Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 464 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert Westendorp 05-11-2020

Het blijft altijd een saai verhaal, maar als je bij een fotozaak in Nederland wat koopt, dan is het altijd prima geregeld en is er iets (gebeurt haast nooit) dan wordt het altijd opgelost. Bij Cameraland is het niet anders, nou ja vrijdag dan weer wel. Was rustig en dat betekende dat verkoper en deskundig fotograaf met passie, Eric alle tijd had om eens bij te praten over de fotografie en Fuji in het bijzonder. Ook wel apart toch.
Ik kom al jaren bij Cameraland en dat bevalt me prima. Redelijk scherpe prijzen en bij mij in de buurt. Het is wel duidelijk denk ik, zeer tevreden en dat al jaren!

Straffe H 04-11-2020

Vlotte bestelling en betaling. Snelle levering inclusief een retourdocument in geval van. De lens is in goede staat aangekomen al vond ik de verpakking misschien iets te riskant. Ondertussen heb ik de lens kunnen testen met bevredigend en verwacht resultaat. De interne beoordeling van de lens lijkt overeen te komen met de realiteit en mag als betrouwbaar worden aangenomen.

Peter Verweij 03-11-2020

Wat een geweldige service vindt je hier, een gebruikte EOS 60D camera body gekocht én via een omweg aan de financiële dienstverlener van de website van Cameraland betaald (domme actie van mijzelf).
Via de customer service medewerkster xxxx perfect actie opgepakt, 2e betaling gedaan en binnen 24 uur werd de camera al bij me afgeleverd, dezelfde avond had ik óók de centjes van de eerdere betaling weer op mijn rekening staan. Kortom een betrouwbaar adres, met redelijke prijzen én kwaliteitsproducten (ook 2e hands). Ik zou er bij gelegenheid zeker weer een zaak mee doen !!
was getekend 03 November 2020; Peter Verweij / Culemborg

Albert 03-11-2020

Open conversatie, duidelijke uitleg en een mooie tweedehands Canon Eos 6d Mark II met objectief 24-105 gekocht. Mooie foto's maar nog even wennen aan de camera. Mijn Canon 600d met objectieven ingeruild, ik ben tevreden

Wim 03-11-2020

Heb een tweedehands Profoto Air Remote gekocht. Deze zag er prima uit conform de beschrijving op de website. Ook stonden er foto’s zodat ik van te voren kon zien hoe eventuele gebruikssporen eruit zien. Netjes en goed beschermd geleverd nog dezelfde dag. Bovendien nog een jaar garantie ook.

martin.B 02-11-2020

Ik werd de eerste keer supergoed geholpen de winkel voor informatie en latten we zeggen dat ze hier niets te kort in komen.
Je merkt dat de medewerkers (die ik heb gesproken tenminste) passie voor fotografie hebben.

De tweede keer kwam ik om een fotocamera met lenzen te koppen en werd ook weer supergoed geholpen met een eerlijk advies en niet onnodig duren spullen echt top 10/10

Eric61 02-11-2020

Kom hier nu al een tijdje, ben zeer tevreden over de service en kennis van zaken. Zowel de website als de winkel kan ik aanbevelen.

Alvin 02-11-2020

Erg snelle levering. In de ochtend een camera besteld omdat ik deze nodig had voor een shoot en dezelfde dag nog netjes afgeleverd. Dit nooit eerder zo meegemaakt bij een winkel. Communicatie netjes via de mail en topservice

Erwin Otten 02-11-2020

Vakmanschap, Vriendelijkheid. En tijd en aandacht voor de klant. Wat in deze corona tijd best wel lastig is. Dat hebben ze uitstekend opgelost.
Thanks Mannen

Bert Luchtmeijer 02-11-2020

Cameralens had voor wat ik zocht een goed assortiment, de tweedehands lens die ik zocht was bestemd voor mijn kleinzoon die geïnteresseerd bleek om met fotografie bezig te gaan. Ik heb hem mijn eerste digitale camera gegeven om de wereld van de fotografie te verkennen. Omdat mogelijk te maken moest er nog ën geschikte lens komen, hierna gezocht kom ik op de site van cameramaland een mooie tweedehands lens tegen met ook nog eens een jaar garantie. De lens was snel besteld en snel geleverd, kleinzoon blij en enthousiast met fotograferen begonnen. Wanneer het enthousiasme blijft en hij de beginselen onder deknie heeft gaan we kijken naar nog betere apparatuur en wellicht komen we dan weer bij Cameraland uit!

Guido 01-11-2020

Duidelijke omschrijving van de producten, snelle levering en kwaliteitsvol artikel ! Top !

Silvia 01-11-2020

Duidelijke website, snelle levering. Mijn aankoop betrof een tweedehands zoomobjectief dat niet aan mijn verwachtingen voldeed omdat het zoomen heel erg stroef ging, fijn afstellen lukte niet goed, dus retour. Bij het product stond dat het naar behoren werkte, dat zou iets nauwkeuriger kunnen worden omschreven. Het retourproces was erg duidelijk en het geld stond binnen een paar dagen alweer op mijn rekening. Jammer dat de aankoop niet doorging maar het hele koop-retourproces verliep feilloos.

Mark Klaver 31-10-2020

Als beginnend hobby fotograaf blijkt er ineens veel meer te zijn dan body en de standaard meegeleverde lens! De camera gaat vooral mee om onze sportende kids vast te leggen, maar al snel blijkt de lens niet helemaal te voldoen. Na wat onderzoek te hebben gedaan en flink wat reviews te hebben gelezen kwam ik bij Cameraland uit. Een gebruikt exemplaar van de Nikon 55-200mm lens. Bestellen eenvoudig, levering ontzettend snel en de bestelde lens is voor mij echt een aanwinst! Zelfs bij matig kunstlicht maakt hij prachtige foto's, stelt enorm snel scherp en de lens is gewoon nog zo goed als nieuw! Daar ga ik nog een hoop plezier van hebben!

Peter 31-10-2020

Zeer goed geholpen. Ik ging voor een nieuw statief en had eigenlijk al een keuze gemaakt. Dat bleek voor mijn toepassing een beetje overkill. Er werd alle tijd genomen om de verschillende opties op een rijtje te zetten. Uiteindelijk een wat lichter, compacter statief gekocht van hetzelfde merk. Dit was eigenlijk een setje met een bijpassend balhoofd maar ik ga het statief gebruiken met een geared-head die ik al heb. Het was geen probleem om het statief los te verkopen. Al met al uitstekende service, heel blij met mijn aankoop.

Rudolf 31-10-2020

AANKOOP betrof een 2e hands artikel. Het was een verjaarsdagkado die keurig de volgende dag werd bezorgd.
Het artikel had zoals beschreven geen gebruiksschade.

Dus alle tevredenheid aangeschaft.

John 31-10-2020

Ik koop hier graag mijn camera(accessoires) maar ook voor inruil en verkoop kom ik hier graag.
Veelal snelle levering en mocht een product onverhoopt een dag of 2 vertraging hebben dan krijg je een telefoontje of dit geen probleem is. Nette verkoopprijzen maar ook bij inkoop geven ze nette prijzen voor je inruilspullen.
Assorti is ruim voldoende, ik hoef maar zelden bij concurrenten te kijken of zij het benodigde product wel hebben.

Ruud 31-10-2020

Ik zeer ontevreden hoe mijn bestelling is verstuurd, had 4 artikelen besteld met een levertijd van 4 a 5 dagen dit werden 24 dagen. Alle artikelen werden apart verstuurd wat al lastig is al je werken!! Gebeld waar mijn laatste artikel bleef werd weer wat beloofd niet nagekomen nog een keer gebeld en werd mijn laatste artikel na 24 dagen toch nog geleverd!! Dit was mijn eerste bestelling bij cameraland maar denk ook mijn laatste!!

Claudia 31-10-2020

Op de site genoeg info kunnen vinden over de camera. Bestelling gedaan en s`avonds al bezorgd.

John 31-10-2020

Gekozen omdat Cameraland (de enige was die) de lens (occasion) had waar ik naar op zoek was. Volgens de site waardering zo goed als nieuw, dus besteld. Levering liep door fout in systeem helaas wat vertraging op. Bij ontvangst bleek er echter stof achter de frontlens te zitten. Terwijl de lens stofbestendig moet zijn. Daarover dus niet tevreden en melding van gemaakt. Reactie en contact vanuit Cameraland: de lens retourneren en gingen kijken of het stof verwijderd kon worden. Zeer correct geacteerd en geholpen door de klantenservice, daardoor de 7. Het stof kon helaas niet (eenvoudig) worden verwijderd. Bestelling op zich dus niet wat ik had verwacht.
Site is goed overzichtelijk, duidelijk (in dit geval dus wat minder), ruime betaalmogelijkheden.

GK 30-10-2020

Via camerland.nl heb ik een tweede hands body en lens aangeschaft. De omschrijving van de staat van het product is erg handig en helder. Dit wordt vermeldt als 'conditie' met het aantal sterren (1-5) en daar is de prijs dan ook naar. Daarbij zie je dat wat je erbij ontvangt (batterij, draagriem etc). De producten die ik heb aangeschaft matchen bij de omschrijving die is gegeven door de cameraland.nl medewerker dus ik heb dit goed ervaren en ik ben blij met de (voor mij) nieuwe spullen.

Arthur Staal 30-10-2020

Overzichtelijk, ruime sortering, aantrekkelijke prijzen. Gelukkig ook occasions in de aanbieding. Heb een prima objectief voor mijn camera gekocht, binnen twee dagen in huis. Prachtig verpakt. Hulde.

Alan 30-10-2020

Ruime aanbod/snelle service/artikel goed aangekomen /beschrijving artikel perfect.

Bakker 30-10-2020

Alles is helder en duidelijk. Netjes verpakt en komt aan op de afgesproken tijd. Product is ook goed en is zoals vermeld staat dus helemaal prima!

Tessa 29-10-2020

In de winkel wordt je altijd goed geholpen en je krijgt altijd goed advies.

Cees Morsch 29-10-2020

Fantastisch meedenken en alle hulp die je nodig hebt. Voor de tweede keer super geholpen bij de inruil en aanschaf van lenzen. Verkopers zijn meedenkend, invoelend en helpen je rustig en compleet. Geen valse beloftes en indianenverhalen! Integendeel: vakkundig advies en meedenken met mij als klant! Dankjewel Cameraland!!!