Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marina Wobben 23-12-2020

Mooie overzichtelijke website , ik werdt in de chat vriendelijk en duidelijk geholpen en kreeg antwoord op mijn vraag. Zelst nu met de kerstdrukte een hele snelle levering. Vandaag besteld dag later in huis.

Artkam 23-12-2020

Ik kwam in de winkel kijken voor een camera-rugzak. De verkopers waren bezig en ik vroeg of een van hen kon komen helpen wanneer hij klaar was. Zijn reactie was niet aardig, alsof ik geen geduld heb. Later, toen hij wel klaar was, ben ik met die rugzak goed geholpen door hem. Dat wel. Maar laat een klant even weten dat hij door een verkoper gezien is en dat hij/zij (de verkoper) spoedig komt om de wachtende klant te helpen.

Frank Mulder 22-12-2020

Heb al een aantal keer camera’s en lenzen mogen aanschaffen. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Bij de aanschaf elke keer weer een geduldige en vriendelijke medewerker mogen ontmoeten. Medewerkers die de tijd voor je nemen om de plussen en minnen tegen elkaar af te wegen, zodat je de juiste keuze maakt.
Dit was ook het geval bij mijn laatste aankoop; de Canon R6 en de RF800 objectief. Goed geadviseerd en deze combinatie bevalt mij ook prima👍

Michele 22-12-2020

Ik had een oudere versie van Canon en wilde graag een nieuwer model. Ik ben hierbij uitstekend geholpen en alles is prima uitgelegd. Ik ben dan ook super tevreden

Willem 22-12-2020

Super vriendelijk en deskundig geholpen!
En.. enorm veel keus, om in het echt te zien en voelen

Albert 22-12-2020

Aanschaf Tamron SP 35mm f/1.4 Di SD Canon.
in eerste instantie Canon versie ruim 100 euro duurder dan de Nikon versie. Na chat contact werd dit direct gecorrigeerd. Aanvullende informatie omtrent object werd snel en eerlijk gegeven via chat (mbt vergelijk Tamron versus Sigma). Levering ondanks Kerst perikelen de dag daarna. Prima alternatief voor Kamera-express of CameraNu.
Eerste ervaring met de Tamron lens is zeer positief. Mits juist gebruikt zeer scherp.

Bij gebrek aan enige concurrentie zijn de prijzen bij nagenoeg elke winkel intentie. Dus ook bij Cameraland ......

Danny 22-12-2020

Ik kom al jaren bij deze winkel. Ze weten echt alles over camera's en helpen je erg goed. Als iets niet op voorraad is hebben ze het ook zo besteld en kun je het vaak binnen enkele dagen al ophalen.

Mattijn 22-12-2020

Ik werd gevraagd om een beoordeling te schrijven, dat wilde ik graag doen. Het punt is alleen, dat ik die maand bij meerdere webshops producten had besteld en ik moest daarom diep graven wat mijn ervaring was bij cameraland. Ik had een cameratas besteld. Dat heb ik gedaan bij cameraland omdat ik gemakkelijk kon vinden wat ik zocht en de prijs mij aanstond. Omdat ik mij verder niets kan herinneren, betekent dus, dat alles verlopen is zo als het hoort, geen problemen alles volgens het boekje. Dus ja, ik ga zeker in de toekomst weer gebruik maken van hun service.

Henk Pagie 22-12-2020

Een echte fotozaak, dat is het daar in Alkmaar. Via de website een telelens gekocht. Ik vind het altijd prettig om dit soort zaken zelf op te halen. Lens was eigenlijk nieuw, de zonnekap ontbrak en de hoes maar die werd er als service gratis bij gedaan prima! De website is overduidelijk je weet wat je koopt. De winkel is dik in orde de verkopers weten waarover zij praten. Kortom een dikke 10!

Hans Br 22-12-2020

Zeer tevreden over service van Cameraland, ik heb voor deze shop gekozen omdat ik vele jaren geleden hier ook al mijn apparatuur kocht. Heeft ook een klantvriendelijke site en je krijgt ook goed antwoord wanneer je een vraag neerlegt bij de klantenservice '
Kortom, voor mij een 10 waard.

martin delis 22-12-2020

ik ben prima en vriendelijk geholpen en te woord gestaan ook al was het stom van mijn omdat mijn accu leeg was en de 2 keer het sd kaartje er niet goed in zat

Will 22-12-2020

Ze staan altijd voor je klaar, denken met je mee , met vakkundig advies,.
Top winkel.

Angela 22-12-2020

Na bestelling ben ik keurig telefonisch op de hoogte gebracht over dat er 1 artikel al was en dat de andere een paar dagen ging duren. Ook daarna weer keurig gebeld dat de bestelling kon worden opgehaald. In de winkel was het best druk dus keurig op mijn beurt gewacht. Toen ik eenmaal aan de beurt was en vertelde dat ik een bestelling kwam ophalen werd mij mopperig meegedeeld dat ik die ook bij de servicebalie kon ophalen. Ik wist niet van het bestaan hiervan en ben ook niet gaan rondlopen in de drukte daar we geacht worden 1,5 meter afstand te houden. Verder prima geholpen maar was een beetje een domper na het leuke telefonische contact.

Jos Robben 22-12-2020

Er wordt ruim te tijd genomen voor een goed advies. Deskudig en zeer vriendelijk personeel!
Ik ga zeker terug als ik weer wat wil aanschaffen !

Christian 22-12-2020

Ik heb hier 2 weken geleden een nieuwe camera gekocht. Ik ben uitstekend geholpen door deskundig personeel en heel blij met de camera. Er heerst een vriendelijke en ongedwongen sfeer in de indrukwekkende shop. Ik ben eerder in de winkel geweest voor informatie over filters, camera's en tassen. Nooit het gevoel gehad dat mij iets werd opgedrongen. Personeel is begripvol zelf als je niets koopt. Verder merkt je dat de mensen hier veel affiniteit hebben met de spullen die ze verkopen.

Bernard Schuit 22-12-2020

Vakkundigheid, goed advies en uitstekende service. Recent reparatie laten uitvoeren. Snel gerepareerd en duidelijke communicatie gedurende de opvolgende stappen in het proces.

Johan 22-12-2020

Prima prijs en een goede snelle levering. De vorige keren was het niet anders en dat geeft vertrouwen.

Wim Eckhardt 22-12-2020

Na vele aankopen bij Cameraland in de winkel alsmede in de webshop is dit mijn favoriete winkel .
Het betreft hier goede vakmanschap van het personeel en een goede service . Laatste aankoop was een lensbaby Velvet 56 mm Canon .

Linda 22-12-2020

Fijne winkel
Groot assortiment en je wordt er altijd prettig geholpen ze hebben veel kennis.

Ja ik beveel deze winkel zeker aan!

Jeroen 22-12-2020

Nette mensen. Komen hun afspraken na en goede prijs. Van wat ik besteld heb altijd goede informatie en juiste verzending.

Gerard 22-12-2020

Prima shop. Vlotte afhandeling van de bestelling. Goede kwaliteit. Tweede hands camera gekocht en erg tevreden, ziet er uit als nieuw.

S. Bemelman 22-12-2020

Klantvriendelijk, ze nemen de tijd en geven prima advies. Nabellen met vragen geen probleem en worden uitstekend beantwoord en behandeld. Een verdiende 10

J. V. - België 22-12-2020

Al eerder verrekijkers gekocht via Cameraland en ook nu verliep de aankoop van een Swarovski heel vlot. Scherpe prijs, snelle levering.... Méér moet dat niet zijn.
Kortom : alles "dik in orde", zoals naar (goede) gewoonte.

Winfred V. 21-12-2020

Recentelijk bij diverse winkels foto-apparatuur maar de klantervaring bij Cameraland steekt met kop en schouders boven de anderen uit. Attent en kundige medewerkers, een ruim assortiment, scherpe prijzen en als klap op de vuurpijl gratis parkeren voor de deur. Ik zeg: ga zo door Cameraland! Van harte aanbevolen dus.

WietseL 21-12-2020

Ontzettend behulpzame adviseurs, met ontzettend veel kennis van zaken en zonder vooringenomenheid ten aanzien van merken of series. Uiteindelijk ook nog een andere camera winkel bezocht, maar zonder twijfel terug gekomen bij Cameraland.