. De mensen bij cameraland vinden dit ook heel vervelend maar kunnen hier nu even niets aan doen.
Service is exelent bij cameraland. Dus toch een 10.