Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Winfred V. 21-12-2020

Recentelijk bij diverse winkels foto-apparatuur maar de klantervaring bij Cameraland steekt met kop en schouders boven de anderen uit. Attent en kundige medewerkers, een ruim assortiment, scherpe prijzen en als klap op de vuurpijl gratis parkeren voor de deur. Ik zeg: ga zo door Cameraland! Van harte aanbevolen dus.

WietseL 21-12-2020

Ontzettend behulpzame adviseurs, met ontzettend veel kennis van zaken en zonder vooringenomenheid ten aanzien van merken of series. Uiteindelijk ook nog een andere camera winkel bezocht, maar zonder twijfel terug gekomen bij Cameraland.

Wendy Pallemaerts 21-12-2020

Correcte en duidelijke website-winkel en zeer snelle levering, zelfs in Corona tijden.
Heb hier al meerdere keren gekocht en steeds tevreden.
Ook bij vragen krijg je snel respons via e-mail, wat bij andere winkels wel eens langer durft te duren.
Kortom, Top !
Wendy

Henk 21-12-2020

Deskundig advies van mensen die verstand van zaken hebben. Vriendelijke service. Breed assortiment en prijzen conform de markt.

BertOlie 21-12-2020

Op 5 december ben ik naar de winkel in Alkmaar gereden. Mijn camera was 12 jaar oud en ik miste een aantal nieuwe ontwikkelingen. Op internet had ik mijn keuze al gemaakt. De Panasonic Lumix DC-FZ10002 moest/is het geworden. Met de Leica Dc Vario-Elmarit 25-400mm/F2.8-4.0 een goede vervanging. Ik werd deskundig, corona proef en goed geholpen. Mijn oude Lumix G1 ingeruild. En na een kop koffie kon ik met mijn Sinterklaas cadeau weer naar huis.

A. Bastiaenen 21-12-2020

Een hele fijne winkel met deskundig, gepassioneerd personeel. Mooi aanbod van spullen in een mooie zaak. Buiten dat heb ik ook niet het gevoel dat ik gestuurd wordt om een duurder product te kopen als dat niet bij mij past. Dat is bij andere camera speciaalzaken wel eens anders.

Kristel 21-12-2020

Yes, ook mijn vierde camera heb ik bij Cameraland gehaald! Net toen ik van plan was naar de winkel te rijden werden de winkels gesloten. Dan direct snel en simpel online besteld. De volgende dag alles mooi en netjes werden mijn pakket bezorgd! Heel fijn en een blij mens! Bedankt Cameraland, voor de top service!

W. Tigelaar 21-12-2020

Cameraland is voor mij een bekend en vertrouwd adres met een goede service en klantvriendelijk
Tevens snelle levering altijd goed en veilig verpakt

Jeroen 21-12-2020

Het hele proces van het inruilen van mijn Leica ME met diverse lenzen,het ad vies van aanschaffen van de nieuwe camera,en de nazorg vwb instellingen van de software van de camera ,is naar mijn uiterste tevredenheid verlopen,was vroeger wel eens wat minder,ben al jaren klant bij camera land niets dan lof voor hoe de winkel nu oogt en de vakbekwaamheid van het personeel ,in deze niet eenvoudige tijd.Hartelijke groeten,Jeroen van der Kruijf

HannekeW 21-12-2020

Kreeg vandaag telefoontje dat de lens Nikon Z85 1.8 binnen was gekomen. Kreeg link om te betalen en kon daarna de lens afhalen. Werd keurig "coronaproof" bij mij gebracht terwijl ik in de auto zat te wachten.
Top !

PMB 21-12-2020

In de winkel naar verschillende verrekijkers gekeken. Met alle Corona beperkingen een prima uitleg over verschillende kijkers en met verkoper buiten de verschillen kunnen bekijken. Uiteindelijk alles afgewogen en op advies van de verkoper een Zeiss 8x40 gekocht. Helemaal blij mee.

Jan Beelen 21-12-2020

Ik kocht bij Cameraland een gebruikte Nikon D750 en Nikon 28-300mm zoomlens.
Het betrof een overstap van een Canon 7D.
Ik wilde een prijzige Sigma 18-50mm F2,8 inruilen. Ongebruikt, nieuw in de doos.
Jullie bod was slechts 50 Euro! Ik voelde me zelfs beledigd.

Thuisgekomen pakte ik alles uit en kwam erachter dat de zonnekap van de zoomlens van de Nikon lens ontbrak. Gebeld en door een medewerkster beloofd dat deze zou worden nageleverd. Tot op heden heb ik niets ontvangen.

Ik besteedde voor ruim 1.600,- maar kreeg een beetje het gevoel of ik met een pak melk de supermarkt was uitgelopen.

Nicole 21-12-2020

Ik ben keurig geholpen, mocht ook alles proberen en kreeg goede uitleg. Vriendelijke meneer.

Ingrid Beek 21-12-2020

ik kom normaal in de winkel, maar nu deze gesloten was, dus online besteld.
Na telefonisch overleg kreeg ik 2 linkjes toegestuurd waardoor ik zeker wist dat ik het goede ging bestellen. Erg blij met deze service. Kan nog niks over de camera vertellen, want dat is een kerstkado

Theo van Vliet 21-12-2020

Op de juiste wijze geadviseerd eerst via de E-mail over de aanschaf van een body en bijbehorende lenzen voor het fotograferen van architectuur. Op afspraak in de winkel uitgebreid uitleg gekregen met koffie of thee door professionals en tot aanschaf overgegaan. Met plezier aan het fotograferen.

Jan Mulder 21-12-2020

Je kan lekker rond kijken op de site en je oriënteren .dan stap je in de auto en gaan je naar de winkel en helpen ze je daar met een glimlach,en bieden ze je een bak koffie aan,
En zoeken zij onder tussen de spullen.
Heb af gelopen maand twee keer de winkel bezocht,
Waar van een keer voor een lens van Tamron 150 -600 tweedehands, maar ging er met een nieuwe de deur uit. Wat is service.
Daar om ging ik voor de tweede keer naar de winkel, om een Canon pro 300 printer te kopen, had het ook bij een concurrent kunnen bestellen, was daar goedkoper. Maar de service van jullie dat gaf mij de doorslag. Om toch bij jullie kopen.

Egbert Snijder 21-12-2020

Een 2e hands D5 van Nikon aangeschaft!
Keurig geholpen door een vakman die alle tijd voor me nam.

Rik Smit 21-12-2020

Een kort review omdat ik anders ruimte te kort kom.
Superservice bij cameraland.
Ik ben al een aantal jaren klant bij cameraland.
Koop je eens wat niet voldoet aan je wens, kreeg mijn geld onverwacht terug om het opnieuw te besteden. Ik was verbaasd en ongelooflijk blij.
Petje af voor de service klanten afdeling maar ook de verkoopmedewerkers zijn zeer behulpzaam en nemen alle tijd voor je om iets uit te leggen.

christ van schijndel 21-12-2020

het is een goed bedrijf waar je snel en vriendelijk geholpen wordt door de medewerkers . ook als je online besteld is het bestelde snel in huis .

Maikel 21-12-2020

Ook de service is fantastisch .....bij levering nieuwe camera problemen met batterij ......meteen een nieuwe batterij opgestuurd gekregen ....oude mocht ik in de chemobox doen.
Volgende dag accu netjes geleverd door pakketbezorger.

Stan 21-12-2020

Ik vind jullie zo'n topwinkel. Ik kan altijd voor alles bij jullie terecht ook toen ik een camera had die niet bij jullie vandaan kwam. Wordt altijd netjes geholpen. Ook via social media altijd netjes geholpen. Daarom ga ik nooit naar een ander!!

Dick 21-12-2020

Heel prettige winkel met uitgebreid assortiment. De verkopers luisteren goed naar wat je graag wilt hebben.

Quint 21-12-2020

Bestelling gedaan gedaan via de webshop voor kerst als cadeau, deze bestelling is niet geleverd wat wel zou moeten zijn. Onderzoek gestart. Helaas heeft het bedrijf geen moeite gedaan om te kijken voor een passende oplossing zodat het pakket toch netjes voor kerst geleverd kon worden.

Was dit totaal plaatje niet geweest was het cijfer hoogstwaarschijnlijk ook hoger.

Ferd Claassen 21-12-2020

Ik was op zoek naar een professionele camera die bij nader inziens ongeveer overal even duur bleek🙄. Dan maar kijken Nasr de inruilwaarde van mijn nog niet zo oude en best goede camera. Daar bleek Cameraland de beste papieren te hebben en er kwam een acceptabele prijs uit de onderhandeling. De camera die ik gekozen had kende ik al ongeveer qua bediening dus veel toelichting was niet nodig. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel en pop op een e-mail vraag achteraf werd direct en adequaat gereageerd. Gedegen organisatie is mijn conclusie met een zeer breed aanbod en veel kennis. Van harte aanbevolen.

laurens 21-12-2020

goede service en passend advies. de winkelmedewerkers zijn professionals maar ook betrokken bij hun product.