Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Marjolijn de Jongh 16-09-2013 Via de website gekocht

als je niet in de gelegenheid bent dat je een goede winkel in de buurt hebt is Cameraland een geweldig alternatief

op een probleem en/of vraag wordt je via e-mail vlug en vriendelijk geholpen

best wel uitgebreid, verschillende merken èn goed 2e hands materiaal

Aanbeveling
vanwege het assortiment en die mogelijkheid in 2ehands camera's enz.

Extra toelichting
ik kwam via facebook in aanraking met Cameraland en hoewel ik nog druk aan het sparen ben voor een grotere camera spreekt de (web)winkel me zo aan dat ik sterk overweeg om die dan daar aan te schaffen

J Bakker 1976 16-09-2013

Duidelijke en uitgebreide website en winkel in Alkmaar zit voor mij op 30 km afstand.

Nog geen problemen gehad met producten, maar een nieuwe body eos 60d gekocht, deze was niet op voorraad maar werd snel geleverd.
Daarbij was ook een goede uitleg en springen ze in op wensen van de klant

Assortiment
Ze hebben een groot assortiment, en wat niet op voorraad is wordt snel geleverd.

Aanbeveling
Ik zou Cameraland zonder nadenken aan iemand aanbevelen.

Extra toelichting
Een goede winkel met een groot assortiment en zeer gemotiveerd en vakbekwaam personeel.

J. van Oppenraaij 15-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gemak vind ik niet erg belangrijk voor het zoeken naar een camera, accessoires of anders.

Ik had problemen met mijn statief en die zijn zonder problemen opgelost.

Assortiment
Cameraland is zeer goed voorzien van accessoires en camera's

Aanbeveling
Gezien mijn ervaringen zou ik Cameraland zeer zeker aanbevelen met de opmerking dat je echter niet zonder enige kennis van zaken er naar toe moet gaan. Bij de aanschaf van een verrekijker werd de beginfase namelijk waarvoor je de kijker nodig hebt door de verkoper overgeslagen!

Extra toelichting
Zie onder "aanbevelen bij iemand anders"

Sparkvark 15-09-2013

Goed, overzichtelijk website, betaalgemak.

Bij reclamatie direct antwoord en goede oplossingen.

M. Wegman 15-09-2013 Via de website gekocht

Ik vind de website van cameraland.nl erg duidelijk en overzichtelijk. Binnen een paar klikken ben je waar je wilt zijn. Bestellen en betalen verlopen ook erg makkelijk.

Hierop kan ik alleen mijn ervaring delen met betrekking tot bestellen. Prima en snelle levering. En vervoersbestendig verpakt!

Assortiment
Uitstekend assortiment! Ik mis niets.

Extra toelichting
Prachtige site-webwinkel. Kijk er vaak even op en droom van de volgende aankoop, welke absoluut bij camera.nl zal plaatsvinden!

1DvV 15-09-2013

makkelijk en overzichtelijk website. Goed aanbod

Assortiment
Een goed, ooverzichtelijk en concurerend aanbod, waarbij ook uit verschillende prijsklassen gekozen kan worden

zie hierboven. Een goede website

Extra toelichting
Alleen gebaseerd op website bezoek, uiteindelijk geen aankopen gedaan. Ben og tevreden met mijn laatste winkelaankoop (ook bij Cameraland)

Rob van der Waal 14-09-2013

prettig werkende website en levering volgens afspraak

Assortiment
is enorm, ik heb tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig heb

Aanbeveling
zie bovenstaande opmerkingen, aangevuld met scherpe prijzen!

Iemie Hiemstra 14-09-2013 In de winkel gekocht

6,5

Je wordt goed te woord gestaan en correct

ze regelen de klachten netjes en zo snel mogelijk

behoorlijk

Aanbeveling
ze behandelen je als klant waardig

Extra toelichting
je wordt er prettig en correct behandeld

Slang 14-09-2013

Goede website en genoeg parkeergelegenheid.

Mensen met kennis van zaken en nemen ruim de tijd voor je.Goede uitleg over de verschillende merken, b.v lenzen en zeker voor de amateur of beginnende fotograaf geldt dit.

Assortiment
Zeer ruim assortiment aan lenzen encamera's, zowel voor de pro als voor de amateur. Niet voorradig, dan is het binnen een paar dagen besteld en wordt men gebeld dat de materialen gereed liggen.

Aanbeveling
Door de ruime keuze aan lenzen en camera's en de goede uitleg over de aan te schaffen camera cq. lenzen.Tevens geeft men ook de mogelijkheid deel te nemen aan workshops in verschillende types van fotografie. Verder zijn de prijzen van de artikelen scherp ten opzichte van de cocurenten.Ook ruim aanbod van tweedehands materiaal.

Extra toelichting
Ik kom al geruime tijd als vakfotograaf bij cameraland over de vloer en wordt steeds goed en vakkundig geholpen en men luisterd goed naar de wensen van klant. In totaal geeft dit voor mij een prettig gevoel en niet dat het alleen om de poen gaat,zo van snel kopen en wegwezen en zoek het verder maar uit met de handleiding.

NielsDV 14-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te gebruiken website ,snel en duidelijk.

Zeer snelle en vlotte service.
Directe medewerking.

Assortiment
Groot assortiment tegen een goede prijs.

Aanrader!

Extra toelichting
Snelle service en een zeer uitgebreid assortiment !

keviNikon 14-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. De informatie die je moet opgeven is redelijk standaard bij online aanmeldingen. Tevens gaat het betalen ook makkelijk

Service is gewoon goed, ik heb geen klachten maar aan geen ervaring met de klantenservice of retour sturen. Wel ben ik in de winkel geweest waar ik met diverse vragen heen ben gegaan en hier uitermate goed en professioneel werd geholpen. Er werkt personeel met verstand van zaken.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende en uiteraard heb ik wel eens gezocht naar iets wat ik hier niet vond. De prijzen zijn goed concurrerend met andere sites

Aanbeveling
Ik ben dik tevreden over deze winkel dus dan wil ik andere ook graag kennis laten maken met deze goede winkel

Extra toelichting
Leuke maar wel iets te drukke winkel, staat te veel in de winkel. Verder is het een leuke zaak met kundig personeel en een hele goede en betrouwbare website

lauty 13-09-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk, en de blog en academie zijn echt een verrijking van de webwinkel waardoor ik blijf terugkomen.

De service is gewoon goed! Je mag alles uitproberen en passen en dat is prettig.

Assortiment
het assortiment is erg ruim te noemen.

Aanbeveling
Als mensen advies willen of twijfelen tussen bepaalde producten kan je hier goed advies inwinnen.

R.D. Koerse 13-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Buitengewoon behulpzame en kundige medewerkers. Hoewel een stampvolle zaak, alle aandacht werd gegeven.

FraTaers 13-09-2013

De nieuwe website is een achteruitgang t.o.v. de oude. Die zag er weliswaar niet zo gelikt uit, maar alles was met slechts enkele klikken te vinden: tegenwoordig is het lastig om specifieke zaken terug te vinden, met name waar het cameratoebehoren betreft.

Goede ploeg mensen, die weten wat ze verkopen.

Assortiment
Goede producten, vrijwel alle grote en professionele merken zijn vertegenwoordigd, niet aanwezige producten kunnen soms wel geoffreerd worden.

Aanbeveling
Op dit moment is er geen andere winkel waar ik mijn fotospullen wil kopen.

Extra toelichting
Herhaling van het voorgaande: Op dit moment is er geen andere winkel waar ik mijn fotospullen wil kopen.

SimonevdZ 13-09-2013

Lodewijk Wortel 13-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goede adviezen. Indien er problemen zijn worden die direct verholpen.

Assortiment
De meest uiteenlopende producten voor de vakfotograaf met DSRL. Bijna altijd wat je wenst

Aanbeveling
Ook fotografen buiten de regio kunnen hier goed terecht, vaak beter dan in Amsterdam

Wendy van de Lageweg 13-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb zeer prettige ervaring met de winkel. Ik werd prima geholpen. Toen ik later een vraag over een extra lens stelde, werd er ook heel eerlijk gezegd dat ze hem voor de prijs die ik bij een andere winkel ervoor moest betalen, niet kunnen leveren en dat ze me gelijk gaven naar de andere winkel te gaan. Dit is heel eerlijk en daar houd ik erg van.

saskiabosch 13-09-2013

snel geholpen en altijd bereid om in d prijs tegemoet te komen

goede service

zeer ruim

Aanbeveling
goede en kundige service en ruim assortiment

Extra toelichting
grote winkel met ruim assortiment fijne winkel en vriendelijk personeel

BLGW 12-09-2013

Goed bereikbaar en een ruim assortiment

Kreeg de gelegenheid verschillende camera's vast te houden en proberen. Dan later nog een keer terugkomen? Geen probleem

Assortiment
Volgens mij hebben ze zo een beetje alles

Aanbeveling
Tsja...., waarom eigenlijk niet? Prettige mensen, niet duur en ruim assortiment

Extra toelichting
Ik ben goed geholpen. Ben tevreden over mijn camera en hij was niet te duur

binolyte 12-09-2013

Extra toelichting
Als je in Cameraland belandt,kom je in een soort magazijn dat tot de nok toe is volgepropt met materiaal waar iedere liefhebber zich aan kan vergapen. Het is altijd druk en bedrijvig. Als je geduldig wacht krijg je deskundig advies en ga je met een goede koop naar buiten. Hoewel het niet voor iedereen naast de deur is zou ik toch Cameraland aanbevelen. Of in ieder geval op de website te kijken,

Mic_Kos 12-09-2013

Ze helpen je net zoalng totdat je echt van het probleem af bent en je met een glimlach weer weggaat.

Aanbeveling
Alles top geregeld, deskundigheid is zeer goed. Je gaat er altijd met een goed gevoel weg.

Extra toelichting
Super winkel. Organiseren leuke dagen waar je veel te weten kan komen. Deskundigheid in de winkel is hoog.

swarovskifan 12-09-2013

Online bestellen of even in de winkel bekijken (met gratis voor de deur parkeren), het kan allebei.

Ruim de tijd in de winkel. Vervanging van losse onderdelen (ok, dat is ook Swarovski service).

Assortiment
Van Canon heel veel, ruime keuze tassen, veel modellen kijkers. Ik hoef zelden verder te kijken.

Aanbeveling
Goede winkel, maar je moet wel een beetje van autorijden houden, of in de buurt van Alkmaar wonen. De productinfo op de site is nl. voor de meeste producten niet voldoende.

Louise1996 12-09-2013

Toen ik net op deze site kwam moest ik een beetje rondzoeken naar waar elk product geordend staat, maar eens je het door hebt is het wel een heel handige site om producten te vinden.

Als je een vraag hebt antwoorden de mensen vrij tot zeer snel en proberen ze het duidelijk uit te leggen.

Assortiment
Jullie hebben een heel uitgebreid assortiment en alles wat ik zocht heb ik hier ook al gevonden

Aanbeveling
Ik zou deze site zeker aanraden aan mijn vrienden als ze een camera of iets in verband met camera's zoeken. Want ik ben er zeer tevreden over.

Extra toelichting
Ik vind het een hele goede site, met een goede service en bezorging. Als ik in de toekomst nog iets nodig heb dan kom ik zeker ook hier kijken of het er is.

bertil1402 12-09-2013

makkelijk te vinden wat je nodig hebt.

vakbekwaam en enthousiast personeel.

Assortiment
grootste asssortiment in de noordelijk Noord Holland.

Aanbeveling
groot assortiment en goed en vakbekwaam personeel.

Doubleyoubee 12-09-2013

Overzichtelijk

Altijd vriendelijke behandeling

Assortiment
Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Aanbeveling
zodat zij het zelfde gemak en de service kunnen ervaren.

Extra toelichting
Ben nooit teleurgesteld en perfect geholpen met professionele advies.

1919 12-09-2013

winkel is zeer goed te bereiken. goede parkeermogelijkheden.

hulpvaardige bediening die veel van de producten weet.
binnen de mogelijkheden van de garantie optimale service afwikkeling.

Assortiment
alles wat gangbaar en leverbaar is kun je er vinden.

Aanbeveling
er is geen zaak in de wijde omgeving waar je zo vakkundig geholpen wordt

Extra toelichting
daar de punten; bereikbaarheid, service en assortiment optimaal zijn beveel ik deze zaak van harte aan. Het is nog een van de zeer weinige speciaalzaken met zo veel voorraad. Daar moeten we zuinig op zijn!!!

Kevin83 12-09-2013

Aanbeveling
Ik vind de winkelruimte klein. Wanneer er veel klanten zijn is het lastig om het assortiment goed te bekijken

Extra toelichting
Goeie service. Personeel heeft verstand van zaken en kan dit ook begrijpelijk over brengen. Assortiment is groot genoeg om ieder van dienst te kunnen zijn. De winkelruimte vind ik aan de kleine kant.

MichelP42 12-09-2013

Alles is eenvoudig en snel te vinden

ik heb elke keer snel antwooord op mijn mailtjes ontvangen en ook in de winkel werd ik prima geholpen

Assortiment
De hoeveelheid en diversiteit is voldoende

Aanbeveling
wat moet ik hier overzeggen. ben te vreden en geef dat ook aan bij kennisen

Extra toelichting
Prima winkel met goed en kundig personeel. Fijne winkel om naar toe te gaan.

Jan Gee 11-09-2013

Snel telefonisch contact en antwoord op mijn vraag. Bestelling daarna 100% correct afgewerkt.

Rietveld_Heemskerk 11-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

vond de oudere internet versie prettiger

vriendelijk personeel die weet waar ze het over hebben en geven goed advies

Assortiment
eigenlijk alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie is in de winkel aanwezig

Aanbeveling
dat ik bij Cameraland iedere keer heel goed en prettig geholpen ben, vertel ik dat ook aan mijn kennissen. tevens is de prijs/kwaliteit verhouden erg goed

Extra toelichting
Cameraland heeft deskundig personeel artikelen vrijwel altijd op voorraad en je krijgt goed uitleg bij en advies bij aanschaf van producten. Ook de demodagen zijn goed georganiseerd en interessant, vooral als je op zoek bent naar een product.

karin leneman 11-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Het is een fijne winkel, waar men versatnd van zaken heeft.

Verstand van zaken, denken met je mee en geven eerlijk advies

Assortiment
uitgebreid en door de eknnis en kunde van het personeel, krijg je het juiste advies en koop je dus ook de juiste camera voor jou gebruik.

Aanbeveling
ik heb al meerdere personen opver deze winkel verteld.

Extra toelichting
Mijn camera was stuk. zij hebben voor mij geregeld dat ik een juiste beoordeling kreeg van de kosten en rendabiliteit om hem te repareren. was het helaas niet waard.

AB53 11-09-2013

Duidelijk , overzichtelijk

Kundig personeel , ongedwongen sfeer . Enthousiaste medewerkers

misschien teveel keus ?

Aanbeveling
Heb na de aankoop nog steeds een positief gevoel .

KarinW4 11-09-2013

Aanbeveling
Heeft alles op het gebied van fotografie voor beginner en gevorderde.

Extra toelichting
Duidelijke site. Alles is goed terug te vinden. Goede aanbiedingen via Facebook. Je moet er wel op tijd bij zijn. Goede communicatie per email.

H.Ankele 11-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

makkelijk bereikbaar, ruime parkeergelegenheid en deskundig personeel dat weet waarover ze praten en je goed en eerlijk van advies voorzien. Ze nemen nog de tijd voor je als klant.

Assortiment
Groot assortiment en ruime keuze. Wat niet is ligt binnen een paar dagen voor je klaar in de winkel.

Aanbeveling
Al diverse malen gedaan. Vanwege de hierboven genoemde punten.

Extra toelichting
Deze winkel en het personeel verdiend het gewoon om bij andere te worden genoemd, vanwege de eerder geneomde punten. Aangekocht product 7D in 2012 70-300L in 2013 de rest eerder.

Wilma Admiraal 11-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk.
Ik heb via de website een cursus 'besteld'.
In het cursusoverzicht kon je direct zien op welke data de cursus gegeven werd, en in de agenda kon je op een cursus klikken om naar de info over de cursus te gaan. Erg handig!

Snelle bevestiging van mijn reservering. Bevestigingsmail bevatte duidelijke uitleg van wat ik kan verwachten.

Assortiment
Ruim aanbod aan cursussen. Alle onderwerpen die mij aanspreken worden aangeboden. Ik denk dat zowel beginners als gevorderden zich aangesproken voelen door de ruime keuze.

Aanbeveling
Duidelijke site. Snelle service. En een vorige cursus is zeer goed bevallen.

MF70 11-09-2013

Makkelijk en snel te bestellen. Overzichtelijke site. Goed te vinden artikelen

Geen op of aanmerkingen. Prima service, snel thuis

Assortiment
Zeer uitgebreid, ik ben nog niets tegen gekomen wat jullie niet hebben.

Aanbeveling
Absoluut, betrouwbaar, snel en goed

Extra toelichting
Ik denk dat de motivatie bij de vragen genoeg zegt. Een tevredn klant ;)

biahuizenga 11-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel geeft veel gemak omdat je met verschillende vragen er goed terecht kunt. Het betreft zowel nieuwe producten, het inruilen van camera of lens of het oplossen van praktische problemen.

Ik vind de service goed. Je wordt snel en deskundig geholpen. De hulp bij het leren reinigen van de sensor heb ik erg gewaardeerd.Een duidelijke fout in de lensvatting van de next 5 die de producent niet voor zijn rekening nam is door Cameraland betaald. Dat is de service die je verwacht, niet altijd krijgt, maar hier wel.

Assortiment
Er is een ruim assortiment zowel wat betreft camera's als andere fotospullen en boeken. Een plezier voor de fotoliefhebber om er rond te kijken.

Aanbeveling
Ik heb de winkel meerdere keren aan fotovrienden aanbevolen. Jammer dat er geen vestiging in Leeuwarden is.

Extra toelichting
Ik ben dus zeer tevreden en rij er graag een eindje voor.Het geeft je ook een goed gevoel dat je met vragen terug kunt komen en goed geholpen wordt. Zo blijft fotograferen een leuke hobby.

Henk van der Velde 11-09-2013 Via de website gekocht

Het gewenste product is snel via verschillende ingangen te vinden. Bij een 'onjuiste' productcombinatie (verkeerde soort SD-Geheugenkaart) nam men contact met mij op. Het voelt als een persoonlijke benadering. Doorgaan zo !

Een niet direct beschikbaar product werd kosteloos nagezonden, ook al was het artikel tussentijds duurder geworden.

Assortiment
Voor ik een compleet assortiment.

Aanbeveling
De gemakken en voordelen van internet gecombineerd met de service en het gevoel van een echte (speciaal)zaak.

TheTomRoelofs 11-09-2013

De website is super overzichtelijk en ik kan alles prima vinden!

Ik heb nog nooit problemen gehad met jullie service! Iedereen is vriendelijk en de pakketjes komen ook altijd snel aan.

Assortiment
Als ik iets nodig heb dan is deze site de eerste plek waar ik zoek. Jullie hebben alles wat ik me maar kan bedenken!

Aanbeveling
Ik wil dat iedereen het gemak van deze site kan zien.

Extra toelichting
Ik ben hartstikke tevreden met dit bedrijf en zal niet snel ergens anders gaan shoppen. Ik hoop dat het bedrijf kan blijven groeien en een nog beter totaal plaatje kan neerzetten in de toekomst!

Rick Buesink 11-09-2013 Via de website gekocht

Prima site op de computer, goed te bedienen en duidelijk, overzichtelijk. Alleen jammer dat er geen speciale mobiele versie is, aangezien ik op mobiel zo af en toe wat problemen heb.

Assortiment
Ik ben nog niets tegengekomen wat ik hier niet zou kunnen kopen. Een enorm assortiment op verschillende gebieden!

Aanbeveling
Naar mijn mening de nummer 1 camerashop, omdat se eigenlijk alles hebben wat je nodig hebt.

Extra toelichting
Al met al een prachtige site, duidelijk en overzichtelijk. Helaas niet super mobielvriendelijk, maar werkt toch wel redelijk op mobiel. Groot assortiment en veel tips en informatie.

19Jenny 11-09-2013

overzichtelijke website, goede sortering

Perfect, zelf lange tijd na de aankoop is men altijd bereid je op weg te helpen met je problemen.

Assortiment
heel uitgebreid assortiment, en grote hulpvaardigheid bij vragen of onduidelijkheden.

Aanbeveling
goede (web)winkel,ruim assortiment, betrouwbare en goed gekwalificeerd personeel, waar de tijd voor je word genomen en ook de after service fantastisch is!

emilevv1974 10-09-2013

Chris Konings 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is overzichtelijk maar er missen een paar extra zoekvelden. Als je bijvoorbeeld een zoomobjectief zoekt kan je dat niet aanvinken. Wat mij betreft kunnen de zoekvelden gebruik en ervaring worden weggelaten.

In de winkel wordt ik altijd prima geholpen, men geeft deskundig advies en neemt alle tijd voor de klant.

Assortiment
Uitstekend assortiment, alles wat de veeleisende fotograaf nodig heeft kan je hier vinden.

Aanbeveling
Prima winkel, uitstekende service en assortiment tegen in het algemeen vrij scherpe prijzen.

Peter Dohmen 10-09-2013 Via de website gekocht

gewoon gemakkelijk van thuis uit uitzoeken lezen en bestellen

Assortiment
ruime keuze bij alle merken

Extra toelichting
Wat ze zeggen doen ze ook, aflevering tot in de puntjes verzorgd.

Arjan Loerakker 10-09-2013 In de winkel gekocht

overzichtelijk

erg vriendelijk personeel

Assortiment
wat hebben jullie niet????????

lees eerdere reacties

Nicolientje24 10-09-2013

eerst gemakkelijk uitzoeken in de webshop en daarna de winkel bezocht. Vrij parkeren en gemakkelijk bereikbaar.

aankopen kunnen geruild worden, uitleg over je toestel ook na een jaar nog even vriendelijk

Assortiment
Alles wat kwalitatief op fotogebied goed is wordt aangeboden. Uitgebreide accessoires met goed advies

Aanbeveling
Duidelijke uitleg en goede service

Jan twee 10-09-2013

Overzichtelijke website, met voldoende informatie.
Je leest dat de mensen achter de informatie verstand van zaken hebben

Telefonisch, mail of in de winkel. Deze mensen verstaan hun vak.
Voorheen, lees voor internet, deed ik ook mijn fotozaken hier.
En nu zijn ze nog een van de goedkopere ook.

Ruim voldoende/goed
En uptodate

Aanbeveling
Meerdere vrienden en kennis deze site aanbevolen. Dit komt vooral door de service en vakkennis.

Extra toelichting
Vakmensen met passie voor fotografie. Voor beginners en profs

Florian de Groot 10-09-2013 Via de website gekocht

Wanneer je nog totaal geen kennis hebt van camera's is het moeilijk te kiezen wat je nou precies wilt. Er zou iets van een kleine hulp tool bij moeten zitten, zodat wij als klant weten in welke richting we moeten kiezen

Heel meegaand en informerend naar de klant

Assortiment
Bijna teveel om uit te kiezen voor de amateur als ik

Goede prijzen en info

waarom123 10-09-2013

Doordat alle medewerkers weten wat ze verkopen, heb ik het idee dat ik goed ingelicht wordt en een goede produktkeuze kan maken.

Defect aan mijn camera is prima afgehandeld zonder betaling, met eventueel leentoestel (geen gebruik van gemaakt, maar super dat het aangeboden wordt!)

Assortiment
Werkelijk alles op het gebied van fotografie e.d. kun je vinden of bestellen bij Cameraland

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden, met name door het deskundige winkelpersoneel. Ook voor de leek op het gebied van fotografie en film is Cameraland een prima winkel!

Extra toelichting
Ik geloof dat wel duidelijk is dat ik en mijn man zeer tevreden zijn over het assortiment en de service van Cameraland. Nu en dan komen we ons vergapen aan het assortiment, is het niet in de winkel dan wel voor de etalage!

zomerbloemenblauw 10-09-2013

de mensen in de winkel nemen de tijd voor je en helpen je met je vragen en problemen. Zij denken met je mee.

Assortiment
Assortiment is zeer ruim en ik was aangenaam verrast over de vele artikelen die voorradig waren. Ben meerdere keren goed geslaagd.

Aanbeveling
Omdat ik altijd zeer tevreden weer naar huis ging na een bezoek aan de winkel, ik heel prettig geholpen ben kan ik iedereen, die iets wil op het gebied van fotografie, aanbevelen om eens langs te gaan