Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 986 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Mieke 23 06-09-2013

Verdient voor mij een 10. Je kan alles rustig bekijken om je keuze te bekijken. De info nalezen. Kortom zeer goed.

Je hoeft niet in Nederland te wonen om de gewenste keuze te ontvangen.

Assortiment
Assortiment is oké voor mij. Naast aankopen camera's, kan je er eveneens terecht om fotocursussen te volgen, mooie prijzen winnen met een fotowedstrijd.....

Aanbeveling
Voor al de bovenstaande opgesomde punten zou ik het aan iedereen aanraden.

Extra toelichting
Tot nu toe heb ik langs deze website nog geen bestelling gedaan. Wel al meegedaan aan fotowedstrijden. Ik had een vaste fotograaf in mijn streek waar ik mijn nikon heb aangekocht en kreeg enorm veel tips van mijn fotograaf. Ik moet wegens stopzetting zoeken naar een andere oplossing en ik hoop dan ook in de toekomst beroep te kunnen doen via deze website want hij trekt mij wel aan. Hopend u hiermee van dienst te kunnen zijn groet ik u beleefd,

Danique81 06-09-2013

Er wordt heel veel tijd voor je genomen, alles wordt uitgelegd en ook de verschillen tussen de verschillende camera's. Top service en nog steeds blij met m'n aankoop.

Assortiment
Erg divers! En ze weten overal vanaf.

Sjaantje42 06-09-2013

Altijd bereikbaar via internet. De winkel heeft ruime openingstijden. De website navigeert uitstekend en geeft ruime info en is actueel

Ik kijk op de website en koop in de winkel. Er wordt ruim tijd voor je genomen gepaard aan grote deskundigheid over het gehele gebied van fotografie

Assortiment
Verbazingwekkend veel aanwezig, vooral uit het topsegment. Veel is uitgestald en onder handbereik

Aanbeveling
Ik heb al veel aangeschaft en ben critisch en dat is voor mij een reden om de boodschap door te geven

Extra toelichting
Ik ben uiterst tevreden over de apparatuur die ik aangeschaft heb maar vooral de service die verleend wordt. Al is het nog zo druk dan wordt er ruimschoots tijd voor je uitgetrokken

paulus 1948 06-09-2013

6,3

Geeft niet zoveel extra tov andere gelijkwaardige shops

Goed assortiment

Aanbeveling
Voor mij is het een goede zaak dus hopelijk voor mijn vrienden ook

Extra toelichting
Het kopen via internet van dure produkten is voor mij nog niet gewoon. De fysieke winkel is voor mij een beetje ver weg (175 KM) Dus ik moet echt dingen combineren om eens langs te komen.

Hans Zuidema 06-09-2013 In de winkel gekocht

Handige site, overzichtelijk.
Adres in Alkmaar is goed bereikbaar, gratis parkeren voor de deur.

Personeel met uitstekende kennis, laats langs geweest voor gratis schoonmaak en controle, keurig gedaan en kreeg allerlei tips mee.

Zeer uitgebreid !!

Aanbeveling
Bovenstaande beoordelingen zeggen meer dan genoeg !!

Marina de Vries 06-09-2013 Via de website gekocht

website ziet er goed uit, makkelijk te zoeken wat je wilt. Helder en overzichtelijk

ronduit goed en professioneel. Zelfs als de camera stuk (of oud) is, wordt er niet direct een andere aangesmeerd, maar samen met de klant naar oplossingen en alternatieven gekeken. Daardoor zeer betrouwbaar

veel en veelzijdig

Aanbeveling
zie ook onder service. Deze winkel beveel ik zeker aan en heb ik ook gedaan

Extra toelichting
Ik put uit eigen ervaring. Vriendelijk en professioneel personeel. De service is goed en je kunt daar terecht voor allerlei vragen en toepassingen op het gebied van fotografie.

Peter Rombaut 06-09-2013 Via de website gekocht

Breed aanbod, correcte prijzen, heldere webshop

Stipte en snelle levering, heldere communicatie

Assortiment
Groot assortiment, maar het mag hier en daar nog wat dikker in de accessoires

Aanbeveling
Heb al een aantal vrienden doorverwezen, met succes en tot tevredenheid

P.J. Siers 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een duidelijke site waarop je goed de weg kan vinden

Fantastische service! Grote kennis van de toestellen is altijd aanwezig.
Snelle response op (schriftelijke) vragen

breed!

Aanbeveling
Cameraland is voor mij het aankooppunt van Nederland. Door grote vakkennis en dus een goed onderbouwd advies wordt de klant geholpen in zijn/haar keuze.
Daarnaast zijn de prijzen zeer scherp.

Extra toelichting
Cameraland onderscheidt zich van alle andere vergelijkbare winkels doordat het een combinatie van is van: grote vakkennis geeft goed en duidelijke adviezen, groot assortiment, vriendelijke prijzen, goede service en goede bereikbaarheid, zowel via internet als de winkel zelf. Op het gebied van foto/film/video aankopen zou ik Cameraland zeer aanbevelen.

Rob Haan 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De site is in vergelijking met de vorige versie traag.
Hierbij doel ik op de zoekfunktie, moet nadenken na het intypen van een karakter en mist er daarom vaak een paar.t' zoekt vervelend.

Assortiment
Mooi en uitgebreid assortiment.
Een goed voeldoende dus.

Aanbeveling
Jazeker, goede en betrouwbare winkel en in de regio.
Goede voldoende dus.

margerhoorn 06-09-2013 In de winkel gekocht

Dicht in de buurt

Staan met woord en daad altijd paraat

Assortiment
Bijna alles wat ik wens hebben ze of ze zorgen ervoor dat ze het in huis krijgen

Altijd goed

Extra toelichting
Prettige personeel in omgang en een luisterend oor

hheemsb 06-09-2013 Via de website gekocht

Navigatie is makkelijk en intuïtief.

Assortiment
Is soms wat later met de nieuwigheden en speciale dingen die ik wil.

Aanbeveling
Ik doe dit regelmatig. Breed assortiment, goede prijsstelling.

Extra toelichting
Tot nu toe heb ik geen artikelen aan geschaft omdat ik als ex professional net m'n draai niet kan vinden. Een enkele keer heb ik wel iets bij een concurrent (Digital warehouse) gekocht, omdat deze goedkoper waren.

goldeneye 06-09-2013

Zowel bestellen via internet als ophalen in de winkel

Geduldig en bekwaam personeel

Assortiment
Groot assortiment zowel nieuw als gebruikt.

Aanbeveling
Scherpe prijzen en vakkundig personeel

Extra toelichting
De ideale winkel voor alles wat met fotograferen te maken heeft. Scherpe prijzen, vakkundig personeel, en zowel internet als ophalen in de winkel.

Corneluz 06-09-2013

C. van de Kreeke 06-09-2013

Kan zeer gemakkelijk de voor mij belangrijke gegevens vinden.

Ben zeer tevreden over de service.

Is zeer ruim opgezet.

Aanbeveling
Als je ergens tevreden over bent, beveelt je dat ook aan bij anderen.

C. Loman 06-09-2013

Je kunt met gemak met een complete set de winkel uitlopen. Ook via de website bestellen gaat gemakkelijk, thuisbezorgen werkt uitstekend

Medewerkers met veel kennis

Assortiment
Een complete set kopen is makkelijk te doen in één keer. Voor de liefhebber is er ook een wisselend assortiment tweedehands met garantie

Aanbeveling
Het is niet de goedkoopste winkel, maar ze hebben wel kennis van zaken en goede service!

C. Schouten 32 06-09-2013

Deskundig en vriendelijk personeel

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Vrienden met fotohobby wijd ik op Cameraland

Alphonsnet 06-09-2013 Via de website gekocht

Snel contact en reactie

Ze luisteren echt en handelen er naar

Van amateur tot pro

Aanbeveling
En dat door eigen ervaring

P.Wessels 06-09-2013 In de winkel gekocht
amsterdam

duidelijke uitleg

Gewoon niet te overzien

Waarom niet

Extra toelichting
Cameraland draait gewoon nergens om heen zegt waar het op staat,geeft goede en gedegen uitleg over hun producten ,daar om gewoon aan te bevelen bij iedereen

wickedme 06-09-2013

Duidelijke site, betalen met ideal.

Assortiment
Ruime keus in body's en objectieven.

Aanbeveling
Snelle afhandeling, ruime keus. Prima winkel.

Prima winkel

Mieke Zaandam 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer klantvriendelijk en ter zake kundig. Goed geadviseerd op specifiek probleem (visuele handicap)

Assortiment
Voor iedere wens en ieder mens een camaera

Aanbeveling
Fantastisch aanbod en vakbekwaam personeel

h de kroon 06-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
De cijfers spreken voor zich!

Rodney1980 06-09-2013

Zeer duidelijke site, lekker overzichtelijk.

Assortiment
Op fotografiegebied vind je werkelijk bijna alles wat er te leveren is.

Aanbeveling
Ik doe dat al, vanwege het grote assortiment, goede en vriendelijke service bij de aankoop.
In de regio vind je niet zo,n uitgebreide fotozaak als cameraland

Extra toelichting
Ik vind het een prettige winkel. Goede service tijdens aanschaf, men denk met je mee. Groot assortiment, als cameraland het niet heeft, heeft niemand het, denk ik altijd.

Ruudjw 06-09-2013

Goed opgebouwde website, eenvoudig in gebruik

Snelle levering van producten

Assortiment
Uitgebreid assortiment van producten en merken

Site werkt prettig en geen problemen mee gehad

Site werkt prettig en geen problemen mee gehad

Gerard Langedijk 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Als vogelaar beschik ik zowel over kijkers als over fotoapparatuur. Voor al deze zaken kan ik bij Cameraland terecht.. Bovendien is er een Cameraland winkel dicht in de buurt van mijn woonplaats.

Voorop staat dat ik tot nu toe weinig problemen heb gehad met mijn aankopen. Waar ik voor terug geweest ben werd snel en kosteloos geregeld.

Assortiment
Cameraland heeft een goed beeld van datgene waar de klant naar op zoek is. Daar is het assortiment op aangepast met veel merken, types en bijbehorende accesoires.

Aanbeveling
Omdat ik vrijwel zeker weet dat men slaagt bij Cameraland voor de scherpste prijs

_Daniel_ 06-09-2013

De website is zeer overzichtelijk en geeft veel informatie. Het bestelproces is gemakkelijk en duidelijk.

Bij camereland.nl krijg je een goed advies van vakmensen. De mensen bij camerland.nl zijn allemaal (hobby)fotgrafen en dat merk je. Met passie en kennis van techniek heb ik het juiste advies gekregen en ben nog steeds erg tevreden met mijn camera en lens.

Assortiment
Cameraland heeft alles op voorraad in de winkel en in de online shop. Bestellen en direct ophalen of bezorgd.

Aanbeveling
Ik raad iedereen aan om alles wat met fotografie te maken heeft bij cameraland aan te schaffen. Ik ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Als jarenlange klant van cameraland heb ik de winkel zien groeien. Nog steeds en altijd nemen zij de tijd voor je en krijg je een goed advies van technisch onderlegde medewerkers. Echt een top winkel.

1852wp 06-09-2013

Aanbeveling
De winkel is gemakkelijk te bereiken met voldoende parkeergelegenheid. Het assortiment is zeer groot en je wordt geholpen door gemotiveerd en kundig personeel

Extra toelichting
Prima winkel met een zeer groot assortiment. je wordt geholpen door gemotiveerd en kundige medewerkers. Top dus.

Frans Buissink 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Deskundige verkopers met begrip de klant.
Over inruil wordt niet moeilijke gedaan.

Assortiment
Er is zo ongeveer alles wat je als (amateur)fotograaf kunt willen hebben.
Wat een beroeps daarvan vind kan ik niet beoordelen.

Aanbeveling
Ik zeg altijd maar: ga toch nar Cameraland, dan ben goed en niet te gek duur uit.

Extra toelichting
Een prettige winkel, waar je soms een beetje lang moet wachten voordat iemand je kan helpen. Want de verkopers nemen de tijd voor iedereen.

Frits69 06-09-2013

Duidelijke en eerlijke uitleg over het product!

Assortiment
Keuze genoeg en alles is prima te bekijken.

Boegbeeld 06-09-2013

alles wat je nodig zou kunnen hebben voor je fotografiehobby is overzichtelijk geplaatst en dus makkelijk te vinden deze site.

snel geleverd volgens afspraak

zeeeeer ruim

Aanbeveling
veel keuze. ook occasions en goede merkvreemde artikelen.

Extra toelichting
vakbekwame uitleg als je iets gaat kopen. Zelf heb ik onlangs een verrekijker, statief en puike fotorugzak gekocht. Tevens kochten mijn zoon en dochter daarom een Nikon spiegelreflexcamera bij Cameraland en tot volle tevredenheid

Bob Beer 06-09-2013 Via de website gekocht

Babsding 06-09-2013

6,8

De website is overzichtelijk en goed te selecteren (prijs en merk).

Per telefoon en contactfomulier goed te bereiken, goede feedback en goede service.

Assortiment
Ik vind het assortiment, wat breed naar mijn smaak. Voor een echte fotografiekenner is dit absoluut top.

Aanbeveling
Dit is een goede winkel, scherp aan de prijs met een goede service.

Extra toelichting
Dit is een goede winkel, scherp aan de prijs met een goede service. Of je nu per web winkelt of in een fysiek filiaal, je zit hier goed.

Esther Edith 06-09-2013

Er werd alle tijd voor me genomen om me te helpen bij mijn beslissing welke camera voor mij het beste was. Ik kreeg goede en duidelijke adviezen, afgestemd op mijn wensen. Men is zeer behulpzaam en heeft een goede kennis van zaken.

Assortiment
Er is een groot assortiment aanwezig en ik denk dat iedereen hier kan vinden wat hij/zij zoekt op het gebied van fotografie. Ook kun je hier tweedehandscamera's kopen, als je dat wilt.

Aanbeveling
Nette winkel met professioneel en klantvriendelijk personeel, goede kennis van zaken met een uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Ik hoorde al van mensen in mijn omgeving dat je voor goed advies, goede service en een uitgebreid assortiment van goede spullen naar Cameraland moet gaan. Ik kan dat alleen maar beamen.

Hella63 06-09-2013

Extra toelichting
Prettig toegankelijke website, breed assortiment en je wordt goed geïnformeerd over het bestelproces. Ook met servicevragen achteraf werd attent en adequaat gereageerd.

Heleboel 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De beste fotozaak van Nederland is vlakbij. Goed en gratis parkeren.

Goede website en sociale media (Facebook); snelle reactie op e-mails. Veel leuke, leerzame (gratis) evenementen. Goede mailservice, o.a. wanneer gevraagd product is gearriveerd.

Assortiment
Groot assortiment, ook online in te zien. Je bezoekt Cameraland zelden tevergeefs.

Aanbeveling
Zie bovenstaande facetten, 'Join the club'. Je hebt het gevoel deel te zijn van een grote groep enthousiastelingen, pro's en (semi-)amateurs. Cameraland stimuleert de passie voor fotografie!

Extra toelichting
Cameraland stimuleert de passie voor fotografie; is meer dan een winkel. Niet alleen is er een groot aanbod van hoogwaardige producten en kennis, Cameraland verbindt een grote groep mensen met passie voor de fotografie, door interessante, laagdrempelige initiatieven en optimaal gebruik van sociale media (Facebook). Klasse!

loes2013 06-09-2013

goed bereikbaar

zeer uitgebreide uitleg en advies bij aankoop van camera en lens; er werden ook betaalbare (dus niet direct de duurste) combinaties voorgesteld

Assortiment
ik had genoeg keus in wat ik wenste (camera en goede lens)

eigen ervaring was uitstekend

dste46 06-09-2013

alles goed en snel te vinden

klantvriendelijke hulp en goed advies.

je vind wat je zoekt

Aanbeveling
Een goed afhandeling van de bestellingen en klantvriendelijke hulp in de winkel zelf.

Extra toelichting
Winkel is in de buurt dus persoonlijk heen geweest, altijd vriendelijk geholpen met goed advies. Alleen qua prijs zijn ze niet de goedkoopste, maar zeker betaalbaar.

Ineke de Lange 06-09-2013 Via de website gekocht

Je kan op je gemak uit het uitgebreide assortiment je artikel uitzoeken.

Het bestelde artikel wordt thuisbezorgd of je kan het ophalen in de winkel.

Assortiment
Ruim voldoende assortiment in verschillende prijsklasse!

Aanbeveling
Al verschillende keren iemand Camaraland aanbevolen.

Extra toelichting
Ik vind Camaraland een prettige webside winkel. Veel plezier aan mijn fototoestel en ik heb een vriend een verrekijker cadeau gedaan.

W. Poeth 06-09-2013 In de winkel gekocht
eindhoven

goed overzichtelijk

Assortiment
alles wat ik nodig heb of wat ik wil zoeken is gemakkelijk terug te vinden; zeer grote keuze

grote keuze, concurerende prijzen

Borretje5 06-09-2013

Uitgebreid assortiment en veel kennis van de producten.

Veel kennis, en schromen niet om je iets af te raden wat vlgs de verkoper niet handig is om aan te schaffen.

uitgebreid assortiment

Profesionele hulp

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment met goed opgeleide verkopers met veel kennis van alles wat met fotografie te maken heeft!

Gerard Botman 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

goede site met veel informatie

problemen snel opgelost

te veel om op te noemen

Aanbeveling
van wege service en assortiment

gewoon een prima zaak

bertha30 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de winkel is prima jemoet vanuit frieland wel rekening houdenmet reistijd als je wilt inruilen

Art(nikonD5100) niet op voorraad binnen 7 dagen thuis bezorgd

Assortiment
Er leek veel in voorraad te zijn

Aanbeveling
De verkoper wist waarover hij sprak

K. Doedens 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke knoppen en indelingen. Overzichtelijk.

Zelfs buiten de website om is de service top: mijn camera was ik op een speciale Cameraland-dag verloren. Gelukkig was deze gevonden en Cameraland stuurde het toestel zonder dat ik er iets voor hoefde te betalen weer naar mij op!

Assortiment
Ruime keuze. Soms verschillen de prijzen met andere websites .

Aanbeveling
Cameraland.nl is een goede winkel. Daarnaast zijn er uiteraard nog andere webshops in Nederland. Het is voor een ieder een eigen keuze en ik kan ook zeker nog andere aanraden, maar daar zal Cameraland.nl zeker bijzitten.

Extra toelichting
Erg tevreden. Misschien dat er wat nog wat meer informatie bij producten zou kunnen staan hoe je het gebruikt en waarvoor. Dit voor leken onder ons (en die zijn er!). Misschien dat je dan nog meer klanten buiten de regio trekt doordat ze niet een afstand hoeven af te leggen om te komen vragen wat ze waarvoor nodig hebben.

Ks fotografie 06-09-2013

De structuur is goed, de artikelen staan tenminste in de categorie waar je ze verwacht. Zoekfunctie werkt ook uitstekend.

Ik heb eens een verkeerd artikel geleverd gekregen door een foutje op de site. Zonder discussie werd het omgeruild (zelfs met teruggave van mijn porto voor terugzenden!) voor het (duurdere) artikel op de website. De fout werd meteen hersteld op de site zodat die vergissing niet weer zou voorkomen.
Tja, zo'n winkel beveel je aan bij anderen!

Assortiment
Meerdere bijzondere artikelen die ik in NL nergens heb kunnen vinden zijn wel op de site van Cameraland te koop.
Chapeau!

Aanbeveling
Ontzettend jammer dat er geen fysieke winkel in het Noorden van Nederland is. Ik zou geen andere winkel meer nodig hebben.

Extra toelichting
Rustig ogende website, strak en zonder te veel poespas en schreeuwerige afleiding van de producten geeft een veel beter overzicht en werkt beter op de psyche van een mens om te komen tot een goede keuze. Schreeuwerige reclame werkt te snelle koop in de hand, wat niet per definitie een goed klantcontact is. Een klant die gestimuleerd wordt tot een weloverwogen keuze is een terugkerende klant, die voelt zich 'verzorgd' door de winkel, ook bij een webwinkel is bewezen. Mooie achtergrond aan de zijkant, maar strak neutraal in de winkel zelf. Meteen korte, adequate voorlichting in de kop, zonder dwingerig DIT MOET U KOPEN!! Ik zou geen verbetering kunnen bedenken, hoewel ik toch echt tot de kritische klanten behoor.

ISO70 06-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijk aanbod en eenvoudig en snel bestellen. No nonsense service. Goed bereikbaar, snelle en adequate afhandeling van bestellingen en service. Eén van de weinige Nederlandse online fotovakhandels.

André-Den Helder 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor een eerste scan bekijk ik de website en vind meestal wat ik zoek, maar voor zaken doen en advies ga ik naar de winkel.

Het personeel is vakkundig. Blijkt ook uit hoe lang dezelfde mensen er al jaren werken. Adviezen zijn goed en duidelijk. Workshops zijn geweldig!

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en vnl gericht op hoge kwaliteit voor mensen die houden van fotografie.

Aanbeveling
Ik heb al veel mensen doorgestuurd naar deze winkel omdat het in de regio voorziet in een behoefte naar kwaliteit en klantgerichtheid.

LogootjeR 06-09-2013 Via de website gekocht

bersje 06-09-2013

wanneer ik in de winkel kom of telefonisch contact heb word ik altijd correct en met kennis van zaken geholpen.

Men doet er alles aan om aan mijn wensen tegemoet te komen en over de prijs van het artikel geeft men soms dat extra dat ik als een tevreden klant de winkel verlaat

Assortiment
Als het niet in voorraad is
doet men er alles aan om het te kunnen verkopen , zelfs geeft men soms aan waar het wel verkrijgbaar is.
ik denk dat het motto is
een tevreden klant blijft interessant

Aanbeveling
Mijn ervaring omtrent bv de winkel in Barendrecht kan ik blind varen op hen kennis en de klant centraal stellen, kan ik met een gerust hart hen aanbevelen in bv de fotoclub wat ik ook altijd doe en ik sta niet alleen daarin

Extra toelichting
Wat hierboven heb geschreven daar sta ik voor 120% achter en omdat in mijn kennissenkring en de foto clubs van een totaal van 150 leden ieder dit kan onderschrijven en men gaat eerder naar Barendrecht bv dan naar Breda omdat men gewent is aan de goede kwaliteit van bediening en voor iets wat men direct nodig heeft of men toch in Breda is dan is het wel gemakkelijk men gaat toch uit van de goede kwaliteit van de service en bediening die men in Barendrecht is gewend

marjolein pladet 06-09-2013 In de winkel gekocht
urk

alles is zeer overzichtelijk geen moeite om iets te vinden

heb gebeld om iets te bestellen wat verkeerd was gegaan in de winkel kon het ook opsturen gratis en sturen dan het andere artikel op gaat lekker snel

Assortiment
ik zocht een gekleurde camera tas wat groter maar die zijn er bijna niet of veels te duur dat mag wel wat meer variatie in

Aanbeveling
binnenkomst is goed je wordt verwelkomt er is koffie terwijl je wacht nemen de tijd voor je

Extra toelichting
binnenkomst is goed je wordt verwelkomt er is koffie terwijl je wacht en nemen de tijd voor je

Cycloop59 06-09-2013

Sara VH 06-09-2013

Een zeer overzichtelijke site!

Zeer veel keuze